abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.1. 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.1. 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    15.1. 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (42%)
    Celkem 474 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník

    Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny

    Argentinský prezident Javier Milei čelí více než stovce žalob a trestních oznámení kvůli spáchání podvodu, protože na svých sociálních sítích propagoval kryptoměnu $LIBRA, jejíž hodnota se v krátké době znásobila a pak zhroutila.

    18.2.2025 02:44 | Ladislav Hagara | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.2.2025 09:34 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Nase prasata zase delala protiustavni opatreni ve jmenu virozy, zadluzila zemi o bilion korun, zlikvidovala mnoho podnikatelu a firem, zbavila lidi dustojnosti, pridelovala obcanska prava na zaklade nejake injekce.... :-D To radeji propagace shitcoinu :-D
    18.2.2025 09:56 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Spinka sa pýta: Mali ste na mysli kryptomeny Czech Crown Coin, alebo Czecoin?
    18.2.2025 15:36 meow
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Když už tak Michlcoin.
    xkucf03 avatar 19.2.2025 01:41 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše XIXOIO
    Nebo ten klaun, jak ho bylo najednou všude plno, zvali si ho do různých pořadů, vycházely s ním rozhovory… bylo toho tolik, že to těžko mohlo vzniknout přirozenou cestou.

    A pak to prasklo s XIXOIO.

    Před tím jsem ještě viděl video, kde se snažil vysvětlit, jak to funguje a k čemu je to dobré, ale vůbec to nedávalo smysl. Jednoduchá rada: pokud to nechápete, tak je to buď bouda, nebo je to nad vaše možnosti – a pak do toho taky neinvestujte.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    19.2.2025 07:02 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: XIXOIO
    S tim souhlasim.

    Na druhou stranu on jen tlacil v mediich neco, na cem byl nejakym zpusobem interesovan. Dopustil se neceho? Za mne rozhodne ne, pokud tedy nekoho primo nepodvedl. To, ze nekdo nekomu doporuci investici, ktera nasledne nevyjde, prece neni nic spatneho. Rozhodne daleko vetsim zlem je to, co napachal tento stat v dobe virozy a to, co pacha stat prostrednictvim vladou a CNB - inflacni cilovani, obecne proinflacni politika a kroky, zadluzovani, kvantitativni uvolnovani, urokove sazby podle pocitu rady, atd.
    18.2.2025 10:02 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Tak proč vládu nezažalujete když máte tak silný case a nevysoudíte odškodnění za způsobené škody a újmu?
    18.2.2025 10:25 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Tak silny case..... To neni muj case OMG

    To, co udelali, byl totalitni zlocin! Je treba konkretni poslance, kteri hlasovali pro nouzove stavy, ministry a premiera hnat k trestnepravnimu postihu. Verim, ze jednou bude tribunal, ktery tyto lidi odsoudi.
    18.2.2025 11:57 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Přeformuluji, proč to ještě nikdo neudělal, když mají tak silný důkazní materiál a zákon na své straně?

    Uvědomujete si, že za hlasování ve sněmovně/senátu nemůže být někdo stíhán? https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Imunita_z%C3%A1konod%C3%A1rc%C5%AF_v_%C4%8Cesku
    18.2.2025 13:00 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Přeformuluji, proč to ještě nikdo neudělal, když mají tak silný důkazní materiál a zákon na své straně?
    Udelal. Vim treba o cloveku, ktery vysoudil ujmu za to, ze nemohl byt u porodu. Vim o kadernici, ktera vysoudila za zavrenou provozovnu. Jen to jsou male ryby, coz se samozrejme nemedializuje a nikoho to moc nezajima. Na odskodneni za nouzovy stav mas narok i podle tehdy platne legislativy.
    Uvědomujete si, že za hlasování ve sněmovně/senátu nemůže být někdo stíhán?
    To si zlocinci souzeni v Norimberku take mysleli. Kde je vule, tam je cesta... ;-)
    18.2.2025 13:21 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Pravni imunita vybranych nadlidi je monarchisticky->totalitni prezitek, v pravnim state nema co delat.
    18.2.2025 13:44 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    +1

    18.2.2025 14:56 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    “He who saves his Country does not violate any Law.”
    18.2.2025 17:13 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Uvidime...
    18.2.2025 20:12 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    To je výrok Donalda Trumpa, který si vypůjčil od Napoleona Bonaparte. Kterým tento zdůvodnil proč stojí nad zákonem.
    19.2.2025 10:38 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    A? Napoleon si zcela jiste myslel, ze je nad zakonem. Clovek by rekl, ze se na jeho prikladu dotycna prasata pouci, ze? :-D
    19.2.2025 13:27 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    D.Trump si to myslí také a jeho administrativa chce programově ignorovat jak byly USA ustanoveny, tj. se třemi pilíři legislativou, executivou a soudnictvím. Kdy žádný z nich si nemůže uzurpovat veškerou moc. Legislativa přijímá zákony a schvaluje rozpočet, exekutiva realizuje rozpočet v rámci určeného účelů a platné legislativy, soudnictví mj. dohlíží zda exekutivi zda svými kroky neporušuje platné zákony.
    18.2.2025 13:37 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Mi jsme ji zazalovali, soud vzdy rekl, ze jsou to zlocnci, rusil jim opatreni, ale nikdy nezvarel, kdyz prisli s tim samym a nakonec soud rekl, ze sice spacali geneocidu, poslapavli lidska prav, porusovali zakony, ale ze byla takova doba a ze jet OK, ze WHO vyhjlasilo henten virus - ktery svet nevide, nikdo jim neonemocnel, nikdo jej neizloval, ani za odmenu 1.5M euro, ani Pfizer je nenasel, nikod jej ani spinavy nedokazal dostat z nejakeho cloveka a ani jen tak kultivovat - nakonec vse probilo v simulaci in silico ... takze ano usoudy jsme vyhrali, al;e nikod nebyl potrestan, jen nekteri byli odskodneni. - a dalsi pry nem,ohli nic zalovat, nebot kod vzal podporu, se zavazal, ze nebude vladu zalovat a zbytek nejsou osoby dotcene .
    18.2.2025 13:46 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    +1

    Ano, ta "podpora" podminena tim podpisem, to bylo vtipne. Otazka je, do jake miry je to pravne vyznamne. Kazdopadne test tem zivnostnikum a podnikatelum, kteri to nepodepsali. Znam takove!

    Jednou udelame virozovy tribunal a budeme lidi, kteri tyto prasarny napachali, soudit. Opravdu tomu verim.
    18.2.2025 13:34 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Presne tak a ne jen ze by o tom psali na Xku, ale oni to i skutecne delali a patri tak do vezeni.
    18.2.2025 13:50 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    +1

    Doufam, ze to nebude dlouho trvat a budeme tyto lidi soudit.
    18.2.2025 15:18 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    To čemu věří nevzdělaní ignoranti nemusí mít s realitou vůbec nic společného, lůza v minulosti nikdy nepotřebovala důvod k lynči.

    Například podle nedávného průzkumu 10% občanů USA věří, že Země je placatá.
    18.2.2025 17:11 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Luza je lid, obcane tohoto statu, kteri se za te tve virozy stali rukojmimi a obetmi statni totalitni zvule. A proc? Jen proto, aby gerontni volici socialistu, babise aspol meli pocit falesneho bezpeci!
    18.2.2025 18:24 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Já jsem se nijak omezen necítil. Nějak si nemůžu vzpomenout, že by mě to nijak omezovalo. Naopak. Prázdné MHD a restarurace. I venku byl snížený provoz, takže paráda.
    18.2.2025 18:30 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Restaurace zavrene, provozovny zavrene, povinnost rousek/respiratoru, povinne testovani, povinne ockovani, povinne rozestupy. A proc? Kvuli respiracni viroze!!! Prasata to naridila a oslove to schvalovali. Bojisli se, zustan doma, ale nenut k tomu nasilim ostatni.
    19.2.2025 13:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Stát se během covid pandemie jednoznačně dopustil chybného/ilegálního/amorálního chování, nicméně svoboda není o tom, že si jdeš ven a tam si děláš cokoliv co tě napadne a na ostatní lidi kašleš (doslova! - v tomto případě). Svoboda obsahuje nějaký společenský konktrakt. Ty nejsi schopen ani základního respektu k ostatním lidem, ani pitomou roušku do sámošky si nemůžeš vzít, i když to není skoro žádné omezení.

    Přesně kvůli lidem jako jsi ty pak jsou zákony zbytečně striktní. Přitom by stačilo dodržovat nějakou elementární slušnost a ohled.
    19.2.2025 14:56 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    ani pitomou roušku do sámošky si nemůžeš vzít, i když to není skoro žádné omezení
    Jo, to se nedavno rikalo i o zidovske hvezde, vsak si ji pripichni, neni to skoro zadne omezeni. A mej respekt ke slusnym lidem!
    Přesně kvůli lidem jako jsi ty pak jsou zákony zbytečně striktní. Přitom by stačilo dodržovat nějakou elementární slušnost a ohled.
    Tak hlavne ze vis, kdo za blbe zakony muze. Ne mavajici idioti, ale obcansky povl co je ignoruje...
    19.2.2025 15:03 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Je vidět, že o tom přemýšlíte. Jak přesně by fungovala židovská hvězda pokud ji povinně museli nosit úplně všichni (stejně jako roušku)?
    20.2.2025 08:21 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Presne uplne stejne - par procent populace by narizeni ignorovalo a bylo za zlocince v ocich uvedomelych nosicu.
    20.2.2025 10:21 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Tvrdite, ze nenoseni rousky za Covidu a nenoseni nakazane hvezdy v nacistickem Nemecku melo stejne dopady pro toho co porusil tato pravidla?
    20.2.2025 11:10 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Ano - zid bez hvezdy v lepsim pripade "podal vysvetleni" na sluzebne, v horsim proletel kominem. Obcan bez rousky v lepsim pripade "podal vysvetleni" na sluzebne, v horsim skoncil v mrazaku v ulicich, protoze doslo drevo na rakve.

    Pochopitelne nevychazim z anekdoticke osobni zkusenosti, ale z vyjadreni uctyhodnych vedcu jako Flegr pro renomovana media...
    20.2.2025 11:26 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Myslim to tak, ze historie se nepta na osobni zkusenosti pametniku, ale na dolozitelna fakta. Az za padesat let budou historici psat o covidove pandemii (podobne jako se v devadesatkach psalo o nacistickem nemecku), tak si budou vsimat jevu jako je siti nahubku z trencli, restauraci otevrenych pouze pro urcitou skupinu obyvatelstva, vyhrazene nakupni hodiny pro duchodce, vyjezdni dolozky pro opusteni okresu... a cele to opepri hlubokymi lidskymi pribehy pametniku a vytrzky z Novinek, webu MZCR, prohlaseni Burese atd...

    A nekoho napadne roky noseni rousek a roky noseni hvezd srovnat i z psychologickeho pohledu, jak fungovala dynamika populace, vztahu, rebelu a praskacu...

    A ten nekdo pravdepodobne najde velkou podobnost.
    20.2.2025 15:59 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Až se budete podrobovat v nemocnici otevřené operaci má Váš ošetřující personál na sále právo nevzít si roušku?
    20.2.2025 16:36 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Nema, protoze BOZP, je za noseni pridelenych ochrannych pomucek placen v ramci vykonu povolani.
    20.2.2025 16:57 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Takže na dobrovolnický (neplacený) personál v nemocnicích se tato povinnost nevztahuje, nebo je to ve skutečností záležitostí BOZP pravidel a ne odměňování?
    20.2.2025 18:43 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Dobrovolnicky personal na operacnim sale tak jedine vytira. I studenti mediciny dostanou na konci odmenu kvuli ktere to cele delaji - kredity, zkousku...
    20.2.2025 20:21 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    A co ti studenti se rozhodnou semestr předem vzdát předčasně (tj. bez zápočtů/zkoušek), budou muset nosit roušky či nikoli?
    20.2.2025 21:10 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Je videt ze se hodlas nimrat v detailech a cornercasech, no, uzij si to.
    19.2.2025 15:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Jo, to se nedavno rikalo i o zidovske hvezde, vsak si ji pripichni, neni to skoro zadne omezeni. A mej respekt ke slusnym lidem!
    A to ti nepřijde jako ani trochu demagogické přirovnání?
    20.2.2025 08:24 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Bohuzel poslednich par let sedi ad hitlerum na zivotni situace jako prdel na hrnec mnohem casteji, nez by se mi libilo.
    20.2.2025 13:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    No, anebo seš prostě jenom křehká vločka, která má kvůli banalitě pocit, že je v pozici Hitlerem pronásledovaného Žida.

    Židovská hvězda sloužila pro označení Untermensch, persona non grata, odsouzeným v konečném důsledky v vyhubení. Rouška slouží k tomu, abys během epidemie, a/nebo když jsi nemocný, nenanášel svoje sliny na ostatní lidi (zejména nevědomky), které to ohrožuje na zdraví/životě, jinak to ale není nic proti tobě. Tj. je tam určitý drobný rozdíl.

    Je tohle v pořádku?
    20.2.2025 15:07 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    No, anebo jsem zaba, ktera hlasi zapnuty sporak ikdyz se jeste voda nevari. Podobnosti s minulou varkou...

    Prece necekas ze to bude souhlasit do vsech implementacnich detailu, ze ne? Radsi koukej obecne vlastnosti. Byla za kovidu spolecnost rozdelena na mensch a untermensch, treba podle moznosti chodit do hospody? Byla. Byly perzekuce za nenoseni symbolu? Byly. Bylo ucelove ohybano pravo a spravedlnost? Bylo.

    Neni. Takovy clovek by rousku proslintal behem par minut, potrebuje atombordel.
    20.2.2025 15:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Prece necekas ze to bude souhlasit do vsech implementacnich detailu, ze ne? Radsi koukej obecne vlastnosti. Byla za kovidu spolecnost rozdelena na mensch a untermensch, treba podle moznosti chodit do hospody? Byla. Byly perzekuce za nenoseni symbolu? Byly. Bylo ucelove ohybano pravo a spravedlnost? Bylo.
    No, tímhle způsobem ale uděláš židovskou hvězdu prakticky z jakéhokoli zákona, stačí rozdíly označit za "implementační detaily"...
    25.2.2025 20:43 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    co chceš od Abclinuxu, tenhle web je psychiatrickej experiment :)
    19.2.2025 15:17 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Tak hlavne ze vis, kdo za blbe zakony muze. Ne mavajici idioti, ale obcansky povl co je ignoruje...
    Nic takového jsem nenapsal, další důvody pro špatné zákony jsem nijak nevyloučil.
    20.2.2025 08:18 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Přesně kvůli lidem jako jsi ty

    ... je silne tvrzeni a jine potencialni duvody bagatelizuje do bezvyznamnosti.
    20.2.2025 13:32 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    ... je silne tvrzeni
    Ale realistické - bavím se s člověkem, který tady popisoval, jak sbírá detaily z osobního života zaměstnanců firmy, a následně je používá k nátlaku/vydírání. Ne každý, kdo se hlásí k libertariánským postojům je poctivý Mirek Dušín, který chce svobodu od zlé státní šikany pro sebe a ostatní lidi, jak si to možná představuješ. Někteří prostě jen chtějí, aby si mohli dělat cokoliv a nikdo je neomezoval v podobných praktikách.
    20.2.2025 14:54 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    bavím se s člověkem, který tady popisoval, jak sbírá detaily z osobního života zaměstnanců firmy, a následně je používá k nátlaku/vydírání
    Fakt? Tak to jo... Osobne neregistrovane nicky moc neresim, muze pod jednim jmenem psat kdokoliv (ano, plausible deniability).
    Někteří prostě jen chtějí, aby si mohli dělat cokoliv a nikdo je neomezoval v podobných praktikách.
    Jeden z duvodu proc minarchismus je lepsi nez anarchismus. YMMV.
    20.2.2025 17:18 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    No máš pravdu, že prokázat, že to je stále stejný člověk nemůžu (ale přijde mi to pravděpodobný).
    20.2.2025 21:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    K tomu sběru detailů o zaměstnancích:

    https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-cim-jezdite-do-prace-zpovidaji-velke-firmy-v-cesku-zamestnance-souvisi-to-se-smernici-eu-40509574

    A některé banky už mají svoje klienty důkladně prolustrované.
    26.2.2025 17:27 Radius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    18.2. 09:34 Valgrind a jeste jste zapomnel dodat ze pak prisel loupeznik, slibil ze nezvedne dane a hned zrusil jejich vyber a narusil volne podnikani. Pak vse co v kase zbylo rozdal adresne mimo nas stat a cechum pak zvedl dane, aby se kasa zacala plnit. To radsi toho predchoziho.
    18.2.2025 10:30 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Libertarián utržený ze řetězu :-D
    18.2.2025 14:07 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Doufam, ze se takoveho dockame i v eurosojuzu a nejlepe v cechach. Statni vydaje je treba orezat a statem zamestnavane darmozrouty vyhazet. A je treba zacit u zdravotnictvi, ktere musi byt privatizovano a statni zdravotni dan zrusena!
    18.2.2025 15:21 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Taky zajistíte snížení cen potravin hned první den u moci, nebo to jen před volbami slíbíte?
    18.2.2025 17:12 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Nevim, proc bych to delal. Ja bych zrusil dotace a regulace. Pak, at se postara trh, jak umi. Ceny budou takove, jake maji byt - nabidka a poptavka.
    18.2.2025 17:26 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    no a udelaji to vsichni nebo jenom ty? Kdyz budou vejce diky dotacim v PL levnejsi nez vejce u tebe bez dotaci tak je lidi/obchody/firmy zacnou vozit z PL coz zrusi produkci vejec u tebe. No a az nebudes mit produkci vejec tak si PL rekne ze vsechny vejce pro tebe budou stat treba $5/ks... misto vejec si dopln cokoliv jineho...
    18.2.2025 18:00 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Pokud to bude polsky stat dotovat, necht dovazi, jelikoz dotuje spotrebu mych obcanu. Kdyz se dovazet nevyplati, doveze se odjinud ci se muze opet produkovat zde, jelikoz to bude davat ekonomicky smysl. Neboj se, pokud by polak dal vejce za pet dolaru, treba slovak nam je rad proda levneji. To je krasa volneho trhu. Kazdy jeden obcan necht hlasuje svou penezenkou o svych penezich... Dalsi vec je, ze i dnes dovazime spoustu veci, ktere ze zde neprodukuji, a nejake astronomicke ceny se nekonaji.

    Tvou logikou by bylo nejlepsi dotovat vse a aplikovat centralni planovani, ale to, jak vime, prakticky nefunguje z definice :-D
    18.2.2025 20:16 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    A když se rozšíří aviární influenza, klesne produkce a polská vláda zakáže jejich vývoz a Vy budete bez vajec. Pojem "potravinová bezpečnost" Vám asi nic neříká.
    19.2.2025 06:55 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Ne, ja jen nejsem etatista. :-D Ve tve situaci bude jasna incentiva pro navyseni domaci produkce.
    18.2.2025 20:19 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    ma logika je o uvedomovani si rizik z toho plynoucich... prikladem at ti je plyn ktery se dovazel z ruska za babku a ted se dovazi za x nasobek puvodni ceny z ruska pres prostredniky... slovak ty vejce proda nemcum protoze nabidnou vice nez cesi... ;)
    18.2.2025 21:04 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Mě se zdá, že natural gas je v Evropě prakticky od roku 2023 na cenách nižších než před zahájením invaze na Ukrajinu.

    Aspoň dle tohoto 5Y grafu. https://tradingeconomics.com/commodity/eu-natural-gas

    Kdyžtak sem dejte odkaz na Vaše zdroje ať rozdíly porovnáme.

    18.2.2025 21:14 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    mas pravdu...
    18.2.2025 21:31 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Podíl plynu z RF (NG, LNG) na konci roku 2023 na dovozech do EU činil 15% z celkové spotřeby, myslím že v roce 2024 to bylo ještě méně.

    Tady jsou přehledně hlavní dodavatelé plynu do EU (Norsko, USA, ....). https://www.consilium.europa.eu/cs/infographics/where-does-the-eu-s-gas-come-from/
    Glee avatar 19.2.2025 04:14 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Kuci mluvili o cesko-polsko* obchodni valce o Turow... pardon, vejcich, ale najednou je tu dovoz plynu do cele EU... Skoda ztracet cas na Abicku, co? ;-)

    *Nebo kde ze to Valgrind ted vlastni statek, ale to neni uplne pointa, ze.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 19.2.2025 04:09 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Mě se zdá, že natural gas je v Evropě prakticky od roku 2023 na cenách nižších než před zahájením invaze na Ukrajinu.

    Aspoň dle tohoto 5Y grafu. https://tradingeconomics.com/commodity/eu-natural-gas

    Protoze my CT-ckari se nenechame oblbnout a dobre vime, ze plyn sel nahoru az od invaze a nema to nic spolecnyho s covidem (projev pochopitelne nastal az od 2021) a teplouckejma zimama poslednich nekolika let! :-)

    Je uz ofiko verze, ze Putin si kroutil kouhoutkama dle libosti?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    19.2.2025 08:00 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny

    Vždyť to se přece vzájemně nevylučuje (a je to vidět z 10Y grafu), šlo mě o větu "prikladem at ti je plyn ktery se dovazel z ruska za babku a ted se dovazi za x nasobek puvodni ceny z ruska pres prostredniky". Zde jsou přímo ceny Gazprom Export. https://www.kurzy.cz/komodity/plyn-gazprom-cena/

    Zprávy ČT(TV kanálů v ČR obecně) jsem neviděl minimálně tak dvacet let.

    Glee avatar 20.2.2025 04:30 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Vždyť to se přece vzájemně nevylučuje (a je to vidět z 10Y grafu), šlo mě o větu "prikladem at ti je plyn ktery se dovazel z ruska za babku a ted se dovazi za x nasobek puvodni ceny z ruska pres prostredniky".

    A me slo o tuhle, o mnoho mene nepresnou vetu (hence CT):

    Mě se zdá, že natural gas je v Evropě prakticky od roku 2023 na cenách nižších než před zahájením invaze na Ukrajinu.

    A ten 10yo graf jsem samo videl (uz davno btw) a proto se divim ze je pouzit jako argumentace.

    Zde jsou přímo ceny Gazprom Export. https://www.kurzy.cz/komodity/plyn-gazprom-cena/

    A nejsou tohle vsechno spotove ceny? Cesky tam pisou bud jeste neco horsiho, nebo definici tech spot prices? :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    20.2.2025 09:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Plyn je tak levný, že na něj fabriky (nejen chemické) nemají a přesouvají výrobu do USA a Číny :-D
    19.2.2025 06:55 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Zrovna plyn opravdu neni priklad :-D O tom si rozhodl eurosojuz sam :-D
    26.2.2025 17:30 Radius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Na to je odpoved clo a nebo importni extra dan. Bezne se to pri dovozu dela.
    19.2.2025 09:36 Ovoce | skóre: 16 | blog: Vyplizlo_ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Ještě před pár lety by se taková pýčovina stala kdyby mu hackli účet. Dneska: nová normalita.

    Na co spiklenecký teorie o new world order a nějakech pedoještírkách, když stačí že prostě LUĎOM JEBE
    19.2.2025 10:38 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Milei čelí žalobám kvůli propagaci pochybné kryptoměny
    Ono si nevyberete, my zase mame Nutellu a platy za 5 let jako v Nemecku :-D :-D :-D A prezident je jako bonus byvalym komunistou :-D

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.