abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 06:00 | Komunita

V Praze na půdě Elektrotechnické fakulty ČVUT dnes probíhá RT-Summit 2017 – setkání vývojářů linuxového jádra a uživatelů jeho real-time verze označované jako preempt-rt. Přednášky lze sledovat online na YouTube.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 14:33 | Zajímavý projekt

Blender Animation Studio zveřejnilo první epizodu z připravovaného animovaného seriálu The Daily Dweebs o domácím mazlíčkovi jménem Dixey. Ke zhlédnutí také ve 3D s rozlišením 8K.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 12:34 | Komunita

Aktualizovanou počítačovou hru Warhammer 40,000: Dawn of War III v ceně 39,99 eur běžící také na Linuxu lze o víkendu na Steamu hrát zdarma a případně ještě v pondělí koupit s 50% slevou. Do soboty 19:00 lze na Humble Bundle získat zdarma Steam klíč k počítačové hře Sid Meier's Civilization® III v ceně 4,99 eur běžící také ve Wine.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 00:22 | Nasazení Linuxu

Společnost Samsung oznámila, že skrze dokovací stanici DeX a aplikaci Linux on Galaxy bude možno na Samsung Galaxy S8 a S8+ a Galaxy Note 8 provozovat Linux. Distribuce nebyly blíže upřesněny.

Phantom Alien | Komentářů: 10
19.10. 23:55 | Komunita

Společnost Purism na svém blogu oznámila, že její notebooky Librem jsou nově dodávány se zrušeným (neutralized and disabled) Intel Management Engine (ME). Aktualizací corebootu na již prodaných noteboocích lze Management Engine také zrušit. Více v podrobném článku.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
19.10. 21:44 | Nová verze

Organizace Apache Software Foundation (ASF) na svém blogu slaví páté výročí kancelářského balíku Apache OpenOffice jako jejího Top-Level projektu. Při této příležitosti byl vydán Apache OpenOffice 4.1.4 (AOO 4.1.4). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Dlouhé čekání na novou verzi tak skončilo.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
19.10. 19:22 | Pozvánky

Již příští týden - 26. a 27. října se v Praze v hotelu Olšanka odehraje OpenWRT Summit. Na webu konference naleznete program a možnost zakoupení lístků - ty stojí 55 dolarů. Čtvrtek bude přednáškový a v pátek se budou odehrávat převážně workshopy a meetingy.

Miška | Komentářů: 1
19.10. 13:44 | Nová verze

Bylo vydáno Ubuntu 17.10 s kódovým názvem Artful Aardvark. Ke stažení jsou Ubuntu Desktop a Server, Ubuntu Cloud Images, Ubuntu Netboot, Kubuntu, Lubuntu a Lubuntu Alternate, Lubuntu Next, Ubuntu Budgie, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio a Xubuntu. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 22
19.10. 13:00 | Komunita

MojeFedora.cz informuje, že Fedora 27 dostane podporu pro AAC. Podpora multimediálních formátů je ve výchozí instalaci Fedory tradičně limitovaná kvůli softwarovým patentům, ale desktopový tým Red Hatu se ji i tak snaží v poslední době co nejvíce rozšířit. Už nějaký čas obsahuje kodeky pro MP3, H.264, AC3 a nyní byl přidán také kodek pro další velmi rozšířený zvukový formát – AAC.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
18.10. 23:55 | Pozvánky

Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených technologií a otevřeného přístupu na 145. brněnský sraz, který proběhne v pátek 20. října od 18:00 hodin v restauraci Time Out na adrese Novoměstská 2 v Řečkovicích. Jedná se o poslední sraz před konferencí OpenAlt 2017, jež proběhne o víkendu 4. a 5. listopadu 2017 na FIT VUT v Brně. Běží registrace účastníků.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (11%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (75%)
 (12%)
Celkem 147 hlasů
 Komentářů: 7, poslední 19.10. 23:06
    Rozcestník

    VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?

    22.3. 12:50 | Přečteno: 1438× | Ostatní

    Už mnoho let mám xDSL od O2. Zaujala mě ale nabídka pevného připojení od T-Mobile.

    T-Mobile má několik předností:

    Dle mých zkušeností mívá O2 dost ucpanou nebo špatnou mezinárodní konektivitu. Když jsem před pár lety dělal v rámci kontraktu s Číňany, což obnášelo používání SSH na server v Číně, tak jsem musel používat T-Mobile LTE. Přes LTE byla latence 450ms, přes O2 xDSL byla 950ms s 20% packet lossem.

    Samozřejmě jsem googlil, ale člověk se moc rozumného nedozví. Většina lidí si stěžuje buď na nucený přechod od ČRa před mnoha lety nebo na nízkou rychlost kvůli velké vzdálenosti od ústředny. Mě ale trápí, aby třeba u T-Mobile nebyla víc znát agregace, a tak jsem rychlostně neprodělal.

    Přejít k T-Mobile a pak zase zpátky se totiž dost nevyplatí. Jakmile od O2 odejdu, tak přijdu o "starou smlouvu", u které je jedna dynamická veřejná IPv4 adresa. Teď už se musí vždy připlácet.

    Máte tedy zkušenosti?

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    MaFy avatar 22.3. 15:55 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Podle mě dost záleží na lokalitě. My máme ADSL od T-Mobile u nás na firmě, a má to uplně tragicky pomalej upload. A s tím pak samozřejmě při uploadu něčeho většího padne i down...
    Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
    22.3. 18:22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    skrytý komentář Náš administrátor shledal tento komentář závadným.

    Vulgární příspěvek

    Zobrazit komentář
    pavlix avatar 22.3. 18:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    My zmrdi takové malicherné problémy neřešíme. :D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.3. 18:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Kvůli případům jako ty sem už moc nechodím :-(
    26.3. 16:29 miriam je těhotná s kotyzem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    super, tak sem nechoď úplně.
    22.3. 20:18 Jardik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    A myslis, ze ten VDSL internet od T-Mobile neni jen preznacenej internet od O2? Co ja vim, tak ho pod svym jmenem prodavavalo X spolecnosti. Jinak ja tu mam v te nasi vesnici stale 8Mbit ADSL bez IPv6, realne stauje to cca 900KB, upload je silene pomaly, ani ho radsi nemerim. Latence je velmi nizka. Na svou oblibenou onlinovku mam 60ms. Kdyz to dam pres wifi misto ethernetu, tak to skoci na 120, takze cele pitome lokalni wifi ma vyssi latenci nez zbytek pripoje do javimalenereknukamabystenepoznalimojihru.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.3. 21:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    O2 i T-Mobile jedou samozřejmě oba na infrastruktuře CETINu. Lišit se ale mohou v tom, kolik kapacity na kolik lidí tam pouští samotný T-Mobile.

    IPv6 už mají u O2 všichni, jen to musí umět ten modem.
    22.3. 22:20 Jardik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    IPv6 už mají u O2 všichni, jen to musí umět ten modem.
    Ano, ale v tom je právě ten háček. Nový modem si pořizovat nechci, protože starý stále slouží. Z toho důvodu taky nepřecházím na VDSL, modem to prostě neumí. A i kdyby uměl, tak mi to bude prd platné, protože tu stejně víc jak 8MBit není.
    Rezza avatar 23.3. 10:44 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Ja jsem strasne rad jejich stare ADSL shity vymenil za ASUS DSL-AC68U. Sice ted tam jen stoji jako modem, protoze Turris za nim, ale treba je pozitivni, ze na to pravidelne chodi updaty a bez restartu uz jede pekne dlouhou dobu. Proti tem O2 modemu, kde jednou tydne byl zaklad. To jsem vickrat restartoval Turris (i kdyz ten uz ted taky celkem jede).
    23.3. 13:01 Semo | skóre: 44 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Mam VDSL od O2 s nejakym Comtrend sracko-modemom. Vytuhaval asi raz tyzdenne, niekedy aj 2x za den. v nejakej recenzii na Heureke (IIRC) som nasiel navod, ako z neho nakonfigurovat len pass-through convertor z xDSL na Ethernet. Cim som na 1-2 restarty rocne. Za nim mam slusny TP-Link, ktory robi samotnu logiku a Wifi.

    Comtrend je zufalo nespolahlivy a pri jeho akomkolvek zlozitejsom vyuziti sa prehrieva a tuhne.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    pavlix avatar 23.3. 13:23 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Stejnou zkušenost jsem měl s ADSL někdy před deseti lety. Jestli to byl Comtrend si nepamatuju, ale každopádně to byl shitrouter od O2.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 13:27 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Comtrend mám, od začátku jedu v režimu bridge - jak to nastavit, jsem asi popisoval i tady v blogu. No a zcela bez problémů, uptime tam mám snad rok a půl.
    Rezza avatar 23.3. 14:17 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Pak jsme mel Huhlavej a ten taky nic moc. A je pravda, ze ted jedu s Turrisem v bridgi. Ale na tom ASUSu. Takze router za petku me dela jen blbou SMRT :D.
    27.3. 12:33 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Slusny TPlink je teda paradni oxymoron ;) Nerozporuju, ze ti to muze v tvym setupu fungovat, ale slusnym bych ho teda nenazval, ani kdyby se nic jinyho koupit ani nedalo.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    23.3. 15:34 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Já teda přemejšlím, že kombo O2 router v bridge + Turris vyhodím. Wi-Fi v Turrisu je vcelku zaostalá, neumí ani beamforming (na rozdíl od toho ASUS DSL-AC68U), antény nic moc…
    Rezza avatar 24.3. 08:11 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Tak prechod z tech O2 modemu na ten ASUS byl vyrazne poznat (jako taky cenove jsou nekde jinde). Prechod na Turris trochu wifi v byte zhorsil, ale relativne minimalne. Kdyz nevezmu dosah mimo byt, kdy s ASUSem jsem wifinu chytal nekde az ke konci bloku :D. Ted zmizi par kroku za barakem.
    23.3. 17:32 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    No ADSL shity jak se to vezme. Měl jsem možnost provozovat ADSL1 modem, se superproprietárním OS, kterýmu stačilo pár příkazy poškodit firmware. Teďka mám ADSL2 normálně s busybox linuxem, ale občas je dýchavičnej. Jako záložní modem mám ADSL2 Zyxel (co dával O2), kterej má v sobě "díry", nestabilní proprietární OS, ale na rozdíl od toho s linuxem (broadcom) má mnohem citlivější AFE (trendchip).
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    24.3. 20:00 Jardik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Jejich modem byl shit a porad se odpojoval, musel jit do popelnice mesic po zavedeni ADSL. Nahradil jsem ho nejakym d-linkem, cislo si nepamatuju a jsem linej rozsvitit a kouknout se na nej.
    24.3. 20:33 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    D-linky v sobě taky maj díry.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Rezza avatar 24.3. 21:10 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Uz nevim, co jsem to kdysi mel zac. Ale jeden z prnich ADSL modemu co jsem mel. Pise mi kamoska, ktera tam tenkrat delala, ze mam pekne debilni heslo na wifi a ze si ho mam zmenit. Ptam se, jak se k nemu dostala. A pry ze mela nahlasenou nejakou diru, kterou potrebovala vyzkouset a zrovna nemela na firme ten modem po ruce. Tak si vzpomnela, ze me ho nedavno poslala a pry, ze to zkusila u me :). Od te doby verim, ze je to cednik.
    23.3. 17:28 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Ty ten modem neprovozuješ v bridge módu? :-O
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    23.3. 08:53 roumen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    pitome lokalni wifi ma vyssi latenci nez zbytek
    Pokud ma clovek chut/zajem, tak to lze resit (akorat potrebujes router na ktery lze nahrat custom firmware, jinak to nepujde, ty sracky od vyrobcu jsou nepouzitelne).
    vencour avatar 22.3. 21:06 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Nejsem si jistý, jak je LTE a xDSL od T-Mobilu zakončeno (liší se), ale LTE celkem na IP šlape.
    Pokud Tě zlobí "internet", používáš jaká DNS, "nativní" nebo nějaká explicitně definovaná?
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 13:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Zlobí mě bandwidth. Těch 50 Mbps od O2 funguje jen v rámci ČR, jakmile člověk něco tahá ze zahraničí, tak dosahuje třeba jen 10-15 Mbps. Zahraniční konektivitu má O2 strašně šizenou.
    Rezza avatar 23.3. 14:19 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Ted s kolegou kopeme do NetFlixu na O2. Proste to vypada, ze bud kaslou na sitovou neutralitu nebo maji neco fakt spatne... Protoze max co se z toho da dostat je fakt tech 5 Mbps.

    Pokud nekdo mate NetFlix, zkuste pls teze. Na PS4 je testovani rychlosti v settings...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 14:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Netflix už nemám, měl jsem ho jen na zkoušku, ale s tímhle jsem měl problém taky. Takže potvrzuji.
    Rezza avatar 23.3. 14:52 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Honza uz tam volal, ze resi. Tak uvidime, jestli fakt resi nebo ne. A pak bud public shaming nebo CTU. Coz uz jsem castecne udelal, protoze jsem to vcera hodil na Maleho Twitter :).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 15:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Osobně si nemyslím, že by porušovali neutralitu, protože jim to jelo pomalu už od prvního dne, co v ČR Netflix spustili. Tohle je právě jeden z důvodů, proč chci jít k T-Mobile.

    I když je pravda, že když jde o tak známou službu jako Netflix, tak s tím třeba něco i udělají.
    Rezza avatar 23.3. 15:19 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Ja predtim jel UK verzi pres VPN a jelo to mnohem lip. A v NetFlixu rikaji, ze je to na strane operatora (a ano, jinde nez u O2 to jede).
    pavlix avatar 23.3. 17:07 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    O2, která má pověst, že operátoři i při úplné poruše každému, kdo se po desítkách minut dovolá, svorně říkají, že je ten člověk první, kdo si stěžuje.
    23.3. 17:34 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Tak to je relativně stará strategie :-D.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    23.3. 03:17 hydrandt | skóre: 34 | blog: Kanál | Šanghaj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    používání SSH na server v Číně, tak jsem musel používat T-Mobile LTE. Přes LTE byla latence 450ms, přes O2 xDSL byla 950ms s 20% packet lossem.
    Na LTE jsou tedy štědřejší snad všude - v Číně to platí na přístup do zahraničí úplně stejně, přes LTE nižší latence i nižší ucpanost než přes optiku, jak China Telecom tak China Unicom.

    Nakonec to ale řeším pronájmem VPS v jedné z lokalit (nebo obou, když je to pořád špatné), lokální peering mají většinou dobrý a do zahraničí to jede mnohem líp než na domácích přípojkách.
    I am Jack's wasted life.
    23.3. 10:57 elenril
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    To VDSL mám už přes 2 roky. Upload je pomalý a ping je dost strašný (25ms na google, u jednoho malého regionálního wifi ISP mám 8ms), což ale bude asi problém každého DSL. Na některá místa (videolan.org) se přes IPv6 nedostanu, asi někde rozbité routování, zatím jsem neměl čas to řešit.
    Možnost nastavit reverzní záznamy
    Support mi řekl že tohle nedělají. Nebo jsem nebyl dostatečně otravný.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 11:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    25 ms na Google je u VDSL normální. ADSL mívá tak polovinu, VDSL po zrychlení na 40+ Mbps má už jen 19ms.

    K reverzům cituji:
    Ověřila jsem si odpovědi u našeho technického oddělení a skutečně stále platí, že součástí připojení je 1x statická IPv4 adresa a /56 blok adres IPv6 a lze přiřadit reverzní DNS záznamy.
    23.3. 13:12 elenril
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    K reverzům cituji:
    Ověřila jsem si odpovědi u našeho technického oddělení a skutečně stále platí, že součástí připojení je 1x statická IPv4 adresa a /56 blok adres IPv6 a lze přiřadit reverzní DNS záznamy.
    Tak už to bude přes rok, co jsem se naposled ptal. Možná bych to měl zkusit znova.
    23.3. 13:18 elenril
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Taky je otázka jestli tím "přiřadit" myslí delegaci celé reverzní zony na zákazníkovy servery nebo jednorázové nastavení vybraných záznamů.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 13:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    No, u IPv6 bych doufal v delegaci, u IPv4 asi jedinou adresu nenadelegují.

    Zeptal bych se jich, ale víte, jak to je. Než se člověk probojuje k někomu, kdo ví, která bije...
    Bystroushaak avatar 28.3. 13:49 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Taky je otázka jestli tím "přiřadit" myslí delegaci celé reverzní zony na zákazníkovy servery nebo jednorázové nastavení vybraných záznamů.
    Jednorázové nastavení.
    28.3. 22:57 elenril
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    I na ten v6 prefix? Tak to je teda naprosto k ničemu.
    Bystroushaak avatar 28.3. 23:08 Bystroushaak | skóre: 32 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Na v6 nevím, na 4 určitě. Ale ono se dá domluvit lecos, když se dovoláš na správná místa.
    23.3. 13:13 alkoholik | skóre: 35 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    VDSL 40+, puvodne GTS prevzata T-Mobile:
    ping www.google.com
    PING www.google.com (172.217.23.228) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from prg03s06-in-f228.1e100.net (172.217.23.228): icmp_seq=1 ttl=54 time=9.89 ms
    ..
    --- www.google.com ping statistics ---
    14 packets transmitted, 14 received, 0% packet loss, time 13022ms
    rtt min/avg/max/mdev = 9.146/9.400/9.892/0.223 ms
    
    Modem bohuzel neumi jejich zpusob propagace IPv6. Rucne nastavene se mi to povedlo rozchodit jednou asi na 10 minut.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 13:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    To by mě zajímalo, jak se ten modem dostal na 9ms. U VDSL je běžně tak 15ms roundtrip jen mezi modemem a ústřednou.
    23.3. 14:11 alkoholik | skóre: 35 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Uplne normalne. Na kvalitni lince se ti interleaving automaticky snizi.
    23.3. 17:37 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Já mám na t-mobile ADSL (8Mbps) tak 40ms na google (216.58.201.78) :-(, ale já to měl vždycky dost retardovaný.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    26.3. 05:23 stromm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Mám "O2" 2.70MB/s, a 45ms Google (172.217.20.196).
    23.3. 12:57 Semo | skóre: 44 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Mam 20Mbit VDSL na okraji Prahy a avg ping na google.com je 16.2ms. V miestnej prdeli je xDSL jedina moznost bohuzial. Kvoli miestnej geografii ani nic rozumne vzduchom nejde pouzit.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    23.3. 17:24 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    tak přijdu o "starou smlouvu", u které je jedna dynamická veřejná IPv4 adresa. Teď už se musí vždy připlácet.
    Jako že bez připlácení budeš za NATem? :-D Tak to je hodně smutné, má O2 aspoň jednu statickou IPv6? :-D

    BTW Já mám ADSL od T-mobile, resp. koupil jsem to na podzim 2006, tedy ještě od Bluetone. Už tehdy jsem měl pevnou veřejnou IPv4 a agregaci 1:20. Pak to odkoupila ČRa a nakonec T-mobile, veřejnou IPv4 mám, ale tak jednou za 2 roky se mě změní (resp. od koupě T-mobile asi 2x). Agregace už asi taky nebude 1:20, ale stačí. V lednu mě to ADSL umřelo (přes den to jelo místo 8Mbps tak 0.5Mbps a vypadávalo to pekelně) a nevím, co s ním dělali, ale opravili to až po tom, co jsem jim volal a byla to taky poslední změna IPv4.

    Občas jim vypadne tak na 10 minut DNS.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 17:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Jako že bez připlácení budeš za NATem? :-D Tak to je hodně smutné, má O2 aspoň jednu statickou IPv6? :-D
    Jo. U O2 bez připlacení dávají jen 1 dynamickou adresu IPv6 + dynamický rozsah /64. Za kilo měsíčně si můžeš připlatit za statický blok /64 :-D
    23.3. 17:37 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Jo IPv6 mám taky.

    Zkoumám možnosti zda by se mě vyplatilo přejít na VDSL taky :-D. BTW podle webu měli do konce února nějakou testovací rychlost snad až 80Mbps :-D.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.3. 17:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Teď už jí snad mají i normálně v ceníku, ale je jen do 500m od ústředny. Tahle rychlost bohužel končí nějakých 20 metrů od mého domu :-(
    23.3. 19:12 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Tak teoreticky by mělo jít domluvit třeba jen 90% té rychlosti podle toho jak se postupně zarušujou "tóny" v závislosti na vzdálenosti.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    vencour avatar 25.3. 01:44 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Proč vlastně zůstáváte na dsl? Kvůli IP adrese, provozu bez fupu, pohodlí, jistotě?
    Co mam LTE, tak upload cca 5Mbps je dost poznat. A na fup 30GB jsem si tak nějak zvyk. Server mam na VPSce, takže na LTE nic neřešim.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Rezza avatar 25.3. 19:46 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    No vetsi gamesy dnes maji vetsinou 30 GB ke stazeni :).
    vencour avatar 25.3. 21:30 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Ok, neni to přes web/http? To se do fupu nepočítá.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    26.3. 01:08 pc2005 | skóre: 34 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Fakt? K čemu pak ten FUP je, vždyť většina trafficu je HTTP.
    Chuck Norris řekl babičce, že si dá jen 3 knedlíky. A dostal 3 knedlíky. | 帮帮我,我被锁在中国房
    26.3. 03:11 hypvofxy | skóre: 5 | blog: hypvofxy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    A hlavne by to slo tunelovat...
    vencour avatar 26.3. 11:06 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Nejdřív se vyčerpaj data (pro mne 30GB) a pak je http, imap a pop3 bez limitu.
    Jo proxovat jde, to už jsem vyzkoušel. A zase jsem to tak moc neladil, měl jsem squida jen na tcp/80.
    A když jsem se neoficiálně na tohle ptal, zda dělaj nějakou aplikační inspekci a zda se mam bát, když budu nějak moc používat ten tarif třeba přes proxy, tak mi řekli, že to dělaj jen geekové a že to nebudou řešit. Tak poznam. Co vim, tak už jedno ISP "velký stahovače" chtělo zrušit, nepamatuju (nevšim jsem) si, jak to dopadlo.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    26.3. 12:47 Kate | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    To by mě zajímalo co máš za operátora :) Protože po vyčerpání sice často http, imap a pop3 bez datového limitu fungují, ale rychlost se srazí na minimum nutné pro stáhnutí mailů.
    pavlix avatar 26.3. 15:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Pokud to není Odorik/T-Mobile, kde pak člověka náhodně na tu LTE síť často ani nepouštějí.
    vencour avatar 26.3. 16:18 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Mam "Pevný internet bez drátu" od T-Mobilu. Je to první verze, co T-Mobile vypustil, dneska se to dává tuším jen s 20GB daty. Brzo mi vyprší dvouletá smlouva, uvidim, co mi T-Mobile nabídne. Mj. ten jejich modem neni až tak stabilní, občas "padne internet" a pomůže jen "odpojit/připojit" v menu modemu, tj. zřejmě znova navázat spojení.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.3. 17:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Zrovna před pár dny začali nabízet fixní bezdrát bez FUPu.
    vencour avatar 26.3. 17:27 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Jasně, jako odpověď na O2. Já používam LTE v Praze, Krkonoších i na západě.Takže fixní bezdrát zatim nepotřebuju.
    A taky čekam, co se vyvrbí okolo mediálního tlaku na limity mobilního internetu.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    pavlix avatar 27.3. 00:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Fixní bezdrát znamená, že to nemůžeš přenášet mezi lokalitami?
    vencour avatar 27.3. 20:19 vencour | skóre: 55 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    Je to novinka, takže zkušenosti asi nikdo nemá. Tvrdí se, že to je (povolené) v dosahu jednoho "vysílače", jestli BTSky nebo čeho se uvidí ...
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.3. 14:42 Chulda | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VDSL od T-Mobile - máte zkušenosti?
    on ten modem má venkovní jednotku, takže se to přemisťuje podstatně hůře, pokud musí být umístěn venku.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.