abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:33 | IT novinky

    Dle plánu certifikační autorita Let's Encrypt nově vydává také certifikáty s šestidenní platností (160 hodin) s možností vystavit je na IP adresu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    16.1. 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    16.1. 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    16.1. 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.1. 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.1. 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.1. 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.1. 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (5%)
     (0%)
     (10%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (11%)
     (41%)
    Celkem 492 hlasů
     Komentářů: 14, poslední dnes 10:22
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    2.10.2009 03:42 Zadejte vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    DX 11 je sice pěkné rozhraní, ale ve srovnání s realističností raytracingu naprosto zaostalé.
    3.10.2009 21:36 Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800

    jak souvisi directx s raytracingem?

    3.10.2009 23:07 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Nijako (a práve preto to písal).
    4.10.2009 11:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Nó... on existuje hardware, který by byl schopen realtime raytraycingu aniž by stál desítky tisíc?
    4.10.2009 12:18 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Hmm... nevedel som, že (ne)existencia nejakého hardvéru ovplyvňuje realistickosť raytracingu.
    4.10.2009 17:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    A někdo snad řekl že ovlivňuje? Řekl jsem to snad já - kdyžtak mě cituj. To, že raytracing je extra-skvěle-cool-realistický nám je celkom nahouby, jestliže ho nemůžeme použít. A to nemůžeme, páč na to nemáme HW. Můžeme se tak maximálně koukat na to, jak se rychlostí 0.01 FPS vykresluje raytraycingem obrázek, to je celý. A to jaksi není ono...

    Takže podobné poznámky ve stylu "Raytraycing je mnohem realističtější než DirectX, tedy DirectX je nahouby" jsou co? Nekonstruktivní.
    corwin78 avatar 2.10.2009 06:38 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Očividně pěkně dělo, i cena nevypadá nejhůř, ale co support v Linuxu, bude to chodit? Nevím, jestli bych měl zatím odvahu vyměnit svoji nVidiu.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    3.10.2009 09:40 Martin Stransky | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800

    Teprve pred mesicem se mi povedlo sprovoznit HD 4770 na Fedore 11. Do te doby mi lezela ve skrini a pouzival jsem naprosto bezproblemovou NV 6600. Podpora novych kernelu/X je od ATI naprosto tragicka...

    2.10.2009 06:53 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    A podpora v Linuxu bude do roka a do dne ? :)
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    2.10.2009 09:18 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    V 16 hodin 38 minut, dne 5. února, kolem roku 2010.
    2.10.2009 09:42 Diego
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    +1
    belisarivs avatar 2.10.2009 10:09 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    +-10 let
    IRC is just multiplayer notepad.
    vain avatar 2.10.2009 07:06 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Dokud neuvedou novou generaci ovladačů pro Linux, tak nemá cenu se tady o tom bavit, ať už jsou ty karty sebe výkonnější (když je ten výkon na nic).
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Kdakel avatar 2.10.2009 18:19 Kdakel | skóre: 25 | blog: kdakel | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    +1
    pushkin avatar 2.10.2009 07:39 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Velikost
    Podobně veliké karty už jsem jednou viděl... jmenovaly se Voodoo5 a jejich výrobce poměrně krátce po jejich vydání zkrachoval...
    6.10.2009 12:12 Program
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velikost

    Jenže ty V5 neměly dostatečný výkon a hlavně M$ odmítal podporovat jejich technologie.

    Petr Tomášek avatar 2.10.2009 07:39 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    27W v idle? Teda nevím, ale pro běžnou práci naprosto stačí ALIX, který se do tohoto příkonu vleze několikrát...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    2.10.2009 08:34 Nemo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    "Přehrávat 1080p lze i za současně běžícího Windows Aero."

    Klasika, jak to funguje v Linuxu se tu nedočteme, ale o Windows ano.
    2.10.2009 09:39 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Mě spíš rozesmálo, že to vůbec zmiňují jako přednost... nemělo by to být automatické?
    2.10.2009 08:35 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Presne tak a čo podpora opengl? (dúfam že sú tam aspoň 3.2). A čo catalisty pre linux alebo OSS drivre? Boli uvoľnené špecifikácie (plánujú sa vôbec)?

    Takto vyzerá článok ako čisté PR.
    2.10.2009 09:35 bh3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Musim souhlasit s ostatnimi, clanek je slaby, jenom dalsi preklad informaci od AMD. To samo o sobe neni spatne, ale chybi nejaky vlastni komentar, a hlavne informace jak to chodi v linuxu (nejlepe vlastni zkusenost), co ovladace, nejake novinky v OpenGL, jak to vypada s DX11 (nebo aspon DX10) pod wine, atd.
    David Ježek avatar 2.10.2009 09:59 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    OK: v linuxu to imho nechodí, novinky o opengl si hledej v článcích o opengl, tahle karta pochopitelně podporuje úplně vše. jak to vypadá s dx11 pod wine, to hledej ve zprávičkách, nebo lubošově seriálu, ale ne u hardwarového článku. atd atd. já taky po lubošovi nechci v článku o wine praktické testy na radeonu hd 1234, tak po mě nechtěj linuxové/wine testy v článku představujícím nové železo.
    2.10.2009 10:09 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Davide, v podstatě s tebou souhlasím, ale trochu méně útočný tón by myslím neškodil :-)
    David Ježek avatar 2.10.2009 10:19 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    pravda, to ranní kafe je svinstvo. kde mám ten brzdový pedál? ;-)
    2.10.2009 10:14 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Zejména vzhledem k tomu, že je to spíše OpenGL samo, které jen s těžkostmi dobíhá vývoj grafických karet. Teda dobíhá... nejsem si jist, jestli v současnosti náskok stahuje nebo spíš naopak...
    belisarivs avatar 2.10.2009 10:18 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Nechci byt hnidopich a tve clanky hodnotim snad vzdy kladne protoze si cenim toho, ze je pises, ale musis uznat, ze kdyz uz zminujes DX11, zes mohl zminit i OpenGL. To je pro Linuxaky proste relevantnejsi nez DX.

    Pokud OpenGL nepovazujes za platnou soucast clanku o hardwaru, proc DX 11, ktere je v podstate ekvivalentem OpenGL, ano?

    Navic, mam obavu, ze to s podporou OpenGL nebude az takove ruzove. Nvidia je v tomto IMHO napred. Pokud si dobre pamatuju, ATI chtela podporu OpenGL vyradit uplne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    2.10.2009 11:12 Nemo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    +1
    2.10.2009 20:52 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Hardwarově jsou ty karty jaké jsou, opengl je v podstatě o tom, napsat na ovladače které by funkce zpřístupnily... Nvidia je úplně stejná, vývoj také určuje directx (i když teď zdá se zase hodně tlačí gpgpu...), nicméně myslím, že verzi 3.1 měli v ovladačích přece jenom dříve...
    6.10.2009 09:43 neelx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800

    a to dříve, než byla přijata specifikace standardu.

    2.10.2009 10:45 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Grafika vypada pekne, ale bez informaci jak funguje na Linuxu mi prijde tento clanek zbytecny. DirectX ani informace o Windows me tedy nezajimaji, naopak marne hledam neco o OpenGL.
    ZeX/OS - http://zexos.org
    2.10.2009 14:27 jura
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    To jsem se asi ocitl nekde u extrahardware, pctuning, svethardware nebo u ddwordu? Co tento clanek ma spolecneho s Linuxem? Je tento portal o linuxu, ze? Takze po x-te, co jiz zaznelo, grafika super, popis prepis marketingovych kecu od ati, zadny test, zadna spojitost s linuxem. Jak je to s ovladacema, OpenGL, kdy budou atd? Takhle je tento clanek uplne na ... , kdo ma zajem o HW, navstivi jine, informovanejsi weby, ja jsem chodim pro info o linuxu, takze u me palec dole..
    2.10.2009 14:37 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Prečo to čítaš, keď ťa to nezaujíma?
    Shadow avatar 2.10.2009 23:21 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Protože dotyčný čte ABC _Linuxu_, předpokládal, že článek obsahuje nějaké informace relevantní k provozu daného HW na _Linuxu_. Proto daný článek četl. Teprve až když článek dočetl do konce, zjistil, že článek žádné takové informace neobsahuje, což ho rozladilo. Vážně je to tak těžké pochopit?
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    belisarivs avatar 3.10.2009 09:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Samozrejme. Za cely rok (nebo jak dlouho zpravicky jsou) si nevsiml, ze to o Linuxu neni a ted je najednou prekvapeny, ze to vazne o Linuxu neni. A tak tu hrima jak hlavni papalas UV KSC na stranicke schuzi, jak jsou Hardwarove Novinky uplne na hovno (pro vsechny) jenom proto, ze on "Kral nas, pan nas, slunce nase jasne" to takto rozhodl.

    Nelibi, necti. Tvoje volba. Mne to vyhovuje, nechodim po vsech certech abych vedel o kazdem nejnovejsim modelu jake ma detailni parametry.

    Kouknu sem, projdu si, jsem v obraze, jsem spokojen. A rozhodne jsem nikomu nedal mandat, aby _za mne_ rozhodoval jestli to tu ma nebo nema byt, jestli to je nebo neni na hovno...
    IRC is just multiplayer notepad.
    Shadow avatar 3.10.2009 14:00 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    No jo, máte pravdu, toho objektivního tónu původního příspěvku jsem si nevšiml.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    belisarivs avatar 3.10.2009 21:32 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800

    Netreba vykat. My Linuxaci jsme si rovni.

    Ja jsem proste alergicky na ty plky jak to to nema co delat a tak. Tak at to proste dotycni lide nectou. Ja to tu vidim rad.

    Tim, ze tu takove clanky budou, ma kazdy moznost je cist nebo necist. Kdyz tu nebudou, bude moznost jenom jedna.

    A ja bych se opravdu nerad dockal toho, aby to tu David kvuli par urvancum zabalil, protoze mi to takto vyhovuje. Proto davam vzdy pozitivni hodnoceni (nebo prinejhorsim nehlasuji).

    IRC is just multiplayer notepad.
    Shadow avatar 3.10.2009 22:46 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800

    Já se příznám, že jsem byl překvapen tím, jak málo je tento článek relevantní pro mne jako linuxáře. Proto jsem článek za sebe hodnotil "špatně" a podivil se tu nad tím. Pokud je to v HW článcích standardem, pak jsem měl věc asi řešit jinde a jinak.

    Máš pravdu v tom, že každý má možnost články nečíst. Ale zase na stranu druhou, na webu zaměřeném na Linux bych čekal, že články budou v rámci možností podávat informace užitečné pro uživatele Linuxu. U tohoto článku bych třeba ocenil, kdyby obsahoval mj. informaci o tom, jestli a jak tato karta funguje v Linuxu (tedy že v něm vůbec nefunguje). To by zase vyhovovalo mně.

    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    belisarivs avatar 3.10.2009 22:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800

    Ale jo. On i david ma trochu maslo na hlave. Nejake info pro Linuxaky by uvest mohl. Ackoliv, na druhou stranu, byla by celkem nuda cist porat: Nova Nvidia - v Linuxu funguje, nova Ati - nechte si zdat.

    OpenGL taky docela zamrzlo a DX uz neni ten, kdo kopiruje.

    Ale vriskat tu, ze to tady nema co delat je proste nesmysl.

    IRC is just multiplayer notepad.
    2.10.2009 15:06 lib | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    +1

    u mne taky
    2.10.2009 15:11 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Ani ty to nemusíš čítať.
    2.10.2009 20:46 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Dokud to nepřečtu, jak vím, že je tam v podstatě prd (neboli je to PR)?
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    2.10.2009 22:21 hun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Ako je dnes v Zalubovej?
    Shadow avatar 2.10.2009 23:09 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Na ABC Linuxu bych čekal, že článek bude mít jasnou spojitost s Linuxem a bude pro uživatele Linuxu relevantní. Tato relevance mi u tohoto článku uniká. Dokonce ani to nejpodstatnější, tj. zda-li a jak karta v Linuxu běhá, není v článku uvedeno. To, že snad ani vůbec neběhá, jsem se musel dočíst až z komentářů. Ale hlavně, že jsem se dozvěděl, jak karta spolupracuje s Windows Aero...

    Nemohu si pomoci, ale vzhledem k výše uvedenému dávám článku špatné hodnocení a snažím se přijít na to, proč redakce článek v této podobě vzala.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    2.10.2009 23:18 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    S Linuxom to súvisí minimálne tak, že viem, že sa pravdepodobne oplatí trochu počkať a snáď trochu zlacnia grafické karty od Nvidia. :)
    Shadow avatar 2.10.2009 23:26 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Ano, ale to víte až z komentářů, kde teprve zazněla klíčová informace o tom, že tato karta v Linuxu nefunguje. Já bych čekal, že tohle bude primárně zmíněno v článku. Třeba i s tímto vaším doporučením.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    2.10.2009 23:32 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800
    Aby som pravdu povedal, mňa ATI, DirectX 11 a podobné veci nezajímajú. Verím ale, že sem chodia aj ľudia, ktorých to zaujíma (napr. preto, že nechodia na stránky, na ktorých sú informácie o hardvéri, takže ich poteší mať tu informácie o tom, čo sa v tej oblasti deje).
    4.10.2009 12:49 skywaker
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AMD uvádí generaci Radeon HD 5800

    čo je zlé na tom že AMD vydalo vykonnu grafiku.. však neda sa vari používať aj na Linuxu? ja mam sice len integrovany Radeon HD4200 ale na linuxu frci jak ďábel... akceleracia s fglrx bez problemov takže nechapem co mate proti ATi.. vsak toto ma vykon ako predosle 2jadrove karty. a vyuzitie to ma.. su aj taky ktory pouzivaju wine atd. alebo blender

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.