abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:44 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 14.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:11 | Zajímavý projekt

    Just the Browser je projekt, 'který vám pomůže v internetovém prohlížeči deaktivovat funkce umělé inteligence, telemetrii, sponzorovaný obsah, integraci produktů a další nepříjemnosti' (repozitář na GitHubu). Využívá k tomu skrytá nastavení ve webových prohlížečích, určená původně pro firmy a organizace ('enterprise policies'). Pod linuxem je skriptem pro automatickou úpravu nastavení prozatím podporován pouze prohlížeč Firefox.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 16:44 | Nová verze

    Svobodný multiplatformní herní engine Bevy napsaný v Rustu byl vydán ve verzi 0.18. Díky 174 přispěvatelům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    15.1. 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.1. 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    15.1. 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (5%)
     (0%)
     (10%)
     (20%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (41%)
    Celkem 478 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník

    KOMIX - Louvre

    10.11.2025 01:17 | Přečteno: 1281× | KOMIX

    Muzeum Louvre používalo coby heslo kamerového systému slovo Louvre. :-)

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.11.2025 06:21 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    C'est ça la France
    Max avatar 10.11.2025 10:34 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Best practice je velké, malé, číslo a speciální znak. Takže správně by mělo být Louvre*1234 :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.11.2025 11:24 korektny_kon_bateriovej_sponky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Bolo by slavnejsie nez "NBUSR123"?
    Max avatar 10.11.2025 11:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Tak Slováky asi nic nepřekoná. Jen co vím, tak:
    • 2x si nechali lohnout národní doménu až do třetice všeho dobrého skončila u marketingové zahraniční firmy
    • Smáznutý celý registr nemovitostí a absence záloh + veřejné lhaní, že zálohy jsou a obnova není problém
    • Leaknutí databáze všech obyvatel včetne privátních informací
    • "NBUSR123" a propojený kabel ve sněmovně, kterou vyřadil asi na týden, jsou jen další třešničky :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.11.2025 13:28 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    2x si nechali lohnout národní doménu až do třetice všeho dobrého skončila u marketingové zahraniční firmy
    Co prosim?

    Zbytek je pravda dokazujici, jak stat neni schopen nic efektivne a dobre delat.
    Max avatar 10.11.2025 16:21 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Koukám, že máš mezery ve vzdělání :D. Tak tady máš dozvdělávací materiál: Příběh domény .SK, aneb krádež za bílého dne.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 10.11.2025 16:25 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Jinak na té slovenské národní doméně je vidět, že když není konkurence, tak ani soukromníka nic netlačí k inovacím a celé to jde do kopru.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.11.2025 10:32 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    To, ze registrator netlaci nasilne dnssec tak, jako se to deje jinde, znamena, ze to jde do kopru? Za mne opravdu ne...
    Max avatar 11.11.2025 11:04 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Psal jsem o SK-NIC, aby nedošlo k mejlce. Ti jeli papíry, neměli podporu dnssec vůbec nikde, nešlo se registrovat napřímo z ciziny atd. Až když zaklekl tvůj nenáviděný stát, tak to prodali, aby na to nemuseli sahat a vyvíjet. Do té doby bylo SK ohledně domény v pravěku.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.11.2025 11:58 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Bylo to opravdu tak spatne? Domeny pres proxy rega slo registrovat bez problemu... Dnssec sam o sobe zadnou bezpecnost neznamenal v te dobe, takze pro koncoveho uzivatele se nejednalo o vyhodu. Ze meli stary web? To mi bylo jedno. Ze byl dostupny csv seznam se vsemi domenami? To bylo jen dobre. ;-)
    Max avatar 11.11.2025 14:37 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    To tvý nesmyslný obhajování odpadu, jen aby ti tvá ideologie seděla do karet, to je hodně lol.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.11.2025 14:48 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Ale to neni nejake nasilne obhajoba, aby to sedelo do karet. Klicove pro mne bylo, ze SK domeny mi proste fungovaly. A ano, radsi tak, jak to bylo tam, nez to, co je tady...
    Max avatar 11.11.2025 16:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Já dávám přednost kvalitě před fanatickou ideologií. Ale chápu, že ty to máš jinak. To je samozřejmě tvá věc.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    12.11.2025 10:06 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Respektuji... Ale mas opravdu pocit, ze ceska neziskovka nepodleha ideologii? Opravdu? Co treba ruseni webu na zaklade prosby od statu tim zpusobem, ze znasilnili sva vlastni pravidla? Coz bezuzdne tlaceni dnssecu? Co ten jejich routeroproject? :-D
    12.11.2025 17:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Máš pocit, že na Slovensku se nic takového stát nemůže? ;-)
    13.11.2025 11:02 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Obavam se, ze samozrejme muze :-D
    Max avatar 12.11.2025 18:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Já vím, že tobě je to prostě putna. Že by jsi byl děsně happy, jako to udělali na Slovensku, kde ze 4miliard EUR obratu měli 3 miliardy EUR zisk, nikde nic nedělali, nikde nic nevyvíjeli a všechno jim šlo do kapsy.
    Já jsem za CZ.NIC rád, mají hafec super projektů, které používá celý svět. Kromě super služeb, co dodávají, tak ČR i dobře reprezentují.
    Smát se tomu můžou jen hlupáci.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.11.2025 11:09 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    4miliard EUR obratu měli 3 miliardy EUR zisk
    ??? Ta cisla jsou odkud ???

    A jinak opravdu radeji dam svobodne penize komercnimu subjektu, ktery si s nimi nejak nalozi, nez jakemusi slepenci pravnickych osob, ktery je poveren statem ke sprave narodni domeny.
    mají hafec super projektů
    Tobe prijde ucelne a efektivni, ze si za penize zakazniku vymysleji neustale nove a nove kolo? Registracni system? Routovaci daemon? DNS server? DNS resolver? Aplikace pro postizene? Router? Bezpecnostni sondy? :-D Tyto veci jsou v opensource jiz nekolikrat implementovany!!!
    tak ČR i dobře reprezentují
    Slepenec pravnickych osob povereny statem ke sprave narodni domeny, ktery vyradi ze zony domeny na zaklade prosby od statu? To je podle tebe dobra reprezentace? jak by vypadala ta spatna?
    Max avatar 13.11.2025 11:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Milionu, ne miliardy, to by bylo opravdu hodně :D.

    Na jedné straně se ti líbí, když si firma stopí prachy pro sebe a do ničeho neinvestuje a na druhé straně ti vadí, že někdo si nedává malou domu a investuje je. Tobě fakt normálně jebe :D

    Dobrá reprezentace je, že jejich DNS server používá nejen nějvětší CDN síť na světě. Jejich registrační systém FRED je využíván nemálo státy. To, že byl Ondřej Filip jmenován do čela představenstva RIPE NCC je taktéž obrovská repre.
    To, že zachránili běžné smrtelníky a nakodili datovku a dělají tomu support, komunikují atd., to je také dost super.
    To, že si dělají vlastní globální analýzu provozu, útoků apod. a používají k tomu vlastní router, který tím pádem funguje jako sonda, to mi nepřijde jako špatný nápad, spíše naopak.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.11.2025 12:51 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Milionu, ne miliardy, to by bylo opravdu hodně :D.
    Ano, miliony jsou realne.. ;-)
    že někdo si nedává malou domu a investuje je
    Nelibi se mi zamestnavani zbytecnych lidi na vyvoj a veci okolo zbytecnych projektu.
    Tobě fakt normálně jebe
    Ne. Jen nemam rad slepenec pravnickych osob, ktery byl poveren statem... Nelze mluvit o trznim subjektu.
    Dobrá reprezentace je, že jejich DNS server používá nejen nějvětší CDN síť na světě. Jejich registrační systém FRED je využíván nemálo státy. To, že byl Ondřej Filip jmenován do čela představenstva RIPE NCC je taktéž obrovská repre.
    Jsem ochoten uznat, ze knot a fred jsou kvalitni produkty. To vsak neznamena, ze nejsou zbytecne. Jine a kvalitnejsi implementace existuji a jsou dokonce open source. A pan Filip, ze byl nekam jmenovan? Inu, dalsi funkce. Reprezentuje to jeho... Na tom, odkud prisel, opravdu nezalezi. To by Cesi, kteri se radi honosi vynalezy, bohatstvim, prumyslem a podnikanim obyvatelu Sudet, meli pochopit ;-)
    To, že si dělají vlastní globální analýzu provozu, útoků apod. a používají k tomu vlastní router, který tím pádem funguje jako sonda, to mi nepřijde jako špatný nápad, spíše naopak.
    Vazne? Mne to prijde ukazkovy priklad vyse zmineneho mrhani zdroji. Proc by proboha spravce domeny, ktery by se mel starat dejme tomu o par serveru a registracni system, mel vymyslet vlastni router, bezpecnostni software, analyzovat provoz, atd.? :-D
    Max avatar 13.11.2025 14:14 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Jaký dns server je prosím že výkonnější, než knot? A proč by provozovatel dns serverů a služeb nemohl vyvíjet dns server? To by měla dělat pekárna na rohlíky, nebo kdo?

    Proč má poskytovatel kritické infrastruktury státu sondy na detekci a trasování útoků? No, tak sorry, ale tuhle hru už dál hrát nebudu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.11.2025 14:30 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Nebavime se preci jen o vykonu, kde bind btw neni vubec spatny. Jde hlavne o robustnost, spolehlivost a bezpecnost... A zde je bind neotresitelnym hracem. ;-)
    A proč by provozovatel dns serverů a služeb nemohl vyvíjet dns server? To by měla dělat pekárna na rohlíky, nebo kdo?
    Proc? Protoze ten server byl jiz davno vyvinut a vyvijet dalsi je zbytecne paleni financi na lidske zdroje?
    Proč má poskytovatel kritické infrastruktury státu
    Ceho? Statu? Kdyz odhlednu od toho, ze stat je nelegitimni sam o sobe, a tedy nema mit nejakou kritickou infrastrukturu, pak predpokladam, ze klicove prvky opravdu nejsou zavisle na tom, zda funguje slepenec pravnickych osob. A to, ze se par debilu mozna nedostane na novinky v pripade nejakeho vypadku, je jejich chyba - pokud je to pro ne tak kriticke, maji si dat zaznam do hosts.. Ostatne jako ti, kteri chteli cist obsah webu, jejichz domeny byly vyrazeny ze zony na zaklade prosby, ze...
    No, tak sorry, ale tuhle hru už dál hrát nebudu.
    Asi to nema smysl. Pri vsim respektu k tve osobe musim konstatovat, ze zde neni sance se shodnout.
    Max avatar 13.11.2025 14:35 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Loool, tak to jo :DDD. Tady ví někdo o dns službách naprostou tušku a pojem "kritická infrastruktura státu" je mu naprosto cizí a i přes to má potřebu se k tomu vyjadřovat. No nic, díky za komedii, opět jsi pobavil :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.11.2025 14:56 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Uff. Ty mas pocit, ze ja rikam, ze cznic dela resolver? Ne, opravdu vim, ze oni se staraji prakticky jen o NS zaznamy. A ano, v pripade novinek by musel byt vypadek delsi diky cache resolveru po ceste, to uznavam.
    "kritická infrastruktura státu"
    Bohuzel tuseni mam. To, ze si to stat definuje ve sve legislative, aby tim legitimizoval buzeraci a dalsi zakazy, ja neuznavam. To, co si stat definuje jako kriticke, opravdu kriticke neni!
    14.11.2025 09:25 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    NIC resolver provozuje.
    14.11.2025 09:26 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Ano, dalsi jejich zbytecny projekt.
    Max avatar 14.11.2025 09:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    "...Ne, opravdu vim...", "...tuseni mam..."

    Tebe je pro abc škoda, zkus to v "Na stojáka"
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.11.2025 11:44 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Odmysleme si ten tvuj zakon o kyberneticke bezpecnosti, ci podle ceho vy etatiste definujete tu svou kritickou infrastrukturu "statu". :-D Mas pocit, ze provoz nejakeho resolveru, kterych je vsude 12 do tuctu, ma nejaky velky vyznam? A jinak prosim prestan urazet, dekuji ;-)
    Max avatar 14.11.2025 13:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Promiň, ale pokud tvrdíš, že když zkolabují ns první úrovně, tak se nic neděje, protože si doplníš záznam do hosts, tak sorry, ale na to už nic jiného říct nejde a je naprostá ztráta času na takový zhovadilosti cokoli psát.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.11.2025 13:49 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Uznavam, ze kdyby to cele lehlo na delsi dobu, tak to bude komplikace - vytikane cache resolveru, NS zaznamy nefunkcni... OK, muze to byt komplikace... Ale rec byla o "kriticke infrastrukture" statu... Pokud se bavime o tom, co je opravdu kriticke (ne podle zakona, ale podle faktickych dopadu vypadku), to prece rozhodne nespoleha a nesmi spolehat na servery slepence pravnickych osob...
    Max avatar 14.11.2025 13:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Když ti vypadnou NS první úrovně, začnou ti problémy do hodiny jako nic. Skončí emailová komunikace, komunikace s bankama, platby, renew certifikátů, jejich vystavování a milion dalších věcí. Nejdříve to začne jako náhodné výpadky a postupně to bude narůstat, až všechno přestane jít. Tvá úvaha s hosts je naprosto mimo, úplně scestná.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    14.11.2025 13:58 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Opakuji. Tohoto jsem si vedom. Uvaha s hosts byla jen vtipkem na novinky a cznic.. Asi se rozchazi tva a ma definice toho, co povazujeme za kriticke :-D
    Max avatar 14.11.2025 14:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    To, že se zastaví veškerý obchod, logistika, banky a další věci, to mi přijde dost kritické. Ani se nejspíše nikam nedovoláš.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 14.11.2025 14:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Jen dodám, že se tomu snaží předcházet, mají infrastrukturu po celém světě, asi ve 14 státech a v ještě větším počtu lokalit. Používají různé druhy OS (Linux, BSD apod.) i různé druhy DNS serverů (knot, bind a další).
    Musí tedy řešit DDoS, zřejmě musí komunikovat i s různými ISP kvůli případným odklonům útoků. K tomu se hodí mít sondy po celém světě na identifikaci kudy co útočí a teče. Vlastní router s takovou fcí je geniální řešení. Instalaci mají zadarmo, cena za koupi jim platí část nákladů, ne-li všechny.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.11.2025 21:28 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    tak pred 100 lety jsem mel par sk domen a ten voser co s tim byl za to nikdy nestal... toho idiota ktery ty domeny chtel jsem s tim poslal do hajzlu a vzhledem k hovnu co z toho mel se na to vysral a domeny neprodlouzil...
    12.11.2025 10:07 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Jiste, tva volba. Ja to tedy resil pres komercniho prostrednika a fungovalo to v pohode.
    Max avatar 13.11.2025 11:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Jeden je málo, chce to aspoň tři prostředníky a trojnásobnou cenu. To by tě uspokojilo ještě více. Zkus si koupit třeba cn, tu budeš mít rád. Zaplatíš si svýho prostředníka, doména nikdy nebude tvoje a nebudeš moci používat dnssec. Pro tebe samé výhody :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    10.11.2025 18:32 Peter Golis | skóre: 65 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Zabudol si na databázu pasov, obháňala to aj EÚ.
    Max avatar 10.11.2025 19:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Louvre
    Tak ona je to kontinuální snaha Slovenska mít otevřená data, i ta osobní. Jejich snaha neustávala ani za dob covidu (Coronavirus app reveals personal data, IT security firm found).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.