abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 13:22 | Nová verze

Vyšla nová verze 3.1.15 softwaru ISPConfig, který slouží pro poloautomatickou konfiguraci hostingového serveru přes webové rozhraní. Největší novinkou je podpora antispamového systému Rspamd, který by měl poskytnout lepší výkon a snížit komplexitu systému sjednocením celého antispamového řešení do jednoho démona. K dispozici je také manuál na přechod ze stávajícího antispamového systému Amavis + SpamAssassin.

Harvie.CZ | Komentářů: 0
dnes 09:00 | Komunita

Richard Stallman, zakladatel hnutí svobodného softwaru, projektu GNU a Free Software Foundation (FSF), rezignoval na funkci prezidenta FSF i člena její správní rady. Rada začne okamžitě hledat nového prezidenta. Další informace budou zveřejněny na stránkách FSF.

Ladislav Hagara | Komentářů: 142
dnes 05:55 | Komunita

Vývojáři linuxové distribuce CentOS oznámili, že nová stabilní major verze 8 této distribuce bude vydána příští týden 24. září. Red Hat Enterprise Linux 8, ze kterého CentOS 8 vychází, byl vydán v květnu. Dle aktualizovaného plánu je CentOS 8 již téměř připraven. Práce na vlastním vydání byly ale přerušeny, poněvadž se vývojáři soustředí na vydání CentOSu 7.7 vycházejícího z Red Hat Enterprise Linuxu 7.7.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
dnes 04:44 | Nová verze

Byla vydána nová verze 6.3.0 správce digitálních fotografií a videí digiKam (digiKam Software Collection, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení. Vývojáři zdůrazňují plugin GMic-Qt. Nový digiKam je ke stažení také jako balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 15:55 | Zajímavý projekt

Evropská kosmická agentura (ESA) s nadací Raspberry Pi vyhlásily další ročník soutěže pro studenty s názvem European Astro Pi Challenge o co nejzajímavější využití počítačů Astro Pi, tj. Raspberry Pi s rozšířením Sense HAT, na Mezinárodní vesmírné stanici (ISS). Pro inspiraci vítězné projekty z 2018/2019.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 12:00 | IT novinky

Společnost PINE Microsystems oznámila, že vedle miniaturních jednodeskových počítačů ROCKPro64, ROCK64, PINE H64 nebo PINE A64, notebooků Pinebook a Pinebook Pro, tabletu PineTab, chytrého mobilního telefonu PinePhone nebo IP kamery CUBE, vyvíjí také chytré hodinky PineTime. Jejich cena by měla být 25 dolarů.

Ladislav Hagara | Komentářů: 28
včera 05:55 | Nová verze

Po 10 týdnech vývoje od vydání Linuxu 5.2 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 5.3 (LKML). Přehled nových vlastností a vylepšení na stránce Linux Kernel Newbies. Nově je například povolen síťový rozsah 0.0.0.0/8. Kódové jméno Linuxu 5.3 zůstává Bobtail Squid.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
včera 04:44 | Komunita

Mozilla nabídne firmám placenou podporu Firefoxu. Cena by se měla pohybovat okolo 10 dolarů za podporovanou instalaci.

Ladislav Hagara | Komentářů: 27
13.9. 22:00 | Nová verze

Po roce a čtvrt od vydání verze 12.0 byla vydána verze 13.0 zvukového serveru PulseAudio. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Zmínit lze například podporu Dolby TrueHD a DTS-HD Master Audia.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
13.9. 16:33 | Zajímavý projekt

Blockchainový projekt Tezos nedávno prošel procesem hard-forku a zrodil se nový projekt Dune Network. Držitelé XTZ tokenů si již bezpečně mohou vyzvednout své DUN tokeny a delegovat je na nějakou z veřejných Dune baker služeb jako je třeba Dune Whale.

Mark Stopka | Komentářů: 9
Kdy jste naposledy viděli počítač s připojeným běžícím CRT monitorem?
 (21%)
 (3%)
 (11%)
 (34%)
 (29%)
 (2%)
Celkem 145 hlasů
 Komentářů: 15, poslední 15.9. 16:45
Rozcestník

HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha

3.9. 19:24 | Přečteno: 1839× | Články | poslední úprava: 3.9. 19:46

Pro kolegy konzultanty, si dovolím představit, jak může dopadnout pokud byste se náhodou chtěli nechat nastaffovat na projekt skrze českou pobočku Hays PLC...

Zde pro lepší obrázek, od právního zástupce naší společnosti; zveřejněno po obdržení odpovědi na předžalobní výzvu ze strany právního zástupce Hays Information Technology s.r.o.:

Vážení,

obracím se na Vás jako právní zástupce společnosti CENSORED (dále jen „Klient“), kterou jsem byl zmocněn k jednání vůči Vaší společnosti Hays Information Technology s.r.o., IČO: 053 11 268 (dále jen „Vaše společnost“), ve věci poskytnutí služeb Disaster Recovery Process Expert. Tyto služby měla Vaše společnost zprostředkovat Vašemu zákazníkovi, společnosti CENSORED (dále jen „Zákazník“).

Od počátku července 2019 náš Klient jednal s Vaší společnosti o poskytnutí uvedených služeb zajišťovaných panem Markem Stopkou. Dle návrhu objednávky, kterou dne 17. 7. 2019 zaslal našemu Klientovi Váš Account Manager, pan CENSORED GDPR, měl náš Klient začít poskytovat uvedené služby od 1. 8. 2019. Služby měly být dle návrhu objednávky poskytovány až do 30. 7. 2020, a to v rozsahu 240 dnů („manday“), se sazbou 6 000 Kč za jeden den poskytování služeb. Místo dodávky služby bylo specifikováno na adrese CENSORED, kde sídlí Zákazník.

Při následném jednání o detailech objednávky, při kterém se řešily primárně rozhodčí a prorogační doložky obsažené v podmínkách objednávky, se na uvedených detailech ničeho zásadního nezměnilo. Dne 29.7.2019 zaslal pan CENSORED GDPR našemu klientovi finální objednávku č. 20190729 se slovy: „Posílám tedy upravenou objednávku a snad už bude vše v pořádku a případně to můžeme podepsat...“. Objednávka byla datovaná při kolonce pro podpis Vaší společnosti ke dni 29. 7. 2019. Objednávku podepsanou od jednatele společnosti CENSORED zaslal náš Klient zpět panu CENSORED GDPR dne 31. 7. 2019 (viz příloha). Pan CENSORED GDPR za Vaši společnost akceptovanou objednávku přijal se slovy „Děkuji za zaslání, dnes mám manažera mimo kancelář celý den, ale zítra už tu normálně bude, takže ho to nechám podepsat a hned Vám to zašlu zpět...“.

Vaše společnost tak ještě 31. 7. 2019, tj. den před domluveným začátkem plnění, podepsání objednávky ze strany Vaší společnosti vydávala za formalitu, která nadto musí nastat.

Náš Klient se proto oprávněně cítil být vázán podepsanou objednávkou a v souladu s ní rovněž konal. Konkrétně se náš Klient v souladu s článkem 1.1 podmínek, které byly součástí podepsané objednávky, zavázal být Vaší společnosti a zákazníkovi k dispozici výhradně pro plnění závazků dle objednávky, a to po celou dobu platnosti objednávky, tj. od 1. 8. 2019 dále. K tomuto závazku navíc náš Klient přistoupil pod nezanedbatelnou sankcí 5 000 Kč za každý kalendářní den prodlení na straně Klienta, jak stanoví článek 1.2 podmínek.

Vaše společnost nadto žádným způsobem neinformovala našeho Klienta, že by datum zahájení poskytování služeb mělo být odloženo. Naopak pan CENSORED GDPR informoval dne 29. 7. 2019 našeho Klienta, že pan Stopka se má dostavit k Vašemu zákazníkovi, v konkrétním případě společnosti CENSORED, dne 1. 8. 2019 v 10:30 hod. a kontaktovat pana CENSORED GDPR, což také dne 1. 8. 2019 náš Klient učinil.

  • Vaše společnost tak věděla o nákladech, které nevyhnutelně vznikají na straně našeho Klienta a v rozporu se zásadou běžného obchodního styku a zvyklostí soukromého života ve smyslu § 2900 zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, nepodnikla ničeho, aby zabránila či alespoň omezila újmu na vlastnictví našeho Klienta.
  • Nadto Vaše společnost v rozporu s § 1728 odst. 1 občanského zákoníku vedla ještě 31. 7. 2019 jednání o smlouvě s našim Klientem, aniž měla úmysl smlouvu uzavřít, jak se následně ukázalo, a rovněž v rozporu s § 1728 odst. 2 občanského zákoníku opomněla našemu Klientovi sdělit všechny skutkové a právní okolnosti, o nichž věděla nebo vědět musela, a z kterých vyplývalo, že smlouva nebude s účinností od 1. 8. 2019 uzavřena.
  • Jednání Vaší společnosti je pak rovněž ve zjevném rozporu s textem samotné objednávky, která v článku 1.9 stanoví, že v případě, že Vaše společnost nebude schopna vyčerpat plnění / dodávku služeb dle rozsahu stanoveného v objednávce, je povinna o této skutečnosti (předčasné ukončení smlouvy) písemně informovat dodavatele, a to alespoň 5 pracovních dnů před ukončením nebo dočasným přerušením čerpání plnění / dodávky služeb. Uvedené ustanovení podmínek přesvědčivě dokládá zvyklosti běžné v těchto obchodních vztazích.

V důsledku jednání Vaší společnosti se náš Klient musel vzdát účasti na jiných výdělečných projektech zajišťovaných prostřednictvím osoby pana Marka Stopky a musel rovněž zajistit ubytování pro pana Stopku na období 3 měsíců s měsíčním nájemným ve výši 25 625 Kč s možností dalšího prodloužení, v závislosti na době trvání poskytování služeb (viz příloha). Dále pak našemu Klientovi vznikly rozsáhlé náklady v souvislosti s vyjednáváním smlouvy (objednávky), cestami do Prahy a schůzkami v červenci i v srpnu 2019 s pracovníky Vaší společnosti a pracovníky Zákazníka.

Že poskytování služeb nezačne již k 1. 8. 2019 a ani později, se náš klient dozvěděl až v průběhu měsíce srpna. Až 17. 8. 2019 se pak náš Klienta dozvěděl, že Vaše společnost nemá v úmyslu dodržet podmínky odsouhlasené objednávky a nadto neplánuje ani nikterak kompenzovat našeho Klienta za pracovní schůzky a zejména pracovní připravenost mimo místo podnikání našeho Klienta v období od 1. 8. 2019 do 17. 8. 2019.

S ohledem na shora uvedené požadujeme pro našeho Klienta kompenzaci ze strany Vaší společnosti ve výši alespoň jedné poloviny slíbené odměny za 10 pracovních dnů měsíce srpna, tj. 60 000 Kč, a nákladů na nájem ve výši tří nájmů, které musí náš Klient bezpodmínečně uhradit, tj. 76 875 Kč, celkem tedy 136 875 Kč, to vše do 10 dnů na bankovní účet našeho Klienta č.: CENSORED.

Pokud výše uvedený nárok našeho Klienta odmítáte zcela nebo zčásti uspokojit, případně chcete Klientovi navrhnout jiný způsob vypořádání, žádáme o sdělení Vašeho stanoviska v dané věci, v případě vypořádání potom také o sdělení návrhu detailů ve stejné lhůtě. Pro úplnost dodáváme, že bez ohledu na Vaše vyjádření Klient trvá na výše uvedeném nároku v celém rozsahu, nedojde-li k uzavření písemné smlouvy v listinné podobě, kterou bude mezi naším Klientem a Vaší společnosti sjednáno jinak.

Tato výzva je současně výzvou podle § 142a občanského soudního řádu. Nebude-li výše uvedená výzva vyslyšena, budou nároky našeho Klienta vymáhány soudní cestou.

Závěr

Původní výše pohledávky, než se jednání dostala na kritickou cestu byla cca. 15k CZK, tedy poměrná výše najemného za období 1. 9. - 17. 9. kdy měla začínat práce pro Zákazníka.        

Hodnocení: 62 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

3.9. 19:31 ?
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
nerozumnel jsme ani slovo, preklad do lidstiny by nebyl?
Mark Stopka avatar 3.9. 19:36 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ne, utrácím peníze za to, aby to bylo přeloženo do právničtiny :D.
BWPOW avatar 3.9. 19:39 BWPOW | skóre: 21 | Kosice
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ale ja napriklad tiez vobec nechapem, co sa akoze stalo a o co vlastne ide. Nejaky pribeh k tomu by bodol.
Prisiel som, videl som, hmm ... bwpow.eu
Mark Stopka avatar 3.9. 19:49 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Po přečtení dnešní odpovědi od právního zástupce HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. očividně došlo buď k psychotické poruše, nebo ztráty paměti na straně HAYS INFORMATION TECHNOLOGY.

Nějakou lidštější verzi k přečtení doplním zítra do komentářů.
Max avatar 3.9. 21:15 Max | skóre: 67 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Já teda právnický jazyk nemám rád, ztrácím se v něm, ale v zápisku je to myslím celkem dobře a jasně napsáno (to je asi dáno tím, jak je to krátké), nevidím v tom tedy problém.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
5.9. 19:52 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Easy ne?

Firma X si objednala Stopku prostrednicvim HAYS. D Vpodstate byli dohodnuty na smlouve a (teda pozde, ale to je bezny) uz slo jen o to ji podepsat.

Ve chvili kdy X smlouvu podepsali? (predpokladam), a Stopka mel pro ne zacit neco delat, pricemz uz vynalozili $$$ na zajisteni nalezitosti dle smlouvy, jaksi zadne plneni nenastalo.

Proc tam neni.
xxx avatar 5.9. 20:31 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Moje teorii je, ze Hays koupil za levno Stopku, a prodal ho draze Zakaznikovi. Pak zjistil, ze za levno neni dost za levno (nebo, ze draze neni dost draze), tak doufal, ze kdyz na Stopku zatlaci, ze to da levneji. (Nebo za zatlaci na firmu a ta nakoupi draz). Kazdopadne ani jedna varianta jim nevysla.

Otazka je, zda-li to treba takhlen nehraji pokazde.
Please rise for the Futurama theme song.
Mark Stopka avatar 6.9. 05:02 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Otazka je, zda-li to treba takhlen nehraji pokazde.
Predpokladal bych ze ano. Nicmene my se na finalni cene od 17. 8. 2019 dohodli, prekvapeni prislo az kdyz jsem odpovedel naco jako "Principielne v tom problem nevidim, jen budeme muset vyresit fakturaci za 1. 8. 2019 - 16. 9. 2019" protoze to je objektivne obdobi kdy mi vznikaly materialni naklady, jez nebylo zapocist proti prijmum z projektu.
3.9. 19:49 _
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nuda, jedná se o drobné.
Mark Stopka avatar 3.9. 19:54 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ano, je to totiž spor z principu a ne o peníze. Zveřejnil jsem to, protože po včerejších novinkách v kauze AB jsem ztratil veškerou zbývající důveru v ČR jako právní stát.
BWPOW avatar 3.9. 20:01 BWPOW | skóre: 21 | Kosice
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Mne jedna firma tiez dlhuje 160k eur. Dajte vediet, ako to potom dopadlo. Ak to dopadne dobre, tak rovno aj kontakt na daneho pravnika :)
Prisiel som, videl som, hmm ... bwpow.eu
Bedňa avatar 3.9. 22:11 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To je tá firma ktorú si mi chcel pred rokmi dohodiť?

KERNEL ULTRAS video channel >>>
BWPOW avatar 4.9. 01:18 BWPOW | skóre: 21 | Kosice
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Neviem, nespominam si. Ak to bolo 2015-2017, tak je to mozne :)
Prisiel som, videl som, hmm ... bwpow.eu
Bedňa avatar 4.9. 09:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Tak dík :)
KERNEL ULTRAS video channel >>>
lucorp avatar 10.9. 11:56 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ako si sa preboha dokazal dostat na taku ciastku? Nedavas si zmluvy vyplacat priebezne, alebo ako je to mozne? Nech sa poucim z chyb inych, nevravim ze mna vzdy vyplatia, ale nad 10k som sa nedostal nikdy.
"Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
Mark Stopka avatar 10.9. 12:05 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Smluvni pokuty a uroky z prodleni?
3.9. 20:15 Jacob
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Zveřejnil jsem to, protože po včerejších novinkách v kauze AB jsem ztratil veškerou zbývající důveru v ČR jako právní stát.
To mi povídej. Já se o tom dověděl dneska a chce se mi z toho zvracet. Aspoň ti přeju hodně štěstí při vymáhání dlužné částky.
3.9. 20:30 Marek
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nojo... Když Babiš řekl, že si jde v ČR objednat trestnní stíhání, div ho neukamenovali. A teď se všichni najednou začínaj říkat, že je možné v ČR objednat zastavení soudního stíhání... Začínám se v tom ztrácet.

Vidíš, já ji ztratil, když Nečas podepsal Klausovy amnestie (ač nemusel, stejně jako nemusí Zeman jmenovat ministry a profesory, nebo Klaus nemusel jmenovat Ústavní soudce), a když Kalousek prohlásil největší demonstraci od revoluce za demonstraci proti demokracii.

Nicméně, připravil bych se na to, že příští prezident bude Ovčáček.
Mark Stopka avatar 4.9. 05:24 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nicméně, připravil bych se na to, že příští prezident bude Ovčáček.
I o tom jsem byl informovan :).
Mark Stopka avatar 4.9. 05:34 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Když Babiš řekl, že si jde v ČR objednat trestnní stíhání, div ho neukamenovali. A teď se všichni najednou začínaj říkat, že je možné v ČR objednat zastavení soudního stíhání...
Všechno si lze objednat, otázka je, kde je ta čára, kterou nejsi ochoten překročit... Pokud skutečně nenarazíš na člověka who got nothing to loose, tak s ním vždy můžeš cvičit.
4.9. 08:58 Kate | skóre: 9
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nevím co tam je ke ztrácení se. Premiér má na tohle přímý vliv.

Pokud tvrdí že si lze objednat trestní stíhání, v podstatě tím říká že v jeho vlastní vládě je natolik úplatná justice, že si lze objednat trestní stíhání premiéra, aniž by se na to přišlo a nic s tím nedělá (Nebo snad jeho vláda rozjela nějaké vyšetřování, které by tuhle korupci v justičním systému odhalilo?).

Pokud se jeho vyšetřování zastaví za podezřelých okolností ve chvíli kdy je ve zjevném střetu zájmů, je zas otázka, jestli to sám přímo neovlivnil.
4.9. 12:23 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Druhá varianta je, že říká, že si jde objednat trestní stíhání, protože si už nějaké na někoho jiného úspěšně objednal a tak ví, že to skutečně jde ...
4.9. 18:23 Y
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Takže kdyby Babiš začal se stavem justice něco dělat, tak by to bylo přijato s povděkem a ne jako zastrašování nebo snaha o odstranění nepohodlných?

Všechny okolnosti za jakých by došlo k zastavení trestního stíhání budou považovány za podezřelé. A to i kdyby na premiérském křesle seděl jiný člen ANO.
5.9. 00:21 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pokud tvrdí že si lze objednat trestní stíhání, v podstatě tím říká že v jeho vlastní vládě je natolik úplatná justice
Bohužel tohle netvrdí jako první a není to něco, co by se v ČR objevilo až s jeho vládou. Totéž ohledně důvěry v právní stát. A bohužel bych ani neřekl, že za jeho vlády se tohle zhoršilo víc než za vlád předchozích (i když možná jen proto, že už není proč.)
...je zas otázka, jestli to sám přímo neovlivnil.
Tak zrovna v tom bych řekl, že je odpověď naprosto jasná...
Quando omni flunkus moritati
5.9. 01:21 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Přesně tak. Jediný způsob, jak zajistit, aby nemohl Andrej Babiš svoje vlastní stíhání ovlivnit je, aby ANO vůbec nebylo ve vládě po celou dobu vyšeteřování té kauzy.
5.9. 12:50 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Coz je presne to, o co ostatnim stranam jde. Kdyz nejsou schopny ho porazit ve volbach, ... A v pripade, ze by bylo trestni stihani zastaveno a ANO nebylo ve vlade, tak by se stejne vynorily spekulace, ze uplatil ja_nevim_koho, takze by se stejne nikdy nemel objevit v politickych funkcich.

Disclaimer: ANO jsem nikdy nevolil a nejsem priznivce/podporovatel.
5.9. 14:41 trekker.dk | skóre: 71
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ale jsou, stačilo by, kdyby se dohodli na velké koalici... jenže on jim Babiš zase tolik nevadí a jeho dotace už vůbec ne, hlavně že nějaká koryta zbyla.
Quando omni flunkus moritati
5.9. 15:41 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Kdo by té velké koalici dal 101 hlasů?
Těžko lze počítat, že ANO coby vítěz voleb podpoří jakoukoliv vládu ve které nebude mít premiéra.
A jelikož ANO má 78 hlasů a SPD 22, jediná další možnost je, že by tu vládu musela podpořit SPD. Jenže SPD skončila ve volbách na děleném druhém místě, takže by za svou podporu zcela oprávněně chtěla jeden ze tří silových postů - premiéra, vnitro nebo finance. (Zbylé dva by dostala ODS a Piráti). Nemyslím si, že by do toho ODS nebo Piráti byli ochotni jít, a bez 25 hlasů ODS, ani bez 22 hlasů Pirátů opět žádná vláda nebude.
5.9. 15:43 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Je sice hezké, že ODS vede pan Profesor, ale bohužel je profesorem humanitního oboru (politologie), což znamená, že neumí napočítat ani do 101... O důvod víc, proč by měla maturita z matematiky být povinná..
Fluttershy, yay! avatar 5.9. 16:06 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
ODS už nemá 25 mandátů a v kuloárech se šušká o tom, že kikina junior s vládou ANOfertu nemá zásadní problém.

Ani SPD už nemá 22 poslanců.

A co bude dělat Foldyna, těžko říct.
5.9. 17:27 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nojo, jenže pak jsou tu ještě komunisti se svýma patnácti, takže ti přeběhlíci z SPD nepomůžou... :D
Nejde ani tak o to, co bude dělat ČSSD, zásadní problém je, že ODS ani Piráti prostě s SPD vládnout nebudou, a jelikož nechtějí vládnout ani s komunistama, tak je nezachrání ani deset přeběhlíků z SPD...

Klause mladšího stejně vykopli jenom aby jim neubíral hlasy před eurovolbama. Jinak je to tam ta samá proruská pakáž jako za Klause staršího. (Rusko nepotřebuje Czexit. Rusku stačí zablokovat hlubší integraci.)
Fluttershy, yay! avatar 5.9. 19:08 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše kikinologie
Reagoval jsem na čísla.

ODS se může jít zahrabat.
Jindřich Vobořil (bývalý drogový koordinátor) se onehdá rozčiloval, že členská základna ODS jsou většinově normální, celkem racionální lidi. No, jenže když mají na exponovaných místech jedince jako Zahradil, Kubera, Vondra, Skopeček, Zahradník,…

Když se strana profiluje směrem k národním státům a konzervativismu, těžko se vyhnout koalicím s jinými národovci, kteří nutně konvergují dohněda. Pak z toho plynou spory, jako když Salvini chce kvóty, PiS jsou proameričtí kuřbuřti a zároveň Orbán tíhne na východ nebo ty různé zjevy východ rovnou financuje.

Druhá věc je velký kapitál nadřazený i těm „národním zájmům“. Z toho plynou další kontradikce.

Kontradikce? Hegelovská dialektika!
5.9. 19:15 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
V tom případě nechápu, proč se voliči ODS tak rozčilujou na voliče ANO a Zemana. Ti je taky většinou volili jenom proto, že nevidí koho lepšího by měli volit..
5.9. 19:56 Aleš Kapica | skóre: 49 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Klíčová otázka je lepšího než koho. Kdyby se všichni ti co považují Zemana za darebáka sjednotili na jednom kandidátovi, tak by nikdy neměl šanci vyhrát. Jenomže ono je vždycky snazší se sjednotit na podpoře jedné svině, než najít jednoho přijatelného člověka pro všechny ostatní. Proto se taky třeba dostal k moci Hitler, jehož strana měla volební výsledky mnohem horší než ANO.

Z toho zcela jasně plyne, že je mnohem snazší ovládnout zemi, kde je politická scéna roztříštěná do mnoha obskurních stran, než tam, kde jsou tyhle dominantní strany jenom dvě až tři.
Fluttershy, yay! avatar 5.9. 19:58 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Z toho zcela jasně plyne, že je mnohem snazší ovládnout zemi, kde je politická scéna roztříštěná do mnoha obskurních stran, než tam, kde jsou tyhle dominantní strany jenom dvě až tři.
protipříklad: Tories či GOP
5.9. 20:00 Aleš Kapica | skóre: 49 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Každý chvilku tahá pilku.
Fluttershy, yay! avatar 5.9. 20:14 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
5.9. 22:59 Fluttershy
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
A tajný plán Britského parlamentu je donekonečna odkládat Brexit.
5.9. 20:21 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Ano. Hodně lituju, že se ODS sjednotila na podpoře Klause, či Béma.

Myslíš že měli volit toho, jehož názory vlastně nikdo nezná? Strana Zelených, Věci Veřejné, Jiří Drahoš?
Fluttershy, yay! avatar 5.9. 20:53 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: kikinologie
Kdopak si vzpomene? (Ta zprávička samotná je taky docela výživná.)
O tom se nikdo nepře. Háček je v tom, že podle ODS je to "vláda lidu" nikoliv v druhém pádě, nýbrž v pádě třetím.
Jendа avatar 5.9. 23:31 Jendа | skóre: 75 | blog: Výlevníček | JO70FB
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pokud tvrdí že si lze objednat trestní stíhání, v podstatě tím říká že v jeho vlastní vládě je natolik úplatná justice, že si lze objednat trestní stíhání premiéra, aniž by se na to přišlo a nic s tím nedělá
Mně to přijde stejné jako kdyby řekl že v ČR je, já nevím, problém s korupcí. To taky všichni víme a je to pravda, tak proč je špatně když to řekne? A že s tím nic nedělá? Ono to není tak jednoduché jako upravit položku korupce = off v konfiguráku.
„Tohle by se mělo vyfotit, protože jinak nám nikdo neuvěří, že takhle děláme věci.“
6.9. 14:26 oryctolagus | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
IMO je to od něj whataboutismus (podobně jako "všetci kradnú") a součást jeho strategie pěstovat si image utlačovaného chudáčka...

(Tím nechci říct, že to prostředí před Babišem bylo ok.)
6.9. 15:22 Petr
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nechápu, proč je whataboutismus považovaný za něco špatného. Vždyť to říká "Vy máte zase svoje problémy. Tak tady na nás nedělejte ramena."

Ten pojem vznikl za dob studené války. Američani chtěli ukázat svým, a do určité míry i cizím občanům, že jsou lepší než Rusové. Za tím účelem si vybrali nějakou jednotlivost (ne nutně nepodstatnou), a začali za ni Rusko kritizovat. Jelikož ta kritika byla oprávněná, Rusové ji nemohli vyvrátit, ale místo toho se zaměřili na samotné jádro sporu - na otázku, zda jsou Američani skutečně lepší než oni. Protože v propagandě jde právě o ten celkový výsledek, ne o tu jednotlivost. A tím, že Rusové vytáhli na oplátku nějaký problém Američanů, ukázali, že sice Rusové určitý problém mají, ale že Američani nejsou lepší než oni, protože oni mají zase svoje problémy.

Když někdo říká, že jde o argumentační faul, přehlíží, že v celém sporu nejde o tu kritizovanou jednotlivost, ale o to, zda je jedna strana lepší než druhá.
⧠ A = 0 avatar 6.9. 16:02 ⧠ A = 0 | skóre: 8 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
+1
Nevolte zmrdy.
6.9. 16:07 oryctolagus | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Když někdo říká, že jde o argumentační faul, přehlíží, že v celém sporu nejde o tu kritizovanou jednotlivost, ale o to, zda je jedna strana lepší než druhá.
A proč by o to mělo jít? V čem nám to pomůže? IMO tenhle whataboutismus nepomáhá, ale naopak škodí, protože slouží jako výmluva proč neřešit problémy a pokračovat v tom špatném stavu. Ie. Babiš řekne "všetci kradnú" a že Kalousek byl špatnej a že jeho stíhaní je vykonstruované atd. a pokračuje se dál přesně v tom špatném systému, případně v ještě horším.

IMO řešit ty jednotlivosti není špatně - jak jinak chceš problémy řešit, než jeden po druhým? (Samozřejmě s nějakou vhodnou prioritizací.)
⧠ A = 0 avatar 6.9. 16:22 ⧠ A = 0 | skóre: 8 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
On ten „whatabautismus“ může právě pomoci k vhodné prioritisaci nebo k systematici řešení problémů.

Vezměme například aktuální (pseudo)problém pomníků v Praze. Má li se odstraňovat vrah Koněv, a někdo namítne třeba „a co vrah Churchill?“, je to whataboutismus? Podle mne zjevně ano, ale je to whataboutismus zcela k věci. Následovat by měla diskuse k vymezení co nejobjektivnější hranice, kterým vrahům stavět (či ponechávat) pomníky, tj. snaha o nějaké systematické řešení.

Jsou prostě věci, které by se neměly řešit izolovaně, ale v širším kontextu. A řekl bych, že v politice je takových věcí drtivá většina.
Nevolte zmrdy.
6.9. 20:44 oryctolagus | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Má li se odstraňovat vrah Koněv, a někdo namítne třeba „a co vrah Churchill?“, je to whataboutismus? Podle mne zjevně ano, ale je to whataboutismus zcela k věci. Následovat by měla diskuse k vymezení co nejobjektivnější hranice, kterým vrahům stavět (či ponechávat) pomníky, tj. snaha o nějaké systematické řešení.
Souhlasim, že takhle pojatý ten whataboutismus může být užitečný.

Nicméně obávám se, že reálně půjde hlavně o to, že jedna strana bude tlačit odstranění Churchilla a ponechání Koněva, druhá obráceně a o systematické řešení nepůjde ani jedněm... Ale možná jsem jen pesimista...
6.9. 16:24 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Kalousek a spol se snaží použít problémy Babiše k tomu, aby voliči Babiše dali raději hlasy jim a ne ANO. Proto je potřeba připomínat, že oni nejsou o nic lepší.
6.9. 16:57 oryctolagus | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Kalousek a spol se snaží použít problémy Babiše k tomu, aby voliči Babiše dali raději hlasy jim a ne ANO. Proto je potřeba připomínat, že oni nejsou o nic lepší.
K čemu je to dobré? Jestliže je relevantní ten whataboutismus, a tedy Kalousek a Babiš jsou +- ekvivalentní (tj. ), pak je jedno, kdo z nich vládne, ne?
6.9. 16:56 Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jinak u puvodniho pouziti toho pojmu jde o to kdo je lepsi, protoze to je podstata veci. Nebo snad USA upozornovaly sve a cizi obcany na problemy Sovetskeho svazu jenom proto, aby mu pomohli tyto problemy objevit a vyresit? To asi tezko...
6.9. 17:01 oryctolagus | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nebo snad USA upozornovaly sve a cizi obcany na problemy Sovetskeho svazu jenom proto, aby mu pomohli tyto problemy objevit a vyresit? To asi tezko...
To samozřejmě ne, nicméně všimni si, že kdyby to tak SSSR vzalo a místo whataboutismu ten problém řešilo, pro řadového občana SSSR by to pravděpodobně bylo zlepšení... A o to si myslim, že by mělo jít.
Fluttershy, yay! avatar 6.9. 19:24 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Vycházíš z mylného předpokladu, že různé skupiny lidí považují stejné záležitosti za problémy.

Aneb klasické feature, not a bug.
6.9. 20:44 oryctolagus | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Některé věci mi přijdou relativně univerzální, např. dostupnost & kvalita zdravotnické péče...
Fluttershy, yay! avatar 6.9. 23:47 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ti, kdož by to rádi co nejvíc – ve jménu vlastních zisků – privatizovali (popř. ponechali privátní), se na tom neshodnou.
7.9. 07:28 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pokud jde o zdravotnictvi, je to obchod a ma to byt obchod. Socialisticky system zdravotniho pojisteni, jehoz vyse je odvozena od vyse prijmu, je reliktem. Jedine spravne reseni je komercni zdravotni pojisteni. Kazdy, at se stara o sebe a plati podle sve rizikovosti a ne podle vyse prijmu. To je jedine spravedlive. V ramci soucasnych maninelu by bylo nejlepsi zdravotni pojisteni zrusit a nahradit to zvysenou dani z prijmu. Statni moloch by dostal stejne, ale alespon by ubylo uredniictva a rezie s tim spojene.
Mark Stopka avatar 7.9. 07:52 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pro zacatek by stacilo zfuzovani jednolivych zdravotnich pojistoven ve VZP.
7.9. 22:21 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
+1 I toto by byl obrovsky skok. Nevim, proc by stat mel konkurovat statu. Vlastne vim. Pojistovny ze zakona mohou vyhradit urcitou cast prijmu ze zdravotniho pojisteni na propagaci v soukromych mediich. Statni pojistovna dela reklamy premlouvajici pojistence jinych statnich pojistoven... Tak alespon majitel medialniho domu z toho ma radost. :-)
Mark Stopka avatar 8.9. 03:56 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
AFAIK rezije muze delat 4% jejich prijmu...
6.9. 23:14 TYX
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Já nechápu, proč ti Češi o té korupci pořád jenom mluví, místo aby ji prostě vyřešili....
⧠ A = 0 avatar 6.9. 16:11 ⧠ A = 0 | skóre: 8 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Mně to přijde stejné jako kdyby řekl že v ČR je, já nevím, problém s korupcí. To taky všichni víme a je to pravda, tak proč je špatně když to řekne?
+1
A že s tím nic nedělá? Ono to není tak jednoduché jako upravit položku korupce = off v konfiguráku.
Nejde jen o absenci výsledků, nýbrž též o absenci vůle.
Nevolte zmrdy.
Fluttershy, yay! avatar 6.9. 16:18 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Korupce je oblíbený slaměný panák autoritářů, kteří ho používají jako obhajobu čistek ve veřejných institucích.
⧠ A = 0 avatar 6.9. 16:23 ⧠ A = 0 | skóre: 8 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To však není důvod, proč by se měla tolerovat.
Nevolte zmrdy.
Fluttershy, yay! avatar 6.9. 19:22 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ano a ne. Záleží na kontextu (ostatně #89), protože existuje riziko spálení politického kapitálu a mediálního prostoru na margináliích (jako ten Koněv výše) a přípravu materiálu pro autokratické živly… viz Lava Jato – a samozřejmě Lula Livre!
3.9. 20:32 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
dnes mám manažera mimo kancelář celý den, ale zítra už tu normálně bude, takže ho to nechám podepsat a hned Vám to zašlu zpět
Bez ohledu na nepoctivé jednání ze strany CENSORED GDPR tu podepsanou smlouvu 1.8. nezaslal a vy jste to zjistili až 17.8.?
Max avatar 3.9. 21:13 Max | skóre: 67 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nic takového se tam nepíše. Spíš se tam píše, že 17.8. už bylo 100% jasné, že ta smlouva nebude. Tzn., že tam docházelo/nedocházelo asi 14 dní k nějaké další komunikaci, která výústila 17.8. ve finální verdikt zmíněný v zápisku.
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
3.9. 22:25 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To tady trolluješ nebo o co ti jde? Ano, nic takového se tam nepíše, a proto se na to ptám. Buď tady chybí zásadní informace o událostech 1.-17.8. nebo je dotyčný podvedený naivní, když po celou tu dobu "myslel".
4.9. 00:45 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jestli jsem pochopil správně, smlouva nebyla vůbec oboustranně podepsána. Podepsala ji pouze jedna strana, druhá ne. Jinak řečeno, žádnou smlouvu neuzavřeli.

Následně se klient ozval cílové firmě, kde měl pracovat. Cosi spolu řešili, bavili se nejspíše o budoucím řešení, s tím, že se začne později.

Smouva nebyla uzavřena vůbec.

Tedy §1720, odst. 2 NOZ.

4.9. 02:02 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Počkal bych prostě na autora zápisku, jestli je ochoten k tomu dodat podrobnosti. Variant, co se stalo, může být víc. Třeba podle toho druhého bodu, kde je zmíněno ust. § 1728 NOZ to na mě působí tak, že smlouva byla vzájemně podepsána a tvářila se jako platná, jenže 17.8. byla zjištěna nějaká skutková nebo právní okolnost, o které protistrana věděla a která způsobila neplatnost smlouvy. V zápisku prostě nejsou úplné informace.

BTW: §1720? Asi šotek.
Mark Stopka avatar 4.9. 07:32 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
V zápisku prostě nejsou úplné informace.
Samozrejme ze v zapisku, ktery je anonymizovanou predzalobni vyzvou nejsou uplne informace, vzhledem k tomu, ze spor bude predmetem soudni litigace, tak nebudeme odhalovat vsechny sve karty, ale jen karty, ktere musime a v case kdy tomu bude potreba.
Mark Stopka avatar 4.9. 05:30 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Podepsala ji pouze jedna strana, druhá ne. Jinak řečeno, žádnou smlouvu neuzavřeli.
To je celkem odvazne tvrzeni, nikde ve smlouve neni napsano, ze smlouva nabyva platnosti a ucinnosti podpisem obou smluvnich stran; a jak jiste vis smlouvu lze uzavrit jak ustne, tak treba i vzdalene po telefonu.
4.9. 18:01 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ono jde leccos, ale pak je třeba to také dokázat. Tvrzení o ústním uzavření smlouvy je pasé, když se připravovala evidentně písemná smlouva.

Jsem hodně zvědav, a na takový soud bych se osobně přišel podívat. Existuje písemná smlouva, jedna strana jí podepsala, druhá nikoli. A druhá strana se hájí tezí o ústním uzavření smlouvy.

Na druhé straně některé náklady, které vám vznikly, předpokládaly, že smlouva je uzavřena, ačkoli evidentně nebyla podepsána.
Mark Stopka avatar 4.9. 05:56 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Následně se klient ozval cílové firmě, kde měl pracovat. Cosi spolu řešili, bavili se nejspíše o budoucím řešení, s tím, že se začne později.
Nikoli, mezi Zakaznikem a objednatelem probihala komunikace, jez mela vest k uzavreni dalsi objednavky; dodavatel kontaktoval Zakaznika az v utery 13. 8., ciste za ucelem, aby se ujistil, ze Zakaznik jiz nadale nezije v predstave, ze k 17. 8. zacne plneni protoze tato shitshow miri k pravni litigaci.
4.9. 17:53 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
V čísle paragrafu řádil šotek, správně mělo být poslední číslo devítka.

Pokud budou mít dobrého právníka a budou dobře reagovat, tak to nejspíše projedete.
Mark Stopka avatar 4.9. 18:55 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Vycházíš z předpokladu že mezi mnou, zákazníkem a objednatelem neproběhly žádné komunikace. Ale v záznamu telefonních hovorů jdou vidět telefonické kontakty například z 10. 7. kdy po rozhovoru s Hays proběhl další rozhovor se zákazníkem; Hays sice může trpět ztrátou paměti o té konverzaci co proběhla mezi mnou a jimi, ale zákazník touto ztrátou paměti netrpí.
4.9. 23:54 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ale komunikace klidně proběhnout mohly. Ono je jaksi běžně, že se komunikuje, a to i hodně, při jednání o smlouvě. Ani bohatá komunikace před pokusem o uzavření smlouvy vůbec nic nedokazuje.

Vy musíte dokázat 1) že uzavření smlouvy bylo vysoce pravděpodobné, 2) že druhá strana pro ukončení smlouvy neměla spravedlivý důvod. Na ostatní vám kašle bílý tesák.

Protože obé je vysoce subjektivní, tak pokud má protistrana dobrého právníka a bude dobře reagovat, projedete to i s gatěma. I když dnes nelze u justice předvídat nic.

Pak je tu ta věc, že se soudíte s právní osobou se základním jměním 1 Kč. To dává mnohé další scénáře, kdybyste náhodou - což je nepravdědpobné - uspěli u soudu.
Mark Stopka avatar 5.9. 03:10 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pak je tu ta věc, že se soudíte s právní osobou se základním jměním 1 Kč.
Zakladni kapital a vlastni kapital jsou dve ruzne veci.
6.9. 00:21 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To každopádně.
5.9. 20:01 j
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ty radsi nezvan, neznas ani zaklady smluvniho prava pro deti z matersky skoly.

Smlouvu lze jednak uzavrit i ustne, a pak smlouva vznika jaksi automaticky v okamziku, kdy nekdo ucini nabidku, a protistrana ji akceptuje. Coz samozrejme lze u ustni dohody prokazovat obtizne, ale v tomhle pripade je to tezko zpochybnitelny fakt - nabidka byla zcela jednoznacne ucinena nejpozdeji v okamziku zaslani smlouvy k podpisu, a pokud ji firma X poslala podepsanou zpet, doslo jednoznacne a prokazatelne k akceptaci nabidky.

A pak mas jeste hromadu § na tema ocekavane uzavreni smlouvy, naklady s tim spojene atd atd, takze i kdyz ve finale zadna smlouva nevznikne a nedojde k plneni, muze dojit k situaci, kdy jiz vznikly v ocekavani toho plneni naklady, ktery je pak dotycny povinen prostistrane kompenzovat.

Navic ma zcela kazdy vseobecnou povinost predchazet skodam a minimalizovat je, coz, pokud nekomunikuje, nesdeli ze neni schopen/ochoten plnit/... jednoznacne porusuje.
Mark Stopka avatar 5.9. 21:21 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
+1
6.9. 00:20 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Doufám, že se pochlubíte, až to totálně pro...vyhrajete.

Já bych si přál mít vždy ve sporech protistranu jako je Marek Stopka. To jest velice subjektivně, neobjektivně vidící protistranu se silným přáním aby to bylo tak, jak si přejí - nikoli tak, jak je to reálně.

Pokud toto Hays prohrají, tak jsou totální žabaři.

Mark Stopka avatar 6.9. 04:58 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To si predpokladam vycetl z kristalove koule, vid?
Bystroushaak avatar 6.9. 11:32 Bystroushaak | skóre: 35 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
V tomhle případě spíš z hvězd.
Mark Stopka avatar 6.9. 11:41 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
No jo, nepamatuju jakou magii to Ponkrac disponuje...
6.9. 14:31 oryctolagus | skóre: 29 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
No minimálně disponuje aurou, která ho odstinuje od nepohodlných otázek...
Max avatar 4.9. 10:43 Max | skóre: 67 | blog: Max_Devaine
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nechápu, co tě tak pobouřilo na tom, že jsem ti řekl, co se nejspíše dělo a nakonec to tak i bylo (autor to níže potvrdil).
Zdar Max
Měl jsem sen ... :(
4.9. 20:22 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ta první věta - "Nic takového se tam nepíše.", působilo to na mě dost ignorantsky, pač já jsem se jen zeptal, nic jsem nekonstatoval. Ale v pohodě.
Mark Stopka avatar 4.9. 05:16 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Ano, mezi 1. 8. 2019 - 9. 8. 2019 dochazelo jeste k jednanim; 9. 8. 2019 se jednani dostala na kritickou cestu (do te doby jednani na kriticke ceste nebyly), bylo domluveno, ze se 12. 8. 2019 ozvou pote co vec probere management. Neozvali se, tak jsem se neco po 17:00 (close of business) sesel s pravnikem a predal mu vec k reseni.
4.9. 21:29 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jaké postavení a pravomoce má pan CENSORED GDPR, jestli to taktéž není tajný? Pač vy jeho jednání považujete za bernou minci a přitom on smlouvu nepodepisoval, jestli to správně chápu. To je pak na úrovni filmu Kulový blesk, kde Máňa, co uklízí na OPBH řekla, že to není směroplatný.
5.9. 00:09 Miloslav Ponkrác
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
To je z textu jasné. CENSORED GDRP je Account Manager. Jak vyplývá z textu: V zásadě žádné pravomoce, na vše se obrací k manažerovi. V zásadě tedy komunikační brána, sekretářka a vrátná mezi zákazníkem a vyššími šaržemi uvnitř firmy. Obracet se či volat osobě CENSORED GDRP je to samé, jako odeslat mail a poslat si, až ho donesou managerovi a ten rozhodne. Jinak řečeno, hlavně asertivní osoba s hroší kůží, která má chytit vztek zákazníka a ochránit manažery, co skutečně rozhodují před zákazníkem, a nikoho zvenčí k manažerům nepustit.
5.9. 00:44 i2041826
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Máte pravdu. Já se v tom názvosloví neorientuji a neznám ani hierarchii. Ale když někdo napíše, že nadřízený člověka v pozici "Account Manager" je "Manažer", tak je to úsměvné. S tou Máňou jsem to nakonec trefil. Budou je žalovat, protože to Máňa, co tam uklízí, slíbila.
Bedňa avatar 3.9. 22:28 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Takže hrajú mŕtveho brouka. Fandím ti (vašej firme), že do toho ideš (idete). Toto ti v živote uberie dosť energie a ten neistý výsledok je dôvod, prečo sa na to väčšina ľudí vysere.

Pretože ťa tu čítavam už roky, ani neviem koľko, ale moc dlho, tak chápem prečo do toho ideš.

Máš niekedy strach z neúspechu?
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Mark Stopka avatar 4.9. 05:59 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Máš niekedy strach z neúspechu?
V soucasne dobe jednam o tom, aby tu shitshow zafinancovala jina firma, ktera taky nema rada kdyz nekdo nekoho "podelava na businessu".
Bedňa avatar 4.9. 09:50 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Veľa zdaru, potom daj vedieť ako to dopadlo.
KERNEL ULTRAS video channel >>>
Bystroushaak avatar 3.9. 22:43 Bystroushaak | skóre: 35 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Zrovna z Hays mi volal někdo minulý týden. Prý jestli nechci dělat testera v pythonu za 7k na manday. Řekl jsem že to opravdu nechci, že momentálně nemám zájem měnit práci. Pak přijdu domu a v emailu návrh objednávky a kde co. Druhý den mi pán volá, proč jsem mu nedal vědět jak se mi objednávka líbí. Strašně se divil, když jsem mu připomínal že jsem o ní vůbec neměl zájem a že jsme se domluvili že zavolá nejdřív za pět měsíců. Kvalitou jdou asi dolu po všech stránkách.

Co to máš za právníka mimochodem? Můžeš doporučit?
Mark Stopka avatar 4.9. 05:09 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Co to máš za právníka mimochodem? Můžeš doporučit?
Blockchain Legal
4.9. 08:47 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
O co jde? Z toho textu je patrné jen to, že jsi nedodržel smlouvu.
Mark Stopka avatar 4.9. 10:45 Mark Stopka | skóre: 58 | blog: Paranoidní blog | European Economic Area
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Tady fakt nekdo neumi cist :), proc me to u Odina neprekvapuje. Z textu je patrne, ze doslo k presnemu opaku, ja konal dle smlouvy a kdyz prislo na lamani chleba tak Hays prisel s tim, ze "my jsme na ten papir vlastne nedali razitko" byt akceptaci objednavky potvrdil jejich zamestnanec; my jsme tedy tento argument akceptovali a presunuli se do roviny predsmluvni odpovednosti, namisto odpovednosti smluvni.
4.9. 11:40 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Není smlouva není odpovědnost
vencour avatar 4.9. 12:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jinej komentář nebude? Nebo něco od lepšího, třeba přihlášeného, Odina?
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
4.9. 12:45 Odin
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Nespojuj mě laskavě s tím náckem co má v nicku kromě Odin ještě hitlerovská číslíčka.
4.9. 22:42 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Jaka hitlerovska cislicka Gott im Himmel ? :-D Rok konce prvni valky je hitlerovsky? Rok vzniku ceskoslovenske republiky je hitlerovsky? Wtf?
Fluttershy, yay! avatar 4.9. 22:46 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Taky rok, kdy byl Hitlerovi udělen Železný kříž.
4.9. 22:48 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
No a co? Krome hitlera v onom roce zelezny kriz dostalo spoustu dalsich lidi. Ale jasne, kdo chce odina bit, hitlerovske cislicko najde i v roce vzniku CSR.
Fluttershy, yay! avatar 4.9. 22:53 Fluttershy, yay! | skóre: 84 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Odin, takové československé jméno…
5.9. 21:30 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
V cem je problem? Byl snad podle tebe odin nacista? Nebo byl snad hitler jeho uctivac? :-D
4.9. 22:43 Odin1918 | skóre: 5 | blog: Valhalla
Rozbalit Rozbalit vše Re: HAYS INFORMATION TECHNOLOGY s.r.o. - dávejte si bacha
Pravy odin to pochopil a nema potrebu se vyjadrovat.

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.