ASUS má v nabídce komplexní řešení pro vývoj a nasazení AI: kompaktní stolní AI superpočítač ASUS Ascent GX10 poháněný superčipem NVIDIA GB10 Grace Blackwell a platformou NVIDIA DGX Spark. S operačním systémem NVIDIA DGX založeném na Ubuntu.
Desktopové prostredie Trinity Desktop vyšlo vo verzii R14.1.5. Je tu opravená chyba v tqt komponente spôsobujúca 100% vyťaženie cpu, dlaždice pre viac monitorov a nemenej dôležité su dizajnové zmeny v podobe ikon, pozadí atď. Pridaná bola podpora distribúcií Debian Trixie, Ubuntu Questing, RHEL 10 a OpenSUSE Leap 16.
Grafická aplikace Easy Effects (Flathub), původně PulseEffects, umožňující snadno povolovat a zakazovat různé audio efekty v aplikacích používajících multimediální server PipeWire, byla vydána ve verzi 8.0.0. Místo GTK 4 je nově postavená nad Qt, QML a Kirigami.
Na YouTube lze zhlédnout Godot Engine – 2025 Showreel s ukázkami toho nejlepšího letos vytvořeného v multiplatformním open source herním enginu Godot.
Blíží se konec roku a tím i všemožná vyhlášení slov roku 2025. Dle Collins English Dictionary je slovem roku vibe coding, dle Dictionary.com je to 6-7, …
Cloudflare Radar: podíl Linuxu na desktopu dosáhl v listopadu 6,2 %.
Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak doražte na listopadovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. Mezi nejvýznamnější novinky patří Průšovo oznámení Core One L, zavedení RFID na filamentech, tisk silikonu nebo nový slicer. Dozvíte se ale i
… více »Vývojáři OpenMW (Wikipedie) oznámili vydání verze 0.50.0 této svobodné implementace enginu pro hru The Elder Scrolls III: Morrowind. Přehled novinek i s náhledy obrazovek v oznámení o vydání.
Komunita kolem Linux Containers po roce vývoje představila (YouTube) neměnný operační systém IncusOS speciálně navržený pro běh Incusu, tj. komunitního forku nástroje pro správu kontejnerů LXD. IncusOS poskytuje atomické aktualizace prostřednictvím mechanismu A/B aktualizací s využitím samostatných oddílů a vynucuje zabezpečení bootování pomocí UEFI Secure Bootu a modulu TPM 2.0. Postaven je na Debianu 13.
Mozilla začne od ledna poskytovat komerční podporu Firefoxu pro firmy. Jedná se o podporu nad rámec stávající podpory, která je k dispozici pro všechny zdarma.
Přestože je STUDENT AGENCY pátou nejobdivovanější firmou v ČR dle žebříčku TOP 100, s bezpečností IT si příliš netyká. Do jejího kilometrového programu je možné se přihlásit pouze přes nezabezpečený protokol HTTP. Pokud zkusíte HTTPS protokol, uvítá vás testovací stránka Apache na Fedoře. Přestože byli zástupci firmy informováni o problému již více než před týdnem, nikdo jej neodstranil, ani se k němu nevyjádřil...
Tiskni
Sdílej:
Teda nepočítám, že je to fake stránka a ve skutečnosti to běží třeba na RHEL nebo Debianovi.
Proč šmejdy?protože piráti silnic
Jezdím s nimi už poměrně dlouho trasy Praha-Brnovlak
a Praha-Liberec a nevím o lepší alternativě.ČSAD Liberec ... píšu "jestli můžete"
Poradíte nějakého konkurenta s možností objednat místenku přes net?AMS = prakticky všichni dopravci?
Proč šmejdy?
protože piráti silnic
protože dumping
protože spameři
... například
Krom toho spamován se mi líbí
, bych do nich šel ....protože piráti silnicnejde o rychlost, i když zákony by se měly dodržovat, že ...
To, že jezdí rychleji jsem jako jejich zákazník celkem rád.
protože dumpingehm, koruna není zas tak stabilní měna ... jestliže kdysi stálo cosi 130-150 Kč a teď to stojí 135, neznamená to, že je to srovnatelné - o kolik se změnila třeba cena nafty od té doby?
Nemyslím si, že jezdí za dumpingové ceny. Pamatuji si doby, kdy SA ještě nejezdili vnitrostátní linky a jezdil jsem za prakticky stejné ceny kolem 130 - 150 kč (tehdy jezdil Praha-Brno Tourbus a jiné spol.)
protože spameřieh, to, že se dokážu spamu účinně bránit znamená, že mi nemá vadit firma, která jej rozesílá? - zvláštní logika ...
V dnešní době se ještě někdo z uživatelů zabývá spamem???
Pokud chcete, pošlo vám pozvánku na gmail.děkuji za nabídku, ale tato služba pro mě nemá žádné výhody, jen spoustu nevýhod
vlaknejbližší spoj Praha-Brno ... EC Vindobona ve 14:40, čas jízdy 2:35, autobus (SA) 15:00, čas jízdy 2:30 ... to je rozdíl
Vlakem cesta trvá mnohem déle a stojí více peněz. Peníze by mi nevadily, ztracený čas však ano.

"Nelze rezervovat - limit před odjezdem (ve dnech) : 3". To je, rekl bych, dost tristni.Poradíte nějakého konkurenta s možností objednat místenku přes net?AMS = prakticky všichni dopravci?
Jinak jsem nikdy zadny spam od SA take nedostal a na posouzeni, zda se jedna o dumping, snad pokud vim mame Urad na ochranu hospodarske souteze; osobne nemam predstavu o tom, jake ma SA naklady, takze to necham k posouzeni kvalifikovanejsim urednikum, ktere si platim ze svych dani.
Prijde mi, ze sluzby SA jsou jednoduse v soucasnosti jasne nejlepsi. Jenom si budu muset napsat WWW::Mechanize::StudentAgency, abych se vesel do nejakeho zitrejsiho odpoledniho autobusu a nemusel na rezervaci jizdenek poustet Firefox.