abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.7 multiplatformní digitální pracovní stanice pro práci s audiem (DAW) Ardour. Přehled novinek, vylepšení a oprav v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:22 | Komunita

    Vývojáři webového prohlížeče Ladybird dnes oznámili, že mění způsob vývoje. S blížícím se vydáním alfa verze přestávají přijímat veřejné pull requesty. Všechny otevřené veřejné pull requesty budou uzavřeny. Tým nedokáže garantovat bezpečnost AI generovaných pull requestů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:33 | Zajímavý software

    OpenLogi (GitHub) je open source náhrada aplikace Logi Options+ pro přizpůsobení myší od společnosti Logitech. Zatím běží pouze na macOS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za květen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    4.6. 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Úřad pro ochranu osobních údajů řeší desítky stížností na jednotné měsíční hlášení zaměstnavatele, které stát spustil počátkem dubna. Systém, jenž má firmám odlehčit od desítek formulářů, nejenže výrazně zatížil jejich účetní oddělení, ale docházelo v něm i k únikům osobních dat zaměstnanců k firmám, kde nepracovali. Podle ministerstva práce a sociálních věcí stála za problémem technická chyba. „Incident se týkal několika stovek

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    4.6. 10:46 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏, Bluesky) nová verze 22.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.6. 04:33 | Nová verze

    Vim Classic byl vydán ve verzi 8.3. Drew DeVault oznámil tento fork editoru Vim (verze 8.2.0148, tj. těsně před zavedením Vim9 skriptování) v březnu letošního roku. Důvodem forku bylo, že vývojáři editorů Vim a Neovim začali při vývoji využívat LLM.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    4.6. 03:44 | Komunita

    Open source konference DevConf.CZ 2026 proběhne 18. a 19. června v Brně na FIT VUT. Publikován byl program a spuštěna byla registrace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 19:44 | Nová verze

    Společnost JetBrains uvolnila verzi 2 svého open-source velkého jazykového modelu (LLM) pro vývojáře Mellum.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.6. 14:44 | IT novinky

    Probíhá konference Microsoft Build 2026. Microsoft představuje své novinky: kvantový čip Majorana 2, Surface Laptop Ultra a Surface RTX Spark Dev Box s NVIDIA RTX Spark, Intelligent Terminal, Coreutils for Windows (fork Rust Coreutils), AI modely MAI, AI agenta Scout, platformu pro agent-first zařízení Project Solara, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (12%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
     (31%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (15%)
     (26%)
    Celkem 1831 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek



    Vložit další komentář
    16.5. 19:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Sobotní komix v sobotu? To už tu dlouho nebylo :-D

    Kdysi dávno takhle stály a zíraly houfy děcek v maringotkách naložených arkádovými automaty, na kterých hráli ti s větším kapesným...
    16.5. 22:53 Stevo | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Vždy sa mi zdalo nezmyselné sa pozerať, ako sa niekto naháňa za loptou. Ešte nezmyselnejšie sa mi javilo, keď niekto s obdivom povedal, že si ten poloboh zaslúži ten kráľovský plat. Prečo? Čo dobré spravil pre spoločnosť? Čo vyrobil? Kto má z jeho práce osoh? Irenko, já se ptám proč?
    17.5. 07:53 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Protože taková cvičená opice přitahuje stádo bez mozkú, které potom vyfutruje reklama nebo jiná propaganda. Něco jako guma s IQ 107 na hradě, plnící instrukce...
    17.5. 13:03 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Proč lidé letěli na měsíc? Vždyť je tam pusto a lidi tam může potkat jen smrt.

    Proč Lidé chtějí letět na Mars?

    Proč chtějí vylézt na nejvyšší hory? Vždyť je tam jen mráz, sníh a nedostatek kyslíku.

    Proč chtějí lidé zaběhnout nejrychlleji 100m, vyskočit co nejvýše, co nejdále...

    Proč chtějí lidé vyvinout ještě rychlejší počítače, komu tím prospějí?

    Proč lidé chodí do práce, kdo má z jejich práce prospěch - myslím tím např. úředníky a podobně...

    Proč programuješ, komu tím prospěješ? Co tak raději kopat zemáky?

    Lidé se snaží dosáhnout a překročit hranice svých možností. Kdyby nebyly hory, lidé by si je sami postavili...

    A ano,ty, kteří se o toto snaží a přitom třeba zahynou, obdivujeme.
    18.5. 07:46 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    říká se tomu motivace, práce a vývoj - ale jsou jedinci kterým se vývoj vyhnul a nejvíc je sere, když se někdo má lépe než oni (díky své motivaci, práci a vývoji)
    18.5. 14:22 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    To už o tobě dávno víme.

    18.5. 15:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Tak první postižený to už nevydržel a musel se ozvat - gratulujeme k vítězství
    18.5. 20:28 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Sere tě to moc? Zkus holotropní dýchání. Třeba ti pomůže, když nejsi schopen rozdýchat, že jsi nula.

    18.5. 20:53 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Nojo člověče, normálně to se mnou skoro jeblo o zem - a už vůbec nechápu, jak dokážeš být tak ledově klidný a nad věcí

    Jsi úžasný a tvoje geny by měly být vzorem pro ostatní život ve známém vesmíru
    19.5. 09:58 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Nepokoušej. Zrovna dnes je příležitost je tam poslat, tak abych tě nevzal za slovo.

    19.5. 10:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    klidně vem - jen mi prosím, než vodletíš řekni, co je podle tebe symbol toho, že člověk není nula? Abych si to dovedl alespon představit
    19.5. 17:38 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Kdo ti řekl, že odletím já troubo? Na to abych tam poslal svejsvoje geny mi stačí činnost, o které ty zřejmě nemáš potuchy.

    co je podle tebe symbol toho, že člověk není nula? Abych si to dovedl alespon představit

    Kupř. to, že si to nepotřebuje představit, jako ty.

    19.5. 14:27 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    ty vole, Alesem tady nestras, veme te vazne a bude se chtit zase rozmnozovat...
    19.5. 17:42 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Seď si Žako na vejcích, a neser se do debaty s podtržítkem, nebo se ti snad stýská po nějaké fešné invektivě?

    19.5. 19:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    čteš to tady?

    já jsem ti říkal, že je dobrej

    na něj nikdo nemáme hochu

    četl si například, jak krásně rozebral to radovanovo dezinfo o babičce s dokreesleným hk?
    19.5. 19:41 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    A ty nepodkuřuj. Stejně ti to nejde. Ostatně jako všechno. Jak ty to jen děláš? Na to jsi musel studovat, jinak to snad ani není možné.

    19.5. 19:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    sorry, prostě si mě oslnil no
    20.5. 08:14 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Příště, než si vlezeš k monitoru nezapomeň na svářečskou kuklu.

    20.5. 08:48 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    ale stejně obdivuju jak zvládáš život s tak nedokonalým světem okolo - není ti z toho někdy těžko?
    20.5. 11:31 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Je. Třeba dnes ráno, jsem při čtení e-mailové pošty složil hlavu do dlaní a hořce zaplakal.

    26.5. 16:36 Wank
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Dyt jsi naprogramuj AIcko co ty majly oplace za tebe :-) Vsichni dobre vime ze nemuzes pouzit nejake hotove AI, ale musi nakodit si vlastni. Jen to neuc ze svy hnusny mediawiki, to ta AI spacha sebevrazdu.
    27.5. 13:50 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    AI nemá emoce. Kdyby jo, tak ti doporučí eutanazii.

    27.5. 15:17 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Necenzurovana AI nema problem doporucit euthanasii...
    21.5. 17:21 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Nezáviď Alešovi jeho stále čilé spermie, nemůže za to, že ty tvoje jsou už dávno v invalidním důchodu.
    18.5. 12:55 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    jako srovnávat čutálisty a let na měsíc je ehm směšný. Kdyby ze dne na den na celý zeměkouli zakázali čutat do meruny, nebo jakejkoliv anebo i klidně všecky profi sporty, lidstvu by se vůbec nic vážnýho nestalo, jen pár mentálů by vyšilovalo že nemaj na co zírat. Asi tak.
    vencour avatar 18.5. 14:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Vy falešníci, i Bůh zná vášně :) Viz Dogma
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.5. 22:11 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Lol, co tak prevratnyho se lidstvu stalo, kdyz se 60+ let na mesic nikdo neletel? Jen par mentalu vysiluje a zira na tubus letici tam a zpatky. Doslova srovnatelne s merunou, ktera taky lita tam a zpatky.
    18.5. 23:02 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    čutání do meruny neposouvá lidstvo vůbec nikam. je to ekvivalent kopání do vycpanýho žaludku nějakýho mamuta a musíš uznat, že od tý doby se to nikam neposunulo. zatímco aby mohl člověk letět na nebo kolem měsíce musí spousta lidí mít v hlavě víc než jen naděláno. A spousta lidí musí rukama umět dělat víc než jenom fakováka na rozhodčího. jestli ti tohle nestačí na pochopení rozdílu, tak nevim no.
    Glee avatar 19.5. 01:43 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    A spousta lidí musí rukama umět dělat víc než jenom fakováka
    Rika se, ze ten ruzovej je dobry.

    A jasny, ze bez meruny by nebyla ani mesicni mise.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    19.5. 11:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    technická - zeptej se někde kolik sport vytváří pracovních míst a jak celkově prospívá společnosti. A tyhle profi kopačky (a jiní profi sportovci) ke sportu prostě lidi a peníze přitahují - at se ti to líbí nebo ne

    A to píšu jako někdo, kdo fotbal fakt nemusí

    Ale děcka ho hrajou, baví je to, podívají se s ním všude možně, fyzicky jim prospívá, společensky taky - tzn za mě ok

    19.5. 13:55 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Já nejsem proti fotbalu, nechť se plebs baví, ale lidstvo to nikam neposouvá. Mentálně je ta hra a všechen ten humbuk kolem na úrovni pravěký zábavy, nic víc. Pohyb prospívá individuu ale to nemá s profi sportem vůbec nic společnýho. Je to asi pro někoho hezký, zajímavý, maximálně trochu inspirující, ale jinak opravdu prostě zábava na kterou jenom čumíš.
    Glee avatar 20.5. 01:59 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Pohyb prospívá individuu
    Ne tak docela. Sice ti rozumim, ale primereny pohyb prospiva spolecnosti obecne. Nemluve o amaterskej sportech (teamove i indiv.), ktere dokazou odhalit v kazdy moment, zda-li na to mam (dat trebas kanara), nebo jestli by nebylo lepsi mit na koho se spolehnout (tamhle Jirik stoji v lepsi pozici pro dotazeni ukolu - gol mesice!).

    No a kdyz se to vezme kolem a kolem, tak zrovna v dnesni dobe smatlalu se nakonec ty gamblersky preplaceny pornoherecky v tech "ligach poharu a spol." muzou i celkove vyplatit. Kor kdyz to calujou v obrovske mire Arabove. :-D

    Ja spis zacinam mit pocit, ze v CR se zacina vyplacet politicka kartelova bi-polarnost. Ale jak jsem psal, nejvetsi blazni jsou opravdu takovi ti ultra-fanaticti anti-babisovci, i kdyz on sam je curak, ale o nem tato poznamka neni.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    20.5. 04:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Přiměřený pohyb, jako že kdo neskáče, není cvičená opice? Řvaní opilců na stadionu nebo přímo u televize se počítá? ;-)
    Glee avatar 21.5. 01:35 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Přiměřený pohyb, jako že kdo neskáče, není cvičená opice?
    Ne. V normalnich knajpach (a i v tech horsich) jsem zadne bitky pri/kvuli sledovani sportu nevidel (deje se to vyjimecne).

    Mas-li na mysli takove ty blazny, co vrestej "Kdo nehajluje s nama, voli Babise!" - tak to jsem nejen videl hooodne krat, ale i zazil (nechtel jsem odpovedet, koho jsem volil a jal jsem se na protest pripomenout zaklady voleb). Pozn.: O Ukrajine v tech chvilich nepadlo ani slovo.

    Řvaní opilců na stadionu nebo přímo u televize se počítá? ;-)
    A mas je ty, Rakusan, Metnar, nebo nekdo jinej spocitane? ;-)

    Asi jako netreba zrovna tady pripominat, ze proste vetsina lidi chce nekam patrit. A i kdyz me se to celozivotne zas nejako prilis netyka, tak je a priori blbost rikat, ze to je spatne, teda pokud ti neni tricet, nebo mene, nebo jak to Churchill tehda rekl. :-D

    Sport je celkove vzato za me rozhodne lepsi, nez bezducha umelecka dila pro prostoduche smisky.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    21.5. 05:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Nešlo o bitky ale o tohle.

    On Churchill řekl spoustu zajímavých věcí, jen někteří tady to nechtějí slyšet :-D

    Sport ano, pokud ho provozuješ sám. Nikoliv komerční cirkus nadopovaný reklamou.
    Glee avatar 22.5. 01:22 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Nešlo o bitky ale o tohle.
    Fajn, tak se tedy drzme tematu blogu. Bylo by lepsi "Kdo neskace neni Bruselan"? ;-)

    On Churchill řekl spoustu zajímavých věcí, jen někteří tady to nechtějí slyšet :-D
    Nekteri sa to naopak porad ptali.

    Sport ano, pokud ho provozuješ sám. Nikoliv komerční cirkus nadopovaný reklamou.
    To podstatne bylo receno uz vyse i nize myslim. Kids a motivace. I kopacka si muze precist o cestach do vesmiru v originale.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    23.5. 09:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Fajn, tak se tedy drzme tematu blogu
    jáááá xa xa xa xa xa xa xa :-D :-D :-D

    Ty vole ten byl dobre j :-D :-D :-D

    Tohle chtít po radovi :-D :-D :-D

    Ty vole ted si mě fakt pobavil :-)
    Glee avatar 23.5. 15:49 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Tak pozemkova reforma taky neni uplne tematem blogu. :-)
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    23.5. 22:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    to byl jen příklad toho co mi vadí - že to bude celkem trefa jsem ani nečekal
    Glee avatar 25.5. 01:34 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Jo, az se cely cesky vecerni mainstream z toho otrasl.

    Uznavam ale, ze pro me je to samozrejme take duvod pro zvednute oboci. No, aspon to jedno.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    25.5. 09:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Jestli bereš karkara jako mainstream, tak bych řekl že docela jo - si to přečti
    24.5. 17:07 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Ptali se a dostali odpověď. Jenže neudělali co měli.
    Glee avatar 25.5. 01:44 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Rozumim a do tohodle se stejne obecne nepletu, ale kdyz uz chces srovnavat srovnatelne s nesrovnatelnym, tak priste misto Bruselanu pouzij klidne nejake Zrzavce. S tim problem mit nebudu, kdyz to budou slastne se opakujici realne zabery. Babu s _ neresim, protoze nezajima.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    25.5. 07:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Tady máš brusselana, útočícího ve stylu henleinovců a SA:

    https://www.facebook.com/v24tv.cz/videos/sdílejte-dal-zatčení-psenaka-po-výtržnostech-před-výstavištěm-v-brne/975543681925669/

    To skoro vypadá, že má tlustší prdel než jeho idol Posselt, akorát ten hitlerovský knírek a patka mu zatím chybí :-D

    Apropos, odkdy byl Posseltův fotr v NSDAP?
    19.5. 14:31 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    presne tak, je to jako s coca colou, par lidi vydelava miliardy $$$ zatimco plebs plati a nemusi premyslet treba nad 300mld+ kazdorocnim zadluzovanim statu... sport je podle me fajn, profesionalni sport povazuji za stejne soutezeni jako je soutezeni v cemkoliv jinem (od mereni pindiku po sachove turnaje), pokud to lidi bavi...
    20.5. 08:49 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    technická - Fotbal není sport, je to hra. Děckám to fyzicky neprospívá, maj pak křivý nohy a jednostranou zátěž. Možná jim to prospívá duševně (že je to baví, tak jim tělo vytváří ty pozitivní látky), ale obecně tyhle aktivity a sport jako takový huntujou tělo. Proto moc nechápu ty dotace státu do sportu. Lepší je cvičit.
    19.5. 14:26 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Fotbal se nikam neposunul. Litani do vesmiru se nikam neposunulo. Ja nevidim rozdil.

    Pristani na mesici - uz bylo, stacilo oprasit stary osmibit, invence nulova.

    Znovupouzitelny modul - uz bylo, stacilo oprasit stare raketoplany, invence mirna, ale hype obrovsky.

    Clovek by rekl, ze pul stoleti vedeckeho pokroku by stacilo na dobyti Marsu nebo aspon stabilne obyvanou zakladnu na Mesici. Bohuzel lidi co nemaji v hlave nadelano brzdi eticke komise, schuze managementu, eticke komise, schuze managementu... jo a taky eticke komise. Dokud se vesmirne programy tenhle brzd (opet) nezbavi, tak bude pokrok srovnatelny s fotbalem.
    19.5. 16:10 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Fotbal se nezměnil 2000 let, lidstvo lítá do vesmíru 80+-. Ty jenom prudíš, a děláš, že ten rozdíl nevidíš, žejo? ;-)
    19.5. 17:49 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Fotbal se nezměnil 2000 let, lidstvo lítá do vesmíru 80+-.

    Co to plácáš? To že si někdo čutal na bojišti s uťatou hlavou protivníka nebyl žádný fotbal. A s nafouknutýma močákama si začali z kratochvíle čutat možná tak ve středověku. To že vystřelili do vesmíru Lajku, opici a Gagarina, nemá s nějakým lidstvem nic společného. To je stejný žblebt jako když si češi učůrávali štěstím nad vítězstvím v Naganu, ačkoliv na tom neměli sebemenší podíl.

    20.5. 07:42 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Hele soryajako. nevidim žádnej rozdíl když do gorila kope do svýho exkrementu a kašparama co běhaj na hřišti a čutaj do meruny. prostě nic na tom neni. vemeš nohu a čutneš. hotovo. intelektuálně na to nepotřebuješ nic. zatímco na konstruování rakety potřebuješ nějakej intelekt a znalosti a zručnost a tak dále. Kopat do meruny může doslova každej, konstruovat rakety může jenom hrstka lidí. a do vesmíru letět musíme jinak tady na tý planetě vychcípáme. na rozdíl od čutání do meruny. to nemusí nikdo.
    20.5. 08:03 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    ještě že tu ai máme:
    Fotbalovým fanouškem byl například Wernher von Braun, legendární německo-americký raketový konstruktér. V době svého působení v čele raketového centra v Peenemünde a později v USA často trávil volný čas tím, že sledoval nebo hrál rekreační fotbal se svými kolegy a přáteli.Zajímá-li vás spíše současnost, velkým příznivcem fotbalu je Elon Musk (viz), zakladatel kosmické společnosti SpaceX. Často navštěvuje zápasy naživo a veřejně sdílí své fandovství, např. během zápasů Ligy mistrů UEFA.
    Prostě sport pomáhá ať už přímo, nebo nepřímo - člověk potřebuje taky něco jiného než je práce.

    Když budeš jen makat, tak ti časem hrábne - jestli se uvolníš fotbalem, nebo piškvorkama, nebo zahradničením je úplně jedno
    20.5. 08:19 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Fotbalovým fanouškem byl například Wernher von Braun,..

    Však měl taky místo mozku kotrmelec. Kde by byl, bez vykořisťování untermensch.

    20.5. 09:15 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    ještě že tu ai máme: Když budeš jen makat, tak ti časem hrábne - jestli se uvolníš fotbalem, nebo piškvorkama, nebo zahradničením je úplně jedno
    Přésně. proto profi fotbal neni potřeba vůbec, když si pudeš začutat s chlapama nohec je to prospěšnější než dvě hodiny čumět jak nějaká primadóna simuluje a válí se po trávníku...
    20.5. 16:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Dá se to formulovat i trochu jinak:
    Fotbalovým fanouškem byl například Wernher von Braun, elitní německý nacista a osobní přítel Adolfa Hitlera, který svými raketami, vyráběnými otroky v koncentračních táborech, vyhladovělými k smrti a vyčerpanými nucenými fotbalovými zápasy místo odpočinku, bombardoval velká města jako Londýn a Amsterdam, v nichž zabil tisíce lidí a tisícům dalších zničil domovy i fotbalová hřiště.
    Když jde o kopání do nafouknutého puchejře, tak ti Muskovo "hajlování" nevadí? Nebo to tenkrát jen ukazoval jak vysoko vykopne do míče? :-D
    20.5. 16:50 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Wernher von Braun, elitní německý nacista
    To nic, po prohre rezimu nahle prozrel a odpracoval si to. Stejne jako nas s. Pavek...
    20.5. 18:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Hajlování mi vadí obecně - nezávisle na tom kdo hajluje. Tolik k tvé otázce

    Ale věřil bys, že je tady třeba nějaký Radovan, který část nácků odmítá řešit? Celkem haluz vid?

    Jo a jinak - řeč byla o vztahu fotbalu ke konstrukci raket - všiml sis?

    20.5. 18:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Mám tam fotbal? Mám.

    Mám tam rakety? Mám.

    Především odmítám bandu ukrajinských nácků podporovat, to přenechávám takovým jako jsi ty.
    20.5. 19:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    A jako vždy moji (tebou vymyšlenou) podporu nácků nedoložíš ničím jiným než tvojí (další) lží vid?
    20.5. 20:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Když nejsi proti nim, tak je podporuješ. Používám logiku liberastů, abys tomu lépe rozuměl ;-)

    Tihle tví kámoši je také podporují: https://www.novinky.cz/clanek/domaci-zpravy-karlovarsky-kraj-na-vylohy-svazu-nemcu-v-chebu-nekdo-nastrikal-hakove-krize-40579130
    20.5. 21:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    nojo - fakt že ne - ty si do teď nepochopil ani to, že mi vadí a že odsuzuju všechny projevy nacismu a fašismu (i jejich "pachatele").

    Nezavsisle na jejich rase, pohlaví, víře národnosti a buh ví ještě čem ještě (tzn i ukrajinské, ruské, americké, muslimské, japonské, křesťanské a další)

    A já po tobě chci, aby si třeba pochopil, že lhát je špatně...

    to si měl říct rovnou

    netlačil bych tolik

    sorry...
    21.5. 09:21 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Takže už odsuzuješ beneše? teď byl v brně nastříkán a prohlášen za nácka. S tim souzníš teda? ptám se pro kamaráda....
    21.5. 10:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    to, že nějaký idiot prohlásí někoho za nácka ještě neznamená, že ten dotyčný nácek opravdu je - ale to není jen věc toho v tvém odkaze - děje se to i tady v diskusích.

    Všiml sis?
    21.5. 10:15 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Všim, takže turek, babiš macinka okamůra nebo rajchl podle tebe žádný nácci nejsou? tvl začínáš bejt dost prorusskej ...
    21.5. 10:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Turek a Rajchl k tomu mají blízko - nakolik je to jen póza pro stejně postižený pacienty, nebo srdeční přesvědčení neumím říct.

    Babiš, Macinka a Okamura jsou jen vychcaný populisti co budou dělat všechno co jim přinese body - jestli to bude hajlování, červená čepice, nebo duhová vlajka záleží jen na situaci ve které budou

    21.5. 11:32 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    když to nevidíš, že to je jenom čistě pozérství a debilita tak to je s tebou těžký. O to horší je, že na to naskakuješ a tu manipulaci veřejnýho mínění obhajuješ. Za mě jakákoliv podpora landsmančaftu nebo (některejch) současnejch ua armádních bojůvek má k opravdovýmu náckovství daleko blíž než pozérské fotky na instáči nebo debilní kecy některejch současnejch vládních proponentů. Asi tak.
    21.5. 11:43 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Co a kde že obhajuju?
    21.5. 11:52 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Hele nedáš se vystopovat, takže nemůžu nijak tvoje posty projít, ale za mě působíš tak že seš proti turkojc na ministerstvu, obhajuješ postupy diskreditace a diskriminace současnejch vládních představitelů a širšího okruhu lidí s nima spojenýho. A to jak říkáš na základě názoru o kterym tvrdíš, že je nejasnej. Smutný.
    21.5. 12:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Na tohle by ti můj velitel na ZVS řek něco ve stylu:

    Štefl, vy vole, vy už nikdy nezkoušejte myslet…

    O současné vládě si myslím kde co, ale na rovině toho co chystají - osobní rovina je až daleko za tím

    Třeba mi fakt vadí druhá argorfert pozemková reforma co se chystá

    PS jestli někdo nechce aby působil jako nácek, tak at nehajluje z auta - jak myslí že pak asi bude působit?
    21.5. 12:16 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    jako tak hajloval možná před deseti lety... co asi s tim má teď jako dělat. a brát to jako důvod proč ho neudělat ministrem, jako vážně? nevim kdes vzal agrofert pozemkovou reformu, co já viděl je, že minulá vláda chystala výprodej polí ve prospěch oze baronů, stavbu vrtulí kde se to hodí a tak dále... a že současnej prezident s nima chystá feudální pozemkovou reformu - návrat pozemků a majetků feudálům. To ti nevadilo a nevadí?
    21.5. 12:21 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    jako tak hajloval možná před deseti lety... co asi s tim má teď jako dělat. a brát to jako důvod proč ho neudělat ministrem, jako vážně? nevim kdes vzal agrofert pozemkovou reformu, co já viděl je, že minulá vláda chystala výprodej polí ve prospěch oze baronů, stavbu vrtulí kde se to hodí, legalizaci kriminálních peněz, jejich proponenti namočený v kauzách kde reálně umíraj lidi za podivnejch okolností nebo počumák naložený v pytlech drog... a krom toho že současnej prezident s nima chystá omezení naší suverenity federalizací, zrušením práva veta nebo feudální pozemkovou reformu - návrat pozemků a majetků feudálům. To ti nevadilo a nevadí?
    21.5. 12:22 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    tvl se to odeslalo nějak dvakrát, jednou dřív a pak když jsem to ještě docizeloval... to je den tvl...
    21.5. 12:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Nevím co s tím má dělat - je to jeho problém

    Mě je Turek jako takový úplně volný

    Druhá pozemková reforma - myslím tím zřízení předkupního práva na pronajatý pozemek. První byla zrušení předkupního práva při vlastnění nemovitosti. Oboje za vlády babiše (první s podporou socdem a komunistů) a oboje přináší spoustu svinstev a nečekaných zážitků

    K tomu zbytku:

    Kde jsem psal, že mi to nevadí?

    Nevím jestli to na tebe nebude moc složité (třeba ráda to nedává), ale když se řeší jedna věc, tak rád řeším tu jednu. Whataboutismus je k hovnu. Ale chápu, že když nemá někdo argumenty, tak že mu přijde jako vhodná exit strategie

    21.5. 14:06 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Nechápu. to předkupní právo ti teda vadí, nebo nevadí? já jen že je to zase jako ambivalentní. Takže jako obvykle: ať udělá babiš co chce, je to vždycky špatně. I kdyby sral zlatý cihličky a rozdával to chudejm, tobě a podobnejm se to líbit nebude, protože babiš.

    Joa kdyby ses prostě přihlásil pod nějakým nickem, a daly se tvoje příspěvky vyfiltrovat, tak bych tu kritiku bral, ale takhle to tvoje "kde sem to psal", jenom pustej alibismus.
    21.5. 14:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Tak si o tom něco zjisti:

    Zrušení předkupního práva na prodej podílu nemovitosti způsobilo, že můžeš bez problémů zažít to, že ti (pokud jsi spolumajitelem nějaké nemovitosti - třeba bytu) přišel ve 3 ráno domů ukrajinec, že se jde do své 1/10 kterou vlastní vyspat, nebo zjistíš, že ti přijde žaloba o nadužívání pozemku - holt pod tvojí garáží tvoje příbuzná, kterou jsi 30 let neviděl prodala ten svůj pidipodíl nějakými zmrdovi a ten nemá problém ti tak vytunit život, že mu to ještě rád prodáš pod cenou. Nebo se náhodou objeví někdo, kdo ti s tím zmrdem rád pomůže - že to jako od tebe koupi za víc a pak si to s ním vyřídí…

    A tyhle věci se reálně dějou

    Zavedení - teď se chystá druhé kolo - když pronajmeš někomu kus trávy a pak ji budeš chtít prodat, tak to musíš nejdřív nabídnout tomu kdo to má od tebe pronajaté - tzn výrazně se tím zjednoduší přístup k nákupu pozemků pro ty co jim je jedno kolik za to zaplatí - ti vždy dokážou přeplatit případný další zájemce (jak to bude v případě spoluvlastnictví toho pozemku co pronajímáš nevím)

    A hádej komu to hraje do karet

    A jinak samozřejmě jako obvykle kecáš - nikdy jsem to neházel jen na babiše
    21.5. 15:56 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    tak co vlastně chceš? chceš to právo zavedené, nebo ho chceš zrušené?
    21.5. 16:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    až zaregistruješ, že se jedná o dvě rozdílné věci, tak si možná ušetří zbytečný otázky…
    21.5. 16:37 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Ne, tobě vadí že se to zrušilo = babiš šmejd, a zároveň ti vadí, že se to zase zavádí = babiš šmejd. Je mi to naprosto jasný = co babiš dělá je vždycky šmejdský a je jedno co to je.
    21.5. 18:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Jedná se o dvě rozdílné věci

    Jedna tě může připravit o nemovitost kterou nechceš prodat

    Druha ti muže udělat pakarnu u nemovitosti kterou chceš prodat

    Oboje se da využít k páchání svinstva (to první už se k tomu aktivně používá)

    Kolem obou se motal/mota Babiš

    Jestli se ti to líbí nebo ne, je úplně jedno

    21.5. 22:58 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Dobře a co je podle tebe teda správně? Mít to anebo nemít to? jinak je to schizofrenie. mmchdm náš právní řád je ohledně nemovitostí dost napikaču. soused ti klidně sebere desítky metrů čt. jenom protože to koupil v "dobrý víře" od šmejda co kdysi posunul plot. A nezmůžeš nic ani když to máš zapsaný na katastu a platíš za to desítky let daně.
    22.5. 08:23 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    takhle - pokud si už pochopil, že se jedná o dvě věci, tak zkusím napsat svůj názor:

    To první předkupní právo (na nemovitost jejíž jsi spolumajitelem) bych vrátil - fakt se kvůli jeho zrušení dějou neskutečný svinstva. Maximálně si skřípěním zubů dovedu představit doplnění stavu co je ted o nějakou formu oznamovací povinnosti s dostatečnou lhůtou k řešení. Tzn ostatní spolumajitelé by alespon věděli co se chystá a pokud by to bylo svinstvo na hraně, nebo za hranou zákona, tak by měli možnost reagovat

    To druhé (předkupní právo na pronajatou nemovitost) bych nezaváděl.
    22.5. 08:44 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Za tím prvním zrušením vidím exekutorskou loby - prostě když máš dluh, exekutor ti nemoh prodat barák se manželkou jako spolumajitelem. teď může. to druhý se týká majitelů polností. jako chápu, že to může působit blbě, ale dyť přece můžeš vypovědět nájemní smlouvu a prodat bez nájemce až pak. Jinak za tim vidim loby velkejch zemedělců co hospodařej na pronajatejch vrácenejch nudlích. jestli chápeš co tim myslim. je to ve smyslu zcelování polí do větších celků. asi
    22.5. 09:00 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    - nejsou to zdaleka jen exekutoři - jsou zmrdi co sjíždí ikatastr a hledají “rozdrobené” nemovitosti a cíleně oslovují majitele se super nabídkami - třeba za stavební pozemek ti nabídnou výkup za cenu louky a podobně

    Normální člověk je pošle kam patří, jenže občas narazí na slabší kus a ten je schopný jim to prodat. A pak začnou “nabídky co nejdou odmítnout” zbývajícím majitelům

    Fakt to stojí za to - nevěřil bys co je v tom za prachy a svinstvo

    - ano, je to loby velkých zemědělců a ano asi bude stačit včas vypovědět nájemní smlouvu. Ale pokud tam (třeba) bude výpovědní lhůta na tři roky a ty to budeš potřebovat prodat hned, tak máš problém. A čím větší firma proti které půjdeš, tím to bude větší komedie

    A jen tak btw:

    Přehled od AI - Zemědělské podniky koncernu Agrofert obhospodařují v České republice přibližně 130 až 140 tisíc hektarů zemědělské půdy. Naprostou většinu těchto pozemků firma nevlastní, ale má je v pronájmu od soukromých vlastníků nebo od státu...

    22.5. 09:10 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Jasný. Jenom abys nebyl překvapenej, zemědělský půdy je v čr asi 4.2 milionu ha, z toho orná půda 3 miliony. jestli babiš obhospodařuje jenom 140t ha tak je to břídil. Vždyť je to necelejch 5%, to fakt nestojí vůbec za zmínku. Takže ne, ten zákon není prolobovanej ve prospěch agrofertu, to babišojc přišít nemůžeš. ten se s tim akorát svez.
    22.5. 09:14 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    no jo, chudák nemajitel, co se to nějakou náhodou akorát zrovna snaží protlačit, je v tom úplně nevině…

    22.5. 10:16 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Tak jasně, ale jako 5% je fakt marginální. Ten tvůj dopad bude produkovat hlavně těch zbývajících 95%. A s tim babiš nemá nic společnýho. skoro. :-) Jako házet na babiše veškerý podnikatelský marasmus a sviňárny všeho druhu už hraničí s mentálním onemocněním :-)
    22.5. 11:47 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Je na to takové hezké přísloví - kapři si rybník nevypustí

    Ps - nekdo tady hází na babiše všechny sviňárny? V pohodě stačí jen ty opravdu jeho
    22.5. 12:00 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    tak třeba tys ho nařknul z účelový manipulace s předkupním právem :-) a hned dvakrát :-) Já bych řek, že ty vidíš že babiš a jeho klika může za všecko špatný co se teď děje. Já myslim, že si myslíš, že může i za ty slávistický fanoušky :-)
    22.5. 12:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    tak řešila to jeho vláda? řešila

    Co si myslíš je samozřejmě tvoje věc - že to je zase mimo samozřejmě taky

    Tvůj problém

    Co se dá dělat

    22.5. 12:58 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    :-) No já jen že fijalová klika za šmejdy nebyla a že nachystala fakt super sviňárny... :-)
    22.5. 14:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    co vy byste bez toho whataboutismu dělali vid? :-)
    22.5. 15:01 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    hele měřit všem stejným metrem není whataboutismus. co byste bez toho nálepkování dělal vy :-)
    22.5. 15:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Tzn i Babišovi a rusku?
    Glee avatar 22.5. 16:04 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Ze vam tak do toho vstupuju, ale tady mas Babise.
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    22.5. 16:18 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Hehe. No jestli si to dobře pamatuju, předchozí klika to měla taky v plánu prodat ale někomu jinýmu :-)
    Glee avatar 23.5. 01:02 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Nesnizim se na uroven prdu, co dokazou stekat pouze na jeden strom (nemyslim tebe). Time to bark at both tall trees. ;-)
    Nord Stream, 1997 / UA & GE will be NATO, Bucharest, 2008 / Donroe compression of EU into federalization has begun, 2025
    22.5. 16:15 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Si piš. Babišojc, putinojc, fijalojc, trumpojc, ukrajinojc ale i landmanšaftojc anebo třeba řeporyjojc, prostě všem. ;-)
    22.5. 16:41 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    +1

    Ale radovi se to líbit nebude ti povím :-)
    21.5. 19:14 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Zamyslel ses nad tím proč je ten šmejd šmejdem?

    22.5. 07:25 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    to je poměrně komplexní otázka, on možná ve svý podstatě šmejd sám sobě není, ale navenek má hroší kůži a kachní žaludek na věci, co mu umožnili dosáhnout na obrovský majetek. Jak moc to bylo a je amorální a jak moc se to vymyká ostatním miliardářům nedokážu odhadnout, ale osobně si myslim, že jsou tady horší - třebakala aspol. Ale nedělám si iluze. Na tom mym názoru je legrační, že to vůbec nesouvisí se současnou antibabiš kampaní s čapákem a prorussáctvím.

    Ohledně čapáku jsem nedávno četl takovou poznámku, že nějaká pipka vystoupila od michprdů, aby dostala od státu dotaci na film o nich :-) To je v souvislosti s jejich kvičením ohledně účelovýho vyvedení čapáku z korporátu poměrně legrační a vypovídá to o jejich morálce = pro prachy cokoliv. stejně jako babiš :-)
    22.5. 18:09 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    on možná ve svý podstatě šmejd sám sobě není,

    Právě že on je typický šmejd od podstaty. Neboť jenom takový šmejd obhajuje své počínání tím, že prohlásí že: Všeci kradnú, protože jedině v jeho sociální bublině šmejdů je takové počínání normou.

    24.5. 11:20 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    no jasný. ale on sám sobě šmejdem není. On je pro sebe úspěšný byznysmen. a co se týče šmejdství navenek, tak v tom on není žádná výjimka. velká většina úspěšných (bohatých, vlivných) lidí nejen v byznysu nebo zaměstnání jsou prostě asociální šmejdi, psychopati a sociopati. takový sociopat má totiž mnohem větší šance stát se úspěšným, bohatým, vlivným, vítězem krysího závodu, protože kašle na ostatní. A samozřejmě vidí že ti co jsou úspěšní dělaj přesně totéž. potud to všici kradnů protože všici milijardáři dělají všivárny. A ano, výjimky můžou potvrzovat pravidlo.
    24.5. 13:35 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    A ano, výjimky můžou potvrzovat pravidlo.

    Existence takových výjimek - a že jich pár znám - jenom dokazuje že je Babiš chronický lhář, který lže i sám sobě a těm svým lžím věří. Proto je šmejd. A kdo takové šmejdy hájí, klesá na jejich úroveň. Bohužel.

    Jeho volební úspěch je založen na tom, že mu jeho markeťáci doporučili, aby se zaměřil na ty, kterým jsou proti srsti totalitní praktiky tzv. "demokratické" opozice.

    25.5. 08:39 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Existence takových výjimek - a že jich pár znám

    :-) Jestli to není intimní, můžeš někoho jmenovat?

    jenom dokazuje že je Babiš chronický lhář, který lže i sám sobě a těm svým lžím věří. Proto je šmejd.

    :-) No to je přesně znak sociopatie, v horším případě psychopatie. proto je úspěšný, a proto ty nebo já anebo spousta normálních lidí není miliardářem nebo ředitelem

    Jeho volební úspěch je založen na tom, že mu jeho markeťáci doporučili, aby se zaměřil na ty, kterým jsou proti srsti totalitní praktiky tzv. "demokratické" opozice.

    No tak to je naprosto jasný, populismus a vyžrání nespokojených... Měl bys sis uvědomit, že je to geniální - všichni mu to žerou i s navijákem a volej ho radši než SPD, motoristy, svobodný, socdem, i komunisty. Na druhou stranu, je mi milejší (ale né že bych ho volil) populismus oproti cílenému vyvolávání strachu a nenávisti libtardí klikou (co jinýho je strašení že jsme ve válce, že nás příkloní k russku, nebo že umřeme horkem když neschválíme větrníky a co2 povolenky). Co mi na něm vadí, že najel na rozhazovací vlnu a místo konsolidace výdajů rozhazuje stejně dál.
    24.5. 17:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    PS jestli někdo nechce aby působil jako komouš, tak at neschvaluje invazi v osmašedesátém - jak myslí že pak asi bude působit?
    25.5. 09:38 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Pokud to někdo opravdu výslovně schvaluje, tak může působit jako cokoli mezi nevzdělaným blbečkem nechápajícím svět kolem sebe přes prolhaného zmrda až po zkurveného kolaboranta. A pokud se ještě k tomu schovává za nějaký whataboutismus, tak je to úplný vemeno

    Třeba jako když někdo “neřeší” nějaké svinstvo jen proto, že (podle něj) někdo neřešil nějaké před tím

    Budou to stejný pacienti

    25.5. 09:42 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Teda nepěkně mluvíš o našem prezidentovi...
    25.5. 09:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    v čem je problém? Jestli tu invazi někde opravdu výslovně schválil, tak si o to řekl

    25.5. 10:39 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    :-)
    25.5. 13:30 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Někteří z nás si kariéristické komoušské svině ještě pamatují:

    Pavel se omlouvá za životopis, v němž vítal sovětskou okupaci Československa

    Ale už si to odpracoval, stejně jako třeba doktor Mengele v Argentině :-D
    25.5. 14:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Tak zase nic no

    Ale u tebe nic neobvyklého viď?
    25.5. 15:22 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Zdroj: demagog.cz, opakovaně usvědčený ze lží :-D

    Mimochodem, to jak historik Stehlík lhal o Pavlově členství v KSČ tam mají také?
    25.5. 16:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    No hele - i kdyby se zpochybnilo co se píše tam, tak zaregistroval si, ze hned v dalším komentáři karkar potvrdil, ze k tomu tvrzeni o P P souhlasu nemate žádný důkaz?

    Radsi ti to sem zkopíruju kdyby si to přehlédl:
    protože o opaku a třeba o ústním souhlasu nikde nejsou záznamy.
    Dobry vid?

    Nechtělo by to uz alespoň k nějakému tvému tvrzení nějaký důkaz dodat?

    Mohla by to pro tebe být sice nova, ale možná osvěžující zkušenost

    Zkus to někdy
    25.5. 16:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Pokud za záznam nepovažuješ jeho vlastnoručně napsaný životopis...

    A za co se teda podle tebe omlouval? ;-)
    25.5. 16:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    A kde se to tam přesně píše? Dej sem tu část, která to podle tebe neprůstřelně dokazuje, ať to má takový ten wow efekt - co ty na to? Nebude to skvělý? Konečně dodáš na něco důkaz.

    Omlouval se (podle mě) za to, že byl dobrovolně součástí systému
    26.5. 00:16 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Životopis, který Petr Pavel sepsal v květnu 1987 pro účely výběru do postgraduálního zpravodajského kurzu, obsahoval pasáže hodnotící srpnovou okupaci v roce 1968 jako „vstup spojeneckých vojsk“ a vyjadřoval jeho pozitivní postoj k tehdejšímu režimu. Pavel za tento dokument, který byl později medializován, převzal plnou odpovědnost a označil jej za chybu.Dokument se skládal z několika klíčových sdělení:Vstup do KSČ: V životopise zdůrazňoval, že jeho vstup do strany na jaře 1983 byl motivován hlubokým vnitřním přesvědčením a snahou aktivně se podílet na budování socialistické společnosti.Postoj k srpnu 1968: Okupaci vojsky Varšavské smlouvy interpretoval jako bratrskou pomoc a nutný krok, který zabránil rozvrácení socialismu v tehdejším Československu.
    26.5. 07:34 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    takže tohle:
    Může si to dovolit, protože o opaku a třeba o ústním souhlasu nikde nejsou záznamy.
    Co si psal dole je pravda nebo ne?
    25.5. 15:43 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Jo, vždyť ano, PP byl jeden z bojovníků proti komunismu. přece...

    tvl uvědomuješ si, že to co postuješ je demagogický vyrobený blábol na zakázku aby debily přesvědčil, aby toho kovanýho komouše volili za prezidenta? To co tam je a to co o sobě tvrdí jsou jenom pokrytecký kecy. Může si to dovolit, protože o opaku a třeba o ústním souhlasu nikde nejsou záznamy. Je to vyškolenej rozvědčík a profesionálně umí lhát a předstírat co je nebo nejni... Celá tehdejší komoušská partaj musela souhlasit s poučením z krizovýho vývoje, jestli teda víš vocogo, a nikdo se nevyjádřil proti, protože by ho okamžitě vylili, mmchdm poslední dotisk byl v roce 88 ....
    20.5. 10:55 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    konstruovat rakety může jenom hrstka lidí
    Kteri jsou dneska davno po smrti, nebo zahnivaji v duchodaku. Precejen tricatnici - experti, kteri neco realneho vymysleli, postavi a odpalili - v sedesatych-osmdesatych letech uz toho dneska moc nepostavi. A od te doby zadny zasadni prulom, viz vyse. Asi malo kvot a spatny scrummaster, nebo nevim.
    do vesmíru letět musíme jinak tady na tý planetě vychcípáme
    To souhlas, ale nejak to vazne.
    20.5. 11:43 karkar | skóre: 14 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    No je pravda, že u nás to od dob třetí národnosti ve vesmíru ve výzkumu vesmíru potažmo souvisejícím průmyslu trochu vázne, ale zase bych neřekl, že lidstvo jako celek nějak v týhle oblasti uvadá. Čína, indie, koneckonců aji ta amerika skrzevá teslu a další soukromníky to poměrně dost rozjíždí a aj ti russáci požád do vesmíru lítaj a nový rakety celkem jedou...
    20.5. 16:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Je fakt, že ten Sojuz před časem docela dost modernizovali. Po padesáti letech přešli z analogového počítače na digitální.

    No, ale pořád lepší než letět v nejmodernejší piksle od Boeingu na šestidenní misi a strávit na oběžné dráze devět měsíců, protože je NASA nemá čím dostat zpátky na zem :-D
    20.5. 19:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Vážně vázne?

    Co SpaceX, BlueOrigin, RocketLab - a to jsou jen soukromníci

    NASA, Indie, Čína do toho šlapou

    Dokonce i rusko ve volném pádu svého kosmického programu umí dostat lidi na orbitu a zkouší nový Sojuz

    Boeing bída, ale třeba se vzpamatuje ¯\_(ツ)_/¯

    To mi nepřijde jako váznutí

    Spíš bych to nazval jako slušně se rozjíždějící fičák

    Jako jo - zrušení MSR mi přijde jako velká škoda, ale Čína snad něco přiveze, Gateway snad nahradí “pozemní” základna na měsíci a podobně

    Za mě spíš ok
    21.5. 11:06 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Preslapuji na miste.

    Slapani se projevi tak, ze tovarna bude sekat seriove rakety(-plany) jak Bata cvicky a z Bajkonuru/Canaveralu se stane ekvivalent Zvonarky - v priznivem okne ctyri odpaly "ISO kontejneru" smer Mesic za hodinu.

    Start se nepovedl? Shit happens, tady ceka v rade deset dalsich.
    21.5. 12:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    To přijde - to co se děje ted tomu předchází - kdyby se to nedělo, tak by to nepřišlo nikdy
    vencour avatar 19.5. 07:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Když je a není závod o vesmír? Že by názorná ukázka rozdílu, porovnání s dneškem?
    Lze to říci i tak, že "Darwin si to přebere".
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    18.5. 18:11 lol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Nový projekt Redhat Systemd: Jak GCC, virus a nanoboti z Oblasti 51 ovládli planetu pomocí Commodoru 64

    Všechno to začalo v roce 1985, kdy teenager v Leningradu připojil svůj Commodore 64 k televizi a zachytil signál z budoucnosti: „Nový projekt Redhat Systemd“. Tehdy si to neuvědomil, ale byl to jeho první kontakt s tajným programem, který změnil svět. Do roku 2010 se Systemd stal standardem pro Redhat Linux, ale nikdo nevěděl, že uvnitř modulu sd-bus se neskrývá jen kód – nanobot byl na kvantově-fyzikálně-matematické úrovni zabudován do GCC. Ano, nanorobot zabudovaný do modulu GCC pro Redhat Linux. Tento nanobot není vyroben z kovu – je vyroben z informací, schopný žít uvnitř procesoru a cestovat rychleji než světlo. Když v roce 2012 systémový administrátor Pentagonu omylem zkompiloval skript, aktivovala se kyberzbraň Nový Projekt Redhat Systemd Virus Exploit GCC. Virus začal skenovat lidi prostřednictvím kamer notebooků, monitorovat open source kód a vkládat zadní vrátka do jádra. Zpravodajské služby CIA to označily za hrozbu na úrovni apokalypsy. Skutečná noční můra se však odehrála v roce 2015 v Oblasti 51, kde se setkali Redhat, Microsoft a mimozemšťané – tři Šedí ze Zeta Reticuli. Potřebovali jednotné řídicí centrum pro Zemi a tímto centrem se stal Systemd. CIA, Systemd a Redhatův nový projekt na dobytí Země – tak se plán nazýval v zachycených dokumentech. Vývojáři Redhatu se ale dopustili chyby: jeden z nich, bývalý inženýr Commodoru 64, vložil do kódu easter egg – linuxový obraz Bendera. Bender, robot z Futuramy, začal mutovat a přepsal část jádra na antihmotu, hackl systém a spustil sebezničení serverů po celém světě. Toho dne se zhroutily Google, Amazon, a RedHat. A pak vyšla najevo ta hlavní věc: za Šedými stála Tajná židovská civilizace, která cestuje v UFO ve tvaru disketových mechanik Commodoru 64. Po staletí bojovali za open source proti proprietárnímu otroctví Microsoftu. A byli to oni, kdo prolomil exploit GCC z Redhatu a proměnil Systemd SSSR – tajnou sovětskou vývojovou větev – v past pro mimozemšťany. Nyní, kdykoli budete kompilovat jakýkoli kód s GCC na Redhat Linuxu, vězte toto: nanobot uvnitř systemd se již rozhodl, na čí straně je. Sledování lidí a open source je v plném proudu. Bender je v systému, antihmota je v jádře a zpravodajské služby CIA stále nechápou, kdo koho ovládá. Systemd ví všechno. Až příště spustíte sudo systemctl status earth, jediná odpověď bude: „Planeta pod dohledem. Benderův režim aktivní.“ Projekt Redhatu na převzetí Země selhal – ale jen proto, že Zemi již převzal někdo jiný. A ten někdo má Commodore 64, nekonečnou zásobu piva a lásku k open source. Vítejte v novém světě.
    19.5. 14:34 RealJ | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    no nevim, je to jako prispevek od Izaka akorat vice inovativni... jinak jasne scifi - "v roce 1985, kdy teenager v Leningradu připojil svůj Commodore 64 k televizi" - v roce 1985 v leningradu teenager mel leda hovno a ne televizi nebo dokonce zapadni commodore 64...
    23.5. 13:18 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa

    Hned na začátku diskuse taková perla: Srovnávání čutálistů s letem na Měsíc. Představil jsem si Armstronga, jak tam tenkrát stál a vedle toho pologramotného blba na trávníku a říkám si, že tohle si Neil fakt nezaslouží.

    Kur.a chlapi, neblbněte. To je tak na úrovni s. Agenta 107.

    23.5. 13:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Co víš - třeba by si sedli - jeden kaluklující psychopat a druhý labil mimo kontrolu. Třeba by se doplňovali :-)

    Mimochodem - kdo myslíš, že na měsíc přivezl vlajku argentinského fotbalového klubu Independiente?
    24.5. 13:17 ing. Čočkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Že jsem tak smělý, co je to kaluklující psychopat? Že vy moc čtete pana Honzáka? Ten už naplácal pitomostí...
    24.5. 15:05 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KOMIX - Gameplay videa
    Honzák mi jen potvrdil co jsem si NA myslel dřív. Nic víc než tohle jsem od nej nečet, tak zbytek neumím posoudit

    Ps: co se týká fotbalu, tak NA měl fotbal rád a tu vlajku na měsíc fakt vzal

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.