abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 741 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí

    Představitelé SourceForge.net na blogu oznámili, že začali blokovat přístup uživatelům z některých zemí, aby dostáli zákonům Spojených států. Omezení se týká Kuby, Íránu, Severní Koreje, Súdánu a Sýrie.

    27.1.2010 08:17 | Tomáš Heger (geckon) | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.1.2010 08:29 honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Jestli je to pravda, tak jsou ty Americani fakt XXX a podobne sluzby by se mely presunout do jinych, svobodnejsich zemi. Svobodna vymena informaci je prece presne to, ceho se nejruznejsi diktatori boji nejvic. Je to jako kdyby Nemci a Rakusaci za studene valky postavili zeleznou oponu i na sve strane hranice.
    27.1.2010 09:01 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Máš recht je to sprostosť na n tú. Tajné služby a iné silové zložky tých "nepriateľských" štátov si vždy nájdu spôsob (kamaratšafty zo CIA a iné). Toto je obmedzovanie slobôd obyčajných ľudí (nie občanov/ovčanov ale ľudí) a nie diktátorov.

    To sú ale sprostosti. Argg....
    27.1.2010 10:53 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    svobodne vymeny informaci se boji i predstavitele tzv. demokratickych zemi. nicmene sourceforge neni v podstate vymena informaci, ale softwaru. jeho blokovani je smesne a ukazuje, kam se "demokraticke" zeme a jejich zakony ubiraji.
    Bedňa avatar 27.1.2010 11:16 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Najväčší paradox na tom je že Americká vláda nedala zablokovať prístup na územie Ameriky s tých štátov, Obama bude vykrikovať aký sú oni demokratický a tý zlý sú prevádzkovatelia serverov, však oni to blokujú.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    lmanik avatar 27.1.2010 11:21 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí

    hlavně že má nobelovku za mír

    A komu to cpes?
    drc avatar 27.1.2010 11:37 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Arafatovu společnost mu netřeba závidět... (IMHO s té nobelovky nemohl mít radost -- on a ani jeho vláda.)
    27.1.2010 13:18 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Vtom případě ji měl odmítnout s tím, že si ji nezaslouží. Ale na to je buď příliš ješitný a samolibý, nebo tohle ocenění uvítal.
    27.1.2010 08:30 Adam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Aaaa jeeee jee.... Krasa... Sloboda je otroctvi, valka je mir, ... vzdyt to poznate...
    27.1.2010 08:30 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    We regret deeply that these sanctions may impact individuals who have no malicious intent along with those whom the rules are designed to punish.
    LOL

    A ta druhá skupina je přesně kdo? Fidel, kterej by chtěl použít SystemRescueCD? A napadlo ty idioty (a ne, teď nemluvím o představitelách SF), že existuje něco jako Tor, takže blokování podle IP adres je dobré akorát aby úředníci dali pokoj?
    Quando omni flunkus moritati
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2010 11:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    existuje něco jako Tor, takže blokování podle IP adres je dobré akorát aby úředníci dali pokoj?
    ...a vo tom to je! :-D Vlk se nažral a koza zůstala celá ;-)
    27.1.2010 08:45 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Hmmm, tohle se tyka i serveru umistenych v jinych zemi, jako napr. CR, DE, AT, CH??
    27.1.2010 12:16 neron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    V Kostarice pokud vim zadny SF server neni ;)
    27.1.2010 09:03 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ameriko FUCK OFF... Obamo vyliž si...
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2010 11:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    to se líbí uživateli Amigapower
    27.1.2010 12:17 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ameriko fuck off, Obamo vyliž si!
    27.1.2010 09:23 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Čistě z praktického hlediska, omezí někoho ze zde diskutujících, že Korejec nebo Súdánec nebude moct posílat své výtvory SF?
    belisarivs avatar 27.1.2010 09:33 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Jiste.
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.1.2010 09:38 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Jak? O který projekt jde?
    belisarivs avatar 27.1.2010 10:43 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    To je vec principu. Kazdy, komu je odepreno prispivani predstavuje ztratu.

    Ze to teoreticky nebude nikdo nebo jenom par lidi na podstate problemu nic nemeni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.1.2010 11:52 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    "To je vec principu. Kazdy, komu je odepreno prispivani predstavuje ztratu."

    Právě na ty ztráty jsem se ptal. Zatím nikdo nejmenoval nic konkrétního.

    "Ze to teoreticky nebude nikdo nebo jenom par lidi na podstate problemu nic nemeni."

    Podstata problému mě nezajímá, já se ptal na něco jiného. Dokonce jsem použil i zvýraznění písma, aby to bylo jasné opravdu každému. Zjevně to bylo marné.
    27.1.2010 13:22 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    S kazdým uspesnym utokem na nekoho ciziho ztracis manevrovaci prostor ke sve vlastni budouci obrane.
    belisarivs avatar 27.1.2010 15:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    To je vec principu. Kazdy, komu je odepreno prispivani predstavuje ztratu.
    Právě na ty ztráty jsem se ptal. Zatím nikdo nejmenoval nic konkrétního.
    Aha. Takze ja mam udelat pruzkum vsech OSS vyvojaru, a vyptat se jich, ktery z nich je z "rizikove" zeme? A jinak zdrav?
    Ze to teoreticky nebude nikdo nebo jenom par lidi na podstate problemu nic nemeni.
    Podstata problému mě nezajímá, já se ptal na něco jiného.
    Samozrejme. Ptal jsi se na kraviny. Nase diskuze nema smysl. Ty koukas jenom na sebe (navzdory pripominkam ostatnich) a zajimas se jen o to, co je pro tebe dobre. Tva volba, budiz ti to prano. Nicmene pak je zjevne, ze nemuzes pochopit ty, kteri vidi dal nez ty.
    Dokonce jsem použil i zvýraznění písma, aby to bylo jasné opravdu každému. Zjevně to bylo marné.
    Sice to bude asi taky marne, ale ja bych te pro zmenu chtel pozadat aby ses naucil pouzivat "blockquote". Je to jeste radove jednodussi pozadavek nez ten tvuj na pruzkum narodnosti vsech OSS vyvojaru.
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.1.2010 20:29 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    "Aha. Takze ja mam udelat pruzkum vsech OSS vyvojaru, a vyptat se jich, ktery z nich je z "rizikove" zeme? A jinak zdrav? "

    Když nevíš, tak neodpovídej, moulo.

    "Samozrejme. Ptal jsi se na kraviny. Nase diskuze nema smysl. Ty koukas jenom na sebe (navzdory pripominkam ostatnich) a zajimas se jen o to, co je pro tebe dobre. Tva volba, budiz ti to prano. Nicmene pak je zjevne, ze nemuzes pochopit ty, kteri vidi dal nez ty. "

    Rada: víc gelu.

    "Sice to bude asi taky marne, ale ja bych te pro zmenu chtel pozadat aby ses naucil pouzivat "blockquote". Je to jeste radove jednodussi pozadavek nez ten tvuj na pruzkum narodnosti vsech OSS vyvojaru."

    A je to tu. Kdo má v hlavě akorát tak lejno, ten musí odvádět rozhovor od tématu k banalitám, k formátování, k hodnocením překlepů atd. Nejsi příbuznej s Tomešem? (A to pomíjím, že člověk píšící bez diakritiky by se do těchto končin vůbec pouštět neměl.)
    belisarivs avatar 27.1.2010 23:36 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Aha. Takze ja mam udelat pruzkum vsech OSS vyvojaru, a vyptat se jich, ktery z nich je z "rizikove" zeme? A jinak zdrav?
    Když nevíš, tak neodpovídej, moulo.
    Hnojni mluvu si nech laskave na doma. Tam jste na to asi zvykli.
    Samozrejme. Ptal jsi se na kraviny. Nase diskuze nema smysl. Ty koukas jenom na sebe (navzdory pripominkam ostatnich) a zajimas se jen o to, co je pro tebe dobre. Tva volba, budiz ti to prano. Nicmene pak je zjevne, ze nemuzes pochopit ty, kteri vidi dal nez ty.
    Rada: víc gelu.
    Mam pocit, ze tva strava je chuda na dulezite stopove prvky.
    Sice to bude asi taky marne, ale ja bych te pro zmenu chtel pozadat aby ses naucil pouzivat "blockquote". Je to jeste radove jednodussi pozadavek nez ten tvuj na pruzkum narodnosti vsech OSS vyvojaru.
    A je to tu. Kdo má v hlavě akorát tak lejno, ten musí odvádět rozhovor od tématu k banalitám, k formátování, k hodnocením překlepů atd. Nejsi příbuznej s Tomešem? (A to pomíjím, že člověk píšící bez diakritiky by se do těchto končin vůbec pouštět neměl.)
    Ja neodvadim pozornost k banalitam. Pouze jsem te o neco pozadal. Chapu, ze cloveku tveho razeni pochopeni takove prkotiny zabere celou mozkovou kapacitu, takze uz mu pak zbydou akorat ta lejna a dalsi invektivy, ale presto jsi mozna mohl zvladnout i slusnejsi odpoved.

    Nu coz. Setkani s takovymito primitivy uz patri k zivotu. I ty tvoje plky jsou uzitecne. Zvedaji sebevedomi vsem ostatnim.
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.1.2010 10:00 pacholeq | blog: odpor_je_marny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    pockat proc by to melo omezovat me , kdyz to omezi korejce nebo sudance kteri se nevyskytuji na velkem americkem blacklistu ?
    Jendа avatar 27.1.2010 17:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Co je to za seznam? Co se (ne)musí udělat těm lidem?
    Grunt avatar 27.1.2010 17:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    To je seznam lidí a entit u kterých musíš mít licenci pokud s nimi chceš obchodovat(importovat/exportovat) a nebo s nimi nesmíš obchodovat vůbec (a nebo něco takového). Přešti si související zákon.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.1.2010 10:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Čistě z praktického hlediska, kde berete jistotu, že se ten seznam nebude dál rozrůstat? Že se kromě axis of evil nerozšíří na nátlak RIAA/MPAA třeba o země, o kterých řeknou, že se tam nelegálně šíří software a chráněný obsah? Že se tam jednoho krásného dne neoctne i ČR?
    27.1.2010 11:26 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Toto je zcela irelevantní reakce.

    Ptal jsem se na současný seznam zemí; jmenoval jsem KLDR a Súdán.
    27.1.2010 11:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    IIRC se přímo v diskusi ozval někdo z postižené země.
    27.1.2010 11:50 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Opakuji: Čistě z praktického hlediska, omezí někoho ze zde diskutujících, že Korejec nebo Súdánec nebude moct posílat své výtvory SF?
    27.1.2010 12:27 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem; nebyl jsem přece komunista.
    Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem; nebyl jsem přece sociální demokrat.
    Když přišli pro odboráře, mlčel jsem; nebyl jsem přece odborář.
    Když přišli pro Židy, mlčel jsem, nebyl jsem přece Žid.
    Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat.
    
    Martin Niemöller (1892-1984)
    27.1.2010 12:48 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Bylo jen otázkou času, kdy se objeví tento citát. :-(

    Jako by mě to zajímalo. Položil jsem otázku, položil jsem ji jasně a zřetelně, ale všichni mě jen oblažují něčím, co je mi absolutně ukradené.

    Lidi, umíte číst? Pokud ano, proč ignorujete to, co jste si přečetli?
    27.1.2010 12:52 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Když přišli zřízenci zvláštní školy pro ty, co nechtěli pořádně číst, mlčel jsem; nebyl jsem přece blbej, abych se s nimi špinil.
    27.1.2010 12:58 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    neozvat se, znamená téměř totéž co souhlasit. A týká se mě to proto, že když se ozvu teď, možná že příště už nebude nikdo šikanovat mě. A když bude, někdo se mě zastane.
    27.1.2010 13:12 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ještě bys mohl říct něco jako: "Kdo nepodporuje boj s 'globálním oteplováním', ten podporuje ničení přírody."

    To by se do tvého příspěvku opravdu hodilo.
    27.1.2010 13:17 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    OTAZKA: Čistě z praktického hlediska, omezí někoho ze zde diskutujících, že Korejec nebo Súdánec nebude moct posílat své výtvory SF?

    ODPOVED: Omezuje me to v tom, že pokud se takovéto praktiky stávají precedentním pravidlem, mám tále manší a menší možnosti obrany v případě, že budu omezován já.

    Comprende?
    27.1.2010 13:21 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    To je ale jen "co by, kdyby...", "možná" atd. I když je to korektnější odpověď než ty předtím.

    (Osobně nejsem ale přesvědčen, že by mě nějaký Súdánec, Íránec nebo třeba Syřan jakkoli hájil, ale to je jiná věc.)
    27.1.2010 13:22 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Tedy, ta korektní odpověď je jen "mám tále manší a menší možnosti obrany v případě, že budu omezován já".
    27.1.2010 13:24 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ano. Přesně tak to je. A je to argument velmi podstatný. Ze své vlastní zkušenosti vím, že jeden z nejdůležitějších vůbec.
    27.1.2010 16:41 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    To je ale jen "co by, kdyby...", "možná" atd.
    Svet okolo teba je plný opatrení pre prípad "kdyby". Bezpečnostné pásy v aute, elektrické poistky, požiarne hlásiče, šifrovanie citlivých dát, batéria v rádiobudíku, ...
    27.1.2010 13:31 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Tohle mi přijde opravdu postavené na hlavu.Jako by někdo neuvažoval. Víš kolik je na SF projektů? Víš kolik lidí tam přispívá? Kolik lidí v ČR si myslíš, že má přehled o tom kolik přispěvatelů do SF je z KLDR?

    Ale to že jsou státy, jejichž občané nemohou do SF přispívat, se tebe zcela určitě nijak nedotkne. Spokojený?
    27.1.2010 20:34 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    "Jako by někdo neuvažoval."

    A kdo, ty?

    "Víš kolik je na SF projektů? Víš kolik lidí tam přispívá?"

    Ne-za-jí-ma-vé. (Ale: "As of February, 2009, more than 230,000 software projects have been registered to use our services by more than 2 million registered users ...")

    "Kolik lidí v ČR si myslíš, že má přehled o tom kolik přispěvatelů do SF je z KLDR? "

    To mě zajímá ještě míň než to minulý.

    "Ale to že jsou státy, jejichž občané nemohou do SF přispívat, se tebe zcela určitě nijak nedotkne."

    Když to tvrdíš...

    "Spokojený?"

    Ne, protože ztrácím čas s idioty jako ty.
    27.1.2010 22:50 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ne, protože ztrácím čas s idioty jako ty.

    A víš, jak by se to nejsnáz vyřešilo?
    belisarivs avatar 27.1.2010 23:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    "I can't. Somebody on the Internet is wrong."
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.1.2010 08:44 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    V tomhle případě "Somebody on the Internet is an utter idiot"
    Quando omni flunkus moritati
    belisarivs avatar 28.1.2010 09:02 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Souhlas. Nepochopil jsem, proc zacinal diskuzi dotazem al "proc by to melo srat zrovna me?"/
    IRC is just multiplayer notepad.
    27.1.2010 12:55 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ta otázka je zcela demagogická a zavádějící. Je naprosto evidentní, že fakt, že někdo na druhém konci planety nemůže používat SF tě okamžitě a přímo nijak neovlivní. Jenže tohle je krátkodobé uvažování.

    Dnes zakazují korejcům SF, zítra zákáží tobě čistý vzduch. Je jen na tobě jak se k tomu postavíš. Každé totalitní ideologie začínají pomalu pozvolna zdánlivě neškodnými opatřeními. A nalhávat si, že mě se to týká, až mi zaklepou na dveře je hloupé a naivní. Týká se tě to mnohem dříve, už v době kdy se můžeš ozvat, protože jinak si pěkně koleduješ, že se staneš terčem sám.
    27.1.2010 13:10 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    O demagogii mé otázky nemůže být ani řeč. Naopak ty jsi demagogický až na půdu, protože o mně tvrdíš něco, co jsem neřekl ani nenaznačil.

    Poučuješ mě o totalitě. Znakem totality je ale především to, že člověka jiní jedinci přesvědčují o tom, že si myslí něco jiného, než si skutečně myslí. Přeber si to jak chceš.
    Drom avatar 28.1.2010 01:16 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Vy jste ale kus idiota...
    27.1.2010 13:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Já jsem především rád, že mne to zajímat nemusí (jestli některý z vývojářů některého z mnou používaných projektů není ze "zlé" země). Oprava: byl jsem rád, že mne to zajímat nemuselo.
    27.1.2010 13:29 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Čistě z praktického hlediska to omezuje množinu možných přispěvatelů do mých projektů.

    Dokaž, že ve zmíněných zemích nežije žádný takový potenciální budoucí přispěvatel, o kterého jsem teď právě přišel.
    27.1.2010 20:37 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    "Dokaž, že ve zmíněných zemích nežije žádný takový potenciální budoucí přispěvatel, o kterého jsem teď právě přišel. "

    A proč bych to měl dokazovat? Vždyť s tím nepolemizuju (ani to neobhajuju)...

    Ten první odstavec beru, ale chtěl bych od někoho slyšet i nějakou odpověď mimo "možnou budoucnost".
    27.1.2010 13:31 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ano, míň lidí uvidí míň chyb.
    27.1.2010 14:16 bubla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Neomezí, kamaráde, ale je to zcela nepodstatná otázka. Například pokud bys ty nešťastnou náhodou umřel, tak by to zde diskutující omezilo ještě méně. Ale v obou případech lidstvo něco ztrácí.
    27.1.2010 13:14 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z nÄ›kterých zemí
    With the first link, the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably.

    -Captain Picard, Star Trek: The Next Generation, "The Drumhead"
    27.1.2010 13:16 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z nÄ›kterých zemí
    "A Ralph na to: 'Já umím udělat kotrmelec!' Což bylo v té chvíli naprosto irelevantní!" -- Lisa S.
    27.1.2010 09:24 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    A to se všichni tak těšili, že velký ajatoláh bude hostovat kontrolní sw k raketám (BSD licence) na sourceforge a oni mu budou moci posílat patche...
    27.1.2010 09:26 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    V tom oznameni je aj zoznam firiem, takze sa da pozriet s kym je zakazane byt v kontakte. V sprave chyba este Cina a mozno este dalsie krajiny, ale viac som nepozeral. Bolo nacase, ze im to zablokovali(teda aj Cine), pretoze vela aj komercnych software je zalozenych na open-source. A asi bude aj vojensky.
    27.1.2010 10:44 Ruthion
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Tak takhle umírá svoboda. Za bouřlivého potlesku.

    Mimochodem, v Česku se přes internet ve velké míře porušuje autorské právo. Bylo by na čase u nás Internet vypnout, nebo alespoň čechy odstřihnout od zbytku světa.
    27.1.2010 10:50 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    autorske pravo je zvrhlost sama o sobe, neni divu, ze ho lide neakceptuji.
    27.1.2010 11:17 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Autorske pravo neni zvrhlost v zadnem pripade. Zvrhlost je OSA a vynucovani vypalneho ve jmenu "autorskeho prava".
    27.1.2010 11:21 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    opakovane prodluzovani autorske ochrany o desitky let, a trvajici v soucasne dobe 70 let po smrti autora, je zvrhlost.
    27.1.2010 11:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    To ale říkáte to samé - problém není v principu autorského práva, ale v jeho konkrétní implementaci obsažené v současných zákonech a mezinárodních smlouvách.
    MaSo avatar 27.1.2010 12:23 MaSo | skóre: 15 | blog: MaSo | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    +1
    Webové síťové nástroje: http://nettools.mzettik.cz (pracuje se na tom - pomalu :-) )
    mikirc avatar 27.1.2010 11:10 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    :D to bychom se vratily do dob komunistu nebo kterych, kdy bychom vyslaly par lidi do sveta a ti by nam pres radio ci telefon podavali informace co se deje ve svete :D
    Byl jednou jeden...
    27.1.2010 18:27 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ved ide o nepriatelske staty, na ktore bolo vyhlasene embargo a SF je v USA a musi sa riadit USA zakonmi. Ostatne staty pristupovat na SF mozu.
    Jendа avatar 27.1.2010 17:13 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Bolo nacase, ze im to zablokovali(teda aj Cine), pretoze vela aj komercnych software je zalozenych na open-source. A asi bude aj vojensky.
    A víš, čím američtí pedofilové komprimují dětské porno?! Mencoderem!!!
    drc avatar 27.1.2010 10:49 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Zajimalo by me jestli to nebylo mozne obejit jenom blokovanim urcitych sekci -- napriklad tech, ktere maji co spolecneho s sifrovanim. (Protoze prave o vyvoz sifer skoro jiste jde.)

    P.S. SF zcela chápu (taky by semi kvůli takové věci nechtělo jít bručet) -- otázka je, jestli se opět nejedná o sadu zákonů, které trochu zaspaly "vynález internetu".
    27.1.2010 11:10 Lord
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Ale prd. O šifrování vůbec nejde. Pokročilé šifrovací algoritmy nejsou stejně veřejné. A ty ostatní se dají stáhnout tak jako tak.

    Tady jde o zvykání demokratické části společnosti na myšlenku, že jsou zde skupiny, kterým je správné něco odepřít. Pak se mnohem snáze zdůvodní vlastním občanům např. odmítnutí léčby rakoviny lidem nad 70 let. :-(
    27.1.2010 12:01 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    "Pokročilé šifrovací algoritmy nejsou stejně veřejné."

    Opravdu? Podle mě když něco zašifrujete třeba TrueCryptem (a nenecháte si odchytit heslo), tak je to zašifrováno s velkou rezervou dost pokročilým algoritmem na to, aby to nerozšifroval na dnešních počítačích nikdo od Policie ČR přes Katedru algebry na MFF až po CIA.
    Heron avatar 27.1.2010 12:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Přesně tak. Na šifrovací algoritmy se vypisují veřejné soutěže také z toho důvodu, aby bylo co nejvíce oponentů (kteří pak zkouší daný alg. rozlousknout, což je velký úspěch pro daného kryptoanalytika). Dobrý algoritmus není založen na tom, že ho někdo nezná (falešné bezpečí), ale na tom, že jej pokud možno nelze rozlousknout v dostupném čase.
    27.1.2010 11:15 Ruthion
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Jde spíše o to, že žádný stát nemá zájem podporovat svého nepřítele a proto v mnoha státech jsou zákony, které obchodování s nepřítelem zakazují nebo omezují internet neinternet. U OS projektů by mělo záležet pouze na licenci, pod kterou jsou šířeny. Pokud licence není kompatibilní s právem některého státu, nastává problém, zvláště u projektů v tomto státě hostovaných nebo u přispěvatelů (může američan legálně přispívat do projektu, který je hostován v Rusku a je k dispozici i v Severni Koreji ? Může američan založit takový projekt ? Může číňan přispívat do projektu Tor ?). Jenže ... lidi chtějí programovat a užívat programy. Babrání se s licencemi bývá na obtíž a málokdo chce kromě způsobů licencování před zahájením projektu studovat i zákony X cizích zemí, aby zjistil, kde má projekt hostovat.
    27.1.2010 11:33 Lord
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    A zejména podporovat svobodné myšlení a volnost vlastních občanů. :-) Krásným příkladem je Austrálie. :-(
    27.1.2010 13:41 http://volani.webnode.cz/
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Já zatím ničím nepřispívám, ale ze SF.net často stahuju. Odkud mám stahovat svobodné aplikace nyní? GNUnet mi ve windows padal :(
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.1.2010 13:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    ...to bude operačním systémem :-D Mimochodem, jsi z Koreje, Libie, nebo od kud?
    27.1.2010 15:11 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Jsem pro to spustit nějakou internetovou vlnu ve stylu "BOYCOTT SOURCEFORGE!". Spoléhat se na hosting svobodných projektů v nesvobodné zemi jako je USA opravdu nejde. Zajímavé ale je, že např. Google pokud vím přístup k code.google.com nijak podle zemí neomezuje.

    Fsck off Sourceforge!
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    27.1.2010 16:14 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Check again : http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_open_source_software_hosting_facilities a http://code.google.com/projecthosting/terms.html. Cuba, Iran, Libya, North Korea, Sudan, Syria

    Jaké fsck off SF? Snad fsck off USA, SF skutečně nemůže za to že pokud by nechalo přístup tak půjde management do vězení a firmu kvůli pokutám zruší, za to můžou stupidní zákony. Je jenom potřeba poukázat na to jak směšně tyto zákony vypadají když se na ně podíváme ve světle kritiky která proudí z USA na nesvobodné režimy v Číně a na jejich cenzuru internetu (a to že tamním disidentům radí používat TOR apod. ... hmm).
    Grunt avatar 27.1.2010 16:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Je jenom potřeba poukázat na to jak směšně tyto zákony vypadají když se na ně podíváme ve světle kritiky která proudí z USA
    Takové posměšky na adresu USA fakt žeru. Jen aby se nakonec ještě neukázalo, že ekvivalenty těchto listů platí i u nás (a to klidně i skrze EU) a jediný rozdíl je v tom, že u nás se o tom neví a že se o tom u nás nemluví a platí tak nějak potají.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    27.1.2010 18:41 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    O tom že podobné zákony platí i u nás nemám iluzi. A i pokud neplatí, tak případně zaletí představitel spřátelené vlády a upozorní nás že export Tamary/Věry do Číny není ta nejlepší věc kterou bychom mohli udělat a my to pochopíme.

    Což ale nemění nic na tom že mě štve jak dvojaká je politika USA (a nemyslím jen v tomhle případě, zrovna včera jsem si četl o Operaci Cyclone a sponzorování Afghánských Mudžahedínů CIA a tom jak si vpodstatě proti sobě USA trénovalo teroristy (nebo jinak řečeno, bojovníky kterým také trošku leží na srdci zájmy národa a ne jen peníze)). Ale co mi na tomto omezení vadí asi nejvíc je to že jsou na něm byti opět ti nevinní, prostí občané země kteří s jejím vedením nemohou nic udělat (a nedělám si iluze že by tam mohlo fungovat něco jako mírumilovná sametová revoluce), vedení si nějak poradí a je vpohodě. Nemluvě o tom že když by tam někdo chtěl skutečně software dostat tak ho holt vydá jako knihu se zdrojovými kódy a pak ji tam vyveze a nikdo necekne ani ň (tak jako se stalo v případě PGP).
    27.1.2010 17:01 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Aha, koukám máš pravdu, mě to připadalo divný že by si Google na ty jejich stupidní zákony dovolil kašlat. Jak píšu pro svobodný software hosting jedině mimo nesvobodné USA.

    Fsck of SourceForge, protože je to americká firma podřízená těmhle stupidním americkým zákonům, takže nepoužitelná pro hosting svobodného software. Já vím že jejich vina to není, ale to mě nezajímá, prostě pro hosting svobodného software je SorceForge naprosto nevhodná.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    27.1.2010 17:55 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Zásadní rozdíl je v tom, že Čína cenzuruje směrem dovnitř, zatímco USA ven… :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.1.2010 00:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    To se mi nezdá, to by pak v USA mohli poslat čtvrtku národa do krimu, protože na svůj web neznemožnili vstup severokorejcům...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.1.2010 20:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    ...a jak mám já jako malej smradlavej američan, kterej ví hovno jak ten celej internet funguje zablokovat přístup na svůj web třeba z íránu??????? ha! :-D
    Drom avatar 30.1.2010 00:50 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Malej smardlavej american nema web, ale blog na nejakym bogovacim serveru a tam je takova ficura uz integrovana (aby je nikdo neobvinoval z terorismu) :D
    =^..^= AmigaPower® avatar 30.1.2010 10:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    LOL! :-D To je fakt, bééé, bééé, víc jetelééé... .. . :-D
    Grunt avatar 27.1.2010 16:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SourceForge.net blokuje uživatele z některých zemí
    Docela dost mě zaujaly ty listy zakázaných osob a entit. Ano jsou tam kdejací Arabáči, ale:
    ALL PORTS, INCORPORATED
    3911 KILLAM AVENUE, NORFOLK, US
    
    CHINA,
    PEOPLE'S
    REPUBLIC OF
    13 Institute, China Academy of Launch Vehicle
    Technology, (CALT), a.k.a. 713 Institute or Beijing
    Institute of Control Devices.
    For all items subject to the
    EAR.
    See ?744.3(d) of this part.
    66 FR 24265,
    5/14/01.
    
    33 Institute, a.k.a. Beijing Institute of Automatic
    Control Equipment.
    For all items subject to the
    EAR having a classification
    other than EAR99 or a
    classification where the
    third through fifth digits of
    the ECCN are "999", e.g.,
    XX999.
    See ?744.3(d) of this part.
    66 FR 24266,
    5/14/01. 
    
    35 Institute, a.k.a. Beijing Huahang Radio
    Measurements Research Institute.
    For all items subject to the
    EAR having a classification
    other than EAR99 or a
    classification where the
    third through fifth digits of
    the ECCN are "999", e.g.,
    XX999.
    See ?744.3(d) of this part.
    66 FR 24266,
    5/14/01.
    
    Christof Schneider, Margaretenweg #10, 42929
    Wermelskirchen, Germany.
    For all items subject to the
    EAR.  (See ?744.11 of the
    EAR).
    Presumption of denial.
    74 FR 35797, 
    7/21/09.
    
    Takové listy můžou být dost nebezpečné i s uvedením důvodu, ale ještě k tomu bez uvedeného důvodu (a nebo jen neumím hledat)? Klidně by to mohlo být zneužito k eliminaci nepohodlných osob, ale klidně i zemí (na DMCA a rtmpdumper nezapomínejte).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.