abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Nová verze

    Vim Classic byl vydán ve verzi 8.3. Drew DeVault oznámil tento fork editoru Vim (verze 8.2.0148, tj. těsně před zavedením Vim9 skriptování) v březnu letošního roku. Důvodem forku bylo, že vývojáři editorů Vim a Neovim začali při vývoji využívat LLM.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:44 | Komunita

    Open source konference DevConf.CZ 2026 proběhne 18. a 19. června v Brně na FIT VUT. Publikován byl program a spuštěna byla registrace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Společnost JetBrains uvolnila verzi 2 svého open-source velkého jazykového modelu (LLM) pro vývojáře Mellum.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | IT novinky

    Probíhá konference Microsoft Build 2026. Microsoft představuje své novinky: kvantový čip Majorana 2, Surface Laptop Ultra a Surface RTX Spark Dev Box s NVIDIA RTX Spark, Intelligent Terminal, Coreutils for Windows (fork Rust Coreutils), AI modely MAI, AI agenta Scout, platformu pro agent-first zařízení Project Solara, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Google Chrome 149 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 149.0.7827.53 přináší řadu novinek. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:55 | Nová verze

    Pluto.jl, reaktivní notebook pro programovací jazyk Julia, dospěl do verze 1.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.6. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0.0 vizuálního programovacího jazyka Snap! (Wikipedie) inspirovaného jazykem Scratch (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.6. 11:44 | IT novinky

    Počítačovou hru Gravity Circuit (ProtonDB) lze do 14. června do 19:00 získat na Steamu zdarma. Napořád.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.6. 11:00 | Bezpečnostní upozornění

    Nejnovější X.Org X server 21.1.23 a Xwayland 24.1.12 řeší 9 bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.6. 22:33 | Bezpečnostní upozornění

    npm balíčky @redhat-cloud-services byly kompromitovány.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (12%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
     (31%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (15%)
     (26%)
    Celkem 1812 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník


    Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce

    Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce (Steam, ProtonDB). Kreslená point & click adventura ze staré školy plná černého humoru a nekorektního násilí. Vžijte se do role zpustlého exekutora Vladimíra Brehowského a projděte s ním jeho poslední pracovní den. Hra volně navazuje na sérii Život Není Krásný.

    14.5. 16:55 | Ladislav Hagara | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    xkucf03 avatar 14.5. 21:36 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Politicky nekorektní hra, kterou daboval mj. ministr kultury? Žijeme ve skvělé době :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    15.5. 08:46 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Skvela doba? Vzdyt je to tam samy komous a STBak. :-( Podivej se take na deficit, ktery bude v tomto roce :-( Misto, aby poradne omezili vydaje, zadluzi stat o dalsi stovky miliard. Je to stejne zlo jako vlada minula.
    15.5. 09:37 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Tak ono se moc hned tak dělat s rozpočtem nedá, když předchozí klika rozhazovala jak holubům. Ale i tak s tebou souhlasim, jsou indicie, že bišojc klika neplánuje nějak razantně snižovat tempo zadlužování, ale naopak rozfofrovat ještě víc... což je alarmující... Na druhou stranu není podle mě síla co by dokázala zaškrtit krvácející stát, protože tim by nasrala úplně každýho - od oligarchů kterejm by zavřela koutky, po posledního bezďáka co by nedostal dáfky... A všechny mezi tim by v podstatě ožebračila. Dneska neni nikdo ochotnej si dobrovolně utáhnout opasek, naopak každej chce sosnout a žít si jak prase a je mu jedno na čí úkor.
    15.5. 10:13 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Tak ono se moc hned tak dělat s rozpočtem nedá
    Ale da. Namatkou: Bez nahrady zrusit veskere dotace a dotacni tituly, prijmout hned opatreni proti zvysovani duchodu, stop stav na nabor novych uredniku a statnich zamestnancu, stanovit povinne skrty na ministerstvech, atd. Omezit statni investicni vydaje. To jsou veci, ktere jdou rychle a bez slozitych zmen zakonu a ustavy.

    Stredni doba: svobodni drive meli na webu seznam uradu ke zruseni. Je treba jej uvadet v zivot. ;-) snizovani stavu statnich zamestnancu na vsech urovnich, snizeni jejich mezd, snizeni duchodu

    Dlouhodobe: Postupne zruseni socialniho pojisteni a systemu statnich duchodu. Dale zruseni povinneho zdravotniho pojisteni a privatizace zdravotni pece. Dale zruseni povinne skolni dochazky a privatizace statnich skol. Dale zavedeni danovych zmen (zruseni ci velke snizeni dani) pro rozhybani ekonomiky.
    A všechny mezi tim by v podstatě ožebračila.
    Jenom dobre. Pokud nekdo bohatne z prerozdelovani, je treba se na to podivat.
    Dneska neni nikdo ochotnej si dobrovolně utáhnout opasek, naopak každej chce sosnout a žít si jak prase a je mu jedno na čí úkor.
    To je pravda. Ale jak jsem psal, zit z prerozdelovani je amoralni a je treba to resit.
    15.5. 10:55 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    nedá se s tim nic dělat. strana s takovým plánem je nevolitelná, nikdo ji nepodpoří a nebudou mít žádnýho sponzora od miliardářů. Navíc se proti nim rozpoutá podobný peklo jako proti babišojc a ostatním. alarmujou se ziskovky a prohlásej se za prorusský ohrožení dekogracije.

    Protože co si myslíš, že se se děje právě teď? Snad nežiješ v bludu že je babiš a turek nějak spolčenej s russákem a ohrožením státu?

    Celej tenhle antinbabiš cirkus je o tom, že se snaží zavřít a přesměrovat cecky na který je napojený obrovský množství pyjavic. A to pyjavic od (a)sociálů, "umělců", ziskovek, ekologistů, televizí, až po milijardáře co sosaj dotace a zakázky od energetiky po zbraně všeho druhu...
    15.5. 12:33 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    nedá se s tim nic dělat. strana s takovým plánem je nevolitelná
    Ne, nevolitelna rozhodne neni. A prave pro zajisteni toho, aby dalsi a dalsi vlady nemohly rozhazovat, je potreba minimalizovat stat, orezavat, orezavat, orezavat. Mym snem je zruseni statu, ale to je v soucasne dobe utopie, ale libilo by se mi alespon stanovit v ustave nejaky minimalni stat, ktery nesmi byt nikdy rozsiren. V ustave je potreba take definovat maximalni miru zdaneni fyzickych i pravnickych osob a zakazat statni deficit.
    Protože co si myslíš, že se se děje právě teď? Snad nežiješ v bludu že je babiš a turek nějak spolčenej s russákem a ohrožením státu?
    Hele toto je mi nejak jedno. Vsechno je to stejny smejd. Tato vlada, minula vlada.. stejne.
    Jiste. Proto je treba minimalizovat stat, minimalizovat prerozdelovani a nechat volny a svobodny trh dychat.
    15.5. 12:36 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Hele toto je mi nejak jedno. Vsechno je to stejny smejd. Tato vlada, minula vlada.. stejne.
    Proč vlastně žiješ tady a ne v Německu? Nějak mi to není jasné.
    15.5. 13:24 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Mam dvoji obcanstvi. V Nemecku mam sve pribuzne i pratele. V CR jsem vsak doma a splnil jsem si sen, ze jsem se navratil na pozemky, kde hospodarili moji predci staleti. Cechy (jako uzemi, kulturu, i jazyk) mam moc rad a nehodlam utikat. V pohranici jsem proste doma ;-)
    15.5. 14:06 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Nevim jak se na to díváš ty, ale jestli jsi něco jako odsunutej suděťák, kterej se navrátil a svoji půdu si nazpátek koupil, tak mám před tebou respekt. Za mě kdyby si ti němečtí brněnští sjezdaři bývali tu svoji půdu předků vykoupili zpátky -byla a je stejně za pakatel - (a náhradu klíďo požadovali po německym státu - což by mohli) a žili a hospodařili na ní jako ty, tak ať si tady sjezdujou a veselej se do hajlelujá :-) Klidne bych jim umožnil a ze státního podpořil tady založit i německý školy a vydávání sudetdojčlandcajtung v němčině. A tehdy bych jim i ten jejich zájem o česko věřil. nevim proč už to neudělali... ale myslim si, že v (německym) duchu doufaj, že jim to nakonec náš stát vykoupí a naservíruje. rád bych se mejlil.
    15.5. 14:30 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    ale jestli jsi něco jako odsunutej suděťák, kterej se navrátil a svoji půdu si nazpátek koupil, tak mám před tebou respekt
    Pribeh me rodiny, predku a muj vlastni je velmi slozity a dlouhy. A dlouho trvalo, nez jsem se dostal do stavu, v jakem jsem ted. A ano, hospodarim, ziji a vlastnim pozemky a nekolik objektu, ktere vlastnili moji predci a jejich pribuzni. Castecne se jednalo o odkup mou osobou, castecne dedictvi majetku po predcich (ten jim byl vracen v restitucich, jelikoz cast rodiny nebyla odsunuta).
    bývali tu svoji půdu předků vykoupili zpátky
    Myslim, ze v drtive vetsine potomkum krajanu o zadny majetek nejde. Uz jsou uplne jinde.
    tak ať si tady sjezdujou a veselej se do hajlelujá
    Stale se nazyvame svobodnou zemi. Necht si sjezduje kazdy, jak chce.
    založit i německý školy
    Nekolik Nemeckych skol v CR je, ale za sebe netusim, zda jsou statni ci soukrome.
    ale myslim si, že v (německym) duchu doufaj
    Nevim, zda kdo v neco doufa. Piseme rok 26. Pametnici skoro nejsou, jejich deti, vnuci, pravnuci jsou uplne jinde. Prijde mi, ze opravdu jiz nikomu nejde o nejake materialni hodnoty, odskodneni, restituce majetku. Prirozene vazby k zemi, pude a kulture CeskoSlovensky stat svym vyhnanim umele zpretrhal. Myslim, ze dnes jde o rodokmeny, podivat se, odkud pochazim, poznat kraj, setkavat se v miru s Krajany (i Ceskymi).
    15.5. 14:47 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Jasný
    Nevim, zda kdo v neco doufa. Piseme rok 26. Pametnici skoro nejsou, jejich deti, vnuci, pravnuci jsou uplne jinde. Prijde mi, ze opravdu jiz nikomu nejde o nejake materialni hodnoty, odskodneni, restituce majetku. Prirozene vazby k zemi, pude a kulture CeskoSlovensky stat svym vyhnanim umele zpretrhal. Myslim, ze dnes jde o rodokmeny, podivat se, odkud pochazim, poznat kraj, setkavat se v miru s Krajany (i Ceskymi).
    Já teda o tom nemám žádné iluze. domnívám se že, a tak jako vždycky, jde pouze a jenom o peníze. V benešovejch dekretech totiž leží odhadem desítky, spíš už stovky miliard majetku (korun). V případě vynuceného placení úroků by to byly desítky nebo stovky miliard ale euro :-). Uvědom si, že by se navracela třeba 1/5 až 1/4 veškeré plochy ČR a to potomkům až 3 milionů obyvatel. Neskutečný. A hodnota toho majetku pořád narůstá. No když tak sudeťáci touží po zdeším vřelém přijetím, nechť v rámci procesu usmíření společně a sami mezi sebou sepíšou a podepíšou právní dokument ve kterém se oni dobrovolně vzdají veškerých svých majetkových práv a nároků souvisejících s benešovými dekrety v ČR a daj to zarámovaný do svejch stanov a podle mě to bude cajk :-)
    15.5. 15:12 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce

    Kdyby nevypustili z flašky toho džina jménem "restituce", bylo by ticho po pěšině. Můj názor na to byl: Nikomu nic nevracet! Nevím o tom, že by někomu něco vraceli poláci. A taky nevím o tom, že by někoho z těch odsunutých němců napadlo udělat svůj sjezd dejme tomu v Breslau - současné Wroclavi a někdejší Wratislavi.

    19.5. 10:38 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Kdyby nevypustili z flašky toho džina jménem "restituce", bylo by ticho po pěšině
    Jak jsem psal, o restitucich mluvi zejmena ti, kteri chteji z tohoto politicke body ziskat. Z krajanskeho sdruzeni nikdo o restitucich uz moc nemluvi. Restituce by samozrejme byly fajn, ale od tohoto statu je podle meho nikdo neceka. Jak jsem psal, je treba vykaslat se na stat, neresit retoriku panu rakusanu, babisu a okamuru. Naopak je treba vnimat lidsky rozmer a snahu o smireni a staveni mostu.
    Můj názor na to byl: Nikomu nic nevracet!
    Zde se nemuzeme nikdy shodnout. Pokud zde mame stat, ktery se oznacuje za svobodny a pravni, pak je treba narovnavat krivdy doby minule. Mame zde zlociny komunisticke ery, z doby 45-48 a take zlociny, ktere stat napachal na lidech za dob "prvni republiky". Pokud nase pravo vychazi z prvorepublikoveho a navazuje na nej, mela by byt hranice "vyporadani se" posunuta na rok treba 1919. Jinak je oznacovani se za pravni a svobodny stat ponekud usmevne... Ale co cekat od statu, ktery se choval za covidoveho silenstvi ke svym obcanum jako opila macecha, ze?
    19.5. 10:46 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Odškodnění za německé válečné zločiny
    Pokud zde mame stat, ktery se oznacuje za svobodny a pravni, pak je treba narovnavat krivdy doby minule. Mame zde zlociny komunisticke ery, z doby 45-48 a take zlociny, ktere stat napachal na lidech za dob "prvni republiky".
    A pak hlavně zločiny, které tu páchali Němci za Druhé světové války. Tak předpokládám, že budeš pro, aby i nás odškodnilo Německo. A to byly řádově větší škody.
    19.5. 12:29 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odškodnění za německé válečné zločiny
    A pak hlavně zločiny, které tu páchali Němci za Druhé světové války
    Naciste napachali, ano.
    Tak předpokládám, že budeš pro, aby i nás odškodnilo Německo.
    Soucasne Nemecko prece nenavazuje a nevychazi pravne z treti rise... Naopak ji odsuzuje. To je zasadni rozdil oproti tomu, kdy Ceska republika pravne navazuje a vychazi na masarykovsky a benesovsky stat.

    Dalsi rozdil je v tom, ze naciste pachali zlociny na cizich obcanech. U nas vsak tyto zlociny spachal stat na obcanech vlastnich!

    Ale jinak ano, prekvapim te, s odskodnenim bych souhlasil a byl bych pro! Samozrejme to musi byt posveceno soudem... A to v pripade Ceskeho i Nemeckeho obcana!
    A to byly řádově větší škody.
    Radove vetsi? Mas data? Jak to vubec chces porovnavat? Pres trimiliony vlastnich obcanu vytrzenych nasilim ze sve vlasti bez majetku, uspor a cti? Desitky tisic mrtvych vcetne zen a malych deti?
    19.5. 14:11 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odškodnění za německé válečné zločiny
    Ano, proto současné německo nebude platit reparace. V případě čr na právním statusu beneše a masaryka stojí a padá česká státnost. Reparací nuceného odsunu bychom defacto zpochybnili poválečné uspořádání a hranice, čímžtopádem bychom umožnili připojení těch území k dotčeným okolním státům. Navracet bychom totiž museli asi 1/4 plochy republiky a to do rukou potomkům 3 milionů němců a rakušáků qa jejich právo na sebeurčení v rámci eu je jasně vymahatelné. jednoduché referendum na dotčených územích, a češi by se z těch území stěhovali zas. bude tu zas bohmen und mahren jak vyšitý. A pokud bychom zpochybnili i masarykovské zákony a dekrety, zpochybnili bychom i ten zbytek a tedy i právo na existenci současného českého státu. Jenom idiot by tohle chtěl dopustit. Bohužel o inteligenci podporovatelů sjezdu nemám valného mínění. Podle mého názoru je všechno jemom proto, aby se tady u nás vyvolala obrovská národní tenze, došlo k nějakému výraznému excesu, dekompozici státu a dosadila se nějaká loutková brusselská vláda co umožní expanzi multikulti/green/gender i na naše území.
    19.5. 14:25 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odškodnění za německé válečné zločiny
    Neshodneme se. Kazdopadne od uzavreni Lisabonske smlouvy je nejaka ta tva "statni suverenita" iluze!!! Musime prijimat eurolegislativu pod hrozbou pokut. Je pro zavazny eurosoudni dvur. Lisabonska smlouva je nad ceskou ustavou, atd.

    Jak jsem psal, ja vnimam sjezd pouze lidsky. Nejake politicke blbosti okolo jsou mi jedno. Ze tento sjezd vyuzivaji obe strany ceske politiky k retorice??? Je mi to jedno, at si vyuzivaji.
    19.5. 16:16 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odškodnění za německé válečné zločiny
    Já vnímám sjezd tak jak je imho zamýšlen - tzn použít všechny páky a otevřít otázku legitimity benešových dekretů, tím otevřít cestu pro návrat majetků feudálům a zemskýmu manšaftu. Zpochybnit existenci čr, rozparcelovat zemi na jiné uspořádání - sudeten / bohmen / marhren, vyhnat čechy ze sudet, nechat to zaplatit náš stát a udělat z nás trpěný poločlověky na práci a posluhu. tvl kde já sem ten plán už viděl.
    20.5. 12:22 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odškodnění za německé válečné zločiny
    Mas pocit, ze nejaky sjezd muze vest k nejakym fundamentalnim pravnim zmenam/krokum? Ani omylem. To jen politici se snazi si na tomto nahnat politicke body a otevirat stare jiz davno zahojene rany.
    20.5. 13:16 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odškodnění za německé válečné zločiny
    Ano, mám ten pocit, a rád bych se mejlil. Hlavně pokud dojde k nějakému excesu - typicky se tam někdo serve, vyprovokuje něco a tak dále. Bohužel nejedny tajný služby jedou antibabiš, tak bych se ničemu nedivil. A když u toho umře člověk, bude to záminka k michprdím demonstracím, demisi vlády a svržení babišojc. Možná uvídíme.
    20.5. 15:21 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odškodnění za německé válečné zločiny
    Kdepak, bude ticho po pesine. :-D Neboj se, v brne se nikdy nic duleziteho nesemele ;-)
    20.5. 17:57 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odškodnění za německé válečné zločiny
    Ok, to zní rozumně, budu tomu věřit ;-)
    16.5. 18:32 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Samozrejme by bylo hezke, pokud by doslo k restitucim a odskodneni, ale obavam se, ze to od tohoto statu opravdu nikdo neceka. Je treba vykaslat se na staty a hledat porozumeni a smireni mezi narody. Neposlouchejme debilni politiky a stvava media, ktera vytahuji stare krivdy, naopak je ignorujme a hledejme mosty mezi sebou!
    Glee avatar 17.5. 01:14 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    No když tak sudeťáci touží po zdeším vřelém přijetím, nechť v rámci procesu usmíření společně a sami mezi sebou sepíšou a podepíšou právní dokument ve kterém se oni dobrovolně vzdají veškerých svých majetkových práv a nároků souvisejících s benešovými dekrety v ČR a daj to zarámovaný do svejch stanov a podle mě to bude cajk :-)
    A ja jim z verejneho jednani sepisu memo. Hehe.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    15.5. 17:48 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Ja v CR vsechno prodal a vypadl pryc z CR, prodal jsme i byt, omitl jsem dedictvi baraku - z CR uz nechci mit nic spolecneho
    15.5. 19:51 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Ale je to škoda, v čr je pořád poměrně dobře. nevím o jinym státě kde bych mohl tak dobře a otevřeně nadávat na politiku...
    20.5. 22:00 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    V CR se zije krasne. Jen clovek musi se snazit co nejmene interagovat se statnim zrizenim. Pokud jiz k tomu dojde, musi znat zaklady prava a pouzivat statni pravidla proti zlovolnym urednikum/policajtum. Jinak obecne lide zde jsou fajn, mame nadhernou prirodu, pamatky a krasne vyholene zeny. ;-) Osobne si radeji cim dale tim vice uzivam radosti zivota a na statni aparat proste kaslu. Je mi uz celkem jedno, zda tam sedi babis, fiala ci okamura. Jsou vsichni beztak z jednoho hnizda.
    16.5. 12:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Jako první věc navrhuji degradování všech generálů na vojíny a zrušení výsluh :-D
    16.5. 15:55 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Začal by som degradovaním armádneho generála Ivana Bellu, a vrátením jeho služobného bytu. Výlet do vesmíru bol až-až.
    15.5. 10:38 Q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    V urychlovacích zónách na OZE a přibalené státní podpoře OZE je naplánovaných cca 400 miliard. Prý ani ten RED3 z EU, kterým se ohání baronsko-neziskovkářský komplex, nevyžaduje zóny na ornici, naopak to má jít na haly, do dolů, na bývalé skládky. RED3 ani nevyžaduje, aby k akceleračním zónám byla finanční podpora. Měl bych návrh na ušetření 400 miliard.
    15.5. 10:54 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Pod Linuxem funguje ? - mysleno Proton/Wine
    15.5. 11:00 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Ano.
    15.5. 11:13 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Sranda ja se zde ptam a pritom ve zpravicce je odkaz - tak snad to ziska i Steam console ikonku na Steamu
    15.5. 11:07 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Je to voľné pokračovanie Martyho Frkov?
    15.5. 12:37 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Ne. ZNK tady bylo dávno před Martyho frky i Facebookem.
    15.5. 14:45 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Myslel som ten typ animácie. I keď pravda, ten v tej hre je zbytočne vyumelkovaný.
    15.5. 11:10 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Asi bych mel panum ze ZNK od Reznika vysvetlit, ze UNITY umi prekompilovat aplikaci i pro Linux a MacOS - doufam ze 2D nemaji p[res GPU akceleraci a pokud ano - coz by bylo peklo, tak VULKAN a ne DirectX - ale zde nevidim duvod vyuzivat 3D akcelerace
    15.5. 12:48 -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Tak dnes i 2D akcelerace GUI desktopu jede přes Vulkan. ;-) Mimochodem, DirectX na Windows zahrnuje i Direct2D.
    18.5. 14:04 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Ještě dodám, že mě ten řezník ani ministr kultůry nejsou nijak sympatický, tak mě hra spojená s kýmkoliv z nich tak nějak vůbec nezajímá.
    18.5. 18:01 marvin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Ale neopomenu to všem sdělit. Nechápu, proč má někdo potřebu reagovat na příspěvek o věci, o které tvrdí, že ho nezajímá.
    18.5. 18:47 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Protože aby se vědělo že ta informace o nějakým výplodu nějakýho vyšinutce někoho prostě nezajímá, a teda aby i ty lidi co je to taky nezajímá věděli, že v tom nejsou sami. Chápeš?
    19.5. 08:23 marvin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    OK :)
    19.5. 08:28 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    ;-)
    25.5. 12:47 Zajemce z 2. patra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Me to zajima. Pistu to teda aby i ty lidi co je to taky zajímá věděli, že v tom nejsou sami. Chápeš?
    25.5. 13:02 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vyšla hra Život Není Krásný: Poslední Exekuce
    Jasná věc, chápu. Piš barde, střádej, a až budeš mít dvacet milionů, přijď, zúčtujem spolu. :-)

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.