abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | IT novinky

    Po vlastních microSD kartách nabízí nově Raspberry Pi také vlastní NVMe SSD disky. Samostatně i v sadách s M.2 HAT+.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 06:11 | Zajímavý článek

    Byla zveřejněna (𝕏) Zpráva o činnosti Digitální a informační agentury (DIA) za rok 2023 (pdf). Začíná slovy ředitele: "Vznik Digitální a informační agentury (DIA) je v posledních letech možná jedním z nejvýznamnějších kroků, který dodá potřebný impuls digitalizaci státní správy."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 05:11 | Nová verze

    Vývojáři AlmaLinuxu představili AlmaLinux OS Kitten 10, tj. vývojovou verzi AlmaLinux OS 10 vycházejícího z CentOS Stream 10. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Proč Kitten? Verze AlmaLinux OS jsou pojmenované podle kočkovitých šelem. Z kotěte vyroste další kočka.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    Kryptografická knihovna OpenSSL byla vydána v nové verzi 3.4. Přehled změn na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:00 | IT novinky

    Bylo objeveno nové největší prvočíslo. Jedná se o Mersennovo prvočíslo známé též jako M136279841. To znamená, že v binární formě je prvočíslo tvořeno 136 279 841 jedničkami. Objeveno bylo v rámci distribuovaného výpočetních projektu GIMPS (Great Internet Mersenne Prime Search). Zajímavostí je, že na rozdíl od předchozích takto objevených prvočísel nebylo objeveno pomocí CPU, ale na grafické kartě NVIDIA A100 s pomocí programu Gpuowl.

    DaBler | Komentářů: 3
    včera 16:44 | IT novinky

    Protokol MQTT (Wikipedie) dnes slaví 25 let (Mastodon, 𝕏). První publikovaná specifikace je z 22. října 1999.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Mobilní operační systém /e/OS (Wikipedie) založený na Androidu / LineageOS, ale bez aplikací a služeb od Googlu, byl vydán ve verzi 2.4. Přehled novinek na GitLabu. Z novinek lze zmínit podporu telefonu Google Pixel 7. Na stránkách Murena lze koupit Murena Pixel 7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:11 | Pozvánky

    Připojte se ve středu 30. 10. 2024 od 10:00 do 12:00 na náš webinář "Řízení přístupu do PostgreSQL prostřednictvím externího autentizačního providera" (registrace zdarma) a naučte se, jak nastavit ověřování pomocí GSSAPI pro bezpečný přístup k databázím (Microsoft Active Directory nebo FreeIPA). Záznam předchozího webináře "Co je nového v PostgreSQL 17" můžete zhlédnout zde.

    … více »
    Heřmi | Komentářů: 0
    21.10. 21:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.55 open source počítačové hry Unvanquished (Wikipedie), forku počítačové hry Tremulous. Instalovat ji lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.10. 14:22 | IT novinky

    Dle plánu bylo dnes vydáno Factorio 2.0 a Factorio: Space Age, tj. aktualizace 2.0 počítačové hry Factorio (Wikipedie) oficiálně běžící také na Linuxu a velké vesmírní rozšíření Factorio: Space Age.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    OnlyOffice Docs 8.1

    Byl vydán svobodný kancelářský balík OnlyOffice Docs 8.1. Vedle četných oprav přináší několik funkcí včetně podpory editace textu v PDF a vytváření formulářů v PDF.

    21.6. 14:33 | Fluttershy, yay! | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.6. 15:54 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Doporucuje 9 z 10 holek na OnlyFans…
    21.6. 18:24 LGBTQIA+
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Holek, holek, to je širokej pojem dneska, todlecto. Myslíš holek s ptákama nebo holek s pipinama? Na Onlyfans jsou obě varianty.
    21.6. 18:37 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    To at si kazdy vybere…
    21.6. 15:55 unRealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Jako ty zdrojaky dost obstarozni JS a bez JQuery to neda ani ranu. Ale jsem tam slohnul celkem hezkou uuid generator funkci. Ja to dam do svych FE/BE reseni, vydelam a komunita dostane tradicne kulovy. Diky!
    uuid = function() {
        return ([1e7]+-1e3+-4e3+-8e3+-1e11).replace(/[018]/g, c =>
            (c ^ crypto.getRandomValues(new Uint8Array(1))[0] & 15 >> c / 4).toString(16));
    };
    
    21.6. 16:30 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    FE/BE reseni bych chtel videt… ale mas pravdu, vydelavej…
    21.6. 18:26 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    proc znovuvymejslet kolo?

    navic kdyz tam chybi ta "vymejsleni" cast
    21.6. 18:31 dekuji neprosim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Tak sem na ten smejd kliknul. Je tam vsechno jenom ne oneliner na uuid a pouzivani tehle knihovny je srovnatelne se soskou Stallmana vrazenou do prdele az po sandaly!
    21.6. 18:50 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Já chci taky sošku!
    21.6. 21:45 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Nemel a kušuj!
    22.6. 09:50 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    pokud "je to oneliner" je mira kvality tvyho rozhodovani jakej kod a proc pouzit, tak jen houst a vic, potrebuju co nejvic takovejch lidi na trhu prace, aby muj plat rostl tim tempem, co roste
    22.6. 11:13 bun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Jo par hrdinu z 20MB bundles sme jiz poslali k vode. Jen tak dal, pokud sis nevsiml, ze ted trh frci na federaci a microfrontendech s co nejmensimi bundles tak si bez lepit wordprc k RealJ sa 1$.
    22.6. 11:42 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    hmm, vsiml sis Small - Zero-dependency, small footprint, plays nice with "tree shaking" packagers ?

    dej mi sem jmeno firmy, pro kterou delas, at vim, cemu se vyhnout
    22.6. 14:04 nocni mura koroptve
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Nevyhnes se :-) Delame pro Microsoft :-)

    Tu sracku co jsi postnul Unpacked Size 168 kB, packed kolem tretiny, letmym pohledem tezko tresshacked kdyz uuid zavisi na 6 dalsich srackach. Priste pouzi mozek nez se pustis do krizku s odborniky ano?

    PS: Treeshaking packagers je urban legend a cargo kult v jednom. Uplne nejhorsi je v nem Webpack. Nejlepsi treeshake je clovek co se koukne na git knihovny a vykrade pouze to co treba. Viz muj UUID oneliner.
    22.6. 15:27 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    To vysvetluje ty sracky co delate… pro microsoft.. predpokladam ze to bude fe/be reseni pro jejich trans zachodky…
    22.6. 21:42 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    delame pro microsoft znamena, ze jsi zamestnanec microsoftu? zni to spis jako ze neco dodavate microsoftu.. v tom privnim pripade potes prdel, v tom druhym neprekvapuje a zopakuji, co jsem jiz rekl - jen vic a houst, mne to zvysuje plat

    clovek vykradajici, co je potreba, z knihoven, na projektu o nejake netrivialni velikosti, je totalni idiocie
    23.6. 22:30 Knoflik lasky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Ono zas MS jsou dost striktni jakou knihovnu muzem pouzit, ve vseobecnosti GNU je jedno velike ne. MIT uz obvykle v pohode. Ale v podstate az vykradnu zdrojak tak nikdo nic nenamita, licence je nase a zakaznik to dostane tak obfuskovany, ze to nepozna nikdo z ceho se kradlo.
    24.6. 09:57 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    nikdo nic nenamita, akorat se nad tim vykradenym kodem neda pustit treba npm audit a misto toho, co bys maintenance offloadoval na autory knihovny, tak ho delas ty.. jak rikam, na velkym projektu demence
    24.6. 10:17 Uc se hochu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Npm audit resi jen ZNAME bugy, navic 95% je false alarm protoze jde o tooling kody z devDependencies co nikdy nejdou do bundlu. Takovy Sonar + Snyk jde dal a resi i nezname. Treba podezrely regex. Vytahovanim jen toho co potrebujes, treba ten uuid oneliner minimalizujes riziko temer na nulu. Dokonce je to jeste bezpecnejsi protoze na CR to uvidi par lidi, kdezto do knihoven nekouka nikdy nikdo.
    24.6. 10:41 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    a? o posouzeni tech false positives tu je mozek vyvojare, umensuje to, ze to hleda jen zname bugy uzitecnost? lol, o cem me chces presvedcovat, ten sonar snyk si na to muzes pustit tez..

    do knihoven koukaji opakovane autori knihoven, kdyz opravuji bugy a zverejnuji o tom info, ktere se ti pak ukaze v tom auditu, vs 1x oko tvyho kolegy pri CR.. kapis?

    nedals ani jeden argument proti tomu, co pisu

    24.6. 11:37 page down
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Klidne si ver autorum knihoven ze do toho koukaji a patchuji :-D Tvuj problem, ne muj.
    24.6. 13:49 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    nemusim verit, od toho jsem vyvojar, ze vim, co a proc v projektu mam a pouzivam a jak moc je to nazivu, vzdyt to ma vsechno verejny repo..
    24.6. 17:07 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Nevyhnes se :-) Delame pro Microsoft :-)

    Čítať toto na serveri o Linuxe je vtipné ;-)
    22.6. 12:04 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Je videt, ze jsi odbornik. Na 5 stranek budes lepit nejakou svou sracku kterou nikdy nikdo nebude udrzovat, konkurenceschopne to bude jako hovno s parkem. Takovych odborniku po ranu vykadim za vagon.
    22.6. 14:07 postrach RealJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Vicemistre co tak se jit venovat BBQ a whisky? Fakt nechodte do odbornych IT detajlu, neni to vase domena. Vase misto je v troleni linuxdesktoparu picovinami typu zvednout boomerfon na desktopu a podobne.
    22.6. 15:18 :D
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    +1
    22.6. 15:26 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    A jo, zapomel jsem ze pro 5 stranek je nutne FE/BE reseni… mas pravdu, srat na picuse co nemaj paru o programovani a realite…
    22.6. 07:58 noone | skóre: 7 | blog: xdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Je něco špatného na libuuidgen reps uuidgen z util-linux? Dík
    xkucf03 avatar 22.6. 13:07 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Nebo java.util.UUID.randomUUID() ve standardní knihovně každé Javy od verze 1.5 (rok 2004).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.6. 14:09 Rum & Cajz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Netusim a nechci tusit o nejake linuxacke libuuidgen z minuleho tisicileti. Portovat neco z cecka do JS je mozno konickem nekde v Bohnicich ale profici to proste nedelaji.
    22.6. 15:28 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Jasne, profici pisou fe/be v js… boha jeho, kokotizmus prvni urovne.
    22.6. 16:46 muj mily dennicku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Tak vase neodbornost vicemistre vesmiru je odhalena v plne nahote. Ono totiz profici fakt pisou uz vse v Typescriptu a stejny kod bezi v browseru na FE i v nodejs/deno/bun na BE. Ale nesnazte se to moc chapat je to fakt mimo misu prumerne inteligentniho wordprcaka v USA.

    Takze popadnout susenku, marshmallow, opect a zalit to snapsem. A pak se pochlubte jak si zije IT boomer protoze ma fistron a setri na 5ti strakach dolar.
    xkucf03 avatar 22.6. 16:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Web, JavaScript, Flash, Java
    Mě by jen zajímalo, proč to funguje hůř než Java v devadesátém osmém, když dneska máme mnohem výkonnější HW a obor SW inženýrství se snad taky trochu posunul dopředu. Té Javě se vyčítala přílišná složitost a HW nároky, ale „moderní a lehké“ webové technologie ji v této disciplíně už dávno dohnaly a předehnaly. Podobné je to s Flahem – svého času to byl nenažraný moloch – z dnešního pohledu by to byla ukázka minimalismu.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    22.6. 17:36 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web, JavaScript, Flash, Java
    Protoze ty weby v dnesni dobe pisou kokoti kteri nalinkuji 200 ruznych knihoven a stranka hello world ma 10mb. Lidi bez praxe v byznise kteri nechapou ze delat pul roku web pro 5 stranek jsou vyhozene prachy, lidi bez praxe v programovani kteri si nactou nejaky postup v poradne na zive a resili ve svem zivote maximalne svuj blogisek. Clovek s praxi napise web v tom co vyhovuje pozadavkum daneho webu, kdyz tam chci mit 5000 pozadavku za sekundu tak to nebudu patlat s 200 knihovnami protoze user experience bude na picu a na provoz tohodle budu potrebovat xx serveru. Kdyz pouziji spravnou technologii tak dam tech 5000 pozadavku s prstem v nose. Mame treba zakaznika ktery se rozhodl psat web v .NET a i kdyz jsem si myslel ze je to picovina tak maji za tim DB, solar, nejakou AI, video streaming, asi 100M obrazku a prekvapive na 8 masinach odbavuji kolem 1M pozadavku denne. Evidentne to nepsali nymandi bez praxe co by to psali v js.
    xkucf03 avatar 22.6. 22:15 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web, JavaScript, Flash, Java
    Protoze ty weby v dnesni dobe pisou kokoti kteri nalinkuji 200 ruznych knihoven a stranka hello world ma 10mb...
    Je to tak. Kolikrát mi přijde, že kdyby tam dali emulátor x86, do něj Windows 95 a nechali si tu aplikaci napsat od nějaké sekretářky ve VisualBasicu, tak by to běhalo +/- stejně. A to je, co říct.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    23.6. 05:59 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web, JavaScript, Flash, Java
    Jeden z duvodu proc nemam rad slovaky je, ze kdykoliv jsem je mel na projektu tak vymysleli picoviny. Nekde si prectou o nejake megacool technologii ve verzi 0.01 alpha a pak s tim chodi otravovat. V Praze jsem potkal spoustu slovenskych php lepicu ala sid kteri na obycejnou stranku pro zadani emailu byli schopni nalepit tolik sracek ze to melo 5 mb. Jako ja jsem spatny programator protoze si myslim ze je to prace pro idioty ale tyhle jednoduche stranky jsem psal v dobach prvnich phpcek pro sebe na par bajtu…
    24.6. 13:13 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web, JavaScript, Flash, Java
    V prahe? Gratulujem jeden z velkych cielov ako navstevu vacsieho mesta si si odskrtol. Predpokladam, ze si ocenil notikacie upozornujuce na dopravnu situaciu. Btw minule som videl kurz wordpressu nezucastnil si sa? Ze by si im dal rozumy o php a linkovani nepotrebnych sraciek... a potom spomenul, ako to rad a casto pouzivas
    23.6. 12:03 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web, JavaScript, Flash, Java
    naprosta vetsina tech "webovych aplikaci" je jedno a to samy jak pres kopirak, bez jakykoli slozitejsi logiky, je to jen reiterace neceho jiz existujiciho trochu jinak v nejaky oblibeny technologii cloveka, kterej na zacatku udal smer, tak to je

    23.6. 02:59 tacoberu | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web, JavaScript, Flash, Java
    Domnívám se, že TypeScript je proti Javě určitě zlepšení.

    To, že se to kompiluje do Javascriptu lze i nelze považovat za výhodu.

    Kompilovat TS do binárky (abychom se dostali na úroveň běhu Javy) by teoreticky šla, ale nemám to prozkoumaný.
    23.6. 12:08 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web, JavaScript, Flash, Java
    ajezis, zase odbornik..

    typescript/java neni jen o jazyku ale celem ekosystemu vseho, knihoven, kultura, jak vypada obvykly zdrojak apod., neprekvapive se to v konecnym dusledku bude boilovat k .. osobni preferenci, tez bych tipoval, ze vetsinovy trend je mit typescript na frontendu a javu na backendu a ze naopak to bude mene caste nebo vubec ze zjevnych duvodu

    no a kompilovani ts .. java i ts jsou v konecnem dusledku oba jitovane jazyky, tozn. stran vykonu by to teoreticky mohlo byt +- podobne, java se nekompiluje (do strojoveho kodu) stejne jako ts..
    22.6. 17:29 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Ano, tohle pisou decka pro svuj blogisek na ktery nikdo nechodi. Backend webu kde jde 5000 pozadavku za sekundu nikdo nepise v js a kdyby jsi nekdy skutecne programoval tak by jsi vedel proc ale jelikoz jsi v zivote dokazal hovno a ne programovat tak tady placas o tom co ti kdo rekl pripadne jsi si precetl v poradne na zive… o byznise vis taky hovno ale budes tady psat picoviny o tom jak web pro 5 stranek musi stat alespon pul mega mesicne a za $1 mesicne je to urcite naprd… konstruktivni diskuse me bavi ale prispevky od decek nemuzu brat vazne…
    22.6. 19:50 Pletou se vasnosti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Vicemistre pletete se fest a seredne. Mimo jine provozujeme fotbalovy web a ted co jsou mistrovsrvi eveopy to dava bezne 1mil impresi za zapas. BE je v NextJS se server renderingem a hydrataci na FE a ty masinky se ani moc nezapoti. Spoista komponentu jsou microfrontendy a frci i na mobil apkach. Ono to totiz neni jen o webservru ale i o proxynach, vhodne architekture, microservices, nosql, mq a pod. Opet neco uplne mimo misu .NETaku a WordPHPrcaku…
    22.6. 20:23 RealJ | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    klidne napis web a rad se podivam… zatim kecy v kleci
    24.6. 13:18 sid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Tato komicka figurka robi v net? To by vysvetlovalo jeho nechapanie unit testov, dockeru a ten hulan style.
    21.6. 17:42 Harvie.CZ | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Pouziva to nejaky kod z LibreOffice, nebo to napsali od zakladu sami? Jak si to poradi s prenosem dokumentu mezi ostatnimi baliky? Hlavne teda s microsoftim...
    http://wiki.spoje.net/
    21.6. 17:44      
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    lidi si chvali, ze onlyoffice ma nejlepsi kompatibilitu s formaty mikrosrot opice
    24.6. 13:32 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    nevim, ale tohle nic jineho nez PDF neumi, an to maji jiny balik, asi i neco pro desktop, urcite upraveny LibreOffice, ale oni jedou hlavne cloud a vse z webu
    Max avatar 24.6. 22:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Jak nic jiného, než pdf? Je to full balík, jedou cloud app a jedou i desktop app. Kód mají vlastní. Jedou hlavně MS formáty. ODT, ODS apod. je tolik nezajímá.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.6. 09:16 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Ehm ... ne to je jiny balik, tohle je jen PDF .... pak maji dalsi a az to je desktop APP
    Max avatar 25.6. 11:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    V tom linku píšou něco jiného. PDF editor je jen nová big feature.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    25.6. 18:21 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1

    JJ, já jsem na tuhle věc docela čekal.
    Teď ještě kdy to dorazí do flathubu :-)

    25.6. 18:23 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    Aha, už je to tam :-D
    Gréta avatar 23.6. 16:48 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1

    by mě zajimalo kdo tydlecty pitomí názvy furt vymejšlí :D :D

    nejdřiv gimp a teďko todlecto :D :D

    23.6. 22:33 1204/2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OnlyOffice Docs 8.1
    zlaty T602 co? to byl nazev!
    xkucf03 avatar 23.6. 22:39 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Zlaté časy T602
    Jasný a výstižný. Na první pohled z toho poznáš, kdo to vytvořil a k čemu to slouží.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.6. 13:27 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zlaté časy T602
    Kdyz se te zepta T800, tak si vzpomenes i kdybys to nikdy nevedel.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.