abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Navštivte Abc obchůdek se samolepkami a přívěsky!
Rozšířené hledání
×
dnes 06:11 | Komerce
Rozrůstající se softwarová společnost v Plzni zabývající se telematikou hledá schopné vývojáře a nadšence se zájmem o OS Linux. Uplatnění zde najdou především vývojáři C++ se znalostí OS Linuxu, dále programátoři v jazyku Java nebo vývojáři se zkušenostmi s Oracle DB a Oracle ADF. Více informací o společnosti. … více »
Reklama | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | IT novinky
NASA, která společně s Rackspace stála u zrodu projektu OpenStack, se již nadále nebude podílet na dalším vývoji této "infrastructure-as-a-service" platformy. V NASA totiž došli k závěru, že vzhledem k podpoře OpenStacku ze strany společností jako Red Hat, AT&T a HP lze jejich práci považovat za dokončenou. Posléze se NASA plánuje stáhnout i z vývoje další platformy pro cloud computing jménem Nebula.
Migilenik | Komentářů: 0
24.5. 22:45 | Upozornění
Blíží se svátek IPv6 a s ním i konference IPv6 Day. Na návštěvníky této akce čeká nejen bohatý program, ale také jedna speciální nabídka – v průběhu setkání bude možné získat se slevou 66 procent třetí vydání knihy IPv6 vysokoškolského pedagoga a publicisty Pavla Satrapy, tedy za 105 korun. … více »
Vilem Sladek | Komentářů: 6
24.5. 16:14 | Pozvánky

Přijďte si zasprintovat na Djangu, jiném Python open-source projektu, nebo jen potkat ostatní vývojáře!

… více »
Whit | Komentářů: 0
24.5. 10:20 | Nová verze
Na zrcadlech a torrentech jsou již k dispozici ISO obrazy distribuce Mageia 2. Poznámky k vydání čtěte zde.
Liborek | Komentářů: 15
23.5. 13:47 | Pozvánky

Letos v říjnu se v Praze uskuteční hned několik konferencí. Odehraje se zde nově vzniklá konference LinuxDays. K ní se přidá čtvrtý ročník openSUSE Conference, dvanáctý ročník SUSE Labs conference a aby to nebylo málo, přidá se i první ročník Gentoo miniconf. A to vše ve stejné dny a na stejném místě.

… více »
Miška | Komentářů: 7
23.5. 13:27 | Zajímavý projekt
Printerd je název nového projektu tiskového démona, který bude využívat PolicyKit a D-Bus. Projekt je zatím na úplném začátku, takže nejde o nic vhodného k produkčnímu nasazení. Mimo jiné aktuálně akceptuje jako vstup jen PDF dokumenty.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 67
23.5. 13:25 | Zajímavý software
Tři vývojáři ze společnosti Engine Yard přecházejí po dohodě mezi firmami do Red Hatu. Jde o vývojáře zabývající se rozvojem projektu JRuby. To ukazuje, že Red Hat má zájem o podporu alternativních jazyků nad OpenJDK.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 1
23.5. 13:20 | Zajímavý software
Fedora přejde na knihovnu libusbx, což je fork původní knihovny libusb. Důvodem pro fork byl zjevný nedostatek času nebo zájmu ze strany správce projektu. libusbx už teď nabízí užitečné funkce navrch.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 5
23.5. 10:29 | Nová verze
Vyšlo LLVM 3.1. Vylepšení se dotýkají podpory C++ 11 nebo architektur ARM a MIPS. Dále se můžete těšit z Python bindings nebo nástroje AddressSanitizer pro detekci chyb při práci s pamětí.
Luboš Doležel (Doli) | Komentářů: 0
Pokud by se prohlížeč Opera stal svobodným:
 (9%)
 (32%)
 (1%)
 (58%)
Celkem 282 hlasů
 Komentářů: 34, poslední dnes 17:22
    Rozcestník
    Reklama
    Autoškola testy online Levný benzín

    Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google

    Google chystá vlastní open source webový prohlížeč: Google Chrome. Zatím nemá v provozu projektový web, ale víme, že bude mít JavaScript VM nazvané V8, proužek s adresou bude pod taby, nabídne funkci Speed Dial (jako v Opeře), bude zvládat řežim, kde se žádná aktivita uživatele neukládá (privacy mode), jednotlivé části prohlížeče poběží ve vlastních procesech a implementuje ještě další nápady.

    1.9.2008 20:16 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Grunt avatar 1.9.2008 20:54 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    A jádro? Nnedaří se mi najít.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Rezza avatar 1.9.2008 20:59 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    V tom odkazu se pise WebKit ;)

    Ale dve veci jsou moc pekne - url pod taby a private (porno) mod.
    1.9.2008 21:05 Ondřej Machulda | skóre: 11 | blog: Alesort blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    1.9.2008 23:03 Spike | skóre: 29 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Safari má také Private Browsing (již vestavěné).
    8.9.2008 17:16 m;)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    presne ako opera ;o)
    1.9.2008 21:07 MaN
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Google Chrome, an open source browser based on WebKit
    Grunt avatar 1.9.2008 21:33 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Jo, sorry. Jsem to přehlédl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    hajma avatar 1.9.2008 21:45 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    jednotlivé části prohlížeče poběží ve vlastních procesech
    konecne, uz jsem skoro ztratil nadeji
    21 promarněných znaků
    1.9.2008 23:34 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Tedy ne vlakna (threads), ale samostane procesy zvlast pro kazdy tab? Sice to ma spoustu vyhod (bezpenost, robustnost atd.), ale nejspis to bude mit i nevyhody - minimalne vetsi spotrebu pameti a nutnost meziprocesorove komunikace (i kdyz to neni zas tak velky problem).

    A windowsakum se to nejspis nebude libit, ve Windows jsou totiz procesy (narozdil od vlaken) pomerne "tezkotonazni" a jejich vytvareni a ruseni je relativne narocne (ve srovnai s unixy). Vzajemne sdileni kodu tam take nebude nejspis tak snadne, jako je pri pouziti funkce fork() a copy-on-write strankovani, obzvlast s featurami typu Relocated DLL.

    Optimalni by bylo povoli uzivateli kontrolu na tim, jestli se pouzije pro tab vlakno stavajiciho procesu, nebo se vytvori novy proces. Mohlo by to mit i bezpecnostni vyhody - napriklad taby-procesy by si navzajem nevidely do historie a na cookies, dokonce by kazdy mohl pouzivat odlisne nastaveni. Trba mne napada model, kde by taby pochazejici ze stejneho webu byly unitr jednoho procesu jako vlakna, ale kazdy web by mel samostany proces.

    Ale obavam se, ze vysvetlovat "beznym (programovanim nedoctenym) uzivatelum" (=totalnim lamam) rozdil mezi procesem a vlaknem tak, aby to nejen pochopili (coz uz je vyzva sama o sobe), ale aby toho byli schopni kloudne vyuzit, je nejspis cira utopie ...
    Josef Kufner avatar 2.9.2008 00:04 Josef Kufner | skóre: 60
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Onu meziprocesovou komunikaci musíš řešit tak jako tak. Dávat na výběr znamená prakticky to napsat dvakrát, což je zbytečná práce. Ve Windows to není problém, tam procesů běží pár. Unixy to zvládnou lehce.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    2.9.2008 08:02 Septyk | skóre: 2 | Teplice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Těmi částmi se podle mě myslí i třeba flash..tzn když spadne flash v samostatném procesu, nevezme ssebou celý prohlížeč.
    ...
    2.9.2008 14:48 Gelmir | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    To je dobre, mne na youtube obcas pada ff
    2.9.2008 17:49 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Takhle to je uz nekolik let v konqueroru.
    2.9.2008 00:51 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Zajímalo by mě jaký bude mít výchozí vyhledávač :-D.
    Nevykat; malamanteau
    2.9.2008 07:30 hniloba
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    to je ale blbá otázka, to je přece jasné - cuil :)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.9.2008 08:18 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    To me by zas zajimalo, jaky budou pouzivat toolkit, aby to bylo rozumne multiplatformni. Jestli to bude zase neco ve stylu Picasa, tak to potes teda...

    Taky by me zajimalo, jestli V8 bude predcit SquirrelFish, kdyz pisou "aim of V8 was to speed up JavaScript performance in the browser".
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Rezza avatar 2.9.2008 08:35 Rezza | skóre: 24 | blog: rezza | Brno, Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Doufam, ze nakoupi Qt...
    2.9.2008 08:58 NaiL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    earth
    2.9.2008 09:13 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Vzhledem k tomu, že vyšší výkon než SquirrelFish podává i TraceMonkey, což je původem akademická záležitost, která se do Firefoxu dostala přes Adobe, ani nechci domýšlet, co by mohli zvládnout u Googlu :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.9.2008 09:22 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Ha, tak tahle novinka mi unikla :-) Nicmene predpokladam, ze Apple si to nenecha libit ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    2.9.2008 09:26 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Taky si myslím, a neřekl bych, že to bude trvat dlouho :-) TraceMonkey je JIT adaptivní překladač, SquirrelFish "jenom" interpret bajtkódu, takže prostoru pro vylepšování je dost a dost.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Grunt avatar 2.9.2008 12:04 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    To me by zas zajimalo, jaky budou pouzivat toolkit, aby to bylo rozumne multiplatformni.
    To je jasné, přece GTK+.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.9.2008 12:09 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Kdyz si predstavim, jak "doma" by takova aplikace asi byla na mem MacBooku, tak se mi zveda zaludek...

    Tezko budou volit toolkit, ktery je nejvice doma na systemech, ktere zabiraji mizive procento trhu :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    cezz avatar 2.9.2008 12:44 cezz | skóre: 23 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Myslim, ze to poriesia podobne ako v Mozille, ten vyzera na Mac-u celkom OK..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    2.9.2008 20:58 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Jen to, kdyz jsem to zkousela naposledy, vic padalo nez chodilo. Takze jsem na Macu presla na nativni Camino a posleze na Operu. Nejake novinky od te doby? (Uz dlouho zas pouzivam jenom Linux.)
    ^D
    cezz avatar 7.9.2008 22:25 cezz | skóre: 23 | blog: dm6 | Žilina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    No pouzivam firefox normalne na mac-u a so stabilitou nemam nejaky problem.. (verzia 3.0.1)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    2.9.2008 12:25 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Vzhledem k tomu, že Google již Qt používá ve veleúspěšné Google Earth, nevěřím moc tomu, že by se od toho odklonili :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.9.2008 12:26 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Ono hlavne moc neni kam se odklanet ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Grunt avatar 2.9.2008 12:27 Grunt | skóre: 17 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Jasně. Byl to jen blbý rýpanec, takže netřeba brát vážně. I z těch screenshotů to vypadá víc na Qt než na GTK.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.9.2008 12:40 xm | skóre: 34 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    No tak zas podle těch screenshotů bych na nic nesázel, to je typický google-design a postavené to může být nad čímkoliv, klidně třeba Javě (nebo ještě lépe Dalviku ;-)).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Českou pirátskou stranu!
    JD avatar 2.9.2008 13:55 JD | skóre: 10 | blog: JDblog | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Prý to bude postavené na Kralovi.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    JD avatar 2.9.2008 13:56 JD | skóre: 10 | blog: JDblog | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    ehm, Karlovi
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    2.9.2008 21:24 davadu | blog: davadu | Uherské Hradiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google

    Karle doleva, dva kroky a polož cihlu.

    Jistě pane Lorenc.

    2.9.2008 09:15 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    proužek s adresou bude pod taby
    To nenávidím, doufám, že tam bude aspoň nějaký quick hack jako v Opeře, aby se to dalo změnit.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    saly avatar 2.9.2008 15:17 saly | skóre: 14 | blog: odi_et_amo | Vimperk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Hehe, si říkám, co to povídáš, kouknu na browser a vidim. Jsem si toho vůbec nevšiml :-D
    2.9.2008 15:59 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    To je první věc, kterou na Opeře měním. Od verze 9.5 taky prakticky poslední :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    saly avatar 2.9.2008 17:34 saly | skóre: 14 | blog: odi_et_amo | Vimperk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Mě je to očividně úplně jedno ;-)
    3.9.2008 09:31 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Tak jsem zjistil, že mi to kupodivu na Chrome vůbec nevadí, a tolik místa jsem v prohlížeči snad ještě neměl. Prostě paráda :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    3.9.2008 06:52 disorder | blog: weblog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    v opere pracuju inteligentni ludia, inak to dopadnut nemohlo, logicke usporiadanie je predvidatelne (ktovie ake drogy beru v mozille)
    3.9.2008 06:52 disorder | blog: weblog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    v opere aj v googli
    2.9.2008 10:49 Cartman
    Rozbalit Rozbalit vše Cesky nazev?
    navrhuji Hrome!
    2.9.2008 12:10 letec | skóre: 5 | blog: txt
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Podle článku, který je tady má být verze prohlížeče pro win k dispozici pro stažení už dnes. Pro Linux až později. Zase ten Microsoft zabodoval.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.9.2008 12:12 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Firma bude zatím stále ještě pracovat na verzích kompatibilních se systémem Mac od firmy Apple a volným systémem Linux.
    Koukam, ze prekladatele z AJ dnes nepolibila muza ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    2.9.2008 13:00 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Taky tam mohlo být "zdarma", tohle je ještě dobrý...
    Quando omni flunkus moritati
    Přemek Vyhnal avatar 2.9.2008 17:57 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Několik dalších odkazů:
    • Google blog
    • Screenshoty
    • A tady by se to mělo asi časem objevit. Píšou, že pro 100 zemí tam bude windows verze už dneska. Zatim tam je 404.
    NO RAPTORS!
    Pavel Půlpán avatar 2.9.2008 21:02 Pavel Půlpán | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Už je tam... :-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    2.9.2008 22:12 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    A v Linuxu nejde stáhnout. [zápas, vítězství ducha nad hmotou, wget to stáhl] -> nejde pustit pod wine.

    Kdybych nebyl slušnej člověk, tak řeknu, že Google jsou hovada.
    Quando omni flunkus moritati
    2.9.2008 22:22 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Tak já teda pro chvíli slušnej nebudu a na plnou hubu řeknu, že hovado je spíš člověk, který není schopný pochopit označení Pro Windows Vista nebo XP přímo pod tlačítkem Stáhnout. No jo, tak to pro Linux vydají později. Ghe?
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    hajma avatar 2.9.2008 22:26 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    zive.cz nejede nebo co?
    21 promarněných znaků
    2.9.2008 22:30 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Bla bla bla. Na Živě nechodím a nevidím důvod, proč bych měl začít. Jednoduše jsem podle úsloví o hrubé záplatě na hrubý pytel odkázal autora hloupého příspěvku do patřičných hloupých mezí. Kde je problém?
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    2.9.2008 23:32 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    To, že je něco pro Windows XP nebo Vista ještě neznamená, že to nemůže chtít vyzkoušet uživatel Linuxu, který zatím nechce rebootovat do Windows.

    To omezení je prostě pitomé... asi jako ty.

    Quando omni flunkus moritati
    3.9.2008 09:29 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Tak to trošku uklidníme, neuvědomil jsem si včera, že Google má v oblibě detekovat uživatelův systém, jazyk a čert ví co všechno ještě, a krom toho jsem si tvůj příspěvek trošku blbě vyložil tak, že spíláš Googlu za to, že to nejde spustit pod wine :-) Sorry, no :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    4.9.2008 01:43 pakanek | skóre: 27 | Vyškov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Smirte se s tim, ze ta verze neni urcena pro Linux. Od Google se naopak jedna o dobry tah (nedostupnost pro Linux).
    Všechno dobré je pro něco zlé.
    hajma avatar 2.9.2008 22:25 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    stahnout jde, musis tady: http://www.google.com/chrome/eula.html

    ve wine jde skoro, viz http://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=59

    tj. nutna verze wine z gitu a jedna dll z XP
    21 promarněných znaků
    2.9.2008 23:31 trekker.dk | skóre: 71
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    stahnout jde, musis tady: http://www.google.com/chrome/eula.html
    já jsem to wgetil a našel přímý odkaz - http://dl.google.com/update2/installers/ChromeSetup.exe
    Quando omni flunkus moritati
    2.9.2008 22:11 __dark__
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Na tomto demu lze celkem pěkně vyzkoušet: http://demo.qooxdoo.org/current/demobrowser/#table-Table_Huge.html

    Google chrome je viditelně rychlejší při překreslování než FF3 (zkoušel jsem pod win).

    Mám z toho celkem radost, řekl bych, že se v současnosti začali prohlížeče předhánět v rychlosti javascriptu a určitě to pomůže web-aplikacím ;-)
    2.9.2008 23:22 met | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Poznámky ke kompilaci pod Linuxem http://dev.chromium.org/developers/how-tos/build-instructions-linux (zatím jdou údajně zkompilovat jen některé moduly)
    3.9.2008 01:33 pc2005 | skóre: 29 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    Je možný, že maj zdrojáky něco málo pod půl giga?
    Nevykat; malamanteau
    hajma avatar 3.9.2008 07:53 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    oni do nich pribalili spoustu windowsiho bordelu, je na to bug
    21 promarněných znaků
    2.9.2008 23:30 Michal Fecko | skóre: 28 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google Chrome - webový prohlížeč z dílny Google
    I changed all my passwords to "incorrect". So my computer tells me when I forget :))

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   Powered by Hosting 90 Server hosting
    © 1999-2012 Argonit s. r. o. Všechna práva vyhrazena.