Byla vydána RC verze openSUSE Leap 16. S novým instalátorem Agama, Xfce nad Waylandem a SELinuxem.
Google Chrome 139 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 139.0.7258.66 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 12 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. S verzí 139 přestal být podporován Android 8.0 (Oreo) a Android 9.0 (Pie).
Společnost JetBrains se stala platinovým sponzorem multiplatformního open source herního enginu Godot. K vývoji her lze používat Rider for Godot. Zdarma pro nekomerční účely.
Byla vydána verze 9.0 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Verze 9.0 je založena na Debianu 13 Trixie. Přehled novinek v poznámkách k vydání a informačním videu.
Operátor O2 dává všem svým zákazníkům s mobilními službami poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb.
Společnost NVIDIA vydala verzi 13.0 toolkitu CUDA (Wikipedie) umožňujícího vývoj aplikací běžících na jejich grafických kartách. Přehled novinek v poznámkách k vydání.
Byly vyhlášeni vítězové a zveřejněny vítězné zdrojové kódy (YouTube, GitHub) již 28. ročníku soutěže International Obfuscated C Code Contest (IOCCC), tj. soutěže o nejnepřehlednější (nejobfuskovanější) zdrojový kód v jazyce C.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červenec (YouTube).
Konečně se ochladilo, možná i díky tomu přestaly na chvíli padat rakety jako přezrálé hrušky, díky čemuž se na Virtuální Bastlírně dostane i na jiná, přízemnější témata. Pokud si chcete jako každý měsíc popovídat s dalšími bastlíři, techniky, vědci a profesory u virtuálního pokecu u piva, Virtuální Bastlírna je tu pro Vás.
Ještě před ochlazením se drát na vedení V411 roztáhl o 17 metrů (přesné číslo není známé, ale drát nepřežil) a způsobil tak… více »Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.
return super().find_class(module, name) AttributeError: Can't get attribute 'array_constructor' on module 'numpy' from '/usr/lib64/python3.10/site-packages/numpy/__init__.py' Error loading data: 'NoneType' object is not callable Error loading puzzle from lib/games/Medium/tmprPirlZ: Unpickled data is None. AttributeError: Can't get attribute 'array_constructor' on module 'numpy' from '/usr/lib64/python3.10/site-packages/numpy/__init__.py' for module: numpy, name: array_constructorOriginální kód:
class MyUnpickler(pickle.Unpickler): def find_class(self, module, name): # help unpickle find the correct module (since sys.path is different # from when we generated the puzzles) if module == 'sudoku': return getattr(sudoku, name) return pickle.Unpickler.find_class(self, module, name) def loadPuzzles(num, difficulty='Any'): indexfile = os.path.join(DATA_DIR, difficulty + ".index") index = file(indexfile).readlines() puzzlepaths = random.sample(index, num) puzzles = [] g = sudoku_maker.SudokuGenerator() for path in puzzlepaths: path = path.strip() infile = os.path.join(DATA_DIR, path) puz = MyUnpickler(file(infile)).load() d = g.assess_difficulty(puz.grid) puzzles.append((puz, d)) return puzzlesPřevedený kód:
class MyUnpickler(pickle.Unpickler): def find_class(self, module, name): if module == 'Numeric': # Redirect to numpy module = 'numpy' elif module == 'sudoku': return getattr(sudoku, name) elif module == 'numpy': if name == 'array_constructor': # Handle the specific case for array_constructor # You can return np.array or a custom function if needed return np.array # or whatever function you need to return # Add a fallback for unknown classes try: return super().find_class(module, name) except AttributeError as e: print(f"AttributeError: {e} for module: {module}, name: {name}") # Optionally log the entire traceback import traceback traceback.print_exc() def load_my_data(file): # Check if the input is a string (file path) or a file object if isinstance(file, str): with open(file, 'rb') as f: return MyUnpickler(f).load() #return pickle.Unpickler(f).load() else: try: return MyUnpickler(file).load() except Exception as e: print(f"Error loading data: {e}") return None def loadPuzzles(num, difficulty='Any'): indexfile = os.path.join(DATA_DIR, difficulty + ".index") with open(indexfile, 'r') as file: index = file.read().strip().splitlines() # Read lines into a list puzzlepaths = random.sample(index, num) puzzles = [] g = sudoku_maker.SudokuGenerator() for path in puzzlepaths: path = path.strip() infile = os.path.join(DATA_DIR, path) try: with open(infile, 'rb') as f: # Open the file in binary mode puz = load_my_data(f) # Use the file object here if puz is None: raise ValueError("Unpickled data is None.") d = g.assess_difficulty(puz.grid) puzzles.append((puz, d)) except Exception as e: print(f"Error loading puzzle from {infile}: {e}") # Continue to the next puzzle instead of returning None return puzzles # Return the list of puzzles, which may be empty if none were loaded
import pickletools
with open("tmpzVugvu",'rb') as fh: pickletools.dis(fh)
je tam skutence Numeric array:
5036: s SETITEM 5037: S STRING 'grid' 5045: p PUT 362 5050: c GLOBAL 'Numeric array_constructor' 5077: p PUT 363 5082: ( MARK 5083: ( MARK 5084: I INT 9 5087: I INT 9 5090: t TUPLE (MARK at 5083) 5091: p PUT 364 5096: S STRING 'b' 5101: p PUT 365 5106: S STRING '\x02\x00\x00\x00\x00\x07\x01\x00\x00\x00\x08\x00\x00\x00\x06\x05\x03\t\x00\x00\x00\x00\t\x04\x02\x08\x00\x00\x00\x00\x00\x04\x00\x00\x02\x00\x01\x00\x00\x00\x00\x00\x00\x00\x05\x00\x07\x00\x00\x08\x00\x00\x00\x00\x00\x01\t\x03\x05\x00\x00\x00\x00\x03\x05\x07\x04\x00\x00\x00\t\x00\x00\x00\x06\x07\x00\x00\x00\x00\x04' 5426: p PUT 366Podle retezce 'grid' zjistis, ze v sudoku.py je trida SudokuGrid, ktera vyrabi self.grid = Numeric.array(self.grid,typecode='b'). Zaroven je to jedine misto v puvodnim kodu, kde se modul Numeric pouziva. Zadruhe, ChatGPT je k h*vnu, protoze tvoje podminka:
if module == 'Numeric':
# Redirect to numpy
module = 'numpy'
elif module == 'sudoku':
return getattr(sudoku, name)
elif module == 'numpy':
if name == 'array_constructor':
# Handle the specific case for array_constructor
# You can return np.array or a custom function if needed
return np.array # or whatever function you need to return
# Add a fallback for unknown classes
nedava smysl.
['Hard/tmppJClrx'] Numeric array_constructor: [[2 9 0 0 0 0 0 0 6] [0 8 0 0 2 6 0 3 0] [0 3 0 5 0 0 2 0 0] [5 0 3 0 4 0 0 2 0] [1 0 0 0 7 0 0 0 5] [0 7 0 0 8 0 4 0 3] [0 0 9 0 0 8 0 7 0] [0 5 0 4 6 0 0 9 0] [8 0 0 0 0 0 0 5 4]] Impossible! Puzzle was: Solution: Grid 4 9 8 6 7 2 3 1 5 2 6 3 4 5 1 9 8 7 7 1 5 3 8 9 2 4 6 3 5 7 8 2 6 1 9 4 8 4 1 9 3 7 6 5 2 6 2 9 1 4 5 7 3 8 5 8 6 2 9 3 4 7 1 9 7 2 5 1 4 8 6 3 1 3 4 7 6 8 5 2 9 Puzzle foobared in following state: Error loading puzzle from lib/games/Hard/tmppJClrx: The truth value of an array with more than one element is ambiguous. Use a.any() or a.all()Numeric.py
import numpy as np def array_constructor(pole, typecode, hex_string, typ=True): # Převod hexadecimálního řetězce na bajty byte_array = bytes(hex_string, 'latin1') # Vytvoření NumPy pole z bajtového pole numpy_array = np.frombuffer(byte_array, dtype=np.uint8) # Zkontrolujte, zda má pole dostatečný počet prvků pro 9x9 if numpy_array.size < 81: raise ValueError("Hex string does not contain enough data for a 9x9 array.") # Přetvoření pole na rozměry 9x9 numpy_array_reshaped = numpy_array[:81].reshape(9, 9) print ("Numeric array_constructor:") print (numpy_array_reshaped) return numpy_array_reshaped
''' if grid: if type(grid)==str: ''' if grid is not False: # Změna podmínky if isinstance(grid, str):class DifficultyRating:
def count_values(self, dct): kk = list(dct.keys()) # Převod dict_keys na seznam, puvodne kk=dct.keys() kk.sort() # Nyní můžete použít sort() return [len(dct[k]) for k in kk]
Tiskni
Sdílej: