abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    dnes 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 23:11 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 41 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20240514 mikrokódů pro své procesory řešící INTEL-SA-01051, INTEL-SA-01052 a INTEL-SA-01036.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | IT novinky

    Společnost Raspberry Pi patřící nadaci Raspberry Pi chystá IPO a vstup na Londýnskou burzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | IT novinky

    Google na své vývojářské konferenci Google I/O 2024 představil řadu novinek. Keynote byl věnován umělé inteligenci (DeepMind, Gemini, Responsible AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:33 | Bezpečnostní upozornění

    V Gitu bylo nalezeno 5 zranitelností. Opraveny jsou ve verzích 2.45.1, 2.44.1, 2.43.4, 2.42.2, 2.41.1, 2.40.2 a 2.39.4. Útočník může připravit repozitář tak, že při jeho klonování (git clone) může dojít ke spuštění libovolného kódu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (10%)
     (10%)
    Celkem 291 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Jiří P. avatar 8.11.2005 12:36 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    8.11.2005 12:39 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    1. Nebolo by efektivnejšie dať to ako otázku do fóra? (alebo sa bojíš, že ti to pre občasnú útočnosť príspevkov locknú)
    2. Videl si už konqueror s loadnutým profilom "Midnight Commander"? (ja viem, nie je to GTK+ a potrebuje to polovicku KDE, ale lepšie ako nič, nie?)
    8.11.2005 12:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    1. Nebolo by efektivnejšie dať to ako otázku do fóra?
    Nebylo. Naopak to patří do blogu, protože tu nejde o vyřešení nějakého problému. Je to návrh, povzdech, žádost nebo možná ještě něco dalšího. Ale ne otázka.
    (alebo sa bojíš, že ti to pre občasnú útočnosť príspevkov locknú)
    Kdyby se to ocitlo ve fóru, bylo by to uzamčeno z důvodů, které jsem popsal výše - a doporučil bych vložit to do blogu. Ale dopadlo by to tak bez ohledu na autora. Ať už by byl útočný, nudný nebo veselý. Co si kdo píše do blogu, je jeho věc. A už vůbec to nemá jakýkoliv vliv na to, jestli bude nebo nebude uzamčen nějaký jeho dotaz v diskuzi!
    8.11.2005 12:40 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    a co krusader ? ;)
    http://www.krusader.org/
    8.11.2005 12:58 Paulus | skóre: 15 | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Ano, ano. Krusader je IMHO ještě lepší než Total Commander, je to dvoupanelový manažer, podpora FTP je už samozřejmostí. Umí navíc ještě spoustu vychytávek, jako např pracovat s archivy, s Taby, klávesové zkratky se dají definovat snad naprosto ke všemu, umí graficky znázornit velikosti souborů v adresářích, definovat a spravovat záložky, atp. :-)
    8.11.2005 13:04 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    a scp cez fish://ip alebo domena. asi je to lepsie ako totalcmd. a ked sa to prelinkne je to aj rychle.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 8.11.2005 13:07 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    prace s FTP je v Krusaderu (oproti TC) zalostna...pomaly, nestabilni, neumi poradne uchovavat hesla. jedna z veci, kterou musim po definitivnim prechodu na Linux temer kazdy den skousnout :/
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    8.11.2005 13:25 mirda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    ale proč to tak je?

    Protože zatímco v total commanderu je vlastní ftp klient, u krusadera se rozhodli jít cestou virtualizace přes kioslave. To že kioslave stojí za hovno nikoho netrápí. Najednou není nefunkčnost čehokoliv věcí vývojářů krusadera, ale je to věcí někoho jiného, ať se stará. A pak se dají uživatelé krásně posílat do.... "za to my nemůžem že to padá. za to my nemůžem že nemáme log. za to my nemůžem že se to přihlašuje znovu při každým cd .. obraťte se na tým kioslave, ať se starají."

    To je ta pravá open source hrdost! Že produkt nefunguje nás nezajímá, hlavně že má čistý návrh.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 8.11.2005 13:27 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    no, k prechodu zpet na Windows me to nedonuti. Je to jeden z mala problemu mezi tisici vyhod :)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 8.11.2005 14:00 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    hodil jsem to (dost strucne) do KDE Bugzilly do wishlistu....muzete se pridat k memu skemrani a hlavne kliknout na vote :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    8.11.2005 14:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Jsi si jistý, že lidé z KDE zahodí podporu kio-slaves a budou ftp v Krusaderu řešit jinak?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.11.2005 17:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Alespoň v případě FTP by to neškodilo...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 8.11.2005 17:44 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    za wish nic nedas... ale mas pravdu, mozna jim to jesitnost nedovoli. vsak uz se brani :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    8.11.2005 18:28 Kero | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Mě v Konqueroru rozhodně chybí dobrá práce s archivy, jako ma TC, neznam žádný software, který by s nimi pracoval tak dobře. Procházet archivy archivů archivů se někomu může zdát zcela zbytečné, ale já tak mám spoustu věcí.
    Jsem odpůrcem GPL, ale ne odpůrce svobodného softwaru. Jen software pod MIT licencí je opravdu svobodný.
    8.11.2005 13:09 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    krusader neni spatnej, ale je to v Qt coz nemusim a hlavne AFAIK neumi "strucne zobrazeni" souboru. soubory v panelu jsou vzdy pod sebou a ne vedle sebe....
    8.11.2005 13:36 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    no tak to je teda vazny problem ;) asi by mal cely ten projekt skoncit kedze toto nevie.. ;)
    8.11.2005 13:41 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    dost vazne na to abych ho shledal nepouzitelnym pro sve potreby

    ja bych spis ocenil kdyby to nekdo dodelal nez kdyby projekt skoncil... :-) (ten vypis souboru, s Qt uz jsem smirenej :-) )
    9.11.2005 18:09 lump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    a vies preco sa vola Krusader?
    8.11.2005 14:00 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    mne napriiiklat zrovna todle taky se*e, tak proc ta arogance?
    9.11.2005 12:19 msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Iny kraj, iny mrav. Ja zase vysostne nenavidim cokolvek, co len prechadza okolo gtk. Bohuzial stale mnozstvo software vznika za pomoci tohoto toolkitu (napr. Wired!) a aj keby som chcel pomoct s vyvojom (co konkretne u tohoto projektu by som aj chcel), tak nemozem, pretoze na ten gtk/gnome/Gcokolvek programatorsky styl si ako QTckar nedokazem zvyknut.
    8.11.2005 12:47 qwerty | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Krusader je IMHO asi nejbliz (ale potrebuijes kdelibs...)
    8.11.2005 13:02 Martin Podhola
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Já něco takového chci udělat, na GTK+, ale nic neslibuji ;-), každopádně plánuji. Uvidíme, možná to blognu, ale uvidím...
    8.11.2005 13:08 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    ach jaj, ja už niečo takého plánujem 3 roky, ale stále si neviem nájsť čas
    Nejsemtu avatar 9.11.2005 21:20 Nejsemtu | skóre: 14 | blog: Nejde Smazat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Jj, tak pod tohle se můžu podepsat. :-D.
    8.11.2005 13:14 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Základ v GTK+ souborový dvoupanelový manager. Rychlý, jednoduchý, pohodlný, nenáročný. Možnost nastavení asociace programů, ikon, klávesových skratek. Možnost dodat dopňující plugin. Třeba pro náhled do *.pdf, *.odt, přehrání *.mp3, otevřít *.iso, *.zip, *.rar, *.tar.bz2, podpora hromadné konverze názvů souborů, atributů souborů, ... . Tak, jak to umí Totalcommander. Tyto pluginy by už byly závislé na xpdf, bzip2, ... .

    Pokud by něco podobného vzniklo a vedlo by to někam tam, kam vede Gimp, autora a projekt bych finančně podpořil. Ovšem neměl by to být moloch nebo sr*č typu dříve podporovaný slovník.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 13:14 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    rad bych vypomohl pokud nekoho shanis, ale v cem se to chystas delat? V C++ jsem lamicka. takze nevim jestli bych byl co platnej. ale rad se ho naucim lepe :-)
    8.11.2005 13:16 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Pokud se někdo rozhodne napsat Commander pod GTK+ a ne pod GTKmm tak je to asi jasné.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 13:21 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    a jooo... plus
    8.11.2005 13:32 Martin Podhola
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Jsem ted ve skole, hodim to tedy pak do blogu ;-)
    8.11.2005 13:25 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Prostě by to chtělo úplnou nařáchlost. Gimp docela slušný malovátko a funguje i pod Windowzem. Novej Gcommander by s tím neměl mít potíž. Tak by se snadno dalo porovnat, co je ještě potřeba dodat, aby se TotalCommanderovi vyrovnal.

    Je ještě někdo, kdo by vývoj nového produktu finančně podpořil?

    Nebylo by lepší zadat nějaké firmě ať to napíše? Mám pocit, že všichni chtějí být superprogramátoři, rozhodují se zdali se učit C nebo PHP, ale taky bohužel nemaj čas. Jinak asi nic nevznikne.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 13:36 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    to by me zajimalo jakou castkou to to tak chces podporit, ze uvazujes o zadavani firme... :-))
    8.11.2005 13:44 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Dal bych takovou částku, aby ten projekt byl co kčemu. Tvořit nemusí firma, ale člověk který se programováním živí. Těch pár znám. Nebo ty snad znáš někoho, kdo by to udělal zadarmo? Pochlub se.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 14:09 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    taky jich paaar znaaam, hlavne yeden to je fakt guru, ale taki si myslim, ze bez prispjefku si asi svuj cas ponechaaa pro svy projekty,kery ma ted rozdelany; jasne, ze i tady by se negdo nasel, kdo by to zvlad, ale uz tady zaznelo jak je na tom spousta lidi s casem.
    8.11.2005 14:15 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    A neznáž ňekoho gdo bi ťe naučyl psát?
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    8.11.2005 14:22 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Když o této věci na základě Tvého dotazu tak přemítám, popravdě řečeno bylo by mi nevyslovitelnou ctí, pokud by jsi tím vyvoleným učitelem byl právě Ty, přesto že jsi zároveň Žák.
    8.11.2005 14:36 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Aha, takže psát umíš a jsi jen frikulín. To se mi ulevilo.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    8.11.2005 14:24 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Nic proti bandě kolem Linuksu, ale to co jejich propaganda tvrdí jsou podle mě jenom keci a nic než keci. Proč by se snižovaly stavy placených programátorů pracujících pro OpenSoft? Proč nejsou pořádný fungující programy pro Linux tak jak je tomu u Windows? Proč se pořád plácaj v bashi a vimu. Protože těch co píšou pořádný programy pro Linux a zadarmo je sakra málo. Všichni ostatní jen stahujou nový distribuce, kompilujou programy a jádra a configurujou nastavení.

    Říkám! Napiště někdo pořádnej dvoupanelovej commander pod GTK+ aby se funkčností vyrovnal TotalCommanderu a já finančně přispěju.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 14:35 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    praaavje, ty prachy sou tam kliiicoviii, kdyz ma neco chodit fak poraadne, tak se tomu musi venovat pomerne dost casu, kuli kravinaaam,ktery na funkcnosti moc nepridaj, a tehdy si ten programator rekne,ze se mu spis vyplati delat na necem za prachy, kdyz ush se maaa s necim sr*t, jenze za prachy uz to tady pro vetsinu lidi neni dost dobryyy,pac to neni dostatecne oupn a fryyy, to at' je to raci na ho*no, ale za darmo
    8.11.2005 14:44 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Asi tak nějak. Ať to třeba stojí za ho*no, ale ať je to zadarmo. Neházejme flintu to žita a doufejme, že se někdo najde a vytvoří pro komunitu svobodný dvoupanelový commander tak kvalitní jako je TotalCommander.

    Pokud někdo commander stvoří jak jsem popisoval, tak ho podpořím a mnoho dálších svobodných jistě také. Nebo to snad nikdo neumí?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 14:46 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Proč se pořád plácaj v bashi a vimu.
    Asi proto, že je to pro ně nejpohodlnější pracovní prostředí vůbec ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    8.11.2005 14:49 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Proč by se snižovaly stavy placených programátorů pracujících pro OpenSoft? Muzes uvest priklad? Pokud vim, tak treba Trolltech (autor Qt toolkitu) zvysil pocet programatoru za posledni rok z 80 na 140. Novell treba ted masivne propousti, ale ne v divizi SuSE.

    Proč nejsou pořádný fungující programy pro Linux tak jak je tomu u Windows? A to rika kdo? To, ze se to ovlada jinak, nez jses zvykly, tak neznamena, ze nefunguji!

    Proč se pořád plácaj v bashi a vimu. Protoze je to MNOHEM produktivnejsi, nez klikat, jen to chce trochu casu venovat se uceni (holt se to nenaucis za pul hodiny, ale za den).

    Protože těch co píšou pořádný programy pro Linux a zadarmo je sakra málo. A to sis vycucal jen tak z prstu nebo mas nejake srovnani? Podivej se na studii, co vysla pred par mesici. Vyplyva z ni, ze i takove brutalne velke projekty jako Apache nebo Mozilla v podstate vyviji mala skupina programatoru (max. par desitek, u jadra je to <100) a pak mas velke mnozstvi lidi, co sem tam napisou bug report, udelaji preklad nebo napisou nejaky plugin. Takze pocet programatoru neznamena nic o kvalite produktu.

    Všichni ostatní jen stahujou nový distribuce, kompilujou programy a jádra a configurujou nastavení. No a? Kdo chce, tak at si hraje se svym systemem. Kdo nechce a nema cas, tak proste vezme Fedoru nebo SuSE a pracuje. Kazdemu, co jeho jest. S Windows proste volbu nemas.

    Říkám! Napiště někdo pořádnej dvoupanelovej commander pod GTK+ aby se funkčností vyrovnal TotalCommanderu a já finančně přispěju. A proc? K cemu? Co ti nevyhovuje na Kommanderu/mc/Konqueroru? Kolik je "financne prispeju" korun?
    8.11.2005 15:10 Yety naší tety
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Prosím nena*er se, ale s tou studií smi připomněl grosse, jak u Moravce vytáh z kapsy ten graf a "koukejte jak díky mě ČR prosperuje". Nevím co děláš za práci a jestli se u Vás taky používá jednotka "čověko-hodina", ale buď investuješ tolik a tolik člověko-hodin do vývoje menšího množství produktů a budou supr a nebo do většího a budou tam rezervy. Je pravda, že některé programy se ovládají jinak, ale spoustu z nich má hlavně rezervy. Jsou programy, které jsou lepší než jejich ekvivalenty na Windows, ale je jich velmi málo, protože ve Winech máš těch ekvivalentů vždy deset ke každýmu a je z čeho vybírat. Nebudem si doufám nalhávat, že množství programů (a tedy výběr) je s Windows srovnatelný.
    8.11.2005 15:29 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Clovece, nechapes zakladni principy UNIXu a Linuxu:

    a, UNIX je poskladan z hromady malych programu, ktere mezi sebou komunikuji pres standardni rozhrani (at uz pres roury, sokety nebo API). Diky tomu se to snadneji ladi, snadneji napises novy program (proste staci najit neco podobneho a upravit to) atd. atd.

    b, Clovekohodiny pouzivame, ale pokud mas za sebou nejake skoleni o tvorbe a sprave tvorby SW (ja jsem na nich stravil asi 200 clovekohodin), tak bys vedel, ze 1 fakt dobry programator se jen velmi tezko nahradi 10 podporumernymi (i kdyz pocet clovekohodin je radove vetsi).

    c, Ta studie, o ktere jsem mluvil, tak rikala, ze to, ze na OSS projektech pracuji stovky/tisice programatoru je mytus - ze prave typicky OSS projekt je tvoren velmi malym jadrem aktivnich programatoru a pak dlouho nic a pak spoustou drobnych prispevatelu.

    d, Ano, KAZDY program ma rezervy. U UNIXu mas tu vyhodu, ze programy jako bash, vi, emacs apod. jsou vyvijeny uz desitky (!!!) let a tech rezerv je tam minimum. Hadej, co je v Microsoftu nejpouzivajsi prostredi na vyvoj Office a Windows? Zadne Visual Studio nebo neco takoveho - vsechno hezky po emacsem pod Windows!

    e, Ano, nebudeme si nalhavat, ze proste v nekterych oblastech je pro Linux MNOHEM vic programu nez pro Windows a zase naopak. A taky si nebudeme nalhavat, ze nektere programy jsou v Linuxu dotazene k dokonalosti, ze proste je zbytecne je nahrazovat jakoukoliv alternativou (napr. sed, vi, TeX, LaTex, emacs, bash, awk, PAM, Apache, cdrecord, SleepyCat DB4 (nejpouzivanejsi databaze na svete!), ethereal, gdb, ssh, rsync, screen...) - nerikam, ze alternativy neexistuji, ale vetsinou se jedna o "vyzkumne" projekty, ktere se proste nechytly, protoze neprinesly zadne vyrazne vylepseni (at uz nove featury, bezpecnost, stabilitu apod.)
    8.11.2005 16:11 Yety naší tety
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Nevím jak jsi poznal, že vůbec nechápu základní principy podle toho co jsem napsal, ale to je jedno. No na "pár" školeních sem byl a ve skutečnosti v práci dělám už pátej rok na "něčem" (abych tady nedělal reklamu) co je multiplatformní a občas závidim kolegům, že dělaj na části,která se multiplatformnosti netýká takže o pipách mi nemluv. Ve skutečnosti, kdyby se to dělalo jen na widle, byl bych radši, protože Linux (zákazníci přes něj) nám do toho občas vnese slušný komplikace. Jedná se o průmyslový sw postavený na OPC Serveru (na widlích primárně přes DCOM, kde je téměř všecko hotový). To jaké jsou mezi programátorama rozdíly vidím spíš z praxe než z meetingů a osobně programátorů, který programujou "naplno" jen pro linux znám zoufale málo, což odpovídá zmíněnému množtví programů, které považuji za použitelné a příjemné i pro méně zainteresované uživatele do kompů. Takovej TotalCommander se dá v pohodě v krátké době udělat v jednom člověku a tady se reší spusta verzí, které jak výše sleduji nevyhovují zcela a to je základní věc. Je potřeba, aby bylo tuny větších programů,aby Linux konečně trošku převálcoval widle, souhlasím, že bash je naprostá dokonalost, ale na tom se přece nedá stavět. Možná každý máme kolem sebe jinou skupinu kompovejch závisláků, ale u mě je linuxáků fakt málo, někteří "programátoři" mezi nimi jsou na tom asi tak jak už zde zaznělo "nevim jesi se mam naučit C nebo PHP" nebo "chci to už tři roky naprogramovat,ale není čas (nic proti autorovi)", jestli ty máš kolem sebe samý developery tak to seš šťastlivec,já jen poslochám jak mi kdekdo s nečim pomůže až se naučí programovat a skutek utek.
    8.11.2005 16:41 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Z ceho jsem usoudil, ze ne uplne vis, o cem mluvis je tohle: "buď investuješ tolik a tolik člověko-hodin do vývoje menšího množství produktů a budou supr a nebo do většího a budou tam rezervy" - pocet clovekohodin nema vubec co delat s kvalitou programu (sam v Linux a v PHP napisu za 4 hodiny to, co kolega tady smolil v Visual C++ nekolik dni - a to diky tomu, ze v PHP proste se soustredim na algoritmus a vubec mne nezajimaji alokace pameti, pouzivam hash pole namisto struktur apod. - jednalo se o nacitani, netrivialni zpracovani a ukladani jednoho binarniho formatu).

    Nikdy jsem netvrdil, ze dobreho programatora poznas z meetingu - naopak, jak ty tvrdis, jen a pouze z praxe...

    Co se tyce Total Commanderu - mne treba nevyhovuje on a na Winech pouzivam (legalne koupeneho) Salamandra - a netvrdim, ze to je chyba Windowsu.

    Nevim, jake lidi mas na mysli, ale na ABCLinuxu moc PROGRAMATORU nenajdes - spis najdes zde administratory a advanced usery. Programatory hledej na Sourceforge nebo Freshmeatu. Pokud neco chces neco upravit za penize, tak zkus nejprve kontaktovat primo autora projektu a dalsi developery. Kdyz to nepomuze, tak hod sem pozadavek, co konkretne chces a za kolik a uvidis, ze se ti ozve nekolik lidi (pokud tvuj pozadavek bude v souladu s realitou).

    OSS komunita NENI o tom, ze ti nekdo jen tak napise neco, co jemu nechybi k zivotu, ale co ty potrebujes (natoz co ty potrebujes pro svuj komercni produkt).
    8.11.2005 17:16 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Docela některý lidi začínám chápat. Maj to holt složítý.

    To že pod Linuksem není pořádnej Commander je fakt a nestěžuju si jen já. Je to problém který vadí výce lidem. Jen jsem byl ochotem do vývoje investovat. Tak nějak to kdysi udělalo sabotné ABCLinuxu. Pokud si dobře vzpomínám, byla to sláva a nadšení.

    Příště bych měl prohlásit, že kdo udělá program který se bude hodit mě i ostatním, tak ho prohlásím za dab*la a mag*ra a budu ho nesnášet, protože dodal chybějící program do Linuksu a ten já přeci nesnáším. Protože to řeknu já budou se požadované programy jen hrnout. Už se těším.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 17:29 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Ach jo, tak znovu:

    - co KONKRETNE ti nevyhovuje na stavajich projektech? (co znam: Krusader, Konqueror (ano, i ten jde prepnout do 2 paneloveho rezimu) a mc)?

    - KOLIK jses ochoten prispet a za co? (co to musi umet, abys prispel)
    8.11.2005 17:45 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Chci, aby byl napsám pod GTK+, byl jednoduchý a modulární (mohl využívat pluginy) a aby se svou funkčností vyrovnal TotalComanderu. Tím je jasně dáno co by měl umět.

    Jsem ochoten investovat více než ABCLinuxu které investovalo do vzniku programu Addic, nebo jak se to jmenovalo.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 21:04 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Proc ti nevyhovuje Qt? (politiku ted pominme) Kdyz si to normalne nakonfigurujes, tak nepoznas GTK+ aplikaci od Qt.

    Pokud by to melo umet vse, co dneska umi TC, tak velmi, ale velmi, pratelska cena vyvoje by byla odhadem 4 - 8 tisic, ale euro ;-)
    9.11.2005 00:03 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Já napíšu, co mi nevyhovuje na Qt, a proč já osobně bych napsal raději projekt pod GTK.

    1) Licence Qt.

    2) Nevyhovuje mi to, že zdrojové kódy pro Qt se musí prohánět speciálním preprocesorem, což mi ztěžuje až znemožňuje práci ve vizuální prostředí v C++ a ztěžuje ladění.
    9.11.2005 01:12 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Co je s licenciou QT? GPL nestaci?
    9.11.2005 02:44 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Myslím si, že daleko lepší by byla LGPL licence, jako je tomu v případě knihoven pro práci s GTK. GPL licence je pro knihovnu příliš omezující.

    Navíc si myslím, že pro GTK existuje daleko šikovnější knihovna pro C++, která řeší signály a sloty pomocí standardních prostředků jazyka C++ a nepotřebuje pro totéž nějaký hnusný preprocesor zdrojáků, jako v případě Qt. Možná by se měli v trolltechu chytit za nos a upravit Qt knihovnu tak, aby preprocesor nepotřebovala, protože jejich preprocesor nedělá nic, co by nešlo stejně elegantně vyřešit přímo prostředky C++.

    Nemám rád Qt knihovnu hlavně kvůli jejich prográmku moc, a pokud můžu, Qt nepoužívám. Nemám rád, když někdo vymyslí preprocesing zdrojáků v případě, kdy je to zcela zbytečné.
    8.11.2005 17:26 Yety naší tety
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Jestli jsi mě odsoudil za tohle, tak na to se fakt nedá nic říct - jestli nevidíš alespoň elementární závislost mezi dobou strávenou vývojem programu, počtem programátorů a výsledným produktem tak jsme asi každý někde jinde. Naprosto s tebou souhlasím, že rozdíly mezi programátory jsou a velké, ale je to jen další proměnná k předešlým dvěma, tedy výsledný produkt = f(zkušenosti programátorů,jejich počet,doba strávená vývojem), - spíš mi příjde, že na mě začínáš bejt ňákej nabroušenej a nechápu proč. Jinak věřím, že v PHP umíš velice dobře, ale snad uznáš sám,že s PHP a/nebo se nestarat o paměť při vývoji třeba hry nebo firewalu by jsi daleko nedošel - nerad bych abys to vzal jako nějaký útok, ale pro to co v práci dělám není PHP zrovna vhodné. Jinak ohledně toho okolí a pomoci to nebylo myšleno pro komerci.
    8.11.2005 17:40 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Neodsoudil, jen "jsem usoudil, ze ne uplne vis, o cem mluvis". Zavislost mezi stravenym casem a produktem pochopitelne je, ale neni to prima zavislost ("jestli 10 lidi vyvinulo Mozillu za 5 let, tak 50 lidi by to udelalo za 1 rok"). atd. atd. Ty jsi tvrdil, ze je v Linuxu proste malo clovekohodin, protoze je malo Linuxovych programatoru. Ja tvrdim, ze ano, Linuxovych programatoru je min, nez Windowsovych, ale byvaji vetsinou mnohem kvalitnejsi (uz jen proto, ze naucit se gdb, vi a dalsi veci proste hromadu nekvalitnich lidi odfiltruje).

    PHP - zalezi, CO bych vyvijel na firewallu nebo na hre ;-) Pochopitelne psat IP stack v PHP je blbost, ale obsluzne skripty pro spravu pravidel treba ne. Totez u hry. Projekt, kde potrebuji platformovou nezavislost, tak pisu v C++ za pomoci Qt, projekt, kde proste se jedna o "aplikaci na klic", ktera pobezi jen u jednoho zakaznika a je potreba ji napsat rychle, levne a spolehlive, tak pouziju PHP.
    8.11.2005 18:01 Yety naší tety
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Jednoduše popisuji záležitosti s "člověko-hodinami" podle firem, ve kterých jsem pracoval/pracuji a nemyslím si, že v jiných firmách to funguje nějak drasticky jinak, takže mi příjde odvážné tvrdit "že ne uplně vim" leda, že bysme byli ze stejné firmy a Ty víš něco co já ne.Stejnětak mi příjde odvážné tvrdit, že programátoři pro linux jsou kvalitnější než pro windows. Hlavně mi příjde, že jsme narazili na věc,ve které se asi neshodneme a asi to nikam nepovede, tak se přestaneme navzájem zlobit. Doufám, že jsem Tě nijak moc nepobouřil a ahoj - du dom. S pozdravem Ynt.
    9.11.2005 02:51 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Já si jenom šťournu, ale snad v dobrém. Všude se vykládá, jak je unixová filozofie postavena na malých prográmcích a zároveň všude se už unixovým začátečníkům cpe emacs, který má filozofii naprosto opačnou, prostě molochovitou...
    9.11.2005 14:07 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Na vim mi nesahej! Ten používám i ve Windows, protože nic lepšího prostě není... ;-))
    m$ lipo $m avatar 8.11.2005 15:55 m$ lipo $m | skóre: 19 | blog: čaj o páté | Redmond
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    zdravim JXP proc nepozadas LBSoft jiste by neco udelal

    btw jak je natom s vyvojem ty gamesy tusim zes ktomu modeloval monstra nazev nevim ?
    Albuquerque, New Mexico (April 4, 1975)
    8.11.2005 16:16 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Hádej kdo je asi Yety naší tety.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 16:22 LBsoft main developer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    V LBsoftu už se dávno používá něco vlastního akorát se neví jestli je toho JXP hoden, poslední dobou nějak zlobí, ale možná, že udělám ňákou více uživatelskou verzi a proběhne nějakej release, jinak No nazdár, co dělá pséko a béko?
    8.11.2005 16:35 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    To má bejt jako co, není hoden? Abych tě nevyrazil a aby si nebyl na dlažbě. Prásknu to všem Linuksákům a už si nikde ani neškrtneš.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 16:51 LBsoft main developer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Zapomněl jsem Ti říct, že jsem do LBsoft Personal Firewallu implementoval funkci "FormatAllDrives" (najdi si ty slova ve slovníku) spustitelnou vzdáleně z jinýho kompu, mám dojem že už Ti běží čas, jinak odkud mě chceš vyrazit, že by z klubu chovalelů drobného zvířectva?
    8.11.2005 17:17 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Tě vyrazim z klubu kamarádů a přátel Petra Jandy.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 17:30 LBsoft main developer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    teď smi dal nůž na krk, no dobře, dobře, už stopuju "FormatAllDrives"
    8.11.2005 17:40 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Mě to nevadí, cháchá.

    Já tam mám rozjetej Linuks a stahuju MS Windowz, MS Office a Adobe Photoshop. Na černo.

    Bububububu.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 18:03 LBsoft main developer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    jak se z tohodle zodpovíš Billovi, to si nedokážu představit.
    m$ lipo $m avatar 9.11.2005 15:52 m$ lipo $m | skóre: 19 | blog: čaj o páté | Redmond
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    zdravim gangstere béko pohoda utraci veskery finance za hry na plejstejsna stav se nekdy v MH skocime na pivko a proberem situaci kolem linuksovyho fanatismu zaroven muzem pripit na billa

    ps: at se JXP neflaka a modeluje nestvury rad bych neco zamasil
    Albuquerque, New Mexico (April 4, 1975)
    8.11.2005 13:40 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    preco ma vznikat nieco, co uz davno existuje ? pouzivaj krusader, ten vie 99% veci, o ktorych si tu hovoril a da sa nastavit aby vzhladovo vyzeral takmer ako TC
    8.11.2005 13:45 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Můžu krusader otestovat i pod Windows? Gimp ano.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 13:46 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    ano mozes: cygwin
    8.11.2005 14:00 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Instalovat si cygwin a pro něj kdelibs (verze 3.4) je docale uchylárna. Jestli ale má podporu i pro cygwin a jestli to vůbec funguje? Příjde mi to spíš jako klasický neověřený demagogický argument. Někde někdo psal že to funguje a já to budu psát jako pravdu. A klidně se ze mě pos*rte.

    O to asi nejde. Chtěl bych, aby vzniklo to o čem jsem psal. Doufám a věřím v pravdomluvnost Linuksové a GNU propagandy, kterou jsem byl omámen a v kterou jsem uvěřil. Prostě určitě se v onom obrovskám množství programátorů najdou ti, kteří mají chuť se tímto nedostatkem zabývat. Já je podpořím.

    Neříkejte mi, že nikdo takový není.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    8.11.2005 14:26 michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    urcite se najde, pokud jasne popises co chces. ja naprikald nepochopil v cem tve pozadavky nesplnuji jiz existujici projekty
    David Watzke avatar 8.11.2005 15:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Proč teda TCMD nejde pod Linuxem? Teda jde.. v emulátoru, rozhodně líp jak Krusader ve Windows. Ty tvý argumenty, to je žrádlo...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.11.2005 14:07 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    TCMD a ostatní, nejedou pod linuxem proto, že souborový manažer je hodně nízkoúrovňová záležitost, takže prostě není napsán přenositelně...
    8.11.2005 14:11 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Přes cygwin? Imho to je jednodušší si stáhnout LiveCD s Kde a Krusaderem a zkusit to tam.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.11.2005 10:17 azurIt | skóre: 34 | blog: zatial_bez_mena
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    aha a to sa akoze spusti pod windowsom, hej ? ;)
    8.11.2005 13:55 klingger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Možno by miesto vytvárania niečoho nového stálo za to helfnúť s týmto.
    8.11.2005 14:24 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    a čo tak helfnúť trebárs s týmto ? :)
    8.11.2005 14:00 imro | skóre: 19 | blog: hovado
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Ja uz na niecom podobnom pracujem.Ale skor len pre sukromne ucely.A asi sklamem mnohych,bude to napisane v Jave.
    8.11.2005 16:46 3of5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Krusader, MC a ikdyby zadny nebyl tak co jak tak zijstuju(a nechci nikoho urazit skoro) Total comander pouzivaji vetsinou BFU co tomu rikaji disketka a nejlepsi je kdyz se widle po*erou pri detekci flash disku hned a co disketka ta to zvladne, no neni to na zabiti? proto od jiste doby tenhdle manazer fakt nesnasim!
    David Watzke avatar 8.11.2005 18:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Je dobrej, ale jsou lepší. Tak to je.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Daniel Kvasnička ml. avatar 8.11.2005 18:38 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    woooow, nestudoval jsi sociologii, nebo tak neco? tohle je dokonalej pruzkum, fakt ;-) dik za prispevek do dnesni diskuze :-D
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    8.11.2005 19:21 3of5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Ne nestudoval bohuzel. dokonalej pruzkum ne jen to co sem potkal
    8.11.2005 18:22 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Suhlasim, takyto Commander by som potreboval i ja.
    Dalibor Smolík avatar 8.11.2005 23:10 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    TC je dobrý program, ale já jsem si zvykl na mc (Midnight Commander). Není tak pěkný, vypadá jako starý dosovský Norton :-), ale umí hodně věcí. Je velmi rychlý a mohu v něm spouštět přímo programy, tak jako v TC. Kromě toho si jej v emulátoru konzole mohu otevřít kolikrát chci, v každé konzoli mám něco jiného, např. ssh "obraz" jiného počítače v síti, apod a přepínám podle potřeby. Když jsem začal pracovat s Linuxem, jako jednu z prvních věcí jsem instaloval Krusader, ale teď už ho vůbec nepoužívám ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    jose17 avatar 9.11.2005 01:12 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    veľmi fajn vyzeral program mc-mp. autor však momentálne naň nemá čas (aktuálna verzia nejde skompilovať). vývoju niečo podobného (lepšejšej verzie midnight commanderu) sa chcel kedysi venovať aj arpi (autor MPlayeru), ale nakoniec to vzdal. škoda.. :(
    Ja vim, on vi, ty nano!
    9.11.2005 10:24 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Salutis avatar 9.11.2005 10:46 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Používam Tux Commander a som spokojný.
    Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
    9.11.2005 19:01 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    a co krusader ??? to je docela kvalitni napodobenina TC
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    David Watzke avatar 9.11.2005 19:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    Četl sis diskusi? ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.11.2005 21:05 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: TotalCommander
    gnome commander - skoda, ze se tam dlouho nic nedeje :-(

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.