abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Pro koho jsou čtyři ženy..

    4.4.2008 14:32 | Přečteno: 2726× | To jsem vážně jediný?

    Přestože si řada myslí že Korán je především snůška blábolů - a v podstatě nejsou daleko od pravdy, lze v něm nalézt mnoho moudrých a praktických nápadů. Bohužel jako u každé jiné informace, co se šířila před svou písemnou kodifikací orální formou, dochází i v tomto případě obvykle k zavádějícímu výkladu. U nás to ještě podtrhuje mnohaletý vliv křesťanské morálky, která se již několik století snaží překovat obyvatelstvo střední evropy k obrazu svému.

    Když pak někomu řeknete - s trochou nadsázky - že máte čtyři ženy, tak na vás hledí jako byste byl nějaký Alí paša z Bagdádu co má ku.ev hromadu. Přitom v Koránu se pouze říká: "Kdo na to má, ať má třebas čtyři manželky. Ten kdo na to nemá ať má toliko ženy po levici". Aby nedocházelo k mýlce. Ženami po levici mají u nás zažité označení "bokovky", ale to není přesné. Korán jimi míní ženy, které podrží za úplatu.

    "Mít na to" však není o penězích. Příklad nejmilejší Mohamedovy ženy Aiši, kterou si vzal když jí bylo kolem devíti let, se mnohdy uvádí jako důkaz toho jaké byl pedofilní prase. To je však žlučovitá optika těch co je pro ně manželka pouze předmětem sexuálního uspokojení. V Mohamedově době však bylo manželství především sociální institucí. Mohamedova první žena Chadídža byla o řadu let starší než on a právě ona mu svým jměním zajistila existenci a byla tím, kdo jej podporoval v jeho poslání. Nebudu to dále rozmazávat, na wikipedii je velice pěkně heslo Mohamed popsáno a je tam i odstavec k jeho rodinnému životu.

    Jak si v odkazovaném článku můžete přečíst, našli se také dogmatici co ho již tehdy chytali za slovo a zazlívali mu že má žen více než čtyři. Nepochopili totiž, že dobrý muž (resp. manžel v tomto případě), pokud "na to má" se ke svým ženám chová tak, že každá má pocit jako by byla tou první a necítí se nijak upozaděná. V tom je ten princip.

    Když jsem byl mladý a hezký, tak jsem naprosto nechápal, že jsem byl vůči svým slečnám svou pozorností až otravný. Důvod rozchodu "ty mě máš prostě moc rád" jsem nechápal a dost mě to trápilo. Zlom nastal někdy kolem mých 25 let. Tehdy jsme se sblížili s jednou kamarádkou. Ani jeden z nás nikoho neměl a přitom nám chyběla blízkost partnera. Nebrali jsme to vůbec jako nějaké chození. Naopak jsme se tehdy oba dost uvolnili a když pak po několika letech narazila na svého současného životního partnera náš vztah zůstal stále takový jako předtím, pouze přešel do jiné roviny. Protože nezůstala jedinou takovou blízkou kamarádkou, a mě dost otravovaly dotazy jestli chodím s tou nebo jinou, tak jsem začal natvrdo všem takovým zvědavcům říkat že mám prostě čtyři ženy - obvykle pak končili s očima navrch hlavy, někteří i se zřejmou závistí v hlase. Nejvíc mě dojal kamarád, kterého fascinovalo, že se všechny mezi sebou znaly a věděly jak se věci mají. Ptal se mě jak to vlastně dělám - odpověď byla prostá: "Žádné nelžu".

    Tehdy jsem však pochopil, jak to Mohamed vlastně myslel. Kdesi jsem četl, že jakýsi indický mnich měl kdysi prožít polovinu života jako muž a polovinu jako žena. A prohlásil pak že ze vzájemného vztahu muže a ženy má žena 9 dílů rozkoše, zatímco muž jen jeden. No, nevím jak je to s rozkoší, ale jak známo neexstuje ideální žena, ale má-li můuž více žen, každá ho může uspokojit jinak a dohromady tvoří "dokonalou" ženu. Některá ráda jezdí na hory, jiná zase paří na diskoškách, další je rodinný typ, atd. atd. Prostě některé vlastnosti se v jedné osobě těžko snoubí a takový otevřený vztah je velmi osvobozující. Když jsem chtěl být hodně drsný, tak jsem ještě situaci vytvrdil svým názorem, že je mnohoženství výhodné i z čistě racionálních důvodů. Děti si mohou vybrat maminku kterou mají nejraději. Ženy si mohou navzájem píchnout při hlídání dětí. Společně mají větši šanci přeprat svého muže, atp.

    Před několika málo lety jsem usoudil, že mé období mnohoženství skončilo. Narodil se nám Bobšínek a veškerá má pozornost se upjala na něj a naši mamču. Sice jsem se svými bývalými ženami stále v kontaktu, navštěvujeme se, ale prostě jsem přestal "mít na to" věnovat se všem. Ale dnes začínám mít pocit že to asi nebude tak jednoznačné. Ty otevřenější z nich mi přiznaly, že jim tenkrát takový vztah velmi vyhovoval a na těch méně otevřených je vidět že by byly rády aby to bylo jako dřív. Ale já už na to prostě nemám a zítra bude mít Bobšínek teprve své čtvrté narozeniny.. ;-)

           

    Hodnocení: 94 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.4.2008 15:06 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Aleši, moc pěkný zápisek, při pátku se krásně četl, díky.
    4.4.2008 15:46 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    No, ma to neco do sebe ... Ale clovek na tohle musi prijit sam, bohuzel masirovanej "moralnima" lidma ze vsech stran je dost tezky premyslet o alternativnich nazorech, pripadne o nich s nekym mluvit a uz vubec podle nich i treba experimentovat.

    Zavidim, ze jsi ziskal takovouhle zkusenost.
    4.4.2008 15:53 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Hezký zápisek, ale jedna poznámka: "U nás to ještě podtrhuje mnohaletý vliv křesťanské morálky, která se již několik století snaží překovat obyvatelstvo střední evropy k obrazu svému." - Zatímco v muslimských zemích nevychovala muslimská morálka obyvatelstvo k obrazu svému, ne opravdu ne!
    4.4.2008 16:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Měl jsem na mysli pohled na mnohoženství. O tom že by někdo kvůli mnohoženství někoho pronásledoval v muslimských zemích nic nevím, ale tady pokud je mi známo byla (a možná i stále je) bigamie trestná. Ostatně mormoni byli vzati většinovou společností v USA na milost také až když se oficiálně mnohoženství vzdali. Můj názor je prostý: Co je komu do toho? Stejně tak se dívám i na spoustu jiných věcí, které se dnes kriminalizují a přitom jsou ve skutečnosti čistě soukromou záležitostí do kterých nemá žádná společnost co kecat. Počínaje hulením trávy, které by se mělo kriminalizovat jen a pouze tehdy, pokud někdo pod jeho vlivem nějaký kriminální čin skutečně spáchá. A konče třebas zoofilií pokud není prováděna zvlášť krutým a trýznivým způsobem ;-)
    4.4.2008 18:40 imro | skóre: 19 | blog: hovado
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..

    No, to tvoje "co komu do toho" tu neplati, pretoze zeny v arabskom svete sa doslova predavaju a su nutene na vidaj nasilim.
    .............................................

    Take pekne bachorky o tom,aky bol Mohamed dobry lebo ked si zobral Aisu za zenu tak to bolo socialne zaistenie si mozes nechat vies pre koho. Preco si uz nenapisal o tom, co hovori koran o tom,co spravil Mohamed Aisinmu otcovi a ako prebiehala ich svadobna noc? Proste bachorky na druhu.
    .............................................

    A o tom,ako si vazia moslimovia zeny snad ani nema cenu polemizovat. Je to kultura a system,kde je jedna skupina menejcenna a kde je doslova oznacovana za necistu a nema ziadne prava.
    ..............................................

    Ked prisiel Hitler v 1933 k moci, tak sa vela ludi cudovalo,co sa zacalo diat. A vlastne este aj dodnes vela ludi nechape,ako to mohlo zajst tak daleko. Neviem,comu sa vtedy ale aj dnes ludia cuduju a cudovali, pretoze nikto nemohol povedat,ze sa to nestane. Hitler kade chodil tam hlasal, co urobi ked sa dostane k moci. To iste hovoria moslimovia dnes nam. Ak ziskaju moc v Europe, tak sa necudujte, co sa potom zacne diat....

    5.4.2008 12:45 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..

    No, to tvoje "co komu do toho" tu neplati, pretoze zeny v arabskom svete sa doslova predavaju a su nutene na vidaj nasilim.

    Zatimco v ostatnim "civilizovanem" svete jako je EU a USA se zeny v ZADNEM PRIPADE neprodavaji, neexistuje trh s bilym masem, neexistuji pasaci, to jsou poze podnikatele/zamestnavatele a prostituce je povolani uplne na stejne urovni, jako kazde jine. Aha. BTW: Co jsem zase slysel ja, bavila se zenska z Evropy a z nejakyho muslimskyho statu. Evropska zenska rika, ze by ji vadilo, kdyby musela chodit zahalena, ze ona se oblika jak chce, rano jde do prace, odpoledne pro dite do skoly/skolky, vecer udela veceri. Arabka na to, ze by tohle v zadnym pripade nedelala. Zkus si nekdy zaject na dovolenou trebas do Egypta - neuvidis tam makat zadnou zenskou, jenom chlapi.
    A o tom,ako si vazia moslimovia zeny snad ani nema cenu polemizovat. Je to kultura a system,kde je jedna skupina menejcenna a kde je doslova oznacovana za necistu a nema ziadne prava.
    Ony za to maji svuj komfort. A v Evrope a USA si zen vazi opravdu o hodne vic.
    freshmouse avatar 5.4.2008 13:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Zatimco v ostatnim "civilizovanem" svete jako je EU a USA se zeny v ZADNEM PRIPADE neprodavaji, neexistuje trh s bilym masem, neexistuji pasaci, to jsou poze podnikatele/zamestnavatele a prostituce je povolani uplne na stejne urovni, jako kazde jine.
    Obchod s lidmi je "na Západě" trestný a navíc je především většinou společnosti odsouzený. Víš-li o nějakém případu kuplířství, jistě jsi informoval policii.

    V "arabském světě" to je různé. Může to být zakázané i trestné, ale společnost (a hlavně stát) to toleruje. Záleží na místě.

    A když prostitutka chce být prostitutka, tak to není žádný obchod s bílým masem. A nevím, proč by prostitutka měla být podřadné povolání. Prostitutka jen uspokojuje poptávku po prostitutkách.
    BTW: Co jsem zase slysel ja, bavila se zenska z Evropy a z nejakyho muslimskyho statu. Evropska zenska rika, ze by ji vadilo, kdyby musela chodit zahalena, ze ona se oblika jak chce, rano jde do prace, odpoledne pro dite do skoly/skolky, vecer udela veceri. Arabka na to, ze by tohle v zadnym pripade nedelala.
    Tak to je hezký příběh. Kdo je autorem? Vláďa Sáňka? Anebo to je jen představa toho, jak bychom chtěli, aby to bylo?
    Zkus si nekdy zaject na dovolenou trebas do Egypta - neuvidis tam makat zadnou zenskou, jenom chlapi.
    No jasně. To je jako hodnotit životní úroveň Ruska nebo Číny na základě dovolené v Sankt-Petěrburgu nebo Hongkongu... To potom člověka překvapí, že na Sibiři nebo ve střední Číně to není takové, že?
    Ony za to maji svuj komfort.
    Komfortní jsou třeba vraždy ze cti -- to pak žena si nemusí ani dělat starosti se sebevraždou! (A opakuji: i ne-muslim může v Evropě nebo USA "vraždit ze cti", ale bude za to taky státem potrestán a společností odsouzen -- to je ten rozdíl.)
    A v Evrope a USA si zen vazi opravdu o hodne vic.
    Tohle není měřitelné, jedná se o naprosto subjektivní veličinu, a proto ji nelze poznat jinak než osobní zkušeností. Takže se ptám: na základě čeho soudíš?
    kotyz avatar 4.4.2008 20:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    zoofilii maji muslimove prej taky povolenou (kdyz to neni samec). (ostatne co taky na ty pousti, kde neni nic jinyho nez pisek a par velbloudu, maji delat?) ...

    pamatuju si na jednu reportaz z 'na vlastni oci', na chlapka, co sel sedet za to, ze 'mel rad' jednu kozu ... (sedel tusim jeste za komancu)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.4.2008 05:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    ale tady pokud je mi známo byla (a možná i stále je) bigamie trestná … Můj názor je prostý: Co je komu do toho?

    Trestná je AFAIK stále. Ale to se samozřejmě netýká toho, s kolika ženami muž žije (nebo naopak). Do toho opravdu nikomu nic není. Bigamií se z pohledu zákona rozumí uzavření více manželství současně a vzhledem k tomu, že na základě manželství stát poskytuje určité právní i ekonomické výhody, je celkem pochopitelné, že ho chce regulovat.

    hikikomori82 avatar 4.4.2008 16:04 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    LOL wikipedia:

    >> Ikona vrahů a pedofil Mohamed ...
    4.4.2008 18:30 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Wikipedia má vždycky pravdu! :-D
    pavlix avatar 5.4.2008 21:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Jasně, stačí kouknout na česko-polskou válku na cs.wikipedia.org a en.wikipedia.org :D.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Cubic avatar 4.4.2008 16:42 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    pekny zapisek, v podstate souhlasim... pokud vsem zucastnenym situace vyhovuje tak do toho ostatnim nic neni, ale az to dam precist pritelkyni tak to asi nepochopi :)
    4.4.2008 17:32 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Naprosto souhlasím, moc pěný článek :-)

    Btw. četl jste Cizince v cizí zemi od Heinleina?
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.4.2008 17:37 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    celkom dobra kniha, az do momentu, ked opustil cirkus (alebo tak nejak, mam slabu pamat)
    4.4.2008 17:55 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Podle mě to je nejlepší klasické sci-fi vubec ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    4.4.2008 18:01 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    neviem co je klasicke a co nie, ale ak je to podla veku, tak hlasujem za Stroj casu alebo Ostrov Dr. Moreaua
    vencour avatar 30.4.2008 11:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..

    Pozor, chystáte se komentovat 407 dní starou diskusi. WTF?

    Taky jsem ho čet ;-), jako snad vše, co se dalo sehnat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.4.2008 17:55 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Zeny? A este k tomu 4?
    Heron avatar 4.4.2008 18:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Souhlasím s tebou, ale buďme trochu tolerantní. To že jsme na linux portále, kde se většina článků dotýká minortních témat neznamená, že takové musí být všechny.
    4.4.2008 18:49 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Zeny? A este k tomu 4?
    Nie, zenu. Nie, staci jedna.

    ;)
    freshmouse avatar 4.4.2008 20:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Zápisek je celkem hezky psaný, ale vesměs by šel zkrátit na: "Mladší muž si rád užívá a nechce se tolik vázat, kdežto starší si taky užívá -- ale právě tím, že někde zakotví." Což ovšem není nic objevného a vůbec k tomu není třeba zmiňovat Mohameda.

    Chybí tam ale aspoň zmínka o mnohomužství, čímž myslím to, že žena "má" víc mužů (případně tam chybí zmínka o neheterosexuálních vztazích o počtu účastníků dva a více).
    Xeelee avatar 4.4.2008 21:47 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Zajeď si do Polynésie. Zajímalo by mě, jak se k tomu staví Korán :-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    4.4.2008 21:54 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Mnohomužství je mnohem větší problém, protože chlapi to, že holka není jenom jejich, snášejí o dost hůř :-)
    Xeelee avatar 4.4.2008 22:03 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Nějaký kočovný kmen, tuším že se prohání po Arabském poloostrovu, má velmi propletené vztahy, kde má každý několik stálých partnerů opačného pohlaví a všichni jsou jedna velká famílie. To pak musí být zmatky :-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    vencour avatar 30.4.2008 11:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..

    ... případně tam chybí zmínka o neheterosexuálních vztazích o počtu účastníků dva a více

    A zase Heinlein, Měsíc je drsná milenka, ještě lepší, aspoň v něčem ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    5.4.2008 08:14 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Za vicezenstvi jsou u nas dost drakonicke tresty. Napr. vice tchyni!
    6.4.2008 16:48 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    to mi připomnělo ...

    více hvězd = souhvězdí
    více soch = sousoší
    více žen = soužení
    7.4.2008 20:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro koho jsou čtyři ženy..
    Rovnost tam určitě nebude...
    Petr Tomášek avatar 1.5.2008 22:12 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše „Alí paša z Bagdádu“
    Gde by se tam ten turek propána vzal?
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.