abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.0 otevřeného operačního systému pro chytré hodinky AsteroidOS (Wikipedie). Přehled novinek v oznámení o vydání a na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 16:00 | Zajímavý software

    WoWee je open-source klient pro MMORPG hru World of Warcraft, kompatibilní se základní verzí a rozšířeními The Burning Crusade a Wrath of the Lich King. Klient je napsaný v C++ a využívá vlastní OpenGL renderer, pro provoz vyžaduje modely, grafiku, hudbu, zvuky a další assety z originální kopie hry od Blizzardu. Zdrojový kód je na GitHubu, dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    dnes 13:33 | IT novinky

    Byl představen ICT Supply Chain Security Toolbox, společný nezávazný rámec EU pro posuzování a snižování kybernetických bezpečnostních rizik v ICT dodavatelských řetězcích. Toolbox identifikuje možné rizikové scénáře ovlivňující ICT dodavatelské řetězce a na jejich podkladě nabízí koordinovaná doporučení k hodnocení a mitigaci rizik. Doporučení se dotýkají mj. podpory multi-vendor strategií a snižování závislostí na vysoce

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 12:22 | Humor

    Nizozemský ministr obrany Gijs Tuinman prohlásil, že je možné stíhací letouny F-35 'jailbreaknout stejně jako iPhony', tedy upravit jejich software bez souhlasu USA nebo spolupráce s výrobcem Lockheed Martin. Tento výrok zazněl v rozhovoru na BNR Nieuwsradio, kde Tuinman naznačil, že evropské země by mohly potřebovat větší nezávislost na americké technologii. Jak by bylo jailbreak možné technicky provést pan ministr nijak nespecifikoval, nicméně je známé, že izraelské letectvo ve svých modifikovaných stíhačkách F-35 používá vlastní software.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 15
    dnes 06:00 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 162 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | IT novinky

    Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, zveřejnilo Domain Report za rok 2025 s klíčovými daty o vývoji domény .CZ. Na konci roku 2025 bylo v registru české národní domény celkem 1 515 860 s koncovkou .CZ. Průměrně bylo měsíčně zaregistrováno 16 222 domén, přičemž nejvíce registrací proběhlo v lednu (18 722) a nejméně pak v červnu (14 559). Podíl domén zabezpečených pomocí technologie DNSSEC se po několika letech stagnace výrazně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 18:33 | IT novinky

    Google představil telefon Pixel 10a. S funkci Satelitní SOS, která vás spojí se záchrannými složkami i v místech bez signálu Wi-Fi nebo mobilní sítě. Cena telefonu je od 13 290 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 16:22 | Komunita

    Byl publikován přehled dění a novinek z vývoje Asahi Linuxu, tj. Linuxu pro Apple Silicon. Fedora 43 Asahi Remix s KDE Plasma už funguje na M3. Zatím ale bez GPU akcelerace. Vývojáře lze podpořit na Open Collective a GitHub Sponsors.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Red Hat představil nový nástroj Digital Sovereignty Readiness Assessment (GitHub), který organizacím umožní vyhodnotit jejich aktuální schopnosti v oblasti digitální suverenity a nastavit strategii pro nezávislé a bezpečné řízení IT prostředí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Zajímavý software

    BarraCUDA je neoficiální open-source CUDA kompilátor, ale pro grafické karty AMD (CUDA je proprietární technologie společnosti NVIDIA). BarraCUDA dokáže přeložit zdrojové *.cu soubory (prakticky C/C++) přímo do strojového kódu mikroarchitektury GFX11 a vytvořit tak ELF *.hsaco binární soubory, spustitelné na grafické kartě AMD. Zdrojový kód (převážně C99) je k dispozici na GitHubu, pod licencí Apache-2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 908 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Darth Phantom avatar 6.4.2009 17:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?

    Sakra, ty si nějak vyměknul, Faune. Spíš bych očekával osmý blog o zadlužování, HDP, socialistických černoušcích a Pakistáncích.

    Ale k věci: Sice mě to je úplně u prdele, že si vylepšuješ vzdělání u nějakého uchyla, ale budiž. Nezbývá než tě pochválit jaký si báječný, a že si ušetřil $12,000 za 12 kreditů. Ty si prostě tak skvělý a já tě prostě žeru! A jak dovedeš ekonomicky myslet, to se jen tak nevidí. Touto cestou jsem ti jen chtěl vyjádřit můj nesmírný obdiv k tobě a tvému počínání.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2009 17:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Phantome! Přestaň už mi na Facebooku posílat všechny ty růže, kvízy a jiný blbosti na mojí zeď!!! Matlej si to na svojí zeď a do svýho pole!!! :-D :-D :-D
    Darth Phantom avatar 6.4.2009 18:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Phantome! Přestaň už mi na Facebooku posílat všechny ty růže,
    Když registrace na Fakebooku, tak jedině jako pes, jako protiváha k těm tvejm všem kočkám. Jinak nevím, co bych k tomu ještě řekl, Fauna jsem už pochválil víc než dost. Docent Faun není jenom uznávaný ekonom, ale i světoznámý burzovní makléř z Wall Streetu a v neposlední řadě i známý chemik se zkumavkou z Lehigh University.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2009 19:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Zapoměls na politologa! ;-)
    6.4.2009 18:04 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Nu tak 12000 dobrejch ne? :-)
    Darth Phantom avatar 6.4.2009 18:29 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Nu tak 12000 dobrejch ne? :-)
    No aby ne :). Vždyť jsem také Fauna pochválil za to, jaký je prozřetelný a báječný. Spíš bych ale očekával, že Faun obětuje 12 kreditů za přednášky o Mein Kampfu, nebo o historii Ku-Klux-Klanu. Je mi to nějak divné, že z Fauna už nelezou fašounské blitky a esesácké blogy, bez toho to není jaksi ono. On to ale Faun brzy napraví, žejo Faune? :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 6.4.2009 18:34 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    kazdy clovek sa vyvija.
    6.4.2009 19:37 Adamira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    k horsimu :-D
    Grunt avatar 6.4.2009 20:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?

    A ty si žid nebo černoch?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    AltOS avatar 6.4.2009 20:44 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Predator je prece Yasser, ne?
    6.4.2009 20:58 pools
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    začínám si myslet, že Alien a JiK jsou snad jedna osoba... ;-)
    kotyz avatar 6.4.2009 20:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Az takova konspirace? :-O
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    AltOS avatar 6.4.2009 21:05 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Njn, typickej zidobolsevistickokapitalistickofasisticky cerny arab. Nejaky namet na novy GNU OS?
    Darth Phantom avatar 6.4.2009 23:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    začínám si myslet, že Alien a JiK jsou snad jedna osoba... ;-)
    Jó? :-)A co tě k tomu vede? Já jsem sice četl Mein Kampf, ale takhle ho převést do moderní podoby v linuxových blozích bych asi nesvedl tak dobře jako Faun. Ale čím se to tady zaobíráte. Tématem blogu je, zda Earl učí Project Management v Lenigh University a že Faun ušetřil $12,000 za 12 kreditů, které bude moci investovat jako burzovní spekulant jinam. Držte se tedy těchto důležitých a závažných témat, soudruzi.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    6.4.2009 23:56 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Závist? Typický stereotyp přizdisráče, který sedí doma na prdeli, držkuje a plive kolem sebe? Nebo se pletu?
    7.4.2009 00:07 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Spise je to lehce ironicka recese, kterou jsi nepobral.
    7.4.2009 00:15 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Ale jo, přiznávám, že je to furt lepší než tohle nebo třeba tohle.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2009 00:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    :-D dobře radim, drž si ouška :-D
    AltOS avatar 7.4.2009 00:11 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Ou jee!
    7.4.2009 00:14 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Držím, neboj. :-D Mně nikdo ouška otáčet nebude! :-D
    Darth Phantom avatar 7.4.2009 00:59 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Zalez, tajdrdlíku z ocelového města Třince :-D. Tvoje titulování mě kokotem také nepatří do vybraného společenského chování. V této souvislosti jsem si vzpomněl na knihu Spiknutí kokotů, kterou bych ti doporučoval přečíst. Drž se tématu, kokůtku a diskutuj o Earl Project Management. :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    7.4.2009 01:32 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Jsem trochu zklamán. :-) Čekal jsem těžší kalibr. Možná bych se měl stát spekulantem a začít investovat na burze? :-D To bude ale problém, páč jsem socka. Každopádně aspoň díky za doporučení knihy, titul zní velmi zajímavě, skoro jako by to bylo o nás.

    To titulování do vybraného společenského chování rozhodně nepatřilo, s tím bezvýhradně souhlasím. I když v ocelovém městě Třinci a jeho gorolském okolí je toto oslovení mezi tajtrdlíky zcela běžné. Bez zajímavosti ale jistě není, že jsi úplně první člověk, kterého jsem tady měl nutkání takhle nějak explicitně zaškatulkovat, takže na to buď patřičně hrdý. Nestává se to často, obvykle mě to, jak se lidi na internetu chovají, moc nezajímá. Evidentně jsi udělal dojem.

    Můžu se na něco zeptat? Vystupoval jsi tady odjakživa pod nickem Phantom Alien? Nebo jsem prostě nějakým neuvěřitelným nedopatřením těch několik let přehlížel tvé vybrané komentáře o, cituji, "zku*vencích", zku*vených nenávistných fašounech", "čů*acích" a dalších zajímavých věcech? Nechce se mi věřit, že by mi tak dlouho unikaly takové perly.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2009 10:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Čekal jsem těžší kalibr. Možná bych se měl stát spekulantem a začít investovat na burze?
    ...no to spíš raději ne, ne? ;-)
    Vystupoval jsi tady odjakživa pod nickem Phantom Alien?
    Ne, kdysi vystupoval pod svým občanským jménem... . . . ...a jak mile a slušně :-D
    10.4.2009 17:02 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Cim vice spekulantu, tim lepe. A ze je to socka vubec nevadi. U nekterych brokeru mu na forex bude stacit minimalni vklad 200 americkych dolaru. At zije financni paka. ;-)
    Darth Phantom avatar 7.4.2009 16:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Jsem trochu zklamán. :-).Čekal jsem těžší kalibr.
    To mě opravdu mrzí, že jsem tě zklamal. Pokud ale budeš mít potřebu něco mektat o přizdisráčích a kokotech, tak ti mohu slíbit, že tě příště již rozhodně nezklamu :-). Taky nevím, co tě na tom tak rozrušuje, že nadávám Faunovi. Faunovi nadávám standartně (kromě tohoto blogu kde ho chválím za odpovědnost) a Faun to potřebuje jak prase drbání, funguje to jako takový drobný stimulant a drží to Fauna v jistých mantinelech, jinak by začal psát blogy o norimberských sjezdech a o tom, jak zakládal podzemní organizaci SS.
    To bude ale problém, páč jsem socka.
    Tak s tim ti nepomůžu :). Stačí se jen zbavit stereotypu zamindrákovaného přizdisráče, který sedí doma na prdeli, držkuje a plive kolem sebe. Podívej se na Fauna, jak se ještě ve svých 30-ti letech vzdělává a chodí na přednášky k nějakému debilovi za 12 kreditů. Kniha spiknutí kokotů stojí 152 Kč a mohu ti je zaslat, pokud si tak sociáně slabý. Možná by ses leccos zajímavého o sobě dozvěděl :). Dovolím si jen krátký citát z této knihy z kapitoly 4, Jak se pozná kokot: "Není problém poznat kokota, který je sprostý, otravný nebo dělá potíže. Jenže existují i kokoti, kteří nejsou tak nápadní". Ten druhý případ se bude týkat určitě tebe, řekl bych.:)
    Můžu se na něco zeptat? Vystupoval jsi tady odjakživa pod nickem Phantom Alien?
    Ano, vystupoval jsem tady vždy pod tímto nickem. Nemám žádná alter ega jako JiK aka Faun. Zpočátku jsem vystupoval poměrně kultivovaně a až v posledních měsících jsem se stal nekultivovaným hovadem.
    cituji, "zku*vencích", zku*vených nenávistných fašounech", "čů*acích"
    To je všechno v pořádku. To Faun všechno je. K tomu je ještě navíc uvědomělý esesák. Doufám, že jsem ti odpověděl dostatečně a že už nemáš žádné další doplňující otázky. Pokud ne, tak si trhni nohou a neotravuj :-D
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    8.4.2009 00:55 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Pokud ale budeš mít potřebu něco mektat o přizdisráčích a kokotech, tak ti mohu slíbit, že tě příště již rozhodně nezklamu
    S přizdisráči a kokoty zřejmě pokračovat nebudu. To neměla být urážka, byla to obyčejná diagnóza a nevidím důvod, proč bych ji měl opakovat. Snad jen, kdyby se ti přitížilo a byla by potřeba diagnóza nová. Ale jak nad tím tak uvažuju, tak zhoršit se to už snad ani nemůže, takže bych se na tvém místě opravdu ničeho neobával. :-)

    Za nabídku zaslání knihy děkuji, ale nemusíš se namáhat. V případě potřeby a nouze se ji můžu pokusit ukrást.
    Dovolím si jen krátký citát z této knihy z kapitoly 4, Jak se pozná kokot: "Není problém poznat kokota, který je sprostý, otravný nebo dělá potíže. Jenže existují i kokoti, kteří nejsou tak nápadní". Ten druhý případ se bude týkat určitě tebe, řekl bych.:)
    Souhlasím, patřím mezi nebezpečný a zákeřný druh, takzvaný Kokot nenápadný (latinský název si nepamatuji). Ty budeš dozajista zástupcem toho prvního jmenovaného druhu, takzvaného Kokota obecného (Cocotus vulgaris).

    Další doplňující otázky už nemám, takže se myslím můžeme prozatím rozloučit.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2009 09:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
    Kokot nenápadný (latinský název si nepamatuji)
    "Cocotus Incognitus" :-D
    8.4.2009 14:39 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?

    A co teprve "kokot vychcany" (cocotus incontinentus)...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.