abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:44 | Nová verze

    Laboratoře CZ.NIC vydaly novou verzi 4.24.0 aplikace Datovka, tj. svobodné multiplatformní desktopové aplikace pro přístup k datovým schránkám a k trvalému uchovávání datových zpráv v lokální databázi. Přidány byly nové parametry do rozhraní příkazové řádky „export-msg“, „export-msgs“, „import-msg“ a „import-msgs“, které dovolují číst/zapisovat zprávy z/do databází. Veliký panel nástrojů byl nahrazen více nastavitelnými

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Nová verze

    Mapnik (Wikipedie), tj. open source toolkit pro vykreslování map a vývoj mapových aplikací, byl vydán ve verzi 4.0.0. Přehled změn na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:44 | IT novinky

    Mozilla koupila firmu Anonym, tj. průkopníka v "digitální reklamě chránící soukromí".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    18.6. 19:11 | Nová verze

    Knihovna htmx (Wikipedie, GitHub), tj. knihovna rozšiřující HTML o nové atributy a umožňující vývoj dynamických webových aplikací, byla vydána ve verzi 2.0 (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.6. 17:11 | IT novinky

    Společnosti DeepComputing a Framework Computer společně představily RISC-V základní desku pro modulární Framework Laptop 13.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    18.6. 14:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.4 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.16.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.6. 14:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.1 (Mastodon, 𝕏). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovky v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.6. 11:11 | Nová verze

    Qsynth dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Qt GUI nad softwarovým syntezátorem FluidSynth (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.6. 17:11 | Bezpečnostní upozornění

    V bezdrátových routerech od společnosti routerech D-Link, v řadách EAGLE PRO AI a AQUILA PRO AI, je zabudovaný backdoor. Jedná se o zranitelnosti CVE-2024-6044 a CVE-2024-6045. Kdokoli z lokální sítě může přístupem na konkrétní URL spustit službu Telnet a přihlásit se pomocí přihlašovacích údajů správce získaných analýzou firmwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    17.6. 11:22 | IT novinky

    Organizace IuRe (Iuridicum Remedium) varuje před návrhem, který představilo belgické předsednictví Rady EU. Populární služby jako Messenger, WhatsApp nebo Signal by dle něj bylo možné plně používat až po odsouhlasení kontroly komunikace. Ta by měla zamezit šíření dětské pornografie. Podle IuRe by však taková kontrola přinesla hlavně závažný dopad na soukromí uživatelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 50
    Rozcestník

    Rozšíření nabídky samolepek

    V nabídce samolepek se objevily nové samolepky, například s logem abclinuxu.cz nebo třeba opensuse.

    4.11.2011 21:20 | poky74 | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vadimo avatar 4.11.2011 21:44 vadimo | skóre: 14 | Liptovský Mikuláš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Aj na SK? A kolko posta? Dobierka či prevod?
    poky74 avatar 4.11.2011 22:01 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Ano, cca 20 Kč, převod, pokud se trvá na dobírce, nemám s tím problém.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Xgamer avatar 4.11.2011 22:45 Xgamer | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Pri prevode zo slovenského učtu bacha na nehorazne poplatky...
    poky74 avatar 4.11.2011 22:47 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Jo, v minulých akcích se to řešilo, bohužel až po tom co několik zájemců ze slovenska zaplatilo..

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    4.11.2011 23:01 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Treba si dobre vybrat banku, napr. z CSOB SK do CSOB CZ sa plati minimum. Taktiez v ramci skupiny Raiffeisen je to zvyhodnene - najlepsie ale informovat sa priamo u svojej banky.
    4.11.2011 23:54 dracul
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    a kdyz budou mit ucet u fio, tak je prevod i vedeni zadarmiko (ucet ma zaroven cesky a slovensky kod banky)
    5.11.2011 00:38 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Tak pozor, aj napriek tomu, ze budes mat cesku/slovensku variantu uctu, prevod z EUR uctu na CZK ucet je stale brany ako zahranicna platba a je tak aj spoplatneny. Ak chces zdarma zasielat peniaze do zahranicia, ucty odosielatela a prijemcu musia byt vedene v rovnakej mene (je samozrejme mozne to vo FIO urobit ale nie je to uplne zjavne, preto upozornujem).
    5.11.2011 07:04 K
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    tak na to se schvalne preptam protoze rikali ze se nic neplati, jen se to zkonvertuje z euro na cz podle aktualniho kurzu
    5.11.2011 08:43 jc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Mam Fio vyzkouseny a je to tak. Pouze se to zkonvertuje podle aktualniho kurzu, jinak je to bez poplatku.
    5.11.2011 10:22 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Ale len v ramci FIO :) FIO mam a pokial odosielas na ucet v inej mene, tak je to vzdy _zahranicna_ platba (ak to ide do zahranicia a mimo FIO). Pokial chces odosielat/prijimat zdarma v CZK aj EUR, je nutne urobit si dva ucty, kazdy v inej mene (medzi nimi to mas zdarma, len sa to skonvertuje podla aktualneho kurzu).
    5.11.2011 10:35 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    no ty to nejako komplikujes. mam FIO, original zalozene v CR, vedene v CZK. automaticky som dostal 2 ucty - rovnake cislo uctu, len kod banky mozem dat ceske FIO, alebo slovenske FIO. ked chcem previest nejake peniaze do tatrabanky (vedene v EUR), tak neplatim nic (mozno nejaky minimalny poplatok za konverziu CZK->EUR, ale to si vazne nie som isty. ak ano tak je to uplne smiesna ciastka). v takom pripade dokonca ani nemusim nastavovat, ze chcem tie peniaze odoslat z toho slovenskeho FIO uctu, je to proste jedno.
    5.11.2011 10:55 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Tak si tam zavolaj a spytaj sa na _prijimanie_ platieb. Proste ludia, co ti nieco poslu v inej mene, zaplatia brutalny poplatok za zahranicny prevod.
    5.11.2011 11:14 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    preco prijimanie platieb? ale no tak... situacia, ktoru mam overenu: zadam prikaz na prevod penazi z fia do slovenskej tatrabanky. ten fio ucet je v CZK, tatrabanka v EUR. na otazke, kolko penazi chcem poslat zvolim napr. 30 a nastavim menu EUR. poslem peniaze. peniaze fio prevedie z CZK do EUR (bez poplatku, popripade nejaky uplne zanedbatelny) a posle cez slovensky FIO ucet (ktory som dostal automaticky k ceskemu) do tatrabanky. tatrabanka pripise 30 eur - zvycajne dalsi den, ak to nie je vikend. hotovo. toto som robil uz x-krat.
    5.11.2011 11:17 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    este link: http://www.fio.sk/bankove-sluzby/platobny-styk/cr-sr

    "Odchádzajúce platby v CZK do ČR - zdarma"
    5.11.2011 11:25 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    ano, v ___CZK___ do CR :) tzn. z uctu vedenom v CZK.
    5.11.2011 11:39 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    nie, z uctu vedeneho v EUR, len pri prevode vyberies, ze chces konkretnu sumu zaplatit v CZK, fio to konvertuje podla kurzu.
    5.11.2011 12:31 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Tak si chod o tom nieco zistit pretoze zjavne nevies, ako tieto veci funguju. Tuzemska platba na uzemi SR _musi_ byt v EUR, inak nie je tuzemska a sprava sa inymi pravidlami (vratane cien). Mame ucty asi v 5 bankach, toto som riesil uz X krat a riesil som to aj priamo s Fiom pri zakladani uctov - jedina moznost, ako toto riesit, je mat dva ucty, kazdy vedeny v inej mene. To, ze si vyberas pri zasielani menu, je nieco uplne ine. Peniaze v CZK a peniaze prevedene do CZK z inej meny su dve uplne rozdielne veci a ak to nechapes, tak to uz radsej ani neries.
    5.11.2011 12:37 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    no ocividne to bez problemov funguje z FIA v CZK do tatrabanky v EUR. taze smerom CR->SR je to bez poplatku a ty mi tvrdis, ze opacne by to bolo inak? nehadam sa, lebo tym smerom som to neskusal, ale trosku v tom ta tvoja logika pokulhava.
    5.11.2011 12:43 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Precitaj si niekde, co je to tuzemska platba. Kazda banka ma samozrejme ine ceny pre tuzemsky a zahranicny platobny styk a niektore maju rozne vynimky (napr. ako som uviedol hore, CSOB SK vs. CSOB CZ). Naozaj neviem, ako presne to ma TB, pozri si ich cennik alebo im zavolaj. My sme od TB odisli pretoze je to katastrofa (po technologickej aj personalnej urovni).
    5.11.2011 12:53 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    preco TB? u TB ma zaujima ci nema nejake poplatky za prijem platby, ocividne nema. "a niektore maju rozne vynimky (napr. ako som uviedol hore, CSOB SK vs. CSOB CZ)" a preco by teda nemohlo mat fio vynimku, ze ak chce jej klient na slovensku poslat peniaze do ciech, takze to automaticky podla kurzu prekonvertuje a posle z ceskeho uctu toho isteho klienta (ktory kazdy klient dostane automaticky) do konkretnej ceskej banky?
    5.11.2011 13:11 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    preco TB?
    Pretoze ja hovorim o platbach, ktore pridu k tebe do Fia a za ktore zaplati ich prikazca (a pokial nema ucet vedeny v rovnakej mene, tak zaplati ako za zahranicnu platbu tzn. DOST vela).
    5.11.2011 13:18 dracul
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    pokud jsi na slovensku, musis to posilat v eurech na ucet se slovenskym kodem banky 27000xxxxx/8330 pak je to normalni tuzemska platba s tuzemskyma poplatkama tve banky jde to proste pres clearing slovensky narodni banky a konverze na koruny probehne az ve fio
    5.11.2011 13:39 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    kravina :) tu a tu. Tuzemska platba na Slovensku musi byt v eurach a na ucet vedeny v eurach v ramci SR, NIC INE SA ZA TUZEMSKU PLATBU NEPOKLADA.
    5.11.2011 13:51 dracul
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    no a narazil jste na problem kteremu nerozumite. ucet fio je zaroven ceskym v korunach a zaroven slovenskym v eurech:)
    5.11.2011 14:02 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Ja tomu rozumiem velmi dobre, ucty vo fiu mame dva pretoze nam to tak oni odporucili :) je to jediny sposob, kedy ani slovenski a ani ceski klienti NEBUDU platit vysoke poplatky, ked nam budu posielat platby.
    5.11.2011 14:17 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Zjavne mi tu nikto neveri, takze ideme na zakony :)

    Zákon o platobných službách

    Tuzemským prevodom sa na účely tohto zákona rozumie platobná operácia vykonávaná v mene euro na území Slovenskej republiky.
    5.11.2011 14:29 dracul
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    misto v hrabani v zakonech by sis mohl precist co sem psal a skusil to pochopit
    5.11.2011 14:32 dracul
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    safra, sem se ztratil v tom komu na co odpovidam, radsi mizim:D
    5.11.2011 13:51 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    tak mi vysvetli preco by to takto komplikovali:

    -Pokud budete chtít bezplatně přijmout bezhotovostní platbu v měně EUR ze Slovenska, odesilateli předejte své číslo účtu v základním formátu a kód banky uveďte 8330.

    -Číslo účtu ve formátu IBAN ani SWIFT/BIC kód odesilateli v tomto případě neuvádíte.

    -Odesilateli sdělte, aby platbu zadal jako vnitrostátní převod.

    -V případě, že jsou peněžní prostředky zaslány na účet vedený v CZK, Fio banka provede automaticky konverzi prostředků aktuálním kurzem ČSOB (devizy – nákup). V případě účtu vedeného v EUR, žádná konverze neprobíhá.

    -Výše uvedené je možné využít pouze v případě, že je na straně odesilatele slovenská banka. V žádném případě není možné realizovat převod s bankovním kódem 8330 z jiné země světa, resp. z banky v jiné zemi světa než je Slovensko.

    http://www.fio.cz/docs/cz/SR.pdf

    jasne, ze to nic nehovori o poplatkoch, ktore zaplati odosielatel, ale keby to bol klasicky prevod SR-CR, tak by okolo toho nebolo nutne takto saskovat. ta slovenska banka posiela peniaze na slovensky ucet a posiela eura. konvertuje to az fio.

    najlepsie by bolo, keby sa vyjadril niekto kto s tym ma prakticku skusenost.
    5.11.2011 14:05 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    To predsa nekomplikuje FIO :) uvedom si, ze poplatky pre prikazu mu uctuje jeho banka, nie FIO. Proste zjavne nerozumies tomu, ako to cele funguje. Zavolaj si do FIO, zavolaj si do svojej banky a vsetkych sa kludne popytaj, ako je to s prevodmi medzi uctami v roznych menach (a je uplne jedno, ze oba uctu su v jednom state a dokonca aj v jednej banke, kazdy sa na to proste pozera inak a ma ine poplatky). To, ze FIO nic nenaucutje tebe alebo prikazcovi este neznamena, ze nic nebude uctovat aj druha banka.
    5.11.2011 14:12 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    nekoplikuje to fio? tak naco ta saskaren s 2 uctami? resp. ten isty ucet, len iny kod banky? :) pre tu slovensku tatrabanku sa ten fio ucet moze tvarit ako ucet v slovenskej banke a vedeny v eurach - ta banka o tom ucte vie asi tolko co jej protistrana prezradi. potom tatrabanka posiela eura do inej slovenskej banky (a to je fakt, jasne sa tam pise, ze konverziu robi az fio).
    5.11.2011 14:19 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Tu. Co ti stale nie je jasne ? Ci ty vies vari nieco viac, ako hovoria zakony SR ? :)
    5.11.2011 14:21 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    "Tuzemským prevodom sa na účely tohto zákona rozumie platobná operácia vykonávaná v mene euro na území Slovenskej republiky."

    j, tatrabanka posle eura do slovenskeho fia. kde je problem?
    5.11.2011 14:06 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    A mimochodom, ja s tym _prakticku_ skusenost mam a preto sa k tomu vyjadrujem. Ty zjavne nevies o com hovoris a napriek tomu sa ma snazis presvedcit o svojej pravde, ktora je ale mimo.
    5.11.2011 14:14 m44
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    vsade si pisal, ze si sa na to pytal. takze ci si to skutocne aj testoval je otazne ;)
    5.11.2011 14:24 dracul
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    ve financnictvi se uz dost let pohybuju jako programator a musim rict ze bankovni urednici vedi velke houby a radsi se jich neptat. a hlavne se jich neptat na konkurencni banky, to pak jeste navic lzou:D
    MaT avatar 5.11.2011 23:08 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Já s tím tu praktickou zkušenost mám. Účet v CZK, založený v české tehdy ještě Fio záložně. Někdo ze Slovenska pošle na tento účet (ale s koncovkou 8330) platbu v EURech. V rámci slovenského clearingu to jde v EURech (takže v tom problém není), když to dorazí na Fio, Fio zjistí, že ten konkrétní účet není vedený v EURech, ale v CZK, tak to podle kurzu ČSOB deviza nákup převede. Žádné poplatky. Tak kde je problém?

    Právě na přijímání plateb za zboží nebo služby od Slováků je to naprosto ideální řešení. Snad jen že ty kurzy v ČSOB nemusí být úplně ty nejvýhodnější. Ale pořád lepší, než mezinárodní převody za 100-400 Kč, co předvádí ostatní banky...
    Open source software for open minded people. :-)
    5.11.2011 14:20 dracul
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    ale komplikovane to vubec neni, jen hledali cestu nejnizsich nakladu (nevim jaka je politika ve slovenske fio, budu popisovat z pozice ceskeho uctu)
    • v cechach je fio zaregistrovany u cesky narodni banky v clearingu (koruny) a ma prideleny kod 2010
    • na slovensku je fio (nevim jestli jeste jako zalozna, tj. uplne jina firma) zaregistrovany ve slovenskem clearingu (euro) a ma prideleny kod 8330, dale je zaregistrovany v evropskem clearingu target2 a ten pouzivali i cesi pro platby v eurozone za relativne levny peniz
    • potom jeste pro mezinarodni platby (mimo eurozonu a nebo draze po eurozone) ale to uz je slozitejsi (dlouho to delalo fio pres ucet v csob)
    a vas hlavni problem je pochopit, ze kdyz se eura posilaj po slovensku, tak jak se muzou najednou obevit na ceskem ucte v korunach. to je jednoduchy. fio ma na slovensku nakou hromadu eur, do ktery vy ty svoje penize hodite a fio v cechach ma hromadu korun a z tech vezme ekvivalent vasich eur a prihodi je na ucet v cechach a naopak:)

    dalsi vas problem je ze mate nutkani na ucet "virtualne" vedeny v eurech posilat ceske koruny. to opravdu probehne jako mezinarodni platba podle sazebniku vasi banky protoze ona nevi ze ma poslat eura a tak draze prenasi koruny ktere si fio prevede na eura aby v zapeti mohlo na ceskem ucte pripsat zase jako koruny
    5.11.2011 13:19 Attila
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Chýba tam mageia :(
    poky74 avatar 5.11.2011 13:28 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Není problém ji udělat, když bude zájem (30+ kusů)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    5.11.2011 19:40 Mmad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Spíš Mint.
    10.11.2011 10:16 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Příloha:
    Váš nejspíš "oblíbený velkoodběratel" by měl zájem o těch 30 kusů, pokud bude vypadat nějak takhle mageia. A šlo by něco udělat s tím popisem "Powered by:" (viz příloha), aby byl lépe natisknutý, ta koncovka "ed", prostě jako by tam bylo málo barvy. :-(
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    poky74 avatar 12.11.2011 14:23 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Jo, udělám je :-)

    Pracuju na kvalitě, nynější samolepky budou určitě lepší :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Petr Maleček avatar 5.11.2011 21:17 Petr Maleček | skóre: 28 | Plzeň - Bolevec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    A co PayPal, umíme ? :)
    LinMuck, WinFuck :-P
    poky74 avatar 6.11.2011 00:58 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Paypal, bitcoin, čokolády, píva... Co by lidi nechtěli :-D

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.11.2011 15:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Budou nálepky s logem ABL? :-D
    poky74 avatar 6.11.2011 15:20 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    ABL??

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    vadimo avatar 6.11.2011 17:25 vadimo | skóre: 14 | Liptovský Mikuláš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Ale také LFS by nebolo od veci. A má vlastne LFS logo??
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.11.2011 19:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    6.11.2011 19:36 Lempl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Tohle je komerční sdělení nebo skutečně komunitní projekt ?
    poky74 avatar 6.11.2011 19:43 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Sdělení o komunitním projektu :-)

    Přívěšků je objednaných málo, vzhledem k tomu kolik se jich musí objednat aby vůbec mohli do výroby, tak se to snažím protlačit kde se dá :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    poky74 avatar 6.11.2011 19:55 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    *mohly ouu

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    6.11.2011 21:05 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Kolik je jich třeba (přívěsků)?
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    poky74 avatar 6.11.2011 21:18 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Minimálně 250, pokud jich bude více, půjde cena dolů

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    6.11.2011 22:00 Šangala | skóre: 56 | blog: Dutá Vrba - Wally
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Kdyby to bylo kritické tak 10 ještě přihodím, mám tam myslím 2ks, aspoň doufám, čekám na mail :-). Bral bych i 2ks Fedory v rozměru 103x87…
    To, že trpíš stihomamem, ještě neznamená, že po tobě nejdou. ⰞⰏⰉⰓⰀⰜⰉ ⰗⰞⰅⰜⰘ ⰈⰅⰏⰉ ⰒⰑⰎⰉⰁⰕⰅ ⰏⰉ ⰒⰓⰄⰅⰎ ·:⁖⁘⁙†
    poky74 avatar 6.11.2011 22:04 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Popravdě, ještě se nedosáhlo ani zdaleka půlky, přičemž nové objednávky přicházejí velice skromně...

    Trochu doufám že zájemci čekají na 30.11 :-D Nicméně mám domluvenou spolupráci ještě s několika stránkami, tak snad se to nějak dá dohromady, byla by toho škoda..

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Ravensun avatar 7.11.2011 14:46 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Uvažuje se do budoucna i nálepka pro Sabayon linux?

    www.sabayon.com nebo www.sabayon.cz

    Díky
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    poky74 avatar 7.11.2011 15:09 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Ahoj,

    pokud bude dostatečný odběr, není problém udělat jakékoli distro...

    poky@poky.name ;-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Ravensun avatar 10.11.2011 11:04 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    A šlo by šéfe nějak tu samolepku přidat na tu tvou stránku?

    Abych mohl podat obědnávku? Vzal bych si 5 Sabayonů a něco dalšího k tomu :)
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    poky74 avatar 10.11.2011 21:30 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Zjišťuju terén, kolik by si jich tak kdo vzal.. :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Ravensun avatar 11.11.2011 12:00 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Chybí Ti tam ta Sabayon samolepka, jak si ji mám a jiní objednat, když tam není? :D

    PS. Neber to nijak zle :)
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    poky74 avatar 11.11.2011 15:35 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Ze minulých akcí vím, že samolepky menších dister se neprodají "jen" tak, bez nějaké propagace, například na českém webu dané distribuce :-).

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Ravensun avatar 11.11.2011 16:41 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Však jo, nemyslel jsem že by to bylo z tvé strany závazné, kdyby se nesešlo dostatečný počet objednaných samolepek :)
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    poky74 avatar 11.11.2011 20:11 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Kdyby to náhodou nevyšlo, tak zase budu za hajzla že neplnim sliby atd..

    Taky zkušenost z minula :-D

    Myslím že Sabayon nakonec bude, vyčkej :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    12.11.2011 14:16 JZD | skóre: 14 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Dočkám se taky odpovědi? Viz tohle vlákno.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    poky74 avatar 12.11.2011 14:23 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Odpusť, přehlédl jsem to, mám toho teď až nad hlavu :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    poky74 avatar 12.11.2011 14:43 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Sice mě v sabayon.cz ignorují, ale přidal jsem samolepku sabayonu, snad se jich prodá dostatek :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Ravensun avatar 12.11.2011 21:59 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Díky moc, už jsem poslal objednávku. Co se týče sabayonu, tak jsem si objednal 6 kusů, ale pokud se ti nesejde ohledně sabayonu dost objednávek a nevyplatilo by se ti to, tak na tom trvat nebudu :)

    Jo ještě jestli mohu dotaz:

    Nešlo by to logo sabayonu dát do tradiční černo modré bílé kombinace, viz třeba zde?

    To by se mi líbilo více :) Pokud ovšem ohlas ohledně sabayon v tvém provedení oranžovo cihlové by byl velký, tak se zlobit nebudu, když to tak zůstane.

    Každopádně chci také poděkovat za tvou ochotu a nadšení pro to co děláš.

    Díky tomu můžu svůj notebook certifikovat známkou powered by GNU/Linux :D
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    poky74 avatar 12.11.2011 22:24 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek

    Jasně, překresleno :-)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Ravensun avatar 12.11.2011 22:45 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    Super, díky :)
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    Ravensun avatar 12.11.2011 21:38 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rozšíření nabídky samolepek
    ad1. To z mé strany určitě neuslyšíš.

    ad2. To je mi líto. "Za dobře odvedenou práci, po zásluze postrestán" (to je oblíbené řčení mého kolegy z práce).

    ad3. Děkuji
    Gentoo je můj poslední velký linux test...

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.