abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 482 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Open4speed český klon Need for Speed

    Znáte multiplatformní open-source závodní hru open4speed (Android) od českého tvůrce? Hra je uvolněna pod licencí GNU GPL v3 a jak již název napovídá, je ve stylu Need for Speed.

    17.12.2013 07:28 | Saljack | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    mikirc avatar 17.12.2013 09:27 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    No mě osobně to moc multiplatformní nepřijde, když je to jen pro Linux (android)
    Byl jednou jeden...
    17.12.2013 09:44 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Máš pravdu, i když desktopový Linux a Android není stejná platforma(z mého pohledu zásadní rozdíl je v tom, že Android neběží na X11). Brousím si zuby na to, že to v létě přepíšu na Ubuntu Touch(tam už by se dalo mluvit o stejné platformě :D).
    17.12.2013 11:47 Ján Dráb | skóre: 4 | Banská Bystrica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    O pár dní sú tu vianočné sviatky, tak prečo čakať do leta? :D
    Everything has room for improvement.
    17.12.2013 13:44 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Rád bych, ale není na to čas. V létě už budu mít po škole, tak se tomu budu moct věnovat více.
    17.12.2013 16:32 hmm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    No nevim, staci pouzivat knihovny jako SDL. K tomu OpenGL 3/ES a neni temer v nicem rozdil.
    17.12.2013 17:09 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Do budoucna to na SDL urcite prepisu... soucasny reseni vede k hrozny fragmentaci kodu. Ale to neni to, proc to odkladam. Spis cekam s cim prijde Ubuntu 14.04 a jestli uz bude Ubuntu Touch vic oficialni
    xkucf03 avatar 17.12.2013 12:16 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Dej prosím tu androidí verzi na F-Droid.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.12.2013 13:47 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Androidí verze není úplně opensource, takže si myslím, že by autoři F-Droid moc můj příspěvek neuvítali
    xkucf03 avatar 17.12.2013 13:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    A co tomu chybí, aby to bylo úplně?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    17.12.2013 13:56 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Nedávám k tomu java kód, který nahrazuje knihovny FMODapi a freeglut.
    Josef Kufner avatar 18.12.2013 10:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    A není to v rozporu s GPLv3?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    18.12.2013 11:21 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Není, je to stejnej případ jako Chromium a Chrome. Chromium má GPLv2 licenci a není verze pro Android. Za to Chrome má BSD licenci a je i pro Android. Víc do detailů zacházet nebudu.
    Josef Kufner avatar 18.12.2013 12:14 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Mezi GPLv2 a GPLv3 je drobný rozdíl v tom, že k programu musí být dodáno i vše potřebné pro jeho použití. Je to tam kvůli výrobcům, kteří povolovali použití pouze jimi podepsaného software, takže zdrojáky k nim byly na nic. Nepamatuju si však přesnou formulaci, takže je možné, že to je jen planý poplach.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    18.12.2013 13:56 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Licenci jsem četl a tenhle problém tam nemám. Linux verze má dodané vše potřebné a Android verze je jiný program, který využívá původního programu jako knihovny.
    17.12.2013 16:45 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    No, moc jsem si nezahral, ale zato jsem vyuzil schopnosti hry restartovat muj telefon. Chvili se tvari ze nahrava hru a pak to klekne. Mam HTC One V.
    17.12.2013 17:13 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Máš oficiální ROM? Neni nebo nebyl ten telefon rootnutej?
    17.12.2013 22:46 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Oficialni ROM od HTC, Android 4.0.3 .
    17.12.2013 23:14 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Vypadá to, že to neutáhne grafika. Ještě si to ověřím, ať nedělám ukvapený závěry, ale asi budu muset HTC One V vyhodit z compatibility listu :(
    18.12.2013 10:07 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Ja nevim, nedelam vyvojare pro android, ale grafika neni tak uplne zla (nektery 3D hry v pohode zvladne) a toto se deje i kdyz nastavim detaily na poor. Kazdopadne pokud budete potrebovat neco otestovat, kontakt najdete tu - http://www.malevic.cz/ .
    18.12.2013 11:28 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Moje hra je bohužel trochu náročnější. 3D hry od Gameloft nebo EA bývají daleko víc optimalizovanější-já mam třeba výhodu, že udělám model tratě, dam si tam značky, kudy má auto jet a rovnou mi to funguje. U těch profesionálních her udělaj trať a cca měsíc to optimalizujou(tohle bohužel jako standalone developer nedam).
    Josef Kufner avatar 18.12.2013 12:18 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Vytáhni profiler, koukni, kde to drhne a trošku to polaď. Vychytání těch největších zádrhelů obvykle nestojí mnoho úsilí a přináší značné zlepšení.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    18.12.2013 14:05 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Ono je moje situace trochu složitější - momentálně mám tenhle projekt jako diplomku na ČVUT, kvůli zadání jsem musel úplně překopat základy programu. Verze, kterou mám teď je sice daleko rychlejší, ale problém je, že tam zas nemám ty herní prvky(to musím naprogramovat znova).
    Saljack avatar 18.12.2013 15:04 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Jenom kdyby te zajimalo, jak profilovat s valgrindem:
    valgrind --tool=callgrind 
    Vysledny soubor pak otevres v KCachegrind ;-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    mikirc avatar 18.12.2013 17:06 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Me se to na Sony Xperia P taky seka, a to na xperii hraji hry, ktere jsou visualne o 10let jinde jak O4S. Takze bud je chyba ve vyvoji, nebo pouzity engine nema vyznam pouzivat, kdyz to bude fungovat jen na TOP telefonek, na kterych to nebude nikdo hrat, protoze si radeji stahnou graficky lepsi hru.
    Byl jednou jeden...
    20.12.2013 19:51 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Co má proboha root přístup na telefonu společného se sekáním hry?!? Když tyhle kecy od nějakých Android vývojářů slyším, otvírá se mi kudla v kapse...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    21.12.2013 20:36 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Vůbec nic. Nic takového tady nezaznělo, jsi první, kdo to napsal. Ptal jsem se na root člověka, kterému ta hra restartuje telefon(chtěl jsem mít jistotu, že není problém např.v přetaktování nebo v neoficiální ROM).
    Rezza avatar 17.12.2013 22:00 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Jede to i na Jolle ;-).
    17.12.2013 22:23 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Super, to jsem necekal. Mohl bys mi dat na Google Play komentar? Chtel bych mrknout na info o tvem mobilu pres developerskou konzoli...
    Rezza avatar 18.12.2013 16:12 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Instalovane z 1mobile - Google Play jde rozchodit, ale jeste jsem to nezkousel.
    18.12.2013 16:45 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Aha, no když by se ti to povedlo nainstalovat přes GPlay, tak dej určitě vědět
    xkucf03 avatar 18.12.2013 14:15 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše PSP
    A co port na PSP? To má ovládací prvky dělané pro hry, nemusí se tam matlat po displeji :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.12.2013 14:24 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PSP
    Teoreticky by to problem nemel byt, prakticky je problem to, ze PSP nemam a ani nevim, kdo by mi ho pujcil.
    xkucf03 avatar 18.12.2013 14:27 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PSP

    Existuje docela slušný emulátor. A kdybys do toho šel, tak se hlásím jako tester :-)

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.12.2013 14:37 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PSP
    přes svátky na to kouknu a dám vědět, jak jsem na tom
    Rezza avatar 18.12.2013 16:16 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PSP
    PS Vita! A mobilni hry jsou v Monu :D. Ne, fakt to chce neco ala Vitu, ted jsem tam za tri libry poridil WRC3 a je to fakt jina. Bohuzel to zabiji neexistence her a kdyz uz existuji, tak jejich cena (Angry Birds za 30 dolaru).
    18.12.2013 16:43 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PSP
    Teď jsem to konzultoval s kolegou a zřejmě port dělat nebudu(rychlý port nepůjde a na delší vývoj bohužel nemám čas).
    19.12.2013 22:33 error414 | skóre: 12 | blog: error414
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    galaxy s2, neskutecne se to seka

    BTW: ta reklama me taky nepotesila, vetsinou jak apka zobrazi reklamu hned jde z telefonu
    20.12.2013 19:54 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Používej AdAway.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.12.2013 19:58 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    (PS: nedělá mi problém za dobrou aplikaci/hru bez reklam zaplatit, ale pokud autor nenabízí verzi bez reklam, má prostě smůlu)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.12.2013 08:52 ApoC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Ten kod je presna ukazka toho, jak Java programator dokaze zprasit C++ kod. To, ze je hra pomala, me vubec neprekvapuje. Letmo jsem prohledl zdrojove kody a musim rict, ze mi pribylo par sedivych vlasu.

    Autor trpi mnoha zlozvyky z Javy. Kuprikladu predavat std::vector do metody hodnotou neni uplne idealni, provede se deep-copy celeho kontejneru (uplne zbytecne):
    car::car(input *i, std::vector<_edge_> e, const char* filename, bool automatic) {
    
    dalsi "nepeknou konstrukci" je opetovne inicializovani jiz inicializovaneho objektu dynamicky alokovanym objektem. Ano zni to hrozne a hrozne to je:
    std::vector<_btRaycastVehicle_*> m_vehicle = *(new std::vector<_btRaycastVehicle_*>);   ///< Physical implementation of car transformation
    
    Tato konstrukce je rozhazena po mrte mistech v kodu...

    Dalsi problem v implementaci je s pouzitim "interfacu"
    /**
     * @brief The model interface
     */
    class model {
    public:
    
        /**
         * @brief model destructor
         */
        virtual ~model() {}
    
        int cutX, cutY;                            ///< Size of SS Culling
        std::vector<_edge_> *edges;                  ///< All standalone edges of model
        std::vector<_model3d_> models;               ///< All parts of model
        float minx, miny, minz, maxx, maxy, maxz;  ///< Extremes of current model
        float width, aplitude, height, size;       ///< Dimensions of current model
    };
    
    1. toto neni interface, nejsou tam zadne definice metod, coz bych u interfacu cekal
    2. trida obsahuje dynamicky alokovanou promenou edges, ale v destruktoru neni dealokovana, ani potomek teto tridy (modelo4s) neprovadi dealokaci.
    3. k zamysleni: Musi to byt opravdu dynamicky alokovana promena? :)
    
    Ostatni interfacy krome tohoto vypadaji lepe (ale i tak obsahuji porad nejake member attributy)

    Dalsi mega ulet je, ze konstruktor tridy inicializuje globalni promene... Tak toto me opravdu dostalo. rekl bych ze je to zoufaly pokus o vytvoreni Singletonu?
    bulletConfig bcfg = *(new bulletConfig());             ///< Configuration of physical engine
    
    btDynamicsWorld* m_dynamicsWorld;           ///< Physical implementation of scene
    btDefaultCollisionConfiguration* m_collisionConfiguration;
    btCollisionDispatcher* m_dispatcher;
    btBroadphaseInterface* m_overlappingPairCache;
    btConstraintSolver* m_constraintSolver;
    
    ....
    
    /**
     * @brief Construct physical model
     * @param m is 3D model for physical model
     */
    bullet::bullet(model *m) {
    
        /// Get configuration
        std::vector<_char_*> atributes = getList("BULLETCFG");
        bcfg.brakeAspect = getConfig("brakeAspect", atributes);
        bcfg.engineMaxSpeed = getConfig("engineMaxSpeed", atributes);
        bcfg.engineSpeedMultiply = getConfig("engineSpeedMultiply", atributes);
        bcfg.gasAspect = getConfig("gasAspect", atributes);
        bcfg.gravitation = getConfig("gravitation", atributes);
        bcfg.overSpeedBraking = getConfig("overSpeedBraking", atributes);
        bcfg.rollInfluence = getConfig("rollInfluence", atributes);
        bcfg.skinFriction = getConfig("skinFriction", atributes);
        bcfg.speedDecrease = getConfig("speedDecrease", atributes);
        bcfg.steeringAspect = getConfig("steeringAspect", atributes);
        bcfg.steeringSpeedDependency = getConfig("steeringSpeedDependency", atributes);
        bcfg.suspensionCompression = getConfig("suspensionCompression", atributes);
        bcfg.suspensionDamping = getConfig("suspensionDamping", atributes);
        bcfg.suspensionStiffness = getConfig("suspensionStiffness", atributes);
        bcfg.underSpeedBraking = getConfig("underSpeedBraking", atributes);
        bcfg.vehicleMassAspect = getConfig("vehicleMassAspect", atributes);
        bcfg.vehicleStep = getConfig("vehicleStep", atributes);
        bcfg.wheelFriction = getConfig("wheelFriction", atributes);
        bcfg.worldLimit = getConfig("worldLimit", atributes);
        bcfg.worldStep = getConfig("worldStep", atributes);
        bcfg.worldSubStep = getConfig("worldSubStep", atributes);
    
        locked = true;
        m_collisionConfiguration = new btDefaultCollisionConfiguration();
        m_dispatcher = new btCollisionDispatcher(m_collisionConfiguration);
        btVector3 worldMin(-bcfg.worldLimit,-bcfg.worldLimit,-bcfg.worldLimit);
        btVector3 worldMax(bcfg.worldLimit,bcfg.worldLimit,bcfg.worldLimit);
        m_overlappingPairCache = new btAxisSweep3(worldMin,worldMax);
        m_constraintSolver = new btSequentialImpulseConstraintSolver();
        m_dynamicsWorld = new btDiscreteDynamicsWorld(m_dispatcher,m_overlappingPairCache,m_constraintSolver,m_collisionConfiguration);
        m_dynamicsWorld->setGravity(btVector3(0,-bcfg.gravitation,0));
    
        /// Create scene
        addModel(m);
    }
    
    
    Ale ted i neco pozitivniho. Autor si s aplikaci dal opravdu hodne prace a pozitivne hodnotim, ze i pres to mracno chyb se aplikaci podari spustit.

    Doporucil bych:
    • Oprostit se od navyku z Javy pri psani C++
    • Trochu lepe si prostudovat C++ (treba reference)
    • Procvicit si navrhove vzory
    • Zkusit aplikaci spustit pod valgrindem na linuxu
    • Pevne nervy pri prochazeni valgrind logu :D
    20.12.2013 13:08 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Děkuji za přínosnou lekci z C++. Uznávám, že několik let programování java her mě naučilo hodně zlozvyků, které se sem promítly. Každopádně projdu celý kód a komplet opravím.
    20.12.2013 20:14 ApoC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Super, jsem rad ze jsem se s tim nepsal nadarmo :)

    Kazdopadne preji projektu hodne uspechu a taktez i k obhajobe diplomove prace.
    21.12.2013 09:33 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Včera jsem prošel ty nejhorší chyby a největší žrout výkonu je konečně opraven:

    void renderSubModel(model* mod, model3d m);

    (geometrie celého 3D světa se během vykreslování každého snímku kopírovala).

    Objahoba diplomky je naštěstí až za půl roku :D spíš teď do Vánoc chci stihnout upgrade, abych neprošvih vánoční nával stahování aplikací :)
    30.12.2013 21:19 ApoC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Parada, tak to jsem moc rad, ze se to takto povedlo opravit :)
    2.1.2014 12:46 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Povedlo, ale zas nějak výrazné zrychlení to nepřineslo. Development verzi je možné stáhnout tady(je o něco graficky propracovanější, ale zas to není kompletní): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lvonasek.o4s
    7.1.2014 14:02 Jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Jsou nekde nebo budou i zdrojaky?
    9.1.2014 12:48 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    https://code.google.com/p/open4speed/ - zatim tam neni ta nova verze - nemam k tomu prizpusobeny modely vsech trati http://ulozto.cz/xo3z9xjS/svp-vonaslub-zip - aktualni verze se vsema zdrojaky(vcetne Android kodu), jednou trati a jednim autem(na google code to dam, az to bude komplet)
    10.1.2014 12:39 Jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Cppcheck nasel nejake uniky pameti, tak jsem se to pokusil opravit http://pastebin.com/XhEKe0q0

    Tesim se na SDL verzi...
    11.1.2014 11:11 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Dik moc za patch. S tou SDL verzi nevim kdy bude, jsem ted na roztrhani. Musim ted hodne pracovat na lightmapach(staticke stiny/osvetleni)
    15.1.2014 15:29 Jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Jeste jeden patch na zaklade rady nekoho z diskuze. Neopravuje vse na toto tema, tak muzes pokracovat.

    Uniku pameti je tam i bez toho pozehnane...

    Jo jeste bych doporucil nahradit FMOD pomoci OpenAL. Software s FMODem se nema sanci dostat do kupy Linuxovych distribuci.

    A taky mozna pracovat treba na GitHubu, kde to muzou lidi lepe forknout. Pripadne zalozit organizaci, pribrat nejake lidi a prijimat patche pomoci Pull request.
    15.1.2014 23:16 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Dik za prizen a omlouvam se, ze neudrzuju SVN aktualni(moc ted nestiham). FMOD chci nahradit knihovnou SDL. Projekt sice ted aktivne vyvijim, ale pouze v ramci skoly, takze nemuzu vyvoj smerovat, tak jak bych chtel. S GitHubem nemam zkusenosti. Na Google Code mam nejvetsi problem, ze nemuzu uploadovat release verzi(driv to slo)... nebo aby slo oznacit nekterou revizi jako stable... umi neco takovyho GitHub?
    16.1.2014 09:33 Jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Tak jak je pouzity FMOD by asi SDL(respektive SDL-mixer) stacila, ale OpenAL by byl urcite lepsi pro opravdovy 3D zvuk.

    Na pridavani novych/nestabilnich veci se pouzivaji vetve, krete po dokonceni sloucis do stabilni. Toto je pekna knizka o GITu.
    16.1.2014 12:15 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Jo, 3D zvuk by byl peknej, ale vzhledem k tomu, ze soucasnej zvuk je docela tragickej(spatny samply) a snazim se jej prehlusit hudbou, tak to asi neni vhodny.

    Jinak s GITHubem jsi me presvedcil a v prubehu unora to tam presunu:)
    16.1.2014 15:31 Jouda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    SVN ma ale vetve a tagy taky. Vyhody GITu se asi ukazou az u velkych projektu s kupou lidi.

    Jeste jsem objevil, ze OpenAL ma backend i pro androidi OpenSL Pak jsem jeste nasel jednu upravenou verzi pro Android, ale netusim, jak se odlisuji...
    16.1.2014 15:54 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Výhody Gitu se ukáží okamžitě - není tam ta stupidní závislost na centralizovaném serveru, jako u SVN. Výhody umístění projektu na GitHub se ukáží ještě dříve (je to až neuvěřitelné jaký má GitHub potenciál přitáhnout k projektu přispěvatele).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    22.1.2014 21:36 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Open4speed český klon Need for Speed
    Mno projekt uz je na GITHubu: https://github.com/lvonasek/Open4speed

    Odted je to plne opensource :)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.