abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 1.12.0 dynamického programovacího jazyka Julia (Wikipedie) určeného zejména pro vědecké výpočty. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání. Aktualizována byla také dokumentace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Bezpečnostní upozornění

    V Redisu byla nalezena a v upstreamu již opravena kritická zranitelnost CVE-2025-49844 s CVSS 10.0 (RCE, vzdálené spouštění kódu).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:00 | IT novinky

    Ministr a vicepremiér pro digitalizaci Marian Jurečka dnes oznámil, že přijme rezignaci ředitele Digitální a informační agentury Martina Mesršmída, a to k 23. říjnu 2025. Mesršmíd nabídl svou funkci během minulého víkendu, kdy se DIA potýkala s problémy eDokladů, které některým občanům znepříjemnily využití možnosti prokázat se digitální občankou u volebních komisí při volbách do Poslanecké sněmovny.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Společnost Meta představila OpenZL. Jedná se o open source framework pro kompresi dat s ohledem na jejich formát. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:33 | IT novinky

    Google postupně zpřístupňuje českým uživatelům Režim AI (AI Mode), tj. nový režim vyhledávání založený na umělé inteligenci. Režim AI nabízí pokročilé uvažování, multimodalitu a možnost prozkoumat jakékoliv téma do hloubky pomocí dodatečných dotazů a užitečných odkazů na weby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.10. 18:11 | Nová verze

    Programovací jazyk Python byl vydán v nové major verzi 3.14.0. Podrobný přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    7.10. 16:33 | IT novinky

    Bylo oznámeno, že Qualcomm kupuje Arduino. Současně byla představena nová deska Arduino UNO Q se dvěma čipy: MPU Qualcomm Dragonwing QRB2210, na kterém může běžet Linux, a MCU STM32U585 a vývojové prostředí Arduino App Lab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    7.10. 15:55 | Nová verze

    Multiplatformní open source voxelový herní engine Luanti byl vydán ve verzi 5.14.0. Podrobný přehled novinek v changelogu. Původně se jedná o Minecraftem inspirovaný Minetest v říjnu loňského roku přejmenovaný na Luanti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.10. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.10 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.10. 23:55 | Komunita

    Ubuntu 26.04 LTS bude (𝕏) Resolute Raccoon (rezolutní mýval).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (38%)
     (46%)
     (15%)
     (17%)
     (21%)
     (15%)
     (17%)
     (15%)
     (15%)
    Celkem 198 hlasů
     Komentářů: 13, poslední včera 07:41
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    freshmouse avatar 15.4.2008 21:05 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    To nejde poznat. Kdyby byly aspoň živé...
    15.4.2008 21:06 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Ten Paroubek neni tak blbej, když mluví o vládě s marťanama. Stačilo pár měsíců počkat a jsou tady :)
    freshmouse avatar 15.4.2008 21:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Třeba nám k tomu zítra něco řekne... na tiskovce, jak tak jinak, že... :-)
    JiK avatar 15.4.2008 21:21 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    napred si musi nechat udelat pruzkum, aby vedel jake zasadove stanovisko ma zaujmout.
    freshmouse avatar 15.4.2008 21:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Tohle zařizují Tvrdík s Dimunem, Paroubek to jen interpretuje. :-)
    16.4.2008 08:25 vlasta neubauer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    no jasně. číslo sedm je Aštar Šeran :)
    15.4.2008 21:11 alvyn | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Kua, díky za noční můry :)
    Heron avatar 15.4.2008 21:20 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    nebudou blonďatý modrovoký hoši v těžkejch botách

    Tak to je ovšem škoda.

    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 21:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Kdo ti brání v rozletu? ;-) Vitípej si fotky ze stránek národního odporu a hurá na věc! :-D ...AFA má taky slušnou databázi ;-)
    Heron avatar 15.4.2008 21:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Obávám se, že můj díl avatarů by byl nejen odstraněn z titulní stránky (vzhledem k tomu, že se to stalo tobě s naprosto normálním zápiskem), ale poprvé v historii portálu by byl i redakčně smazán.

    PS: na fotky kluků nepotřebuju národní odpor, fotek tu mám tuny, ale dík za nápad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 22:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    :-D to máš asi pravdu, stačí se dotknout slova "penis" a mizíš v nenávratnu :-D Navíc by se do diskuze o NS avatarech mohl ve*rat všudypřítomný lapač "extremistů" pan Kopečný a on už by se o odstranění nevhodného materiálu určitě postaral... :-D
    Heron avatar 15.4.2008 22:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    jj, když se dotkneš penisu, to se dějou věci
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 23:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.4.2008 22:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    že se to stalo tobě s naprosto normálním zápiskem
    Že tě to baví za každou cenu takhle lhát.
    Heron avatar 15.4.2008 22:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version

    Chceš tvrdit, že se tak nestalo?

    Ano, měl jsem vypnutou položku "Zobrazovat všechny zápisky" a to proto, že jsem o ní nevěděl (a byla default nastavena na NE). Což ale nevysvětluje, proč zrovna tento zápisek byl vyřazen, přestože neporušil pravidla:

    Administrátoři mohou zakázat zobrazování některého zápisku z blogu na titulní stránce. Typicky se to děje u provokací, urážek nebo tapetování. Toto nastavení způsobí, že na titulní stránce uvidíte všechny zápisky.

    Takže máš příležitost (jako admin) se k tomu vyjádřit, protože na tento můj dotaz nikdo zatím neodpověděl.

    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.4.2008 22:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Stalo, ale není to "naprosto normální zápisek". Řekl bych, že neodpovídá místním standardům. Očividně máš ale na všechny místní zvyky negativní názor, takže nemá moc cenu o tom diskutovat.
    Heron avatar 15.4.2008 23:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    No já naopak diskutuji velmi rád, ale nějak není snaha protistrany.

    Možná se na to díváš moc černobíle, ale já rozhodně nemám nic proti zvykům. Ty totiž nejsou definovány. Jde mi o pravidla (pokud byla stanovena) a o jejich dodržování. Vždy budu upozorňovat na porušování pravidel, která si někdo sám sobě stanoví. Můj séf by mohl vyprávět.

    V tomto případě stanovená pravidla porušena nebyla. Ptám se, co je na tom zápisku "nestandardního"? Nebo naopak, co to je "standardní" zápisek? Jeden by čekal, že na linuxovém portále je standardní zápisek o Linuxu. Hmm, pohled na titulní stranu mě utvrzuje v omylu. Tak co je na tom zápisku ještě jiné? Anketa? Hmm to taky ne. S autorem tu také nejsou problémy. Počet hrubek? No to lehce překonám i tímto komentářem. Tak téma? Ale to přece neporušilo stanovená pravidla.

    Ten zápisek může tak akorát namíchnout ženy, které si nemají s čím povídat, ale věřim, že anička a linn si poradí jinak.

    Jako já chápu, že s daným tématem může mít leckdo problémy. Jenže pravidla neporušuje. A pokud by i tento neutrální a neurážlivý blogpost měl být nezobrazen na titulní stránce, tak by muselo následovat mnoho a mnoho dalších zápisků. A o to mi jde. Pravidla by měla být pro všechny stejná. Nejsou. A na to budu upozorňovat vždy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2008 00:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Pravidla by měla být pro všechny stejná.
    ...souhlasim, v inkriminovaném zápisku nešlo o žádné vulgarismy, hnusárny atp. byla to prostě taková snadno pochopitelná "srandička". Kdyby se jednalo o některou z mích vyloženě opileckých perel, tak bych se tim ani nezabejval ale "povídáte si se svím penisem?" je trochu něco jiného.

    Ještě by mně z čistě technickýho hlediska zajímalo, jestli na těch blogách sedí člověk cenzor výhybkář, který případný "nevhodný" zápisek označí (spí někdy?), nebo je na to nějakej script reagující třeba na "vagínu", "penisa" nebo třeba "m*dání"???
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.4.2008 23:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Vždy budu upozorňovat na porušování pravidel, která si někdo sám sobě stanoví.
    Pravidla jsou volná a vše se rozhoduje jednotlivě. V pravidlech taky není, že se budou mazat příspěvky, kde jsou jen samá sprostá slova (Tímto zdravím jisté(ho) uživatele Toru) - to ti taky vadí?
    Pravidla by měla být pro všechny stejná. Nejsou. A na to budu upozorňovat vždy.
    Kdo je autorem nerozhoduje.

    Pokud se ti nelíbí naše rozhodnutí, zakaž si v nastavení filtrování zápisků na HP. Nicméně místo na HP je výsada, nikoliv samozřejmost.
    AltOS avatar 16.4.2008 00:36 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Ale no tak... Vzdyt jiste dost lidi si ABC cte mimo zakladnich linuxovych/UNIXovych novinek, taky kvuli koncentraci jiste "vyssi, ci odlisne urovne" uzivatelu, tj. jejich nazoru (no, ne mejch :-D ). Proc se bat trocha "kosilateho", az "ulepeneho" humoru mezi lidmi, co to povetsinou snesou - negativni nazory na takova temata jsem videl pouze od nekolika malo lidi, zbytek se bud smeje, nebo drzi hubu a krok.

    Pochopitelne je tvoje, i ostatnich adminu pravo mazat vse, co se IYO sem nehodi.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 16.4.2008 13:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Pochopitelne je tvoje, i ostatnich adminu pravo mazat vse, co se IYO sem nehodi.
    Nic se nemazalo, pouze se zápisek skryl z homepage - ve výpisu blogů byl i nadále.
    AltOS avatar 16.4.2008 14:42 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Nic se nemazalo, pouze se zápisek skryl z homepage - ve výpisu blogů byl i nadále.

    Ano, takhle jsem to myslel, ale nejak jsem se prapodivne vyjadril. :-)

    Je to ale jedno, jen jsem placnul svuj nazor. ;-)
    kap avatar 15.4.2008 21:35 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Už když jsem viděl od koho zápisek pochází, bylo mi jasný, že půjde o kočky :) Btw, některý z nich působí na pohled trochu vycpaně.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 21:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    :-D to jsem rád že jsem tak snadno identifikovatelnej :-D
    kap avatar 15.4.2008 21:39 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Nj, od nikoho jenýho jsem tady zatím o kočkách nic nečetl, nebo aspoň ne o 4-nohejch :)
    kap avatar 15.4.2008 21:43 kap | skóre: 10 | blog: The Bro Code
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    *Myslel jsem o dvou nohejch :)
    15.4.2008 21:52 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    to je co za krysy? ved to je horsie ako niektore psy
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 22:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    ...ááá pán je znalec, asi uznávanej estét :-D :-D :-D
    belisarivs avatar 15.4.2008 23:04 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    No, ja s nim docela souhlasim. Vzdyt vypadaji jak reklama na koncentrak.

    Bafnout na me nektera v noci, tak mam blato na hristi ani nevim.
    IRC is just multiplayer notepad.
    =^..^= AmigaPower® avatar 15.4.2008 23:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Doporučuju navštívit nějakou výstavu ;-)
    AltOS avatar 16.4.2008 00:06 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    No ja nevim, vemu debatu do extremu (pouze hypoteticky), ale kdybych byl koucour s lidskym rozumem, tak si mozna necham rict. Copak bys nepichal nejakou mladou "vychrtlou" (proste hubenou) kundi*cku jen pro to poteseni z toho, ze muzes, a ktera po tobe v pripade "nehody" nebude chtit alimenty?

    To Amigapower: fakt by me zajimalo, co se ti na tehle kocicich Kate Mosses libi... slecnu mas dobre stavenou, co jsem tak koukal. ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 16.4.2008 00:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    jde hlavně o povahu a pak samozřejmě o to, že jsou to děsný ufouni ;-)
    AltOS avatar 16.4.2008 08:49 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Ahaaa, tak to jo. Povaha vskutku zajimava.

    Nicmene jsem se nejdprve leknul nazvu serveru - Chilli Chilli je (nebo aspon byla) sit restauraci v Emerice... :-)
    16.4.2008 09:35 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    Pokud budete pracovat na počítači lehnou si vám na klávesnici nebo alespoň před monitor,
    Nahodou, tohle sedi i na siamku:-) Kocour se mi natahnul bud na stul pred klavesnici, nebo mi aspon musel lezet na kline:-)
    frEon avatar 16.4.2008 00:06 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    ufo, ufo, ufo, ufo, ufo, ufo, ufo, ufo, ufo
    Talking about music is like dancing to architecture.
    16.4.2008 05:30 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version

    Vidím to na jednu správnou odpověď, ale s odřenýma ušima. Pravděpodobnost, že při náhodném tipování netrefím ani jednu tu mrchu je 0,35, pravděpodobnost, že trefím právě jednu je 0,39. V obzvlášť dobrý den pak dvě, 0,19. Zbytek těch pravděpodobností nestojí za řeč :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2008 18:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    prosím o tipy ;-)
    16.4.2008 10:17 latrína.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Avataři - hard core version
    krystepane, to jsou teda zrůdičky:)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.