abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 594 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2009 06:54 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Není nebo o ní alespoň nevím. Ale uvítal by takovou. Normální připojení negarantované, navíc jen v některých částech domu...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    svido avatar 20.5.2009 08:18 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Wi-Fi je stejne k nicemu - pomala, nestala. Kabel, kabel a zase kabel... :D

    Fluttershy, yay! avatar 20.5.2009 10:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Do telefonu Ethernet nezapíchnu...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    20.5.2009 13:30 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Do některých bez problémů. :-P
    20.5.2009 13:31 Jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Aktualne mi WiFi dava 18Mbps, jedu pres to VoIP a pres SSH si z prace doma spoustim X aplikace. Neplatim nic protoze spravcuju AP, ale bezny uzivatel na nasi siti (za stejnych podminek jako ja) plati 290,- mesicne. Ping na seznam v prumeru 6ms a do 3 mesicu bych mel dostat novou pater (80mbps FD), takze se dostanu na maximum co WiFi umi. Se stabilitou nemam problem, proste to funguje, nevim kdy byl naposledy vypadek. Za jake penize bych shodne pripojeni mel po kabelu?? ;-)

    Chybi mi volba nevim, protoze jsem to nikdy nepotreboval zjistovat :-D
    20.5.2009 15:32 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    to asi nebude 2.4GHz ze?
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    23.5.2009 01:05 Jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Nene, je to 5GHz
    Petr Maleček avatar 20.5.2009 22:21 Petr Maleček | skóre: 29 | Plzeň - Bolevec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Třeba PilsFree. Já mám domů vedený 100MBit a jede to kolem 90ti oběma směry. Kabel TP.

    LinMuck, WinFuck :-P
    Petr Maleček avatar 20.5.2009 22:22 Petr Maleček | skóre: 29 | Plzeň - Bolevec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Málem bych zapomněl - 300Kč / měsíčně, veřejná IP, Gigabit Intranet.

    LinMuck, WinFuck :-P
    m1c4a1 avatar 20.5.2009 22:30 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Jakým způsobem je ten kabel veden k tobě do domu? Přes stožáry s napětím to nejde, to taháte po střechách?

    21.5.2009 10:13 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Občas vede kabel (optický singlemod) po střechách, či jako převěsy mezi domy. K většině lidí v Pilsfree připojených kabelem, ale optický kabel vede skrz kolektory, které jsou téměř pod celým největším Plzeňským sídlištěm Košutka a Vinice. Některé čtvrti jsou připojeny k páteři po pronajatých optikách komerčních firem. Další 3 čtvrti jsou připojeny bezdrátovými spoji o propustnosti 1 Gbps FD a dále je konektivita rozváděna po menších páteřích 10 GHz spoji s rychlostí 100 nebo 155 Mb, nebo laserovými pojítky 100 Mb. Až na koncích pro pak 5 GHz páteře.

    Takže všichni v Pilsfree sice doma nemají 100 Mb, ale asi tak polovina členů ano a i rychlost zbytku zdatně konkuruje ADSL a UPC.

    m1c4a1 avatar 21.5.2009 11:28 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    1Gbps bezdrát? To je ta IEEE 802.11m nebo jak?

    Jinak závist, ono tady to závisí hlavně na ochotě uživatelů inovovat. U nás většina nechce dát 2 tisíce za nový zařízení, abychom mohli na 54Mbit IEEE 802.11a|g, takže se musíme holt spokojit s 11Mbit max. A to nemluvím o přípojce do Internetu, která má 6Mbit.

    21.5.2009 15:07 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    1Gbps bezdrát, žádné wifi ;-) Jedná se o toto:  http://wifi.aspa.cz/gigabeam-g1-25-wifiber-z87279 , tedy o plně Fullduplexní spoj. Není to levné, ale je to pořád levnější než zakopat 5-8 km optiky.

    Mimochodem Pilsfree má do NFX (tedy více méně do internetu) dvě nezávislé linky po 2 Gbps, tedy celkem 4 Gbps.

    23.5.2009 11:28 Chamifrog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Jj, Pilsfree mám také, jsem sice na vesnici (Plzeň sever) takže o optice se mi může jen zdát, ale na 5GHz jedu cca 12-15Mbit/s což mi bohatě stačí. Mám VOIP, koukám na IPTV, a pak to ostatní - bez problémů. Platba 300kč/měsíc je myslím více než skvělá :)

    22.5.2009 16:00 Milanius
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Hmmm zapominas na novy gigabeam -slovany 2 :-) dalepak 2 ceragony na severu a 200Mbit alcomu do Bras

     a tech laseru je cca 50 a pokud to nejde tak pojitka v pasmu 10GHz jinak na koncich nekdy byvaji patere 5GHz v bondingu :-) takze problem nejsou penize ale lide co neco umi :-( stale jich jaxi neni dost :-d

    22.5.2009 21:11 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Nechtěl jsem zacházet do takových detailů a tak jsem pominul třeba i SVMka. Pravda, na nový gigabeam -slovany 2 jsem zapoměl. Nicméně laserů 50 rozhodně není. Kupovalo se jich nejdříve 21 a pak postupně asi 5 dalších, nikoliv 30 dalších ;-). Bonding se občas sice používá, ale jen pro opravdu zlomek 5 GHz spojů.

    m1c4a1 avatar 20.5.2009 22:31 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Tak to by mě zajímalo, co to je zač - u nás je wifi za 400 Kč 2Mbit upload/download, už je to dost zastaralá nabídka, snad se bude navyšovat, ale na 18Mbps za 290 Kč? Tomu u nás nevěřím...

    21.5.2009 00:35 nelson | skóre: 17 | blog: jakesi_cosi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Ja mam 30/30Mbit vedeny 5GHz wifinou po střechách za 150 mesicne :) je to jenom 1/2 puvodni ceny, ptze mam na baraku i vysilac pro mistni okoli, ale dalsich 80Kč člověk zaplatí za provoz těch vysílaček
    Pavel Půlpán avatar 24.5.2009 11:14 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    290 vočí... cejtim cejtim HKFree. :-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    the.max avatar 20.5.2009 08:29 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    nedavno jsme bezplatnou spustili na jiz nepouzivanych 2.4 APckach, ale zatim to jeste nejede vsude.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    20.5.2009 08:53 Aja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Možná by nebylo od věci přidat možnost CZFree... :))

     

    20.5.2009 09:06 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

     A jak mám hlasovat, když můžu chytat soukromou nezabezpečenou síť? (S defaultním heslem na routeru).

    kayman avatar 20.5.2009 09:07 kayman | skóre: 3 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Áno, bezplatná, u suseda, len o tom nevie :)
    20.5.2009 10:43 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    víš jistě, že o tom neví? třeba ji nechce mít zabezpečenou a nevadí mu to. (já to tak mám.)
    m1c4a1 avatar 20.5.2009 22:32 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Nechce mít zabezpečenou? Co je to za divnej důvod? Pochopil bych "neumí to nastavit a nechce se mu to zjišťovat". :)

    Jendа avatar 20.5.2009 22:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Huh, už jsem to našel... Jsou takoví, co poskytují WiFi zdarma.
    21.5.2009 13:58 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Ja som to tak doma mal - úmyselne. Len tak, z dobrého srdca. Až do doby, než nejaká ženská (tipujem podľa názvu jej počítača OLGA) začala brutálne sťahovať P2P a na upozornenia (zapisované ako ESSID :-)) nereagovala. Tak už mám WEP.
    21.5.2009 14:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    WEP? parodie na zabezpečení...
    Salamek avatar 21.5.2009 14:08 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    však na tom není nic špatného :-D , to pak má člověk freenet všude (tedy pokud tma není mac filr, to už je o trochu horší ale taky to jde :-D)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    21.5.2009 14:16 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    S MAC filtrem musí mít člověk trpělivost. To jsem takhle s kismetem čekal celý den, než se soused přihlásil. Pak už jsem si jenom počkal do večera, až zmizí, nastavil si jeho MAC, z kismeta zjistil, že jeho AP je Asus, nechal si přidělit adresu z DHCP a zkusil jsem zadat defaultní údaje do adminu AP - a BAM!

    Dal jsem si tam nějakou smyšlenou MAC adresu a napsal si dávku pro rychlou změnu MAC na tu smyšlenou a zpět na moji pro případ nutnosti. Ale jak říkám, čekání, než se nepříliš technicky zdatný soused ukáže, bylo nejhorší. :-)
    Salamek avatar 21.5.2009 14:29 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    jj tak tak :-D zrovna ted mi sedí note na terase a chytá data potřebná pro lámání wep :-D :-D :-D zamčené sítě jsou většinou svižnější protože tam není připojený každý widlák z okolí, ale o to hůř zase kodování znamená že sít nastavoval někdo kdo tomu trochu /hodně rozumí, když trochu tak je šance na odhalení malá , když je to linux guru co má připojené klienty zobrazené na 4tém LCD svého PC tak je to průser :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    22.5.2009 13:44 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Mne predsa nešlo o zabezpečenie.... bez problémov by som mal voľny wifi, keby to niektorí nezneužívali (štýlom "posťahujem čo sa len dá, než to zatrhnú - mal som kolegu, čo presne takto bral voľné wifi doma a sťahoval kvantá a kvantá porna, až si to asi ten jeho sused všimol a zatrhol to - keby sa bol kolega uskromnil, má voľný prístup k internetu doteraz :-) ) . Odkedy mám WEP, nikto iný sa ku mne nenapája, a ak sa nejaký šikovný chlapec odvedľa napojí a bude rozumne ssh-čkovať apod. tak mi to nevadí.

    22.5.2009 13:55 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Jo a až u tebe zazvoní pánové v černých oblecích, se slunečními brýlemi a vyboulenými saky, tak si budeš rvát vlasy, proč jsi toho klučinu nechal rozumně sshčkovat. :-)
    22.5.2009 17:06 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Áno, to je riziko, ktoré ma trochu znepokojuje :-/ Ale v našich končinách IQ tajných služieb asi nesiaha až tak ďaleko - a pripájať sa cez susedovu sieť alebo remote controlled windows je vcelku bežné :-) 

    20.5.2009 15:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    no anebo kouká, co všecko na netu děláš :-D
    22.5.2009 21:43 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Přesně tak. Jen to u nás není lama soused - což se dá ještě pochopit - ale lama místní poskytovatel připojení. :-D

    20.5.2009 09:30 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Hlasoval jsem ne, ale po přečtení komentářů jsem si uvědomil, že jsem si taky udělal backup linku ze sousedovic domácí wifi. :-)
    Salamek avatar 20.5.2009 12:08 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Ano , hromadu veřejných wi-fi i s veřejnou administrací AP :-D ještě že majitelé neví o tom že jsou veřejná , ale je celkem prdel lidem opravovat net přez wi fi aby jel i vám (poskytovatel přešelz tvrdých IP na DHCP,nebo jiné problémy snastavením :-D)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    AsciiWolf avatar 20.5.2009 18:56 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Ano, je u nás velký (a městem propagovaný) "projekt města" - metropolitní síť.

    Bohužel, jedná se jen o prachobyčejné připojení k internetu (na té jejich vnitřní síti moc služeb neběží a vzhledem k tomu, že každý router, co dají uživateli si vytváří NAT, se ta síť moc za lan/man považovat nedá), navíc postavené na noname routerech za pár 100kč (+ routeru u uživatele, který mohou nastavovat jen technici té sítě (respektive firmy, která tu síť ve výběrovém řízení dostala))...

    Pak je tu ještě pár placených WIFI ISP a pár špatně nakonfigurovaných AP (default,linksys,voip,...)....

    20.5.2009 20:43 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    AFAIK máme bezplatnú, ale pomalú (úmyselne pomalú - dôvody sú pochopiteľné)

    SomaFM commercial-free internet radio
    gtz avatar 20.5.2009 23:12 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Není a ani nebude , cca 20 km za Brnem je situace celkem šílená , bud O2 nebo nějaký placený tyfus od nějakého místního poskytovatele co chce za 512 MB nehorázné prachy. Takže ADSL od O2. Wifi tak akorát doma , abych nemusel tahat za sebou kabel.

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.5.2009 00:12 Chameleon | skóre: 21 | blog: bezbarve_zapisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Byl jsem na tom stejně. 15 km od ČB a měl jsem tu akorát o2, na kterém jsem běžel asi 2 roky. Najednou se na mě usmálo štěstí a objevili se tu 2 poskytovatelé wi-fi. Necoss a INET4. Zvolil jsem Necoss a nemůžu si stěžovat. Za 3 měsíce užívání jsem zažil pouze jeden výpadek v 1 hodinu ráno a to na maximálně 10 minut. Jinak jsem teď doma na netu tak 18 hodin denně a jede to pořád stabilně (tj. stahuju 730 kb/s). Takže wi-fi tu opravdu miluju. Za 390 Kč mám rychlost 6/2.

    Jenom ta free by bodla když se nudím na vsi a mám v ruce telefon :-)

    /--OpenSUSE, prdel Linuxu.--\
    21.5.2009 13:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    512 MB

    Ja bych rekl, ze to je nasobne vic, nez maji na kabelu UPC apod. :-)
    David Watzke avatar 21.5.2009 07:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Něco jsem tu přes mobil našel (určitě víc, než jsem čekal), když jsem se tu jednou procházel a vyhledával, ale na žádnou se mi nepodařilo se připojit. Některá z nich asi veřejná bude, ale patrně za poplatek. V týhle lokalitě to stejně nemá cenu zvažovat, protože tady vede UPC.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.5.2009 10:23 pupu | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Chybi mi moznost 'nevim a nezajima me to'. Pridavat ke kabelovce a optickym rozvodum jeste wifi opravdu nemusim. V pripade potreby mam jeste porad sluzebni CDMA...

    22.5.2009 01:18 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Chybi mi moznost 'nevim a nezajima me to'
    ... což by se dalo říct u každé ankety.
    22.5.2009 08:35 vlanav | skóre: 24 | blog: Dlouhý den
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Kavárna v protějším domě.
    Shadow avatar 22.5.2009 12:02 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    No je, no, dokonce s volným a bezplatným přístupem. Jenže ji provozuji já, takže když mně nejde Net, je mi samozřejmě k ničemu. :-(
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    23.5.2009 08:37 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    je a jmenuje se 'linksys' :-)

    ... s IP z rozsahu tunajsi koleje
    23.5.2009 17:27 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    No chybi mi tam kolonka "sam provozuji bezplatne wifi pripojeni" :-))

    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    vlastikroot avatar 24.5.2009 12:13 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    WEP == bezplatna ? :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Limoto avatar 24.5.2009 14:19 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Kéž by to platilo i na Broadcomu...

    Pavel Půlpán avatar 24.5.2009 14:36 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Též jsem dřív na Broadcom vcelku dost nadával, na bcm43 ani b43 mi wepko nikdy nefungovalo. S ofiko proprietárními drivery to ale už valí. Ale záleží na čipu... ;-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Limoto avatar 24.5.2009 14:42 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Jo, jasně, a monitorovací mód ti taky funguje, že?

    2.6.2009 10:56 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Me na bcm4318 funguje s tim jadernym ovladacem wep, ale jen v nejaky konretni poloze notebooku, a to asi cela wifi bez sifrovani nebo s nim to je jedno, ale musi bejt proste v nejaky konkretni poloze a jakmile s nim hejbnu o 1cm tak je to v prdeli, to nechapu, nemuze to byt slabym signalem?
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    vlastikroot avatar 24.5.2009 14:44 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    Ja si na ipw2100 taky moc neuziju (nenasel sem nikde zadnej injection patch a sam to nenapisu), ale kamos ma pcmcia atherosku, s tou to jde jedna basen. Na broadcomu bych byl rad ze bych se vubec pripojil, na hratky s aircrackem bych vubec nemyslel :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Limoto avatar 24.5.2009 14:50 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?

    Tak připojí se to dobře.. jenom na tom nefunguje netcfg...

    Salamek avatar 24.5.2009 17:11 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je v místě vašeho bydliště veřejná WiFi síť?
    s ipw 2200 to jede ok jen si musíš driver skompilit sám a odkomentovat jednu lainu v makefile
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.