Před 30 lety, tj. 14. července 1995, se začala používat přípona .mp3 pro soubory s hudbou komprimovanou pomocí MPEG-2 Audio Layer 3.
Výroba 8bitových domácích počítačů Commodore 64 byla ukončena v dubnu 1994. Po více než 30 letech byl představen nový oficiální Commodore 64 Ultimate (YouTube). S deskou postavenou na FPGA. Ve 3 edicích v ceně od 299 dolarů a plánovaným dodáním v říjnu a listopadu letošního roku.
Společnost Hugging Face ve spolupráci se společností Pollen Robotics představila open source robota Reachy Mini (YouTube). Předobjednat lze lite verzi za 299 dolarů a wireless verzi s Raspberry Pi 5 za 449 dolarů.
Dnes v 17:30 bude oficiálně vydána open source počítačová hra DOGWALK vytvořena v 3D softwaru Blender a herním enginu Godot. Release party proběhne na YouTube od 17:00.
McDonald's se spojil se společností Paradox a pracovníky nabírá také pomocí AI řešení s virtuální asistentkou Olivii běžící na webu McHire. Ian Carroll a Sam Curry se na toto AI řešení blíže podívali a opravdu je překvapilo, že se mohli přihlásit pomocí jména 123456 a hesla 123456 a získat přístup k údajům o 64 milionech uchazečů o práci.
Byla vydána (𝕏) červnová aktualizace aneb nová verze 1.102 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.102 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.
Byla vydána nová verze 2.4.64 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešeno je mimo jiné 8 bezpečnostních chyb.
Společnost xAI na síti 𝕏 představila Grok 4, tj. novou verzi svého AI LLM modelu Grok.
Ministerstvo vnitra odhalilo závažný kyberincident v IT systému resortu. Systém, do kterého se dostal útočník bez oprávnění, byl odpojen a nedošlo k odcizení dat [𝕏].
Před rokem byla streamovací služba HBO Max přejmenována na Max. Dle managementu slovo HBO v názvu nebylo důležité. Včera byl Max přejmenován zpět na HBO Max. Kolik milionů dolarů to stálo? 😂
Jeste jedna moznost - ten soubor se naplnuje jednou za cas. Prijde mi, ze tak jednou za minutu?Hra nejspis loguje okamzite, ale standartni knihovna ma vnitrni buffer ktery se vyprazdnuje po zaplneni. Jestli je to ten pripad tak to poznas podle radku utnutych pred koncem.
Druhou moznosti by mozna bylo, nechat vypis z obrazovky ukladat do souboru pres rouru a jednou za cas doplnit casovou znacku, pokud to jde.To by slo, ale je to rizikovy. Standartni chovani je ze kdyz se pajpa zaplni tak se zapisujici proces signalem zastavi. Cili kdyz nestihas nebo mas nejakou chybu v kodu ktery to bude zpracovavat tak si server dost pitomym zpusobem znehybnis. A restartovaci skripty do kterych se dedikovany servery obvykle obaluji si s timhle neporadi. Kdyz bys do toho presto chtel jit, nekde v apachi je uz hotovy pajpovatko ktery by se mozna dalo pouzit.
Neslo by nejakym bezicim skriptem do nej zapisovat casove znacky?Staci cronjob. crontab -e ti pusti editor. Tvuj job bude vypadat takhle:
*/10 * * * * date >> /whereever/it/is/log/games.logZapise casovou znacku kazdych deset minut. Bude ti to sice padat doprostred radku ale na orientaci by to melo stacit. Kdyz by sis chtel hrat s formatovanim v prikazu date tak dej bacha na to ze znak '%' ma v cron jobech vlastni vyznam a musi se escapovat zpetnym lomitkem.
Bylo by super, kdyby to umelo treba kazdy den prejmenovat log, abych to mel rozdele po dnech a lepe se v tom hledalo.Na to je standartni nastroj logrotate. V podstate ti staci kouknout do
/etc/logrotate.d/
, zkopirovat si nejaky konfigurak, opravit cestu a mas hotovo.
Tiskni
Sdílej: