abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Dotaz: Otázka k hostingu

    23.7.2022 15:24 Tomáš Jílek
    Otázka k hostingu
    Přečteno: 959×
    Měl bych otázku k hostingu obecně ne kokrétnímu, protože tu taková poradna není, kde zde nebo jinde je idealní položit dotaz.

    Díky

    Odpovědi

    23.7.2022 16:24 Radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Co se rovnou zeptat, než to takhle obkecavat? :-D
    23.7.2022 20:14 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Tak zajímalo by mně jestli mně může hostingový poskytovatel může odpojit zaplacenou službu když se mu něco nebude líbit a zároveň neporuším zákon? Jaké mám práva nebo jak můžu být fakticky úspěšný při případné žalobě?
    23.7.2022 20:37 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Jednou věcí je litera zákona a druhou věcí podmínky poskytování služby, které bývají nedílnou součástí uzavřené smlouvy. V nich si často poskytovatel vyhrazuje právo odmítnout poskytování služby pokud využívání služby dle jeho mínění poškozuje jeho zájmy či zájmy jeho klientů. Jelikož smlouva byla stranami uzavřena dobrovolně a její znění pravděpodobně neporušuje zákon, soud by asi rozhodl ve prospěch poskytovatele.
    23.7.2022 21:20 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    V nich si často poskytovatel vyhrazuje právo odmítnout poskytování služby pokud využívání služby dle jeho mínění poškozuje jeho zájmy či zájmy jeho klientů.
    Takže něco co si zasluhuje zákon nebo novelu o větších právech (o svobodě projevu) na straně zákazníka.
    V nich si často poskytovatel vyhrazuje právo odmítnout poskytování služby pokud využívání služby dle jeho mínění poškozuje jeho zájmy či zájmy jeho klientů.
    Pokud to v podmínkách není?
    23.7.2022 21:56 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Ty si uzavrel zmluvu o poskytovaní hostingu. Za hosting si zaplatil. Ak poskytovateľ hostingu neplní svoju časť dohody tak vzniká spor medzi tebou a tvojím poskytovateľom o tom, či sa zmluva plní alebo neplní. Spor sa dá riešiť rôzne. Môžeš tam napochodovať a nakričať na nich. Alebo môžeš poskytovateľovi predložiť svoje argumenty a snažiť sa o nejakú dohodu. Ak to nezafunguje, tak môžeš domáhať rozhodnutia súdu. Nikto ti nepovie na 100% ako súd rozhodne. Sú ľudia, ktorí ti to povedia možno na 80% alebo napr. 70%. V závislosti na tom, čo je v zmluve, obchodných podmienkach, právnych predpisoch, judikatúre, ako veľmi sa v problematike vyznajú atď atď ...

    Čo si čakal? Že ti tu niekto povie "máš pravdu, ISP nepostupoval správne" ? A čo by ti to pomohlo? Napísal by si poskytovateľovi, že "aha, Jožko Mrkvička na abclinuxu.cz povedal, že mi nemôžete zrušiť hosting"?
    23.7.2022 22:46 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    1par. OK

    2par. Ne, ověřil bych si to, ale měl bych aspoň vodítko.
    23.7.2022 20:37 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    To je otázka na právnika, a ten nesmie byť pridelený Ex Offo.
    23.7.2022 21:23 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    To je otázka na právnika
    A ten má přístup k tajným informacím, bez něho to nejde?
    23.7.2022 21:39 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Pokiaľ ťa má zastupovať v tvoj prospech, tak musí mať prístup ku zmluve ktorú považuješ za utajenú. A mal by si si zaplatiť komerčného právnika. Ex Offo je zdarma, a neurobí ti detailný rozbor.

    Teda pokiaľ sa nejedná o nejaký hosting VM za 3€ mesačne. Vtedy by z hľadiska hospodárky sa nejednalo ani o priestupok. Zvyšok máš v tej utajenej zmluve.
    23.7.2022 22:51 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Pokiaľ ťa má zastupovať
    Platit si právníka v době kdy si nejsem jistý, že je právo na mé straně, ...,
    23.7.2022 22:59 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    V tom prípade polož tú otázku veštici. Tá nepotrebuje poznať detaily aby vedela odpoveď.
    23.7.2022 23:21 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Děkuji za účast.
    AraxoN avatar 23.7.2022 22:28 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Ex offo je len v trestnom konaní, toto by bolo obchodné.
    23.7.2022 22:46 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Keby vyčíslil škodu na dostatočnú výšku, tak by to mohol byť aj trestný čin.

    Keby.

    Ale skôr mám dojem že sa jedná o bežné nadužívanie nelimitovaného tarifu.
    AraxoN avatar 24.7.2022 07:04 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Aj keby, ex offo právnika dostane len obžalovaný, tzn. ak by on sám bol obvinený. Predpokladám, že firma sa netúži súdiť, jednoducho ho vypla a chce mať od neho pokoj.
    24.7.2022 09:39 Peter Golis | skóre: 64 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Ono, dalo by sa to ešte delegovať cez obchodnú inšpekciu ak by poskytovateľ/dodávateľ jednal v rozpore so zmluvou, dobrými mravmi alebo by sa dopustil pochybenia svojvoľnej diskriminácie či inej zákonom chránenej témy.

    Ale obávam sa že ho ani nevypli. Len chce publikovať článok o veciach na ktoré sa pýta, a čaká že tu vytiahne info typu BSE ktorá v ČR odôvodnene zanikla.

    Toto vyzerá len ako školský projekt z managementu.
    23.7.2022 20:39 panpanika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    s poskytovatelem mas uzavrenou smlouvu a vas vztah se ridi touto smlouvou. pokud ma ve smlouve napsano, ze kdyz udelas "veci co se mu nebou libit", tak smlouva zanika, tak te muze odpojit. zakon v tom hraje tu roli, ze neco "co se mu nebude libit", nesmi byt treba tvoje nabozensky vyznani. takhle to chapu ja jako laik.
    23.7.2022 21:41 Radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Poskytovatel když už, tak málokdy na tvrdo odpojí. Obvykle dá čas na nápravu, respektive ti napise, že tě za x měsíců odpojí. Pokud ovšem děláš nelegální aktivity, tak tě odpojit může kdykoli i bez oznámení.

    Ohledně žalob - když dokážeš, k jak velké ztrátě došlo, tak jo. Ale to už bys měl větší projekt a nedával bys to na hosting za pár desítek Kč měsíčně.

    Jinak pozor na jednu věc - maloktery hosting ručí za zálohy i když je dělá, tak si musíš sám zálohovat.
    23.7.2022 23:15 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    1par. Je mimo, mimo to o legalnosti jsem psal. Jaký čas na nápravu?...

    2.par
    to už bys měl větší projekt a nedával bys to na hosting za pár desítek Kč měsíčně.
    Dobře, nepoužil bych hosting, jak se dostanu na internet bez sporu? Měl bych totiž něco investigativního o fungování internetu což se právě týká téměř všeho byznysu na internetu a zároveň to není získané neoprávněně a chtěl bych to publikovat.
    24.7.2022 09:49 panpanika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    na wedos blogu jsou zmineny pripady kdy stali za svymi klienty proti statni zvuli. Pokud to je proti vsem komercnim akterum tak bych sel do vpsfree. pripadne se muzes inspirovat jak to delaji ruzne *leaks.
    24.7.2022 13:24 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    na wedos blogu jsou zmineny pripady kdy stali za svymi klienty proti statni zvuli.
    Tam by se to asi nelibilo Radku Grillovi.
    Pokud to je proti vsem komercnim akterum tak bych sel do vpsfree.
    Vzhledem k tomu že jsou registrováni pres Aruba.it(c.o/HPE),tak tam by to taky asi dlouho nevydrželo. Nevim jaké vazby mají Petr Krčmář a Pavel Šnajdr,... na zahraniční aktéry, pokud jsou přes ně připojeny.
    pripadne se muzes inspirovat jak to delaji ruzne *leaks.
    Pokud vím *leaks uvádí realie o státních realiích většinou o USA, ja bych uvedl realie o fungování internetu (ne-technicky), datama ne pomocí spekulativních vět. Kde by z toho každý poznal jak jsou všichni propojeni. Třeba že tzv. organizace, nadace ve skutečnosti nejsou tím za koho se vydávaji a mnoho dalších realii.
    *leaks
    To by mě zajímalo jak a přes co jsou fyzicky připojeni a jak jsou právně ochráněni tak že je nikdo nemůže jen tak odpojit?
    24.7.2022 15:45 panpanika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    vydej to jako torrent (seedni z ruznych vps) a nahod to na par blogu(velky provideri blogu zdarma), indexuj wayback machine. co internet jednou schvati, uz nevyzvrati. pripadne zpravodajsky - kdo z tvejch informaci bude profitovat? ten ti rad poskytne prostredky... kazdopadne z toho jak se ptas a jak jsi tajemnej se mi zda ze misto slamaku nosis alobalovou cepici a tvoje tajny zpravy pochazi od astara serana z plejad. (feedback zdarma jak to neprezentovat aby ti nekdo veril)
    24.7.2022 16:22 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    vydej to jako torrent (seedni z ruznych vps) a nahod to na par blogu(velky provideri blogu zdarma)
    Je to jeden sáhodlouhý text soubor a chci aby byl prřístupný takto 24h/~.

    Podstatné, nejsem IT síťově zdatný asi jako většina publicistů.
    indexuj wayback machine. co internet jednou schvati, uz nevyzvrati
    Pleteš se, Archive.org není přesně to co si většina myslí, a to že je to nezávislá služba, kde zůstane vše co se tam kdy naindexuje. Že jediný vlastník je ten kdo tam píše své story a kde žádá dary. V každém prípadě to co indexuje mi dost pomáhá.
    kazdopadne z toho jak se ptas a jak jsi tajemnej se mi zda ze misto slamaku nosis alobalovou cepici a tvoje tajny zpravy pochazi od astara serana z plejad. (feedback zdarma jak to neprezentovat aby ti nekdo veril)
    Chápu,
    24.7.2022 16:43 panpanika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    mozna jsem se blbe vyjadril. nemyslel jsem ze wayback je vecny. spis ze to co nekdo chce z internetu zmizet ma tendenci tam zustat a jeste vic se rozmaznout. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Streisand_effect
    1.8.2022 21:47 karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Ono se to malo vi, ale Petr Krcmar spolupracuje se zahranicnimi agenturami jako treba JTE, SAR, TAI, EPL, KGB, OAR, KLD, OAA, TLP
    Ruža Becelin avatar 2.8.2022 12:39 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Jeste SSL a DNSSEC, ti ho asi zmacknuli hodne, protoze o nich porad mluvi...
    24.7.2022 10:55 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Měl bych totiž něco investigativního o fungování internetu což se právě týká téměř všeho byznysu na internetu a zároveň to není získané neoprávněně a chtěl bych to publikovat.
    Dej to do novin, nebo medii pokud to stoji vubec za neco. Pokud je to trestny cin mas povinnost to ohlasit. Vzhledem k tomu, ze s tim lezes na abicko se muzu tak akorat zasmat..
    24.7.2022 13:28 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Co tě rozesmálo, víš čemu se směješ, nebo si jen takový český trouba?
    24.7.2022 16:03 X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Vim cemu se smeju.
    26.7.2022 16:56 .!m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Hele soucítím, zmrdeček blbeček snajpa mi takhle zaříznul MC server. Kdyby mi bylo přes 18náct tak má dávno na hlavě TO.
    26.7.2022 18:01
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Tvůj věk nějak brání podání trestního oznámení?
    26.7.2022 19:05 .m!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    nwm plno debilních zákonů. co kdyby byl nějakej komunistickej paragraf že kompenzaci nevyplatí mě ale fotrovi? navíc je to pár let beztak promlčený
    Max avatar 1.8.2022 09:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Tak to se mu nedivím, tím jsi asi porušoval nějakou dohodu o provozu. MC je pekelně náročná věc (disky i CPU).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    1.8.2022 20:50 .m!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    nemá ty servery provozovat na mikrovlnce blbeček snajpa zmrdeček knajpa
    2.8.2022 11:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Mám pocit, že to snajpa tenkrát komentoval slovy, že dřív si dětičky rozbíjely bábovičky, dneska si DDoSují minecraft servery...
    Quando omni flunkus moritati
    Max avatar 2.8.2022 12:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Já jsem dřív pro jednoho týpka napsal management script pro MC servery. Kompletní workflow. Na SSD tenkrát nebyly prachy, týpek koupil nějaké desktopy s Intel i7, můj script pak řešil vytvoření ramdisku, natáhnutí světa do ramdisku a v určitých intervalech jeho ukládání na disky s tím, že dal vždy uživatelům echo (připojil do MC světa a poslal message). Svět byl rychlý, nikde to nestálo, časový rollback dat si uživatelé zvolili sami atd. Problém začal nastávat až po delší době, kdy světy začaly být velké natolik, že se přestaly vlejzat do ramky. To už ale zase byly prachy na ssd, takže ramdisk byl přechodná doba.
    Nicméně zkušenost zajímavá.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Ruža Becelin avatar 24.7.2022 20:22 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Zakladni pravidlo pro publikaci citlivych informaci rika, ze informace o urcitem subjektu se publikuji u konkurence.

    Tj. jestli mas "investigativni bombu", jak funguje internet, dej do na hosting do zeme, kterou a) tohle nezajima, b) bude z toho tezit/mit radost

    25.7.2022 00:19 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    publikuji u konkurence
    V tomto neexistuje konkurence.
    dej do na hosting do zeme, kterou a) tohle nezajima
    Problem je ze vsechny verejne hostingy/servery je majetkem spratelenych firem z jedne jedine zeme (Nemecka). Pokud nejde treba o vladni ruske nebo iranske servery.
    25.7.2022 08:43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Jestli je to TAKHLE rozsáhlé spiknutí, pak už zbývá jenom Darknet.
    25.7.2022 09:43 Radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    A co ti brání to dát někam a pak když ti to smažou, tak to dát jinam?
    25.7.2022 16:26 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    To je taky řešení, jen to nesmí vyžadovat přesné identifikační údaje abych pak ještě škrtnul;-)

    Pravda je že to neni ještě v publikovatelném stavu, zatím obsahuje přes 99tis řádků cca za 15let, min. nějakých 20+tis stale chybi, odhaduju to min. na ještě 2roky.

    No, tak děkuji všem za odpovědi.

    PS: Jen minimum toho co se označuje za americké/britské atd. nebo to takto zní názvem, skutečně tak je.
    MMMMMMMMM avatar 25.7.2022 16:50 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Nesmí to vyžadovat přesné identifikační údaje a sám tady do diskuse píšeš pod jménem? Hádám, že je tedy smyšlené. :-D
    25.7.2022 17:18 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    MMMMMMMMM avatar 25.7.2022 16:52 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Bych to rovnou šupnul Wikileaks nebo to zaslal Anonymous, ať se postarají o distribuci. ;-)
    Jendа avatar 31.7.2022 10:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Pro ostatní, tazatel je člověk který má konspirační teorii, že veškerá internetová média, ale i různé společnosti, patří Němcům, a zjistil to na základě nějaké analýzy DNS provozu. Mám hypotézu, že nepochopil jak fungují CDN a je náhodou v místě kde CDN preferují jejich německé endpointy.

    Každopádně se mi ten případ líbí a asi bych s ním do toho šel. Prostě bych to dal na svoji VPS u Forpsi a uvidíme co se bude dít :-).

    Stejně tak nechápu jeho strach a snahu zjistit si řešení předem - přece to dá někam, a když mu to tam smažou, tak to dá jinam, a třeba napotřetí to vyjde. Vždyť je fuk že předtím vyzkouší pár hostingů které nevyjdou.

    Koneckonců, může to napsat i tady do blogu, nic horšího než že to někdo smaže (to se tady neděje, maximálně to skryjí z homepage) se nestane a navíc hned bude mít tisíc čtenářů než když to dá na nějakou novou doménu kterou vůbec nikdo nezná.
    1.8.2022 02:37 Tomáš Jílek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Pro ostatní, tazatel je člověk který má konspirační teorii, že veškerá internetová média, ale i různé společnosti, patří Němcům, a zjistil to na základě nějaké analýzy DNS provozu. Mám hypotézu, že nepochopil jak fungují CDN a je náhodou v místě kde CDN preferují jejich německé endpointy.
    Mýlíš se, nejsem konspirátor ale realista.
    Koneckonců, může to napsat i tady do blogu
    Co může napsat i tady do blogu? Nemůže, ale rád by, důvody jsem uvedl výše. Ale zrovna o tobě jsem uvažoval, věř nevěř, s kooperací. Jen je ještě brzo.
    Jendа avatar 1.8.2022 05:31 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Mýlíš se, nejsem konspirátor ale realista.
    Jednak to říkají všichni, jednak konspirační teorie nemusí být nutně nereálná ;)
    Co může napsat i tady do blogu? Nemůže, ale rád by, důvody jsem uvedl výše.
    Tak to jsem je asi přehlédl. Vidím tam, že:
    1. ti to smažou (nic se nestane)
    2. půjdou po tobě (účet tady na Abc si můžeš založit i zcela anonymně, ani nevím jestli je požadována emailová adresa, a textový soubor můžeš přiložit jako přílohu komentáře tady na fóru, což ti zjevně taky jde)
    1.8.2022 10:40 ajtacka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Abíčko už sedm let nemá aktualizovanej nejen copyright, ale i systém, na který sedm let sere...(a že by pohlo rozumem, to ne)
    1.8.2022 10:52 ajtacka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Takto žije len mojefedora.cz/ a čiastočne aj Ubuntu.cz, ale svet komercie to ani nevidelo... Je to len taký pohrobok 90.rokov, keď boli oveľa horšie možnosti, ale bolo to lepšie a aj niektoré štáty, ktoré až tak na výber nemajú(pretože svet Windows majú blokovaný), tak idú Linux komerčnou cestu(hoci tiež v rámci svojich možností)...

    A keďže svet patentov EÚ obišiel, ale pre vývoj komerčných záležitostí je potrebný(a pritom nehrozí, že sa zastaví vývoj, pretože vojna právnických firiem v tejto oblasti viedla k dosť zvláštnemu svetu a vývoj pokračuje ďalej a dokonca v Amerike priam raketovým tempom, ale nie raketovou vedou :-)
    Ruža Becelin avatar 2.8.2022 12:40 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Otázka k hostingu
    Byt jim, tak to hodim na torrent, pribalim k tomu par hentai obrazku, a nikdo to v zivote z internetu nedostane :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.