abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.5. 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    7.5. 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (13%)
     (16%)
    Celkem 142 hlasů
     Komentářů: 10, poslední včera 17:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    D.A.Tiger avatar 27.9.2011 00:41 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Opera rulllleeeezzzz !!!! :-D :-D
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    27.9.2011 13:30 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Příloha:
    No taky nam s tim vzhledem hodne cvicej, ale zatim jsem po mensim boji s opera:config dosahnul sveho.
    28.9.2011 00:33 bn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Příloha:
    nevšímám si a i tak ji stále "miluji", hlavně kvůli bezkonkurenčnímu Dragonfly (pro debug JS aplikací IMHO nejlepší) ;-)
    7.10.2011 10:57 Hon | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Naprosty souhlas, snad jen jeste opera-next:)
    pushkin avatar 27.9.2011 07:20 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    To, že se změní GUI aplikace stále nezmění nic na faktu, že z rychlosti Firefoxu by se člověk používající jiný prohlížeč zvencnul. Je mi líto, ale v systému u mne vždy bude jen trpěným přívažkem z důvodů kompatibility s některými "optimalizovanými" weby.
    Migi avatar 27.9.2011 08:40 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    to + firebug. Jinak ta kopírácká socka nemá dneska význam.
    Salamek avatar 27.9.2011 09:27 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    "firebug" (integrovany) je i v chromiu/chrome
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Fluttershy, yay! avatar 27.9.2011 13:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Nejsem PT, abych Firefox adoroval, nicméně furt je to jediný *svobodný* prohlížeč s pořádnou podporou webových aplikací, na klientovi šifrovanou synchronizací dat a možnými i nemožnými rozšířeními.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.9.2011 13:58 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Chromium je též *svobodný*.
    Fluttershy, yay! avatar 27.9.2011 14:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Jak dopadla ta sestavení, která odstraňovala odesílání dat Googlu? Nehledě k těm ostatním kritériím, když naposledy Chromium zkoušel, byl to, co do rozšíření, mrzáček.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 28.9.2011 22:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Chrome nic neposílá, stačí to zaškrtnout v nastavení. Stačí se podívat na rychlost a hned je vše jasné.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 29.9.2011 00:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Ne, nestačí se podívat na rychlost. Pokud jde zakázat veškerou nevyžádanou komunikaci s Google, je to jenom dobře, ale taky jde o docela novinku (STFW ohledně podezřelého chování i Chromia, o Chrome vůbec nemluvě). Proč asi pořád dělají IronBrowser?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 28.9.2011 22:35 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    chrome nic neodesílá, stačí to jen zaškrtnout v preferencích.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    6.10.2011 10:22 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    GoogleUpdate.exe ?
    pushkin avatar 28.9.2011 07:36 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    OK, to beru, ale stále to pro mě není důvod jej používat, když je tak nepoužitelný. Opera sice není "svobodná," ale i s více než 9000 e-maily v databázi je stále o poznání pružnější než Firefox. Navíc nemusím kvůli e-malům a internetu spouštět dvě aplikace, takhle mám vše pod jednou střechou.
    Fluttershy, yay! avatar 28.9.2011 09:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Emacs by se ti nelíbil?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.9.2011 10:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Navíc nemusím kvůli e-malům a internetu spouštět dvě aplikace, takhle mám vše pod jednou střechou.

    Právě integrace všehno možného i nemožného "pod jednu střechu" byla začátkem konce Netscape Navigatoru (resp. Communicatoru). Ale jestli vám to tak vyhovuje, je tu snadná pomoc: SeaMonkey.

    Josef Kufner avatar 30.9.2011 01:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Hm, 9000 mailů je celkem prd. Jen v letošní složce "Novinky" jich mám 16k, loňská má 21k. Pracovní má 8k. Používám Icedove a stíhá.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.9.2011 09:34 Lovap
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Mne by celkom bodlo aby sa dalo vracať v histórii nielen po jednom, ale aby sa dalo vybrať čo chcem - tak ako to je napr. na IE 8 - vedľa šípiek dozadu/dopredu je aj malá šípečka dole na vybratie z histórie prehľadávaných vecí. Celkom sa mi to teraz v práci hodí - máme zablokované youtube a facebook, výsledkom však je, že keď dám šípku späť (chcem sa vrátiť na minulú stránku) nevrátim sa, lebo je tam nejaký blbý facebook plugin a terajšie nastavenie to blokuje. Potom si pekne môžem v histórii preskočiť pluginy a rovno skočiť na stránku na ktorú chcem.
    Fluttershy, yay! avatar 27.9.2011 09:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Stačí podržet kliknutí na tlačítko Zpět/Vpřed.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.9.2011 10:24 cuiviemen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Nebo RMB
    27.9.2011 16:14 Lovap
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Dík, fakt to funguje - to som teda naozaj nevedel.
    luta avatar 29.9.2011 14:20 luta | skóre: 20 | blog: muj_blok | Prostějov/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní

    nebo kliknout pravym na mysi

    8.12.2011 13:34 Pavel 'TIGER' Růžička
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    To je to samé, jako RMB ... Right Mouse Button ;-)
    27.9.2011 09:34 Milan Vančura | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Díky za užitečný článek. Skvělý seznam užitečných nastavení, vše na jednom místě - a to přesto, že se jedná o několik druhů úprav (nutná rozšíření, about:config, grafické nastavení, chrome://*.css...). To bych vlastními silami hledal fakt dlouho. Zatím jsem na Debianu, takže s FF 3.5, ale až mě okolnosti donutí k update, moc rád se podívám sem na návod.
    27.9.2011 09:51 Halis | skóre: 6 | blog: capacitor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Souhlasím, autor u mě má pivo :-D
    27.9.2011 09:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Jestliže karty zavíráme jinak než klepnutím na křížek v příslušné liště, můžeme ho odstranit změnou hodnoty browser.tabs.closeButtons na 0 (pak bude přítomen pouze na oušku aktivní karty) nebo 2 (pak nebude přítomen nikde).

    Další užitečná hodnota je 3 (jen jedno zavírací tlačítko na okraji lišty jako za starých dobrých časů).

    27.9.2011 09:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní

    Pro inspiraci ještě přidám pár svých "zpátečnických" nastavení:

      user_pref("browser.tabs.closeButtons", 3);
      user_pref("browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent", false);
      user_pref("browser.tabs.tabMinWidth", 50);
      user_pref("browser.urlbar.matchBehavior", 2);
      user_pref("browser.urlbar.matchOnlyTyped", true);
      user_pref("browser.zoom.full", false);
      user_pref("ui.allow_platform_file_picker", false);
    
    Fluttershy, yay! avatar 27.9.2011 10:29 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Díky za doplnění. Ten článek vznikal (asi dva měsíce) hlavně na základě toho, co iritovalo mě.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.9.2011 13:21 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní

    Mě neskutečně sere toto:

    browser.urlbar.trimURLs = false

    Jedne ze zbytečně okopírovaných debilit z ostatních prohlížečů.

    28.9.2011 16:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Díky, ten jsem ještě neznal.
    Josef Kufner avatar 30.9.2011 01:15 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Ono to je navíc okopírované blbě. Třeba takové Chromium sice zkracuje, ale při označení a zkopírování adresy ji zkopíruje nezkrácenou (včetně http://). Firefox tohle nezvládl, ten to zkopíruje tak, jak to tam je.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    30.9.2011 17:30 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Když už zkracovat, tak jen v době, kdy widget s URL nemá fokus - tím se všechny problémy řeší. Tuším, že to tak má jablečný soft.
    houska avatar 27.9.2011 12:56 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní

    jeste stale spolu s flash pluginem jde dolu i firefox?

    a co nema chrome oproti firefoxu? fungujici java jnlp
    Fluttershy, yay! avatar 27.9.2011 13:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    jeste stale spolu s flash pluginem jde dolu i firefox?

    Prý ne, ale flash nepoužívám, takže osobně nemůžu soudit.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    27.9.2011 13:30 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    To, že je nutné jednou zvolit „otevírat vždy“, mi nepřipadá jako tak vážný problém (ale je to nepříjemné). Mnohem horší je podle mne čím dál větší nestabilita nových verzí Chrome.
    Jakub Lucký avatar 27.9.2011 14:31 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    nejde...

    Mě chybí/chyběla některá rozšíření (práce s HTTP headery, stromovitá struktura tabů při pravém okraji místo nahoře, práce s HTTPS a certifikáty)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    pavlix avatar 27.9.2011 19:20 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Chrome mimojiné není součástí distribucí. V případě Fedory ani Chromium ne.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    27.9.2011 20:16 aceman | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Flash bezi v samostatnom procese, takze by nemal zhodit cely Firefox.
    stativ avatar 28.9.2011 12:13 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    IIRC už od verze 4.0
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    1.10.2011 03:04 aceman | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Od 3.6.4 .
    27.9.2011 16:26 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Díky. Dodnes jsem z nefunkčního autoscrollingu neprávem vinil ovladač pro ALPS..

    Ale zeptám se. Občas potřebuji vyzobnout text z nějakého sáhodlouhého linku. Existuje nějaký trik jak potlačit otvírání odkazu na kliknutí a šlo provést označení textu myší?
    27.9.2011 18:13 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Existuje nějaký trik jak potlačit otvírání odkazu na kliknutí a šlo provést označení textu myší?
    Jen myší asi ne, ale v kombinaci s klávesnicí ano: Úpravy - Předvolby - záložka Rozšířené (karta Obecné): zaškrtnout Používat kurzorové klávesy pro pohyb ve stránce. Pak kliknout před odkaz, nebo za odkaz a kurzorovými klávesami vybrat začátek, nebo konec úseku k označení a pak klávesami+Shift, nebo myší, vybrat část odkazu.
    27.9.2011 20:05 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    A nebo zmáčknout F7.
    28.9.2011 11:55 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Není to úplně ono, ale rozhodně pěkný trik. Díky
    27.9.2011 20:33 khagaroth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Chce to trochu cviku, ale jde to i čistě myší - klikni těsně pod odkaz na začátku nebo na konci části adresy kterou chceš vykopírovat a se stále zmáčknutým tlačítkem posuň myš nahoru na odkaz a pak pohybem do strany vyber část, kterou chceš zkopírovat.
    27.9.2011 22:32 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Tohle ale nefunguje vždy. Třeba uprostřed odstavce se mi to nikdy nepovedlo. Nebo třeba odkaz v menu tady na ábíčku (třeba Učebnice) se mi takto označit nevede.
    28.9.2011 12:04 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    jj, zrovna na místní sekci "Píšeme jinde" se to dá moc pěkně testovat
    13.10.2011 12:01 pan_tau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Me funguje alt+mys
    27.9.2011 20:40 sachy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Další velmi iritující vlastností je zkracování adres ve stavovém řádku. Když se chci podívat kam link míří a vidím jenom http://www.example.tld/index.php?...konec_adresy tak je to na zabití.

    Neví někdo jak zobrazovat celou adresu?
    27.9.2011 23:04 aceman | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=632634
    stativ avatar 28.9.2011 12:06 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    V about:config nastav browser.urlbar.trimURLs na false.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Fluttershy, yay! avatar 28.9.2011 12:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Díky, s aktualizací na FF7 jsem se vyděsil.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.9.2011 18:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Když už je řeč o těch nepovedených experimentech… nedá se u novějších verzí Firefoxu nějak zařídit, aby bylo "forward" tlačítko vidět pořád a ne jen když má smysl?
    28.9.2011 20:37 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Používám Auroru s 26.9.2011 a tlačítko Forward vidím vždy.
    28.9.2011 21:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Nevím, co je Aurora, ale můj build, který se hlásí jako 9.0a1 (2011-09-17), tlačítko forward schovává, pokud nemá smysl. Na první pohled to zní jako dobrý nápad, ale už na ten druhý člověku začne vadit, že se tím okénko pro URL neustále posouvá tam a zpátky.
    28.9.2011 22:59 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Aha, Aurora je 8.0a2, takže to se mám na co těšit. :-)
    30.9.2011 10:46 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Tak jsem aktualizoval a Aurora se pořád jmenuje Aurora, hlásí se jako 9.0a2 (2011-09-29) a tlačítko forward tam je.
    30.9.2011 10:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Možná si to zase rozmysleli. Uvidím večer…
    30.9.2011 19:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Tak to snad byl jen nepodařený experiment, dnešní build se hlásí jako 10.0a1 a obě tlačítka zobrazuje pořád.
    28.9.2011 20:21 ycuzo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    :) zlatá Seamonkey, nemenil by som...
    Fluttershy, yay! avatar 28.9.2011 20:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Pokud si dobře vzpomínám, tak to jenom hnusně vypadá... ^,^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    gtz avatar 28.9.2011 22:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Chrome + Opera. FF se dal používat do 3.X verze pak je to jen moloch.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.9.2011 23:23 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    A není lepší prostě místo Firefoxu používat Seamonkey?
    Z Firefoxu se stává konzumní hračka zmítaná módními trendy, Seamonkey přitom zůstává rozumně konzervativní a přitom v rozumných intervalech přebírá důležité a skutečně přínosné novinky....Oblibu Firefoxu mezi IT lidmi jsem nikdy moc nechápal. Seamonkey mně tam sedí mnohem lépe.
    Fluttershy, yay! avatar 28.9.2011 23:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    1. Není to webový prohlížeč, nýbrž balík aplikací.
    2. Nefungovala mi některá rozšíření a se vzhledem je to taky slabší (výchozí se jeví odporný a ani ten moderní se zmenšenými ikonkami mě neuspokojuje, zvlášť co do kompaktnosti).
    3. Subjektivně se mi FF zdá svižnější.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.9.2011 23:59 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    1. No ano - E-mailový klient a adresář mě zbaví nutnosti mít nainstalovaný a pak i v paměti Thunderbird nebo něco podobného, nejspíš se ušetří i něco RAM (ale to jen odhaduji, nikdz jsem to neměřil). Takže další +. Composer nechám žít svým životem a časem zemřít...
    2., 3. když vadí takové relativní prkotiny nezbývá nic jiného než se trápit s free cool a IN prohlížeči současné módní vlny
    Fluttershy, yay! avatar 29.9.2011 00:14 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    ad 1) Používám hodně minimalistického klienta nebo webovou aplikaci. Pokud by někdo toužil právě po Thunderbirdu, může to být argument.

    ad 2, 3) To nejsou prkotiny, to je komfort při používání. Ve Firefoxu vidím na netbooku vertikálně o sedm řádků víc, odezva je znatelně lepší a ta rozšíření snad ani komentovat nebudu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    30.9.2011 23:54 Petr Ježek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Opravdu nevím, proč Seamonkey místo FF. Opravdu nevím, proč nevybavenější tinker místo recruitu či bantamu. FF je lepší. Mám Arch 7.0, vše OK a velmi svižné, setup bez chybičky, java též...
    29.9.2011 16:27 ycuzo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    S tym mozem jedine suhlasit,a to pouzivam este stale poslednu verziu seamonkey 1.x k plnej spokojnosti... Humbuk a nadsenie okolo Firefoxu som nikdy nedokazal pochopit.
    Fluttershy, yay! avatar 22.10.2011 23:54 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Firefox: úpravy uživatelského rozhraní
    Zapomněl jsem na zálohu konfigurace -- vytvořte si v adresáři s konfigurací soubor user.js s obsahem podle vzoru user_pref("browser.backspace_action", 0); -- laskavý čtenář si upraví podle svého a dodá takový řádek v hojnosti dle vlastního uvážení.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.