abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:55 | Zajímavý software

    Emacs na stříhání videa? Klidně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 142.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 142 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Zajímavý článek

    Python Developers Survey 2024, výsledky průzkumu mezi vývojáři v Pythonu organizovaném Python Software Foundation ve spolupráci se společností JetBrains v říjnu a listopadu loňského roku. Zúčastnilo se 30 tisíc vývojářů z 200 zemí. Linux používá 59 % z nich.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | Zajímavý článek

    Farid Abdelnour se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.08.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 01:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.51.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 91 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 01:33 | Zajímavý článek

    Po roce bylo vydáno nové číslo magazínu Phrack: Phrack 72.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    18.8. 19:33 | Pozvánky

    OpenSSL Corporation zve na den otevřených dveří ve středu 20. srpna v Brně a konferenci OpenSSL od 7. do 9. října v Praze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    18.8. 19:22 | Komunita

    Konference LinuxDays 2025 proběhne o víkendu 4. a 5. října v Praze. Konference OpenAlt 2025 o víkendu 1. a 2. listopadu v Brně. Blíží se konec přihlašování přednášek. Přihlaste svou přednášku (LinuxDays do 31. srpna a OpenAlt do 3. října) nebo doporučte konference známým.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.8. 12:22 | IT novinky

    Raspberry Pi Touch Display 2 je nově vedle 7palcové k dispozici také v 5palcové variantě. Rozlišení stejné 720 × 1280 pixelů. Cena 40 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    18.8. 04:44 | IT novinky

    Telnet a ssh klient PuTTY postupně přechází na novou doménu putty.software.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (77%)
     (9%)
     (9%)
     (0%)
     (5%)
     (0%)
    Celkem 22 hlasů
     Komentářů: 4, poslední včera 16:48
    Rozcestník

    Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu

    Anton Carniaux, právní zástupce Microsoft France, pod přísahou: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu, musí dodržovat americké zákony.

    22.7. 19:33 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.7. 20:06 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    A akýchkoľvek bánk, daňových a iných úradov, alebo zdravotníckych zariadení sa to netýka? Pýtam sa napríklad kvôli SLSP ktorá aktuálne zvoláva všetkých klientov aby mohla skolektovať aktuálne SPI, a niekam ich dala zaknihovať.
    22.7. 22:29 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Co z toho? Kdo nechce, necht ty produkty nepouziva. Eurosojuz at to neresi a nepokutuje. Problem solved.
    22.7. 22:42 aceman | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Problemom moze byt, ze mnohi ludia nechapu, ako to cele funguje, takze sa tazko mozu rozhodnut relevantne. Alebo su do toho nuteni skolou, vladou a podobnymi organmi. Ako tu uz bolo pisane aj v inych spravickach.
    23.7. 08:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Ano, problem je, ze stat existuje a prosazuje nasilim nejake konkretni reseni. To je obrovsky problem. S tim absolutne souhlasim. Resenim je privatizace tak, aby veskere veci byly soukrome a aby si kazdy mohl vybrat, zda vubec a pripadne co bude vyuzivat. Nasledne, kdyz jde o soukrome penize a soukrome aktivity, uz to nikoho zajimat nemusi!
    23.7. 09:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    No bodejť, nadnárodní korporace a mafiánské gangy* by to bez omezování dělaly lépe a zavládl by ráj na zemi :-D

    * Což je totéž.
    23.7. 12:38 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Ja chci, aby korporace (obecne vsichni) fungovali na volnem trhu bez existence statu. Kdyz korporace vyuzivaji statniho aparatu k nasilnemu prosazeni svych zajmu, je to podle mne spatne a neprijatelne. A ty jsi idiot, ze to nechapes.
    Fluttershy, yay! avatar 23.7. 17:21 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: warlordismus

    Korporace existují proto, že jsou u státu takto registrovány jako právní forma.

    Soukromé vlastnictví, za které zde Valžgrynd tolik horuje, je také institut garantovaný státem.

    Zrušení stávajícího státu jen tak znamená toliko vládu „největšího klacku“. Taková dominia ostatně dříve zkonvergovala právě do podoby státu, ale ještě bez moderních humanistických výdobytků.

    Šlo by to i jinak, společnost lze organizovat bez centrálního státu, ale ta společenství (huh, komuny) nejsou to, po čem Valžgrynd volá. Ostatně by v takovém prostředí nevydržel se svými žgryndy ani týden, než by byl ostrakizován.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    23.7. 09:42 B
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    A ten Microsoft je snad státní? On ten tvůj vlhký sen o tom jak hodní kapitalisti to vyřeší je jenom vlhký sen. On ten komunismus, kdy vše patří státu je úplně stejný jak ten kapitalismus, kdy vše patří několika nejbohatším.
    23.7. 10:49 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    On by MS zrizoval smiracke pristupy statnim agenturam, kdyby k tomu nebyl donuceny spatnyma statnima zakonama?
    23.7. 11:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Každému, kdo dost zaplatí ;-)
    23.7. 12:38 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Jsi idiot. Kdyz nekdo vyuzije stat k nasilnemu protlaceni svych zajmu, co to ma spolecneho s volnym trhem/kapitalismem? Nic!
    23.7. 12:10 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Takže budete používat pouze soukrommé silnice a soukrommou infrastrukturu?

    Jak budete postupovat když Vám jejich majitel nepovolí jejich užití?

    23.7. 12:42 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Ano, za predpokladu neexistence statu, budu vyuzivat soukromou infrastrukturu.
    Jak budete postupovat když Vám jejich majitel nepovolí jejich užití?
    Pravdepodobnost toho na volnem trhu je nizka, jelikoz za to proste zakaznik bude platit. A i kdyby k tomu doslo, tak lze najit nahradni cestu, lze to objet, lze vyuzit jiny druh dopravy. Pokud bude po ceste v danem miste poptavka, vznikne tam alternativa, jelikoz to pro dost lidi bude mit smysl. A kdyz ani to ne, tak proste nic, coz bude v poradku. Nic mi preci nedava pravo vyuzivat soukromy majetek nekoho jineho bez smlouvy ci souhlasu. I kdyby k tomuto doslo, stale je to lepsi, protoze mam moznost jeho cesty proste nevyuzit, nevznikne mi skoda. Naopak stat mne nuti platit dane, prispivat na sluzby nizke kvalit, ktere nechce, a co je nejhorsi, prispivat na zdravotni peci lidem, ktere nesnasim a nepreji jim nic dobreho!
    23.7. 12:56 B
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    ... a co je nejhorsi, prispivat na zdravotni peci lidem, ktere nesnasim a nepreji jim nic dobreho!
    Člověče, probuď se!
    23.7. 14:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Co je na tom? Proc bych se mel nejak probouzet? Odmitam nasilne prerozdelovani! Cim dale tim vice. A prispivat na cizi zdravotni peci mne irituje snad ze vseho nejvice.
    23.7. 22:58 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Myslím, že by Vám stát v tomto měl vyjít vstříc a zbavit Vás povinnosti odvádět zdravotní pojištění a nechat Vás a Vám podobné ufinancovat si potřebnou lékařskou péči z komerčního zdravotního pojištění či z přímé úhrady a to včetně výzkumu/vývoje/výroby vlastních přístrojů, vlastních léčiv a výstavby, provozu pouze Vám vyhrazených nemocnic. Nechcete přeci freeloadovat na úkor jiných.
    Fluttershy, yay! avatar 23.7. 23:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bacilonosiči
    To si nemyslím. Nechci totiž od nějakého Valžgrynda chytit nakažlivou chorobu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    24.7. 08:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bacilonosiči
    Ja zase tobe nechci prispivat na nic! Ale stat mne nuti nasilim. Dej si radeji tri rousky na sebe a bud potichu.
    24.7. 12:27 ewgfwrg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bacilonosiči
    Vzdej se obcanstvi a vyraz do sveta.
    24.7. 09:27 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: bacilonosiči
    To by nemělo hrozit pokud svou odluku od státu dotáhne do úplného konce. Případný kontakt s ICE (místním ekvivalentem) ve veřejném prostoru v kombinaci s jeho neschopností prokázat jeho legální status skončí stejně jeho nucenou separací.
    24.7. 07:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Polštářovaná cela a dostatečná medikace by stát vyšly levněji :-D
    24.7. 08:58 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    ROFL

    Mas pocit, ze ted si to jako neplatis? Ze se ty penize berou ze vzduchu? Ze nejak magicky v socialismu nastava levnejsi zdravotnictvi? :-D
    24.7. 09:13 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Mas pocit, ze ted si to jako neplatis?
    Ten můj údajný pocit jste vydedukoval z mého příspěvku na základě čeho?
    23.7. 12:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    lidem, ktere nesnasim a nepreji jim nic dobreho!
    Co dodat.
    23.7. 14:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Tak neco dodej? :-D
    27.7. 00:23 Radius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Poslete na ourad dokument v Libre Officu, hned vam jej vrati. Take vsechny dokumenty chodi z MS Office od nich a zkuste je otevrit v Libre Office, rozsypany caj bude.
    23.7. 07:18 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Stejne ma M$ od NUKIBu generalni vyjimku na vsechny produkty, takze o nic nejde...
    23.7. 12:43 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    To je to, o cem mluvim. Stat je zneuzit k prosazeni neciho reseni, ci alespon vyhody pro nekoho. Neni stat (ci alespon dana pravomoc ci agenda), neni problem!
    23.7. 12:53 v těch sudetech už blbnete
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Možná to ani nevíš, ale parafrázuješ citát s. Stalina :

    "Co je problém? Člověk je problém, není člověk není problém."
    23.7. 14:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    U statu to bohuzel plati. Neni agenda, neni urednik, neni statni zasah, neni problem :-D
    23.7. 17:26 Miloš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu

    Skvělé.

    Ta myšlenka mě fakt zaujala - "není státní úředník, není státní zásah". Můj soused má fantastickou vilu - pozvu pár kámošů a hned zítra ho jdem vyhodit - "není státní zásah". Ty jsi prostě Génius.

    24.7. 09:15 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Predpokladas na volnem trhu absenci bezpecnostnich agentur? Predpokladas na volnem trhu neozbrojeneho souseda? Absence statu neznamena nic z toho. Zkus si o tom prosim neco precist.
    Max avatar 24.7. 09:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Volný trh = silnější pes mr**á.
    Podívej se do nějakého státu, kde něco podobného funguje, tj. je tam nefungující vláda, třeba Mexiko, Kolumbie, Ekvádor apod.
    Když bude tvůj soused nějaký boháč, může si najmout větší armádu než ty a klidně vystěhovat celou ulici. Takže předřečník má pravdu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.7. 10:48 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Takovou společnost docela trefně ve své knize "Neználek na Měsíci" popsal v roce 1966 Nikolaj Nosov. Ke každému se přistupovalo apriori s nedůvěrou jako k nebezpečnému individiu a tomu přístupu odpovídaly i interakce postav.

    https://www.knizniklub.cz/knihy/75596-neznalek-na-mesici.html
    24.7. 11:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Tuhle knihu jsem kdysi bral jako jednoduchou komunistickou agitku. Až po letech jsem docenil její genialitu. Zajímalo by mě, jestli Nosov vycházel jenom z informací procezených sovětskou cenzurou a propagandou, nebo toho Huxleyho znal.
    24.7. 15:20 PetebLazar | skóre: 34 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    To se dá předpokládat, ale třeba se mýlíme a psal to jako alegorii státního monopolu na držení zbraní a páchání násilí.

    Má to snad i animované zpracování
    24.7. 19:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Tak jsem to letmo proskákal, ale proti knize je to slabota.
    24.7. 12:37 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Nesouhlasim, ale oba vime, ze jeden druheho nepresvedcime. Jen podotknu, ze argumentovat proti volnemu trhu zkorumpovanym nasilnym statem opravdu neni validni. Podobne jako Somalsko. Je to jako kdybych ja proti vam etatistum argumentoval treba ruskem... Nebo nacistickym nemeckem... Nebo socialistickym ceskoslovenskem... Muzeme dle techto prikladu rici, ze demokracie vzdy konci diktaturou ci totalitou? Asi ne, ze?
    24.7. 11:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Počítáš mezi bezpečnostní agentury i soukromé armády drogových bossů? Protože ty prioritně zajišťují bezpečnost jejich i jejich "podnikání". A to nejen na svatého Valentýna :-D
    24.7. 12:47 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Drogove bossy vytvari stat a jeho legislativa. Neni stat, neni drogovy boss.
    24.7. 13:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Běž to vysvětlit gangům v Berlíně :-D

    https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/berlin-nemecko-migranti-nasili-arabove-africane-cecenci.A250723_191004_zahranicni_vals?zdroj=otvirak

    Právě tam kde není stát, nastupuje boss. Kdyby stát fingoval, bossové by nebyli.
    xkucf03 avatar 24.7. 13:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Problémy s migranty, drogami a státem
    Problém jsou migranti – pokud nebudou prodávat drogy, tak budou škodit a parazitovat nějak jinak.

    Co se týče drog samotných, tak jejich výroba je obvykle dost levná. To co zásadně navyšuje jejich cenu je ta ilegalita tzn. zásah státu – výrobci a prodejci musí pracovat v utajení, berou na sebe riziko, že půjdou do vězení, musí uplácet policisty, soudce, politiky atd. Kvůli těmto rizikům a nákladům je ta cena tak vysoká – což má další negativní dopady – fetky typicky kradou případně se živí prostitucí a šíří nemoci.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 24.7. 13:49 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fašismus

    Oxykodon je opioid legálně používaný proti bolesti. Je silně návykový. Farmaceutická firma Purdue Pharma Sacklerovic famílie agresivní marketingovou kampaní přesvědčovala a de facto uplácela lékaře, aby ho přesto (pod značkou OxyContin) často předepisovali. Výsledky byly tragické.


    Přestože bych neměl, ponechám teď rasismus, který v současnosti vede k únosům a mučení lidí v koncentračních táborech, předřečníků stranou.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xkucf03 avatar 24.7. 14:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Problémy s migranty, drogami a státem
    To je asi jako kdyby výrobci dětských rakví upláceli učitelky, aby dětem říkaly, že se nemají při přecházení silnice rozhlížet nebo že se mají procházet po střechách elektrických vlaků. Ta chyba je někde jinde, než v tom, že se vyrábí dětské rakve…
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 24.7. 15:36 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: morální bahno kapitalismu

    Chamtivost. Jádrem pudla je chamtivost.

    Když o neviditelné ruce trhu psal Adam Smith, myslel tím Boha a uvažoval v dobové představě náboženské morálky. Opsal to od muslimů, kteří obchod regulovaný náboženskými normami provozovali po staletí.

    Zde pozorujeme jak nedostatky mravní, tak úsilí „libertariánů“ a dalších podkopávat nebo rovnou rušit sekulární instituce, které by tyto mravní nedostatky regulovaly. Valžgrynd to píše zcela otevřeně, František Kučera to balí to slovní vaty.

    Jde o společného jmenovatele napříč tímto vláknem. Odlidšťování lidí odjinud (aby náhodou nešlo o „bližního svého“) a štvaní pracujících vrstev proti sobě se náramně hodí třídě vlastníků, která ráda z chamtivosti využije práce těch, jimž může odepřít mzdové a pracovní podmínky vyžadované při zaměstnávání místních. Zemědělský a potravinářský průmysl na tom stojí. Radovan ani František Kučera nevolají po důstojných pracovních podmínkách pro všechny. Ne. Místo toho se účastní nenávistné kampaně rozděl a panuj.

    Souvisí to i s požíváním omamných látek. Za předpokladu závěrů potkaního parku z výzkumu Bruce Alexandera et al. je spokojená populace méně náchylná k závislosti. Ideologická politika škrtů, privatizace,… ničí právě stabilizační sociální mechanismy.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    24.7. 16:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: morální bahno kapitalismu
    Já volám po lepších podmínkách pro pracující proletáře, Valgrind volá po lepších podmínkách pro nenažrané buržousty*

    Ještě popiš jak fungují muslimské banky a proč jsou třeba v Anglii poopulárnější než ty židovské.

    * Zvolenému názvosloví budeš jistě dobře rozumět, tak jako dobře rozuměli Paroubkovu rozlučkovému projevu především ti, kterým byl určen.
    24.7. 14:31 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    V Berline je vsak legalni vyrabet, prodavat a uzivat drogy?
    24.7. 16:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Co je legální určuje stát, který nenávidíš.

    Respektují to lidé, které také nenávidíš.
    24.7. 14:28 to neukecáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Sudetský volkssturm by měl uznat porážku a dát pracky do polohy hande hoch...
    24.7. 14:33 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Nech si zajit chut prase :-D O mou zemi se laskave neotirej, dekuji.
    24.7. 15:34 to neukecáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Jediné s čím souhlasím je to prase - 11 st. Braník ve 2 litry pet-flašce za dopoledne...
    24.7. 16:54 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Země nacistů a válečných zločinců, kteří dokáží jen poroučet a krást, kteří rozpoutali dvě světové války, povraždili desítky milionů nevinných lidí, a ani je nedokázali vyhrát!
    24.7. 22:11 Miloš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu

    "Zkus si o tom prosim neco precist" Proč bych měl trávit svůj čas čtením nečeho, když mi stačí využít svůj mozek. Píšeš, jak strašně Ti vadí, že musíš platit nějaké zdravotní pojištění, ale na druhé straně mi tu klidně napíšeš, že na problém, co jsem naznačil budou stačit bezpečností agentury. Ale ty asi budu muset nějak platit, ne? Aha, takže z mého přijmu budu muset zase něco někomu dávat. A je úplně jedno, jestli z těch pěnez co dávám ze svého platím za sebe nebo za někoho jiného. V konečném důsledku mám méně. Takže fakt nechápu, co může být tak skvělého nahradit systém, který mě obírá o výdělek za jiný systém, který to obírání nazývá jinak. Ne, a opravdu nezáleží na tom, jestli platím za sebe nebo za jiné. Pořád je to výdaj, který ten systém ze své podstaty generuje. A jestli si úplně nesedíš na vedení, tak jsi snad schopný i sám sobě připustit, že jak Tebe teď štve, že platíš někomu zdravotní pojištění, tak zase někoho jiného by štvalo, že v tom Tvém bezstátovném systému musí platit nějaké bezpečností agentuře, aby ho chránila. Fakt to nechápu - historie je plná geniálních myšlenek "rájů na Zemi". Mají však jednu drobnou vadu - ty géniové, co je vymysleli a jejich následníci, vykonavatelé, stoupenci zkrátka všichni jejich zastánci nedohlédnou dál než je deska jejich stolu. Lidstvo je tady už tolik let a přesto se v každé době najdou lidé, co si myslí, že jsou tak geniální, že našli systém, který je skvělý. A už vůbec se nezamýšlí nad tím, jak je možné, že to trvalo tak dlouho - to ti naši předci byli tak pitomí? Tak jak je potom možné, že my jsme tak chytří?

    Takže ano, sni dál svůj sen, jak krásné to bude bez státu, protože se obávám, že kdybys místo toho, abys o tom četl, o tom začal přemýšlet, začneš z toho mít noční můry. Oni totiž na světě žijí i jiní lidé a ty se kupodivu nebudou chovat, tak jak se o tom píše. Bohužel/Bohudík.

    Max avatar 24.7. 09:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Nutno dodat, že skoro všechny velké služby jsou z USA. Skoro každý Android v EU = Google služby. Pak tu máme SAP, Oracle, HPE, Dell, Apple, ChatGPT, Chrome atd. atd. atd. Skoro každý má dnes nějaká data v USA.
    A všichni velcí hráči tlačí na cloud, aby měli u sebe ještě více dat. MS víme (nový Exchange je jen rebrand s přidaným předplatným, žádná trvalá licence, snižuje lifecycle on-prem podpory apod.). SAP tlačí SAP HANA v cloudu formou služby (údajně nějak snížili provize obchoďákům pro on-prem řešení, u nás se asi řeší smlouva se SAPem půl roku a pořád nic, prý). Oracle tlačí lidi do Cloudu, OracleDB, co měl být v roce 2023, nebyl do on-prem uvolněn, zato v Cloudu už rok, nebo dva je a prodloužili support starší verzi db. Google nemusí nikoho nutit, ten na cloudu staví, Apple postupně to samé.
    A tak by se dalo pokračovat.

    Tlak EU, aby data byly jen v EU, zní v kontextu všeho dost směšně, protože na to prostě nejsou žádné páky a celé je to jen takový obláček mylných představ. Takový papír pro papír a tvařme se, že je to křišťálově čistý podobně jako demence s odklikáváním banerů na webech.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.7. 12:38 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Ja o tuto kontraproduktivni ochranu, kterou prosazuje nasilim EU, nestojim! Ja klidne chci mit data v USA. Kdyz uz je nekomu sverim, cinim tak s plnym vedomim. Kdyz nebudu chtit, nemusim tu sluzbu vyuzit. Tecka.
    24.7. 13:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Ochranu před tebou a tvým násilím :-D
    24.7. 14:31 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Nech si tu svou eu zaramovat radovane :-D
    24.7. 16:55 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Ta je tvoje, nácku.
    24.7. 23:51 aceman | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Mozno Vy ano, ale 99% ludi to nerobi s plnym vedomim a ani so znalostou dosledkov ci implikacii.
    25.7. 00:03 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Tak si porid do sklepa mainframe se z/Linuxem, on-prem Db2 misto nenazranych opicaku z Oraclu a vitezis. Ale to by se muselo chtit datovou a vypocetni suverenitu resit, ne jenom fnukat v diskusich...
    Max avatar 25.7. 08:43 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Máme on-prem pgsql cluster, oracle cluster, mssql, mariu a další a vážně nemám v plánu přidávat dalšího vendora :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 23.7. 08:31 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    To ale není nic převratného, ne? To se přeci ví.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    23.7. 09:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Fakt? Takže to nejsou dezolátské dezinformace a prokremelská propaganda? :-D
    Max avatar 24.7. 08:21 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Tu zprávičku jsi nepsal ty, takže ne, nejsou :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.7. 09:10 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Takže když řeknu pravdu já, jsou to dezinformace, a když lže Petr Papoušek, je to pravda?
    Max avatar 24.7. 09:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Přesně tak. Nelze ani uvažovat o jiné možnosti. To je prostý fakt. Proti tomu nelze nijak jít.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.7. 11:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Tak až najdeš ve vodovodu bakterie tyfu, mysli si že je to jen středověká pověra :-D
    Max avatar 25.7. 08:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Bakterie tyfu mi nic neudělá, bo jsem nesmrtelnej. Co tam máš dál?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.7. 10:11 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Nesmrtelných jsou plné hřbitovy.
    Max avatar 25.7. 11:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Každý deal má omezenou platnost. Neříkám, že jsem nesmrtelný nafurt :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.7. 14:12 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Treba s NATO a Sov... Evropskou unii je to na vecne casy a nikdy jinak.
    25.7. 15:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Nooo, ty věčné časy zase tak dlouho netrvaly, než dotikaly, a tisíciletá říše ještě méně, menstruovat začala v sedmi letech a vykrvácela ve dvanácti :-D
    23.7. 13:32 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Ano EU uz davno zakazala skladovat GDPR dfta au US firem i kdyz jsou na uzmi EU, nebo je to EU pobocka US matky - nebot US zakony Patriot ACT a jine umoznuji v tichosti donutit danou firmu jim data z EU vydat a zaroven o tom nikde nemluvit - za to je v USA vezeni a tak i kdyz to praskne, odmitnou se vyjadrovat, ze jim za to hrozi v USA dizivoti - Yahoo a Google se suidli s USA ze to chtyeji zverejnit aspon po konci vysetreovani a to jim pak povolili - ale bez detailu, jako ze USA poo nich chtela nekaka data - ale nesmi rict ketera ;-) - jen ze se to stalo
    23.7. 20:16 JZD | skóre: 15 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu
    Dneska jsem rád, že jsi si nevzal prášky.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.