abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Humor

    Win8DE je desktopové prostředí pro Wayland, inspirované nechvalně proslulým uživatelským rozhraním Metro z Windows 8. Nabízí dlaždicové rozhraní s velkými tlačítky a jednoduchou navigací, optimalizované pro dotyková zařízení. Cílem projektu je přetvořit design operačního systému Windows 8 do funkčního a minimalistického rozhraní vhodného pro každodenní použití na Linuxu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    dnes 14:33 | Nová verze

    Laboratoře CZ.NIC vydaly Datovku 4.28.0 a Mobilní Datovku 2.6.0. Hlavní novinkou je ukládání rozpracovaných datových zpráv do konceptů. Datovka je svobodné multiplatformní aplikace pro přístup k datovým schránkám a k trvalému uchovávání datových zpráv v lokální databázi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | Zajímavý projekt

    Unix Pipe Game je vzdělávací karetní hra zaměřená na děti a rodiče, která děti učí používat unixové příkazy prostřednictvím interaktivních úkolů. Klíčovým prvkem hry je využití symbolu | pro pipeline neboli 'rouru', který umožňuje propojit výstupy a vstupy jednotlivých unixových příkazů, v tomto případě vytištěných na kartičkách. Předpokládá se, že rodič má alespoň nějaké povědomí o unixových příkazech a jejich provazování pomocí |.

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 13:55 | Zajímavý software

    PCIem je linuxový framework, který vytváří virtuální zařízení PCIe pomocí technik, které umožňují hostitelskému operačnímu systému rozpoznat tyto syntetické 'neexistující' karty jako fyzické zařízení přítomné na sběrnici. Framework PCIem je primárně zamýšlen jako pomůcka pro vývoj a testování ovladačů bez nutnosti použít skutečný hardware. Dle tvrzení projektu si fungování PCIem můžeme představit jako MITM (Man-in-the-Middle), který se nachází mezi ovladači a kernelem.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla nalezena vážná bezpečnostní chyba v telnetd z balíčku GNU InetUtils. Týká se verzí GNU InetUtils od 1.9.3 z 12. května 2015 až po aktuální 2.7 z 14. prosince 2025. Útočník může obejít autentizaci a získat root přístup, jelikož telnetd nekontroluje předaný obsah proměnné prostředí USER a pokud obsahuje "-f root"…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 17:22 | Komunita

    Stanislav Aleksandrov předložil patch rozšiřující KWin (KDE Plasma) na 3D virtuální desktopové prostředí (videoukázka v mp4).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 05:55 | IT novinky

    Digg (Wikipedie), "místo, kde můžete sdílet a objevovat to nejlepší z internetu – a nejen to", je zpět. Ve veřejné betě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 01:44 | Komunita

    Po .deb balíčcích Mozilla nově poskytuje také .rpm balíčky Firefoxu Nightly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 00:33 | IT novinky

    Vývojové prostředí IntelliJ IDEA slaví 25. narozeniny (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.1. 23:55 | IT novinky

    Vedení společnosti NVIDIA údajně povolilo použití milionů knih ze známého 'warez' archivu Anna's Archive k výcviku umělé inteligence, ačkoliv vědělo, že archiv tyto knihy nezískal legální cestou. Žaloba, ve které se objevují i citace interních dokumentů společnosti NVIDIA, tvrdí, že NVIDIA přímo kontaktovala Anna's Archive a požadovala vysokorychlostní přístup k datům knihovny.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 24
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (17%)
     (5%)
     (0%)
     (10%)
     (21%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (11%)
     (37%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 17:04
    Rozcestník

    Zákaz VoIP služeb v Číně

    Čínské ministerstvo průmyslu a informatiky zakázalo používání VoIP služeb na území Číny. VoIP nyní mohou používat pouze oficiální telefonní operátoři, zákaz zahrnuje spojení s veřejnou komunikační sítí (PSTN), telefonování mezi počítači pravděpodobně zakázáno není. Zdroj: Gazeta.pl

    2.1.2011 13:28 | =^..^= AmigaPower® | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    otasomil avatar 2.1.2011 13:55 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně

    To je pekne teda.

    V Cine zakazali co se u nas jeste nezacalo aspon trosku pouzivat.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    2.1.2011 14:00 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Třeba to zvedne malou mediální vlnu a alespoň se o nějakém tom super VoIP dozví i televizní uživatelé.
    2.1.2011 15:37 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Čína je v technologickým pokroku (pokud ho měříme množstvím smartphonů, tabletů, netbooků, notebooků a elektrokol) místy daleko před náma. Běžný městský Čech je proti běžnému městskému Číňanovi ouplnej vidloun.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.1.2011 15:56 Nicco | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Jasne, pretoze elektronika je tam velmi lacna, na druhu stranu maju problem s byvanim, zivotnym prostredim a slobodov cohokolvek. Kludne sa moze stat, ze zajtra sa zobudi hlavny komunisticky funkcionar a zakaze elektroniku, internet, auta alebo sex (ok, dobre, ten uz je regulovany).
    2.1.2011 16:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Nezdálo se mi, že by tam elektronika stála míň než tady, spíš tak stejně nebo víc. Městskej Číňan ale klidně vysolí třeba za iPad nejvyšší cenu na světě, protože jde hlavně o to ukázat svůj status a "udržet tvář".
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.1.2011 16:11 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    To jste asi viděl „turistické“ ceny. Elektronika je tam velmi levná (u nás je i několikrát dražší kvůli vysokému clu), ale musíte smlouvat. I v obchodech a i když je tam napsaná cena. Klidně můžete usmlouvat i třetinovou nebo i menší cenu. Žádné pevné ceny tam totiž neexistují (tedy až na oficiální obchody některých západních značek).
    2.1.2011 16:39 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Jo, takhle nějak to je, souhlas. Levný šunty jsou, po smlouvání, lacinější než u nás, to jo. Značkový zboží ale vůbec ne (a právě na značky si, zdálo se mi, docela potrpí). Zkoušel jsem trochu smlouvat v různých krámech (kde měli nějaký příslušenství Lenovo) a byli ochotní slevit o třetinu (možná by šli na půlku, kdybych měl tlumočníka), ale ani pak by to nebyl výhodný kup. Prostě, v některých městech je patrně dost majetných lidí na to, aby drželi ceny kvalitního zboží na úrovni těch Amerických i Evropských, nebo i nad ní.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    otasomil avatar 2.1.2011 18:38 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně

    Je otazkou zda o to "kvalitni" maji domorodci zajem.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    2.1.2011 19:03 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Ti co na ni mají, tak ji úplně žerou.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.1.2011 19:04 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Teda spíš značky než kvalitu, i když někdy to jde ruku v ruce.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Sešívaný avatar 2.1.2011 21:55 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Clo na elektroniku je buď nulové nebo v řádu jednotek procent, tady velký rozdíl v ceně nehledejte,
    3.1.2011 19:38 otas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Vidím, že hodně lidí tady má zkreslené představy o vybavenosti běžných lidí v Číně elektronikou. Já jsem byl osobně v Číně před pár měsíci a rozhodně trvám na tom, že bežný městský Čech je na tom lépe než běžný městský Číňan. Pobýval jsem ve městě, které má 7 000 000 obyvatel. Lidé tam nemají tušení ani co to Skype je a elektronika je tam pro běžné lidi velmi drahá.
    3.1.2011 20:27 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Myslím, že každý chápe, že Čína je zemí masivních rozdílů a že mimo několik technologických center to v tomhle ohledu není žádná sláva. "Běžným městským Číňanem" jsem myslel normální lidi co jsem potkával na ulicích a v metru a můj pohled je zkreslený nejenom tím, kde to bylo, ale taky věkovým složením -- velké procento populace, se kterou jsem se setkal, byli mladí lidé co něco studovali nebo pracovali v rozvíjejícím se kapitalistickém prostředí. Je to něco přes měsíc co jsem se vrátil z Beijingu, proti kterému je sedmimilionové město maloměstem (běžný obyvatel Hořovic taky neví co je Skype).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    pavlix avatar 4.1.2011 14:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Lidé tam nemají tušení ani co to Skype
    Kéž bysme na tom byli tak dobře i tady.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 5.1.2011 19:05 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    +1 :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    randy avatar 2.1.2011 14:14 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Chudaci hraci hier :/ Na Ventrilo, TeamSpeak, Mumble,... mozu zabudnut...
    R>
    3.1.2011 01:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    zákaz zahrnuje spojení s veřejnou komunikační sítí (PSTN), telefonování mezi počítači pravděpodobně zakázáno není
    Quando omni flunkus moritati
    2.1.2011 14:43 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Trnem v oku je hlavně Skype a jeho šifrování hovorů. Ani bych se nedivil, kdyby zakázali komunikaci i mezi počítači.
    2.1.2011 16:10 yak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Myslím, že tŕňom v oku je skôr konkurencia VoIP operátorov. A zároveň je to hrozivou ukážkou, čoho je schopný lobbing silných firiem. Hovory cez internet jednoducho konkurovali telefónnym operátorom, ktorí jednoducho zatlačili na vládu a tá urobila škrt. Telefonáty z počítača na počítač nie sú zatiaľ z obchodného hľadiska dosť sexy.
    2.1.2011 16:38 max
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Ty tu Cinu vidis moc kapitalisticky.
    2.1.2011 16:40 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Myslím, že to vidí velmi realisticky a že to tak nějak bude.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.1.2011 17:59 ludvik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Pokud je China Telecom státní, tak jo :-) Ale základ bude někde jinde: VoIP je decentralizované podstatně víc, než běžné telefony. Tedy se sakra hůř odposlouchává.
    Jan Zahornadsky avatar 5.1.2011 07:01 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Absolutní většina Čínských společností je buď státních a nebo má velmi dobré konexe na státníky. Jinak je šance stát se v Číně velkou prosperující společností velmi malá. A i když to třeba Rabiya zvládla, tak ji vyhnali ze země a rodinné příslušníky pozavírali za daňové úniky (nevím do jaké míry je to opodstatněné, ale ze své zkušenosti bych to tipnul spíš na úniky na úplatcích).

    Jinak souhlasím s tím, že hlavní důvod bude omezení konkurence (minimálně do doby než získá čínský telecom monopol). Kromě toho posledního případu s VoIP se tam totiž podobná strategie aplikuje zas a znovu už několik let.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    2.1.2011 16:12 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně

    No, alespoň uživatelé v Číně ví, na čem jsou. V jiných státech to nezakážou, ale raději to budou špiclovat.

    Jendа avatar 2.1.2011 20:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    ZRTP nebo to táhnout přes VPN, ipsecem nebo primitivně arecord | speexenc | ssh | speexdec | aplay.
    2.1.2011 17:09 Jirkus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Až všichni přejdou na cloud computing to se to bude v budoucnu pěkně regulovat
    2.1.2011 18:15 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Chtelo by to naucit delat cinany sifrovane tunely a to nejen na voip.
    Jendа avatar 2.1.2011 20:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Část to umí (např. přes Tor).
    2.1.2011 22:05 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Jiste. Ale penetrace techto schopnosti v cinske populaci nebude imho valna.
    Jendа avatar 3.1.2011 00:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Bohužel ani v jiné populaci. Ale řekl bych, že to bude spíš tím, že o to není zájem, než že by byl nedostatek studijního materiálu.
    4.1.2011 23:51 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    +1
    2.1.2011 21:13 Alexandra Pokorná | blog: zapisy_vyzrale_zeny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Tak to já teda pánové vůbec nevím co to ten VoP je, je to špatný nebo dobrý?
    2.1.2011 23:35 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Ne VoP, ale VoIP, což je zkratka pro Voice over Internet Protocol.
    A co jestli je špatné nebo dobré? Že nevíš (nevěděla jsi) co VoIP je? To není ani jedno, to je fakt, který se (snad) změnil ;-)
    3.1.2011 19:46 Alexandra Pokorná | blog: zapisy_vyzrale_zeny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Děkuji, i když z toho příliš moudrá nejsem. To víte já a učit se na stará kolena anglicky. Spíš jsem měla na mysli, jestli je ten zákaz VoiP krokem pozitivním nebo negativním, jestli to neni něco pro ty hekry nebo podobný živly
    4.1.2011 13:15 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Je to normální telefon přes internet a jeho zákaz znamená potlačování svobodné komunikace. Co jiného čekat od komunistů.
    2.1.2011 22:15 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně

    Tato zpráva je divná. Podle ní bylo zakázáno propojení do PSTN subjektům, které nemají licenci. Takhle to ale funguje všude po světě. Minimálně proto, že operátor má ze zákona jisté povinnosti a tudíž si stát plnění těchto povinností hlídá skrze licenci.

    Jiný problém by byl, kdyby se našli podnikavci v roli koncových zákazníků, kteří by dělali maškarádu a příchozí hovory nenabízeli vůbec nebo skrze provolbu. Otázka je, jestli by o takovou službu někdo vůbec stál. A nakonec by se stejně dali chytit za nedovolené podnikání.

    pavlix avatar 3.1.2011 02:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zákaz VoIP služeb v Číně
    Mně se to taky tak zdálo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.