abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | Nová verze

    Nedávno představená služba Raspberry Pi Connect pro vzdálený přístup k Raspberry Pi z webového prohlížeče nově podporuje všechny Raspberry Pi a umožňuje povolit pouze vzdálený shell (Connect Lite). Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:30 | IT novinky

    Seznam dělá každé úterý odstávku svého datacentra a simuluje tak správnost jejich HA řešení. Dnes se ovšem něco pokazilo a má kompletní výpadek. Nejdou webové služby, mapy apod. Kdo by rád věděl něco více o tom, na čem Seznam běží, tak nelze nepřipomenout LinuxDays 2023: Podvozek Seznamu - od cloudu až po Datacentrum (Michal Toužín, Miroslav Bezdička).

    Max | Komentářů: 7
    dnes 12:00 | Komunita

    Na stránkách konference Den IPv6 2024, jež proběhla 6. června v Praze, byly zveřejněny prezentace a videozáznamy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:11 | IT novinky

    Kyberkriminální skupina LockBit se prý nabourala do Federálního rezervního systému (FED) [Security Affairs].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | IT novinky

    Zakladatel WikiLeaks Julian Assange je na svobodě (𝕏, 𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Upozornění

    V neděli 30. června skončí (EOL) podpora CentOS Linux 7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    David Tschumperlé a Garry Osgood v obšírném článku se spoustou náhledů shrnují vývoj multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie) za poslední rok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 13:22 | IT novinky

    Andrew S. Tanenbaum byl oceněn 2023 ACM Software System Award (Wikipedie) za operační systém MINIX.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 10:22 | Komunita

    Celkový počet stažení aplikací z Flathubu překročil 2 miliardy. Aktuální Statistiky Flathubu: Celkový počet stažení 2 002 793 783. Celkem desktopových aplikací 2 636.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    21.6. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.8.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Je J.X.Doležal dementní?

    22.6.2006 11:53 | Přečteno: 2569× | Jen tak na okraj | poslední úprava: 22.6.2006 11:59

    Bohužel asi ano, jinak si totiž neumím vyložit jeho naprosto nesmyslný článek v posledním Reflexu, který se nedá přeložit jinak, než jako úžasná myšlenková zkratka. Něco ve stylu vtipu: "Máš doma akvárko? Tak seš buzerant" (pamětníci fór zajisté znají).

    Že své výlevy vaří z vody, no budiž. Nějaké zasvěcené recenze by od něj čekal asi jen bláhovec. Ovšem jak došel k tomu že lidé kolem Linuxu jsou rasisté?! Zcela jednoduše. Vyzkoušel live linuxovou distribuci Ubuntu, za tou stojí jistý Mark Shuttleworth, který pochází jak známo z J.A.R. A tam přeci donedávna byl tuhý apartheid a rasová diskriminace, že? Tudíž když jistému J.X.D. nejede toto distro, tak v něm nutně musí být zadrátovaný nějaký softwarový detektor, který vyčuchá že se je snaží spustit fanoušek MS a zdiskriminuje ho tím, že se mu prostě nespustí. Kdo by se toho nadál.

    Nic proti pane J.X.D. pište si co chcete, ale co se sereš mezi nás?

           

    Hodnocení: 64 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.6.2006 12:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ty asi nepamatujes doby, kdy byl JXD Velky Tucnak, ze?

    Nereaguj na nej, prosim.
    22.6.2006 12:07 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Konzultoval jsem to s kámošem. Připadá mi totiž, že se úroveň článků JXD postupem času zhoršuje, což mi potvrdil s tím, že fakt nejmín pět let nazpátek od něj nic kloudného nečetl.. že by trpěl roztroušenou sklerózou? Co takhle vyvolat finanční sbírku na jeho léčení?
    Dalibor Smolík avatar 22.6.2006 12:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Myslím, že není důležitá úroveň článků, ale hlavně jejich kontroverznost. Schopnost vyvolávat flame - a zvyšovat návštěvost internetových stránek. To se myslím daří velmi dobře. Chytrá taktika.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.6.2006 17:46 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Roztroušená devastuje celé tělo, JXD tak i vypadá, a k tomu si asi uhnal i tu koncentrovanou formu. Ať si pindá, my jsme na to zvyklí.
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    22.6.2006 12:12 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    ta věc je zcela prostá, pánové... řekla bych že souvisí s nadměrným užíváním omamných látek a vlivem THC na mozkové buňky, ale to je můj soukromý názor, hulte klidně dál :-)
    22.6.2006 12:18 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já teda nevím, ale hulení prý naopak působení roztroušené sklerozy brzdí. Což by však mohlo znamenat jistý úspěch protidrogové politiky stávajícího establishmentu - když ani tento člověk nesežene dostatek trávy..
    22.6.2006 12:21 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Spis mam teorii, ze v Reflexu maji nejaky vyplatni automat, ktery vyplatu autoru vypocita tak, ze vynasobi nejakou konstantu v Kc poctem reakci na clanky dotycneho autora. Je-li to tak, nepochybuji, ze je JXD objevil cestu jak byt nejbohatsim autorem Reflexu (nikoli nezbytne take nejlepsim;-)
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    22.6.2006 12:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ten článek je založen na předpokladu, že Ubuntu je distribuce určená pro Afriku, což je jediný nesmysl v článku. Pokud by to ovšem platilo, tak článku nic vytknout nelze...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 12:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Podobně ujetý předpoklad, jako že Linux je určen pro tučňáky, když má tučňáka v logu.. ;-)
    22.6.2006 12:36 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Pochopitelně, že je. Proto jsem je instaloval teď, v těchto parnech a detektor Afriky jsem díky tomu úspěšně oklamal. Já nevím, co pořád proti Jirkovi máte, vždyť je to nácek/anarchista/hacker a bezpečnostní odborník/milovník MS/hulič trávy a to prosím v jedné osobě. Smeknout byste před takovým všestraným člověkem měli. :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    nway avatar 22.6.2006 12:30 nway | skóre: 17 | Česká Lípa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já teda nevím, ale já se u toho dobře bavil.

    Před interview jsem stáhl pro Afriku určenou linuxovou distribuci Ubuntu, že si vyzkouším linuxové novinky. Slovo ubuntu v nějakém africkém dialektu znamená cosi jako buďte na sebe hodný, pomáhejme si navzájem a nejezme se. Stáhl jsem těch skoro sedm set mega ISO souboru, vypálil butovací disk, přepnul boot počítače na CD a natěšeně čekal, co se bude dít.
    HAM HAM :-)

    Tím samoinstalační činnost linuxového operačního systému Ubuntu skončila a comp čekal, až si k tomu sedne nějaký linuxář a rozchodí ho. Tedy přesně to, co potřebují začínající uživatelé počítače někde pod palmou v rovníkové Africe, kteří sotva umějí číst... Pak už se nedělo nic.
    Chudák opuštěný černoušek s noťasem ve stínu bude muset počkat, až spadne nějaký linuxář :-).

    Řekl bych ale, že negativní reklama je také reklama a někdy může být i užitečná.
    22.6.2006 12:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Pana JXD jsem párkrát krátce viděl osobně. 1) Je to člověk bystrý a kreativní. 2) Neméně zřetelné je, že jeho psychika je, dejme tomu labilní.

    Zdá se, že životospráva, kterou zvolil léty tlumí 1) a naopak posiluje 2). V současné době se stává významným argumentem těm, kteří tvrdí, že THC škodí duševnímu zdraví.

    Pokud jde o psaní, mám pocit, že Reflex se chce tvářit jako seriozní časopis, ale to bulvární senzačno taky potřebuje. Tak na to používá JXD.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.6.2006 12:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ten dement dal určitě v Neru vytvořit bootovací CD... pak se vám opravdu nabootuje FreeDOS.
    22.6.2006 12:45 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Hehe, to je dobry. To pls napis do te diskuse v Reflexu, jsem zvedavy co na to rekne... Vetsinou je nejzabavnejsi, kdyz je upozornen na to, ze to, co celou dobu kritizuje, bylo zpusobeno ne chybou OS produktu, ale chybou JXD - pak je nejzabavnejsi. A ta jeho tvrdosijnost v odmitani moznosti, ze chybu mohl udelat on, ta je az fascinujici a obdivuhodna.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.6.2006 13:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Má to tam.
    22.6.2006 13:47 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Je. Ale lůza dementy zbožňuje. Novinářům v Česku se vyplatí být dementy.
    rincewind avatar 22.6.2006 14:22 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Asi zmenim profesi :)
    22.6.2006 13:54 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Pan JXD je vystudovaný psycholog. To z mého hlediska vypovídá o mnohém. Ale to mnohé je většinou málo lichotivé. Pan JXD je "odborník" v mnohém. Bohužel. Mnozí mu to i věří. Dokonce věří tomu, že je odborník na drogy. Což je tragedie. Těch věřících. Co je jeho způsobu psaní týče, mám štěstí, že jsem Reflex přestal číst.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    rincewind avatar 22.6.2006 14:23 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ja si gratuluju, ze jsem Reflex nikdy necetl...
    22.6.2006 14:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Tohle štěstí mě minulo, koupil jsem si kdysi hned první číslo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.6.2006 17:12 narg | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Tak snad nebudeme odsuzovat celý časopis, kvůli jednomu autorovi...
    MySQL is same as excel. Same features, same stability, same speed. simply... same.
    David Watzke avatar 22.6.2006 17:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    No, když někomu takovému platí... tak... ano.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.6.2006 17:49 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já bych řekl, že úroveň časopisu tomu může dost dobře odpovídat. I když teda Reflex nečtu. Proč zaměstnávaj dementa?
    22.6.2006 17:54 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Dement to není. Některé věci jsou mi na něm i sympatické - třeba že nemá rád Landu. A to je dobře, Landou nelze než pohrdat.

    Mnozí lidé tady kritizují Wokna se stejně blbými argumenty jako JYD linux...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 17:57 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    To není normální, když je ti někdo sympatický proto, že nemá rád stejného člověka, jako ty.
    22.6.2006 18:19 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Landa u mě není člověk. Ubohé zvířátko převlečené za skinheada, které ze sebe vydává zvuky připomínající lidskou řeč, ale slova a věty, které ty zvuky připomínají, by člověk nikdy nevyslovil. Landa pro mě vždycky bude Orlík. A o jeho postoji k Orlíků dost vypovídá to, že má ta alba stále v diskografii na svých stránkách.

    Pokud by snad někdo neznal: http://fernet.kbx.cz/other/poetry/orlik.html

    Bílej jezdec. Bílá síla.
    černý oči, černý tělo to není můj kamarád
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 19:08 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Mně ty texty písniček na vydaných CD přijdou nezávadné s výjimkou Bílé ligy, která je poněkud pohoršující z rasového hlesidka.
    22.6.2006 18:22 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Proč si myslíš, že nelze než Landou pohrdat? Proto, že se kdysi choval jako idiot? Já nevím, podle mě si to on sám uvědomuje. Čtu různý rozhovory, co se s ním objeví, sleduju ho, když je v televizi a když bych viděl náznak nějakýho rasismu nebo podobnýho svinstva, tak jeho mp3ky letěj z disku. Ale možná mi něco uniká, nevím.

    A tomu, co plácá JXD přece nemůžeš ani říkat argumenty, Kníže. Taky mi přijde směšný, když některý linuxáci vykřikujou svoje bláboly, ale na to, co mele ten vůl, to fakt nemá.
    22.6.2006 18:24 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Aha, podle příspěvku výše už vím. O Orlíku jsem už slýchal, nikdy jsem ho ale neposlouchal, nemám na to žaludek. Ale bral jsem to jako uzavřenou kapitolu. OK, první část mýho postu je asi zodpovězená...
    22.6.2006 18:39 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    No možná se teď chová slušně (ale zakládá podivné řády jako Ordo Lumen Templi, kde už samotný název se zdá býti odkazem na nacistický řád Lumen Club Ordo Novi Templi), ale to neznamená, že bychom měli zapomenout na jeho minulost.

    Na co máme lustrační zákon? Vždyť se mohli všichni změnit...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Dalibor Smolík avatar 22.6.2006 19:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Název možná připomíná nacistický řád - takže vhodnost tohoto názvu je diskutabilní. Důležité ale je, jaká je náplň práce tohoto řádu. Zatím na ní nevidím nic závadného - charitativní akce. Proti tomu nic nemám. Pokud by se to změnilo, změním i svůj názor.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.6.2006 19:48 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Těch podivných "náhodných" podobností je mnohem více. Landa má album nazvané Neofolk. Jedním z hlavních představitelů neofolku (jako žánru) je kapela Ostara, jejíž název se zase shoduje s názvem nacistického časopisu, který vydával ten stejnej chlápek, co založil Ord Novi Templi...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 19:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Náckové taky chodili na záchod, znamená to, že se mám posrat? :-) (s názorem, že Landa je nácek jak poleno ovšem plně souhlasím, to žádná)
    Copak toho není dost?
    Luk avatar 22.6.2006 21:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    s názorem, že Landa je nácek jak poleno ovšem plně souhlasím
    Je zajímavé, že Iveta Kováčová, která hrála v Landově muzikálu Krysař, ho vidí zcela jinak:

    "Vím, že autor Krysaře Dan Landa je považován za rasistu a za člověka, který tu kdysi s kapelou Orlík rozjel skinheadské hnutí. Slyšela jsem i o jeho údajných protiromských názorech. Jenže on je to spíš takový čistý, příjemný a sympatický kluk, ze kterého na mě úplně sálá teplíčko. Taky jsem v novinách četla některé kritiky na Krysaře, že prý je to skrytě rasistický a xenofobní muzikál s dvojsmyslnými texty. Ale když člověk chce, dají se podobné souvislosti najít ve všem. Já se v Landově divadle s rasismem nesetkala ani náznakem."

    Ať si to každý přebere sám... ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.6.2006 21:41 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    To nic neznamená. Třeba já se taky občas chovám celkem normálně :-)
    Copak toho není dost?
    22.6.2006 22:25 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Nekecej :o)
    22.6.2006 22:43 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Však říkám, že jenom občas.
    Copak toho není dost?
    22.6.2006 22:52 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Však říkám, nekecej ;o)

    Ale ne, dělám si srandu. Aby sis nemyslel, že jsem si na tebe zasednul :o)
    22.6.2006 22:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já nevím, kdybych věděl, že mě znáš (aspoň trochu), možná bych ti to i věřil.
    Copak toho není dost?
    22.6.2006 23:00 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Co bys mi věřil? Dyť říkám, že jsem si dělal srandu.
    22.6.2006 23:03 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Věřil bych ti, že kecám a normální nejsem za žádných okolností. Opravdu :-)
    Copak toho není dost?
    23.6.2006 11:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já to říkal ;o)
    22.6.2006 21:51 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Tak to je ovšem důkaz! Kolik takových svědectví by se asi dalo najít třeba o Hitlerovi?

    Před několika lety z Landy sálalo na koncertech takové teplíčko až z něj někteří hajlovali...
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 21:55 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já bych vztyčování pravice moc nezveličoval... :-)
    Luk avatar 22.6.2006 22:58 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Je to rozhodně mnohem větší důkaz než kecy těch, kdo ho znají jen z CD a z televize. Já osobně nevím, jaký Landa ve skutečnosti je. Ale jen jsem chtěl připomenout také názor z druhého břehu, tj. od příslušnice toho národa, který "Landa nemá rád". Ještě bych připomněl, že Landova manželka je Němka, takže to s tím jeho lpěním na národě asi nebude tak horké.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.6.2006 23:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Je to rozhodně mnohem větší důkaz než kecy těch, kdo ho znají jen z CD a z televize.
    Kecy. Odkazy na texty Orlíku jsou taky jenom kecy? Ale chápu, že se musíš svého oblíbence zastat.

    Už si laskavě nikdy nedovoluj hodnotit někoho, koho dokonale neznáš, pokud ti teda vadí, že bys jinak jenom vypouštěl nějaké "kecy."
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 23:09 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ptám se znova. Co se ti na těch textech nelíbí? (Kromě již zmíněné Bílé ligy...)
    22.6.2006 23:16 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ptáš se mě poprvné :-) Ale pokud ti nepřipadá nic divnýho na Bílym jezdci ("v čistý zemi chtěl by žít"), tak si dál spolu nemáme co říct.

    Praděda. Dvojí metr.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 23:49 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Pravda, nahoře jsem jen napsal, že mi ty texty přijdou nezávadné. Ale teď k věci. 1. Bílej jezdec je napsán tak dobře, že je nenapadnutelný. Spíš mi přijde jako parodie na WP. Poslední bitva vzplála, dejme se na pochod! Banda blbounů plešatech mu možná přijde vhod! 2. Praděda je taková odrhovačka. Asi se ti nelíbí, že "jen jedno mi zůstalo, a to asi natrvalo, Evropa bila bílá, pradědovi se líbila". A co je na tom špatného? 3. Dvojí metr – tam je špatného co? Tady je malý úryvek: Občan romské národnosti zlámal někomu všechny kosti
    za to že ten ubožák mu dvacet korun nechtěl dát.
    Cikán s nožem jinde zase podlehnul na chvíli ženské kráse,
    ženský přoříznul krk, tomu já se nemůžu smát.
    Pak se řekne "To nic, oni se přizpůsoběj, to voni jen tak trošku zloběj,
    to protože maj úplně jinou mentalitu."
    Abysme se potom nedivili a strachem huby nekřivili,
    na ulici nelezli, radši zůstali někde v krytu.

    Na všechny dvojí metr máte, takhle to přeci nejde dál,
    jedny mentalitou vomlouváte, druhý čeká kriminál.
    22.6.2006 23:58 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ty texty ani moc nepřipomínají umění, takže vysvětlovat je uměleckým záměrem nic moc. A proč jinak tohle psát? :-)
    I am branded, I have power
    I have vision of the new world order
    The time is to come, to gather the beasts
    To rewrite history, to head for the final apocalypse war
    To make the sweins pay, pay with their pathetic lives
    To create an elitist world, for we have given the power
    WE HAVE THE POWER!!!!
    We are the gods, the strongest ones
    And we will exterminate
    And we will annihilate
    And we will desecrate
    'Cause we have the power
    
    Tohle ti přijde závadné či ne? :-)
    Copak toho není dost?
    23.6.2006 00:02 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Jak se to vezme, když jsme dělali jako školní projekt Sborník brněnské literatury 90. let (naneštěstí jsme jej nikdy nezveřejnili), tak jsem se setkal s ještě méně uměleckými texty, než je Praděda či Dvojí metr.

    O tom textu 'I am branded' nemůžu prohlásit, že je závadný.
    23.6.2006 00:08 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    S méně uměleckými texty se pravděpodobně setkává každý, kdo do toho dělá, ale tohle fakt moc úroveň nemá.

    Ty v tom mém úryvku nevidíš jasnou výzvu k vraždění a nastolení nacistického režimu, kde jenom vybraná elita bude mít všechna práva? ;-)
    Copak toho není dost?
    23.6.2006 00:10 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Když neřekneš, čí to je, co je před tím a co potom, tak to nejde jednoznačně říct. To může být zrovna tak propagace jako karikatura nenávisti. Já nejsem chodící knihovna plná textů rasistických kapel, abych měl tak dostatečný přehled. ;-)
    23.6.2006 00:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Impaled Nazarene, album Suomi Finland Perkele, odkaz na celé texty celého alba je v jednom mém příspěvku dole :-) Ujišťuji tě, že veškerá jejich tvorba se nese v tomto duchu. Já to mimochodem poslouchám a poslouchám i podobné věci :-)
    Copak toho není dost?
    23.6.2006 00:27 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Dík.
    23.6.2006 11:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Impaled Nazarene, tam hrál kdysi Alexi Laiho že? To je borec... i když už jsem Children Of Bodom nějakou dobu neslyšel. V poslední době se mi zalíbilo In Flames. Ale Children Of Bodom si dneska určitě pustím...
    Luk avatar 22.6.2006 23:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Vypouštím kecy. Pořád :-D

    Jen jsem chtěl připomenout těm, kdo Landu soudí pouze podle textů písní, že to nemusí být tak jednoznačné, jak si třeba myslí.
    Ale chápu, že se musíš svého oblíbence zastat.
    Mimochodem, zkus se zamyslet, jak jde dohromady moje obliba Landových písní (včetně Orlíku) s tím, co jsem napsal třeba tady. Možná to pochopíš ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.6.2006 08:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?

    Za sebe bych teda... třeba takhle. Texty písní mne nijak super nevzrušují a neděsí. Pokud nad něčím bystřím, tak nad zakládáním lóží na povznesení společnosti. Z hlediska osobní a momentální bezpečnosti je parta nalitejch, holohlavejch a prázdnohlavejch tupounů s bejzbolkama hodně nebezpečná. Ale jejich globální vliv je pofidérní. Chytne se toho pár lidí, samotné aktéry to přestane bavit. Tady se poperou, tuhle si zahajlujou a šmytec.

    Jestli mi něco děsí, tak jsou to krásná hesla, s kterými jde souhlasit, ale co mají někde čertovo kopýtko. Třeba, nevím, kde jsem četl, ale: "Nenedovolme utlačovat náš národ" No, s tím lze souhlasit. A čtenář už má v hlavě axiom "národ je utlačovaný". Tím, že se reflektuje nějaká skutečnost, přeskočí se rovnou dál a to implicitní tvrzení tam je, už nedojdeme k tomu, je-li výchozí skutečnost skutečností. A pak to jede dál. Kdo určí utlačovatele, tresty, způsob obrany? No, přeci ten, kdo se postavil hrdinně do čela toho boje.

    Pokud chci získat vliv na společnost, nemůžu hulákat "bílý čechy", ale musím svůj program obalit do vznešeného hávu boje za spravedlnost, právo, lidstvo... Jak to jde odlišit od opravdu čistých úmyslů? Těžko. Ale patos, teatrálnost, abstraktní obecná vznešenost, velkolepé akce a cíle... Slova jako: nesmíme, musíme, jed, nedovolme... Varují.

    Luk avatar 23.6.2006 22:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ale patos, teatrálnost, abstraktní obecná vznešenost, velkolepé akce a cíle... Slova jako: nesmíme, musíme, jed, nedovolme... Varují.
    Přesně tak ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.6.2006 19:51 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Zajímavá shoda. Odkud tyhle věci víš? :o)
    22.6.2006 19:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    No JXD o tom hodně psal, byl o tom pořad v televizi (13. komnata Daniela Landy). Na netu je spousta dalších věcí, třeba i ve wikipedii.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 19:56 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Tu 13. komnatu s Landou jsem zrovna bohužel neviděl. Moc jsem se na ni chtěl, ale zapomněl jsem na to.
    22.6.2006 20:01 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/prog9150.html?porad=1186000189
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    22.6.2006 20:05 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Wow, asi jsem teprve slezl ze stromu, ale to jsem netušil, že je to už až takhle promakaný ;o)

    Díky moc!
    Dalibor Smolík avatar 22.6.2006 20:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Pojem Neofolk lze vykládat různě
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2006 11:06 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Uf, nedá mi to. Landu mám sice rád asi jako louh v oku (kamarádova definice Landy - pakundozmrd, pardon my French), nicméně jako fanoušek neofolku musím protestovat proti Ostaře jako hlavnímu představiteli žánru, stejně jako spojování Landy s neofolkem.

    Ostara už má blíž k divně rockové kapele než k neofolkovým začátkům, ostatně jejich klávesákem je Kärtsy Hatakka z crossoverových Waltari. Když už neofolk, tak spíš předchůdce Ostary - Strength Through Joy (áno, přeložte si to do němčiny). Hlavními představiteli žánru jsou bez debat angličtí Death In June, otcové zakladatelé američtí Changes a pak tu jsou Current 93, kteří se označení neofolk velmi tvrdě brání (právem, vždycky příliš vybočovali a většina alb je spíš industrial, experimentální hudba nebo něco nezařaditelného), nicméně některé písně z alb Swastikas for Goddy, Thunder Perfect Mind a All The Pretty Little Horses je možné bez nadsázky označit za hymny žánru, ať už se to kapele líbí nebo ne. Ostara je jedna z kapel, které zná jen nadšený fanda.

    Co se týče shod různých jmen a symbolů, nezapomínejme, že různé mytologie, runy a svastiky tu byly dávno před Lanzem a Listem a budou ještě dlouho po nás (byť zrovna v Landově případě... no nic, nechme toho, nemám ho rád a těžko budu objektivní). Mimochodem, duše Ostary - Richard Leviathan, je občanským jménem Richard Levi, takže asi žádný velký árijec.

    A vztah Neofolku a neofolku? No, "Unix is case sensitive - Neofolk, neofolk and NEOFOLK are different things" asi tak. Hodně neofolkařů je sice pompézních, proti některým vypadá Landa politicky asi tak nebezpečně jako velikonoční zajíček, jiní mají taky nějaké stupidní texty, ale zkombinovat to všechno v jeho stylu, tak hluboko ještě nikdo ze scény neklesl. A kdyby, tak ho publikum vypíská.

    Sakra, takový záchvat grafomanie a ještě o muzice, sem pořád na linuxovém serveru?
    22.6.2006 19:50 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ordo Lumen Templi mě osobně hodně zaujalo a pokud jeho cíl zůstane takový, jaký je teď, pak ho budu se zájmem sledovat i dál. A k té podobnosti názvů - do teď jsem o tom nevěděl a nevěřím, že je to záměr. Na jeho minulost nezapomínám, ale myslím si, že spousta lidí se v mládí chovala idiotsky. Navíc on, pokud vím, nikoho nezabil, akorát mlel rasistický texty. Teď už ne a to je podle mě hlavní. Taky se změnit nemusel. Já mu zrovna tady tohle docela věřím.
    22.6.2006 19:55 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ale zase musím říct, že nejsem žádnej jeho extra-super fanoušek, moc jsem toho o něm nečetl a osobně ho neznám. Ale některý jeho písničky mám opravdu moc rád. Jenom mi prostě něpřijde jako někdo, kdo jenom převlíknul kabát, aby nebyl tak nápadnej. Že by doopravdy pořád věřil těm svinstvům.
    Dalibor Smolík avatar 22.6.2006 20:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    asi tak ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.6.2006 21:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já mu mladický úlety odpouštím. A docela mu i verim, ze tu radikalnost opustil. Mluvi i dost rozumně. Ale něco mi na něm nehraje a mám z něj nepřijemnej pocit, že to v něm stále je. Tedy ten pocit je podpořenej i pozorováním takových jemných, ale vypovídajících věcí.
    22.6.2006 22:26 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Jakýchpak třeba, že jsem tak smělý? :o)
    22.6.2006 23:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    To sem si naběhl. ;-) Třeba ta záliba v rituálech poněkud mystického charakteru. Tou bylo všechno "náci" vždycky prolezlý. Ona to může být všechno náhoda. Ty bílý prostěradla, ten neofolk, ten název... jen je toho trochu moc.

    Patos, velikášství...

    Pak třeba výběr slov. Já ho řadím mezi zajímavý lidi. Ale taky trochu nebezpečný. To je ale jen můj názor, né nějaká "pravda". Přitom některý věci se i od něj líbí. Texty, abych pravdu řekl ne.
    22.6.2006 23:22 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    To bych pak mohl být s počítači pojmenovanými podle germánské mytologie nácek taky :-) Mystika je fajn, folk [metal :-)] taky. Patos bych asi dlouho brát vážně nevydržel, velikášství by mi ale šlo :-) Ach jo, je to se mnou zlý.

    Jo, a texty. Co říkáte na tohle :-)
    Copak toho není dost?
    22.6.2006 23:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Dag je taky germánský. :-) Ale tady, u něj, to je takový studený... to je jen pocit.

    A nebo tak na pět stránek :-)
    23.6.2006 07:51 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ach áno. Opäť raz neprehliadnuteľné pózy J. Bartoša :)
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2006 09:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Tvůj příspěvek mě navodil na myšlenku: Proč je tenhle zpěvák (zase tak dobře nezpívá) zajímavý a proč přitahuje 50 % lidí a druhých 50 % lidí odpuzuje? Asi proto, že "nastavil zrcadlo" českému národu. Provokuje a nedělá to vůbec špatně. Vyvolává v lidech emoce (skrytý nacismus a rasismus) a naopak tyto temné pudy jinde zase potlačuje. Jeho činnost v tomto řádu je mi sympatická - ale musí se hlídat. Zase tedy kontroverznost !:-). Jednou někde prý řekl, že chce jít do politiky. Pokud ano, tak ať ukáže, co v něm je.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2006 10:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?

    Já bych neřekl, že jsou na něj tak vyhraněný názory. Já ho taky začal pořádně "řešit" až inspirovanej touhle debatou.

    On má určitě charizma. Je přesvědčenej sám o sobě, i ten jeho pěveckej projev je bez stopy zaváhání. Je srozumitelnej, ty jeho texty není třeba luštit. Lidem schází ideál, i když se to třeba nezdá, člověk potřebuje někam patřit, mít nějaký ideál a hledá řád.

    On to dodává. Jistotu, jednoduchost, vznešenost bílých říz v kostele, trochu mystického tajemna, city...

    Na mne z toho řádu jde spíš děs. Organizace, která očišťuje. Ty druhé. Oni se neženou do očišťování sebe, oni se nemusí očišťovat, oni jsou (se považují) čistí už samotnou příslušností v řádu, svojí vznešenou fazónou, ideou. Bez humoru, nadhledu, nějací rytíři vykopaný z hory Blaník. Obrovské a často krásné cíle. Realizace nějak kulhá, ale to jim nevadí. Ty cíle jsou tak vznešené a krásné, že si snad ani nejde být proti. Jsem přesvědčený, že kdyby měli moc, tak být proti by opravdu ani nešlo, nebo by to bylo proklatě nebezpečné. Agresivity je v tom také dost. JXD je také agresivní. Tak zmateně, neuroticky, možná po někom jednou vystřelí. Landa a studeně agresivní, to je na rozměrnější malér.

    23.6.2006 10:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?

    Podívejte se na fašizmus, komunizmus a podobné. Co je, krom jiného, spojuje. Obrovská pompéznost, průvody, symboly všude, strnulá důstojnost...

    A co opačná strana? Nalitej Churchill pronášející jedovaté vtípky v parlamentu. On si taky vystřihl patos, když šlo do tuhýho, ale jinak to bylo civilní.

    Stejně jako američani. A proti vznešení samurajové. Co vznešeně masakrovali celé vesnice v Korei a Číně.

    Komunistická pompéznost Kremlu, mauzolea na Vítkově a prvních májů. Za zesměšnění Velkého Ideálu trest smrti. A ti co stáli proti -- obyčejní strejdové, otahaný vlasatci, roztržitý intelektuálové.

    23.6.2006 11:13 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ano, to takový "okultno" může připomínat nácky. Ale opravdu si nemyslím, že je Landa tenhle případ. Věřím mu tu upřímnost, že by chtel pomoci lidem. Hodně lidí ho má za blázna. Táta říkal, že nechápe, jak může vypouštět ty "pitomý kecy". Že je to pako. Já mu řek že třeba Hus musel působit stejně :o) Ne že bych husitství nějak vyzvedával, prachsprostý vraždění to bylo, nic víc. Jde mi o to, že Landa může mít nějaký sen, nějakou vizi. A cíl té vize se mi líbí. Není to žádný komoušský "bereme zbohatlým vykořisťovatelům a dáváme chudým", to on přece nechce. Můj názor prostě je, že to myslí dobře. I když kdoví jestli a když tak kdy, mu to krachne.

    Ale uznávám, že někomu to mystično, bílé hávy a podobné náznaky můžou připadat děsivé. Ale taky se touhle součástí svého působení třeba jenom baví. Samozřejmě ne na úkor těch, které to straší, podle mě to není účel. Já bych to nezveličoval.
    23.6.2006 12:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Na paniku to snad není. :) Já ho neznám. Možná si hraje, možná si zvyšuje prodejnost desek, možná to myslí úplně nejlíp a jen ho podezírám(e) neprávem. Možná je pako a možná úplně jinak a nebo nejspíš kombinace všeho možnýho. Já si raději dávám bacha. I Bacha. ;-)
    23.6.2006 12:15 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Bacha já moc ne. Radši ňákej metal :o)
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2006 12:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Bacha si rád poslechnu. Je to geniální hudba. Ale ten metal ovšem občas taky. I Landu. Celý ten jeho řád je trochu image zpěváka a vychází mu to. Určitě je dobré jej sledovat, aby nesklouzl někam, co by bylo škodlivé. Pokud to nedělá, nechal bych ho na pokoji i s tým svým řádem Ordo Lumen Templi. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2006 13:00 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já poslouchám krom dechovky snad všechno.

    Že bych se pro existenci Lumenů budil v noci hrůzou, to teda ne. ;-) Přeci nezaložím řád AntiLumen. ;-)
    23.6.2006 13:02 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    I ta dechovka se občas dá. :-) (Ale aktivně ji nevyhledávám.)
    22.6.2006 23:41 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ale něco mi na něm nehraje a mám z něj nepřijemnej pocit...

    souhlasím, to samé mám i já a čím dál víc to sílí
    Dalibor Smolík avatar 22.6.2006 19:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    No kritika a kritika ... Například já nevidím důvod, proč Landou pohrdat. A docela rád si jej někdy i poslechnu. Ale věřím, že se jeho texty někomu nelíbí nebo se jej dotýkají. Jestli v mládí názorově ujel, neměl by následky nést celý život.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Watzke avatar 22.6.2006 14:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    AN-KE-TU, AN-KE-TU, AN-KE-TU !! :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.6.2006 14:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Nojo, ale k čemu je anketa s jedinou možností? :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    22.6.2006 15:00 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Jde v checkboxový anketě nezaškrtnout nic?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    David Watzke avatar 22.6.2006 19:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Jde, ale nemůžeš hlasovat, hodí to chybu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 22.6.2006 15:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Prostě chci hlasovat! :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.6.2006 15:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Anketa na otázku, v názvy blogu vloženou je poněkud zbytečná.
    Leda snad rozšířená:
    Je to jen nemoc?
    Je to jen intoxikace?
    Je to obojí?
    Je to léčitelné?
    Pronásledují JXD ve halucinačních vizích a absťácích pavoucích nebo tučňáci?
    Dalibor Smolík avatar 22.6.2006 16:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Správná odpověď: ne - ne - ano - ne - druhá možnost. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.6.2006 16:16 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Na poslední otázku je správná odpověď spíš "ano" :-D
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    22.6.2006 17:52 Martin Viteznik | skóre: 19 | blog: Drahtenzentrum
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Tučňáci či pavouci? Vlkodlak si dal brko, je jasné, že to je Zelený Raoul sedící na rámu Janu Tleskačovi...
    A HANGFELVÉTELT A TÖRVÉNY VÉDI !!!
    22.6.2006 17:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Ha, to bude ono! Zelený Raoul sedící na rámu... ale třeba pronásledujou Tuxe?
    22.6.2006 21:13 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já bych tu anketu viděl asi takhle:

    Trauma, které si JXD tímto způsobem řeší bylo vzniklo tak, že:

    a)v dětství byl znásilněn otcem

    b)v dětství byl znásilněn strýcem

    c)v dětství byl znásilněn tučňákem, když v zoo přepadl přes zábradlí

    d)trpěl bludy, že byl všemi výše uvedenými znásilněn a nezbavil se toho dodnes

    Znalci TV reklam si jistě vyberou svou možnost, stejně jako si svou vyberou znalci reklam na UserFriendly.org
    22.6.2006 23:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Nebo v dětství znásilnil tučňáka a takto si kompenzuje svůj pocit viny, přenáší své mravní selhání na nebohou oběť v... ale spíš fakt vyhulenej. :-)
    22.6.2006 16:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Když jsem uviděl název toho jeho článku, tak už jsem se polekal, že narazil na mé zdejší národnostní výlevy. :-)
    22.6.2006 18:26 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    O tom bude příští článek - "Fašoun #Tom a tim druzí" ;o)
    22.6.2006 19:09 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Už teď nemůžu dospat. :-)
    22.6.2006 20:07 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Tak to věřím :o)
    22.6.2006 20:06 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    *a ti druzí
    22.6.2006 19:43 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    JXD neni dementni! Timto "nepovedenym" clankem primel nejmene jednoho cloveka k tomu, aby Ubuntu (popr. Mandrivu) vyzkousel.
    22.6.2006 19:45 bubo. | skóre: 20 | blog: Buboo | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    No mozno by ten clovek mal skusit vlozit do mechaniky toho svojho compu cd-ecko winxp a skusit od nova nainstalovat. A v momente ked to chce instalacny disk tak sa ho spytat co si predstavuje pod pojmom "user friendly" ("user friedly" :-O )system. A mozno ( "co vypadalo jako DOS, a vypsalo mi to obsah diskety." ) nepozna rozdiel medzi dicketou a cd-romom.
    ICQ 217-602-332
    Pavel Stárek avatar 22.6.2006 20:27 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Pan JXD by měl především přestat hulit tolik trávy, protože díky tomu je dementní.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    22.6.2006 21:17 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Bylo by to snadné vysvětlení, ale obávám se, že nestačí. Sám hulím a mám s Linuxem menší problémy, než sem míval s Windows, taky většina Linuxáků/Unixáků, co sem potkal, hulí a demence se nijak neprojevuje. Tím to není. A nejde jen o počítače, JXD proslul v každém oboru, o kterém něco napsal - jeho hláška, že má v pistoli DVA náboje v komoře dodnes rozesměje každého milovníka zbraní.
    22.6.2006 21:22 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já jsem ještě nepotkal linuxáka-huliče.
    23.6.2006 11:19 Krígl | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Já zas linuxáka-národovce.
    23.6.2006 12:36 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Na to stačí potkat třeba mne. :-)
    Dalibor Smolík avatar 23.6.2006 12:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Nebo třeba mne. Já sice nejsem linuxák-hulič ani linuxák-národovec, ale zato jsem linuxák-lama. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.6.2006 12:57 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Hlavní je potkávat lidi, s kterými se dá rozumně bavit. (A ani to nemusejí být linuxáci nebo národovci. :-))
    Luk avatar 22.6.2006 21:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je J.X.Doležal dementní?
    Omyl. JXD není dementní - tyto články píše proto, že chce stále znovu zažívat ten pocit, když se zvedá bouře nevole ("výkřiky VOLE a nevole" ;-)). A zrovna linuxová komunita je v tomto velice vděčná, protože JXD ví, že každý takový článek zafunguje stejně spolehlivě jako červený hadr na býka.

    Proto JXD bude takové články psát i nadále - a spíše ještě častěji. Komu se nelíbí, ať je nečte. Nikomu se nechce hrát před prázdným hledištěm (nebo před zcela netečným publikem), toho se ovšem JXD v současné situaci vůbec nemusí bát.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.