abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 00:22 | Nasazení Linuxu

Společnost Samsung oznámila, že skrze dokovací stanici DeX a aplikaci Linux on Galaxy bude možno na Samsung Galaxy S8 a S8+ a Galaxy Note 8 provozovat Linux. Distribuce nebyly blíže upřesněny.

Phantom Alien | Komentářů: 1
včera 23:55 | Komunita

Společnost Librem na svém blogu oznámila, že jejich notebooky Librem jsou nově dodávány se zrušeným (neutralized and disabled) Intel Management Engine (ME). Aktualizací corebootu na již prodaných noteboocích lze Management Engine také zrušit. Více v podrobném článku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 21:44 | Nová verze

Organizace Apache Software Foundation (ASF) na svém blogu slaví páté výročí kancelářského balíku Apache OpenOffice jako jejího Top-Level projektu. Při této příležitosti byl vydán Apache OpenOffice 4.1.4 (AOO 4.1.4). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Dlouhé čekání na novou verzi tak skončilo.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 19:22 | Pozvánky

Již příští týden - 26. a 27. října se v Praze v hotelu Olšanka odehraje OpenWRT Summit. Na webu konference naleznete program a možnost zakoupení lístků - ty stojí 55 dolarů. Čtvrtek bude přednáškový a v pátek se budou odehrávat převážně workshopy a meetingy.

Miška | Komentářů: 0
včera 13:44 | Nová verze

Bylo vydáno Ubuntu 17.10 s kódovým názvem Artful Aardvark. Ke stažení jsou Ubuntu Desktop a Server, Ubuntu Cloud Images, Ubuntu Netboot, Kubuntu, Lubuntu a Lubuntu Alternate, Lubuntu Next, Ubuntu Budgie, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio a Xubuntu. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
včera 13:00 | Komunita

MojeFedora.cz informuje, že Fedora 27 dostane podporu pro AAC. Podpora multimediálních formátů je ve výchozí instalaci Fedory tradičně limitovaná kvůli softwarovým patentům, ale desktopový tým Red Hatu se ji i tak snaží v poslední době co nejvíce rozšířit. Už nějaký čas obsahuje kodeky pro MP3, H.264, AC3 a nyní byl přidán také kodek pro další velmi rozšířený zvukový formát – AAC.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
18.10. 23:55 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených technologií a otevřeného přístupu na 145. brněnský sraz, který proběhne v pátek 20. října od 18:00 hodin v restauraci Time Out na adrese Novoměstská 2 v Řečkovicích. Jedná se o poslední sraz před konferencí OpenAlt 2017, jež proběhne o víkendu 4. a 5. listopadu 2017 na FIT VUT v Brně. Běží registrace účastníků.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.10. 21:44 | Nová verze

Byla vydána verze 5.2.0 multiplatformního virtualizačního nástroje Oracle VM VirtualBox. Jedná se o první stabilní verzi z nové větve 5.2. Z novinek lze zmínit například možnost exportování VM do Oracle Cloudu, bezobslužnou instalaci hostovaného systému nebo vylepšené GUI. Podrobnosti v seznamu změn. Aktualizována byla také dokumentace.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
18.10. 14:00 | Zajímavý projekt

Byl spuštěn Humble Down Under Bundle. Za vlastní cenu lze koupit multiplatformní hry The Warlock of Firetop Mountain, Screencheat, Hand of Fate a Satellite Reign. Při nadprůměrné platbě (aktuálně 3,63 $) také Hacknet, Hacknet Labyrinths, Crawl a Hurtworld. Při platbě 12 $ a více lze získat navíc Armello.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
18.10. 13:00 | Nová verze

Google Chrome 62 byl prohlášen za stabilní (YouTube). Nejnovější stabilní verze 62.0.3202.62 tohoto webového prohlížeče přináší řadu oprav a vylepšení. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube). Opraveno bylo 35 bezpečnostních chyb.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (11%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (74%)
 (12%)
Celkem 107 hlasů
 Komentářů: 7, poslední včera 23:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 4.12.2008 09:22 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    +1 Pěkné, obsáhlé, užitečné. Dej to do článků! ;-)

    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    David Ježek avatar 4.12.2008 10:08 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB | Poděbrady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    promiň, ale já si zkrátka nemůžu pomoci. ten, kdo převádí wma do mp3 je u mne zabedněný hlupák, který nevidí dál než na špičku svého nosu.

    nezbytně nutně se to nemusí týkat tebe, tys prostě zveřejnil jen návod na postup.

    ještě pár postřehů:

    - wma je bezproblémově přehratelné

    - wma podporuje daleko více mp3/mp4 přehrávačů než si myslíš. pravdou je, že ty nejlevnější sračky umí přehrát dvě věci: mp3 a právě wma. prosím nebalamutit čtenáře

    - proč bys měl mít potřebu něčí skladby editovat?

    - proč převádíš do kvalitativně horšího formátu mp3?
    msk avatar 4.12.2008 10:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Blbost. Z prehravacov co mam k dispozicii neprehram wma na dvd ( mp3 ), v aute ( mp3 a ogg ), v mobile ( mp3 ). MP3 nemam rad, je to davno prekonany format ubohej kvality, ogg bohuzial nemozem pouzivat ako primarny format, prehram ho len v aute. Wma neprehram nikde a aj keby som ho prehral tak z ideologickych dovodov ho prehravat nebudem.
    David Ježek avatar 4.12.2008 10:21 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB | Poděbrady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    dvd ( mp3 ), v aute ( mp3 a ogg ), v mobile ( mp3 )
    aha, tady to vzniklo. ani jedno z těch zařízení pro mne není mp3/mp4 přehrávač. pro mě je označení přístroje současně definicí jeho hlavní fce, takže mp3/mp4 přehrávač jsou u mě zařízení jako sandisk sansa, ipod, zune atd. to, cos vyjmenoval ty je: stolní dvd(/divx) přehrávač, autorádio a mobilní telefon.
    msk avatar 4.12.2008 11:25 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Ty udrzujes jednu a tu istu skladbu v roznych formatoch podla toho, ktore zariadenie ktory format prehra? Ja nie. Nasiel som prienik napriec zariadeniami co pouzivam ( bohuzial to nie je ogg ) a ten pouzivam.
    David Ježek avatar 4.12.2008 11:37 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB | Poděbrady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    já používám na přehrávání jedno jediné zařízení. a to umí přehrát libovolný formát.
    4.12.2008 20:57 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Ono je otazka, jestli u 'autoradia' neni uz dnes hlavni funkce prehravani digitalni ulozene hudby (mp3) spis nez prehravani radia.

    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 5.12.2008 09:21 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    To byl vtip? Možná tak pro mladýho kluka v Golfu-II o zdvojnásobené hodnotě auta za pomoci audiosystému :-D

    Mi "starý dědci" máme v rádiu dopravní informace, zprávy a hlavně "tupláky".

    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kyknos avatar 8.12.2008 00:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    je fajn si bcas potvrdit, ze jeste nejsem starej dedek :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    pushkin avatar 4.12.2008 10:41 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    - proč bys měl mít potřebu něčí skladby editovat?
    Důvodů může být několik, už třeba kvůli následné změně hlasitosti, případně když si chci nějakou pasáž skladby vytřihnout (třeba jako vyzvánění, ukázku, v případě více spojených stop dohromady apod.). Prostě si se zvukem rád hraju a WMA pro to není úplně optimální formát :-)

    Jinak díky za připomínky. Čtenáře se balamutit nesnažím, jen jsem psal ze své osobní zkušenosti, která plyne z toho, že můj Creative MuVo s přehledem zvládá jak WMA, tak MP3, jakýsi výrobek, který vlastní přítelkyně WMA nezvládne a všechny WMA jí musím převádět na MP3. Tu poznámku s MP3 přehrávači odstraním.

    Samostatnou záležitostí je kvalita formátu MP3, to samo osobně je trochu základ na flame, takže to nechme být ;-) Prostě konstatujme že jde o formát oblíbený a hodně využívaný.
    "...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 4.12.2008 11:19 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Moje zkušenosti s WMA jsou podobné, stolní DVD (carefour či co?) je nepřehraje, empétrojka přítulky (tesco či co?) přehraje pouze některé (proč?), jinak v počítači je mi formát celkem jedno...

    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Heron avatar 4.12.2008 11:10 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    A krom toho je hloupost převádět z jednoho ztrátového formátu do druhého. Když už to jednou bohužel je ve ztrátovém formátu, tak už to tak nechám nebo konvertuju originál.
    4.12.2008 13:34 zero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Nesouhlasím. Převádět např. 320 kbps wma na 192 kbps mp3 mi přijde zcela kosher.

    Heron avatar 4.12.2008 14:01 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Na tom nezáleží. Ke ztrátě kvality stejně dojde. Navíc wma 320kbit je už docela kvalitní zdroj, tak nevidím důvod, proč to ničit převodem na mp3 192.
    4.12.2008 14:47 zero
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Není uplně jasné, že mp3 192 kbps vytvořené z původního zdroje je lepší než se zdroje s dosti vyšším bitrate. Osobně se domnívám, že tyto dvě mp3 shodného bitrate jsou kvalitativně nerozlišitelná. A proč to dělat? Např. proto, že můj přehrávač má jen 256 MB a neumí wma.

    4.12.2008 13:27 drak89 | skóre: 9 | blog: sluj89
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Podle mě je spíš zabedněný hlupák ten, který pronáší podobné obecné soudy... Sám wma do mp3 občas převádím, mám pro to tyto dva důvody:

    a) Editace v Audacity. Jsem muzikant, občas potřebuju nějakou hudbu přepsat do not (na odposlech některých pasáží se hodí ekvalizace, změna výšky, změna tempa a různé další úpravy). Takže jak vidíš, přčestože ty potřebu skladby editovat nemáš, mnozí ji mají.

    b) Poslech. Používám spokojeně mpd, které wma nepodporuje (pokud vím, podporuje pouze mp3, ogg, FLAC, AAC, mod, a wav).

    Heron avatar 4.12.2008 14:07 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Editace v Audacity. Jsem muzikant

    Žasnu. To opravdu při editaci hudby používáte ztrátový formát? Čekal bych převod do PCM wavu nebo něčeho nativního pro ten editor a nakonci editace případný převod do něčeho úspornějšího.

    4.12.2008 15:12 spang
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Však si to audacity při importu pro editaci převede do nativního formátu... ale wma importovat neumí.
    4.12.2008 15:21 drak89 | skóre: 9 | blog: sluj89
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Z pokračování toho co jsi začal citovat není cítit, že všechny úpravy na konci zahodím? Potřebuji je jen dočasně, pro odposlech...

    Na vstupu bych samosebou chtěl mít co nejkvalitnější materiál, ale holt je potřeba vystačit si s tím, co je zrovna k dispozici.

    Heron avatar 4.12.2008 15:30 Heron | skóre: 51 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Moc jasné to z toho není. Ale i tak bych tedy z wma dělal raději pcm wav než mp3. Pro mě je utrpení třeba jen poslech mluveného slova ze zdroje s nižším bitrate.
    Fluttershy, yay! avatar 4.12.2008 18:08 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    - wma je bezproblémově přehratelné

    Není. Alespoň u mne ne. Můj telefon, Palm, ani discman si s WMA neporadí. Qmmp mi při přidávání WMA do playlistu někdy spadne.

    - proč bys měl mít potřebu něčí skladby editovat?

    Hahahahaha!

    - proč převádíš do kvalitativně horšího formátu mp3?

    Je přehratelný všude a v případě toho "všude" se o něco nižší kvalita příliš neprojeví.

    Jakub Lucký avatar 4.12.2008 20:12 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    wma je bezproblémově přehratelné
    Jak kde a jak kdy... Mezi X přehrávači (míněno tím věci typu iPod, iRiver), které žijí okolo mě je těch, co umí wma tak max 50%... A lidí, kteří si ode mě hudbu berou je dost na to, aby se mi vyplatilo si to převést
    proč bys měl mít potřebu něčí skladby editovat?
    Vedle možnosti, že je to vaše práce (Olympus diktafony nahrávají do wma), se vám, obzvlášť pokud děláte nějakou práci s dětmi/mládeží, přihodí ta věc, že potřebujete udělat nějakou znělku, naskládat/prolnout některé písničky do jedné apod...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
    5.12.2008 01:30 maertien | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Muj umi mp3 a ogg, ale wma ne... Ale muziku moc neposloucham
    4.12.2008 10:28 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Nebylo by lepsi pouzit na takovou manipulaci gstreamer? Po pochopeni zakladni filosofie to ma hromadu ficur, ktere lze ovladat konzistentne. Driv jsem taky bojoval s kombinacemi mplayer/ffmpeg/lame atd, ale gstreamer mi prijde po vsech strankach modernejsi. Viz man gst-launch-0.10
     

    4.12.2008 17:13 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Ja mám mplayer/ffmpeg/lame... a gsteramer mi pripadá ako úplne zbytočný softvér (zatiaľ sa mi úspešne darí vyhýbať sa mu). :)
    5.12.2008 00:12 slush | skóre: 9 | blog: slushuv_koutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Takovy primer (vzhledem k architekture gstreameru) mi evokuje "Ja mam DOS prikazovy radek, ja zadny shell nepotrebuju".

    microcz avatar 4.12.2008 11:54 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    bezvadnej clanek, uzitecnej, diky

    4.12.2008 14:32 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Jen tak pro info k tem rozdilum v hlasitosti, zvysovanim hlasitosti tech starych skladeb tomu moc nepomuzete:

    en.wikipedia.org/wiki/Loudness_war

    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    4.12.2008 14:44 hajoucha | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše nižší hlasitost není zlo, právě naopak

    Dovolil bych si vyjádřit nesouhlas s tvrzením, že méně hlasité nahrávky jsou jaksi "vadné". Je tomu právě naopak. Zjevně by si autor článku měl doplnit informace např. zde:

    en.wikipedia.org/wiki/Loudness_war

    4.12.2008 14:45 hajoucha | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nižší hlasitost není zlo, právě naopak

    kua... pozdě!

    pushkin avatar 4.12.2008 15:32 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nižší hlasitost není zlo, právě naopak
    Však já jsem neřekl, že jsou vadné, jen mají nižší hlasitost, nežli jsou současné standardy. Fakt je ten, že starší nahrávky jsou díky tomuto kvalitativně lepší - lepší dynamika a pod. Současné jsou vyhulené na hranice hlasitosti a díky tomu ztrácejí část dynamiky a dochází ke zkreslením, které je třeba zpětně filtrovat, a pak teprve je pálit na CD. Ale takový je holt trend a bohužel s tím nic neuděláme:-/
    "...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
    Luk avatar 4.12.2008 16:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nižší hlasitost není zlo, právě naopak
    Podobné je to u rádií - většina komerčních stanic využívá kmitočtový zdvih (u FM vysílání) až na doraz. Některá primitivnější rádia s tím mají problémy a signál ořezávají, takže to dost zhoršuje zvuk. ČRo si nechává v kmitočtovém zdvihu určitou rezervu, takže k ořezávání nedochází a i ty levné šmejdy pak mají vcelku poslouchatelný zvuk.
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    Luk avatar 4.12.2008 16:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nižší hlasitost není zlo, právě naopak
    Tím "primitivnější rádia" jsem samozřejmě myslel přijímače.
    LinuxMarket - linuxový e-shop | LinuxEXPRES - linuxový magazín | OpenOffice.cz - portál uživatelů OpenOffice/LibreOffice
    hajma avatar 4.12.2008 20:03 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    je ti doufam jasne, ze ty skripty se ti rozbijou na spouste nestandardnich znaku v nazvech?

     

    21 promarněných znaků
    pushkin avatar 5.12.2008 08:28 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Mno, zatím mi fungovaly se všemi (rozumnými) znaky, tj mezerami, českými znaky (UTF-8) a pod, takže doufám, že budou obecně fukční. Jediné co hapruje je přenos českých znaků v ID3 tazích (UTF-8), ale to předpokládám, že je problém id3v2.
    "...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
    Jakub Lucký avatar 4.12.2008 20:15 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Ten převod mi přijde skoro až zbytečně složitý, já používám jednoduše ffmpeg

    ffmpeg -i $file $file.mp3

    Popř. celý alias na kompletní převod složky

    alias wma2mp3='mkdir wma;for file in `find -type f`;do ffmpeg -i $file $file.mp3;mv $file wma/;done'
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
    David Watzke avatar 5.12.2008 12:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Ono je fajn, žes to všechno vysvětlil, ale když si to čte až takovej začátečník a chytne od tebe věci jako
    $(echo ... | sed ...)
    a začne je používat místo efektivnější a navíc v tomto případě správnější shellový substituce, tak je to spíš na škodu. Pak lidi napadne napsat věci jako jsem tady zahlíd, třeba
    for z in $(find -type f) ...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    msk avatar 5.12.2008 14:36 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    for z in $(find -type f) ...
    Ja to tak pisem vzdy, prave preto, ze som to proste niekde odkukal a funguje to. Ako je to spravne?
    for z in 'find -type f'
    ?
    David Watzke avatar 5.12.2008 14:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Právě, že to nefunguje... Ne každej má tolik rozumu a nedává mezery a spešl znaky do názvů souborů. Navíc nejdřív proběhne celej find a teprv pak se začne něco dít, což je hrůza. Správně je obecně tohle:
    find -type f | while read z ...
    a když chceš pro každej soubor pustit jen jeden příkaz, tak (např.)
    find -name '*.mp3' -type f -exec lame --decode "{}" \;
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    msk avatar 5.12.2008 14:55 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Aha, jasne. Co sa tyka nazvov suborov, ja vacsinou pred nejakym masivnym spracovanim pustam renameFuckinglyNamedFiles.py :-)
    pushkin avatar 8.12.2008 08:14 pushkin | skóre: 42 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3
    Však já jsem taky začátečník a ty skripty jsou vetšinou odněkud okoukané a trochu doplněné :-) Jenom mě prostě napadlo, že by bylo dobré mít je pohromadě a napsat k nim alespoň trochu jak fungují, proto tenhle zápisek :-)

    Jinak díky za připomínky, zatím prakticky nemám zkušenosti se skriptováním, takže nemám naučenou žádnou "bashovskou etiketu" ;-) jakým stylem psát. Fakt je, že kdo to po mě vidí a má se skriptováním větší zkušenosti, tak mu to musí připadat jako přepsaný BASIC ;-)
    "...viděl jsem Vás žíznit a tak jsem se vrátil." | Díky, Kájo!
    6.12.2008 14:52 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Nejdříve musím pochvílit tento článek. Moc se mi líbí a děkuji za něj.

    Na druhé straně WMA dnes podporuje kdeco, snad skoro všechno na co sáhnu. Je to možná i tím, že licenční politika WMA je jasná - zaplatíte MS a je to, u MP3 nikdo pořádně neví na čem je. Ale převádět jeden formát ve ztrátové kompresi do jiného formátu ve ztrátové kompresi musí znamenat dosti tvrdou ztrátu kvality, a musí to v zásadě být i slyšet.

    6.12.2008 19:04 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jednoduché skripty pro úpravy MP3

    Díky moc!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.