Jak si zobrazit pomocí Chrome a na Chromiu založených webových prohlížečích stránky s neplatným certifikátem? Stačí napsat thisisunsafe.
V repozitáři AUR (Arch User Repository) linuxové distribuce Arch Linux byly nalezeny a odstraněny tři balíčky s malwarem. Jedná se o librewolf-fix-bin, firefox-patch-bin a zen-browser-patched-bin.
Dle plánu by Debian 13 s kódovým názvem Trixie měl vyjít v sobotu 9. srpna.
Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.
Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).
V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.
Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).
Hyprland, tj. kompozitor pro Wayland zaměřený na dláždění okny a zároveň grafické efekty, byl vydán ve verzi 0.50.0. Podrobný přehled novinek na GitHubu.
Patrick Volkerding oznámil před dvaatřiceti lety vydání Slackware Linuxu 1.00. Slackware Linux byl tenkrát k dispozici na 3,5 palcových disketách. Základní systém byl na 13 disketách. Kdo chtěl grafiku, potřeboval dalších 11 disket. Slackware Linux 1.00 byl postaven na Linuxu .99pl11 Alpha, libc 4.4.1, g++ 2.4.5 a XFree86 1.3.
Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) jako první orgán státní správy v Česku spustilo takzvaný „bug bounty“ program pro odhalování bezpečnostních rizik a zranitelných míst ve svých informačních systémech. Za nalezení kritické zranitelnosti nabízí veřejnosti odměnu 1000 eur, v případě vysoké závažnosti je to 500 eur. Program se inspiruje přístupy běžnými v komerčním sektoru nebo ve veřejné sféře v zahraničí.
Americká pobočka automobilky Ford pracuje na vývoji autnómneho riadenia pre svoj model Fusion (budúce európske Mondeo). Systém beží na Ubuntu, tak ako aj niektoré projekty európskej pobočky.
Tiskni
Sdílej:
..a k tomu autu, bude radit, nebo ridit za nas?S rucnim razenim se pomalu zacnete loucit.
Pokud se necítíte na řízení vozu a potřebujete být hlídán nějakým systémem tak vám nikdo nebrání vzdát se řízení vozu a použít MHD či vlak.Přečtěte si můj příspěvek o kousek výše. Tohle celé je o nečekaných situacích a chybách. Jestli si myslíte, že se vám nikdy nemůže nic takového stát a coby "cítící se" šofér jste na všechno připraven a vždy ve střehu, tak vám ten hřejivej pocit přeju, ale... no prostě jste na omylu.
I pri rucnim rizeni letadlo ve skutecnosti ridi pocitacTo je politika airbusu, Boeing 737 zatim jeste ma i klasickou trasu rizeni pomoci lan a tahel. Kazdopadne IT-retardace se dostava uz i do Boeingu. Na yt je video o B747-8, kdyz se objevil flutter (nebezpecny aeroelasticky jev) tak misto zmeny konstrukce ponechali spatnou konstrukci a doplnili rizeni slozitym systeme, ktery pomoci vychylek kormidel ma zajistit, ze k flutteru nedojde.