abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:44 | Bezpečnostní upozornění

    NÚKIB upozorňuje na kritickou zranitelnost v SharePointu. Jedná se o kritickou zranitelnost typu RCE (remote code execution) – CVE-2025-53770, která umožňuje neautentizovaný vzdálený přístup a spuštění kódu, což může vést k úplnému převzetí kontroly nad serverem. Zranitelné verze jsou pouze on-premise verze a to konkrétně SharePoint Server 2016, 2019 a Subscription Edition. SharePoint Online (Microsoft 365) není touto zranitelností ohrožen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:00 | IT novinky

    Společnost Valve zpřísnila pravidla pro obsah, který je možné distribuovat ve službě Steam. Současně řadu her ze Steamu odstranila. V zásadách a pravidlech přibylo omezení 15: Obsah, který by mohl porušovat pravidla a normy stanovené zpracovateli plateb a souvisejícími sítěmi platebních karet a bankami nebo poskytovateli připojení k internetu. Sem spadají zejména určité druhy obsahu pouze pro dospělé.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Komunita

    Dle analytics.usa.gov je za posledních 90 dnů 6,2 % přístupů k webových stránkám a aplikacím federální vlády Spojených států z Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.7. 17:44 | Zajímavý článek

    Jak si zobrazit pomocí Chrome a na Chromiu založených webových prohlížečích stránky s neplatným certifikátem? Stačí napsat thisisunsafe.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    20.7. 00:33 | Bezpečnostní upozornění

    V repozitáři AUR (Arch User Repository) linuxové distribuce Arch Linux byly nalezeny a odstraněny tři balíčky s malwarem. Jedná se o librewolf-fix-bin, firefox-patch-bin a zen-browser-patched-bin.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    20.7. 00:22 | Komunita

    Dle plánu by Debian 13 s kódovým názvem Trixie měl vyjít v sobotu 9. srpna.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.7. 13:22 | Komunita

    Vývoj linuxové distribuce Clear Linux (Wikipedie) vyvíjené společností Intel a optimalizováné pro jejich procesory byl oficiálně ukončen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    18.7. 14:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.7. 12:00 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 12.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.7. 18:44 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 155 (pdf) a Hello World 27 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (26%)
     (26%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (3%)
     (4%)
     (26%)
    Celkem 68 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 12:43
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    stativ avatar 31.10.2009 12:03 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    No ty vole, to je ale román…
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    31.10.2009 12:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Román ne, využil jsem poněkud limitující omezení perexu. :-) Nevešlo se už do něj třeba to, že podobně jako u betaverzí Firefoxu 3.5 budou uživatelé postupně nabídnuty aktualizace na novější betaverze a pak i na konečnou verzi. Jinak je podle mě dobré, když je zpráva informačně přínosná a každý si může dokliknout na to, co ho zajímá. Myslím, že řada lidí uvítá český souhrn novinek namísto odkazovaných anglických oznámení či poznámek k verzi stejně tak jako užitečnou informaci o tom, že tato betaverze je dostupná i v češtině, slovenštině i dalších jazycích vzhledem k tomu, že to čte i dost Slováků atd. Vím, že pro řadu lidí je limitující, pokud nemají informace a resp. i aplikace ve svém jazyce. Je to svým způsobem upozornění i na práci lokalizačních týmu, které velkou část oficiálního webu, celou aplikaci a i nějaká rozšíření překládají. Tak proč to neudělat, když tady takové dobrovolníky máme?
    Dent avatar 31.10.2009 12:19 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Tentokrát žádná závratná vylepšení okolo rychlosti? Lemra líná to je, až to bolí.
    31.10.2009 12:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Vzhledem ke stabilní verzi o pětinu rychlejší Sunspider a V8 benchmarky. Třeba ve srovnání s Operou 10 se zde zlepšil nárůst výkonu z dvou třetin ke třem čtvrtinám. Nechci si tedy raději představovat, jak línou bolavou a paměťově náročnou lemru pociťují uživatelé Opery. :-)
    31.10.2009 12:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Jinak konkrétní práce na zrychlování spouštění a reakcí uživatelského rozhraní Firefoxu lze sledovat na vývojářském blogu.
    31.10.2009 12:42 Bar Fighters
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Javascript neni vsechno, voe...
    31.10.2009 14:42 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Ale pro aplikaci typu Firefox je velmi důležitý i pro rychlost jejího běhu, voe.
    31.10.2009 12:42 error414 | skóre: 12 | blog: error414
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    ty si jeste nepochopil ze se nabavime o vykreslovani stranky ale o odezve gui. Si ani nedovedes predstavit jak takove zaseky nasiraji pri prohlizeni webu.
    vain avatar 31.10.2009 12:54 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Ty nemáš jako domovskou stránku bechmarky javascriptu? Seš asi divnej ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    31.10.2009 13:13 error414 | skóre: 12 | blog: error414
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    :D :D :D +1
    31.10.2009 14:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Pochopil. Dokonce jsem napsal dvě reakce, abyste se nemohli vymlouvat, kterou z těch věcí jste mysleli. Jenže já nemůžu za to, že se neumíte vyjadřovat jasně.
    31.10.2009 18:51 error414 | skóre: 12 | blog: error414
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    kdyz se bavime o rychlosti FF tak se jedna HLAVNE o rychlost gui. ty meles dokola furt jenom o rychlosti gecka.
    31.10.2009 18:50 zzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    "Velká část grafického rozhraní Firefoxu je napsána v JavaScriptu", např.: http://jasnapaka.bloguje.cz/716549-zrychleni-javascriptu-ve-firefoxu-3-1.php
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.10.2009 13:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    paměťově náročnou lemru
    No, já mam od čtvrtka opačnej problém, v práci se mi (w2k) nainstalovala nová verze FF a od tý doby musim používat operu. "z nedostatku paměti bude script na stránce ukončen" (nebo tak nějak), vynechává obrázky (flash nechá) a mizí i ikony z lišty FF. Hrabal sem se v tom, ale bez úspěchu... :-(
    31.10.2009 14:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Nenapsal jsi, jakou novou verzi jsi nainstaloval. Firefox 3.6 pokud vím už nebude na Windows 2000 fungovat. Google Chrome a Safari už několik let a verzí vyžadují XP jako minimum. Opera vyžaduje minimálně Windows 2000, doporučuje XP. Není se ani co divit. Dvoutisícovkám skončí v roce 2010 rozšířená podpora a nyní je používá procento uživatelů, jejichž počet nadále klesá. Je to už 10 let starej systém. Každopádně pokud je to na podporované verzi Firefoxu nahlas chybu nebo zatím používej starší verzi. Na rozdíl od konkurence totiž Mozilla drží půlroční záruku poskytování záplat na starší řadu produktu.
    31.10.2009 16:36 pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Potvrzuji, že Firefox 3.x na Win98 nefunguje. Ovšem po záplatě kernelu ( KernelEx4.0.exe ) do Win98SE Firefox jede.

    Operu 9.x je možné normálně nainstalovat a používat i bez této záplaty - osobně odzkoušeno. Verzi 10 jsem ještě nezkoušel instalovat - není to moje PC...
    Ilfirin avatar 31.10.2009 19:55 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Opera 10 též. Mám za to, že je to jediný moderní browser s podporou Win98.
    31.10.2009 22:22 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1

    Recommended configuration for Opera:

    • Windows XP or later
    • 256 MB of RAM
    • 100 MB of free disk space

    Minimum configuration for Opera:

    • Windows 2000 on a Pentium II
    • 128 MB of RAM
    • 20 MB of free disk space

    Although Opera may run on older hardware and older versions of Windows, it will be less usable. If you are using such hardware or software, you may be better off installing a legacy version of Opera.

    http://www.opera.com/support/kb/view/386/

    Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 31.10.2009 16:56 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Firefox 3.6 bude Windows 2000 podporovat stejně, jako tomu bylo v předchozích verzích. Před pár měsíci sice probíhaly debaty, zda nemít Windows XP SP2 jako minimum, ale nakonec z toho sešlo, protože pro to, narozdíl od odříznutí Windows 9x, není opodstatnění.
    Grunt avatar 31.10.2009 14:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    paměťově náročnou
    I když velice nerad, tak toto musím potvrdit. Ona spousta lidí v zápalu chválí za rychlost Chromium a přitom se nepodívá kolik to žere. Pak by totiž přišli na to, že Firefox je oproti Chromiu doslova Embedded prohlížeč. Já osobně z toho podezřívám buď C++ a nebo ten styl programování, protože tak obří backtrace jsem ještě v životě neviděl.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 31.10.2009 14:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Teda ať to ještě trošičku upřesním. Nemyslel jsem Chromium samotné, ale WebKit. Zrovna bylo v Ubuntu v prohlížeči Epiphany nahrazeno Gecko za WebKit a opravdu větší nároky na paměť pozoruju.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    vlastikroot avatar 31.10.2009 14:48 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Ale rychlé to je dost, takže to tu paměť asi k něčemu používá :-D Nesejde na číslech, ale na pocitu.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Grunt avatar 31.10.2009 14:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Nesejde na číslech, ale na pocitu
    O tom žádná. I kdyby tu Tomeš naházel čísel sebevíc tak mě prostě z Gecka nedostane. I když v poslední době je to dost na hraně a každé z obou táborů má svoje pro a proti. Jinak toho pocitu jsem se zbavil už dávno, přechodem z Firefoxu na Epiphany.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.10.2009 14:38 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Máš odvahu, souhlasit s fakty zde není v módě, resp. pokud na ně upozorňuji já. :-) Já věděl, že si nakonec budeme rozumět.
    Grunt avatar 31.10.2009 14:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Co? To je snad nějaký vtip nebo co. Já nesouhlasím s názory jen tak podle toho čí jsou to názory a nebo jak moc jsou v módě, ale jednoduše podle toho jestli jsou pravdivé a nebo ne(teda aspoň AFAIK). Jediný kdo si tu s někým rozumí podle toho jak jsou jeho názory souhlasné a nebo ne s jeho vlastními si tu ty.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 31.10.2009 14:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Jediný
    No dobře, tak aspoň tady uznám svoji chybu. Asi tady nebudeš jediný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.10.2009 22:24 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    "Já nesouhlasím s názory jen tak podle toho čí jsou to názory a nebo jak moc jsou v módě, ale jednoduše podle toho jestli jsou pravdivé a nebo ne(teda aspoň AFAIK)." To je velice zajímavé, já se chovám stejně. "Jediný kdo si tu s někým rozumí podle toho jak jsou jeho názory souhlasné a nebo ne s jeho vlastními si tu ty." I když bych nebyl jediný, bylo by dobré to dokázat, jinak je to nepodložené/křivé obvinění. Když někdo zkresluje fakta nebo se nevyjadřuje pěkně, no tak to není můj problém.
    belisarivs avatar 1.11.2009 08:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Mohl bych te poprosit o korektni pouziti tagu "blockquote" nebo alespon oddeleni citovaneho textu do odstavecku? Pak by se tvuj text stal citelnejsi.

    Detail, ale potesi. Dik.
    IRC is just multiplayer notepad.
    1.11.2009 08:35 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla vydala Firefox 3.6 beta 1
    Nektere lidi nezajimaji benchmarky, ktere maji nulovou vypovidaci hodnotu, ale realne pouziti. Opera bez jakychkoliv uprav je u mne ve Windows, Linuxu a dokonce i binarmi emulaci Linuxu pod OpenBSD ocividne rychlejsi nez bety Firefoxu.
    Grunt avatar 31.10.2009 13:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Až je skoro člověku líto, že Epiphany přešlo na WebKit. Jak je to s tím full-screen režimem videa? Stále je to nějaká X11 drawable, která ještě prochází přes nějaké vnitřní bazmeky nebo už to nahradili Xvčkem?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Pavel Půlpán avatar 31.10.2009 16:46 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Vidíš, už i pitomý Epiphany jede na WebKitu. Naproti tomu v Konqueroru, který je vlastně jeho prarodičem, ne a ne vystrnadit zastaralé KHTML. :-(
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Grunt avatar 31.10.2009 16:52 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Vidíš, už i pitomý Epiphany jede na WebKitu.
    Jak pitomý. Vždyť je to ústřední prohlížeč GNOME. A ne, skutečně jím není Firefox. Ten tam jen jako výchozí většina distributorů cpe.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Pavel Půlpán avatar 31.10.2009 17:15 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Nic proti Epiphany nemám a že je to výchozí prohlížeč Gnome taky vím. Jen jsem se pozastavil nad tím, že všude je WebKit dřív, než tam, odkud se vlastně vzal. Samo sebou má i svý mouchy, ale rozhodně jde víc s dobou, než výše zmiňovaný KHTML.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    31.10.2009 22:25 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Zjevně jsou pro to dobré důvody a uživatelé to chtějí. Kde je poptávka, tam je nabídka, jen osel by to dělal jinak.
    Grunt avatar 31.10.2009 22:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    :-) A napadlo tě někdy jak je možné, že většina distribucí má Firefox a ne IceWeasel i když je Firefox krytá značka? Kéž by si jen tušill…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.11.2009 08:51 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Protože je možné se s Mozillou rozumně domluvit.
    Grunt avatar 31.10.2009 16:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Naproti tomu v Konqueroru, který je vlastně jeho prarodičem, ne a ne vystrnadit zastaralé KHTML
    Jinak Konqueror jsem si zkusil a jede úctyhodně. Ne vždy ten WebKit musím být taková výhra.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Pavel Půlpán avatar 31.10.2009 17:16 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Viz. výše. ;-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Prcek avatar 1.11.2009 15:40 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Tak já přepínám Konqueror na vykreslování přes Webkit jen když mi nějaká stránka nejde přes KHTML. Ale například takové ČSFD je oříšek, protože přes KHTML se tam nejde přihlásit, přes Webkit to jde, ale zase nejde hodnotit filmy, což je to, proč jsem se tam vůbec chtěl přihlásit :-). Takže musím použít Chromium.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    otula avatar 1.11.2009 18:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Ale například takové ČSFD je oříšek, protože přes KHTML se tam nejde přihlásit,
    Mně to jde úplně v pohodě.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Prcek avatar 1.11.2009 19:39 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    S Konquerorem z KDE4?
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    otula avatar 1.11.2009 20:58 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    S Konquerorem z KDE3. Konqueror z KDE4 posoudit nemohu.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    David Watzke avatar 1.11.2009 20:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    v KDE 4 to nejde, viz (můj) bugreport #185256
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Prcek avatar 1.11.2009 20:46 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Tak už mě ten Konqueror nasral moc :-). Chtěl jsem ti zahlasovat pro ten bug, ale vyloženě mě tu sere jinej (169911) - a zrovna na bugs.kde.org se projeví po každém kliknutí. Pokud se používá protokol https, tak Konqueror zahlásí vypršení časového limitu nebo neočekávané ukončení operace (něco takovýho). Musím minimálně 2x obnovit stránku aby se mi zobrazila. Je to fakt otravný moc, tropický exémy by se mohly co učit.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    2.11.2009 09:08 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Podobný problém jsem měl na nějaké Beta verzi 4.3, ale už dlouho se mi na openSUSE neprojevil - a to na bugs.kde.org lezu dosti často, protože obvykle používám vývojovou řadu KDE ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    mirec avatar 2.11.2009 09:25 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Bug 169911 je neuveriteľne otravný. Ale osobne by som chcel aj #11037 (fakt staré, ale bol by to asi prvý browser s touto funkciou, vlastne netuším ani ako je možné, že tak základná funkcia chýba vo všetkých prehliadačoch). A jednoznačne ultraotravný bug (i keď nie v prehliadači) je #197505.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    gtz avatar 31.10.2009 14:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Nebrat ani náhodou zakázat aktualizace , FF se rychlostí začíná podobat svému velkému protivníkovi Exploreru.

    Jako novinky, ano , ale kde jsou funkce o kterých se psalo : např. když potřebuju nějaký technický detail zkopírovat z nějaké stránky FF i Opera to prdou jako text. A náš Explorer to zkopíruje včetně formátování.

    Optimalizace pro Windows CE ? kdepak tam ho ani nepustím .... zlatá opera nebo iris Browser, který jede na Webkitu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 31.10.2009 14:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    FF se rychlostí začíná podobat svému velkému protivníkovi Exploreru
    Tak teď nevím o kterém Exploreru je to řeč, protože ten se kterým jsem měl já tu čest byl z celého kvarteta prohlížečů subjektivně ten nejrychlejší(co se aspoň do odezvy tyče) a paměťově nejméně náročný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 31.10.2009 15:43 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Myslel jsem standardní verzi, ta poslední verze je celkem hodně slušně rychlá. Nedivím se jeho DLL jsou všude tím pádem se na nic nečeká.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 31.10.2009 15:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    standardní verzi
    To je která? Je jich už osum. A i v dobách Firefoxu 1.0 a IE 4/5 to nevypadalo jinak.(A že ty roky dobře pamatuju)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 31.10.2009 15:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Myslel jsem tu poslední tedy 8.012 tu co je jak na VISTA / W7.

    Díval jsem se a nedávno jsem testoval Fennec pro WinMobile a strašné,divím se jak můžou psát o nějaké podpoře CE, když zatím je Supportováno pouze Maemo a telefony od Nokie.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    31.10.2009 22:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Divím se, že někteří lidé se vyjadřují k něčemu, co nechápou: https://wiki.mozilla.org/Firefox/Projects/WindowsCE
    gtz avatar 31.10.2009 15:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Pamatuji si i doby , kdy byl Explorer 3, Používal se Netscape a Opera byla placená ... K Internetu byl model 28.8 / 33 a výkřikem býval 56 :) to je tak rok 2002 :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Grunt avatar 31.10.2009 16:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Pamatuji si i doby , kdy byl Explorer 3
    Vždyť já taky. To měli v té startovní obrazovce: Microsoft Windows 95 with Internet Explorer.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 31.10.2009 16:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Teda link měl vést sem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Pavel Půlpán avatar 31.10.2009 16:51 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Nebude to dýl? Instalačku IE4 jsem tuším měl v upgrade kitech na Windows NT, což už je taky nějaký ten pátek. :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Grunt avatar 31.10.2009 16:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Určitě jo. 2002/2003 se tu začali objevovat první WiFiny. I když si pamatuju, že jsme v knihovně někdy kolem těchto let měli zrovna přednášku o internetu a to bylo poprvé co jsem potkal i něco jiného než modemy. Ten maník měl nějakou přípojku s 200kb/s, notebook a projektor a když jsem se ho ptal co to všechna ta sranda stojí, tak mi řekl, že se na to radši ani nemám ptát.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    gtz avatar 31.10.2009 17:03 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    ano upsal jsem se o hodne ..., tehdy byl max. modem 33.3 a 56K byl zazrak co stal kupu penez. Misto netu byly BBS :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    1.11.2009 20:37 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Já jsem v té době 2002/3 měl již kabelovou přípojku (v Praze, tuším Dattelkabel?) která měla závratných 256kbps.. Stahoval jsem vášnivě hudbu přes Audiogalaxy.com :-) stálo to bratru 1500,- i s kabelovkou...
    gtz avatar 31.10.2009 17:01 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    a sakra tak to jsem se upsal o hodne, netusil jsem, ze tak hodne pamatuji ... s IE3 jsem delal v roce 1997 nez byla vydana IE4.

    No a to jsem take potkal Linux
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Saljack avatar 31.10.2009 15:25 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Zdá se mi to nebo se firefox podobá čím dál tím víc Chrome? To nemůžou zkusit něco jiného.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    31.10.2009 22:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    V čem konkrétně? Snadno postřehnutelné změny v uspořádání GUI se plánují až do dalších verzí.
    vlastikroot avatar 31.10.2009 22:35 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Taky se mi zdá, že firefox má k chrome docela dost daleko. Off Topic: Proč jsi tak zaujatý zrovna na firefox? Je to úspěšný prohlížeč, plný možností, ale že by potřeboval takového zastání, jaké tu předvádíš, se mi nezdá.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    1.11.2009 09:00 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Nemám pocit, že se tu něčeho moc zastávám, spíš vyjasňuji, jak to je. Nemám problém přiznat, že používám srovnatelně často Chrome i Firefox, každý má silnější a slabší stránky trochu jinde. Chrome je výborně rychlý, ale zabírá hodně RAM a nemá šikovné doplňky či provedení adresního řádku jako Firefox, které mi vyhovuje. V podstatě bych mohl používat i Operu, verze 10 se opravdu povedla, takže to je spíše o jednotlivostech a drobnostech, které mi vyhovují a možnost volby potěší. Přes jakékoliv výtky k Firefoxu, které objektivně chápu, že by mohl být rychlejší atd., se při pohledu na recenze a tržní podíl pozastavuji nad tím, jakoby to snad mělo být samotné zlo na světě. Přitom bez něj by pád IE z 95 % k padesáti procentům na trhu i příprava novějších lepších verzí trvaly možná dvakrát tak dlouho a kdo ví, zda by vůbec nastaly. Tvůrci stránek už nedělají ze svých návštěvníků rukojmí, když donedávna vyžadovali či preferovali IE.

    Mozilla je postavena na hodnotách, se kterýma se ztotožňuji a sympatizuji, protože jsou přínosné pro všechny i když nepoužívají právě její produkty, a její vcelku kvalitní produkty i úspěch dokazují, že to tak může dobře fungovat.
    belisarivs avatar 31.10.2009 15:38 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Mne osobne by teda vice potesilo oddeleni kazde karty do vastniho vlakna at mi jedna zblaznena webova stranka nezatuhne cely prohlizec.

    Taky je pekne, ze FF ted rychle renderuje stranky, ale kdyz se na kartu nemuzu prepnout protoze prohlizec proste nekolik desitek sekund nereaguje, tak se muzu jit klouzat.
    IRC is just multiplayer notepad.
    31.10.2009 16:33 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Vo verzii 3.7 by mali pluginy bežať vo vlastnom procese (konečne) a vo verzii 4.0 bude obsah a rozhranie bežať v iných procesoch (každú kartu vo vlastnom procese ja osobne nechcem, pamäť môžem použiť aj inak).
    1.11.2009 10:07 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Takhle to je přesně v chrome jde jen o kopirovani jak v dnesnim svete to chodi.
    1.11.2009 11:45 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Pluginy v oddelených procesoch mali už prehliadače pred Chrome. Karty asi nie, ale to ma príliš neprekvapuje, pretože to spotrebováva veľké množstvo pamäte.
    vlastikroot avatar 1.11.2009 12:08 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Spotřebovává to sice paměť, ale zvyšuje to výkon - je podle mě užitečnější tu paměť co mám využít, než koukat kolik mi jí zbývá. Občas mi přijde jako by někteří byli na tu paměť uplně ujetí, paměť sem, paměť tam ... ať si to žere třeba 5MB, ale když to bude startovat půl hodiny a bude to pomalé jako prase, tak radši dám přednost tomu co bude mít 500MB ale nebudu na něj muset čekat.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    1.11.2009 14:30 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Už sa teším, keď všetky programy budú, kvôli štartu rýchlejšiemu o pol sekundy, namiesto niekoľkých desiatok megabajtov potrebovať niekoľko sto megabajtov pamäte. :)
    1.11.2009 15:22 error414 | skóre: 12 | blog: error414
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    spis si to mel napsat

    Už sa teším, keď všetky programy budú, kvôli štartu rýchlejšiemu o pol sekundy a rychlejsimu behu, namiesto niekoľkých desiatok megabajtov potrebovať niekoľko sto megabajtov pamäte. :)

    to uz ale nezni tak cool co?

    ja se na to teda tesim
    1.11.2009 16:37 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    to uz ale nezni tak cool co?
    Netuším. Ak sa ale tá pamäť použije tak, že sa namiesto png súboru použije svg v ktorom je vložený png súbor, tak si nemyslím, že viac využitej pamäte bude znamenať aj rýchlejší beh.
    1.11.2009 12:12 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Proč myslíte? Spotřeba paměti může být klidně úplně stejná.
    1.11.2009 14:27 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Pred pár týždňami niekto robil test (odkazov na ten test bol plný internet). Nepamätám si presné čísla, ale pri rovnakom počte otvorených kariet potreboval Firefox 200MB, Opera 250MB, Safari 400MB a Chrome 1,5GB (tie čísla sú len približné, ale zhruba vystihujú rozdiel, aký tam bol). ;)
    1.11.2009 15:41 petris_ | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Pokud ten, kdo dělal test, pouze sčítal velikost paměti zabrané jednotlivými procesy, tak mu vyjde nesmysl, protože spousta té paměti je sdílena a započítána pak chybně několikrát.
    vlastikroot avatar 1.11.2009 16:22 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Zrovna jsem to skusil sám. Před spuštěním prohlížeče 138MB paměti zabráno, po spuštění 210MB, po vytvoření 100 tabů s google.com 299MB. To dělá overhead ani ne 1MB na jeden tab. To opravdu neni tak zlé, do 1.5GB to má dost daleko.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    1.11.2009 19:53 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Správný postřeh. Jak se to teda dá změřit správně?

    Když prostě odečtu u každého procesu z jeho paměti sdílenou paměť, získám takové minimum (co určitě zabírá ten prohlížeč). Pokud se paměť sdílí v rámci prohlížeče, tak by měla být započítaná, ale jenom jednou.

    Spousta programů má u svojich procesů mnohem míň paměti, než o kolik se celková spotřeba zvýší oproti stavu, kdyby ten program neběžel. Dají se vůbec celkové nároky na paměť nějak přesně zjistit?
    2.11.2009 10:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Chrome má sledovací nástroj pro sledování zabrané paměti a ukazuje tam i jiné prohlížeče. Je to poměrně vychytané a detailní. Nějaké podrobnosti k měření RAM lze přečíst na blogu vývojáře Firefoxu.
    31.10.2009 16:14 faha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.6 beta 1
    Souhlasim, bohuzel neni to tak uplne trivialni na programovani.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.