abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:11 | Zajímavý software

    Vývojář Alexandre Gomes Gaigalas na GitHubu zveřejnil c89cc.sh, parser a kompilátor jazyka C89 napsaný v pouhém jediném skriptu o přibližně 8000 řádcích čistého bashe (bez dalších externích závislostí), který generuje ELF64 binárky pro x86-64. Jedná se o velmi jednoduchý kompilátor, který nepodporuje direktivy #include a dokonce ani funkci printf (lze použít puts), všechny dostupné deklarace lze nalézt v proměnné _BUILTIN_LIBC na konci skriptu. Skript je volně dostupný pod ISC licencí.

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 1
    včera 23:33 | Nasazení Linuxu

    Francouzská vláda oznámila, že v rámci strategie 'digitální suverenity' zahájí 'přechod od systému Windows k počítačům s operačním systémem Linux' (sa sortie de Windows au profit de postes sous système d'exploitation Linux). DINUM (meziresortní ředitelství pro digitální technologie) požádalo ministerstva, aby do podzimu 2026 vypracovaly konkrétní plány nasazení Linuxu. Francie již dříve migrovala části státní správy na otevřená řešení.

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 1
    včera 05:22 | IT novinky

    Nezisková organizace Electronic Frontier Foundation (EFF) hájící občanské svobody v digitálním světě po téměř 20 letech opouští platformu X (dříve Twitter). Na platformách Bluesky, Mastodon, LinkedIn, Instagram, TikTok, Facebook, Threads a YouTube zůstává.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 03:33 | Nová verze

    Terminálový textový editor GNU nano byl vydán ve verzi 9.0. Vylepšuje chování horizontálního posouvání pohledu na dlouhé řádky a chování některých klávesových zkratek. Více v seznamu změn.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    9.4. 19:22 | IT novinky

    Ministerstvo financí ve spolupráci s finanční správou dnes představilo beta verzi aplikace využívající umělou inteligenci pro předvyplnění daňového přiznání. Není třeba přepisovat údaje z různých potvrzení, ani hledat správné řádky, kam údaje napsat. Stačí nahrát dokumenty a využít AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    9.4. 18:33 | Zajímavý projekt

    Výrobce počítačových periferií Keychron zveřejnil repozitář se schématy šasi klávesnic a myší. Licence je restriktivní, zakazuje většinu komerčních užití a v podstatě jsou tak data vhodná pouze pro výukové účely, hlášení a opravy chyb, případně výrobu vlastního příslušenství.

    |🇵🇸 | Komentářů: 5
    9.4. 18:22 | Nová verze

    Správce balíčků APT, používaný v Debianu a odvozených distribucích, byl vydán ve verzi 3.2 (seznam změn). Mezi novinkami figurují nové příkazy pro práci s historií, včetně vracení transakcí.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    9.4. 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    9.4. 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 1
    8.4. 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 45
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (24%)
    Celkem 1262 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Jardík avatar 2.11.2010 19:10 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Já nevím, ale připadaj mi navedený. Fakt nechápu, proč po tolika letech, co jsou běžné x86-64 procesory pořád jako výchozí nabízejí i686 verzi...
    Věřím v jednoho Boha.
    David Watzke avatar 2.11.2010 19:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Asi protože taková verze bude fungovat (skoro?) všem uživatelům, kterým nedošlo, že by si mohli vybrat...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Kaacz avatar 3.11.2010 00:31 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    lol, to bylo dobre vysvetleni, to si muzim nekam zapsat :)
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    jiri.one avatar 2.11.2010 19:16 jiri.one | skóre: 19 | blog: Jiriho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Protože i686 jde všude, nebo teda na drtivé většině.
    www.jiri.one - Můj blog o Linuxu, hrách, životě, ...
    stativ avatar 2.11.2010 19:29 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To je přece úplně logické – je dřív v abecedě.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    2.11.2010 20:08 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jardik-bot se ozval.
    2.11.2010 23:23 Substance242
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Presne na toto som sa prišiel spýtať - pre AMD Phenom teda x86-64 verziu radšej ako i686? Díky.
    2.11.2010 23:30 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Určitě.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    2.11.2010 23:32 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Můžete si vybrat, záleží na mnoha okolnostech. Osobně bych ale rozhodně volil x86_64.
    Jardík avatar 2.11.2010 23:51 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ano. A nedej si to rozmluvit ani tím, že máš např. "jen" 2GB RAM, já 64bit OS používal v době, kdy jsem měl 512MB.
    Věřím v jednoho Boha.
    Solitary avatar 3.11.2010 00:24 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jses proste hustej, no.
    3.11.2010 05:04 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    x86-64 = AMD64
    3.11.2010 08:34 Substance242
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    x86-64 = AMD64, takže:

    AMD64 + 64 = x86?
    David Watzke avatar 3.11.2010 09:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To je logický. Připomíná mi to
    Učitelka se ptá dětí kolik je tři plus tři.
    Mařenka: "Tisíc."
    "Ne, Mařenko tisíc to není."
    Honzík: "Středa."
    "Ne, Honzíku, středa to také není."
    Pepíček: "Šest."
    "Výborně, a teď nám řekni, jak jsi na to přišel?"
    Pepíček: "No úplně obyčejně - tisíc mínus středa."
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jardík avatar 3.11.2010 11:48 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Já znám něco lepšího: Cvičící na předmět "Strojový kód a data" jednou vyzvídal, kdo má 64bit procesor, kdo z toho 64bit systém a pak se ptal "A kdo má 4GB RAM". 64bit procesor všichni, 64bit systém tak 3/4 uživatelů a s 4GB RAM se nehlásil nikdo. Pak měl nějaký keci, že je zbytečné 64bit systém, když nemáme 4GB RAM. V duchu jsem si musel říkat, jakej je to kretén, že se nezeptal, kdo má víc (v mém případě s 16GB by asi vyflusnul střeva) :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    pavlix avatar 3.11.2010 11:56 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Měls mu to napsat mailem :). Tak to dělám já, v podobných případech.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    3.11.2010 13:11 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ked mas 16GB RAM tak mas aj 4GB RAM. Obavam sa ze typek sa nepytal kto ma presne 4GB RAM, ale kto ma 4GB RAM. Takze to "jakej je to kretén" bolo asi trochu predcasne...
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    Jardík avatar 3.11.2010 13:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ale já nemám jen 4GB RAM, já mám 16GB (a na druhém počítači 6GB).
    Obavam sa ze typek sa nepytal kto ma presne 4GB RAM, ale kto ma 4GB RAM.
    To je bohužel omezenost jazyka. Bohužel křišťálovou kouli nemám, se ho třeba zeptej. Jak jen se jmenoval ... hmm, zkus si to najít - FEL rozvrh zimního semestru 2009/20010, byl to předmět X36SKD (snad), hodiny byly ve středu v 12:45, nebo tak nějak.
    Takze to "jakej je to kretén" bolo asi trochu predcasne...
    Já jsem kretén, ale to jsem přece nikdy nepopíral, dokonce jsem to tu i párkrát přiznal a nějak se za to nestydím.
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 14:03 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ale on se neptal kdo ma _jen_ 4GB RAM. A prave proto, ze nemas kristalovou kouli tak ses mel prihlasit. Jenze ty sis kdovi proc umanul (mozna z cajovych listku nebo logru), ze se pta kdo ma presne 4GB RAM.
    3.11.2010 14:10 weqrtfqetfwqe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Na jednoznačnou otázku kdo má 4 GB ram je jednoznačná odpověď. Buď mám 4 GB ram nebo nemám, tj více nebo méně. Měl se zeptat kdo má 4 a více GB ram.
    3.11.2010 16:05 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jenze ty sis kdovi proc umanul (mozna z cajovych listku nebo logru), ze se pta kdo ma presne 4GB RAM.
    řekl bych, že si to "umanul" na základě znalosti češtiny, která tobě chybí

    jinak by například na otázku "kdo má minimální mzdu?" byla odpověď "všichni (legálně) zaměstnaní" - což je tazateli i komukoliv jinému k hovnu, manažéři s mnohonásobky minimální mzdy se nebudou hlásit, že ten jejich plat částku odpovídající minimální mzdě obsahuje (dokonce několikrát)
    Jardík avatar 3.11.2010 19:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Zase bych mohl oponovat, že se neptal, kdo má minimálně 4GB RAM. Ale to asi nemá cenu řešit.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 4.11.2010 13:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To po nás zase jednou chtěl kód v Assembleru, který už nepůjde zkrátit ani o jeden byte (resp. instrukci). Kdo mu takový pošle, ten má automaticky zápočet. Jen je mi lítto, že jsem tehdá nezvednul ruku, nezeptal se a kam to mám poslat? a nešoupnul mu do schránky nějaké 64k intro (jako je třeba Chaos Theory,…) nebo 4k intro. To by byla docela prdel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2010 14:55 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    U 64k intra by asi za chvíli něco našel. Udělat to dost úsporně je jedna věc, ale vytvořit 64KB stroják, co je naprosto dokonalý - to asi těžko. 64KB už není málo.
    4.11.2010 14:57 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    A i ty 4 KB vyladit k dokonalosti by byla pořádná makačka (pokud by se to někomu povedlo).
    Grunt avatar 4.11.2010 15:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nechápu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2010 15:13 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    No jakože říct si "má to 4 KB, tak to je zaručeně 100.00% efektivní" se nedá, autor mohl na něco zapomenout. Samozřejmě to neznamená, že na to učitel přijde, jenom že by mohl.
    Grunt avatar 4.11.2010 15:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nejde o to, že to bude 100.00% efektivní, ale že to bude asi o 74.45% těžší o tu jednu instrukci zkrátit než u běžného SW. Netvrdím, že to možné není. Vždyť ta poučka tvrdí, že jakýkoliv běžný komplexní kód je možné aspoň o tu jednu instrukci zkrátit. A třeba to zas tak těžké nebude. Nevím, já to ještě nedisassembloval.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 4.11.2010 15:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jinak jsem nepochopil proč by mělo být těžší dostat kategorii 4K k dokonalosti víc než u kategorie 64K. Vždyť 4K, to už bych skoro přenesl i na papíře ve formě textu, ne?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.11.2010 15:36 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To netvrdím, naopak - 64 KB by určitě bylo těžší. U 4KB bych ještě věřil tomu, že to někdo, kdo si s tím dá hodně práce, dokáže napsat dokonale, 64 KB už je IMHO moc.
    Grunt avatar 4.11.2010 15:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    U 64k intra by asi za chvíli něco našel.
    Tož netvrdím, že ne, ale už to asi bude celkem fuška. Např. loader nebo nějaké podobné rutiny se IMHO neoptimalizují a něco nestlačeného tam bude, ale to není problém ručně projít a ručně vyházet. Co se týče hlavního kódu, tak na to mají speciální strojový optimalizátor, který ten kód právě optimalizací v assembleru stlačí. A pak se to IMHO ještě ručně prochází. To už by IMHO fuška docela byla.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.11.2010 21:16 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Prijde mi to vydani docela skromne na novinky
    ZeX/OS - http://zexos.org
    vain avatar 2.11.2010 22:25 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To už někdo na planet.fedora řešil, měl tam i pěknou tabulku kolik novinek v jaké verzi bylo a že je "úpadek" v počtu, tak nějak to ale dopadlo, že není moc co zlepšovat, já jsem s tím závěrem celkem souhlasil ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    2.11.2010 22:31 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    To možná, ale zdá se funkční a dobré.
    Rezza avatar 2.11.2010 23:39 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Tak malem prosel systemd, to nestaci? Ne, sam premyslim o cem zablogovat...
    3.11.2010 00:17 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Málem prošel? A k čemu to komu z uživatelů je? Až to projde, můžem se o tom bavit. "Málem prošel" je pro uživatele stejné jako "neexistuje".
    Kaacz avatar 3.11.2010 00:30 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Bud jses vazne svuj nick, nebo's nepochopil, co znamena "malem prosel". On uz tam je, jen proste neni defaultne pouzit. Muzes ho zkusit a to je dulezite.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    3.11.2010 10:23 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Zaprvé jsem vám nenabídl tykání, zadruhé nejvíce podstatná není existence balíčku v repo, ale právě výchozí nastavení. Ten balíček si nainstaluje nula nula nic procent uživatelů, kdežto výchozí nastavení ovlivní všechny uživatele.
    3.11.2010 10:25 píča
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    A dodatek: To, že se bavíme o výchozím nastavení, jasně plyne z toho, že Rezza říká, že "málem prošel". Balíček do repo neprošel "málem", ale prostě prošel, takže se jednoznačně nemluví o balíčku v repo.
    2.11.2010 23:44 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Dalsie odpadove RPM distro do poctu. Huraa.. Onanujme spolu :)
    xhc avatar 3.11.2010 00:05 xhc | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    sorráč, neskoro - už sa stalo, a to čo vyšlo sa na teba dosť podobá :)
    Kaacz avatar 3.11.2010 00:27 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jestli to byl vykrik onanujiciho debilanisty, tak muze v klidu dal spat na neexistujicich vavrinech. Protoze jeste nepochopil, ze format balicku je vlastne nedulezity. Dulezitejsi je, co umi balickovaci managery, ktere to pouzivaji. A zadne deb-like distro zatim nedohnalo moznosti zypperu z oSuse. Takze: bez si dal onanovat s desitkou apt* prikazu a radeji mlc.
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    vain avatar 3.11.2010 06:54 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ono smutné je, že to je výkřik onanujícího Windowsáka. Smutné hlavně proto, že vůbec k něčemu takovému dochází na abclinuxu.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Jardík avatar 3.11.2010 11:52 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ano, apt je fakt kreténský. A v kombinaci se synaptics, který zamyká/odemyká databázi po instalaci a nastavování jednotlivých balíčků a pak kvůli tomu je půlka balíčků nekonzistentních, to je super fíčura.
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 12:24 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jak se v tomhle liší zypper a další nastavby?
    Jardík avatar 3.11.2010 12:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Já zypper nezném, nevím, jestli když ho požádáte o instalaci 20 balíčků, tak před instalací každého odemkne a zamkne databázi balíčků, nebo jestli je na tolik inteligentní, že ji zamkne jen na začátku a konci instalace. Synaptics to dělá po každém jednotlivém balíčku, jak dokazuje bug report a screenshot (kdyby to tak nedělal, tak mu během instalace nezamkne databázi jiná aplikace).
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 12:52 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Zajímavé. To jsem netušil.
    Jakub Lucký avatar 3.11.2010 21:53 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Jardíku, netrolluj když ti to nejde... V sidu zamyká synaptic při startu
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Jardík avatar 3.11.2010 22:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Ano, při startu zamkne databázi ale zřejmě ji pak opět odemkne a pak zamyká při instalaci jednotlivých balíčků, jak jinak si vysvětlit onu příhodu uprostřed instalace, resp. nastavování balíčků?
    Věřím v jednoho Boha.
    3.11.2010 00:58 Jardík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nevíte, co se stalo s mingw64? Někdy v květnu jsem viděl info, že se ho tam chystají zařadit, ale stále tam vidím jen mingw32...
    3.11.2010 16:19 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nesledoval někdo náhodou, jak je to s tímhle problémem? Laptop mi takhle zlobí jenom ve Fedoře a celkem mě to štve, protože bych ji rád používal (Acer Aspire 1810TZ, ale dělá to údajně více mašin). Asi by se to dalo "vyřešit" zrušením Automatic Bug Reporting Tool, který takhle každou chvíli zařve, že došlo k chybě, ale nepřijde mi to zrovna nejbezpečnější. :-)
    michich avatar 3.11.2010 16:34 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Asi by se to dalo "vyřešit" zrušením Automatic Bug Reporting Tool, který takhle každou chvíli zařve, že došlo k chybě, ale nepřijde mi to zrovna nejbezpečnější. :-)
    Vzhledem k tomu, že je to jenom warning upozorňující na chybu v BIOSu, tak bych se toho nebál. To 'intel_iommu=off' ho nepotlačí?
    3.11.2010 18:35 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Nepotlačí.

    Je fakt, že je to jenom warning, ale i tak. Nechce se mi ABRT rušit, je to užitečná věc. Ideální by bylo ignorovat konkrétně tenhle jediný warning, ale to bych chtěl moc.
    michich avatar 4.11.2010 10:22 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Fedora 14 "Laughlin"
    Máš aktuální verzi BIOSu?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.