abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 25.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 25.7 je Visionary Viper. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 40 lety, 23. července 1985, společnost Commodore představila první počítač Amiga. Jednalo se o počítač "Amiga od Commodore", jenž byl později pojmenován Amiga 1000. Mělo se jednat o přímou konkurenci počítače Apple Macintosh uvedeného na trh v lednu 1984.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 06:00 | IT novinky

    T‑Mobile USA ve spolupráci se Starlinkem spustil službu T-Satellite. Uživatelé služby mohou v odlehlých oblastech bez mobilního signálu aktuálně využívat satelitní síť s více než 650 satelity pro posílání a příjem zpráv, sdílení polohy, posílání zpráv na 911 a příjem upozornění, posílání obrázků a krátkých hlasových zpráv pomocí aplikace Zprávy Google. V plánu jsou také satelitní data.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.7. 21:55 | Komunita

    Společnost Proxmox Server Solutions stojící za virtualizační platformou Proxmox Virtual Environment věnovala 10 000 eur nadaci The Perl and Raku Foundation (TPRF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.7. 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.65 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2025-54090.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.7. 14:22 | IT novinky

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia AI asistenta Lumo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    23.7. 12:22 | IT novinky

    Amazon koupil společnost Bee zaměřenou na nositelnou osobní AI aktuálně nabízející náramek Pioneer (YouTube) s mikrofony zaznamenávající vše kolem [𝕏, LinkedIn].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    23.7. 04:33 | IT novinky

    Společnost Teufel nedávno představila svůj první open source Bluetooth reproduktor MYND.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (28%)
     (25%)
     (6%)
     (5%)
     (5%)
     (2%)
     (2%)
     (28%)
    Celkem 123 hlasů
     Komentářů: 15, poslední včera 15:10
    Rozcestník

    Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu

    Firma Dell zveřejnila novou stránku, která má za úkol usnadnit zákazníkům výběr mezi nabízenými operačními systémy Windows a Ubuntu. Výmluvné srovnání říká, že Ubuntu je pro ty, kteří (1) neplánují používat Windows a (2) mají zájem o open-source programování.

    20.7.2010 08:19 | frdrx | Humor


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    20.7.2010 08:51 Ex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Chtěl jsem napsat, že to patří do sekce humor. A ono to tam je :)
    LukynZ avatar 20.7.2010 08:56 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Rady jak z nosu
    Dalibor Smolík avatar 20.7.2010 09:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Nesouhlasil bych s variantou pro Windows - pokud je člověk nováčkem v používání počítače. Myslím si, že i úplný nováček v počítačích co by uživatel zvládne práci s Ubuntu stejně, jako by zvládl práci s Windows.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.7.2010 09:40 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Pokud se nebude v Ubuntu snažit např. přehrát 3gp vide soubor ze své Nokie.
    20.7.2010 09:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Pokud není blbej, zvládne i tohle.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.7.2010 09:57 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Nebo si najde pořádný distro, kde nebude muset kompilovat ffmpeg a mplayer s podporou proprietálních kodeků :o))
    20.7.2010 10:04 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    V tom odkazu jsou dvě řešení nevyžadující kompilaci ničeho (jeden s VLC, druhý s jakýmsi konvertorem).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Kaacz avatar 20.7.2010 11:06 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    +1 :-)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    20.7.2010 17:40 Aminux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    -1
    20.7.2010 10:29 aubi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Jeee, vy umite poustet video ve widlich? Ja mam Win XP a nepustim ani ho... nic. AVI, mpg, vsechno mi widle spusti jako zvuk... Takze na flashku a sup prehravat v Linuxu.

    Natahovat do pracovniho pocitace hromadu spywaru nechci, protoze to firma zakazala.

    Takze: jak ve widlich prehrat video? Musim lovit v kalnych vodach softu stazeneho z NEJAKYCH stranek? Widle mi zadny katalog cisteho softu nedaly.
    Ravensun avatar 20.7.2010 10:57 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    portableapps.com -> vlc player portable ;) To by mělo fungovat i ve firemních pc :D
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    20.7.2010 12:07 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Tak když používáš systém co vyšel před 8 lety ....
    20.7.2010 13:31 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    A ono se snad u widlích od té doby něco změnilo, krom toho že načmáraly jiné ikonky a přeházeli ovládací panely, aby se v tom nikdo nevyznal? :)
    xkucf03 avatar 20.7.2010 14:05 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše (un)trusted computing
    Změnilo – přidali víc DRM a další opatření, aby měl uživatel svůj počítač méně pod kontrolou než dřív.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.7.2010 14:41 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Lež má krátké nohy, linuxácký FUD taky :)

    Změnilo se toho hodně. I ty ovládací panely zpřeházeli a ikonky přemalovali, ale není to ani zdaleka jediné vylepšení.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7#New_and_changed_features
    20.7.2010 14:44 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Internet Spades, Internet Backgammon and Internet Checkers, which were removed from Windows Vista, were restored in Windows 7.
    Ha. Osobně nevidím velký rozdíl mezi 7 a 98.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.7.2010 14:47 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Já si nemůžu pomoct, ale jak na to tak koukám, tak významná změna je tam tak UAC a jinak to jsou samý super fíčury jako enhanced calculator a podobný bastly, na který maj windowsáci stejně nainstalovaný něco jinýho, když to potřebujou :D
    20.7.2010 15:13 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Namátkou: rozpoznávání písma i česky (velice kvalitní!), nový panel, práce s okny... z nezmíněných třeba pořádný firewall (ne to co bylo v XP), optimalizace (rychlejší, nežere tolik paměti co Vista, šetří baterku, SSD), hledání v dokumentech (s tím jsem ale narazil na problémy) atd.. - je toho plno.

    Co má tak úžasného Linux? Funguje v něm dobře to, co fungovalo už kdysi v unixech, jinak aby se s tím člověk furt otravoval. Na notebooku mi topí a když je vedro, tak chcípá.
    20.7.2010 15:21 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    K tomu noťasu, hoď si do googlu dotaz na přehřívání laptopů s Windows 7 a uvidíš, že spoustě lidí se s W7 přehřívají zrovna tak jako tobě s Linuxem. Máš prostě blbou smůlu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.7.2010 17:07 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    No já vím, že i s Windowsama můžou být problémy a naopak Linux v pohodě. Jiná věc je, že ovladače na Windows jsou dodávané přímo výrobcem HW, zatímco v Linuxu to bývá všelijak. Ještě můžu zkusit odinstalovat v Fedory různé ovladače, nebo nějaké "lightweight" distro (arch?) kde budu vědět co tam dávám.
    20.7.2010 18:03 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    A já si doteď myslel, že bývá žádoucí, a případně prolematické, ovladače nainstalovat a ne odinstalovat. Za nějakých pět nebo šest let používání GNU/Linuxu jsem se setkal jen s málem nepodporovaného hardware (případně blbě). Jednalo se o diktafon Sony, tablet Genius, několik tiskáren a multifunkcí Canon (ty fungují, ale ne zcela) -- tedy výrobky, které by koupil jen blázen -- a nově winmodem a čtečku otisků na mém Thinkpadu (ani jedno nechci a nepotřebuju).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.7.2010 18:13 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    ?? Nejde o to, že by byl HW nepodporovaný, jde o to, že Linux z nějakého důvodu vytěžuje procesor, topí, roztáčí větrák a spotřebovává baterku. Protože Linux je monolit, dělá to prostě "něco v jádře" - může to být některý z ovladačů.
    20.7.2010 18:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Ale to není pravda. Ne obecně. V některých případech zlobí každý operační systém. Může ti to dělat ovladač grafiky, nefunkční škálování a x dalších věcí. Stává se to s Windows, stává se to s Linuxem. Samozřejmě.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.7.2010 11:55 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    3GP + ARM přehrávám v 10.04 by default.
    20.7.2010 12:13 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Tak to bych chtěl vidět. Nainstaloval jsem ho, ale ani v medibuntu repo nebyly tyhle kodeky s podporou ARM obsaženy. Na fórech se to dost řešilo, takže buď si ho polil svěcenou vodou, nebo fakt nevím. Každopádně gratuluju. Já Buntu jenom jednou za půl roku vyzkouším abych se kouknul, páč nemám rád GTK knihovnu a aplikace, a pro KDE jsou rozhodně lepší jiná distra.
    20.7.2010 12:58 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    No když si člověk aktivuje Medibuntu, tak se aktualizují nějaké knihovny a cosi s arm se tam píše. V dřívějších verzích člověk potřeboval novější knihovny a jelo to. Každopádně to někdy zkusím.
    Dalibor Smolík avatar 20.7.2010 16:15 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    3gp z Nokie přehrávám celkem bez problémů ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 20.7.2010 16:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    3GP je kontejner a pokud je člověk taková lama, že ani nedokáže na tento soubor dvakrát kliknout, mělo by mu být ze zákona zakázáno přehrávání videí aby nemusel šířit takové bludy (, které jsou způsobené jen a pouze neznalostí).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.7.2010 23:58 zguz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Příloha:
    2x jsem klikl, co dál?
    21.7.2010 02:24 Rotor303
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Co, co dal? Ted je treba prosadit zakon, aby militantni OSS hosi typu Grunt, museli podminit k prodeji pocitace netechnicke osobe prodat i vlastni, nejlepe dozivotni, maintnance service.
    Dalibor Smolík avatar 21.7.2010 10:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    No je pravda, že odpovědi některých "skutečných expertů" dokážou dokonale odradit začínajícího uživatele Linuxu, ale jinak experta (třeba dětského lékaře) jehož uvažování je pochopitelně odlišné od profesionálního ajťáka.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 21.7.2010 17:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Tady nejde o žádné skutečné experty nebo neskutečné neexperty (i když to, že z člověka znalost či schopnost rozlišit kontejner/formát/kodek dělá pomalu poloboha je též víc než smutné), ale o to že si nějaký anonymní troll prostě přišel zatrollovat a je potřeba mu dát jasně najevo, že zde se nic takového jako blbé trollování netoleruje. A vynadání do lam takové trolly dovede urazit víc než sebevulgárnější nadávka (a začít psaní s Milá lamo&hellip – to už je dovede rozpálit doběla – osobní zkušenost), která by stejně s největší pravděpodobností skončila cenzurou. Chce vystupovat anonymně, tak holt musí počítat, že se s ním anonymně také bude zacházet. Normálnímu člověku bych se samozřejmě nikdy nic takového neodvážil říct a máte-li problém (jakkoliv lamácký :-)), nebojte se zeptat. Natolik mě snad znáte. Pokud to bude v mých silách, rád poradím (ale to snad nemusím implicitně uvádět, ne?).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 22.7.2010 11:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Ale jo, já jsem to nemyslel osobně, ale vyloženě obecně - šlo mi jen o to, že se občas začátečník "blbě zeptá" a je dobré ho správně a trpělivě nasměrovat správným směrem (co si má pročíst, prostudovat) a také poradit s konkrétním problémem. Cokoliv jiného jej úplně odradí od dalšího studia .. Ale souhlasím, že někdo občas zatroluje a to se dost těžko v klidu realizuje :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    22.7.2010 15:59 zguz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Abych ještě jednou zcela anonymně vstoupil do diskuze - Grunt napsal, že stačí 2x kliknout, což není vždy pravda (důkaz jsem dodal). On má ale stále pocit, že jeho jakási "neanonymita" mu dává právo útočit a označovat za trolling něco, co trolling imho není a že má ze své pozice zkušenějšího a znalejšího právo nadávat a ještě se k tomu hrdě hlásí. Mně osobně to je jedno, já samozřejmě vím, jak se s problémem vypořádat, přesto je mi chování takových hulvátů nepříjemné a proto si zcela anonymně vyhrazuji právo myslet si o něm, že je blbec.
    Grunt avatar 22.7.2010 16:13 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    2x kliknout, což není vždy pravda
    V mém případě zcela standardní instalace jen 2× kliknout stačí. A i kdyby v nějakém případě nestačilo…též si nesednu do auta a nenadávám, že nejezdí když jsem se nenaučil řídit a nebo nemám řidičské oprávnění a ani nedovedu rozpoznat základní ovládací prvky jako je volant nebo šajtrpáka. Asi bych mohl začít.
    něco, co trolling imho
    A IMHO zas je. A kdo z nás dvou má teď pravdu? (Samozřejmě že já, ale to teď není podstatné)
    Mně osobně to je jedno, já samozřejmě vím, jak se s problémem vypořádat, přesto je mi chování takových hulvátů
    Jak jinak se než hulvát se také k hulvátovi chovat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.7.2010 16:45 zguz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Jak jinak se než hulvát se také k hulvátovi chovat?

    Situaci lze řešit mnoha způsoby, z nichž mně nejsympatičtější je prosté ignorování. K dalším bodům se vyjadřovat nebudu a budu je prostě ignorovat. :)
    Grunt avatar 22.7.2010 17:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Situaci lze řešit mnoha způsoby, z nichž mně nejsympatičtější je prosté ignorování.
    S tím souhlasím. Bohužel zatím nejsem na takové úrovni. A většina trollu si mlčení vyloží jako souhlas.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    xkucf03 avatar 21.7.2010 12:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Proč mají všichni tendenci svalovat vinu na někoho jiného? Aha, protože je to snazší :-)

    Vždyť chyba je na straně toho, kdo ten nesvobodný formát používá (vytváří) – když někdo zvolí formát, který klade ostatním omezení, tak asi nechce, aby to dílo (např. video) ostatní používali, resp. chce, aby ho používali s těmi omezeními. Je to chyba (nebo záměr) těch, kdo ty nesvobodné formáty používají – ne chyba těch, kdo dodržují zákony!

    Když budu chtít, aby se nějaké dílo dostalo mezi co nejvíc lidí, vydám ho pod svobodnou licencí a ve svobodném formátu, aby si ho mohl užít kdokoli bez omezení.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    21.7.2010 12:24 zguz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    3GP je kontejner a pokud je člověk taková lama, že ani nedokáže na tento soubor dvakrát kliknout, mělo by mu být ze zákona zakázáno přehrávání videí

    >>>

    Proč mají všichni tendenci svalovat vinu na někoho jiného?

    O čem to mluvíš, kámo? Tady pán Grunt nadává do lam a rád by něco zakazoval. Ukázal jsem, že rozhodně nestačí 2x kliknout a najednou je zase vina na někom jiném než na tupém uživateli, tedy teď na tupém výrobci mobilu. Hmhm. Jistě máš pravdu v tom, že by bylo lepší používat otevřený formát, jen mi přijde zcestné psát něco o svalování viny a sám se toho dopouštět.
    Grunt avatar 21.7.2010 17:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Tady pán Grunt nadává do lam
    Za to minimálně trest pověšení za gule do průvanu, ne?
    Ukázal jsem, že rozhodně nestačí 2x kliknout
    A byl podobný problém kupř. i s Vorbisem?
    je zase vina na někom jiném než na tupém uživateli, tedy teď na tupém výrobci mobilu
    Jsem si ale 100% jistý, že vina není v distribuci nebo v systému GNU.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.7.2010 16:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    militantni OSS hosi typu Grunt
    Jo, jo – hotová armáda.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 21.7.2010 16:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Příloha:
    Dál si uvázat mašli. Jinak bych to neviděl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Ravensun avatar 21.7.2010 16:57 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    že by medibuntu repozitář? :D
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    21.7.2010 17:13 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    řekl bych spíš jiný distro. Ubuntu mě taky s libavcodec naštvalo, například obyčejný SIP videotelefon používající ulaw+h263 nešel protože h263 není mezi podporovanými kodeky v ubuntu! musel jsem doinstalovat ffmpeg ze zdrojáků.. pitomé softpatenty, už by to měli zrušit :-(
    Bedňa avatar 21.7.2010 20:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Keď je tak tupý, tak to neprehraje ani v tom mobile, kua realplayer. Týmto zdravým všetkých tupcov, dajte mi už pokoj :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Amarok avatar 20.7.2010 09:54 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Ne stejne, ale dokonce to muze byt v Ubuntu jednodussi. Uplny zacatecnik stejne potrebuje nekoho, kdo mu vse vysvetli a nastavi a bude prubezne pomahat, a k tomu se proste Win zarucene lip nehodi. Vim to z vlastni zkusenosti (vypomoc novackum jak ve Win, tak v Linuxu - rozdil je hlavne v tom, ze ve Win aby se prase vyznalo, hrabani v registry zabava vubec neni a tak odejdu z duvodu nedostatku casu, uprimne receno me to ve Win ani vubec nebavi a nezajimam se o to).
    GNUniverse - May the source be with you...
    Ravensun avatar 20.7.2010 10:58 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    To hrabání v registrech ani ne, ale to doinstalovávání softwaru nebo hledání softwaru. to je na dva dny... A samý restarty mezitím... ach jo.
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    Amarok avatar 20.7.2010 11:42 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    No to mi povidej. Blbej md5sum, v linuxu otazka par sekund v terminalu, ve Win jsem hledal nejaky miniaturni freeware asi 10 minut a skoncil jsem samozrejme u klikaciho programku... Je to zajimavy paradox, nejrozsirenejsi OS - a vyber programu je vcelku dost spatny, vetsinou shareware na urovni linuxoveho open source.
    GNUniverse - May the source be with you...
    20.7.2010 12:04 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Total Commander vie pocitac md5sum.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    20.7.2010 15:05 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    A mas ho kupeny?
    Ravensun avatar 20.7.2010 16:51 Ravensun | skóre: 11 | blog: Ravensun's blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Ještě je možné Unreal Commander, ten to asi také umí
    Gentoo je můj poslední velký linux test...
    20.7.2010 16:54 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    A taky muCommander, ten je zadarmo.
    Amarok avatar 20.7.2010 17:00 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Far manager, taky zdarma, ten ve Win pouzivam, jelikoz se nejvic blizi MC (a MC v aktualni verzi bohuzel pro Win neni tak snadne nainstalovat).
    GNUniverse - May the source be with you...
    20.7.2010 12:26 moo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    miniaturny freeware asi "10 minut"? tak to si radsej vymen avatar pickarda za nieco daleko menej schopneho
    20.7.2010 14:39 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Kapitánu Pickardovi by to spočítal poručík Data z hlavy!!
    Amarok avatar 20.7.2010 16:56 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    :-D Taktak. 10 minut je zrejme nadsazka, ale blizilo se to k tomu. Jsem totiz hodne vybiravy a hledal jsem miniaturni programek pro prikazovou radku, coz jsem nakonec ani nenasel... jen klikaci. Mit system zaplacany ikonkama na plno podobnych "primitivnich" programku a pokazde se proklikavat musi byt fakt zabava.
    GNUniverse - May the source be with you...
    Amarok avatar 20.7.2010 16:58 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    oprava: CLI verzi jsem vlastne nakonec precejen nasel, ted na to koukam.
    GNUniverse - May the source be with you...
    20.7.2010 16:59 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Používat windowsí příkazovou řádku musí být teda zábava ještě větší.
    Amarok avatar 20.7.2010 17:03 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Pokud si koupi uzivatel Power Shell, tak to snad jde. Se zakladnim shellem se to podoba peklu, ani utf-8 to neumi, vlastne skoro nic to neumi.
    GNUniverse - May the source be with you...
    xkucf03 avatar 20.7.2010 18:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Kolik to stojí?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Amarok avatar 21.7.2010 07:59 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    To je dobra otazka. Ke stazeni je to zdarma, bohuzel nemuzu v praci nainstalovat, nejsem admin. Je to ale jen v baliku s nejakym dalsim softwarem. Licence je MS-EULA. Nejaci MS-fanatici dokonce powershell nabizeji i pro *nix systemy, jak jsem se dozvedel...
    GNUniverse - May the source be with you...
    21.7.2010 10:12 pozortucnak | skóre: 21 | blog: vecny_windowsar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Hele, taková rejpavá otázka... Už widle umí toto?
    cat nejakyAudioNeboVideoSoubor | vlc -I dummy -
    Když jsem něco podobného potřeboval posledně, tak ty widle do roury propustily pouze byty odpovídající windows-1250

    Jo mám takový pocit, že ve windows je type místo cat...
    Jsem mimořádně obtížný případ
    21.7.2010 11:04 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    TYPE je určené pro textové soubory, ne binární. Když narazí na znak s kódem 26 (tj. Ctrl+Z), tak to považuje za konec souboru. Není problém udělat program, co otevře soubor jako binární, ale TYPE ho otevírá jako textový, takže video tím přečíst nepůjde.
    21.7.2010 11:11 pozortucnak | skóre: 21 | blog: vecny_windowsar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Já jsem tehdy použil cat z mingw/msys
    Jsem mimořádně obtížný případ
    21.7.2010 14:45 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu

    k čemu ten příkaz přesně je? proč cat na video?

    Amarok avatar 22.7.2010 10:37 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    To je dobra ukazka, ze v linuxu neexistuje jen 1 zpusob, jak neco udelat. Je to jednoduse roura (pipe) v shellu. Misto predani souboru primo VLC v parametrech se na VLC napoji roura s vypisem (cat) obsahu souboru a VLC si taha data dle potreby postupne.
    GNUniverse - May the source be with you...
    22.7.2010 15:49 pozortucnak | skóre: 21 | blog: vecny_windowsar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    A funguje to i ve Windows nebo ne? :-D

    Už si vzpomínám kdy jsem to potřeboval... šlo o stream zabespečený heslem... možná to umí samotné vlc, ale já jsem tehdy použil
    wget.exe --http-user=UŽIVATEL --password=HESLO http://url/cosi.ts -O- | vlc.exe -I dummy
    A ono to nějak nefungovalo... stahovalo to, ale ten vlc to nějak nepobral...
    Jsem mimořádně obtížný případ
    Amarok avatar 22.7.2010 17:57 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    "Normalni" windowsacky shell roury neumi. Powershell snad jo, nevim. Ono jde ale hlavne o to, ze ve Win asi maloco s rourami umi pracovat. V linuxu to umi snad kazdy druhy program, nejde teda jen o schopnost shellu.
    GNUniverse - May the source be with you...
    Grunt avatar 22.7.2010 18:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    "Normalni" windowsacky shell roury neumi
    Umí. A dokonce i výstup do souboru a ze souboru. Viz nápověda.
    Ono jde ale hlavne o to, ze ve Win asi maloco s rourami umi pracovat.
    Teď si trefil kladívkem na hlavičku. Krom přeportovaných utilit z UNIXu osobně neznám nic.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Amarok avatar 23.7.2010 09:43 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Presmerovani < a > vim, ze umi, ale roury jsem fakt nevedel (zrejme teda z duvodu, ze to stejne neni na cem vyzkouset).
    GNUniverse - May the source be with you...
    20.7.2010 09:13 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Co me ovsem dorazilo je
    Choose WINDOWS if:
    ...
    You are new to using computers
    WTF?
    vain avatar 20.7.2010 09:26 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co me ovsem dorazilo je
    Jinak řečeno, nikdo kdo potřebuje používat počítač, nesáhne po Windows ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    20.7.2010 09:28 Ex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co me ovsem dorazilo je

    Já bych shrnul sdělení té zprávy:

    Kdy vybrat Ubuntu? -Pokud nechcete Windows.
    Kdy vybrat Windows? -Ve všech ostatních případech a obzvláště, pokud si nedokážete odpovědět sami.

    Shadow avatar 20.7.2010 10:30 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co me ovsem dorazilo je
    +1
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    20.7.2010 13:49 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co me ovsem dorazilo je
    Dává to smysl. Windows je na PC zdaleka nejrozšířenější OS, od počítačově gramotného člověka se očekává, že bude umět ovládat Windows. Znalost Windows běžný uživatel potřebuje, o Linuxu ani nemusí vědět, že existuje.
    20.7.2010 14:39 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co me ovsem dorazilo je
    Smysl to nedává, protože kdo se jednou naučí s GNOME nebo KDE apod. a třeba OpenOffice, ten se za pochodu naučí ovládat i Windows. Nic na tom není, protože Windows jsou primitivní a nic neumí. Horší je, že si při tom nejspíš několikrát poblije a vytrhá si vlasy.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.7.2010 15:41 jos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co me ovsem dorazilo je
    vono asi de o to, že mi jako začátečníkovi na W7 dokáže poradit Běžný Franta Soused, což pro Ubuntu asi neplatí
    xkucf03 avatar 20.7.2010 16:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Komunity
    Tahle „komunita“ kolem Windows se dost přeceňuje – lidi často mají za to, že když někdo používá Windows, že je automaticky schopný poradit – ano, „Běžný Franta Soused“ poradí s triviálními problémy, ale víc už ne – a takových lidí je mezi windowsáři většina, hrají hry, chodí na facebook a tím to pomalu hasne, ale je jich hodně, to zase jo. Komunita kolem GNU/Linuxu a vůbec svobodného softwaru je možná méně početná, ale kvalitativně na daleko vyšší úrovni – dají se s její pomocí vyřešit i netriviální problémy. Toho si cením daleko víc než armády BFU, která umí poradit s tím, jak si nastavit Seznam jako domovskou stránku v MSIE.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.7.2010 18:39 jirikon | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Komunity
    To je přesně to co mě vedlo k linuxu.

    Problém => do googlu se zadá kouzené slovíčko linux + ... => článek na "odborné" úrovni o dané problematice.

    Je to způsobeno zvýšenou inteligencí linuxové komunity, která je ochotná se učit, vis. níže.

    Příklad: Kolega vypaluje DVD s filmy a chce udělat menu v nějakém rádoby super editujícím programu. Program je nestabilní, padá a výsledek je pokaždé jiný (protože programátor není schopen v takovém rozsahu odladit chyby), tak mu na to řeknu, že nejlepší bude si to menu napsat a že je to menu sestaveno ze sekvencí snímků videa. + odkaz na 2 články na abc.

    Výsledek: Dělá to pořád v tom programu, ale už se neptá.

    20.7.2010 16:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co me ovsem dorazilo je
    Co dneska udělá člověk, když má problém se softwarem? Otevře okno a zařve, "Frantó, pojď sem!", nebo napíše do odborného fóra? Největší fór je v tom, že s Windows člověk potřebuje radit neustále (s každým virem atd.), zatímco třeba takové Ubuntu po správném nastavení vydrží pracovat správně mnohem dýl.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    20.7.2010 11:04 qk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    u windows by melo byt, ze je urceny pro ty co jim nevadi viry, trojany a podobna haved a jsou radi soucasti botnetu ;-)
    Kaacz avatar 20.7.2010 11:08 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    lol
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    vain avatar 20.7.2010 11:39 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Vždyť má pravdu, v práci neřeším de facto nic jiného než zavirované kompy (by mě zajímalo, kde na ty viry ti kkti chodí).
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    20.7.2010 12:44 qk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Znama po mne chtela preinstalovat XP, mela to cely zavirovany - nabidnul jsem ji, jestli nechce zkusit linux - nechtela. Tak jsem to preinstaloval, zazaplatoval, nahodil antivir a firewall - zkratka jsem si s tim trosku hral. Nicmene do dvou mesicu to mela zase zavirovany, a tak se domluvila s profikem od nich z firmy a dala mu to na preinstalovani. Behem mesice to bylo zavirovany a od ty doby je bez pocitace - linux nechce a mne se nechce vrtat ve widlich... Pritom je idealni kandidat na linux - pouziva to jen na brouzdani, mail a obcas neco napise ve wordu... :-)
    xkucf03 avatar 20.7.2010 12:51 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Má ty widle aspoň legálně?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.7.2010 12:55 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Neměls to nazývat Linux, ale jiným názvem :p
    20.7.2010 22:01 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Tak me to napadlo! Kdyz nechcete Linux, chcete zkusit Ubuntu, to je ted hrozne popularni... :-)
    20.7.2010 14:16 Martin Habovštiak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    A čo xp gnome? Ak je tak blbá, že nechce Linux ani skúsiť, tak si to ani nevšimne... :D
    Computers are like air conditioning - both stop working properly, when you open windows...
    20.7.2010 16:12 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Mám takovou zkušenost, že se mě ptají, co to mám na desktopu. Zda jsou to ty Windows Seven :)
    MaSo avatar 20.7.2010 13:37 MaSo | skóre: 15 | blog: MaSo | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    +1
    Webové síťové nástroje: http://nettools.mzettik.cz (pracuje se na tom - pomalu :-) )
    Grunt avatar 20.7.2010 16:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    by mě zajímalo, kde na ty viry ti kkti chodí
    Sami si je instalují do počítače. To je rozdíl mezi freewarem/crackovaným softwarem a OSS/Free Softwarem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vain avatar 20.7.2010 17:23 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Neinstalují, respektive nesmějí si instalovat nic sami, zvlášť to tam většina lidí (ženské) ani neumí.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    H0ax avatar 20.7.2010 11:46 H0ax | skóre: 36 | blog: Odnikud_nikam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    botnet je dobrá konkurence pro facebook :-D
    uid=0(root) gid=0(root) skupiny=0(root)
    xkucf03 avatar 20.7.2010 12:42 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    „botnet – sociální síť pro Windowsáře“ :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.7.2010 13:06 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    MS "Cloud Computing" = botnet :D
    20.7.2010 16:57 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Windows má zase vážnou bezpečnostní díru: Samovolné spuštění viru při zobrazení ikonky (i bez kliknutí)
    Dalibor Smolík avatar 20.7.2010 18:14 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    LOL, to je teda síla ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vain avatar 20.7.2010 19:21 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Rofl, to jako fakt? To musí být apríl, tomuhle nevěřím, rada, povypineje si všechny zástupce.... fakt čekám, kdy poradí nezapínejte počítač =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    20.7.2010 21:22 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Aha, takže už se nedoporučuje kvůli bankovnictví a hambatým paním přebootovávat do Windows?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    xkucf03 avatar 20.7.2010 22:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    To snad bylo někdy potřeba?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    20.7.2010 22:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Windows je nejbezpečnější OS, zatímco GNU/Linux je dělán patnáctiletými pitomci po škole, přece ;-).
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 20.7.2010 22:51 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Hambaté paní fungují (proč by nefungovaly?). No banky to je druhá věc, prostě musí podporovat naše systémy. Třeba moje KB to je kapitola sama pro sebe. Do KB raději z Vist nebo z XP.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    20.7.2010 22:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    No přece kvůli zvýšené bezpečnosti, ne? :-) Kdo by chtěl riskovat s děravým OS napsaným bandou pubescentů? :-)
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 20.7.2010 23:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    +1
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 20.7.2010 23:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    KB funguje v Linuxu už docela slušně ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.7.2010 00:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Šmarjá, ty ses přihlásil v Linuxu? No tak to se připrav, že ti vyluxujou konto! :-) Taková nezodpovědnost!
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Dalibor Smolík avatar 21.7.2010 10:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Nevyluxujou. To jsem už zvládnul sám. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    gtz avatar 21.7.2010 11:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    ve FF mi to padalo, v Chrome se s tím dá jaks-taks pracovat. U Opery to hlásilo nějaký Java-error.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.7.2010 12:05 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    No vidíš, to Linux odesílal tvé bankovní údaje open-source organizacím. Zkontroluj si výpisy.

    Ale vážně, už několik let nemám s bankovnictvím KB ve Firefoxu jediný problém.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    21.7.2010 14:41 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu

    to ne, ale mohli by to rozjet v Opeře...

    gtz avatar 21.7.2010 15:22 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    FF 3.5.9 stále hlásil nějaký problém, nakonec jsem se na to vyprdnul a zkusím to znova v 11.3 Suse. Ještě kdy jsem používal starou dobrou 9.3 Suse, tak jsem vznesl požadavek na KB zda s tím se bude něco dít. No a odpověď byla, že prozatím se podpora nepřipravuje. (To bylo tak v roce 2004-5).

    Přitom GE i mBANK jedou v Linuxu vždy v pohodě :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.7.2010 15:28 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Potřebuje Javu od Sunu, teda Oraclu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    gtz avatar 23.7.2010 17:40 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    Ta tam je :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    23.7.2010 19:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dell radí, jak si vybrat mezi Windows a Ubuntu
    V tom případě řekni Firefoxu, že nemá nárok na chyby.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.