abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 2025.2 linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:33 | Komunita

    Dánské ministerstvo pro digitální záležitosti má v plánu přejít na Linux a LibreOffice [It's FOSS News].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 09:22 | Komunita

    V úterý Google vydal Android 16. Zdrojové kódy jsou k dispozici na AOSP (Android Open Source Project). Chybí (zatím?) ale zdrojové kódy specifické pro telefony Pixel od Googlu. Projekty jako CalyxOS a GrapheneOS řeší, jak tyto telefony nadále podporovat. Nejistá je podpora budoucích Pixelů. Souvisí to s hrozícím rozdělením Googlu (Google, Chrome, Android)?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    12.6. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.101 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.101 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    12.6. 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (32%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 263 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    KOMIX - Ouija

    29.10.2022 10:09 | Přečteno: 1438× | KOMIX

    Znakovou sadu ouija znáte? :-)

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    KOMIX - Ouija, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Petr Tomášek avatar 29.10.2022 12:22 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    "good bye" :-D
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Jendа avatar 29.10.2022 14:25 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Ne, ano, ne… ze strojově čitelného obrázku s textovou vrstvou přepsáno: 0100000101010011010000110100100101001001
    JiK avatar 31.10.2022 18:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    vy, co chodite na ruzne sifrovaci hry, co je to po prevodu z binarniho kodu?
    31.10.2022 18:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    ASCII
    30.10.2022 10:49 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Musim se podelit o hrozny zazitek se startem InteliJ IDEA. Fakt desny zazitek. Trosku to prikraslim pro nektere uzivatele. Za mne jinak spokojenost vzhledem k velikosti projektu a vykonu CPU.

    Stahnul jsem si projekt openhab-addons - pro chytrou domacnost. 4.3 GB workspace. 2,3 milonu radek zdrojove kodu dle sloccount. To odpovida velkemu projektu. Klidne korporatnimu.

    Povypinam 128 ze 132 CPU. Zbydou mi pouze 4 CPU bezici na max 4.2 GHz. CPU z roku 2019.

    Spustim build pres maven bez paraelizace.

    Build trva i se stazenim vseho mozneho z internetu asi 56 minut. Povypinal jsem testy. Mozna, ze jsem mel vypnout i nejaky ten checkstyle. Toto fakt trva napoprve hodne dlouho.

    Pak import projektu do InteliJ IDEA za 5:30. Vse naindexovano.

    No a start InteliJ IDEA 2022.1 15 vterin. Hrozne, ze ano k velikosti projektu. Da se s tim normalne delat. Mohlo by to byt lehce sviznejsi, ale skakani pismen a kursoru a podobne veci se nekonaji.

    OS: Linux bez antiviru. m.2 SSD. Stacilo mi v OS s par dalsimi aplikacemi asi 10GB RAM a to mam v IDEA v nastaveni nejakou pamet navic. Podle mne by to IDEA na nejake prohlizeni zdrojaku a editaci do 2GB RAM dala.

    Co mam zkusenosti od lidi Windows a s pouzivanim antiviru, tak jde vykon nasobne do haje. Klidne i 50-75% vykonu.

    Samozrejme, ze cim vice jader a tak tim to bezi i 4-10x rychleji. Ale to pro tento pripad nechceme.

    Opravu nevim, jak jsem takovou katastrofu mohl prezit. 3x fuj, at zapadnu do kolektivu.

    gf

    Max avatar 30.10.2022 20:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Jsem myslel, že OpenHAB je out a teď letí HA?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    31.10.2022 13:08 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Co leti to nevim. Me zajimal pouze vetsi projekt a rychlost prace s nim. A podporovana zarizeni okolo chytrych domacnosti.

    openHAB jsem kupudivu nasel jako zpravicku na abicku.

    Jak se projekty hybou openHAB nebo home-assistant, tak to podle mne pujde mozna dohledat podle poctu stazeni. S jistotou bych se ale podival na github.com na polozky v menu 'Insights' u konkretnich projektu. Treba commit-y. Nebo jednoduse stahnout projekty pres git a spustit si na tom gitstats aplikaci. Zde by melo byt videt, jak jsou projekty aktivni a melo by to jit porovnat.

    gf
    Max avatar 31.10.2022 15:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Já to ale takto nemyslel. Myslel jsem to spíše jako obecný dotaz, proč jsi použil openHAB. Zatím, co jsem kde sondoval, tak HA na tom začíná být lépe (rychlejší vývoj, méně náročné, širší podpora apod.).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    31.10.2022 11:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    No a start InteliJ IDEA 2022.1 15 vterin. Hrozne, ze ano k velikosti projektu.
    Jo, to je docela hodně no. Pokud je řeč opravdu jen o otevření (ne indexaci), to by takhle dlouho trvat nemělo, zejména na silném HW a rychlém disku. Velikost projektu tohle IMO neospravedlňuje.

    Co se týče buildu, samozřejmě je pochopitelné, že stahování něco trvá. Samotná kompilace javy mi nikdy nebyla jasná - co tam proboha javac tak dlouho vymýšlí? Žádnou dramaticky hustou statickou analýzu nedělá a optimalizovaný kód taky negeneruje...
    31.10.2022 12:49 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Puvodni muj komentar byl o tom, ze jsem se snazil desitky minut nebo minut otevirat projekt v IDEA na simulovanem slabem HW. Bohuzel se mi to nepovedlo. Asi delam neco spatne.

    Napadlo mne, ze bych si mohl jeste koupit stary pocitac za 2-3 tisice s pevnym diskem a kvalitnim antivirem a ozkouset to. Ale prijde mi to jako vyhozene penize zrovna kdyz jsem videl hodne pekne kabaty.

    Pokud chcete neco rychlejsiho, tak mohu doporucit editor VIM/Emacs. Par mesicu jsem v tom zkousel delat Javu a byla to jedna z nejvetsich blbosti za muj profesionalni zivot. Jasne, ze nejake rezervy v SW na vyvoj (v IDE) jsou. Ale hodne se to zlepsuje i s HW. To, ze to neni hned, mne nepali a ani nepotrebuji mit hned nejlepsi vysledky. Otevreni IDE za 1s a spusteni testu za dalsi vterinu a tak dale.

    Jasne, ze asi existuji lepsi jazyky co se tyce rychlosti. Bohuzel ty fronty dodavatelu s temi lepsimi programovacimi jazyky pred branami korporatu ne a ne videt. Nikdo nerekne ale proc tomu tak neni.

    gf
    31.10.2022 14:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Pokud chcete neco rychlejsiho, tak mohu doporucit editor VIM/Emacs. Par mesicu jsem v tom zkousel delat Javu a byla to jedna z nejvetsich blbosti za muj profesionalni zivot.
    Je to tak, s Javou je člověk víceméně odsouzen k používání IntelliJ nebo Netbeans...
    31.10.2022 21:39 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Ja jedu Eclipse (pro Javu SE), vzdycky mi prislo rychlejsi.

    Ale nastupujici generace bez problemu pouziva VS Code. Asi jim Idea i Netbeans prijdou malo nenazrane.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    1.11.2022 17:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Ale nastupujici generace bez problemu pouziva VS Code. Asi jim Idea i Netbeans prijdou malo nenazrane.
    To jsem já no :-D Ono to ale je překvapivě poměrně svižný - rychlejší než Idea. Aspoň teda tak jak to mám nastavený já.

    Ale Javu/Kotlin v tom nedělám, protože nevim o tom, že by to mělo dobrou podporu... Ty znáš někoho, kdo v tom dělá Javu?
    1.11.2022 09:37 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    No a start InteliJ IDEA 2022.1 15 vterin. Hrozne, ze ano k velikosti projektu.
    Jo, to je docela hodně no. Pokud je řeč opravdu jen o otevření (ne indexaci), to by takhle dlouho trvat nemělo, zejména na silném HW a rychlém disku. Velikost projektu tohle IMO neospravedlňuje.
    V podstatě se provádí "zrychlená" indexace aby se detekovaly všechny změny a případně provedla i "plná" indexace.
    Co se týče buildu, samozřejmě je pochopitelné, že stahování něco trvá. Samotná kompilace javy mi nikdy nebyla jasná - co tam proboha javac tak dlouho vymýšlí? Žádnou dramaticky hustou statickou analýzu nedělá a optimalizovaný kód taky negeneruje...
    Samotná kompilace je zanedbatelná položka. Overhead javac (spuštění binárky, otevření všech souborů pro kompilaci, indexace všech knihoven - což jsou zip soubory) může být až řádově sekundy (víc na pomalém disku, ještě mnohem víc na korporátním Windows s antivirem...), ale pořád je to většinou ta nejmenší část celého buildu.
    Gréta avatar 1.11.2022 11:25 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    jj víc lepčejší vládnout v pekle než sloužit v nebi :P :P :D ;D
    31.10.2022 12:52 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    COBOL v ASCII... To je nejakej renonc, ne?
    Bystroushaak avatar 7.11.2022 16:12 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    1.11.2022 09:46 Heretik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija
    Hloupé děti. Ani blbej vtip neuměj udělat pořádně...

    COBOL byl přece v řádném EBCDIC, dávno předtym než se narodil ten ubohý potrat ASCII. Tyhle dnešní děti co si řikaj ajťáci BCD aritmetiku v procesoru v životě neviděly, žejo...
    Gréta avatar 1.11.2022 11:24 Gréta | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Ouija

    si navopak myslim žese hovorkoj tamten vyvolávací ritulál jakože poved :D :D ;D ;D

    btw toje asi jedno jaká znaková sada je namalovaná na tý jouja tabulce když se to pak ztý destičky stejně asi ňák přepisuje ne :O ;D nvm duchy se mi jakoby nikdy nepovedlo vyvolat tak nevim jak se to dělá :D :D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.