abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | Bezpečnostní upozornění

    NÚKIB upozorňuje na kritickou zranitelnost v SharePointu. Jedná se o kritickou zranitelnost typu RCE (remote code execution) – CVE-2025-53770, která umožňuje neautentizovaný vzdálený přístup a spuštění kódu, což může vést k úplnému převzetí kontroly nad serverem. Zranitelné verze jsou pouze on-premise verze a to konkrétně SharePoint Server 2016, 2019 a Subscription Edition. SharePoint Online (Microsoft 365) není touto zranitelností ohrožen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:00 | IT novinky

    Společnost Valve zpřísnila pravidla pro obsah, který je možné distribuovat ve službě Steam. Současně řadu her ze Steamu odstranila. V zásadách a pravidlech přibylo omezení 15: Obsah, který by mohl porušovat pravidla a normy stanovené zpracovateli plateb a souvisejícími sítěmi platebních karet a bankami nebo poskytovateli připojení k internetu. Sem spadají zejména určité druhy obsahu pouze pro dospělé.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Komunita

    Dle analytics.usa.gov je za posledních 90 dnů 6,2 % přístupů k webových stránkám a aplikacím federální vlády Spojených států z Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.7. 17:44 | Zajímavý článek

    Jak si zobrazit pomocí Chrome a na Chromiu založených webových prohlížečích stránky s neplatným certifikátem? Stačí napsat thisisunsafe.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    20.7. 00:33 | Bezpečnostní upozornění

    V repozitáři AUR (Arch User Repository) linuxové distribuce Arch Linux byly nalezeny a odstraněny tři balíčky s malwarem. Jedná se o librewolf-fix-bin, firefox-patch-bin a zen-browser-patched-bin.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    20.7. 00:22 | Komunita

    Dle plánu by Debian 13 s kódovým názvem Trixie měl vyjít v sobotu 9. srpna.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.7. 13:22 | Komunita

    Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    18.7. 14:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.7. 12:00 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.7. 18:44 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (26%)
     (26%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (3%)
     (4%)
     (26%)
    Celkem 68 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 12:43
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    otula avatar 30.10.2009 23:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Podle schváleného návrhu by se nově celá internetová adresa, tedy včetně přípony, mohla psát i jinak než latinkou, třeba korejsky, japonsky, hindsky nebo azbukou. Toto uvolnění zpřístupní internet více lidem na světě.
    Jasně, už se těším, až budu klepat do počítače adresu typu 軟逐漸統治了家用台式電腦作業系.統 :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jan Zahornadsky avatar 30.10.2009 23:55 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Pokud někdo neumí napsat adresu, je docela dobrá šance, že by mu obsah stejně k ničemu nebyl ;-)

    Mimochodem, právě jsi ukázal, že bys to zadat zvládl, takže jsi za vodou.
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    Jendа avatar 31.10.2009 00:08 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Patička: Pes se nezmění Chishi.

    Chishi je nějaký šutr?
    vlastikroot avatar 31.10.2009 00:15 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Je to nepovedená štětka na hajzl :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    31.10.2009 22:59 q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    cistit zachod psem do tvaru nepovedene stetky na hajzl ? smankote :)
    vlastikroot avatar 31.10.2009 23:11 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Já myslel toto ... čistit záchod psem by mě v životě nenapadlo ;-)
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    1.11.2009 21:00 q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    :)
    Jan Zahornadsky avatar 31.10.2009 01:07 Jan Zahornadsky | skóre: 22 | blog: hans_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Chishi je klasický literární výraz pro "Google překladač je pořádně rozbitý" :-)
    Actually, I was half an hour into the pointer scripting documentation when she got dressed and left.
    otula avatar 31.10.2009 10:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Mimochodem, právě jsi ukázal, že bys to zadat zvládl, takže jsi za vodou.
    Právě jsem ukázal, že umím zmáčknout Ctrl+C a Shift+Ins ;-) Opsat bych to v životě nedokázal :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 31.10.2009 00:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Soft postupně ovládal stolní počítač, operační systém rodiny. Integraci
    Hmm…

    Btw. žščř.hrach.eu! :-D
    vlastikroot avatar 31.10.2009 00:14 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Heh, ani ping, ani wget. Člověk aby hledal ten punycode zápis přes všelijaké nástroje, navíc třeba idn-lookup nelookupuje dobře, protože převádí celou doménu najednou, místo toho aby oddělil jednotlivé řády. Jak se má tohle prosadit když to nemá pořádnou podporu. Už začínám tušit, proč někdo psal, že UTF8 by byla lepší. Tohle je otrava.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    31.10.2009 18:07 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Heh, ani ping, ani wget. Člověk aby hledal ten punycode zápis přes všelijaké nástroje
    To je bohužel problém běžně používané knihovny pro překlad jmen, protože i když UTF-8 záznam v DNS existuje:
    $ dnsqr a žščř.hrach.eu
    1 \305\276\305\241\304\215\305\231.hrach.eu:
    65 bytes, 1+2+0+0 records, response, noerror
    query: 1 \305\276\305\241\304\215\305\231.hrach.eu
    answer: \305\276\305\241\304\215\305\231.hrach.eu 1800 CNAME hrach.eu
    answer: hrach.eu 1800 A 87.236.195.71
    tak ho stejně není možné použít v žádném klientském programu (respektive ještě jsem žádný takový nenašel)

    Quando omni flunkus moritati
    robotics avatar 31.10.2009 08:28 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Jo, asi si půjdu zaregistrovat www.žščřďťň.cz
    31.10.2009 23:05 q
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    <ftip>ok, tak ja si regnu www.zscrdtn.cz a budu vam krast zakazniky co neumi pouzivat diakritiku na pocitaci :)</ftip>
    Petr Tomášek avatar 2.11.2009 14:25 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Aby to nakonec nedopadlo naopak...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.10.2009 08:51 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Gratulujeme! Váš prohlížeč je plně kompatibilní v Mistrem Janem Husem!

    vážně je to česká stránka?
    Jendа avatar 31.10.2009 13:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Auéé! (opraveno)
    otula avatar 31.10.2009 09:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    No jo, zkopíroval jsem kus textu z wikipedie :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    31.10.2009 10:48 Strof
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    No když ti nestačí užívat si psaním URL typu http:/outula.cz/軟逐漸統治了家用台式電腦作業系/index.html...
    30.10.2009 23:52 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    這將是中國
    31.10.2009 01:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Adres? To asi těžko. Spíš šlo o doménová jména.
    robotics avatar 31.10.2009 08:09 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Jo, doménová jména. Prvně sem to tam měl, ale nevešlo se mi to tam do titulku protože sem tam měl ještě napsáno čínské znaky, tak sem to různě kombinoval až sem tam dal ten samý žblecht jako na novinkách :-).
    31.10.2009 08:26 huj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    良好 我期待著
    31.10.2009 09:37 jirkamailto | skóre: 31
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    No pekne to zkomplikovali. Nenadarmo se rika ze v jednoduchosti je sila. To zavede tolik odlisnosti ze to internet spise rozdeli.
    Jendа avatar 31.10.2009 13:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Jednoduchost == nemusím používat transliteraci (nebo nedejbože transkripci), ne?
    31.10.2009 10:44 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    A nikto si neuvedomuje (nielen tu, ale ani skoro nikde, kde sa tá správa objavila), že domény môžu používať ne-ASCII znaky už pekných pár rokov???? Je to plne v kompetencii DNS administrátorov - čiže domény 2. stupňa v kompetencii národných NICov, domény 3. stupňa v kompetencii administrátora DNS... http://vévévé.juls.savba.sk

    Tá správa je o top level doménach!
    Nicky726 avatar 31.10.2009 11:35 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Že tam žádný ne-asci znaky nevidím.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    31.10.2009 11:39 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Sice fajn, ale netuším, jak si ověřím, že jsem na http://vévévé.juls.savba.sk, když mi prohlížeč tvrdí, že to je http://xn--vvv-bmabb.juls.savba.sk/. Jak to vidím, tak takhle můžou prohlížeče přestat ukazovat adresní řádek, protože ten ztratí význam.
    Only Sith deals in absolutes.
    31.10.2009 13:55 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    To je vec browsera - napr. dostatočne nová Opera to podporuje (aj správne zobrazí), elinks tiež, lynx stabilná verzia nie (ale vývojová podľa bugreportov áno).
    Petr Tomášek avatar 2.11.2009 14:28 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Ano, je to vec browsera, ovsem bezne paranoidni prohlizece to povoluji jen pro domenu prislusnou k jazyku podle aktualniho locale. Nikoho juž nězaujmá, že Ćechi a Slowaki sú bratja...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Karry avatar 31.10.2009 12:11 Karry | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Doufám že NIC.CZ žádné taková zvěrstva nebude registrovat... Co kdyby si někdo zaregistroval web mojebąnka.cz a dal tam "stejný" obsah jako na originálu. Pár neznalých lidí by na tu stránku přišli z pochybných odkazů a na průser zaděláno...
    unzip; strip; touch; grep; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
    lmanik avatar 31.10.2009 12:35 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách

    Presne, taky si nedokazu predstavit kolik podvodnych webu se vyroji... je to totalne na palici.

    A komu to cpes?
    31.10.2009 13:02 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    A kazda firma si bude registrovat dalsich 30 domen, aby podchytila sve stavajici weby, vsechny produkty a spol. A nedej boze kdyz na nejaky zapomene.
    Dalibor Smolík avatar 31.10.2009 13:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Ano, zkusím si zaregistrovat http://příšerněžluťoučkýkůň.čz, uvidíme, jak mi vyjdou vstříc.
    To zase někdo vymyslel blbinu ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.10.2009 13:59 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    CZ NIC začal diskusiu o zavedení IDN už asi pred rokom: http://www.háčkyčárky.cz/.

    Táto správa je o inom - o internacionalizovaných TLD. Ach jaj.
    hankey avatar 31.10.2009 20:50 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Zajímala by mě návštěvnost této domény ;-)
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Bluebear avatar 31.10.2009 15:37 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Co kdyby si někdo zaregistroval web mojebąnka.cz a dal tam "stejný" obsah jako na originálu. Pár neznalých lidí by na tu stránku přišli z pochybných odkazů a na průser zaděláno...

    Autoři prohlížečů to často předpokládali a už implementovali pár ochranných prvků; tuším, že například ve Firefoxu se změní barva a ikona adresního řádku, pokud obsahuje znaky mimo základní ASCII sadu.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    31.10.2009 15:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Nepřeceňujete trochu většinového uživatele? Bavíme se tu o lidech, kteří nerozlišují mezi adresním řádkem probhlížeče a vyhledávacím políčkem Seznamu.
    Bluebear avatar 31.10.2009 16:05 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    No jo, jenže pokud uživatel neví, co dělá, nezachrání ho nic. Software nemůže vědět, co opravdu měl uživatel na mysli, aby ho varoval, že příkazy, které vydal, nejsou ty, které vydat chtěl.

    Je to starý problém: lidé chápou, že k řízení auta, letadla, kombajnu nebo třeba reaktoru je zapotřebí jistých znalostí a pokud si k tomu sedne někdo, kdo o tom nic neví, že může dojít k úrazu. Ale u počítačů tomu nikdo nevěří. Klasická lama považuje za své svaté právo sednout k počítači a ta mašina má sama dělat přesně to, co lama potřebuje, a lama se nebude nic učit ani přemýšlet, protože lama se o počítače nezajímá, jsou jí odporné a chce "jenom" pracovat. Neuvědomuje si, jak složité je to zařízení a jak nebezpečné může být.

    Ale co s tím, to nevím. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 31.10.2009 17:33 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Je to starý problém: lidé chápou, že k řízení auta, letadla, kombajnu nebo třeba reaktoru je zapotřebí jistých znalostí a pokud si k tomu sedne někdo, kdo o tom nic neví, že může dojít k úrazu. Ale u počítačů tomu nikdo nevěří. Klasická lama považuje za své svaté právo sednout k počítači a ta mašina má sama dělat přesně to, co lama potřebuje, a lama se nebude nic učit ani přemýšlet, protože lama se o počítače nezajímá, jsou jí odporné a chce "jenom" pracovat. Neuvědomuje si, jak složité je to zařízení a jak nebezpečné může být.
    Já, nádherný odstavec, který dovede pohladit po duši.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.10.2009 17:53 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    > lidé chápou, že k řízení auta, letadla, kombajnu nebo třeba reaktoru je zapotřebí jistých znalostí a pokud si k tomu sedne někdo, kdo o tom nic neví, že může dojít k úrazu.

    Coz je taky ten hlavni rozdil - ona lama, ktera sedne k pocitaci, s nim prakticky nic tragickeho udelat nemuze, maximalne prijde o nejaka sva data.
    Jendа avatar 31.10.2009 17:58 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Nebo peníze, nebo <domysli> – od zítra budou statisíce lam obsluhovat systém, na kterém mnohdy závisí život firmy.
    Grunt avatar 31.10.2009 17:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Vždyť to také většinou není tragédie – to je většinou hotová nukleární katastrofa!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Bluebear avatar 31.10.2009 21:03 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    >> lidé chápou, že k řízení auta, letadla, kombajnu nebo třeba reaktoru je zapotřebí jistých znalostí a pokud si k tomu sedne někdo, kdo o tom nic neví, že může dojít k úrazu. > Coz je taky ten hlavni rozdil - ona lama, ktera sedne k pocitaci, s nim prakticky nic tragickeho udelat nemuze, maximalne prijde o nejaka sva data.

    Ztráta dat mi připadá jako poměrně dost velká tragédie, rozhodně za vhodných okolností. V tom počítači mohou být:
    • čísla účtů a kreditních karet (peníze fuč)
    • údaje umožňující krádež identity (vystavení policejnímu stíhání či exekuci za činy či dluhy, které spáchal někdo jiný)
    • data využitelná ke kompromitaci, ať už sama o sobě nebo po vhodné úpravě (vydírání)
    • údaje náležející zaměstnavateli (škoda zaměstnavateli, ztráta zaměstnání)
    • kontakty na přátele (možnost ohrožení přátel všemi výše uvedenými způsoby)
    A pokud u toho poče sedí lama, tak si pravděpodobně vůbec neuvědomuje, co všechno v tom počítači je a jak se to dá elegantně zneužít - potenciál katastrofy tu je poměrně dosti značný.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    31.10.2009 22:23 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    > A pokud u toho poče sedí lama, tak si pravděpodobně vůbec neuvědomuje, co všechno v tom počítači je a jak se to dá elegantně zneužít - potenciál katastrofy tu je poměrně dosti značný.

    To je ale neco jineho nez to, o cem pisu ja. V mem komentari jsem se zminoval pouze o moznosti, kdy uzivatel o neco prijde kvuli sve chybe, nikoliv kdy prijde o neco v dusledku utoku jine osoby, pred kterym se akorat neni schopen adekvatne branit.

    To jsou dva uplne odlisne pripady. Zatimco prvni je ciste chyba uzivatele, v druhem pripade to tak nelze rict - koneckoncu, to by bylo jako rict, ze clovek, ktereho prepadnou a okradou na ulici, je lama, protoze nemel chodit na ulici aniz by se dostatecne nenaucil sebeobrany.
    Petr Tomášek avatar 2.11.2009 14:36 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Jenže neschopnost bránit se některým triviálním typům útoků rozhodně je chyba lamy...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.10.2009 19:35 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    jen pockej, az Balmerova banda vyda Microsoft(r) Reaktor 2012(rm) beta2 ... to pak ten seznam rychle seskrtas :-D
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    otula avatar 31.10.2009 18:09 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Bavíme se tu o lidech, kteří nerozlišují mezi adresním řádkem probhlížeče a vyhledávacím políčkem Seznamu
    Jo, tak to je přesně má přítulka. :-) Ale mám obavu, že s diakritikou v URL takto skončíme všichni - stačí, když by člověk chtěl jít byť jen na slovenské stránky a někdo měl v URL různé stříšky, či dvojtečky. Sice to třeba nebude přes Seznam, ale přes Google, jenže to pak už vyjde nastejno…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Petr Tomášek avatar 2.11.2009 14:31 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Háčky, čárky a další v internetových adresách
    Když se někdo neumí naučit základy, je to debil, a dobře mu tak, když ho někdo přečúrá. Většina normálních lidí si taky nezapojuje doma elektriku sama a když to dělají, pak buď jsou debilové, nebo musí sakra dobře vědět co dělají (a být si vědomi právních důsledků)...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.