Portál AbcLinuxu, 15. května 2025 18:45

Nástroje: Začni sledovat (1) ?Zašle upozornění na váš email při vložení nového komentáře.

Vložit další komentář
10.12.2008 15:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Někdo by měl pí. učitelku nasměrovat na Shelley the Republican, aby si ujasnila, jak škodlivý ten Linux může být...
xkucf03 avatar 16.4.2009 14:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Recession-when your neighbor loses his job. Depression-when you lose yours. Recovery-when Homobama loses his!

:-D

Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
pushkin avatar 10.12.2008 15:24 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Co dodat ... holt země neomezených možností.
🇺🇦 Pomoc pro obranu Ukrajiny | SOS Ukrajina | Web4Ukrajina | Web4Ukraine 🇺🇦
11.12.2008 08:39 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

 Kdo umí, umí. Kdo neumí, učí ;-)

Vím o čem mluvím ;-)

11.12.2008 09:57 Michal Kašpar | skóre: 15
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Však já to vyřídím :-).

14.12.2008 01:55 t3mp
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

 

Co dodat ... holt země neomezených možností.

 

... a nemožné omezenosti 

10.12.2008 15:29 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Já to nečetl, ale určitě to není jen nějaká další "fakt ftipná urban legend" jako byla třeba ta, že si nějaká učitelka jakoby spletla distribuci GNU/Linuxu s distribucí drog?

10.12.2008 15:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Já to nečetl, ale
Hmmm... RTFA.
10.12.2008 15:41 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Já to nečetl právě proto, že je podle mě velká šance, že to smyšlenka bude. Až někdo důvěryhodný řekne, že není, tak si to třeba přečtu.

Ono se toho válí po webu spousta. Třeba příhoda, jak jedno malé dítě přechytračilo sto matfyzáků, zkazky o coca cole nebo Nepohodlná pravda a další skvosty. Pak se nedivte, že jsem jako nevěřící Tomáš.

Shadow avatar 10.12.2008 15:48 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Ano, já si to nepřečtu, protože tomu nevěřím. A čemu že vlastně nevěřím? Jak to mám vědět, když jsem to nečetl? Pěkný přístup.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
10.12.2008 15:50 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Já neřekl, že tomu nevěřím (nebo věřím).

Shadow avatar 10.12.2008 15:58 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Vy jste to jen nečetl. :-)
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
10.12.2008 23:07
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

Vulgární

Zobrazit komentář
Drom avatar 10.12.2008 23:29 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
A Vy pane IDIOT (a tecky tam psat nemusim).
Shadow avatar 11.12.2008 15:40 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Připomínáte mi jednoho anonymního "hrdinu", co mi přispíval podobnými příspěvky do mého blogu. Ono nejenom, že se nepodepsal, ale dokonce využil i sítě Tor, abych se opravdu nemohl dovtípit, kdo nebo odkud dotyčný je. Nebyl jste to náhodou vy? Nebo že bych ležel v žaludku více lidem? :-)
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
default avatar 11.12.2008 18:19 default | skóre: 22 | Madrid
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Že by to bylo tím DRM? Vzpomínáš? :-D

Shadow avatar 12.12.2008 11:00 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Vzpomínám velmi dobře:-D. Jenomže to se událo až po těch komentářích na mém blogu. Nicméně, tenhle "hrdina" může souviset i s tou flame o DRM. A nebo se jen potřeboval na někoho "vyzvracet" a já byl zrovna vítěz výběrového řízení na tuto pozici.

Jen škoda, že to jsou všechno anonymové, jinak bych přemýšlel o tom, že založím svůj fanclub s názvem MyEnemies a nabídnu jim v něm členství. :-D
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.12.2008 15:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Já to nečetl právě proto, že je podle mě velká šance, že to smyšlenka bude. Až někdo důvěryhodný řekne, že není, tak si to třeba přečtu.
Uf... takhle to budeš mít v životě těžký :-)
10.12.2008 18:17 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Spíš bych řekl jednodušší. Nebude zavalen haldou senzací, které k životu nepotřebuje. Ani já si to nepřečtu, protože postoj učitelky jenom v tomto státě zastávají tisíckovky lidí, například celá ministerstva, a vůbec většina významnějších lidí v tomto státě.

Luboš Doležel (Doli) avatar 10.12.2008 18:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Spíš jde o to, že by měl věci posuzovat sám, a ne čekat na vyjádření ostatních.
10.12.2008 18:44 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Neexistuje na světě člověk, který by to dokázal. Není to totiž vůbec v lidských silách. Vsaďte se, že i Vy jste takových 99,9% svých názorů a znalostí nekriticky bez vlastního posouzení převzal. On totiž den má jenom 24 hodin, člověk žije jenom omezený počet let, a spousta ptákovin, jako třeba tahle, není nic důležitého, co by bylo potřeba nějak zkoumat. Dobré je posuzovat důležité věci v první řadě sám. Nicméně ani tam to není v lidských silách - copak třeba složité věci neděláme tak, že třeba čekáme na vyjádření právníka?

Luboš Doležel (Doli) avatar 10.12.2008 19:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Tady se bavíme o článku, kde dotyčný strávil víc času diskutováním o tom, jak ho (ne)bude číst, než by mu trvalo ho přečíst. A já tady na to dostanu málem filozofickou odpověď :-)
10.12.2008 21:00 pht | skóre: 48 | blog: pht
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
No jo no, nekdo holt cas ktery by travil ctenim blabolu radeji travi psanim blabolu.
In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
11.12.2008 17:57 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
:)
11.12.2008 12:33 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Drtivé většině informací, které mám, věřím, aniž bych je sám ověřoval. Jinak by to nešlo. Nikdy jsem například neověřoval, že Země není na zádech želvy nebo jestli teorie relativity skutečně platí. Ale týká se to i banálnějších věcí: např. nevím, jestli Karel Gott ještě žije, nebo jestli jen v časopisech recyklují jeho fotky. Prostě když ho tam vidím a je tam napsáno, že se mu vede skvěle, tak věřím, že tomu tak skutečně je.

11.12.2008 12:47 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
např. nevím, jestli Karel Gott ještě žije
Ale fuj, to sis musel pro příklad vybrat zrovna takovou zombie?! :-))
Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
11.12.2008 15:53 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Z tohoto důvodu jsem si jej vybral. ;-)

Drom avatar 14.12.2008 14:47 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
LOL :D
Ilfirin avatar 10.12.2008 17:25 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
za a) přečíst sis to měl

za b) Souhlasím. Jak dopis, tak odpověď jsou hrozné "kecy", které si o urban legend (navíc ani ne vtipnou) přímo říkají.
10.12.2008 17:42 Kvakor
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Ja zase kdesi cetl cosi podobneho, za na to, ze to nebylo kvuli cene, ale kvuli tomu, ze je LiveCD s Linuxem je "hackersky nastroj" :-)

Na strance Computer stupidities v sekci Viry je neco jeste silenejsiho - CD s Knoppixem je povazovano virus :-) (za coz dotycny sklidil nalezity a zaslouzeny posmech).

BTW: Kdyby to bylo nekde na zapadim pobrezi, v New Yorku ci nekde v Nove Anglii, tak bych rekl, ze to bude temer urcite hoax. Ale po te, co jsem slysel v radiu vypraveni studentky, ktera tam rok studovala na stredni skole v nejakem mensim meste (=americky vidlakov), bych tomu docela veril.
10.12.2008 18:48 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
je to v texasu... a tam je mozne ledasco.

jedine, co me tam nesedi je: ,,This is a world where Windows runs on virtually every computer'' vzhledem k tomu, jake je zastoupeni applu ve statech se takovemu vyroku divim.
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
11.12.2008 11:18 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Zjevně takové případy jsou, v diskuzi na Slashdotu nekdo psal podobný případ, který se stal jemu:
I had a Networking teacher confiscate my laptop, which was running ubuntu, cause he thought I was running some hacked version of XP. A friggin computer teacher. Had to explain to the dean of students what linux was, provided several wiki pages, and pleaded my case before two department heads. Two weeks later, I get my laptop back and the teacher still thinks I'm doing illegal stuff on there. Classic quote from my interrogation.... "What is this Gimp? Is it some hacked Photoshop?"
Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
Shadow avatar 11.12.2008 16:00 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Pokud je tento příběh pravdivý, pak je to opravdu hodně smutné. Pokud by se mi něco takového stalo, pak bych se asi neobtěžoval vysvětlováním dotyčným samozvaným soudcům, ale obratem bych podal podnet na trestní řízení vůči dotyčným za krádež. K dotyčným bych pak na jejich pracoviště dorazil, ale patrně až s policejním doprovodem. Na hrubý pytel hrubá záplata. Není nic horšího než "samozvaný soudce", který nerozumí ničemu, ale do všeho se se*e. Takoví lidé by měli dostat přes prsty včas, než způsobí nějakou reálnou škodu.

BTW, netušíte někdo, komu náleží citát "Nejhorší je tupost spojená s horlivostí"? Myslím, že tohle se hodí na oba případy. (Freshmousovi se velice omlouvám za další citát... :-))
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
16.4.2009 15:58 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Tuším, že to byl Werich: "Nejhorší přírodní katastrofa je srážka z blbcem." Můj otec: "Neohrožený blbec je horší než třídní nepřítel."

XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
13.12.2008 16:56 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

A myslíte, že je to opravdu možné? (Myslím, že ne, že je velmi nepravděpodobné, že by někdo byl současně vzdělán a přitom tak nevzdělán v jednom a tom samém oboru, abych tak řekl, ale nejsem si jist.) Možná to by to chtělo udělat anketu, kolik lidí těmto příběhům věří.

Shadow avatar 13.12.2008 17:26 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Možné to určitě je. Zejména pak v USA, v zemi netušených možností:-). Ale vážně. Nevím, jestli tenhle konkrétní příběh tohoto konkrétního člověka je pravdivý, ale věřím tomu, že se něco takového klidně mohlo stát. To, že někdo vystudoval nějaký obor "informatika" na nějaké škole ještě neznamená, že se tam potkal s Linuxem.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
Drom avatar 14.12.2008 14:50 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
...nebo vubec neco vi o informatice :)
Shadow avatar 14.12.2008 16:29 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Já myslím, že by to šlo i bez toho smajlíku. Učitelé informatiky, kteří o informatice veskrze prakticky nic neví, nejsou mýtem, nýbrž realitou.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
10.12.2008 15:33 CET
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
No, tohle je docela vazny tema. Zjistil jsem, ze i spousta lidi v mem okoli (bud kolegove z prace od manzelky), nebo dokonce nasi najci neverili, ze Linux opravdu zadarmo je. Pokud uz veri, tak dodavaji "to zname, ted je to zadarmo, a pak se za to bude muset platit". Takze je nutny jim vysvetlit, ze licence GPL je platna navzdy a nikdy ji nemuze zpetne zmenit.
10.12.2008 15:35 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

> Takze je nutny jim vysvetlit, ze licence GPL je platna navzdy a nikdy ji nemuze zpetne zmenit.

Eh? Jak s tím souvisí GPL?

Shadow avatar 10.12.2008 15:53 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Souhlas. Nijak. Linux rozhodně není šířený pod GNU/GPL. ;-)
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
11.12.2008 12:58 jikos
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Otazka byla, jak souvisi "GNU/GPL" a "zadarmo".

Shadow avatar 11.12.2008 15:42 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Jo, sorry, to máte naprostou pravdu. To spolu vůbec nesouvisí. Beru zpět.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
11.12.2008 18:00 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Souvisí to tak, že pravděpodobnost, že i kdyby linux 99 ze sta společností zpoplatnilo, tak se vždy najde alespoň jedna, která ho bude šířit dál ZADARMO, je velmi vysoká. Naopak, u proprietárního placeného softu je pravděpodobnost, že bude uveden zadarmo, poměrně nízká (Windows..). Asi tak.
11.12.2008 18:02 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Ona totiž souvislost GPL a ZADARMO vskutku existuje. GPL software totiž sice nemusí být zadarmo, ale... může. A jak něco může být, tak to bývá, to je známá věc :)
Shadow avatar 10.12.2008 16:02 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Ano. Bohužel triky výrobců typu "teď zadarmo, v budoucnu za peníze", popřípadě "je to zdarmo, ale jen v reklamě, ve skutečnosti se za to platí, a ne málo", jsou v naší společnosti už tak profláknuté a běžné, že člověk bez příslušných znalostí prostě neuvěří, že něco skutečně zadarmo být může. A pochopit princip, na kterém FOSS stojí (resp. proč to může být zadarmo), je velmi obtížné.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
10.12.2008 20:49 Xeres
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Není to obtížné. Chce to čas. A ten lidi jen neradi investují do něčeho smysluplného. Raději ho proflákají jako třeba já teď psaním tohoto příspěvku. :-D

Shadow avatar 11.12.2008 15:46 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Naprostý souhlas. Nejlepší je, když někdo narazí na nějakou chybu, kvůli které Linux (či konkrétní distribuci) zatratí, a pak o tom všude píše, a tráví mnoho hodin diskutováním místo toho, aby tu chybu ohlásil (nebo se alespoň přesvědčil, zda už ohlášena byla). Znám takové. Bohužel.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
Petr Tomášek avatar 10.12.2008 21:41 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Já si to taky myslel. Ale snad mě omlouvá to, že jsem byl ještě na gymnáziu a psal se rok tuším 1993...

multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
Drom avatar 10.12.2008 23:45 Drom | skóre: 24 | Kdyne
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Free as freedom, not free beer!!!
11.12.2008 15:59 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

s/freedom/free\ speech/

11.12.2008 22:20 mikky | skóre: 25 | blog: Ghlog | M. L. - Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

smysl je stejný ;)

-m.

Je vám méně než 30 ? (jsme vrstevnící => budeme si tykat) : (jsem pro vás bažant => můžete mi tykat);
Fill avatar 10.12.2008 15:34 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Doufám, že jí to někdo náležitě vysvětlí. Až to pochopí, třeba se stane vděčným uživatelem a šiřitelem FOSS myšlenky :)

♡ Všechna bezpráví vyhlazena., Sociální síť, Rádio, Profil, Skripty na bitcoin mikrodary, titulky, YFiaS
Shadow avatar 10.12.2008 15:44 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
V tomto se budu rád mýlit, ale obávám se, že ta to nepochopí. Zdá se mi jako "učitelka" střední školy s egem velkým jako Jupiter, ale mozkem o velikosti prachového zrnka. Ostatně, kdyby byla schopná používat alespoň základní internetové služby (typu Google nebo Wikipédie), žádný dopis by nenapsala, protože by už dávno věděla, jak se věci mají.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
10.12.2008 20:50 Xerces
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Jako její manžel bych ji to vysvětlil snadno. Operační systém je jako sex, nejlepší je zadarmo. :-D

10.12.2008 23:57 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
to nemusi byt nutne pravda! z pohledu TCO je sex doma jeden z nejdrazsich! ;-]
Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
Nicky726 avatar 11.12.2008 00:08 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Z pohledu TCO, není OSS software zadarmo. Dokonce bych řekl, že tohoto pohledu není nic zadarmo.

Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
11.12.2008 12:23 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Operační systém je jako sex. Nejlepší je staženej z Internetu. ;-)

11.12.2008 18:06 Ash | skóre: 53
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Jen aby pak, poučena, manželovi neřekla, že u svobodného software může kdykoliv změnit dodavatele... a zamávala mu cestou ze dveří :D
Shadow avatar 10.12.2008 15:36 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

-- Albert Einstein

If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
10.12.2008 15:44 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

A je to v tahu. V diskuzi se objevil první citát. Teď ještě citát od Franklina, přirovnání k Hitlerovi a paranoidní výkřik a jsme kompletní a můžeme jít domů...

Shadow avatar 10.12.2008 15:46 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Já tedy myslím, že tenhle citát se k téhle záležitosti velmi hodí. Mimochodem, mrknul jste se na svůj dárek k narozeninám?
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
10.12.2008 15:49 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Já chtěl ale spíš něco praktického, což Ratpoison není.

Shadow avatar 10.12.2008 15:57 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Za sebe nemohu souhlasit. Používal jsem ho svého času na notebooku a jak efektivně se mi s ním pracovalo... Ale chápu, že je to asi jen pro někoho. Jako třeba Vim. Nebo GNU Screen, ze kterého Ratpoison vychází.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
Luboš Doležel (Doli) avatar 10.12.2008 15:51 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Špatný den? :-)
10.12.2008 15:57 freshmouse
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Naopak, po dlouhé době jsem strávil den aktivním gaučinkem, poleháváním, flákáním se a nicneděláním, takže snad budu čerstvý na další měsíc. ;-) Teď jsem se ale přemohl a pravděpodobně jdu po dlouhé době na párty (přes mou obecnou nechuť k těmto akcím). Třeba tam bude legrace.

10.12.2008 16:56 tdx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Mno, takže co se týče toho Benjamina...

 

Existují dva způsoby, jak získat vědomosti - bud si je koupíme nebo půjčíme. Když si je koupíme, zaplatíme za ně plnou cenu v podobě času a peněz. když si je půjčíme, dostaneme je od někoho, kdo už plnou cenu zaplatil.

 

Zkušenost je drahá škola, ale hlupáci se v jiné učit nebudou.

 

 

12.12.2008 02:26 Honza
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Ta pani je stejna nebo jeste horsi nez Hitler a kazdy kdo s ni souhlasi je nacista nebo jeste horsi. Ti totiz taky zakazovali tu svobodu.

12.12.2008 02:34 Honza
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

A malem bych zapomnel dodat ze je samozrejme vsechno rizeno z centraly ve vychodni casti  severni antarktidy. Porztoe ilmiaripescktika bietse nkdiy nsepi. ;) Takze i kdyz na ne neveris tak to neznamena ze te nedostanou.

Michal Fecko avatar 10.12.2008 15:58 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
True, true...
Nicky726 avatar 10.12.2008 16:31 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

+1

Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
10.12.2008 17:49 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

Poslední odstavec mi připadá jako vyložený pokus o vyvolání flamu - takže já jsem pro sebe usoudil, že to je s nějvětší pravděpodobností jen nějaká provokace. A jestli není ... tak potěš pánbůh.

vim ~/.emacs
microcz avatar 10.12.2008 18:07 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

nejmenovala se ta pani ucitelka Gatesova nebo Ballmerova?

saly avatar 10.12.2008 18:15 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Jobsová ;-)

Shadow avatar 10.12.2008 18:27 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Od těchto dam bych naopak alespoň základní znalost Linuxu očekával. Ostatně, pokud přijmu hypotézu, že Gates a Ballmer jsou schopní obchodníci, pak je jasné, že znát konkurenci mají v popisu práce. A stejně tak předpokládám, že pokud na toto téma hovoří se svými druhými polovičkami, pak ony druhé polovičky nějaký základní přehled o Linuxu skutečně musejí získat.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
10.12.2008 18:52 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin

No software is free and spreading that misconception is harmful.

Tak toto je ďalší legendárny citát, hneď vedľa toho od tej panej, ktorá "by všechny ty internety zakázala"

SomaFM commercial-free internet radio
11.12.2008 12:07 Clarke
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Shadow avatar 11.12.2008 17:39 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
"Názor" paní Pohlové mi až tak nevadí. Zato tohle je čirá hrůza. Přeci jen je určitý rozdíl mezi názorem 72-leté důchodkyně, která očividně netuší, o čem vlastně mluví, a mezi názorem učitelky, který je prezentován jako fakt a ještě je vtloukán do hlavy studentům.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
vencour avatar 11.12.2008 22:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

Poučné může být i vidět tupost mezi hlavami více pomazaými :-)

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
12.12.2008 09:19 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Odpovědět | Sbalit | Link | Blokovat | Admin
Na druhou stranu: dokážete si představit v jejích hodinách lepší reklamu na linux, než takový zákaz? :-)
oVirt | SPICE
Shadow avatar 12.12.2008 10:48 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Máte naprostou pravdu. Zakázané ovoce přece chutná nejlépe.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
12.12.2008 15:37 trekker.dk | skóre: 72
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Na první stranu - k čemu je dobrých pár uživatelů Linuxu - žáčků v nějakém (pravděpodobně) zapadákově a ještě k tomu v zemi, která rozvoj Linuxu nejvíc brzdí (protože pokaždé, když se objeví nějaká zajímavá vlastnost, chvíli poté se objeví zpráva o tom, že někdo drží softwarový patent)
Quando omni flunkus moritati
Shadow avatar 12.12.2008 17:19 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem
Já jsem rád za každého uživatele GNU/Linuxu. Řekl bych, že zejména v USA jsou linuxáři velmi důležití. Čím více jich bude, tím více budou pomáhat v jeho rozšiřování, a třeba budou pomáhat i iniciativám za zrušení SW patentů.
If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
14.12.2008 21:34 zvonda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

v zemi kde se psi susi v mikrovlnce a navod k pouziti se musi tisknout i na zapalovace a krabicky od sirek je mozne vse.. tudis verit ci neverit.. asi spis verit nebot lidska nevedomost hrichu necini ? ;)

14.12.2008 21:41 zvonda
Rozbalit Rozbalit vše Re: Učitelka zabavila „škodlivá“ CD s Linuxem

btw: jeste tu nekde padla hlaska o tom zdna nekdo kdo necemu nerozumi muze vyucovat danou vec... ano muze :D i u nas na skole jsme meli profesora ktery nemel ani zaklad pro vyuku toho co nas mel ucit :) Mozna az takovy rozdil nebude... spis je to o te tupe horlivosti jak tady uz nekdo psal :D

Založit nové vláknoNahoru

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

ISSN 1214-1267, (c) 1999-2007 Stickfish s.r.o.