abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | Zajímavý projekt

    Vývojáři se podařilo vytvořit patch pro Wine, díky kterému je možné na linuxovém stroji nainstalovat a spustit Adobe Photoshop (testováno s verzemi Photoshopu PS2021 a PS2025). Dalším patchem se podařilo umožnit dokonce instalaci téměř celého Adobe Creative Cloud Collection 2023, vyjma aplikací Adobe XD a Adobe Fresco. Patch řeší kompatibilitu s windowsovými subsystémy MSHTML - jádrem prohlížeče Internet exporer, a MSXML3 - parserem

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | IT novinky

    Hackeři zaútočili na portál veřejných zakázek a vyřadili ho z provozu. Systém, ve kterém musí být ze zákona sdíleny informace o veřejných zakázkách, se ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) nyní pokouší co nejdříve zprovoznit. Úřad o tom informoval na svém webu a na sociálních sítích. Portál slouží pro sdílení informací mezi zadavateli a dodavateli veřejných zakázek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:22 | Nová verze

    Javascriptová knihovna jQuery (Wikipedie) oslavila 20. narozeniny, John Resig ji představil v lednu 2006 na newyorském BarCampu. Při této příležitosti byla vydána nová major verze 4.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 01:33 | Zajímavý projekt

    Singularity je rootkit ve formě jaderného modulu (Linux Kernel Module), s otevřeným zdrojovým kódem dostupným pod licencí MIT. Tento rootkit je určený pro moderní linuxová jádra 6.x a poskytuje své 'komplexní skryté funkce' prostřednictvím hookingu systémových volání pomocí ftrace. Pro nadšence je k dispozici podrobnější popis rootkitu na blogu autora, případně v článku na LWN.net. Projekt je zamýšlen jako pomůcka pro bezpečnostní experty a výzkumníky, takže instalujte pouze na vlastní nebezpečí a raději pouze do vlastních strojů 😉.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý projekt

    Iconify je seznam a galerie kolekcí vektorových open-source ikon, ke stažení je přes 275000 ikon z více jak dvou set sad. Tento rovněž open-source projekt dává vývojářům k dispozici i API pro snadnou integraci svobodných ikon do jejich projektů.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 03:33 | IT novinky

    Dle plánu certifikační autorita Let's Encrypt nově vydává také certifikáty s šestidenní platností (160 hodin) s možností vystavit je na IP adresu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    17.1. 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    17.1. 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    16.1. 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    16.1. 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (11%)
     (39%)
    Celkem 517 hlasů
     Komentářů: 14, poslední včera 10:22
    Rozcestník

    Německá CDU podporuje svobodný software

    Na své 32. stranické konferenci podpořili tento víkend němečtí konzervativci svobodný software – připojili se k iniciativě Public Money, Public Code (Veřejné peníze, Veřejný kód), která požaduje, aby software vyvíjený za veřejné peníze byl vydaný pod svobodnou licencí. Informuje FSFE.

    25.11.2019 12:55 | xkucf03 | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    25.11.2019 13:11 jjz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Sliby politici umí. Tak teď ještě nějaké výsledky.
    25.11.2019 14:35 debian+
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Postupne. Uz to je dobre, ze zakonnici vedia, ze existuej. Vid SK - Podla striktnej SK legislativy je GPL neplatna.
    25.11.2019 14:50 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Přesněji podle jedné striktní interpretace.
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    25.11.2019 17:30 igor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    To bude tim, ze GPL neni svobodna licence, s BSD problem neni.
    xkucf03 avatar 25.11.2019 17:39 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.11.2019 17:55 ‘
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Jenže oni na ten výraz nemají patent, je úplně v pořádku, že někomu copyleft připadá nesvobodný.
    25.11.2019 18:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    A někomu přijdou zralé jahody zelené, svět je plný postižených lidí.
    25.11.2019 18:11 Ventil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    zadarmo nebo s poplatkem za distribuci
    Problem je u toho poplatku, kdy dostane autor zaplaceno jen od prvniho. Pokud to prvni distribuuje dal bez poplatku uz autor nedostane vetsinou nic. Tady ja chapu, ze svoboda dostat odmenu za vykonanou praci v GPL je opomena. Uzivi se s tim jen firmy ktere maji i jine prijmy, ostatni se na to vzdy brzo vybodnou.
    25.11.2019 19:05 Ventil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Ani po precteni https://www.gnu.org/philosophy/selling.html nezmenim co jsem napsal.
    Jendа avatar 25.11.2019 22:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Problem je u toho poplatku, kdy dostane autor zaplaceno jen od prvniho.
    Ten poplatek AFAIK není myšlen jako odměna pro autora, ale pro pokrytí poplatků spojených s fyzickou distribucí. Protože to pochází z doby, kdy se software fyzicky posílal poštou.
    Tady ja chapu, ze svoboda dostat odmenu za vykonanou praci v GPL je opomena. Uzivi se s tim jen firmy ktere maji i jine prijmy, ostatni se na to vzdy brzo vybodnou.
    Jaký software tedy považuješ za svobodný? (předřečník psal o MIT, tam jakmile dostaneš zdroják pod touto licencí, tak ho taky můžeš libovolně šířit zadarmo)
    25.11.2019 20:00 igor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    A co ma definice svobodneho software spolecne s GPL ktera svobodu ignoruje a narizuje zverejneni zdrojovych kodu? GPL tedy apriori nema se svobodu nic spolecneho kdyz neco narizuje. To je prekrucovani pojmu svoboda.
    xkucf03 avatar 25.11.2019 20:17 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    narizuje zverejneni zdrojovych kodu?

    Pokud si myslíš, že GPL nařizuje zveřejnění, tak doporučuji si o tom nejdřív něco přečíst, než budeš tohle téma komentovat…

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    25.11.2019 20:55 igor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Jasne ze narizuje, treba GPLv3 prvni veta odstavce 6 rika, ze kdyz chci publikovat binarku s moji modifikaci tak musim zverejnit zdrojovy kod. Tohle svoboda neni, ze svymi kody si nemuzu dekat co chci, treba je nezverejňit.
    25.11.2019 21:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Zřejmě ale mluvíš o cizím kódu. Se svým si můžeš dělat co chceš.
    26.11.2019 08:16 j
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Samozrejme ze SVUJ kod zverejnovat nemusis ty dutohlave, ale v tom pripade si pouzivej a distribuuj prave a pouze SVUJ kod, a nekrad ten cizi.
    25.11.2019 20:37 Ventil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    SUSE Enterprise Linux
    26.11.2019 07:03 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    svoboda bez pravidel je chaos, ne svoboda
    26.11.2019 11:31 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Absolutní chaos je nejvyšší forma svobody.
    2.12.2019 14:24 Qaxi | skóre: 14 | blog: Qaxi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    V chaosu si nakonec veškerou svobodu uzurpuje ten nejsilnější a to na úkor ostatních.
    27.11.2019 16:02 Peter Fodrek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    German coalition favors German-owned or open source software, aims to lock NSA out

    IDG News Service | Dec 17, 2013 8:25 am PST https://www.pcworld.com/article/2081140/german-coalition-favors-germanowned-or-open-source-software-aims-to-lock-nsa-out.html

    25.11.2019 13:28 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Přesto nevolitelná strana.
    vencour avatar 25.11.2019 14:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Příklady (snad) táhnou. Že by jaro?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.11.2019 16:30 PL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Tak ještě štěstí, že nemáte v DE volební právo, nemusíte je tedy volit, ani to komentovat..
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 25.11.2019 16:59 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    25.11.2019 17:07 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    A na to si přišel jak?
    25.11.2019 18:23 Millhouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Myslis v GNOME?
    25.11.2019 19:58 jjz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Takový výkřik je vždy vhodné doplnit tím, které strany tedy mluvčí považuje za volitelné.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 25.11.2019 21:35 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    A co když nepovažuje žádnou stranu za volitelnou a volit nechodí? To je totiž podle mne to nejlepší, co člověk může udělat.
    25.11.2019 23:50 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    To je sporné, pretože skúsenosť nám hovorí že nejaký nenulový počet ľudí voliť bude = rozhodnú aj za Teba.

    Je síce možné že si budeš musieť zvoliť "menšie zlo", ale tak to už chodí, 100% kompatibilný program s mojimi názormi asi nebude mať nikdy žiadna strana, jedine snáď že by som si nejakú založil a bol sám sebe predsedom.

    Ale skúsim iný príklad "menšieho zla" - predstav si že niekto u teba stojí so zbraňou u hlavy a dáva ti na výber okamžitú smrť alebo možnosť že umrieš hladom niekde na pustine (kde síce na prvý pohľad neveríš že by si prežil, ale šanca je stále nenulová). Obe možnosti sú vcelku blbé, to sa asi zhodneme, ale teraz si predstav že ak si nevyberieš ty, dajú možnosť výberu niekomu inému. čo si vyberieš? Nevoliť alebo voliť?
    Keďže tu účet nejde zrušiť, zmenil som si heslo na random a "zabudol ho".
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 26.11.2019 01:09 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Z historického hlediska je jasné, že většinu průserů na Zemi spáchala politika, nebo náboženství. Takže pokud nechci nést zodpovědnost za další průsery, tak nevolit je ta pravá a nejlepší volba. Tyto dvě instituce se totiž jen tak nezmění a určitě od nich nečekejme nějakou modernost.Menší zlo je pořád zlo a nikde nemáš žádné záruky, že se z něj nestane to velké zlo. A s každým zlem by se mělo bojovat za smyslupné hodnoty a ne ho v tom a ještě podle jeho pravidel podporovat. Volit znamená podporovat lháře a slibotechny. Proč pořád mluví o tom, že volit je občanská odpovědnost? Protože z toho těží a spoléhají na lidskou naivitu. Čím více přijde voličů, tím jsou spokojenější, oni už si to mezi sebou nějak rozeberou a je naprosto jedno, kdo zvítězil. Jedině absolutní nezájem voličů je pro ně alarmující, protože by se jejich tradiční systém mohl sesypat a ohrozit jejich žlaby. Zkrátka je to jedno velké divadlo, jen ty hry za nic nestojí.
    k3dAR avatar 26.11.2019 01:50 k3dAR | skóre: 63
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    kdyz ne jinak, zkuse se na to podivat matematicky, tim ze nepudjes volit se pocet volicu v absolutnich cislech ponizi o jedna a tedy v procentech tim ziskaji ty vetsinama volene, tedy v podstate tim ze nejdes volit (nejakou mensi stranu ktera by ti prisla jako mensi zlo) davas hlas nejake vetsi strane ktere povazujes jako vetsi zlo...
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 26.11.2019 11:20 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Dívat se na ideologické záležitosti matematickým pohledem nedává žádný smysl. Ať vypočítáš cokoliv, výsledek může být velmi nepřesný. Je to takový ten postoj: "Když nerozumíš našim slovům, budeme na tebe mávat čísly."
    26.11.2019 07:10 666
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Velice se mylis. Existuje strana, ktera pro tve nazore neprestavuje "mensi zlo", ale naprosto jim konvenuje. SPD. Pripadne jina fasisticka strana, pokud uz by se ti zdali prisli zkompromitovani zidozednarskym systemem.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 26.11.2019 11:22 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Co tím chceš říct? Že když nechodím k volbám, tak jsem fašista?
    vencour avatar 26.11.2019 07:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Věříš na něco? Boží mlýny, spravedlnost, rovnováhu, entropii?
    Ve filmu Pozemšťan / The Man from Earth je postava, co tvrdí, že byla Ježíšem a bible měla původně jen jednu stránku.
    A vůbec, co máš proti hrám? Kdo si hraje nezlobí.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    26.11.2019 09:32 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 26.11.2019 11:31 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Tak věřím v Cimrmana, což znamená, že věřím všemu i když nic z toho nemusí být pravda. A aby si člověk hrál, tak musí narazit na dobrou hru, pokud hraje i ty špatné (rozuměj propadáky), tak to už je potom závislost.
    vencour avatar 27.11.2019 18:29 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Já myslel hry jako hraní obecně, ne jen hry se slovem a obrazem.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 27.11.2019 19:27 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Vždyť ano, ta odpověď je aplikovatelná na jakékoliv hraní.
    27.11.2019 05:43 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Domnívám se že důvod proč je politika v ČR na tak mizerné úrovni je právě ten nezájem o politiku ze strany těch inteligentnějších občanů. Tupouni volí co v TV vidí. Pak se to nechá dojít tak daleko jak to jenom jde a nakonec jsou demonstrace, puče, případně občanská válka.

    Není tohle prosté dědictví komunismu, kdy prostě nemělo smysl se zabývat politikou protože volbami a kandidaturou se nic změnit nedalo, a tak se raději nadávalo v hospodách a nakonec demonstrovalo? Ve skutečnosti toho dnes jde změnit celkem dost.

    Prohlásit že něco "spáchala politika" je jako prohlásit že něco spáchala matematika nebo historie. Je to jen obor. A důležitý obor. Anarchie nevede k příliš vysoké kvalitě života (i když bychom mohli polemizovat o kvalitě druhu - z evolučního hlediska je 90% úmrtnost velmi prospěšná). Pokud s anarchií nesouhlasíš, chceš řízení. Pokud souhlasíš s řízením, musíme mít politiku.

    Jo, jednou, až budeme všichni na centrální sociální síti a budeme budovat své skóre, bude počítač náhodně vybírat z nejvhodnějších lidí ty které budou reprezentovat obec, stát, kontinent nebo planetu. Ale do té doby je IMHO nechození k volbám prostá nezodpovědnost a zkaženost. Větší zkaženost než ta, která vládne ve vládě, na hradě a v parlamentu.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 27.11.2019 08:01 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Tohle nemá cenu komentovst, protože urážíš voliče, urážíš nevoliče, urážíš vládu, urážíš prezidenta. A tohle dělá z člověka ten zájem o politiku? Díky, nechci!
    27.11.2019 10:51 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Hm, jsem volic a neurazi me... Me spis urazi ta vlada a prezident.

    A vlada a prezident se urazit neda :-)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 27.11.2019 13:43 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    To protože se o to zajímáš, kdyby ses o to nezajímal, tak tě neurazí. :-D
    vencour avatar 27.11.2019 18:32 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Kdo to jen bylo, že "to není urážka, to je diagnóza"?
    Když někdo nepřijme to, že dělá chyby, jako i to, že ho někdo kritizuje, tak jak jinak o něm mluvit?
    V Červeném trpaslíkovi v dílu Spravedlnost byl zobrazen Rimmer tupý tak, že má námitky i proti svému obhájci.

    Ještě jinak, to, že někoho kritizuji, neznamená, že se nesnažím jej změnit k lepšímu. V ideálním případě slušným a kultivovaným způsobem a chováním. Dokud funguje komunikace.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 27.11.2019 19:41 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Ještě jinak, to, že někoho kritizuji, neznamená, že se nesnažím jej změnit k lepšímu.
    Tak to je velmi tenký led! Podobné snahy napáchali mnoho škod.
    vencour avatar 27.11.2019 20:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Jo, jasně, žít a nechat žít. Své jsem si řekl a stejně jako Sheldon Cooper můžu pak říci "já vám to říkal". To mi stačí.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 27.11.2019 21:11 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Svět je plný cest, stačí si vybrat jen tu správnou.
    vencour avatar 27.11.2019 21:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    To já taky vidím, že není jisté, která cesta vede k cíli. Čili uvědomuji si pochybnosti respektive povědomí o neustálém boji s chaosem.
    Šlo by to taky říci tak, že celé období své existence lidi tvrdí, že znají tu pravou cestu a nikdy k ní nedošli. Nebo nedošli do cíle, do konce pohádky takovým způsobem, aby toho nelitovali.
    Takže nemůžu tvrdit, že stačí si vybrat tu pravou cestu.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 27.11.2019 22:07 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    To jaká ta cesta byla, někteří z nás poznají až na konci života. Avšak toto rozuzlení zůstane většině stejně zapovězeno, protože by stejně nebyly schopni jej rozpoznat, bohužel smířit se s tím nedokáží.
    vencour avatar 27.11.2019 22:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Hm, kolik tak lidí asi dokáže aspoň chvíli mlčet?
    Aneb tak trochu úkrok stranou ... ;-) Když už je řeč o tom, co si kdo dokáže přiznat.
    A taky ... kdo se smíří kdy dobrovolně se smrtí už v tomhle životě?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Pavel 'TIGER' Růžička avatar 28.11.2019 00:18 Pavel 'TIGER' Růžička | skóre: 54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Nevím, nepodařilo se mi dohledat statistiku němých lidí. Smíření se smrtí není tak obtížné, jako smíření s umíráním.
    27.11.2019 10:54 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Jo, jednou, až budeme všichni na centrální sociální síti a budeme budovat své skóre, bude počítač náhodně vybírat z nejvhodnějších lidí ty které budou reprezentovat obec, stát, kontinent nebo planetu
    Zpev vzdalene Zeme od Clarka :-)
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Jendа avatar 27.11.2019 18:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Jo, jednou, až budeme všichni na centrální sociální síti a budeme budovat své skóre, bude počítač náhodně vybírat z nejvhodnějších lidí ty které budou reprezentovat obec, stát, kontinent nebo planetu.
    To už Cambridge Analytica dělá, ne? :D
    vencour avatar 27.11.2019 18:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Německá CDU podporuje svobodný software
    Dík za komentář, má to něco do sebe, že ti inteligentnější hrabou pro sebe a nesnaží se měnit celek.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.