abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (85%)
     (3%)
     (6%)
     (5%)
    Celkem 668 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    16.9.2005 15:23 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Wow
    Tak to je síla, vyjadřuji tímto příspěvkem soucit s Tvými daty a tabulkou oddílů.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 15:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wow
    Díky :-) Ještě že na data nešahal; tabulka oddílů sice naštve, ale není to tak hrozné.
    16.9.2005 15:37 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Wow
    Tak to jo, hlavně že tak, vždy může být hůře ...
    16.9.2005 15:39 Veritas | skóre: 13 | blog: veritas
    Rozbalit Rozbalit vše Záloha
    Zálohovat se vyplatí.
    Nehledej hry v Linuxu. Linux je hra!
    16.9.2005 15:44 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Já se tomu nedivím.
    Windows mě omrzely hodně rychle a nemám je rád už mnoho let. Protože je to operační systém "pro každého" (aspoň Microsoft by to tak chtěl), vypadá podle toho. Běžný uživatel nepotřebuje Windows Vista (asi proto to zpoždění), Windows XP většinou stačí. Kdekdo má doma Windows XP Home/Professional legální/nelegální, ale jen tak někdo nemá 320 GB disk (já mám třeba jen 120 GB, navíc až jako třetí, takže potíže nehrozí). Když jsem se koukal do nabídek několika firem (jmenovitě Autocont, Mironet, Orange & Green, kdyby to někoho zajímalo), nabízí počítače i se 40 GB disky - no a lidi to asi kupujou, jinak by to nenabízeli. Proč by si M$ honil triko kvůli té trošce střihačů videa a kvůli warezníkům? Jiné využití pro velké disky pod Windows XP Home/Professional si nedovedu představit. :-) Navíc Windows Vista jsou už za dveřmi a v konečné verzi to jistě bude fungovat. (Snad...)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 15:48 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Což ono WinXP LBA48 podporuje, pokud se to zapne v registrech nebo se nainstaluje nějaký Service Pack, který to zapne sám...

    Ale do toho installeru to teda zapnout mohli.
    17.9.2005 00:22 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Ser Více Pack na druhou :-)
    17.9.2005 00:43 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Taky mám ten pocit. :-D Proč ten systém furt opruzuje se zabezpečením a antivirama a vnucoval i automatickou aktualizaci, když jsem preventivně zablokoval přístup k internetu tak, že jsem síťovou kartu zakázal? Před instalací Woken jsem pro jistotu vytáhl síťový kabel, ale ani to nestačilo.
    stativ avatar 17.9.2005 15:00 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    zajimavy ,je ze kdyz jsem jednou ve windowsech zakazal pripojeni na sit tak se mi vubec nespustily!!! nechapu proc nejaka zakladni systemova sluzba pro "vzdalene volani procedur" chtela za kazdou cenu komunikovat s internetem.

    PS. uprimnou soustrast, windowsy toho zvladnou hodne ... pokazit (jsem slusnej clovek, jinak bych se vyjadril trochu jinak)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Luk avatar 16.9.2005 16:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    nabízí počítače i se 40 GB disky
    Upřímně řečeno, jak velký disk je potřeba do kanceláře, kde se pracuje s nějakým specializovaným programem + nějaké texty, tabulky apod.? Mám dojem, že 40 GB je až příliš, menší disk aspoň nebude svádět k ukládání filmů a jiných nepracovních věcí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 16:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    No, u mě je filmů tuna. Ale nedělejte ze mě někoho, kdo jen sosá a nic neplatí: do kina chodím víc, než někdo, kdo filmy na disku nemá (asi obdobná situace jako u sosačů muziky - taky za legální muziku utrácí víc než ostatní).

    Ale jinak je 40GB disk do kanceláře fakt hodně.
    16.9.2005 19:02 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Někdy mě vytáčí linuxáci, co hlásají, jak mají svobodný software, že mají vše legálně a na windows nemají peníze. A přitom jejich disk je hotovej hudební jukebox nebo filmotéka.
    To Doli: neber to osobně ;-)
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    16.9.2005 19:59 snowracer | skóre: 21 | blog: Omniloquent | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    A není ono legální mít ty filmy a hudbu pro vlastní potřebu? :-)
    16.9.2005 20:56 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Můžeš mít kopii toho, co jsis koupil. Nic víc.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    16.9.2005 22:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Nedávno na root.cz vyšel článek od nějakého právníka, který tvrdil, že je možné mít kopii pro vlastní potřebu bez ohledu na to, jestli sis to koupil (týká se audiovizuálních děl) - nahrávat si filmy z televize ti také nikdo nezakazuje
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2005 23:19 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Tam ale platíš koncesionářské (nazývám to správně?) poplatky a v tom je zahrnuta cena za dílo.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    17.9.2005 02:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Dobře, tak třeba když si půjčíš CD z knihovny a doma si ho přepálíš - podle zákona to smíš taky, pokud je to pro vlastní potřebu (tj. nebudeš to používat pro veřejné produkce, vydělávání peněz dalším šířením a podobně). Citace z příslušného zákona je o něco níže
    Quando omni flunkus moritati
    Ondrej avatar 17.9.2005 19:06 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Ja platim konsecionarsky poplatky Nove a Prime? To je mi novinka, ja myslel ze jenom CT a CRo
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    16.9.2005 22:54 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Není pravda. Můžeš si vyrobit kopii jakéhokoli publikovaného díla pro vlastní potřebu. Nesmíš je dál šířit.
    17.9.2005 20:52 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    sice OT ale:

    Kdyz si tedy vycucam z prstu MP3 od nejakyho umelce tak je to legalni aniz bych mel original.

    Kdyz si tyto MP3 vycucam z prstu tak ze si je odnekud ztahnu tak moje pocinani je legalni, ale pocinani toho od koho to stahuju je nelegalni protoze on to poskytuje dal.

    Dobra schiiiza.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    18.9.2005 11:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Dobrá schíza a ne jediná. Držení drog v množství pro vlastní potřebu je taky legální, ale nákup, prodej nebo výroba drog je trestný čin
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 18.9.2005 14:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    To není tak docela pravda. Před rokem 1999 to tak bylo, ale při "drogové" novele TrZ došlo i k novele přestupkového zákona, která držení malého množství drogy označuje jako přestupek. Takže to legální není, ale není to trestné (hrozí za to "jen" pokuta).

    Nicméně to opravdu není jediný případ - nákup nelegálně vyrobeného lihu (nebo obecně čehokoliv jiného) není nelegální, nákup padělku značkového zboží taktéž. V některých státech toto nelegální je, ale nepovažuji to za dobré řešení, protože v řadě případů člověk nemůže poznat, že je to černota.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 16.9.2005 20:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Ale oni mají všechno legálně ;-) Když si někdo zkopíruje pro vlastní účely (tj. nikam to dál nešíří) hudbu nebo filmy, je to zcela legální - i když je to nemorální, pokud to není volně nabízeno.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.9.2005 20:51 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Kopirovani pro vlastni potrebu se tyka jen hudebnich del a to jeste kvuli spatne formulaci zakona. Neslysel jsem, ze by se to vztahovalo i na filmy.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Luk avatar 16.9.2005 22:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    § 30
    (1) Za užití díla podle tohoto zákona se nepovažuje užití pro osobní potřebu; to neplatí pro zhotovení rozmnoženiny počítačového programu či elektronické databáze nebo rozmnoženiny či napodobeniny díla architektonického stavbou.
    (2) Do práva autorského tak nezasahuje ten, kdo
    a) pro svou osobní potřebu zhotoví záznam, rozmnoženinu nebo napodobeninu díla; ...
    Kde tam vidíš, že se to týká jen hudebních děl? Ohledně "špatné" formulace, bylo to ve starém AZ, a v tom novém (121/2000 Sb.) je to rovněž. Kdyby to bylo tak špatné, nedělám si iluze, že by si to vydavatelé (společně s organizacemi jako OSA, Intergram atd.) neprolobovali u poslanců při tvorbě nového (současného) AZ.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 20:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Windows mám legálně. Stahuju filmy, co jsem předtím viděl v kině, takže peníze ode mě mají.
    16.9.2005 20:59 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Hm takže ty nemáš nic jiného, než to, cos viděl v kině? Divil bych se.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 22:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Je to tak...protože to, co jsem neviděl v kině by se mi stejně nelíbilo...
    16.9.2005 23:00 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    Ale nemají od tebe peníze za DVD! A peníze za Special Edition... a pak za Director's Cut, Ultimate Edition... ^_~
    16.9.2005 17:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já se tomu nedivím.
    40GB disky jsou ze starých zásob a je potřeba se jich zbavit, proto se montují do sestav - do počítačů pro kanceláře a pro BFU domácnosti. A BFU to kupují, i když dvakrát tak velkej disk stojí jenom o dvě stovky víc.
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2005 15:52 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Vítej v klubu
    Zkoušel jsem podobné věci (s notebookem jsem dostal windows, tak jsem se je pokusil nainstalovat, ale už tam byl na 2 oddílech linux) a přišel jsem o home. Od té doby mi nesmí windows na počítač.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.9.2005 16:45 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Někde je chyba
    Něco je špatně. Osobně mám hda 120GB Linux a hdb 200GB Windows. Nikdy se mi nic podobného nestalo.

    Pokud chceš regulerně nainstalovat WindowsXP na lba48 (hd > 138GB), musíš mít instalátor s WindowsXP SP1, nebo si ho udělat podle oficielního návodu, nebo instalit na menší diska, dodat SP1 a pak roztáhnout.

    Osobně preferuji instalovat system na 30GB a zbytek používat na data, games, ... .

    Pokud používáš více disků, není nic jednodušího, než disk s Linuxem při instalaci Windows odpojit, aby Windows nepřepsal MBR, nebo jakse to píše.

    Pokud požíváš jako zavaděč lilo, musíš mu říct, že při spouštění z druhého disku ho má brát jako první.

    boot-as = 0x80

    http://www.xplesa.wz.cz/text/config_lilo.conf

    PS: Co je to tu za odborníky? Nadávaj na Windows a ani je neuměj nainstalovat.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 17:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Velký disk Windowsu nedám ani náhodou. Ale Windows bez SP1/SP2 LBA48 podporuje, jenom ho Microsoft nezapl - co je to za logiku?!

    "než disk s Linuxem při instalaci Windows odpojit"
    "...že při spouštění z druhého disku ho má brát jako první."
    Hmm, docela šílené metody k provozu systému "nové generace" nebo jak to M$ vždycky prohlašuje. To první dělat kvůli Windows dělat nebudu (do mého systému nevleze dokud si s tím neporadí) a to druhé se dá použít až po installu.
    16.9.2005 17:11 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Odpojit disk, na kterém je již v boot sektoru zavaděč, aby ho jiný zavaděč nepřepsal se mi nezdá jako šílená metoda. Potom budeš mít dva zavaděče na dvou diskách. Když vyndáš disk s Linuxem a někam ho odneseš, Windows, nebo jiný systém ti z druhého disku nabootuje. Podle mě je to dobré řešení.

    To že lilo neumí bootovat, zavést system z druhého disku, a musí se zapsat jeden řádek do /etc/lilo.conf není problém Windows.

    Ach ti Linuxový odborníci. Skláním před nima. Ještě že jsem jenom kecal kterej tu jen provokuje.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.9.2005 19:20 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Tomu teda říkám řešení... Co třeba chtít po windows aby uměly normálně zapsat zavaděč kam chci já a né nějakej programátor microsoftu?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.9.2005 20:01 snowracer | skóre: 21 | blog: Omniloquent | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Nesdílím názor, že bych měl brát do ruky šroubovák kvůli instalaci software.
    17.9.2005 00:45 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Disky by měly jít vypnout v BIOSu, stejně tak C/DVD.
    16.9.2005 17:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Špatně čtete.

    Autor blogu psal, že chtěl instalovat na 40GB disk a na tom velkém měl Linux.

    A že Windows instalátor přepíše disk, na který nemá vůbec co hrabat, za to tady žádnej odborník nemůže.
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2005 17:15 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    I kdyby chtěl instalovat třeba na 20GB, tak se instalátor vždy zeptá, kam instalovat. Ale stejně je podle mě vhodné postupovat podle toho jak jsem psal.

    Přeci nejste retardi, který ani neuměj nainstalat Windowsy.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.9.2005 17:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Oprava: nečtete špatně, protože jste ten blog asi nečetl vůbec
    Řekl jsem si: "Ale co, stejně instaluju na 40GB disk" a stisknul jsem enter na tom menším disku. Vyskočila na mě děsivá cedule s nápisem, který stroze oznamoval, že ačkoliv chci instalovat na druhý disk, tak na prvním disku je neMicrosoftí filesystem (což je pro něj přece absolutně nepřípustné) a proto instalovat nebude.
    Já bych řekl, že si vybral, kam instalovat, což ale instalátoru nebránilo dělat (destruktivní) změny jinde. Slušně vychovaný instalační program by se mohl aspoń zeptat
    Quando omni flunkus moritati
    16.9.2005 17:59 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Legrační je, že normálně se XPčka ptají na každou kravinu, 3x za minutu otravují s místem na disku, ale přepsání MBR jim za otázku nestojí...

    Z.H.
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    16.9.2005 20:34 Pepa Rokos | skóre: 8 | Buková
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Podle mých zkušeností musím říct, že je skutečně lepší před instalací windows disk s jiným OS odpojit. Instalační program windows je nejspíš napsaný poněkud svérázným způsobem :-)
    16.9.2005 22:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Taky to tak dělám; Linux jsem instaloval už kdysi a trvalo by mi asi dost dlouho, než bych si vzpomněl, kde se co nastavuje.
    Quando omni flunkus moritati
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 17:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Mám si sehnat videokameru a ukázat jak potvrzuji enterem instalaci do toho FAT32?
    16.9.2005 17:52 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    Víte, ono ten povzdech byl (alepsoň tak jsem ho pochopil) hlavně nad tím, že instalátor hrabe tam, kam mu nikdo neřekl, aby hrabal a ještě ve chvíli, kdy by to nikdo nečekal. Rady tipu "tak ten disk odpojte, když instalujete win" jsou dost mimo mísu, jelikož problém neřeší, ale obcházejí. To je jako s řešením vandalismu ne tím, že by se vandalové zavřeli, ale tíjm, že se nakoupí tlustí skla do oken, aby je tak jednoduše nerozbíjeli. Narozdíl od problému s vandaly by zde existovala jednoduchá cesta (z pohledu ms), jak problém odstranit.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    wake avatar 16.9.2005 20:40 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Někde je chyba
    ehm... já asi jsem retard, kterej si neumí nainstalovat Win(XP). doma se mi už X let (to byly ještě aktuální WNT40SP3) taková havěť nevyškytuje a v práci to inštalujou profíci z oddělení adminů.
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    16.9.2005 17:28 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Pouzit hlavu?
    RTFM, to snad neni ani mozne, nevi co dela, ale nadava ze to je shit. To o necem vypovida.
    16.9.2005 17:36 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pouzit hlavu?
    Podle mě je chyba někde mezi kompem a klávesnicí. Přeci číst to co píše intalátor snad tzv.Linuxový odborník dokáže. Jestli neumí ani nainstalovat Windwsy na jinej disk a pak nadává jakej je to shit, tak tomu se fakt už nemám co říct. Snad jen kdyby přišel o data, tak se víc pobavim a vysměju se mu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 17:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pouzit hlavu?
    Tak co dělám špatně? Chci nainstalovat Windows na IDE Primary Slave - jak na to? Instalátor mě před vedlejšími efekty nijak nevaroval.
    16.9.2005 18:16 Ashtar | skóre: 6 | blog: Len tak... | Jáchymov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pouzit hlavu?
    "chyba někde mezi kompem a klávesnicí."

    ...tam je predsa kábel, nie?
    16.9.2005 18:18 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pouzit hlavu?
    No jo. Tak teda ještě dál od kompa.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Luk avatar 16.9.2005 18:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pouzit hlavu?
    A když zavaděč do MBR vůbec instalovat nechci, tak co? Jak to řeknu instalátoru Windows? Obávám se, že nijak. Prostě to tam narve a basta.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.9.2005 19:24 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pouzit hlavu?
    Myslím, že máš místo mozku z MS manuálu kostku...

    Zajímalo by mě, co hulíš, že máš takovéhle kecy. Můžu tě o něco požádat? Běž na zive.cz a neotravuj tu. Na zive.cz přesně zapadneš mezi jejich antilinuxové hvězdy.

    Pokud máš něco proti lidem co používají jiný OS než Windows, tak to napiš srozumitelně a podlož fakty. To tvé navážení se do ostatních se mi vůbec nelíbí.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Saljack avatar 17.9.2005 22:27 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pouzit hlavu?
    Fakt už jseš trapnej potkat tě na ulici tak ti tak namlátim že si ty widle narveš do ..... a nech si ty keci už mě fakt .... ty Pííííííííp
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    16.9.2005 17:40 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše LBA ve WinXP
    Win XP je stary operacni system (konec 2001 vypusten ovsem zmrazeni bylo nekde v polovine 2001). V te dobe to bylo s podporou LBA48 v Linuxu take hodne zajimave takze neni duvod toto zde vubec zminovat (spise ja vase blbost, ze jste na to nepomyslel). Staci pouzit instalacku WinXP SP2.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 17:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LBA ve WinXP
    Přečet jste si to vůbec? Já do toho 320 GB disku NIC NEINSTALOVAL! Jen jsem se zmínil, co ukázal...
    16.9.2005 22:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LBA ve WinXP
    Toho si nevšímej; ten, na koho reaguješ, není jediný, kdo tu neumí číst.
    Quando omni flunkus moritati
    Saljack avatar 17.9.2005 22:29 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: LBA ve WinXP
    Já už bych nejradši napsal něco tak sprostýho že by se tady všichni divily
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    16.9.2005 17:46 draco
    Rozbalit Rozbalit vše ach jo
    pomocou Nlite si integruj Sešrvice Pack 2 do instalacky a tak napal na cdcko. potom by ti to malo spravne rozpoznat 320 GB disk. a inak pre buducnost (co asi pochybujem ze budes este raz instalovat windows) odpoj linuxovy disk. nechaj len ten 40 GB a nainstaluj windows. potom si v biose povoluj/zakazuj disky podla toho ci chces bootovat win alebo lin. :) pouzivat hocijaky boot manager pre win a lin zaroven je hazard. vzdy sa daco dosere.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 17:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ach jo
    Hmm, já předpokládal slušnost Windows. Linuxový installer když vidí Windows na disku běžně nezačne ničit...
    16.9.2005 17:52 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    No, že nepoznal správně velikost disku asi není ten největší problém. Tohle:"Ve zkratce: ačkoliv jsem instalaci vůbec nezahájil a s prvním diskem jsem pod installerem nijak nemanipuloval, Windows přepsal zavaděč prvního disku a zlikvidoval tabulku oddílů" mi ale normální nepřijde.

    Z.H.
    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    16.9.2005 18:12 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    WindowsXP lba48 nepodporuje.
    WindowsXP SP1 lba48 už podporuje, SP2 není potřeba.

    Pro integaci SP1 nebo SP2 není pořeba jiný program! Stačí nakopírovat obsah CD do adresáře a spustit SP1.exe s parametrem (kerej si už nepamatuju, ale i na www.zive.cz byl podrobný návod)

    Pokud odpojíte disk s Linuxem a budepe instalovat na ten 40GB disk a dokážete to, zařadím si vás do skupiny schopných instalace OS Windows. Pak si připojíte disk s Linuxem, nabootujete a nastavíte si lilo, nebo grub tak, aby bootovali i Windowsy. Jak nakonfigurovat lilo jsem psal a ostatně se to píše v dokumentaci, kterou si každý správný Linuxák čte vždy před spaním.

    To jsem dokázal i já, a podle ohlasů jsem jen kecal a provokatér první kategorie.

    Ať žijí jinuxový odborníci. Alespoň je sranda.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.9.2005 19:28 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Pokud odpojíte disk s Linuxem a budepe instalovat na ten 40GB disk a dokážete to, zařadím si vás do skupiny schopných instalace OS Windows.

    Nechápu, prč by někdo měl provádět podobné kraviny. Přece ten tvůj oblíbený a dokonalý MS Windows zvládne všecno.

    Pak si připojíte disk s Linuxem, nabootujete a nastavíte si lilo, nebo grub tak, aby bootovali i Windowsy. Jak nakonfigurovat lilo jsem psal a ostatně se to píše v dokumentaci, kterou si každý správný Linuxák čte vždy před spaním.

    Jak mám tohle provést na jednom jediném disku? První (druhý, třetí... dosaď si jakej chceš) oddíl je prázdný a na něj budu instalovat windows. Na dlaších oddílech jsou data a různé operační systémy. V MBR je nainstalované lilo (nebo grub). Ty, jakožto správný windowsák mi určitě poradíš...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.9.2005 20:30 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Jakožto uživatel OS Linux i Windows ti mám poradit? Tobě? Si děláš pr.el?

    Přeci nejseš amatár a tele, které nedokáže pochopit, že Microsoft nechce dát volbu pro zápis či nezápis boot-sekvence do MBR, protože je to komerční firma. Prostě nechce, aby se na disku objevovali další systémy.

    Tak ti nezbyde nic jiného než nabootovat linux z CD, rosekat disk tak, jak sám chceš a nainstalivat Linux. Zavaděč lila, nebo grubu si pro zálohu nainstalit na Disketu. Není to tragédie a pokud někdo nedisponuje š disketou, tak moderní distribuce obsahují live systémem s možností opravy MBR. Potom nainstalovat Windows na část partice, kterou vybereš. Jde to a není to umění. Pak nabootovat z diskety, nebo z live-CD a opravit MBR a dopsat si volby do konfiguráku.

    Takhle jsem instaloval hromadu počítačů a nikdy se mi nestalo, že bych byl takovej retard a neschopák, abych sy smazal něco co nechci. Ani instalačkou Windows. Prostě je to volovina.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.9.2005 20:36 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Jakožto uživatel OS Linux i Windows ti mám poradit? Tobě? Si děláš pr.el?

    Máš pravdu, mě nemusíš radit. Já si ty windows instalovat nebudu :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.9.2005 20:51 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Jsem zapoměl, že také existují osoby, kterým když nejde nainstalovat OS Windows, nebo když ho neumí nakonfigurovat, tak o něm prohlásí že je špatnej a už ho nikdy nebudou potřebovat.

    Promiň, ale o tobě jsem si myslel, že jsi znalej, normální a něco umíš. Alespoň ses tak choval ale tohle. Nejdřív hesla jak se to dělá a pak že to nepotřebuju.

    Pro informaci. Windows používám, ale za JXP se nepovažuju. Používám také Slackware, Ubuntu a v práci HPUnix.

    Jediný co nechápu je demagogie Linxácké sekty která odmítá MS Windows, považuje ho za největší zlo proti kterýmu se musí jen bojovat, a nakonec se ukazuje že svého nepřítele ani nezná.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.9.2005 21:10 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Klídek... Napsal jsem, že Windows instalovat nebudu. To neznamená, že je upírám někomu jinému. V práci jedou všichni (kromě techniků) na windows a je mi to úplně jedno. Když musím, tak prostě s Windows pracuji (jako uživatel).

    Windows znám pouze z pozice uživatele případně je potkávám na síti (samba a podobně), ale z pozice administrátora jsem neměl šanci s nima pracovat. Windows neumím nakonfigurovat, nevím jak se v nich řeší nějaké opravy spadlého systému, nevím kde a jak windows nastavit logy, jak trasovat určitý proces. Taky nevím jak se ve windows nastaví něco jako selinux nebo třeba grsec v linuxu. Ani nevím jestli to jde. Systému Windows nerozumím.

    Víš proč to neumím/nevím? Nikdy jsem to nepotřeboval, od začátku své práce s PC jsem pracoval v linuxu případně beosu nebo i v nějakém DOSu.

    "Nastavit Windows" pro spoustu lidí znamená přidání uživatele a změnu rozlišení obrazovky. Pro mě to znamená přesně to samé co v linuxu. Jak windows zabezpečit, rozjet různé síťové služby a další...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    16.9.2005 21:32 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Promiň, nemyslel jsem to špatně, ale občas mi příde, že demagogie Linuxových fanatiků nazná mezí a podle mě to vývoji systému škodí. Staré heslo zní, teda netušim jestli to napíšu přesně, že pokud chceš porazit nepřítele, musíš ho poznat. Pokud tedy někdo chce porazit Windows, proč se chová tak jak se chová.

    Jinak máš pěkný stránky. Se budu muset něco od tebe naučit. Zatim dělám jen www.detilesa.wz.cz
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.9.2005 22:06 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Chtěl bych se něco víc o windows naučit, ale není na to čas. Sem tam si šťouchnu do šéfa (ahoj Lukáši :-)), že bych chtěl školení na windows, ale jaksi se to míjí účinkem. Místo toho mě pořád tlačí do solarisu, linuxu, nějakých javovských oblud a jiných potvor :-)

    Stránky se mi taky líbí, jestli ti jde o html a vzhled, tak to je dílo lidí z www.drupal.org (jeden z výchozích skinů). Pokud jsi myslel obsah, tak to jsou jen věci, které se dají najít v manuálech...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Luk avatar 16.9.2005 22:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Nic ve zlém, ale musím si rýpnout (o tomhle ani nemluvím):-D:-D:-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    17.9.2005 05:23 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Máš recht, nemám čas na svoje stánky, ale www.detiles.wz.cz ujdou.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.9.2005 00:17 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Tak a teď aspoň vidíte co asi musí zažívat BFUčko které začíná s linuxem a neví kde co má hledat, jak se co konfiguruje, kde jsou ty zatracené konfiguráky, jak má nastavit to a nebo tamto a proč to vlastně má nastavovat když to ve winech nemusel dělat... A když se potom zeptá tady nebo na rootu, ještě ho zjebe nějakej blbec, co neumí ani nainstalovat WIN XP.

    (Ne tedy že bych tím blbcem myslel přímo Vás, ale tak to skutečně v mnoha případech je).
    17.9.2005 10:07 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    To s tím blbcem se mi teda nelíbí.

    Hodnotíš lidi a jejich znalosti podle toho jak umí instalovat Windows? Proč? Copak instalovat Windows musí umět každej?

    Vše je o přístupu. Když si přijdeš na abclinuxu a dupneš si, že chceš okamžitě odpověď, jsi hrubý případně prostě ignoruješ rady lidí, kteří se ti snaží pomoc, tak se nediv, že dostaneš vynadáno. Hodně lidí si myslí, že "umí Windows" a Linux musej zvládnout hnedka, je to přece taky takové grafické klikací.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 20:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    WindowsXP lba48 IMHO podporuje - stačilo to zapnout v registrech.
    16.9.2005 18:17 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    "Ve zkratce: ačkoliv jsem instalaci vůbec nezahájil a s prvním diskem jsem pod installerem nijak nemanipuloval, Windows přepsal zavaděč prvního disku a zlikvidoval tabulku oddílů"
    Další kokotina. Aby instalátor přepisoval tabulku a chtěl instalovat někam jinam než mu uživatel řekne je hámotina největší. Tohle umí tak možná ultrarychlý instalátor Linuxu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    16.9.2005 19:27 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ne. Ihned po započetí kopírování souborů na disk se přepíše MBR a boot sektor disku C:. Ne před tím, ne potom. Toto vypočitatelné chování instalátoru Windows na počítačích, které mají C: jako /dev/hda1 zformátované na FAT/NTFS, lze snadno využít k obnově ztraceného zavaděče, i když vedlejším účinkem je to, že LILO i GRUB jsou tímto z MBR odstraněny. Tabulka oddílů to přečká zpravidla beze změny.
    Pavel Stárek avatar 16.9.2005 19:52 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    i když vedlejším účinkem je to, že LILO i GRUB jsou tímto z MBR odstraněny.
    I když ani to není až tak pravda. Mám nainstalovanou Fedoru 4 a grub je nainstalovaný do MBR na /dev/hda a až potom jsem přeinstalovával Windows2000 na /dev/hda1 a světe div se oni nepřepsali ten zavaděč v MBR. Z toho plyne poučení, že instalátor Windows někde z něčeho poznal, že ten MBR nemá přepsat. Čuměl jsem na to jako blázen, poprvé jsem nemusel po instalaci Windows bootovat rescue režim z instalačního média Fedory.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 20:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Aby instalátor přepisoval tabulku a chtěl instalovat někam jinam než mu uživatel řekne je hámotina největší.
    Hmm, takže tohle všechno jsem si teda vymyslel...?
    16.9.2005 20:32 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Asi jo. Nebo si něco smáčknul aniž by sis toho všimnul.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.9.2005 22:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    To je fakt neuvěřitelný. Já si tu videokameru snad fakt seženu. ENTER na oddílu FAT32, rovnou to vyhodilo chybu...toť vše a zavaděč+tabulka oddílů v čudu.
    16.9.2005 22:32 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Prosímtě nic nescháněj. Existuje několik verzí instalaček windows, některé to dělají a některé ne. Zvláštní případ bývá instalace na laptop. Tam někdy výrobce dodá instalačku která prostě bez ptaní zruší vše co je na disku, udělá nový oddíl (oddíly) a nainstaluje to bez ptaní i s doplňkovým software.

    Ona instalace linuxových zavaděčů nefunguje taky ideálně ale skoro vždy se to dá nějak vyřešit. Ovšem najít řešení někdy bývá velice zdlouhavé. Tahle diskuse mě připadá jako u blbejch. To se tady musíte pořát hádat?
    17.9.2005 11:03 Zdeněk Houdek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...

    Jo, přesně tak. Zvláš takovy ty OEM a podobny instalacky k novym sestavam. Mel jsem tu cest reinstalovat Win XP na sestave od LYNXu, ke ktere bylo prilozeno CD (takovy to s logem firmy, ktera vyrabi a prodava PC sestavy, proste urceno vyhradne pro distribuci s novym PC), predtim probehlo prerozdeleni disku.

    Na pocitaci uz byl system jednou preinstalovan a pri bootu na vas vyskocilo zajimave menu: vyberte system - Win XP nebo Win XP. Ta prvni moznost vas hodila do puvodniho zboreneho systemu (adresar C:\Windows), ta druha vas hodila do holeho cerstve preinstalovaneho systemu (adresar C:\Windows.001). Neslo mi do hlavy, jak to clovek, ktery to prede mnou reinstalil, dokazal. Rikal jsem si ze oddily naformatuju v instalatoru, jak jsem byl zvykly z instalace XP. Nabootoval jsem z CD.

    A ... instalator tam zacal praskat Win XP Home bez jakyhokoli optani nebo potvrzeni. (uz jsem zacinal tusit, jak to nestastnik prede mnou dokazal). Proste zadnej vyber oddilu, formatovani, adresare ani dalsich jinych moznosti.

    Po dokonceni a restartu na me vykouklo bootmenu, kde byly tri polozky na vyber: Win XP Home , Win XP Home a Win XP Home. :-) System ted zabiral trikrat tolik, ale jedina pouzitelna volba byla ta treti. (Zajimalo by me co by s timhle delal BFU, ktery by se pokousel preinstalovat system pomoci tohoto CD po nejakem nestastnem padu)

    17.9.2005 01:46 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Něco "smáčknul", že? Myslím, že znalý člověk vždycky maximálně něco "zmáčkne". Omlouvám se, že si takto rýpu, ale Vaše komentáře a posléze téměř urážky mi dost vadí. Osobně si také myslím, že je chyba instalátoru, když nepozná větší disk a když instaluje někam, kam nemá. Jasně, že si umím odpojit disk, ale proč bych to měl dělat, když si platím komerční systém a chci za své peníze kvalitu a pohodlí?
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    17.9.2005 10:44 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše dva svety
    Fakt se mi libi, jak nekteri co nadavaji na windows a jsou zhyckani primocarosti linuxu, nedokazou pochopit, ze bohuzel pokud ve windows nejde neco primo, musi se jit oklikou. Podle myho je dulezitej cil, i kdyz ta cesta neni uplne idealni. Je to jako mezilidsky vztahy, kdyz se s nekym nedohodnete, musite udelat kompromis.
    17.9.2005 16:50 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dva svety
    Rozdíl je v tom, že zde jde o zaplacený komerční systém, tudíž by neměla nastat situace, kdy člověk musí jít oklikou.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    Ondrej avatar 17.9.2005 19:48 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: dva svety
    Ted me patrne vsechny divky a zeny zde budou nenavidet a proklinat do tretiho kolene a ctvrtyho lokte a tohle mas jako s prostituci. Kdyz chces sex zadarmo, jdes na to oklikou - najdes si pritelkyni. Kdyz chces sex primo, zaplatis. Proc tohle nefunguje i na poli OS (tam je to presne naopak - kdyz chces jit oklikou, zaplatis)
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    11.2.2006 18:05 iathper
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Windows je destruktor
    One OS to rule them all, One OS to find them,

    One OS to bring them all and in the darkness bind them,

    In the Land of Redmond where the Shadows lie.

    :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.