abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 126.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vylepšena byla funkce "Zkopírovat odkaz bez sledovacích prvků". Přidána byla podpora zstd (Zstandard). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 126 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 11.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Wynsdey. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla představena oficiální rozšiřující deska Raspberry Pi M.2 HAT+ pro připojování M.2 periferii jako jsou NVMe disky a AI akcelerátory k Raspberry Pi 5. Cena je 12 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:44 | Pozvánky

    V Praze o víkendu proběhla bastlířská událost roku - výstava Maker Fair v Praze. I strahovští bastlíři nelenili a bastly ostatních prozkoumali. Přijďte si proto i vy na Virtuální Bastlírnu popovídat, co Vás nejvíce zaujalo a jaké projekty jste si přinesli! Samozřejmě, nejen českou bastlířskou scénou je člověk živ - takže co se stalo ve světě a o čem mohou strahováci něco říct? Smutnou zprávou může být to, že provozovatel Sigfoxu jde do

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Humor

    Kam asi vede IllllIllIIl.llIlI.lI? Zkracovač URL llIlI.lI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    13.5. 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.5. 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    13.5. 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (73%)
     (5%)
     (11%)
     (11%)
    Celkem 256 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 11:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    17.1.2011 14:12 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    OMG, Facebook je nove ICQ, pamatate este ako pred par rokmi vsetci pisali ze koncia s ICQ. To boli casi.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 14:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Zlaté ICQ. Když náhodou funguje, dají se z něho posílat SMS. Jinak bych ho taky v podstatě nepoužíval. Navíc důvody byly tehdy vesměs trošku jiné než ochrana soukromí, mj. tam toho šlo posílat výrazně méně.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 14:19 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    Ano, je tu nová póza - nebýt na Facebooku. Dva, tři roky zpátky tomu bylo naopak. Tím netvrdím, že je to Tvůj případ. Prostě jde o lidi, kteří musí za každou cenu vyčnívat - dřív byli na FB, teď když tam je každý druhý, odcházejí. Ovšem neudělají to tak, že prostě odejdou, ale musí to vyhlásit do světa.

    Já FB účet mám, rušit ho nehodlám. Troufám si tvrdit, že ho umím používat bezpečně, tzn. nesvěřuji mu nic, co bych neřekl veřejně, případně přímo osobě, které se to týká. Mám přátele, kteří jsou mými přáteli, ne někoho, koho jsem viděl 1x v životě. Použití je jednoduché, jsem v kontaktu s lidmi, kteří jsou různě po světě, s bývalými spolužáky a spolupracovníky. Na reklamy mě nikdo nenutí klikat, aplikace používat. Když je někdo otravný, prostě ho skryji, případně odstraním z kontaktů.

    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 14:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Ovšem neudělají to tak, že prostě odejdou, ale musí to vyhlásit do světa.

    Ono to má i pozitivní efekt, pokud odcházejí z konkrétních důvodů (jako je chování FB), totiž spousta lidí si to neuvědomuje, a pak se diví.

    Jinak mě potěšilo, že jde aspoň opticky smazat většinu "vlastního" obsahu a v nastavení soukromí jde detailně nastavit, co kdo může vidět: včetně možnosti "Jenom já". Otázka je, jak moc to funguje.

    Na druhé straně se mi nepodařilo ze zdi automaticky vyhazovat třeba oznámení o tom, že kamarád byl označen na fotce někoho úplně jiného. To byl jeden z důvodů opuštění.

    Mám přátele, kteří jsou mými přáteli, ne někoho, koho jsem viděl 1x v životě. Použití je jednoduché, jsem v kontaktu s lidmi, kteří jsou různě po světě, s bývalými spolužáky a spolupracovníky.

    Kéž by to bylo tak jednoduché. Resp. teoreticky by mělo jít vidět člověka, kterého jsi viděl jednou, vidět i vícekrát... právě díky FB. Naopak u těch bývalých spolužáků apod. to není zase tak nezbytné, protože většina z nás se vyskytuje na stejných místech, třeba na třídním webu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Petr Tomášek avatar 17.1.2011 15:49 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    IMHO nejde ani tak o pózu, jako o racionální reakci na to, jak FB zneužívá osobních informací...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    17.1.2011 16:40 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    U mě je racionální reakcí účet zrušit a tím to končí. Jakým způsobem FB zneužívá osobní informace?
    17.1.2011 22:55 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jakým způsobem FB zneužívá osobní informace?
    to je presumpce viny. u a/v zakonu kritizovana, ale jinak bezne pouzivana pro veci jako MS, facebook, google a EU...
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 23:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Myslím, že něco o tom zpřístupňování údajů z profilu (viz odkaz: i bydliště a telefonního čísla) aplikacím a jejich dalším šíření si dokážeš najít sám.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    pavlix avatar 19.1.2011 13:09 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    U mě je racionální reakcí účet zrušit a tím to končí.
    Tak jo. Někdo odešel z facebooku. Napsal o tom do blogu – to je podle tebe zbytečné.

    Ty jsi mu napsal, že to, že napsal je zbytečné (vlastně už dvakrát) – to podle tebe zbytečné není.

    Já to vidím tak, že každému měříš jiným metrem než sobě :) ohledně zbytečnosti toho co píše.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    17.1.2011 17:59 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    Ano, je tu nová póza - nebýt na Facebooku.

    Dělal to tak děda, dělá to tak otec, co bych tu "pózu" po nich nepřejal. Když se ti něco nelíbí, tak je to pro tebe automaticky póza?
    17.1.2011 18:47 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Kdepak, póza to je pouze v případě, kdy to člověk podá stylem "už to nepoužívám a ten kdo jo, tak je blbec". A takových lidí se v poslední době objevilo několik.
    Pozn. Není to úplně případ autora blogu.
    18.1.2011 10:47 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Tak ono to tak bude, že kdo používá FB nebo ICQ je buď blbec nebo chudák. Trapný je na tom zápisku akorát to "prozření". Takže jak psal někdo předemnou prostě přestat používat a nesypat si veřejně popel na hlavu. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2011 11:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    kdo používá FB nebo ICQ je buď blbec nebo chudák.
    Někteří moji obchodní partneři jsou na ICQ zvyklí. Řešíme přes ně operativní, méně citlivé záležutist místo telefonování. Takže využití ve firmě v mém případě ano. Proto opatrně s těmi jednoznačnými soudy ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2011 11:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    oops .. záležitosti
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 11:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Ha, porušování podmínek!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2011 11:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Ty méně citlivé informace - tím je míněna aktuální informace o fotbalové lize. Obchodní záležitosti jdou přes enigmail. :-D :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 11:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Ty méně citlivé informace - tím je míněna aktuální informace o fotbalové lize.

    Á, fotbal! Kapřík sem, kapřík tam.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.1.2011 16:50 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Ok. Neberte to pejorativně. Já se ve spoustě oblastí považuju taky za blbce (mohl jsem napsat nevzdělance). Ale pokud by určujícím kritériem nebyla rozšířenost v místních luzích a hájích tak vy byste jim s čistým svědomím tyto nástroje (FB, ICQ) pro nezávaznou/méně důležitou obchodní komunikaci opravdu doporučil? :-) No já asi po zkušenostech s oficiálním klientem ICQ nikoliv a čas věnovaný reinstalacím stanic bych užil k instalaci firemního jabber serveru :-), ale každému co jeho jest.
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2011 17:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Nojo, já jsem to nebral pejorativně :-) Jinak souhlasím, že ICQ není zrovna to pravé ořechové pro business..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.1.2011 14:31 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    facebook je ok, jen člověk nesmí být kokot a cpát tam to co nechce aby někdo jiný viděl. To je všechno - nikdo tě nenutí tam cpát velikost bot své prababičky
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 14:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    jen člověk nesmí být kokot a cpát tam to co nechce aby někdo jiný viděl.

    Pak tam nesmí cpát nic. Protože provozovatel to uvidí a zpeněží, případně poskytne informacížádostivým institucím. Prakticky každá informace jde zneužít. Z mého profilu (resp. několika desítek komentářů a odebírání zpráv z několika skupin) šlo jednoduše zjistit, kde zhruba bydlím, do které školy chodím, kdy a jak tam jezdím, se kterou částí politického spektra sympatizuji, že jsem schopen používat Google, že čtu politicky nekorektní komixy, co poslouchám za hudbu,... už z toho lze něco vydedukovat.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 17.1.2011 15:22 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    >>> Z mého profilu (resp. několika desítek komentářů a odebírání zpráv z několika skupin) šlo jednoduše zjistit, kde zhruba bydlím ....

     

    Co je to za cerveny auto co Vam stoji pred barakem .....

     

    Jinak mate samozrejme pravdu. To by clovek nemohl na netu se vyskytovat vubec.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    17.1.2011 16:34 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Z mého profilu (resp. několika desítek komentářů a odebírání zpráv z několika skupin) šlo jednoduše zjistit, kde zhruba bydlím
    A teď si vem co se dá zjistit např. z http://www.abclinuxu.cz/lide/davkol a z http://www.abclinuxu.cz/blog/pyx, neměl bys to taky smazat? :-)
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 19:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Těch informací je (a) méně nebo (b) by se musely netriviálně dolovat z diskuzí, přitom provozovatele Ábíčka považuji za výrazně důvěryhodnější.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 17.1.2011 19:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jsou horší věci, o kterých většina BFU neví (whois tuxware.cz | grep -iE "^(name|address):").
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 20:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    To není zase tak vypovídající informace, když má spousta lidí trvalé bydliště jinde než to reálné...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 21:03 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Ale je to dost na to, abych ti mohl ublizit.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 21:18 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jak prosímtě? Že tam budeš dva měsíce čekat, až se ukážu? Nebo že se tam vkradeš přes ostnatý drát a minové pole? Nebo do toho minového pole pošleš nějaké jehovisty? =^__^=
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 21:23 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Na 90% tam budou žít rodiče, či jiní bližší příbuzní
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 21:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Nebo taky nikdo, takové případy taky znám.

    Nehledě k tomu, že zrovna adresu nebo jiná místa pobytu (včetně času) není problém si zjistit -- pro většinu lidí schopných použít whois, jenom to chce trošku víc hledání nebo sociálního inženýrství.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 18.1.2011 07:05 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    A jaky je problem si domenu zaregistrovat s uplne jinym jmenem a bydlistem + totez na hosting  v ramci baliku ?

    Na poste je nezajima kdo plati slozenku a dnes uz registrator neposila papirovy dopis pro overeni.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 09:50 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Případně konfrontuj s pravidly CZ.NIC -- AFAIK jim musíš poskytnout platnou adresu. Na druhé straně někteří registrátoři umožňují skrytí těch údajů, ale mám pocit, že je to složitější, totiž pak doménu vlastně nevlastníš ty. Ohledně adresy je asi jediné řešení P.O. Box.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 18.1.2011 15:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Říká se tomu snad Domain by Proxy.
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 15:17 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Ono je to složitější. Můžeš si pořídit "bezpečnou" doménu, ale pak de facto patří registrátorovi, ne tobě. No a konkrétně třeba Domain by Proxy tvrdí, že chrání intelektuální vlastnictví, dodržuje (americké) zákony a několik dalších věcí, takže by to omezilo množství věcí, které mohou být na tom webu, taky nevím, zda se to vztahuje i na národní TLD -- chtělo by to něco důvěryhodného non-US, jenže na to jsem právě nenarazil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xxx avatar 17.1.2011 15:16 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    To je skvela idea. On to tam ale vetsinou za tebe nacpe nekdo jiny.
    Please rise for the Futurama theme song.
    otasomil avatar 17.1.2011 15:23 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    >>> To je skvela idea. On to tam ale vetsinou za tebe nacpe nekdo jiny.

    Treba statni organizace.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 15:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Proč? Proč by měla data, která sama má, dávat někomu dalšímu? Spíš naopak...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 17.1.2011 16:12 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    Protoze katastr nemovitosti, obchodni rejstrik ....  tohle jsou informace verejne na netu pristupne.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2011 18:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    NO a na každém úředním dokladu mám jako živnostník rodné číslo ve formě DIČ :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 17.1.2011 19:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jak vadí, že někdo ví, kdy ses narodil, a k tomu nějakou čtyřčíselnou paritu do násobku 11?
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2011 19:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Rodná čísla právě bývají nejcennější trofeje v obchodu s daty, která se sbírají za účelem marketingu a nevím, čeho ještě. Věk a jedinečný identifikátor osoby určitě není od věci.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 20:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    On zas tak jedinečný není.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 19:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Katastr nemovitostí se přímo z vlastní iniciativy integruje do FB? To zavání konspirací nebo hovadinou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 14:43 M-train | blog: finance
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Docela ti rozumím, existujou některý lidi, ať soukromě a bohužel i pracovně, kteří jsou schopni z nevinných chatů mezi kamarády docela pěkně zasolit. Stačí si tady na Linux blozích uvědomit, jak někteří hledají cokoliv o těch druhých v diskuzi. Třeba když spontánně kecáš s kamarádem o párty ze včerejška, a přístup má stále někdo, kdo už kamarád není :-).

    Já to 'temporary' vyřešil tím, že mám minimum údajů o mé osobě, a pouze pár známých s povolením.
    Nobody can give you as much as I can promise you
    Amarok avatar 17.1.2011 14:45 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    I ty, Brute? :-)

    FB jsem opustil už dávno, je to akorát tak dobré na nalezení starých známých a poté se zase z FB odhlásit (mám už k tomu teď "slepý" profil, který můžu použít, s falešnou e-mailovkou a jménem). Diasporu chci vyzkoušet, před týdnem jsem se zapsal do pořadí na testování, zatím čekám.
    GNUniverse - May the source be with you...
    17.1.2011 14:45 repli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Facebook nebo Google? Vždyť jsou stejní, akorát u facebooku jde větší halo o tom jak jsou zlí a nebezpeční.
    Amarok avatar 17.1.2011 14:50 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Stejní nejsou, FB je totiž všude, možná už i na hajzlpapíru ho brzy najdeme... Já už to logo FB nemůžu ani vidět. :-(
    GNUniverse - May the source be with you...
    17.1.2011 23:02 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    +1 ten virový způsob šíření FB vpravdě nenávidím :-(

    Google považuji za o dost méně nebezpečný. Především ani z provozu gmailu není až tak samozřejmé kdo je a kdo není můj přítel/nepřítel a s kým jsem kdy byl, natož aby z toho byly fotky. Facebook je nebezpečný právě v tom propojení. Samozřejmě pokud ho umíte obsluhovat je to dobrý pomocník k svolávání kamarádů "na pařbu" :-D jako médium k publikaci tvorby (videa,fotek,muziky) je taky dobrý ovšem nebyl k tomu určen a přiohýbá se podle vzorů jiných, podle mého na tento účel mnohem vhodnějších kanálů, které zachovávají anonymitu a zároveň umožňují sdílení (za všechny třeba i Youtube). Facebook je na můj vkus trochu moc "na tělo", spousta lidí tam používá skutečná jména, jsou tam jejich skutečné fotky a "reference" z míst kde byly.. připomíná mi to svého času Lidé.cz, Líbímseti.cz a podobné pochybné webové seznamky které přerostly své tvůrce.

    Navíc, riziko vyzrazení informací je veliké, přinejmenším k dnešnímu dni. Lidé FB nerozumí a on je to špatný pán. Nejlépe to vidíte na mladých. Schválně si rozklikněte třeba v kavárně náhodný profil nějakého člověka co tam sedí, Pro příklad vezměme třeba uživatele narozené po roce 1990. Drtivá většina z nich má v profilu napsané své skutečné jméno, e-mail, často i telefon a někteří i adresu současného bydliště(!). Většina se chlubí tím kde jsou a kam jedou, co dělají a co zažili s různými lidmi. Většina má udané správně vzdělání (málokdo práci ale dnes je trend se prací nechlubit že :P) Většina z nich má alba, plno fotek s komentáři kdo je ten a onen, samozřejmě s prolinkem na konkrétního člověka taktéž se jménem a všemi údaji, někdy se jde dostat bez jakéhokoli zabezpečení ještě přes jednu vrstvu ("přátelé přátel") - suma sumárum takový typický mladý člověk má dnes na FB 200 a více "přátel" kteří dobrovolně o sobě řeknou vše, a pomocí minuty u wiresharku (nebo dokonce jedním kliknutím v blbuvzdorném firesheepu na windows :-)) máte najednou na talíři všechny údaje - představte si co se s tím dá dělat (stovky fotek spárovaných se jmény, z 99% se správně udaným věkem, 90% se správně udaným vzděláním/kvalifikací a z velké části i s udanými místy bydliště) :-) A to z jediné ukradené "sušenky". Jen jsem to z nudy párkrát zkusil (firesheep ne, bohužel nemám windows na železe, ale wireshark+cookie editor ve FF to zvládne hravě (a nejen s FB) a nejspíš by se dal napsat filtr i pro tcpdump) a je to samozřejmě nuda. Ovšem, z dostatkem času bych mohl zkusit napsat skript který ty data postahuje a roztřídí, mohl bych pak na prodeji těch údajů trhnout celkem balík (a to by stačilo brát v potaz například jen ty kteří mají v profilu telefonní číslo).

    FB totiž v principu soukromí vůbec neuznává, na rozdíl od Google. Z pohledu FB je soukromí přežitek (a v podstatě je do FB nehezky "naroubováno", původně tam vůbec nebylo). Jinak by to měl zařízeno jinak (jistěže FB lze používat bezpečně ale nejen že vás FB nenutí, on vás dokonce nutí dělat opak!). Proto mám radši Google který mi naservíruje reklamu na TyTroubo podle toho co sleduju (a jedním smáznutím cookie to zruším) a co vyhledávám ale s mým gmail účtem si to nespojí. Nikdy by si nedovolil přístup k mailu a jiným důvěrným informacím přes prostý hypertext protokol, natož aby někde pro někoho jiného vyvěsil volně moji mailovou adresu. Tož tak.
    Amarok avatar 18.1.2011 08:21 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    To mi připomnělo knihu "Modrá sféra". Zlatý věk pro sociální inženýrství se teprve chystá :-) Lidi se pak nebudou stačit divit, co se to kolem nich děje. Z pěkně naplněného FB profilu by psycholog dovedl složit i přesný psychologický profil, vyhledat někoho labilního, který se dá lehce ovládat a ve spolupráci s megakorporací typu Umbrella by se z lidí začly stávat pokusní králíci... :-) Docela mě tahle vize děsí, naštěstí mám pořád možnost FB nepoužívat a pod kůží nemám čip (teda doufám).
    GNUniverse - May the source be with you...
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 14:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Služby Google se aspoň dají používat (UI FB je nepovedená parodie na použitelnost) a navíc Google se chová o dost slušněji v mnoha ohledech (namátkou opravdová podpora FOSS),
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 15:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Co myslíš opravdovou podporou FOSS? Viděl jsi http://developers.facebook.com/opensource/?

    Z technického pohledu je Facebook úžasná věc. Ale nikdy bych ho nemohl používat :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 15:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Awesome! Počkat, nechceš to srovnávat s věcmi jako GSoC, že ne?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 15:23 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Facebook je gold sponsor ASF, třeba. Jo, Google je platinum sponsor, jo, Google rozdává peníze pochybným studentíkům na prázdninové projektíky, ale to ještě nedělá rozdíl mezi opravdovou a jakoby podporou open source. Mimochodem, Facebook opensourcuje svoje klíčové technologie, Google ne.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 15:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Taky se podívej, jak vypadá překládání FB. To je hodně špatný vtip.

    Ani Google Code není podpora projektů?

    Chromium, Gears nebo Android jsou naprosto uzavřené projekty...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 15:48 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Taky se podívej, jak vypadá překládání FB. To je hodně špatný vtip.
    Jak souvisí překlady (které u FB tuším dělají dobrovolníci) s podporou open source?
    Ani Google Code není podpora projektů?
    Proč na Google Code nelze mít projekt pod AGPL? (Pokud se tím nemyslí other open source, pod což se schová všechno.) Výčet licencí v poli use a separate content license taky není nijak úchvatný.
    Chromium, Gears nebo Android jsou naprosto uzavřené projekty...
    Jestli tohle je ironie, tak bych rád upozornil, že za klíčové technologie Googlu nelze považovat Chromium nebo Android (který mimochodem do značné míry uzavřený je), ale spíš GFS, Chubby nebo BigTable. Nebo protobuf, to je jedna z mála výjimek.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 19:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Chtěl jsem odpovědět, ale bylo by to vyčerpávající, jdu se radši učit.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 14:57 zajca | skóre: 2 | blog: zajca
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    První o FB nikdo nevěděl, pak bylo hrozně in být na FB, pozdějc byl in už jenom ten co na FB vůbec nebyl a teď je in jenom ten co na FB byl a zrušil účet :D Docela komické.

    FB mám a používám ho vedle ICQ, taky mám do telefonu nahrané kontakty z FB, díky FB si pamatuju jak se lid ze školy jmenují apd... píšu tam jenom to co na twitter. Nevidím důvod k nějakému rušení účtu.
    dycky si říkám, proboha proč lidi píšete tak dlůhé blogy a pak neco začnu psat a nakonci si říkám k*rva to je dlůhé.
    otasomil avatar 17.1.2011 15:13 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    Pred cca 10 lety mnozi lide hlasali ze nebudou mit telefon. No a ja ho nemam doposud. Neprijde mi jakkoli uzitecny zrovnatak jako Vam ted Facebook.

    Me Facebook tez neprijde uzitecny tak jako dalsi socialni site a to zcela pomijim veci jako ochrana osobnich udaju apod.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 15:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Mně teda telefon i FB za jistých okolností užitečné přijdou. Jen záleží, jak to člověk používá a jestli pak převáží klady zápory.

    (Třeba telefonům taky moc neholduju, přesto si nedokážu představit, jak bych bez nich řešil třeba úraz někde v terénu (na horách), plánování ve složitých dopravních situacích atd.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 17.1.2011 15:26 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    >>> přesto si nedokážu představit, jak bych bez nich řešil třeba úraz někde v terénu (na horách), plánování ve složitých dopravních situacích atd

     

    Lidi si prave zvykli ze mobil "pomuze" a ztraceji obranne pudy a schopnost se domluvit na terminu.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 15:33 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Prdlajs. Já myslím to, že sedím ve vlaku a ten nabere na posledních deseti kilometrech dvouhodinové zpoždění. Nebýt telefonu, někdo by na mě třeba ty dvě hodiny v mraze čekal.

    Když na člověka při skialpinismu spadne lavina nebo když člověk uklouzne na ledovci, je možnost použití telefonu rozdíl mezi životem a smrtí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 16:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jenze on ma pravdu. Od doby, co se masove rozsirily telefony je pevna domluva na terminu pro 5+ lidi temer nemozna. Vrazedna formulka zni "kdyztak brnknu".

    A kdyz na tebe spadne lavina, tak je ti telefon vetsinou k prdu. Ostatne, i na ledovci neklouzu kazdy den :-) Miluju tyhle argumentace ad absurdum.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 19:20 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jenze on ma pravdu. Od doby, co se masove rozsirily telefony je pevna domluva na terminu pro 5+ lidi temer nemozna. Vrazedna formulka zni "kdyztak brnknu".

    S tím jsem se prakticky nesetkal, čímž ale nepopírám, že k tomu dochází.

    A kdyz na tebe spadne lavina, tak je ti telefon vetsinou k prdu. Ostatne, i na ledovci neklouzu kazdy den :-) Miluju tyhle argumentace ad absurdum.

    To není zase taková argumentace ad absurdum, teda jak u koho... já jsem v posledních letech každou zimu/jaro jel na lyžích několik kopců a pokaždé se mohlo něco stát; na běžkách se nám předminulý rok stalo, že psovi něčekaně ruplo v zádech či co a potřebovali jsme ho nějak dostat na chatu, protože těch 20 km nebyl schopen dojít, ostatně taky jsme na běžkách začali jezdit trasy takové, že někam jdeme a někdo nás tam vyzvedává, což je zase výrazně snazší s telefonem, pokud dojde k něčemu nečekanému; na kole se v terénu někde může stát leccos, hodí se mít nějaký odvoz v případě rozjebaného kola nebo části těla;...

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2011 19:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    A kdyz na tebe spadne lavina, tak je ti telefon vetsinou k prdu. Ostatne, i na ledovci neklouzu kazdy den :-) Miluju tyhle argumentace ad absurdum.
    Jsem natolik starý, abych nic neoznačoval "ad absurdum".Nemusí spadnout lavina. Jel jsem do Brna na důležité jednání. Na dálnici byla havárie kamionu a já jsem uvízl na tři hodiny na trase někde na Vysočině. Měl jsem s sebou plně nabitý mobil. Nic snazžího, než zavolat partnerovi, že nedojedu včas. Opravdu? Dvě hodiny nebyl signál. Přetížená síť. Tisíce lidí v koloně v obou směrech najednou zkoušelo telefonovat ... Zákazník se včas nedozvěděl nic. V kritický moment mobil selhal.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.1.2011 07:41 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Ano, argumentaci meznimi situacemi (prichazejicimi MAXIMALNE jednou za deset let :-) ) mam na mysli to ad absurdum. Je to stejny, jako bych tvrdil, ze je dobry brat si na bezky snorchl a ploutve, protoze muzes spadnout do potoka. A to na bezky chodim uz asi tak petadvacet let a i v tom Bilym Labi v lednu jsem se okoupal, i s bezkama, samozrejme...
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2011 08:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    i v tom Bilym Labi v lednu jsem se okoupal, i s bezkama, samozrejme...
    Nojo, to přece patří k věci, ne? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.1.2011 10:46 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Nojo, to přece patří k věci, ne?
    Jasne, aspon mam co davat k lepsimu u grogu vecer na chate, ne? I to, ze jsem malem umrz, nez jsem se dostal na Misecky :-)
    18.1.2011 10:07 Azzuro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Doplnil bych jednu věc. Spoléhat se na mobil jako na svátost, kterou si vždy zavolám o pomoc, je dost nešťastné. Pokrytí GSM je v těžkém hornatém terénu velmi špatné.

    Je to dáno vlastností šíření signálu dané frekvence. Z vlastní zkušenosti (Jizerské hory, Ještědské hory, Lužické hory a Krkonoše) vím, že pokud je třeba, tak se nedovoláte. Nahoře na kopci se vám většinou nic nestane, ale pokud spadnete do nějaké prolákliny, bude zázrak si mobilem přivolat pomoc. Bohužel takových míst je hodně.

    Dalším příkladem jsou loňské povodně. Kamarádovi do Raspenavy jsem se dovolal až třetí den povodní. Důvod? První den přetížená GSM síť. Potom sice GSM síť fungovala, ale on neměl jak dobít telefon. ČEZ celou oblast odpojil od energetické sítě.

    Takže ano, mít mobil je dobrá věc, ale nelze na něm postavit otázku života a smrti.
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 10:34 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Zásadní problém je, že s lepším vybavením si člověk občas víc dovolí. Když ho pak vybavení zklame, příchází komplikace, ale to neznamená, že je lepší se tomu vybavení vyhýbat.

    V té části Beskyd, kde se pohybuju není se signálem problém -- v nejhorším případě z Polska. Jo, v jisté části Jeseníků je to naopak velký problém (hlavně s Oskarem), ale tam nevím, co bych mimo kydání hnoje dělal.

    Mohl bych dát protipříklady, ale to nemá cenu...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 18.1.2011 15:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Dobrá rada: v mrazu noste své elektronické miláčky pod oblečením. Zabráníte tím vymrznutí baterky.
    Potom sice GSM síť fungovala, ale on neměl jak dobít telefon. ČEZ celou oblast odpojil od energetické sítě.
    Tužkovky z různých spotřebičů (hodiny, ovladače…)? Akumulátor ve svítilně? Akumulátor v autě?
    19.1.2011 12:11 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Od doby, co se masove rozsirily telefony je pevna domluva na terminu pro 5+ lidi temer nemozna.
    kdyby jen to. je spousta dvojic, ktere jsou zcela neschopne se rano domluvit v kolik hodin vecer se kde sejdou, a tak si mnohokrat volaji behem odpoledne zpusobem "uz jdes? jeste ne? tak ja zavolam pozdeji."

    v krizovych situacich se na mobil nelze spolehnout. i v nasi zemi je spousta odlehlych mist, kde mobil nema pouzitelny signal, pokud tam vubec nejaky ma.
    19.1.2011 12:33 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    To uz beru jako extrem a nechtel jsem to zminovat, ale vim o tom. Jednou mne vezl kamarad asi dveste kilometru a petkrat si s nekym (porad tim samym) volal kde je. Nic jinyho :-)
    xxx avatar 17.1.2011 17:35 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Naivni predstava, ze v horach cloveku zazracne pomuze ten telefon. Jako snad kdyby ty helikoptery letali jak kdyz si clovek zavola taxik. Ne, ne v horach je to predevsim pomoc kamarad, co vas v prvni rade dostane z pruseru. Telefon az v druhe rade.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 19:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jo a pokud ten kamarád není ve stejném průšvihu, použije telefon, čímž mně může zachránit život. Nebo by snad do civilizace doběhl rychleji? Podobné to je když se člověk ztratí skupině: pokud má telefon (a signál), vysílačku nebo kouřové signály, je problém de facto vyřešen... jinak? Notná chvíle bloudění (a stresu na druhé straně) v nejlepším případě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.1.2011 11:04 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Když to bereš takhle tak teda už mobil s GPSkou, ale pozor na výdrž baterie. Osobně ač jsem na telefonu závislý se přikláním k druhé straně tábora. Ty mobily v kritických situacích spíš selhávají a je lepší bejt vycvičenej poradit si bez něj. BTW: Informace o vlakovém zpoždění může čekající zjistit od dispečera.
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 11:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Když to bereš takhle tak teda už mobil s GPSkou, ale pozor na výdrž baterie.

    Separátní lepší turistická GPS na tužkové baterie, bez té by to nešlo. Taky občas máme vysílačky, které někdy fungují i z jednoho hřebenu na druhý.

    Informace o vlakovém zpoždění může čekající zjistit od dispečera.

    To by opět musel telefonovat na to nádraží (nebo tam přijet a zase odjet, případně tam tak jako tak). Nehledě ke zvyku ČD hlásit zpoždění až dodatečně (když jsem naposledy uvízl ve vlaku, nevěděl nikdo nic, jenom průvodčí že spadla trolej a že tam můžeme být několik minut, nebo taky hodin).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 18.1.2011 15:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Separátní lepší turistická GPS na tužkové baterie, bez té by to nešlo.
    Jo, také mě fascinuje, jak málo (160 mW) žere eTrex (jiné navigace jsem neměřil).

    Jinak nejjednodušší je nelézt v zimě do hor :-).
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 15:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jinak nejjednodušší je nelézt v zimě do hor :-).

    To je subjektivní a hádat se nehodlám, nemá to cenu, stejně mám vždycky pravdu.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otasomil avatar 18.1.2011 16:07 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    >>> Jinak nejjednodušší je nelézt v zimě do hor

    Ja doporucuji "cestovni klid".

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 16:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Kdo nic nedělá, nic nezkazí, leda sám shnije.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xxx avatar 18.1.2011 12:03 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    No já netvrdím, že není dobré ten mobil mít. Ja jen tvrdím, že je naivní na něj spoléhat jako na hlavní prstředek záchrany, když se něco stane. Konkrétně třeba s tou lavinou, by tvého kamaráda pravděpodobně nezachránilo, ani kdyby tam byla pomoc do 15 minut. V příkladu na ledovci se stav tvého kamaráda může např. vlivem podchlazení natolik zhoršit, že ani přivolaná pomoc ho už nezachrání. V Alpách, pokud nepočítáme lyž. střediska je to se signálem v údolích dost bídné, takže ve většině případů stejně musíš podniknout, takové kroky, aby tvůj kamarád přežil minimálně pár hodin.

    Dál tady píšeš, jak je snadné někoho najít pokud zabloudí a má mobil. Na to by ses mohl zeptat borce, co letos zůstal přes noc v Krkonoších na hřebenech. Nepomohl mu ani mobil, ani vrtulník s termovizí, ani HS, která ho hledala celou noc.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Fluttershy, yay! avatar 18.1.2011 12:06 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Já netvrdím, že je to *samospásné*. Nicméně současně z médií se nedozvíš o spoustě případů, v nichž to bylo naopak.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 19.1.2011 00:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Jako nevím, ale myslím, že pod nějakou lavinou je GPS lokátor, mobil apod. prostě napendrek. Signál na GPS nemáš a pochybuji, že pod masou sněhu bude vůbec nějaký signál i z GSM. Snad jen někdo kdo to vidí padat může zavolat o pomoc a udat nějakou polohu a to je myslím tak akorát.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.1.2011 08:03 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Samozrejme, na laviny jsou specialni pipaky. Dneska uz si to do lavinovejch svahu bere kazdej, komu je zivot milej.
    17.1.2011 17:04 drtic73
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Facebook je fajn pokud mate telefon s androidem. Priradi informace ktere o sobe kamarad rekne na FB ke kontaktum v telefonu, takze kdyz si napriklad nekdo zmeni email nemusite to zjistovat ale je to stale aktualni v telefonu. A za druhe, vetsina lidi si vyplni na FB datum narozeni a v telefonu se to automaticky prida do kalendare, cili slecny jsou mile prekvapeny kdyz si "vzpomenete" ze dnes maji narozeniny :)

    Jinak s vetsinou duvodu pro i proti souhlasim. Kdyz se to vyuziva s rozumem tak vyhody prevladaji.
    17.1.2011 17:52 Firzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Já jsem si facebook prostě nezaložil a je to. :-)
    17.1.2011 18:11 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Tak. Ostatne Co bych delal s gaybookem?
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 19:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Tak já ti ho založím... ^w^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2011 18:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Facebook se stále dožaduje ověření telefonního čísla a přístupu do e-mailové schránky, což je doprovázeno matoucími (až lživými) popisky.
    No já nevím, ale pokud nepoužívám aplikace, které vyžadují sdílení dat s ostatními, nikdo po mně nic nechce. Facebook je přesně takový, jaký si ho člověk udělá a co tam uvede. Když napíšu "jedeme celá rodina na Havaj", je rizikový faktor vykradení domu na světě. Jinak když tam pár přátel uvedeno, co dělají, jaký mají problém, není na tom nic špatného, pokud zrovna netapetují každých pět minut.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xxx avatar 17.1.2011 18:21 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku

    Facebook je přesně takový, jaký si ho člověk udělá a co tam uvede. Když napíšu "jedeme celá rodina na Havaj", je rizikový faktor vykradení domu na světě.

    To je dost naivni predstava. Ono se totiz muze objevit u nekoho z vasich kamaradu: "Tak se nam vcera Dalibor Smolik pochlubil, ze jede s celou rodinou na Havaj. Facebook neni takovej jakej si ho kdo udela, ale takovej jakej mu ho udelaj kamaradi.

    Please rise for the Futurama theme song.
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2011 18:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Opravdu nejedu na Havaj! :-D .. ale je fakt, že se to dohledat dá, pokud se někdo na někoho konkrétně zaměří. U náhodně zachycené stránky si s tím přece jen musí pachatel trochu dát práci, pokud to v textu uvede někdo z přátel. Ale tohle hrozí i u jiných forem komunikace, nejen na facebooku.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 19:10 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Tak např. mě to nenechalo přidat věcný odkaz na stránku o pozorování Perseid, chtělo to ověření telefonního čísla. Tak jsem se na to vykašlal, ale předpokládám, že u mnoha lidí by takový odpor k tomu neexistoval (z neznalosti).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 17.1.2011 20:28 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Já FB nepoužívám a prozatím nevím proč bych ho měl používat. Posílat někam fotky ke kterým bude mít právo i ten server. Ne. Proč mám někde psát o tom co se děje apod. Nějak toto nemusím.

    Proč mám čekat někde na nějaké stránce něž se načte celý FB bazmekoid. Ne díky nechci. Na co psát někde o sobě, když si to může klidně přečíst i zaměstnavatel apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 20:59 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Posílat někam fotky ke kterým bude mít právo i ten server. Ne.

    Tak bokem, četli jste někdo podmínky těch ostatních služeb na sdílení fotek? (Rajče, Flickr, Picasa,...) Aby tam taky nebyly špeky.

    Proč mám někde psát o tom co se děje apod.

    Jednu dobu se šeptalo do vrby, taky se psaly deníčky, to je celkem normální. Aspoň u mě je to řešení "neschopnosti myšlenku udržet, a myšlenku opustit". Navíc dent/tweet/whatever o tom, že v Praze právě zkolabovala tramvajová doprava (když já jsem přímo u toho a vím to mezi prvními), může někomu pomoci. Podobně jisté sdílení zdrojů, prostě efektivní sdílení informací.

    Proč mám čekat někde na nějaké stránce něž se načte celý FB bazmekoid.

    To webové uživatelské rozhraní je příšerné, ale v případě integrace (á la bti) je to jiná.

    Na co psát někde o sobě, když si to může klidně přečíst i zaměstnavatel apod.

    Zaměstnavatele by to správně nemělo vůbec zajímat.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 17.1.2011 22:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Spousta firem které dělají v personal businessu toto dělá. Prostě si hledají informace o člověku kde to jde. A znám i případy kdy zaměstnavatel má na tyto věci vyhrazenu osobu, která je podřízená pouze majiteli.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 22:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Heron tu zrovna není, ale jak pravil, je pak třeba hledat jiného zaměstnavatele.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 17.1.2011 23:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    To dělá skoro každá velká firma co dělá do businessu s volnými místy. Prověřuje si člověka nejen na základě CV, ale i na základě co řekne google/FB.

    Proč své soukromí a názory někde uveřejňovat ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 23:48 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Proč své soukromí a názory někde uveřejňovat ...

    Názory? Mno, taková publicistika, účast na společenském a politickém životě,... Co je zaměstnavateli do toho? Pokud se lidi budou chovat rozumně, tzn. takové chování odmítat, příslušné společnosti padnou. Ale k tomu musí nutně dojít (nebo se změní náhled na zjišťované informace), protože jinak nebudou mít koho zaměstnat, když se jim nikdo nebude líbit, protože má někde na webu fotky z kalby.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    17.1.2011 19:59 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Víte co je zábavné? Nejdříve je Facebook cool, tak všechny ovce musí mít Facebook. Když už mají Facebook všichni (rozuměj všechny ovce), přestává to být cool a začne být cool z Facebooku odcházet. :-D

    Facebook je žumpa internetu. Vaše škoda, že jste se v ní dobrovolně koupal a nechal si doslova srát na hlavu tak dlouho.
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 20:02 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Facebook je žumpa internetu.

    Dokaž. Já si zase myslím, že žumpa Internetu jsou diskuze pod Jílkovými blogy.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dalibor Smolík avatar 17.1.2011 20:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Tak nevím, co si o tom myslet. Na VŠE se vyučuje tvorba aplikací na Facebook pro komerční subjekty. Jako fenomén pro obchodní sféru se bere Facebook vážně.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    17.1.2011 20:22 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    Tady vůbec nejde o sociální sítě, komunikaci, cílení reklamy, komunikaci se zákazníky...

    Tady jde o to, že lidi sedají k počítači a stávají se z nich nemyslící ovce. Facebook není první, ani poslední. Není ani ničím výjímečný:
    I will give you free web hosting and some PHP doodads and you get spying for free all the time”
    Eben Moglen

    Eben Moglen - Freedom in The Cloud (vřele doporučuji celé, k tématu minimálně 20-27 minuta)
    17.1.2011 20:26 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    The human race has susceptibility to harm but Mr. Zuckerberg has attained an unenviable record. He has done more harm to the human race than anybody else his age. Because he harnessed Friday night, that is, 'Everybody needs to to get laid,' and turned into a structure for degenerating the integrity of human personality and he has to remarkable extent succeeded with a very poor deal, namely 'I will give you free web-hosting and some PHP doodads and you get spying for free all the time'. And it works.
    Eben Moglen
    Fluttershy, yay! avatar 17.1.2011 21:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    .
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Amarok avatar 18.1.2011 08:28 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Upustil jsem účet na Facebooku
    To mě děsí... Hlavně to chování lidí každé ráno, je to jako droga.
    GNUniverse - May the source be with you...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.