abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 155 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 11:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Chybí mi volba:

    "žádnej film tam neni, jen nahoře nepovedená koláž a vlevo něco jako menu"
    19.6.2011 11:18 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    .. no a na pravé straně je to video - určitě ho najdeš - jsi přeci šikovnej kluk (; Případně řekni mamce...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 11:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Mamka říká, že je tam jen černo.
    19.6.2011 11:23 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Ajaj, tak řekni taťkovi ať ti správně nastaví prohlížeč (;
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 11:30 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Taťka říká, že problém není v nastavení prohlížeče, ale ve špatně zvolenym formátu...

    ...je to ZLOformát! :-D
    19.6.2011 11:32 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    njn stim nic nenaděláš chlapče - zlo je všude kolem nás ! :P
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 11:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    No hele, rozklik jsem to podruhý a nevim v čem byl poprvé problém, zatim to vypadá dost dobře, asi si to zkouknu celý :-D
    19.6.2011 11:41 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Super! - potom sem nezapomeň zapsat komentář - Díky (;
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 11:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Je to nějaký posraný, zasek se mi obraz, nejde to někde stáhnout v nějakym normálnim formátu? Jinak definice vývoje lidstva je docela trefná :-D
    19.6.2011 11:53 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Mě to jede normálně - přestaň stahovat porno a půjde ti to fpoho - případně by nebylo od věci začít uvažovat o přechodu z AMIGY na PC (;
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 11:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Porno nestahuju, mam doma sedmnáctiletou buchtičku. Ale neklesnu tak hluboko, abych si to pustil na její Vistě... :-D
    19.6.2011 12:00 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Dobře ty (; CG
    Migi avatar 19.6.2011 12:21 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 12:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    dík
    kotyz avatar 19.6.2011 14:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Stahni si to z uloz.to jako já. Je to docela vostrá píčovina, zábava zaručena :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jiří Němec avatar 19.6.2011 17:51 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Vždyť to vimeo používá html5, aspoň u mě. Co to máte za historický browser?
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    19.6.2011 17:55 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    ...to bude nejspíš první beta verze internet exploreru pro amigu (;
    Bluebear avatar 19.6.2011 11:54 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    To máš tak. Část lidí to nechápe. Část lidí by to sice chápala, ale úmyslně to přehlíží, aby si zachovali duševní zdraví. Další část pije nebo fetuje, aby to moc nevnímali.

    A pak je tu pár těch jako ty nebo já, kteří to vidíme, vnímáme a máme těžké deprese. A já se ptám: jsme opravdu my ti chytří?
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    19.6.2011 11:57 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    O chytrosti tady nepadlo ani slovo (; Vidět to může každý - stačí jenom chtít !
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 12:19 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...

    +1

    A netýká se to pouze tohoto "příkladu", nýbrž všech špatností, které se na tomto světě dějí.

    Čím víc toho člověk ví, tím je na tom hůř, má větší deprese, a celkově ho život moc nebaví. :-(

    Někdy si říkám, jestli by nebylo lepší odejít někam daleko, mimo civilizaci, kde bych o samotě, bez přístupu k jakýmkoli informacím o světe, žil poklidný život a o nic se nezajímal...

    19.6.2011 12:23 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    To by asi bylo fajn - ale jak se dostaneš na jinou planetu? Všude tě to dřív nebo pozdějc dostihne.
    belisarivs avatar 19.6.2011 13:31 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Ale hovno.

    Ja to vnimam, vidim a mam na haku.

    Nejake deprese jeste nicemu nepomohy. Tak co se srat?
    IRC is just multiplayer notepad.
    Bluebear avatar 19.6.2011 16:03 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Máš pravdu, znám několik lidí (včetně tebe :-D ) kteří to všechno chápou a přitom z toho depresi nemají.

    Část těchto lidí podezírám, že něco hulej', ale zdaleka ne všechny (například ty asi ne - špatně by se ti trefovalo při šermu :-) ).

    Myslím, že jste prostě další skupina: lidé se šťastnou povahou, kteří se prostě nenechají tak snadno vytočit. Kéž bych to taky uměl.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 16:47 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Kéž bych to taky uměl.
    +1 :-(
    19.6.2011 23:20 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    +1
    20.6.2011 00:24 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    A pak je tu pár těch jako ty nebo já, kteří to vidíme, vnímáme a máme těžké deprese. A já se ptám: jsme opravdu my ti chytří?
    Hmmm, vidím, vnímám, mám sice občas chmurné vize a z některých věcí mi běhá mráz po zádech, ale deprese z toho nemám. Ano, vím, že žiju ve světě, který zešílel a co se teď ocitl na velkém rozcestí, kde většina cest míří do temnoty, ale to není důvod, abych měl temnotu i uvnitř. Světu nepomůže, když si budu zoufat nad velkými problémy, které nemohu nijak ovlivnit, ale spíš to, když budu pracovat na malých problémech, které ovlivnit mohu. Krásně je to vyjádřeno v této modlidbě:
    Bože, dej mi vyrovnanost, abych se smířil s věcmi, co změnit nemohu, odvahu, abych změnil věci, co změnit mohu, a rozum, abych mezi těmito věcmi dokázal rozlišovat.
    PS: Alternativní možnost je zbláznit se (viz úvodní Lovecraftův citát z Volání Cthulhu). Podle jedné studie je inteligence a kreativita svázaná s rizikem šílenství, protože čím víc máme otevřenou mysl, tím s více věcmi se musí vyrovnat a s tím větším množstvím vzájemně si odporujících skutečnopstí pracovat. A pokud to nezvládem, tak sbohem příčetnosti a vítej svěrací kazajko a vypolštářovaná celo [morbidní smajlík]
    Bystroushaak avatar 20.6.2011 02:09 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Ano, vím, že žiju ve světě, který zešílel a co se teď ocitl na velkém rozcestí, kde většina cest míří do temnoty, ale to není důvod, abych měl temnotu i uvnitř.
    Po přečtení Rtuti jsem dospěl k názoru, že to samé si lidé mysleli v libovolné době.

    Podle toho co jsem vypozoroval to vypadá, že určitá skupina lidí (nemyslím že to jsou intelektuálně zdatnější jedinci, na druhou stranu, inteligentní člověk se podle některých názorů pozná podle toho, že myslel na sebevraždu) je prostě designovaná tak, že nemůže být šťastná.
    20.6.2011 10:11 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    to samé si lidé mysleli v libovolné době
    Asi tak. Pocit rozcestí a cest do temnoty existuje od počátků věků, a řeči o tom, že dřív bylo dobře ale teď je to fakt špatný, taky. Jediný rozdíl, a taky důvod proč máme dojem že teď je to už ultimátně v háji je v tom, že na rozdíl od té minulosti nevíme jak to dopadne. Pokud by se někdo z nás dožil roku 2100, tak se vsaď, že i tehdy by se dalo na nějakém diskuzním fóru (ať už to v té době bude znamenat cokoliv) dočíst něco ve smyslu "Jó, začátek 21. století, to byla idyla...oni ti lidi tehdy byli takoví roztomilí, spoustu věcí nechápali, spousta věcí je netrápila..ale dnes, dnes to stojí fakt za hovno, a kdo ví jak to s náma dopadne." A to je ono - jediné, co člověka doopravdy děsí je nejistota.
    belisarivs avatar 19.6.2011 13:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Jestli nekouris Tarrlitonky, tak jdi do prdele.

    Dobra nahoda. Pred par dny jsem na nej koukal. Na CSFD ho dost ztrhali, ale me se libil.
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.6.2011 13:31 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Z toho filmu jsem kus videl uz pred casem a prisel mi dost stupidni. Krome toho, ta hypoteza o tom, ze nejak klesa v dusledku porodnosti IQ je scestna, a ani empiricky se to nejak nepotvrzuje. Je to takova forma sovinismu pro lidi, kteri nechteji byt otevrene nacisty.
    belisarivs avatar 19.6.2011 13:34 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Je to takova forma sovinismu pro lidi, kteri nechteji byt otevrene nacisty.
    WTF?

    Nacisty? Vis vubec kdo to byl? Co s timhle ma mit nacionalni socialismus spolecneho mi je zahadou.

    Ten film je, a to predevsim, komedie.

    Fura komedii si dela z neceho srandu. Nektere z Nemcu, nektere z policajtu... A co jako?
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.6.2011 13:55 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    To nebylo mineno na ten film, ale na ten nazor (i kdyz si nejsem uplne jisty, ze to si z toho ten film dela legraci jak tvrdis, spis mi to prijde jako pokus se na tom komercne prizivit). S nacismem to ma spolecneho eugenickou ideu, ze je urcita skupina lidi spatna a tedy by se melo zabranit v jejim rozmnozovani.
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 15:31 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    ze je urcita skupina lidi spatna a tedy by se melo zabranit v jejim rozmnozovani.

    Což je ovšem v přírodě jev naprosto běžný a přirozený (viz Evoluční teorie/Přírodní selekce). ;-)

    V přírodě ovšem nikdo nikomu bránit v rozmnožování nemusí, jelikož se buď páří pouze alfa pár nebo se ti "hloupější jedinci" zcela přirozeně "eliminují sami".

    V lidské společnosti neplatí ani jedno...

    AsciiWolf avatar 19.6.2011 15:35 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...

    Tím samozřejmě nechci říct, že snad podporuji nacismus či "ideu nadčlověka".

    Pouze se na věci dívám z "věděckého hlediska" a člověka neposuzuji za "něco víc", nýbrž za živočišný druh, jako každý jiný... ;-)

    19.6.2011 16:02 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Písmenkoví vlci jsou víc, to snad ví každý, viď?
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 16:49 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    ?
    19.6.2011 18:46 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    No a? Ja znam evolucni teorii, ale nechapu, proc by se ji mela nejak ridit lidska moralka. (Je to naturalisticky omyl.)
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 18:49 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Je to naturalisticky omyl.
    [citation needed]
    19.6.2011 18:52 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Ok, podle Wikipedie to neni presne totez, ale mam na mysli toto.
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 19:03 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    N is natural. Therefore, N is good or right. U is unnatural. Therefore, U is bad or wrong.

    Tak přesně tento typ argumentů hojně používají ti "největší odpůrci evoluce" - Křesťané, respektive Katolíci (v kombinaci s "je to proti písmu svatému", "za to se budete smažit v pekle", ...). ;-)

    19.6.2011 19:23 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    To je jedno ne? To jestli to "prirozene" skutecne je nejak prirozene (tedy v prirode se vyskytujici) na to, ze je to logicky omyl, nema vliv.
    19.6.2011 18:19 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Z vasi reakce by clovek mohl pochopit, ze eugenika je neco spatneho. Ovsem dnes rozlisujeme pojmy pozitivni eugenika a negativni eugenika. Eugenika je v dnesni dobe take aplikovana - umele oplodneni, podminky pro darovani spermatu, etc...
    19.6.2011 18:50 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Proto jsem nenapsal "eugenika", ale "eugenicka idea". Proti pozitivni eugenice (napr. vyberu takove zygoty, ktere chybi urcity vadny gen) celkem nic nemam; tedy za predpokladu, ze to bude dostupne vsem a ne jen nekomu.
    19.6.2011 19:00 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Dobre. Presne jsem nerozumel terminu "eugenicka idea". K dalsimu se vyjadrovat nebudu, abych nevyvolal flame. :-)
    19.6.2011 16:11 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    súhlasím, pozerám na to 5 minút, nudí ma to, okrem toho ma rozčuľuje ten ideologický podtext a ten násilný ,,humor"...
    19.6.2011 13:45 Tomáš Srnka | skóre: 7 | Bratislava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    to video je zaujimave tak prvych 10 minut :)
    19.6.2011 13:50 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    ... a viděl si posledních 10 minut? je to ta scénka jak tam jedou na "stroji času" a popisujou vliv OSN (:
    19.6.2011 14:15 Tomáš Srnka | skóre: 7 | Bratislava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Hej, ja som si to raz pozrel cele, ale uz to bude nejaky mesiac dozadu.
    19.6.2011 14:06 Atrament
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    to jsem viděl celkem nedávno, ze začátku jsem byl nadšený, ale pak to celkem ztratilo dech a šlo to do kopru :( Ale pobavilo to, myšlenka vynikající, jenom nevyužitá na sto procent.
    19.6.2011 14:12 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    myslím, že je to celkově SUPER - když se nad tím trošku zamyslíš, tak ti z toho vypadne víc zajímavých momentů

    ( ...bohužel myšlení občas bolí... )
    =^..^= AmigaPower® avatar 19.6.2011 14:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Máš dva kýble... :-D
    19.6.2011 17:56 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    ...v jednom kyblíku je litr vody ve druhym dva litr ..kolik máš kyblíků ((: ....
    19.6.2011 14:35 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Je to píčovina, která nedává sebemenší smysl.
    19.6.2011 14:50 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    fpoho - taky názor (;
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 17:29 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...

    Že na toho trolla vůbec reaguješ...

    Jeho styl vyjadřování perfektně odpovídá stylu vyjadřování obyvatel toho "Absurdistánu". ;-)

    20.6.2011 06:12 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    A teď jsi mě urazil! Ten film je přecpaný rozpory sám se sebou.
    19.6.2011 14:56 Návštěvník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Tohle by tě mohlo zajímat http://www.youtube.com/watch?v=dBnniua6-oM
    19.6.2011 15:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Depresivní... příliš připomíná skutečnost...
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 15:33 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    +1 :-(
    gtz avatar 19.6.2011 19:04 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.6.2011 17:11 Tom Ripley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Prumerna komedie... Zadnou hlubsi myslenku jsem v tom teda neobjevil a jsem si celkem jistej, ze tam ani neni.
    kotyz avatar 19.6.2011 19:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Proč by měli bejt v komediích nějaký hluboký myšlenky?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.6.2011 20:01 Tom Ripley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Nerikam ze mely. Ale ze zapisku a nekterych komentaru se zda, ze nekteri tam nejake hlubsi poselstvi vidi.
    20.6.2011 00:38 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    jj, je to ironie, ale z tech komentaru by se mohlo zdat, ze lidi skutecne hloupnou... (mohlo, ale hloupi lide existovali vzdy, takze to ve skutecnosti nic neznamena)
    kotyz avatar 20.6.2011 10:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Jenom díky internetu je jejich blbost dostupnější ostatním, takže to vypadá jako by těch blců bylo mnohem víc než kdykoliv dřív v celý historii lidstva :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bystroushaak avatar 19.6.2011 18:38 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Inteligentních lidí bylo málo v libovolné době lidských dějin. Reálná vzdělanost střední třídy v minulém století dost stoupla, teď zas trochu klesá. Šance pro inteligentní a schopné jsou imho lepší než kdykoliv předtím, osobně nevidím důvod se plašit.

    Jinak ten film má zajímavou myšlenku, ale celkově je to dost podprůměrně a nudně podané. Navíc nedává smysl půlka technologií které tam mají - kdo je asi tak udržoval, když ne inteligentní lidé? Ve skutečnosti by to imho skončilo cca jako středověk.

    PS: Většina lidí má vlastní starosti, takže je jim to u prdele dokud se něco neposere fakt hodně. Tak jako to bylo vždy.

    PS2: Těm co to působí deprese bych doporučil stát se většími sobci a řešit jen své problémy. Až je vyřešíte, přijde čas na (mnohdy virtuální a médii vytvořené) problémy ostatních.
    19.6.2011 19:00 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Navíc nedává smysl půlka technologií které tam mají - kdo je asi tak udržoval, když ne inteligentní lidé?
    Asi běžej na linuxu ne?... :P

    PS: Většina lidí má vlastní starosti, takže je jim to u prdele dokud se něco neposere fakt hodně. Tak jako to bylo vždy.
    Pokud se problémy neřeší, tak přerostou do megaproblému, který se nedá řešit tak jednoduše, jako kdyby se začal řešit hned v počátku!
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 19:35 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Asi běžej na linuxu ne?... :P

    To jako, že Linux může používat/spravovat každý blbec? :-P

    Pokud se problémy neřeší, tak přerostou do megaproblému, který se nedá řešit tak jednoduše, jako kdyby se začal řešit hned v počátku!

    S tím souhlasím.

    Bystroushaak avatar 19.6.2011 19:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Pokud se problémy neřeší, tak přerostou do megaproblému, který se nedá řešit tak jednoduše, jako kdyby se začal řešit hned v počátku!
    Jak které. U některých se zjistí že to vlastně problémy nejsou, jako třeba ptačí chřipka a globální oteplování :) </flame>
    AsciiWolf avatar 19.6.2011 20:52 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Jak které. U některých se zjistí že to vlastně problémy nejsou, jako třeba ptačí chřipka a globální oteplování :)
    Což ovšem nejsou problémy, nýbrž "problémy". ;-)
    20.6.2011 06:41 zlo | blog: ZLO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Spíš jsem to myslel tak, že už jim to tam chodí 500 let bez údržby, protože je to linuxové řešení (;
    20.6.2011 09:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Zatím inteligence lidí, pokud bychom vzali vážně měřené IQ, stoupá. Bohužel, z hlediska úspěchu druhu, je přerostlé IQ postižení. Mnoho takových lidí není schopno fungovat ve společnosti bez pomoci druhých. Jejich vývoj je hrubě nerovnoměrný, vynikající výsledky někde jsou "vyrovnané" fatální neschopnotí jinde.

    K tomu mívají deprese, které si vysvětlují svojí inteligencí, ačkoliv se jedná jen o neschopnost vyrovnat se s podmínkami, základní schopnost úspěchu druhu. Z toho opět pramení mesiášství, až paranidní percepce a další negativní projevy, které vedou k osamělosti (v lepším případě), nebo vytvoření spásné teorie pro lidstvo, která se ukáže jako velmi chytrá... stupidita.

    Ve filmu je spíš zachycená sociální, kulturní zaostalost, ta je ale produktem prostředí. Toho co ho vytváří nadaní a chytří lidé pro dav, který tim tupne.

    Vysoce inteligentních může být v populaci, pokud má přežít, jen velmi malé procento. A to vygeneruje genetika, vždycky nějakou tu chybu udělá, v iq nahoru dolu, jí je to fuk.

    Test: a) Dělám si srandu b) Závidím, jsa blbem, inteligentním c) Popsal jsem upřímně své postižení (neschopnost) v důsledku příliš hloubavého mozku
    20.6.2011 09:25 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Castecne bych s tim souhlasil, ze nadprumerna inteligence muze byt handicap, ale nemyslim, ze je to handicap vic nez jakykoli jiny extrem, treba velka vyska, prilis mnoho svalu, atd. Myslim, ze lide maji tendenci zvelicovat pripady, kdy to z nejakeho duvodu (osobnostniho) handicap je a ty ostatni zapominat. Znam (nebo jsem poznal) spoustu velmi inteligentnich lidi, kteri zadne zavazne problemy nemaji.

    Na druhou stranu, pokud bereme absolutni inteligenci, tak si nemyslim, ze je to pro druh jako celek nevyhoda. Nezda se, ze by si lide tim, ze maji jako druh vysokou inteligenci, nejak snizovali sance na vlastni preziti (i kdyz je otazka, co presne tim prezitim vlastne je :-)).

    Na test nelze odpovedet pro nedostatek informaci.
    20.6.2011 09:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    To co jsem sepsal, byl takový pokus se na to podívat z druhé strany. Tedy ne z té, která je obvyklá, kdy se klade přímá úměra mezi velikost iq a hodnotou, použitelnosti, věrohodností člověka. Což zase tak až podle mého, a hlavně podle pozorování, není. Viz mí klienti a také viz někteří přátelé. Občas jsou na tom se vším tím 150 'kwé ve výsledku vlastně stejně jako ti s 80. Jen hůř, neb si to uvědomují.

    Jinak odpověď na blog, který implicitně klade rovnítko souhlasím (chápu to co autor) - jsem chytrý, nesouhlasím - jsem hloupý, budiž: Nevím jak většina, já tak hloupý jsem (neb nejsem tak hloupý, bych se nechal takhle manipulovat :)))

    Další druh výrazně inteligentních jsou ti, a jsou jich mraky, kde to až tak slavné s iq není, ale to si oni nepřipustí a pěstují si v sobě pocit výlučné nadřazenosti nad tupým davem. (Kůůůůrňa, nebo že tohle by byl můj případ?)
    20.6.2011 14:18 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    V prvom rade je dosť nejasné, čo to vlastne inteligencia a veľmi pochybná je spoľahlivosť merania IQ testami. Sú, aj keď je to tzv. všeobecná rozumová schopnosť, rôzne druhy inteligencie. Keď niekto vie rýchlo, samostatne a originálnym spôsobom riešiť technické problémy, ešte to neznamená, že bude rovnako výnimočný aj pri riešení problémov iného druhu. Tam sa naopak môže ukázať ako niekto celkom nepoužiteľný.
    20.6.2011 19:08 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    No, moje zkusenost je trochu jina. Ja moc na ruzne "dimenze" inteligence neverim. Spis jde o osobnostni vlastnosti, ktere mohou to ci ono posilit. Ale jinak bych rekl, ze inteligence je uzitecna ve vsem, co clovek dela. Pokud je nekdo inteligentni, muze tu svou inteligenci naroubovat na temer libovolny problem. A to obvykle znamena delat veci systematicteji a efektivneji.

    To co pozorujete bude spis nedostatek zkusenosti. Inteligentni lide mohou byt prilis zaujati urcitym oborem a ponekud ignorovat bezne zivotni zalezitosti (coz je treba muj pripad). Ale nemyslim si, ze bych je resil hur nez nekdo jiny, kdyz se na to soustredim.
    20.6.2011 20:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Hmmm, jefakt že lidé "talentovaní" jsou většinou talentovaní na všechno, co začnou dělat.

    Na druhou stranu jsou opravdu lidé, kteří jsou v některých směrech geniální, ale jinde je to těžký podprůměr. A není jich málo. A není to zaujetí, v některých případech se věnují pokusům, se v oblastech které nezvládají zorientovat alespoň průměrně, s nesmírnou snahou a dojemným nasazením a často také téměř nijakým výsledkem.

    A jak se vyrovnat s často nepochybnou "inteligencí" (podle vybraného testu) masového vraha? Když považujeme ineteligenci za klad.

    Pak jsou tu savantské schopnosti, ale to už je extrém.
    Bystroushaak avatar 20.6.2011 21:55 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    A jak se vyrovnat s často nepochybnou "inteligencí" (podle vybraného testu) masového vraha? Když považujeme ineteligenci za klad.
    Chyba je ve špatném chápání slova klad ve smyslu pozitivních vlastností vůči společnosti a ostatním.

    Inteligence je klad z hlediska daného jedince jenž jí oplývá - dovoluje mu to být úspěšnější (lepší lovec, lepší stavitel, pěstitel, větší svině).

    V knize Accelerando se objevila zajímavá myšlenka, že predátor je inteligentnější než kořist, aby dokázal v mozku emulovat její myšlení a předvídat její kroky. V případě masových vrahů jsou prostě jen kořistí lidé.
    21.6.2011 06:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Masový vrah z hlediska druhu, ale i jedince, není zrovna šťastná a úspěšná volba. Často končí bez potomstva.

    S predátory se tady někdo zarputile hádal. Je to zajímavá myšlenka, ale není to tak. Inteligentnější bývají sociální zvířata. Což je logické. Nejinteligentnější ptáci jsou krkavcovití, papušci a vrubozobí (kachny, husy). Orel je blbej jak troky. Mezi savci vedou delfíni (konečně pořádbej masožravec a lovec), velryby, opice. Slušně je na tom i pes, ale i slon, kůň.
    Josef Kufner avatar 22.6.2011 13:33 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Predátor nemusí být inteligentnější, stačí být silnější a rychlejší. Samotné chování může být celkem prosté: Počkej až půjde kolem, pak pronásleduj dokud ho nechytíš.

    Vyšší inteligence pak může kořisti pomoci přežít pobyt v blízkosti mnohem silnějšího predátora. Neznamená to však, že predátor bude o hladu, protože úspěšnější kořist se bude více množit a predátor bude mít více příležitostí k lovu a tedy i k úspěchu.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    20.6.2011 20:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    To je trochu také extrém , ale spousta lidí je podobných, jen né tak extrémně vyhraněnných.
    23.6.2011 00:59 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Nemôžete merať inteligenciu Papuánca inteligenčnými testami šitými na mieru príslušníkovi západnej kultúry... merať presne a spoľahlivo niečo tak krehké a ťažko uchopiteľné ako sú duševné vlastnosti je sotva možné.

    Mnohí tvoriví ľudia s veľkou fantáziou sú napohľad hrozní chaotici. Vyzerá to, že žiaden systém nemajú.Vedecky prepracované dopredu nalinkované metodické postupy by tú ich kreativitu zabili.Z toho zdanlivého bordelu však nakoniec vydolujú niečo, čo ten systematik nikdy nevytvorí.
    20.6.2011 09:28 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    c) je správně! Ne dělám si prdel. :-)))
    20.6.2011 09:26 cazfe | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Průměrnýho chlapa a průmernou prostituku zmrazí a náhodou se probudí o 500let později v době, kdy je většina planety úplně blbá. Jak je možný že lidstvo nevyhynulo a spoustu dalšího nám autoři zůstanou dlužni. Nicméně průměrák těm blbcům poradí, aby zalejvali pole vodou a ne limonádou a všechno je ok. Samozřejmě ještě vosouloží tu prostituku a zvolí ho za prezidenta USA nadělá haldu dětí prostě jak už to tak v debilních komediích bývá. IMHO stupidní komedie která urazí i vaši zadnici, jež se oprudí v důsledku toho že koukáte na takový pubescentí škvár :-) jestli chcete dobrou komedii doporučuji Dr.Divnoláska: aneb jak jsem se naučil nedělat si starosti a mít rád bombu
    20.6.2011 09:35 Pavel Křivánek | skóre: 29 | blog: Kvičet nezávaznou konverzaci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Biochemik George Wald byl jako laureát Nobelovy ceny jednou požádán, aby přispěl svým spermatem do speciální banky takto oceněných lidí. On je odmítl s tím, že to není jeho sperma, co potřebují, ale sperma lidí jako byl jeho otec, chudý imigrantský krejčí. Protože co jeho sperma dalo světu? Dva kytaristy...
    I'm sure it crashed in the most type-safe way possible.
    20.6.2011 09:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Přesný!
    20.6.2011 11:50 prqek | blog: prqek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Nesmysl, kdyby to tak fungovalo, tak v tom blbounově už dávno žijeme (anebo jo?). Inteligentní IMHO nikdy nepatřili mezi ty, co měli hodně dětí.
    20.6.2011 15:03 Loque
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Proč se zdejší intelektuálové děsí budoucnosti? Sami mají přeci budoucnost ve svém spermatu - stačí mít dost dětí a IQ poroste až do nebes...;)
    23.6.2011 00:56 omm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    http://www.calamitiesofnature.com/archive/?c=543
    24.6.2011 08:58 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je už většina lidí tak hloupá, že vůbec nechápe ...
    Idiocracy (Že by nový námět na překlad?)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.