abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
včera 18:44 | IT novinky

Paul Cormier je novým prezidentem a CEO společnosti Red Hat. Jim Whitehurst je prezidentem IBM.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 17:22 | Humor

Lukáš Churý připravil malou pátrací hru. Je určená hlavně pro webaře. Zahrát si ji ale může každý, kdo má alespoň základní ponětí o HTML.

Ladislav Hagara | Komentářů: 21
včera 08:00 | Zajímavý software

Byla vydána verze 0.5.0 jednoduchého a uživatelsky přívětivého Jabber/XMPP klienta Kaidan postaveného na Kirigami a QtQuick. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitLabu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 07:00 | Nová verze

Aplikace pro čtení elektronických knih Foliate, založená na knihovně Epub.js, vyšla ve verzi 2.0, která přináší přepracované uživatelské rozhraní a řadu drobných vylepšení.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 8
4.4. 18:44 | Bezpečnostní upozornění

Twitter upozornil, že pokud se uživatel Twitteru přihlašoval ve Firefoxu na sdíleném nebo veřejném počítači, tak po odhlášení se z Twitteru mohla na disku zůstat nakešovaná citlivá data, a proto toto kešování pro Firefox zakázal. Reakce Mozilly: Twitter by měl prostě dodržovat standardy.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
4.4. 17:44 | Zajímavý článek

Článek na Jitsi je věnován bezpečnosti a soukromí uživatelů při používání videokonferenčního softwaru Jitsi Meet. Doporučuje se zamyslet nad názvem místnosti. Upozorňuje, že místnost existuje, pouze pokud se v ní někdo nachází. V případě nastavení hesla, je toto heslo s ukončením místnosti zapomenuto a při opětovném použití místnosti je nutno jej opět zadat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
4.4. 06:00 | IT novinky

Na Indiegogo byla spuštěna kampaň na podporu chytrého telefonu a kapesního počítače Astro Slide 5G Transformer od společnosti Planet Computers. Požadovaná částka 180 000 eur byla vybrána během 4 hodin. Stejně jako u předchozích zařízení Gemini PDA a Cosmo Communicator od této společnosti je slíbená podpora Linuxu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 18
3.4. 19:22 | Zajímavý software

CryptPad je svobodný online kancelářský balík. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL-3.0. Oficiální instance nově nabízí 1 GB prostoru. Mozilla Foundation tento týden věnovala projektu 10 000 $.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
3.4. 18:22 | Nová verze

Byla vydána finální beta verze Ubuntu 20.04 LTS s kódovým názvem Focal Fossa. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Dle plánu by Ubuntu 20.04 mělo vyjít 23. dubna 2020.

Ladislav Hagara | Komentářů: 6
3.4. 17:22 | Nová verze

Vyšel XCP-ng 8.1 (seznam změn), alternativní sestavení Citrix Hypervisor (dříve XenServer), tedy serverová distribuce hypervizoru Xen (4.13), toolstacku XAPI a systému CentOS v privilegované doméně. XCP-ng na rozdíl od bezplatné verze Citrix Hypervisoru nemá četná omezení funkcionality, vývojáři ale nabízejí i komerční podporu. Novinkou (zatím) pouze v XCP-ng je možnost zálohovat VM včetně aktuálního stavu jejich paměti; funkce je integrována také v administračním nástroji Xen Orchestra.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
Chodíte do práce?
 (26%)
 (1%)
 (4%)
 (3%)
 (47%)
 (14%)
 (6%)
Celkem 161 hlasů
 Komentářů: 4, poslední 2.4. 14:20
Rozcestník

Uci Earl Project Management na Lehigh University?

6.4.2009 16:51 | Přečteno: 1871× | Zivot a tak

Aby bylo jasno, ano, myslim toho Earla ze stripu Redmeat

Pro pobaveni a test svych schopnosti jsem se rozhodl vyuzit toho, ze mam jako zamestnanec Lehigh University narok na skolne zdarma (v hodnote 6ti kreditu za kazdy semestr, ci za leto) a zapsal jsem si Graduate program Project Management nabizeny mistni fakultou byznisu a ekonomie. Neco malo se asi naucim, dostanu krasny diplom a usetrim $12,000 za 12 kreditu. Proti fyzice ci chemii je to ovsem ponekud plytke...

To ovsem neni duvodem k tomuto zapisku, tim je nas nejnovejsi vyucujici, nejaky profesor Portny, ktery uci numericka kriteria vyberu projektu a vypada uplne jako Earl. Dokonce i mluvi jak uchyl, kdyby Redmeat komix byl se zvukem, Earl by stoprocentne znel jak Stan Portny. Zajimalo by mne, kdo nas bude ucit kurs PMGT 404, mlekar Dan? :-)





       

Hodnocení: 87 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

6.4.2009 17:10 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?

Sakra, ty si nějak vyměknul, Faune. Spíš bych očekával osmý blog o zadlužování, HDP, socialistických černoušcích a Pakistáncích.

Ale k věci: Sice mě to je úplně u prdele, že si vylepšuješ vzdělání u nějakého uchyla, ale budiž. Nezbývá než tě pochválit jaký si báječný, a že si ušetřil $12,000 za 12 kreditů. Ty si prostě tak skvělý a já tě prostě žeru! A jak dovedeš ekonomicky myslet, to se jen tak nevidí. Touto cestou jsem ti jen chtěl vyjádřit můj nesmírný obdiv k tobě a tvému počínání.

Tahle patička nemá hlavu ani patu
=^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2009 17:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Phantome! Přestaň už mi na Facebooku posílat všechny ty růže, kvízy a jiný blbosti na mojí zeď!!! Matlej si to na svojí zeď a do svýho pole!!! :-D :-D :-D
6.4.2009 18:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Phantome! Přestaň už mi na Facebooku posílat všechny ty růže,
Když registrace na Fakebooku, tak jedině jako pes, jako protiváha k těm tvejm všem kočkám. Jinak nevím, co bych k tomu ještě řekl, Fauna jsem už pochválil víc než dost. Docent Faun není jenom uznávaný ekonom, ale i světoznámý burzovní makléř z Wall Streetu a v neposlední řadě i známý chemik se zkumavkou z Lehigh University.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
=^..^= AmigaPower® avatar 6.4.2009 19:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Zapoměls na politologa! ;-)
6.4.2009 18:04 maertien | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Nu tak 12000 dobrejch ne? :-)
6.4.2009 18:29 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Nu tak 12000 dobrejch ne? :-)
No aby ne :). Vždyť jsem také Fauna pochválil za to, jaký je prozřetelný a báječný. Spíš bych ale očekával, že Faun obětuje 12 kreditů za přednášky o Mein Kampfu, nebo o historii Ku-Klux-Klanu. Je mi to nějak divné, že z Fauna už nelezou fašounské blitky a esesácké blogy, bez toho to není jaksi ono. On to ale Faun brzy napraví, žejo Faune? :-)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
xxxs avatar 6.4.2009 18:34 xxxs | skóre: 19 | blog: vetvicky
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
kazdy clovek sa vyvija.
6.4.2009 19:37 Adamira
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
k horsimu :-D
Grunt avatar 6.4.2009 20:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?

A ty si žid nebo černoch?

Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
AltOS avatar 6.4.2009 20:44 AltOS | Jizak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Predator je prece Yasser, ne?
6.4.2009 20:58 pools
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
začínám si myslet, že Alien a JiK jsou snad jedna osoba... ;-)
kotyz avatar 6.4.2009 20:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Az takova konspirace? :-O
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
AltOS avatar 6.4.2009 21:05 AltOS | Jizak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Njn, typickej zidobolsevistickokapitalistickofasisticky cerny arab. Nejaky namet na novy GNU OS?
6.4.2009 23:24 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
začínám si myslet, že Alien a JiK jsou snad jedna osoba... ;-)
Jó? :-)A co tě k tomu vede? Já jsem sice četl Mein Kampf, ale takhle ho převést do moderní podoby v linuxových blozích bych asi nesvedl tak dobře jako Faun. Ale čím se to tady zaobíráte. Tématem blogu je, zda Earl učí Project Management v Lenigh University a že Faun ušetřil $12,000 za 12 kreditů, které bude moci investovat jako burzovní spekulant jinam. Držte se tedy těchto důležitých a závažných témat, soudruzi.
Tahle patička nemá hlavu ani patu
6.4.2009 23:56 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Závist? Typický stereotyp přizdisráče, který sedí doma na prdeli, držkuje a plive kolem sebe? Nebo se pletu?
7.4.2009 00:07 maertien | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Spise je to lehce ironicka recese, kterou jsi nepobral.
7.4.2009 00:15 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Ale jo, přiznávám, že je to furt lepší než tohle nebo třeba tohle.
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2009 00:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
:-D dobře radim, drž si ouška :-D
AltOS avatar 7.4.2009 00:11 AltOS | Jizak
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Ou jee!
7.4.2009 00:14 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Držím, neboj. :-D Mně nikdo ouška otáčet nebude! :-D
7.4.2009 00:59 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Zalez, tajdrdlíku z ocelového města Třince :-D. Tvoje titulování mě kokotem také nepatří do vybraného společenského chování. V této souvislosti jsem si vzpomněl na knihu Spiknutí kokotů, kterou bych ti doporučoval přečíst. Drž se tématu, kokůtku a diskutuj o Earl Project Management. :)
Tahle patička nemá hlavu ani patu
7.4.2009 01:32 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Jsem trochu zklamán. :-) Čekal jsem těžší kalibr. Možná bych se měl stát spekulantem a začít investovat na burze? :-D To bude ale problém, páč jsem socka. Každopádně aspoň díky za doporučení knihy, titul zní velmi zajímavě, skoro jako by to bylo o nás.

To titulování do vybraného společenského chování rozhodně nepatřilo, s tím bezvýhradně souhlasím. I když v ocelovém městě Třinci a jeho gorolském okolí je toto oslovení mezi tajtrdlíky zcela běžné. Bez zajímavosti ale jistě není, že jsi úplně první člověk, kterého jsem tady měl nutkání takhle nějak explicitně zaškatulkovat, takže na to buď patřičně hrdý. Nestává se to často, obvykle mě to, jak se lidi na internetu chovají, moc nezajímá. Evidentně jsi udělal dojem.

Můžu se na něco zeptat? Vystupoval jsi tady odjakživa pod nickem Phantom Alien? Nebo jsem prostě nějakým neuvěřitelným nedopatřením těch několik let přehlížel tvé vybrané komentáře o, cituji, "zku*vencích", zku*vených nenávistných fašounech", "čů*acích" a dalších zajímavých věcech? Nechce se mi věřit, že by mi tak dlouho unikaly takové perly.
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2009 10:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Čekal jsem těžší kalibr. Možná bych se měl stát spekulantem a začít investovat na burze?
...no to spíš raději ne, ne? ;-)
Vystupoval jsi tady odjakživa pod nickem Phantom Alien?
Ne, kdysi vystupoval pod svým občanským jménem... . . . ...a jak mile a slušně :-D
10.4.2009 17:02 maertien | skóre: 29 | blog: martinek
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Cim vice spekulantu, tim lepe. A ze je to socka vubec nevadi. U nekterych brokeru mu na forex bude stacit minimalni vklad 200 americkych dolaru. At zije financni paka. ;-)
7.4.2009 16:20 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Jsem trochu zklamán. :-).Čekal jsem těžší kalibr.
To mě opravdu mrzí, že jsem tě zklamal. Pokud ale budeš mít potřebu něco mektat o přizdisráčích a kokotech, tak ti mohu slíbit, že tě příště již rozhodně nezklamu :-). Taky nevím, co tě na tom tak rozrušuje, že nadávám Faunovi. Faunovi nadávám standartně (kromě tohoto blogu kde ho chválím za odpovědnost) a Faun to potřebuje jak prase drbání, funguje to jako takový drobný stimulant a drží to Fauna v jistých mantinelech, jinak by začal psát blogy o norimberských sjezdech a o tom, jak zakládal podzemní organizaci SS.
To bude ale problém, páč jsem socka.
Tak s tim ti nepomůžu :). Stačí se jen zbavit stereotypu zamindrákovaného přizdisráče, který sedí doma na prdeli, držkuje a plive kolem sebe. Podívej se na Fauna, jak se ještě ve svých 30-ti letech vzdělává a chodí na přednášky k nějakému debilovi za 12 kreditů. Kniha spiknutí kokotů stojí 152 Kč a mohu ti je zaslat, pokud si tak sociáně slabý. Možná by ses leccos zajímavého o sobě dozvěděl :). Dovolím si jen krátký citát z této knihy z kapitoly 4, Jak se pozná kokot: "Není problém poznat kokota, který je sprostý, otravný nebo dělá potíže. Jenže existují i kokoti, kteří nejsou tak nápadní". Ten druhý případ se bude týkat určitě tebe, řekl bych.:)
Můžu se na něco zeptat? Vystupoval jsi tady odjakživa pod nickem Phantom Alien?
Ano, vystupoval jsem tady vždy pod tímto nickem. Nemám žádná alter ega jako JiK aka Faun. Zpočátku jsem vystupoval poměrně kultivovaně a až v posledních měsících jsem se stal nekultivovaným hovadem.
cituji, "zku*vencích", zku*vených nenávistných fašounech", "čů*acích"
To je všechno v pořádku. To Faun všechno je. K tomu je ještě navíc uvědomělý esesák. Doufám, že jsem ti odpověděl dostatečně a že už nemáš žádné další doplňující otázky. Pokud ne, tak si trhni nohou a neotravuj :-D
Tahle patička nemá hlavu ani patu
8.4.2009 00:55 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Pokud ale budeš mít potřebu něco mektat o přizdisráčích a kokotech, tak ti mohu slíbit, že tě příště již rozhodně nezklamu
S přizdisráči a kokoty zřejmě pokračovat nebudu. To neměla být urážka, byla to obyčejná diagnóza a nevidím důvod, proč bych ji měl opakovat. Snad jen, kdyby se ti přitížilo a byla by potřeba diagnóza nová. Ale jak nad tím tak uvažuju, tak zhoršit se to už snad ani nemůže, takže bych se na tvém místě opravdu ničeho neobával. :-)

Za nabídku zaslání knihy děkuji, ale nemusíš se namáhat. V případě potřeby a nouze se ji můžu pokusit ukrást.
Dovolím si jen krátký citát z této knihy z kapitoly 4, Jak se pozná kokot: "Není problém poznat kokota, který je sprostý, otravný nebo dělá potíže. Jenže existují i kokoti, kteří nejsou tak nápadní". Ten druhý případ se bude týkat určitě tebe, řekl bych.:)
Souhlasím, patřím mezi nebezpečný a zákeřný druh, takzvaný Kokot nenápadný (latinský název si nepamatuji). Ty budeš dozajista zástupcem toho prvního jmenovaného druhu, takzvaného Kokota obecného (Cocotus vulgaris).

Další doplňující otázky už nemám, takže se myslím můžeme prozatím rozloučit.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2009 09:34 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?
Kokot nenápadný (latinský název si nepamatuji)
"Cocotus Incognitus" :-D
8.4.2009 14:39 jozka
Rozbalit Rozbalit vše Re: Uci Earl Project Management na Lehigh University?

A co teprve "kokot vychcany" (cocotus incontinentus)...

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.