abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.5 multiplatformní digitální pracovní stanice pro práci s audiem (DAW) Ardour. Přehled novinek, vylepšení a oprav v poznámkách k vydání a na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:00 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2026. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:00 | Nová verze

    Canonical vydal Ubuntu Core 26. Vychází z Ubuntu 26.04 LTS a podporováno bude 15 let. Ubuntu Core je minimální neměnný operační systém určený pro vestavěné systémy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Bylo vydáno OpenBSD 7.9. Po dlouhé době opět se songem: Diamond in the Rough.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:00 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 151.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 151 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    Elon Musk prohrál soudní spor se společností OpenAI, která se podle jeho žaloby odchýlila od původně uváděného cíle vyvíjet umělou inteligenci (AI) ku prospěchu lidstva. Porota včera po necelých dvou hodinách dospěla k jednomyslnému závěru, že Musk žalobu podal příliš pozdě. Musk byl jedním ze spoluzakladatelů společnosti OpenAI, která vznikla v roce 2015 a vyvinula populární chatovací systém ChatGPT. V roce 2018 na svůj post ve vedení

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.4 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Opraveny jsou zranitelnosti Copy Fail a Dirty Frag. Přibyl nový obraz pro Orange Pi 5B.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 07:44 | Zajímavý software

    Pokud je zranitelnost Linuxu v nepoužívaném jaderném modulu, lze ji jednoduše vyřešit zakázáním automatického načítání tohoto konkrétního zranitelného modulu. Projekt ModuleJail si klade za cíl zvýšit bezpečnost Linuxu zakázáním automatického načítání všech nepoužívaných jaderných modulů. Jedná se o skript, který dá všechny nepoužívané jaderné moduly na blacklist (/etc/modprobe.d/modulejail-blacklist.conf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    18.5. 16:11 | Zajímavý článek

    Odborníci z Penn State University zkoumají způsob ukládání informací na lepicí pásku. Principiálně by podle nich bylo možné kombinací odlepení a zpětného přilepení dosáhnout uložení informace, kterou opětovným odlepením dokážou přečíst. Výhodou je, že způsob uložení i přečtení je čistě mechanický. Zde o tom referují ve volně dostupném článku. Zajímavé bude sledovat zda se jim v rámci výzkumu podaří prokázat použitelnost i v jiné než

    … více »
    karkar | Komentářů: 9
    18.5. 13:00 | Zajímavý projekt

    Na GitHubu byl publikován reprodukovatelný návod, jak rozchodit Adobe Lightroom CC na Linuxu a Wine. Návod byl vytvořený pomocí AI Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (13%)
     (8%)
     (2%)
     (14%)
     (31%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (16%)
     (26%)
    Celkem 1666 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C

    Od úterý 28. dubna musí nově uváděné notebooky v Evropské unii podporovat nabíjení přes USB-C. Jednotná nabíječka byla schválena Evropským parlamentem v říjnu 2022.

    30.4. 01:11 | Ladislav Hagara | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    30.4. 07:37
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Ještě chybí použití USB-C u startovacích kabelů.

    Tisíce děkovných dopisů...
    30.4. 08:35 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Tady toto? https://www.alza.cz/auto/mobile-origin-jumpstarter-and-air-compressor-ca1-d13033792.htm
    30.4. 09:12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Ne.

    Chybí zásuvka USB-C u baterky auta, která se propojí kabelem s USB-C zásuvkou u baterky druhého auta. A pomocí toho pak nastartuješ to auto s vybitou baterkou. Pro USB-C to bude samozřejmě hračka, je to přece univerzální rozhraní. Akorát to ještě nikoho v EU/EK nenapadlo. Ale já jim ten nápad věnuji zcela zdarma.
    30.4. 11:18 …
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    a neni lepsi vozit nahradni baterku, nez kvuli tomu porizovat druhe suto?
    30.4. 11:32 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Ale musíš jí připojit pomocí USB-C.
    30.4. 22:43 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    To je tak blbej napad ze by se to v EU mohlo libit... a idealni jit jeste dal, vsechno napajeni vsude v EU udelat jenom pres USB-C. Zarovky, kamna, metro, tramvaje i brnensky dildoorloj...
    30.4. 12:31 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Není to špatná myšlenka. Claude mi pošeptal, že CCS2 dobíjecí kabel do auta dodá teoreticky až 350 kW, což by odpovídalo 1459 USB-C v režimu Extended Power Range (až 240 W). Já bych prozatím nahradil domácí nabíječky do 11 kW, které by mohlo nahradit pouhých 45 USB-C kabelů.
    30.4. 13:31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Něco jako Mercedes třídy AA:

    https://www.youtube.com/watch?v=235iqr5ngRg

    (Nemáte někdo kvalitnějsí odkaz?)
    30.4. 15:17 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Šlo o sketch vysílaný v rámci 18 epizody 41 sezóny SNL na NBC, takže na Internetu asi nic moc kvalitnějšího není (28:58). Pro vyšší kvalitu pokud tak asi jedině archiv NBC či Peacock stream služba v US.
    30.4. 07:50 ehmmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Z meho pohledu to je vlastne uredne schvalene kurvitko.
    30.4. 10:16 smysl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Tak ono to nějaký smysl také má. Je to asi rok, co jsem se zbavoval starých ntb, ke kterým byl obtížně sehnatelný adaptér. Stroje jako takové ještě nějaký smysl měly. A dokupovat nějaké univerzální adaptéry už mě také nebavilo. Často to dopadlo, že se daný nástavec k adaptéru vyviklal nebo jinak poškodil a mě pak zůstal adaptér ze sadou nástavců, které jsem nikdy nepoužil.
    xkucf03 avatar 30.4. 11:09 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    A myslíš, že USB-C bude mít větší životnost než DC konektor s tlustým kolíkem a kontaktem?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.4. 11:31 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    To asi ne, ale je to nesmyslna otazka ze dvou duvodu. Za prve, proprietarni nabijeci konektor na NTB ma k tlustemu koliku leckdy dost daleko a zivotnost je ponekud variabilni. Za druhe, staci kdyz USB-C prezije ten notebook, ne kolik.
    30.4. 17:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    nemusi mit, staci, ze ho smadno a za par koru nahradim nebo naopak prebytecny pouziju jinde
    Jendа avatar 1.5. 13:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Další krok by bylo mít možnost použít "connector saver" (jakoby redukce na ten stejný konektor, která se vymění, když se její konec trčící ven ošoupe). Framework Laptop to má.
    xkucf03 avatar 3.5. 12:14 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Standardní modul konektoru
    Tohle měl být spíš první krok: doporučený standard pro modul konektoru, který se dá vyměňovat. A řešilo by to i přechody mezi verzemi Mini USB → Micro USB → USB C → ... nebo by si tam někdo instaloval modul s DC konektorem.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    30.4. 10:00 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Nabijecka z rozhodnuti strany... O tom, cim je spravne nabijet, rozhodujeme my - strana :-D :-D :-D
    AsciiWolf avatar 30.4. 10:16 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Aby ses nepo... Rovněž příliš nemusím byrokracii a všemožné regulace, ale zrovna v případě USB-C to docela vítám, jelikož devadesátky a bordel s různými jacky a nabíječkami pamatuji. Nebýt nařízení EU, tak ten bordel dodnes spousta výrobců (v čele s Applem) zachovává i v případě smartphonů.
    30.4. 11:00 B
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Asi tak. Se divím, že se soudruh Valgrind ještě nepřestěhoval někam, kde volná ruka trhu vyřešila všechny problémy a všichni tam pouze chrochtají blahem.
    30.4. 11:52 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Správně! My si socialismus rozvracet nenecháme!
    30.4. 15:18 B
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Ale hovno, já o socialismu nic neříkám. Já jen reaguji na náboženského fanatika Valgrinda a jeho modlu volného trhu. Historie je plná příkladů o tom jak posvátná ruka volného trhu nevyřešila nic a on tady pořád musí zasírat diskuzi o tom svém náboženství. I ta volná ruka trhu se musí držet na uzdě a občas dostat přes prsty.
    30.4. 15:32 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    To, ze se ti volnotrzni reseni nelibi, neznamena, ze to neni reseni. Kdy prosim nastalo to, ze ruka trhu nevyresila nic? Dekuji.
    30.4. 16:02 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Definujete situaci kdy jeden subjekt má monopolní postavení v učitém odvětví stále ještě jako "volný trh"?
    30.4. 12:52 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    K tomu, aby se neco dobreho prosadilo na trhu, treba jako dobrovolny prumyslovy standard, nepotrebujes statni (ci unijni) normu, ktera bude nasilim vymahana. Bud je to dobre a prosadi se to kvuli poptace, nebo to neni dobre a neni poptavka. Netreba statniho nasili. Ostatne sveho casu treba microUsb nebylo vymahano legislativou a prosadilo se samo. Nebo treba wifi, atd.
    Nebýt nařízení EU, tak ten bordel dodnes spousta výrobců (v čele s Applem) zachovává i v případě smartphonů
    To si nemyslim, viz. priklad s microusb. Ano, apple by byl jina pisnicka, ale ruku na srdce: vadi ti to? vadilo by to jeho uzivatelum? Ne a ne :-D Vadi ti to, nekupuj to. Jednoduche.
    30.4. 17:21 Pete
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Jako uživatel Apple jsem za nařízení vděčný. Už nemusím mít všude technicky zaostalý konektor jen kvůli vendor lock in.
    30.4. 11:20 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Tak to nekupuj. Nebo si kup adapter random proprietarni jack -> USB-C a muze saskovat s extraburt nabijeckou dal.

    Mimochodem, strana a vlada za ohlusiciho mlceni vsech ultratrznich Svobodnych, Trikoloristu a Motoristu rozhoduje, kolik ma stat benzin a jake maji byt marze. Vedle toho je bruselsky diktat o nabijeni cajicek, rekl bych.
    30.4. 11:28 onovy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Najs, ta sedla :)
    30.4. 12:38 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Proti maximální ceně se myslím zcela nemlčí, neb je to nemravné přenášení nákladů na prodejce. Maximální marže v mimořádné situaci můžou být potřeba, aby se zbytek ekonomiky nezadrhnul. Dlouhodobě by to samozřejmě byla prasárna - když ne z morálního hlediska, tak z ekonomického, ale to snad strana ví. Protože jestli ne, tak nejvyšší mikromanažer začne vrtat do všeho a to by nebyla vtipná recese.
    30.4. 12:56 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Tak to nekupuj. Nebo si kup adapter random proprietarni jack -> USB-C a muze saskovat s extraburt nabijeckou dal.
    Ja jen chci svobodu pro uzivatele a vyrobce. To je vsechno. Dobre veci se na trhu prosadi diky poptavce, troubo. Nepotrebujeme to tve statni nasili.
    Mimochodem, strana a vlada za ohlusiciho mlceni vsech ultratrznich Svobodnych, Trikoloristu a Motoristu rozhoduje, kolik ma stat benzin a jake maji byt marze. Vedle toho je bruselsky diktat o nabijeni cajicek, rekl bych.
    Jiste. Take to kritizuji a neboj se, nikoho z nich jsem nevolil. ;-) Motoriste a svobodni, pokud pro toto zvedaji ruku, nejsou za mne zastanci volneho trhu. Centralni stanoveni cen (a marzi) je peklo, ktere poskozuje ekonomiku podobne, jako ji poskozovaly zasahy behem virozy! Doufam, ze jednou budou lide, kteri za to mohou, u specialniho tribunalu souzeni!
    AsciiWolf avatar 30.4. 13:08 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Dobre veci se na trhu prosadi diky poptavce, troubo. Nepotrebujeme to tve statni nasili.

    Zrovna v případě těch smartphonů je vidět, že neprosadí. Většina uživatelů se dobrovolně nechá o*ebat a koupí si šmejdy. Viz třeba (bezpečnostní) aktualizace systému. Řešit se to více začalo, až se toho chytla masmédia.

    30.4. 13:47 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Zrovna v případě těch smartphonů je vidět, že neprosadí
    Zrovna v pripade mobilu a microusb je videt, ze prosadi!
    |🇵🇸 avatar 30.4. 14:12 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C

    Ono microUSB jako standard pro nabíječky byla právě unijní záležitost.

    Vida ho, eurohujera Valžgrynda!

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.4. 14:21 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Ne troubo. Na trhu se ve velkem prosadil pred tim, nez jej eu stihla naridit.
    30.4. 17:32 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    jo proto mam porad ve skrini krabici, kde je dobrych 20 ruznych typu usb nabijecek dle konektoru
    Jendа avatar 1.5. 13:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Protože výrobci viděli, že k tomu směřuje, a nechtěli skončit v situaci, že se to od 1.1. nařídí, a oni budou 31.12. na poslední chvíli předělávat svoje právě vyráběné telefony?
    7.5. 08:37 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    v tej dobe zacinali mobily mat miniusb, pretoze integracia s PC rastla (fotky, kalendar), k nabijaniu cez usb je len krok a ak drzali dva konektory, tak iba kvoli odolnosti...
    10.5. 19:49 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Všimol si si že si ľudia mýlia Mini USB a Micro USB, najmä mladšie ročníky? Obvykle tí, čo vtedy ešte neboli na svete alebo ťahali za sebou dreveného káčera na šnúrke.
    30.4. 13:28 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Doufam, ze jednou budou lide, kteri za to mohou, u specialniho tribunalu souzeni!

    Specialniho ve smyslu soukromeho a komercniho? Aby to nebylo nejake statni nasili. Vypadalo by to jako bezny tribunal, soudce by klepal kladivkem, ale misto "Kliiid v soudni sini!" by kricel "Zprosteni viny pana Novaka za 50,000 korun, da nekdo vic? Ano, pan zalobce prihazuje, 51,000 za trest smrti, da nekdo vic?" :D
    30.4. 13:49 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Ano, nejlepe volnotrzni soud. Nebo obcansky femovy soud. ;-)
    30.4. 15:47 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    jako nevidíš, že o nabíječku se vůbec nejedná? jenom idiot si plete typ konektoru a zařízení na dodávku elektriky...
    30.4. 16:10 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Aaaaaa... koukam dalsi Fachidiot :-D :-D :-D
    30.4. 13:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Libi se mi, jak tu rusaci knuci.
    30.4. 14:02 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Proc by zastance volneho trhu a odpurce statu a unie mel byt zastancem ruska?
    30.4. 14:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    protoze jsou dve strany, unie a rusko. ale. je jasne, ze tobe, jako zastanci paktu molotov ribbentrop, lezi unie v zaludku. ja ji dekuju za zlepseni hw
    30.4. 15:34 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    To je vtip? Nejsou jen 2 strany, nejsem zastance toho tveho paktu. A jestli je unie tak super na vyrobu hardware, jiste zacne komise vyrabet vlastni cipy. Uz se na to tesim.
    30.4. 15:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    bez unie by zadne cipy nebyly,vzhhledem k tomu, ze klicove technologie jsou z evropy
    30.4. 16:08 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Jakou klicovou technologii objevila ta tva unie? Jake klicove technologii daly vzniknout jeji regulace? Dekuji.
    30.4. 16:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    jsou defakto jen dve mista kde vznikaji zasadni nove technologie, EU/EFTA USA/Kanada. a je to tak pul na pul. a
    30.4. 15:21 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Protoze rusky fandom je takovy, eh, velmi inkluzivni. Nemas rad EU? Fajn, oni take ne, takze vzdycky, kdyz reknes neco proti Unii, oni te poplacaji po zadech a reknou "tos pravil hezky". Cim vic toho bude a cim vetsi blaboly, tim vic te budou placat, i tehdy, kdy uz si ostatni budou tukat na celo. A pak jednoho dne po tom "tos pravil hezky" dodaji jeste "to mas jako s tou Ukrajinou...", a protoze na tebe byli porad tak hodni a placali te po zadech, budes chtit byt take hodny ty na ne a misto abys odvetil "nechte si svoje kremelsky kydy" reknes jen "jo, to jo". A uz v tom pojedes s nima.
    Podivej se treba tady na Frantu, ten take zacinal jako volnotrzni fundamentalista, ale odplul s Machem do SPD, no a dnes? Uplne novy clovek, s hnedou kosili, ksandou pres rameno a nalestenymmi holinkami. Pristi volby to pujde hodit jednotnemu dezobloku s Okamurou a Konecnou v cele.
    30.4. 15:37 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    To, ze se nekdo s nekym shodne na jedne veci, prece neznamena, ze podporuje celou agendu druhe strany. Vrazi chodi na zachod. Jsou tedy vsichni, co chodi na zachod, vrazi? Asi ne, ze?

    Ja s nikym nikam nejedu. Rikam sve nazory. Nemam rad unii ani rusko. Nemam rad vsechny staty! Chci jen volny trh a svou svobodu.
    Podivej se treba tady na Frantu, ten take zacinal jako volnotrzni fundamentalista, ale odplul s Machem do SPD, no a dnes?
    Frantovu situaci neznam... Petr mne zklamal absolutne...
    30.4. 15:55 Isthvan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    To, ze se nekdo s nekym shodne na jedne veci, prece neznamena, ze podporuje celou agendu druhe strany. Vrazi chodi na zachod. Jsou tedy vsichni, co chodi na zachod, vrazi? Asi ne, ze?

    To jiste neznamena, ale jak jsem popsal vyse, jsou metody, jak vpravit zbytek jejich agendy do tve agendy na zaklade jedne shody. Antivaxer take nemusi byt apirori prorusky, ale trocha placani po zadech staci, aby vymenil vakciny za Ukrajinu.
    30.4. 16:07 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Nevim, komu co staci. Ja ani nejsem antivaxer. Jen odmitam to, aby to stat narizoval a segregoval lidi podle toho, zda dostali ci nedostali injekci. A rozhodne u mne neplati, ze antivaxer je automaticky prorusky... Vzdy se snazim cloveka poslouchat a - svete div se - se ho treba v klidu zeptam ;-)
    30.4. 16:50 jJenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    antivaxer je automaticky nevzdelany debil, a to s proruskosti silne koreluje
    30.4. 15:50 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Já teda nevim, ale mě usb-c nepříde jako nabíječka. dyť je to konektor ateda konec káblu. To s nabíječkou nemá vesměs nic společnýho....
    30.4. 17:04 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    A ako je to USB C definované v tom nariadení? Na výber je "kľúčovým slovom" (bez bližšej definície), konektorom (bez definície napájacích protokolov) alebo odkazom na technickú špecifikáciu minimálnej verzie platnej ku určitému dátumu.

    Aby to nedopadlo ako predchádzajúca verzia daného nariadenia kde definovali nabíjanie cez USB, a vo finále ku vtedy cca šiestim USB konektorom pribudol vtedy nový Micro USB na ktorý sa hromadne prešlo. Vtedy bola aj sranda s rýchlo nabíjaním bez handshake.
    30.4. 17:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    zatim to skvele funguje v podstate vse muzu nabijet cimkoli,jen na velke stroje je potreba silna nabijecka tou od ntb ale nabiju i mobil, radio, hodinky, vsechno. Setri to penize,prirodu, cas a nervy. Problem s tim muze mit jen debil.
    30.4. 17:54 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Vyber si niečo staršie a lacnejšie s USB-C konektorom, a pichni to do značkového výkonného zdroja na NB. Napríklad stolný USB ventilátor. Nie všetky výkonné zdroje pustia šťavu bez handshake.

    Takto si napríklad nemôžem nabiť napríklad vaporizér zdrojom z notebooku, ale na to mám tupý zdroj čo dáva 5V/2.5A (12.5W). Tomu vaporizéru nacvakli USB-C namiesto Micro USB, takže nerieši profily napájania. A predčasne tak splnili dané nezmyselné nariadenie.
    1.5. 01:42 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    nerozumim reci tveho kmene
    1.5. 11:41 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Tvoj jazykový model je nedokonalý.
    Jendа avatar 1.5. 13:30 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nové notebooky musí podporovat nabíjení přes USB-C
    Říká, že výrobci malých zařízení nejsou schopní dávat na detekční piny předepsané rezistory, aby USB-C nabíječky spustily nabíjení defaultními 5V. Je to bohužel stále velmi rozšířené, a kupodivu i v západních výrobcích, ne jen v čínském šmejdu, kde by to člověk čekal. Mělo s tím problémy třeba i Raspberry Pi.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.