Guarantee business interface. stickfish.com
abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz 64bit.eu 64bit.eu abcprace.cz AbcPráce.cz Raydesk Raydesk
Sledujte AbcLinuxu.cz na:
facebook favicon logo  Facebooku twitter favicon logo  Twitteru,   identi.ca favicon logo  Identi.ca,   rss logo  RSS
Rozšířené hledání
×
včera 23:00 | Bezpečnostní upozornění
Vyšla nová verze knihovny WebKitGTK+. Verze 1.2.4 opravuje především 11 bezpečnostních problémů. Knihovna WebKitGTK+, GTK+ port knihovny Webkit, je využívána například webovými prohlížeči Epiphany nebo Midori.
Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 15:34 | Zajímavý software
Nedávno se podařilo prolomit ochrany herní konzole PlayStation 3, což mimo jiné umožňuje kopírování originálních a spouštění těchto kopií. Firma Sony již získala předběžné opatření, které zakazuje prodej USB donglu, který prolomení zařídí. Tvůrci kódu jej však vzápětí uvolnili jako open source je hostován v repozitáři GitHub pod názvem PSGroove. PSGroove používá pro spuštění cizího kódu na konzoli přetečení bufferu, které nastane, když si konzole neporadí se speciálně upravenými informace, které PSGroove posílá. Více na The H.
Robert Krátký | Komentářů: 18
včera 15:13 | Zajímavý článek
Jeden z oblíbených evergreenů při kritice linuxových systémů je tvrzení, že je Linux nepřehledný a škodí mu velký výběr různých programů, které dokáží zastat stejnou funkci. Caitlyn Martin této argumentaci kontruje otázkou (mířenou na autora nedávného článku, ve kterém se tvrdilo, že hlavní potíž Linuxu spočívá v přílišných možnostech výběru): Děsí vás obilné vločky? Vždyť v každém větším supermarketu je jich celý regál! Tak velký výběr. Nebyl by život snazší, kdybychom všichni jedli jen kukuřičné lupínky a chodili oblečení ve stejné uniformě?
Robert Krátký | Komentářů: 59
včera 15:05 | Zajímavý článek
Jak se pozná vyzrálý systémový administrátor Linuxu? Pro některé lidi je Linux stále méněcenný systém v porovnání s proprietárními unixy, a proto považují i linuxové správce za méně zkušené. Jon Buys popisuje, co pomohlo jemu "dospět" coby administrátorovi Linuxu, v článku Maturing as a Linux Systems Administrator.
Robert Krátký | Komentářů: 2
včera 11:14 | Nová verze
Byla vydána šestá údržbová verze Debianu 5. Přináší opravy chyb (včetně bezpečnostních), aktualizované obrazy jádra, balíčky sun-java5 a sun-java6 pro architekturu ia64 a odstraňuje balíček libconfig-inetd-perl. Podrobnosti naleznete v changelogu.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 0
včera 10:58 | Nová verze
Vyšla nová verze debuggeru GDB označená 7.2. Přináší podporu jazyka D, vylepšuje práci s C++ a Pythonem, nově podporuje ARM Symbian a obsahuje také další novinky.
Tomáš Heger (geckon) | Komentářů: 1
včera 10:03 | Zajímavý článek
Nedávno potvrzená strategická hra OilRush nebude mít přehnaně velké hardwarové nároky, tvůrci uvádějí jako dostačující grafické karty NVIDIA GeForce 8600 nebo ATI Radeon HD 2600 - i když se nepočítá s podporou open source ovladačů, které nedosahují tak dobré podpory OpenGL 3.x/4.0. Podívejte se na trailer ke hře.
Robert Krátký | Komentářů: 11
5.9. 16:34 | Zajímavý článek
Vývojář KWinu Martin Gräßlin píše na svém blogu o současných problémech KWinu především s ovladači grafických karet Intel. Zdá se, že hlavní příčinou problémů jsou grafické ovladače. Ovladače tvrdí, že některé funkce podporují, a proto KWin povolí efekty, které tyto funkce vyžadují, ale ve skutečnosti ovladače tyto funkce vůbec neumí, nebo pro ně použijí pomalou softwarovou emulaci, což pak vede ke spoustě ošklivých problémů, … více »
Nicky726 | Komentářů: 35
5.9. 10:24 | Nová verze
Oficiální sestavení prohlížeče Mozilla Firefox 4.0 budou jen 32bitová. Mike Beltzner (Director of Firefox) potvrdil, že bude omezen počet oficiálně podporovaných platforem. Uvažuje se také o tom, že by se v případě i386 přestalo s podporou architektur bez SSE2. Seznam architektur, pro které budou oficiální buildy, je na wiki.mozilla.org/Firefox/4/Platforms. Podle této stránky se zvažuje poskytování 64bitových linuxových buildů, ale zatím na seznamu nejsou.
Robert Krátký | Komentářů: 65
4.9. 08:19 | Nová verze
4. 9. 2010 bylo rozhodnuto, že se příští vydání Debianu bude jmenovat Wheezy, a to podle gumového tučňáka z animovaného filmu Toy Story.
Roman Horník | Komentářů: 10
Používáte domácí účetnictví?
 (5%)
 (6%)
 (9%)
 (80%)
Celkem 651 hlasů
 Komentářů: 29, poslední dnes 02:16
IBM Smartplanet logo Pojďte s námi budovat chytřejší planetu
    Rozcestník
    Doporučujeme

    Vo tomhlectom rasízmu

    26.8.2009 09:11 | Přečteno: 2700× | poslední úprava: 26.8.2009 11:29

    Jak jsem tak koukl po nějaké době na abclinux, samý cikán. Alespoň blogy se jimi hemží, jako Smíchov s podvečerem. Skoro to vypadá, jakoby každý uživatel Linux se měl vyjádřit? Tož se také vyjádřím.

    Každé zvíře žijící ve smečce má nedůvěru ke všemu mimo smečku a ke všemu co do smečky přichází. Moudré to je, však z toho může přicházet nebezpečí. Nahá opice není jiná, hledí s nedůvěrou na sousedy, obyvatele sousední vesnice, cizozemce... a na elementy, ignorující zaběhnutý a fungující řád smečky. Papuánci či eskymáci nevadí, jsou příliš daleko.

    Rasizmus je tedy vlastně přirozený. Na jednu stranu.

    S rozhledem jednoho každého i skupiny má skupina širší záběr co do plochy kilometrů, hranic a kultury. "Evropan" hledí s nedůvěrou směrem k Arábii, pokud by byl "Světoobčan", měl by rasové předsudky k marťanům, což by "Evropan" neměl, neb... jsou daleko.

    Integrace, inkluze, ja, ja, pane Khon... Pokud se cizorodý element(i) přizpůsobí, smečka ztratí ostražitost a přijímá (třeba nenávidění a vysmívaní Vietnamci, co se, jak neuvěřitelné, nenaučili češtinu bez přízvuku za měsíc, jsou už v klídku). Bystrý čtenář si sám doplní, že je možný i druhý pohyb -- přizpůsobení se elementům. Ono je to vždy trochu vzájemné. A má to jednu výhodu, smečka nestagnuje a co neustrne, to neumírá.

    Jo, jo, jóóó... Rómové! A co teprve cikáni! Jedno z mých pozorování, které nenašlo přílišné pochopení u mých bílých bližních bylo to, že na cikánech nám vadí krom jiného, že jsme stejní. Když jsem po 89 sledoval loupeživé tlupy našinců na cestách na jihozápad od hranic, vylézajících z Karos vykrádat obchoďáky a obsírat parkoviště, nemohl jsem se toho dojmu zbavit. To jen BTW

    Druhák je, že oni se nepřizpůsobí, nestojí o to. A nikam neodjedou, nebo se vrátí. Musíme se naučit s nimi žít. Sorry, ale jinak to nepůjde.

    Problémy s nestejným metrem, stejně jako rasizmus na druhé straně, to všechno je. Můžeme sice křičet že ne, ale co z toho, krom unavených hlasivek či poprskané obrazovky.

    Update: Rozhodně si nemyslím, že řešením je přizpůsobit se (integrovat do) jedené výrazné skupině skupiny a začít masově žít z dávek a krádeží, to fakt ne! Tak blbej nejsem. Kriminály a děcáky jsou ale jen zoufalé řešení konkrétního případu, oddálení problému. Zahrávat si s násilím... samé špatné zkušenosti. Opravdové řešení? Kdybych ho znal, tak ho napíšu a pak už jen čekám na nobelovku. Ale jsem přesvědčený, že pokud to nějak půjde, bude trvat dlouho, bude to skřípat, bude při té snaze mnoho chyb (jen ten kdo nic nedělá nic nezkazí). Jedna z cest, jak zabránit někomu v nějakém chování, je nabídnout mu dělat něco jiného, co by ho také bavilo. Hmmm...

           

    Hodnocení: 95 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    AsciiWolf avatar 26.8.2009 09:50 AsciiWolf | skóre: 22 | blog: /var/log/asciiwolf.log | Valašské Meziříčí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    26.8.2009 09:59 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Jedno z mých pozorování, které nenašlo přílišné pochopení u mých bílých bližních bylo to, že na cikánech nám vadí krom jiného, že jsme stejní. Když jsem po 89 sledoval loupeživé tlupy našinců na cestách na jihozápad od hranic, vylézajících z Karos vykrádat obchoďáky a obsírat parkoviště, nemohl jsem se toho dojmu zbavit.

    Tohle je jen tvé zbožné přání. Takové věci se sice po roce 1989 opravdu děly, ale dělalo to jen menší procento Čechů a hlavně to po pár letech vymizelo.

     

    Dag avatar 26.8.2009 10:11 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Marně pátrám ve své duši po touze, aby mi soukmenovci zajistili špatnou pověst na cestách, marně pátrám po tom že bych jásal nad zákazy spát na parkovištích...

    Na druhé straně, tady souhlasím, ta pověst se rychle zlepšila se změnou našeho chování.

    Procento... to je zase stejné. Činy nějakého procenta, jsou-li výrazné a nebo je-li to procento větší, padají na všechny. Tak jako si dávám pozor na kapsu, přistoupí-li tmavší občan do tramvaje, Rakušáci si začali dávat pozor na nás. Stále stejná písnička.

    Bylo to, ten problém tady byl (stále trochu je). Rakousko, některé části Itálie.
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.8.2009 11:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 25 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    jj, v obchoďáku v rakousku: "Češi prosíme, nekrďte nám tu"
    Cílem te komunikace je ona komunikace sama.     KERNEL ULTRAS     devonrex@jabber.ccc.de =^..^=
    kotyz avatar 26.8.2009 11:36 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    na to znam jeden skvelej kreslenej vtip, ale nejde mi vygooglit :-(
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    26.8.2009 10:24 danman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Nesmysl. Problem je v tom ze oni se nejen neprizpusobi a 'nestoji vo to' ale ze oni takhle ziji na nas ukor z nasich penez. V  nasi vesnici jsou cikani slusni, maji praci dom auto, a nikdo jae s nima nehada nebo je nautlacuje.

    Ale pokud jedina neci schopnost je udelat 10 decek na ktere bere podporu, a krast jak straka, tam nema misto zadna tolerance at uz je to cech slovak cikan nebo privrzenec kmene batu.

     

    Ty to ve svym blbym clanku podavas tak jako ze je to jen nezvyk bile populace, a ze proste staci se cikanum prizpusobit, ale vobec ses nezamyslel co to prizpusobit je. Jedini co se jim (myslim tem asocialum) opravdu prozpusobili jak ty rikas jsou ti 'extremiste' protoze se to nesnazi resit civilizovane ale promlouvaj jazykem kteremu adresat rozumi - nasili.

     

    Takze pokud (a predpokladam ze ano) se takovym dejum chces vyhnout, musis zakonite podporovat usili o socialisaci cikanu.

    Dag avatar 26.8.2009 10:31 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Obávám se, že jsi nepochopil co jsem chtěl říct. Což je jistě i moje vina.

    Z čistě odtažitého pohledu je přizpůsobení se jedné skupiny druhé řešením problému vzájemného antagonizmu. Tedy je jedno, která se přizpůsobí druhé. Ovšem přizpůsobení se destrukci je sebevražda. Tedy ano, máš pravdu, nejsem ve sporu.
    the.max avatar 26.8.2009 11:52 the.max | skóre: 41 | blog: Davidovo smetiště | Ústí nad Labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Ja bych i reseni mel. V konecnem dusledku by stat usetril na socialnich davkach, podporach a dalsich opatrenich (neustala oprava bydu, ruzni kocabove nebo dzamily), ale zrejme by se to nekomu nelibilo, nebo i libilo, ale na venek by s tim krajne nesouhlasil.

    BTW bavit se i ciganech a rasizmu je holy nesmysl. Cigani jsou bohuzel stejna europidni rasa jako my.
    26.8.2009 11:57 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    cikani jsou tu staleti a stejne dlouho je tu i nelibost vuci nim. vietnamci tu jsou max desetileti a vetsine lidi vubec nevadi. rozdily v chovani vietnamce a cikana tu snad vypisovat nemusim. imho i z toho je videt ze nejsme rasisti...
    Dag avatar 26.8.2009 12:12 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Někdy v době, kdy jste se narodil, byl rasový odpor k Vietnamcům u nás značný. Jejich přizpůsobivost je ovšem úžasná. Také jejich píle a schopnosti, kdybych v těch letech řekl, že přijde brzy doba, kdy oni budou zaměstnávat ve svých obchodech Čechy, byl bych za podobného trotla, jako kdybych dnes řekl, že nás pomalu ale jistě vytlačí do pozice zaměstnanců všude, vyjma velkých nadnárodních kolosů. Uvidíme.

    Jejich přizpůsobivost je tak úžasná, že je dnes jako jiné neregistrujeme (mám ten pocit). On je z něj tak typický Čech, Češka, že se rasizmus nechytá, nemá čeho. Krom toho, asiaté byli dlouhou dobu daleko, nebyli v zorném poli, nějaké rasové předsudky (ať už podložené, nebo ne) moc nebyly.
    26.8.2009 12:33 podlesh | skóre: 37 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Ono pozor, spoustě lidí Vietnamci vadí i dnes. Jenom to nijak extra neventilují, dokud si můžou užívat pocitu nadřazenosti nad pachtícím se stánkařem. Ale běda jak je vidět úspěch - to pak uslyšíte věci...

    Jako zásadnější rozdíl bych spíše viděl to, že protivietnamský rasismus hodně závisí na sociální skupině - mezi vzdělanými a mladšími lidmi ho takřka nepotkáte. Naproti tomu protiromské nálady prostupují naprosto celou společností.
    Dag avatar 26.8.2009 12:43 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Ta starší generace vyrůstala ještě v době, kdy protivětnamské naladění bylo "in". Vietnamci se ještě tolik nepodobali Čechům a nebyli šéfové. Ono se také těžko říká majiteli krámu, co mi zaměstnává, "rákosníku, táhni do džungle", že. Obchodnímu partnerovi jakbysmet. Takže na ně se nadává spíš někde v hospodě, aby to neslyšeli.

    Úspěch se neodpouští, pokud má úspěšný ještě k tomu šikmý oči... že on začínal tím, že s celou rodinou pracovali dvacet hodin denně, sedm dní v týdnu, prachy investovali a jezdili dál v otlučený dodávce, to už se přehlédne.

    Generace, které s vietnamčíky chodí do školy, už je jako jiné asi vůbec nevidí. Mluví stejně, chovají se stejně (hrozně ;-))...
    26.8.2009 12:15 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Když pominu to, že obě skupiny dokáží dost "okrádat" stát (radši uvozovky, kdyby mě chtěl někdo chytit za koule, že to co dělají není krádež), pak tam určitě rozdíl je. Alespoň já si vždycky tu nejlepší a nejčerstvější zeleninu koupím u vietnamců. I kdyby tohle byl ten jediný rozdíl, váhy se klopí na jejich stranu.
    26.8.2009 12:15 neaktivni | skóre: 23 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Ohleduplnost. Cikani (ti "problemovi" stejne jako vsude dal) postradaji ohleduplnost k ostatnim ve vetsi mire, nez ostatni. Jejich neohlduplnost je zrejma a proto je tolik lidi nenavidi.

    Prusvih je, ze ohleduplnost a vzajemna ucta se rychle vytraci z cele zapadni spolecnosti (nezamenovat s tolerantnosti, te tu mame vic nez je zdravo). Takze az doroste prave narozena generace, uz nebude valny rozdil mezi chovanim cikana a bileho.

    Kde je zakopany pes? Vychova. Cikani maji extremne liberalni vychovu (a sami to o sobe i tvrdi, jsou na to stejne jako zapadni civilizace, nalezite hrdi). V podstate skakaji podle toho, jak jejich deti piskaji a sve deti netrestaji. Ale k tomuto "idealu" nuti zapadni spolecnost tolerantni pseudohumanismus (zakazy fyzickych trestu, medialni masaze o pseudovychove zduraznujici to, ze "dite je stredem vesmiru")! Ani bile deti dneska casto (mozna vetsinou) nemaji uctu ke svym rodicum - jak muze pak nekdo chtit, aby meli uctu a brali ohled na cizi? Spolecnost ma obracene hodnoty. "Osobnost ditete" je nad vsechno a tak nechame nasi spolecnost zdegenerovat, jen aby 1) se mohla osobnost ditete rozvijet, 2) se mohlo dite vyjadrit, 3) melo dite sva prava, 4) aby dite melo vzdy to, co chce, 5) se bojovalo proti tirani deti a pedofilii.

    Kdyby vsichni ti, co nadavaji na cikany 1) meli deti (ale to je spis otazka sobestrednosti a sobectvi) 2) sve deti prisne vychovavali k ucte a ohleduplnosti k ostatnim - pak by nase spolecnost za neco stala. Takhle sice nadavame, ale sami vychovavame stejne spratky.

    Bydlim v Karla Capka v Krupce - presne tam, co se mezi cikany nechaval fotit nedavno Kocab (ten konkretni panelak na fotografiich clanku) a tam, kde DS pochodovala v ramci boje za bile. Tam, kde je tezke prodat 4+1 za 100000, protoze ... ghetto. Mam dlouhodobe zkusenosti s cikany. Muzu nadavat, ale radeji investuju usili do vychovy vlastnich deti, abych se za ne jednou nemusel stydet. Protoze osobnost se tvori od narozeni a kdyz budu vychovavat deti podle modernich trendu stejne jako to uz po staleti delaji cikani, pak nemam pravo nikomu dalsimu neohleduplnost zazlivat. Pak jsem stejnej jako "cikani" bez ohledu na barvu a me deti jsou pak jako deti tech, kteri jsou "pod mou rozlisovaci schopnost".
    Dag avatar 26.8.2009 12:30 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Jenom poznámka k hezkému příspěvku. Cikáni mají (nebo měli?) obrovskou úctu k rodičům. V tomhle jsme sociálně slabí "my".
    Dag avatar 26.8.2009 12:27 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Mám zkušenost s Romy, které vážné postižení (nevidomí) vytrhlo totálně z jejich prostředí. Jsou prakticky stejní, jako "naše" děti. Nějaké rozdíly, to bych musel s lupou a hodně si domýšlet. Takže v genech to asi není.

    Jo, pokud se narodím do gheta, rodiny živící se krádežemi, bylo by hezké, kdybych se nad tím zamyslel a rozhodl se žít jinak. Výbornej námět pro Holywůdy.

    V praxi je jistá naděje, že se dítko dostane do jiné společnosti. Třeba ve škole, kde (pokud tam začne chodit) brzo něco provede a je přeřazeno do specky, kde je už zase "doma". nebo do nějakého skautu, sokola... Tam ale cikána nevezmou. nebo to zkusí a on brzy ukradne někomu hodinky a oni mají jasno -- tohle nejde. On je zase zpět a jedeme dál. Leda by to vydrželi, byli v tom podporovaný a doufali, což je ovšem pozitivní diskriminace. Nojo, no....
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.8.2009 12:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 90 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Bylo by dobré tuhle flame tématiku z Abc vystrnadit, už mě tu ty blogy přestávají bavit. Dřív tu byla povětšinou nějaká normální tématika, teď je to žumpa.
    Dag avatar 26.8.2009 12:44 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Sorry, už to neudělám. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 26.8.2009 13:00 Dalibor Smolík | skóre: 52 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Ano, tenhle server je primárně určen  pro linuxáky ( a uživatele BSD a pod. :-)). Blogy jsou něco navíc ..Obávám se, že tématika blogů zde odpovídá celospolečenské náladě. Nedávno zavedla Kanada pro občany ČR víza,  čímž zařadila naši zemi do států 2. a 3. kategorie mezi rozvojovky.  Jelikož právě vyřizuji víza pro 33 lidí, vím, co to obnáší .. ale to jen na okraj. O kanadských vízech pro členskou zemi EU se mluví v celém světě ..

    Každý rozumný člověk se zamýšlí, proč se tak stalo. Rómská problematika a Česká republika jde nějak dohromady. Proč? Jsme xenofobní, jsme rasisté nebo naopak jsme určitou obětí situace? Jak řeší podobný problém jinde v civilizovaném světě?  Jsou to otázky, na které se těžko hledá odpověď.  A palčivé problémy  společnosti se nevyhýbají ani abíčku ..

    Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
    26.8.2009 13:34 Tibor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Blogy mozu byt trebars aj o HOVNE (odhliadnuc od toho ze aj tak obycajne su) a redakcia by ich nemala skryvat z hlavnej stranky alebo ich mazat a hanbit sa za nich, ked uz raz blogy umoznila, mala by akceptovat vsetky...

    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.8.2009 13:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 90 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Proč?
    kotyz avatar 26.8.2009 13:47 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Proc ne?
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    =^..^= AmigaPower® avatar 26.8.2009 17:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 25 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Protože je to abclinuxu a né abchoven ty jelito! Já už jsem jednou psal že s tou segregací souhlasim, pokud někdo přijde na ábíčko poprve a hned na hlavní stránce na něj vybafne hromada hoven, braňme cikány a kundpíča nevim co eště, tak už se taky třeba nebude namáhat se čtenim zbytku. Kdo chce, může si přece zobrazování hoven, píč a cikánů na hlavní stránce zapnout v profilu, tak vo co jde?
    Cílem te komunikace je ona komunikace sama.     KERNEL ULTRAS     devonrex@jabber.ccc.de =^..^=
    Dag avatar 26.8.2009 17:42 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Osobně pamatuji debatu nad zachováním zaměření a úrovně abclinuxu někdy v roce 2005. Návštěvníci portálu si tenkrát vykali, psali gramaticky správně a o Linux.

    Jedním z bojovníků za zachováni abclinuxu byl například kolega Dad. Já jsem ještě tenkrát trpěl tím, že jsem měl názory a v tomhle případě jsem byl pro (pokud si vzpomínám) zachování výlučnosti. I s tím, že to tím pádem bude trochu podivínská výlučnost bez té masovosti. Ale já maso nemusím. Nestalo se, převážil názor, že to má být více otevřené, komunikační. No, tak to tady je.

    Osobně jsem zachování úrovně portálu moc nepřispěl. Co Vy, pane kolego?

    Vono teda zase o nic moc nejde, ať strčí blogy ještě někam dál do nitra a je to. I tenhle návrh tady byl. A neprošel. A vůbec, pamatujete na nebožtíka Plešingera? Což se ale týkalo Linux.
    xxxs avatar 26.8.2009 17:58 xxxs | skóre: 8 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Osobně jsem zachování úrovně portálu moc nepřispěl.

    mozno nie cistokrvne linuxovo, ale v hadkach z oblasti zivot, vesmir a vobec, je dagov nadhlad pozitivna bomba. a skusenosti ziskane u klientov sa daju na abc urcite bohato zurocit. podobnost ista.

    Dag avatar 26.8.2009 18:16 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Zkušenosti a soužití s osobami s autismem... to moji vyšinutost, skepsi a optimizmus z beznaděje posunulo někam, že jen doufám, že na mne až mi úplně "jebne" budou hodní, když mi znají. ;-)

    No, možná tu je i ta obdoba. S nějakou formou agresivity se setkávám prakticky denně. A jak tak o tom musím přemýšlet, protože jinak bych to nezvládl, tak ono najednou z toho vyleze, že většina problémů jde vyřešit i u lidí s tak těžkým postižením. Třeba i běžného folku?

    Optimizmus... s takovými krásnými kolegyněmi... ono to vlastně jde samo. :-)
    xxxs avatar 26.8.2009 19:55 xxxs | skóre: 8 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    take pekne kolegyne budu isto dobre. takze ked to bude neudrzatelne, mozes to kludne pustit, postaraju sa.

     

    Dag avatar 26.8.2009 21:07 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Přesně tak! Ostatně na nich obdivuji v takových chvílích právě jejich schopnosti profesní, krása je jen milým bonusem. :)
    kotyz avatar 26.8.2009 21:15 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    asi sem uz starej, JXP si jeste pamatuju :-D
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    Grunt avatar 26.8.2009 22:09 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    A kdo ne? Nechť odpočívá v pokoji…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.8.2009 09:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 25 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Co Vy, pane kolego?
    Já taky ne, ale sem tam mam slabou chvilku kdy jo ;-)
    Vono teda zase o nic moc nejde, ať strčí blogy ještě někam dál do nitra a je to. I tenhle návrh tady byl. A neprošel.
    Já neříkám "odstrčit blogy do ústraní", já jen tvrdím, že současná situace kdy ty moje výjevy, které nemají nic společného s Linuxem nejsou zobrazované na hlavní stránce. Proč si to myslím a co dělat jestli to tak někomu nevyhovuje, jsem popsal výše.
    A vůbec, pamatujete na nebožtíka Plešingera? Což se ale týkalo Linux.
    Ne, jak už taky včichni vědí, do posledního výdechu (instrukce procesoru) jsem používal výhradně Amigu, Widle jsem pak měl 2-3 měsíce a nešlo to používat, hledal jsem teda dál logickou alternativu AmigaOSu, objevil jsem jí v Linuxu, v čase svojí registrace což už bylo po éře Plešingera.
    Cílem te komunikace je ona komunikace sama.     KERNEL ULTRAS     devonrex@jabber.ccc.de =^..^=
    kotyz avatar 26.8.2009 21:13 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    upresnim - mazat z hlavni stranky klidne (ale zybtecne neprehanet), ale mazat totalne to ne-e
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    Isah avatar 26.8.2009 21:32 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Amigo, tak zrovna ty moc nemluv, pokud vím hodně tvých postů je o kočkách a vybíravá slova v komentářích nevolíš ty ani pár jiných. Mně vůbec nevadí přečíst si i o celospolečenských tématech. Vadí mi, když v každém komentáři čtu sprosťárny. To tu teda fakt nebývalo. Zdaleka nejhorší je v tomhle Saddám. To je žumpa :-(

    Tenhle portál je přínosný, alespoň pro mne, právě proto, že se tu diskuzuje o všem možném.

    Je těžké být debilem, neboť konkurence je příliš vysoká..
    Grunt avatar 26.8.2009 22:11 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Zdaleka nejhorší je v tomhle Saddám.
    No jo, na to jsou potřeba pořádné bulls.
    To je žumpa
    Co furt všichni máte s tou žumpou? To už je pomalu horší než porucha osobnosti. Už jste vůbec někdo v životě hrabali žumpu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    kotyz avatar 26.8.2009 22:30 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    no sadam pouziva sice v kazdy vete aspon 1x hovno a mrdat, ale bez toho by to nebyl on. je to jeho styl a poznavaci znameni. bez toho uz by to nebyl sadam. a to by byla skoda (protoze nekdy miva i dobry napady, treba ten alu pc case) ...
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    Grunt avatar 26.8.2009 22:35 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Jo, ale kultivovanost je jedna z mála věcí, která nás odlišuje od zvířat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    kotyz avatar 26.8.2009 22:56 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    nektery zvirata se muzou jevit kultivovanejsi nez nektery lidi ;-) :-D
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    Isah avatar 26.8.2009 23:00 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Jj, přesně a ten svůj spejšl case staví už asi 2 roky. Zpočátku mne to zajímalo. Teď po jeho "zvratcích" už ani ne. Žumpa nebo hnůj, to je fuk, už jsem několikrát prosila, aby se kluci v těch výrazech mírnili. Holek sem zase tak málo nechodí. To je taky trochu o ohleduplnosti, ne?

    Ne že bych sprosťárny neznala už dřív, ale tady se dřív takhle nediskutovalo. Ani v komentářích nebylo časté narazit na slova z dlaždičova repertoáru. Tohle tady vnímám tak asi za posl. půlrok.

    Je těžké být debilem, neboť konkurence je příliš vysoká..
    Phantom Alien avatar 26.8.2009 23:20 Phantom Alien | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Saddám je muž z lidu a lidový myslitel, a k tomu patří i odpovídající slovník. Kultivované a uhlazené diskuze jsou občas budné, a tak je třeba to občas okořenit :-)
    Nerecenze Blu-ray: Olympius Inferno | Be kind...
    Dag avatar 26.8.2009 23:27 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Zdravím! Když jsem o kus níže psal někteří rejpalové jsou neodolatelní, myslel jsem i na Vás, milý a vážený kolego na sajtně.

    Já nezvykle bohatou zásobu vulgarizmů, kterou vlastní moje persona v mysli, používám jen ve vybrané společnosti, která je jaksi na stejné vlně. Převulgarizovanost se mi nezdá funkční, ztrácí to moment překvapení a sílu autenticity. Ale to je věc názoru. :))
    Dalibor Smolík avatar 27.8.2009 11:47 Dalibor Smolík | skóre: 52 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    No, také se snažím vulgarismy vynechat, jsme kultivovaní lidé. Ale ne vždy se mi to podaří. Pokud mi třeba spadne kladívko na nohu, to je vulgarit, za které by se nemusel stydět ledasjaký jazykotvůrce :-D

     

    Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
    Grunt avatar 27.8.2009 02:03 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Ovšem tento problém má řešení velice, velice jednoduché: Tlačítko blokovat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Isah avatar 27.8.2009 08:33 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Blokování není řešení, páč si tím odříznu lidi, kteří sice občas píšou sprostě, ale jindy mají dobrý nápady. Třeba do blogu k Amigovi vždycky koukám, jaký má chovatelský úspěchy.

    Viz ten blog o Ubuntu. Stačí ten název :-( No budu si muset zvykat.

    Je těžké být debilem, neboť konkurence je příliš vysoká..
    Grunt avatar 27.8.2009 10:12 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    No budu si muset zvykat.
    Na to ovšem existuje další velice jednoduché řešení.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    Dag avatar 27.8.2009 08:22 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Je ovšem zajímavé, že na horolezeckém serveru Lezec, místu, kde si dávají sraz i lidé předrsní, nevzdělaní hrubci a individou podivná, se píše výrazně slušněji a vyloženě vulgární příspěvky admini mažou.

    Že by sápalové po skalách, kterým lid už i tak přisuzuje typ drsného chlapa si takhle zvětšovat pérko nepotřebovali? ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.8.2009 08:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 25 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    No a? Vo kočkách, vo hovně, nebo vo cikánech, mně je to úplně jedno co si kdo píše do blogu, zastávám jen ten názor, že je správně pokud to v default není zobrazený na hlavní stránce. Proč, to už jsem popsal výše, kdo to tam mít chce, ten si to přece může zapnout... ;-) ...a jak tady už někdo taky napsal, jestli ti vadí notoričtí hulváti jako třeba já a Sadam, máš proti nim tlačítko... ;-)
    Cílem te komunikace je ona komunikace sama.     KERNEL ULTRAS     devonrex@jabber.ccc.de =^..^=
    Dag avatar 26.8.2009 14:20 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Sorry Doli, ale blogy jsou prostě kecárna. Co čeká že najdeš v baru? Opilce. V Bordelu?

    A na blogu?

    Blogy zvýšili popularitu abíčka, ale za popularitu se musí platit.

    Jinak uznávám právo admina smazat co chce, je to jeho prostor. Klidně ten můj žvást smaž.
    Dag avatar 26.8.2009 23:00 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Navíc blogy jsou kouzelné, zábavné a někdy překvapivé okénko do duší návštěvníků serveru. Jen se nebrat tak smrtelně vážně, někteří rejpalové jsou neodolatelní, ;-)
    Grunt avatar 26.8.2009 17:54 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    IHMO to poukazuje na jednu věc. Že ABC je ještě jedno z mála míst kde se dá vést rozumná konverzace o společenských/obecných žhavých tématech s minimální režií bordelu. Teda aspoň já neznám jiný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    26.8.2009 18:09 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Brno / Těchonín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Souhlas - tohle je jedno z mála míst, kde se dá diskutovat o lecčem s lidmi na nějaké úrovni a s nějakým rozhledem. Myslím, že tu o sobě navzájem víme o dost víc, než je na průměrných diskusích a chatech zvykem - a to jsme se většinou nikdy nepotkali osobně.

    Je tady celkem velká pravděpodobnost, že ani ošemetná témata tu neskončí rozdělením na dva tábory, kde jeden se snaží ukřičet druhý. A je vidět, že řadu účastníků ty debaty obohacují (já to tak mám i s debatami, do kterých nepřispívám).

    Ostatně pro vyčištění blogů od žumpy byla určena funkce značkování linuxových zápisků (to jsou ty, co mají u sebe ikonku tučňáka) - kdo chce, pozná, je k tomu i speciální RSS.

    Nemám nic proti tomu, aby defaultně na vstupní stránce byly jen ty linuxové zápisky, ale bojovat proti "žumpě" nějak víc by byla chyba.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    26.8.2009 18:09 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Brno / Těchonín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Na konci prvního odstavce mi vypadla věta: "a to podle mě dost omezuje všelijaké rádobydrsné výkřiky."
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Grunt avatar 26.8.2009 18:11 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Mě by zajímalo co je na tom žumpovního. Už jste někdy viděli/cítili pořádnou přetékající žumpu?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    26.8.2009 18:17 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Brno / Těchonín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Sorry, zapomněl jsem to dát do uvozovek. Já osobně považuju zdejší nelinuxové debaty za přínosné.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Grunt avatar 26.8.2009 18:27 Grunt | skóre: 12 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Ona ta otázka také měla být spíše směřována výše.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | ! MORTO I SERBI !
    kotyz avatar 26.8.2009 21:18 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    ja ji vcera vybiral soufkem, protoze uz pretykala :-D
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    frEon avatar 26.8.2009 21:18 frEon | skóre: 37 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    jsi moudry...
    Talking about music is like dancing to architecture.
    26.8.2009 21:25 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu

    Schuze okresniho vyboru ODS.

    Program:

    • dodatecne povoleni pro stavbu znameho podnikatele v chranene oblasti
    • prideleni predrazenych zakazek na 'zname' podnikatele
    • schvaleni prodeje 20 hektaru poli u reky  (10 Kc/ha)  na pana predsedu se soucasnou zmenou na stavebni parcely
    • povoleni pokacet dve 500 let stare lipy pro ziskani mista pro parkovani pred domem pokladnika mistni organizace

    Na zaver diskuze soucasne problematiky pod nazvem: 'stoupajici kriminalita mezi cikanskym obyvatelstvem a mozna protiopatreni'

    kotyz avatar 26.8.2009 21:47 kotyz | skóre: 6 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    na tohle sme celej den cekali. a co pan profesor? ;-)
    Technický pokrok šetří váš rozkrok! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Vyspíš se až umřeš! | Nemam čas ztrácet čas ...
    vlastikroot avatar 26.8.2009 21:52 vlastikroot | skóre: 21 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Muzem jim vyhrozovat ze pokud nebudou slusni, nahazime je do zumpy plne hoven a zavrem poklop :-D Ne ted vazne, podle me se my zadne toleranci k nim ucit nemusime, protoze my uz ted pro ne dost delame (socialni davky, dobre placena prace u technickych sluzeb). Oni by se meli naucit nam to vracet, ale ne v podobe okradani a prepadavani.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 85.13.98.47
    Dag avatar 26.8.2009 21:59 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Tolerance je takové divné slovo. Nějak se mi nezdá, že by příliš souviselo s možností pracovat u technických služeb a nárokem na dávky. Obé má snad každý občan? Pokud by neměl, byl by diskriminovaný, ale nějak se nechytám, proč když mu tohle právo neodepřeme, projevujeme toleranci.
    vlastikroot avatar 26.8.2009 22:31 vlastikroot | skóre: 21 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Protoze jsme tolerantni k tomu, ze nepracuji, nebo ze nemaji zadne vzdelani. Asi bych nerozlisoval jakou ma clovek kuzi, ale to jak zije. Nebo je snad normalni aby clovek nepracoval, nebo nebyl vzdelany a ostatni ho podporovali ze svych penez ? Proto rikam, ze by se meli chovat lip, uz jen z toho duvodu.
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 85.13.98.47
    Dag avatar 26.8.2009 22:57 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    K nedostatku vzdělání by měl být netolerantní zkoušející učitel. A zaměstnavatel. Jinak to snad ani není na toleranci, do vzdělání druhého mi nic není. Také v některých případech za nevzdělání může z nějaké velké části škola, systém. Teď také nemluví o barvách pokožky, ale obecně.

    Aby člověk nepracoval a žil z dávek v pořádku není. Ale že by nám to nevadilo? To se mi nezdá. Možná nám to příliš nevadí a nepracujících vysokých úředníků, kteří žijí také z daní. Rozkradené miliardy. Příspěvky pro nezaměstnané jsou myslím naopak ve velké pozornosti, až by paranoika mohlo napadnout, že se tím odvádí pozornost od mizejících miliard v jiných oblastech. Ale to bych odbočil.

    Měl by být člověk, co odmítá pracovat a dostává peníze vděčný. Měl. Je? Většinou není. Někde je chyba. Na to kde je chyba je několik jednoduchých odpovědí. Skutečnost ale bývá složitější. Řekl bych, že ten kdo čeká vděčnost za možnost jít žádat o sociální dávky, ten bude zklamán. Viděl jsem a vídám mnoho lidí, kteří pobírají nějaké dávky (většinou s bělostnou pletí a většinou nikoliv podporu) a jen mizivé procento "vděčných". Důvody jsou vcelku jasné, pochopitelné, ale bylo by to na dlouho.
    16.10.2009 22:18 Yossarian | skóre: 20 | blog: tezkorict
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Hmmm, pane Dagů, tohle bylo krotké tancování prstíčkem po povrchu klávesnice. Podstatu jste přetancoval. Nejsem bolševik, ale použiju ve zkratce Lenina: 'Revoluce nastane, když dole nechtějí a nahoře už nemůžou.' Revoluce (coby dramatická změna stavu) je asi nezbytná, protože postaru ti dole už nedostávají, co jim po jejich právu náleží a ti nahoře už nechtějí dávat víc než jim solidarita velí.

    Tož tak.

    (Přítelka tvrdí že na základce v Radotíně se vyskytuje člověk co se hlásí k abclinuxu.cz, nejste to Vy, že ne?)
    Where the hell's my parachute?
    Dag avatar 17.10.2009 05:22 Dag | skóre: 25 | blog: kuk | Radotín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    Tak to nejsem já. Tuto školu jsem sice, za vynaložení nesmírné trpělovisti pedagogického sboru, dokončil, ale od té doby jsem tam nevešel. Ale je to dobrá zpráva. Nicméně mám pocit, že jsem tam nedávno mohl dělat aistenta u nějakého dítka s PAS. Ale nedělám.
    2.5. 18:42 Dana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vo tomhlectom rasízmu
    :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   Powered by 64bit.eu   64bit.eu logo
    © 1999-2010 Stickfish, s. r. o. Všechna práva vyhrazena.