abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | IT novinky

    S koncem roku 2025 skončila standardní podpora operačního systému HP-UX (Hewlett Packard Unix).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | Nová verze

    K 1. lednu 2026 končí 70leté omezení majetkových autorských práv děl autorů zesnulých v roce 1955, viz 2026 in public domain. V americkém prostředí vstupují do public domain díla z roku 1930, viz Public Domain Day.

    |🇵🇸 | Komentářů: 1
    včera 15:00 | Nová verze

    Všem vše nejlepší do nového roku 2026.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 13:33 | Zajímavý software

    Crown je multiplatformní open source herní engine. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT a GPLv3+. Byla vydána nová verze 0.60. Vyzkoušet lze online demo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Zajímavý článek

    Daniel Stenberg na svém blogu informuje, že po strncpy() byla ze zdrojových kódů curlu odstraněna také všechna volání funkce strcpy(). Funkci strcpy() nahradili vlastní funkcí curlx_strcopy().

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 03:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.12.30 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.12. 18:55 | IT novinky

    Společnost Valve publikovala přehled To nej roku 2025 ve službě Steam aneb ohlédnutí za nejprodávanějšími, nejhranějšími a dalšími nej hrami roku 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.12. 16:11 | Komunita

    Byly publikovány výsledky průzkumu mezi uživateli Blenderu uskutečněného v říjnu a listopadu 2025. Zúčastnilo se více než 5000 uživatelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.12. 03:33 | Bezpečnostní upozornění

    V dokumentově orientované databázi MongoDB byla nalezena a v upstreamu již opravena kritická bezpečností chyba CVE-2025-14847 aneb MongoBleed.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.12. 23:11 | IT novinky

    Při úklidu na Utažské univerzitě se ve skladovacích prostorách náhodou podařilo nalézt magnetickou pásku s kopií Unixu V4. Páska byla zaslána do počítačového muzea, kde se z pásky úspěšně podařilo extrahovat data a Unix spustit. Je to patrně jediný známý dochovaný exemplář tohoto 52 let starého Unixu, prvního vůbec programovaného v jazyce C.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 20
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (29%)
     (1%)
     (28%)
     (1%)
     (2%)
     (1%)
     (10%)
     (9%)
     (19%)
    Celkem 232 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 15:34
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    29.10.2025 10:58 kai
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Ten klerofašoun Vávra tam, co nezvládne říct jednu větu bez 20x “prostě” a “jako” :-D To by byla sranda poslouchat. Ale zas ví všechno o všem a to se hodí.
    29.10.2025 12:47 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Hmm, prezidenčík a lipan průběžně na čele pelotonu, zajímavý... Liberální aktivismus je koukám masám po chuti. ;-)
    11.11.2025 19:33 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    lidi holt nacky a komouse moc nemusi.
    11.11.2025 21:25 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Proto je komouš prezidentem ha ha.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 13.11.2025 01:13 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    lidi holt nacky a komouse moc nemusi.

    což je zláštní páč třeba právě lipavskej byl dlouhodobě proti židům + současně to je asi vubec první odesák, kterej by chtěl věšet kapitalisty :D

    29.10.2025 13:12 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Hajlomil :-D :-D Ach jo... Volim turek :-D
    29.10.2025 13:52 Gertruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Přestaň už bulet že ti imponujou náckové, punc Třetí říše už ze sebe nesmaže, smiř se s tím.
    29.10.2025 14:27 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Každej byl za mlada blbej a na i v ní... někdo souhlasil se vstupem, nebo podepisoval antichartu a někdo si zahajloval no... prašť jako uhoď, no ne? :-)
    29.10.2025 14:57 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Asi tak. Pokud byvali komuniste mohou rozdavat metaly, stat se premierem ci ministrem, proc se resi nejaky cerny humor...
    29.10.2025 23:37 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta

    Nemohu si pomoct, ale Jaguár Hajlomil mi z toho výběru přijde jako ten nejmenší dement.

    30.10.2025 15:07 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Pan Vavra a Turek alespon neco dokazali v soukromem sektoru... Na rozdil od zbytku :-D
    30.10.2025 15:35 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Krást.
    31.10.2025 09:30 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Kdo kde kradl prosim???
    1.11.2025 19:16 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta

    Anonym, zneužívající populární nick. Furt ti to nedochází?

    Heron avatar 31.10.2025 06:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Tak Vávra dokázal udělat jen dvě hry. Jednu podle filmu ze svého dětství a druhou podle knížek Petra Čorneje, kde se našel jako vládce. A každou kritiku (i oprávněnou) své hry bere jako osobní útok sám na sebe.
    31.10.2025 09:31 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Jsou za nim nejmene 4 veleuspesne hry. Dale take zvladl vybudovat firmu z niceho a dobre ji prodat. Co tam mas dal?
    31.10.2025 09:43 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    A kolik úspěšných AAA her si zvládnul udělat ty? Takovejch lidí jako Vávra by potřebovalo bejt v česku aspoň milion, a hned bychom byli vůči světu někde jinde. Protože i v tom českym marasmu, kamárdšoftění, mafiánismu dokázal v podstatě z nuly prorazit do světa. A to jen tak někdo neudokáže.

    A spoustu jeho hejtrů, evidentně včetně tebe, cizí úspěch dost štve.
    Heron avatar 31.10.2025 11:05 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    To je celkem jedno, kolik software jsem napsal a spravoval (hodně). Já se na rozdíl od něj neprezentuju jako odborník na vše. Naopak se držím svého kopyta.
    A spoustu jeho hejtrů, evidentně včetně tebe, cizí úspěch dost štve.
    LOL. Já Vávru kritizuju pouze tam, kde se prokazatelně plete a lze to jeho tvrzení snadno vyvrátit několika málo odkazy na zdroje, což ostatně dělám v každé diskusi i ve svých odborných článcích. Nechci, aby lidé věřili mě, ale aby si každý příkaz našli v dokumentaci. On svou pravdu prezentuje prostě jako pravdu bez dalších odkazů.
    31.10.2025 12:07 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Kritizuješ a zapškle se vyjadřuješ. A třeba to že udělal podle tebe jenom 2 hry - což je lež, velmi jednoduše vyvratitelná.

    Tvl ty se tady vymezuješ proti něčímu údajnýmu lhaní a přitom lžeš jako když tiskne a teda v hodně věcech - a ani si to nechceš neuvědomit. Njn nová doba, kdo nelže s námi, lže proti nám. hlavně že to hází špínu tim správnym směrem.
    Heron avatar 31.10.2025 12:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Další verze KCD je pouze to, co se nevlezlo do prvního dílu. Tohle je totiž standard, i STALKER se rozdělil na tři díly, protože nebyla technologie, která by to zvládla. Dneska máme Stalker Heart of Chornobyl, což je jedna velká mapa, kde jsou všechny lokace. A během vývoje Mafia II Vávra odešel.

    "Dan odešel kvůli mně (a mým nadřízeným), protože ho nebavilo neustále měnit design a příběh, podle feedbacků"

    Což je ve vývoji her standard. Buď se to trefí na první dobrou nebo ne (takto končí drtivá většina her) a druhý díl prostě musí být lepší, je mnohem dražší a tedy vyžaduje i větší publikum.

    U KCD chtěl Vávra vlastního Witchera, nelíbil se mu Skyrim (viz jeho sto chyb ve Skyrim), tak si napsal vlastní simulaci středověku. A ano, opět se trefil ale už tehdy musel PR řešit další vlastník a to Martin Klíma. Zatímco Vávra nebyl schopen na veřejnosti vystupovat bez urážek, tak Klíma v tom viděl příležitost vydělat a musel kde co žehlit.
    31.10.2025 14:01 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    přésně, a i kdybych stokrát zalhal, ještě to rozmáznu aby z toho nebylo nikomu vůbec nic jasný. Blábolíš do větru. Prostěs neměls pravdu a nějakejma litaniema to nespravíš. Jseš lhář, chápeš? Ale neboj, každej lže tak je to jedno, akorát si uvědom, že jseš úplně stejnej jako všichni ostatní. a že ostentativní vymezování se z lidí dělá akorát šašky.
    31.10.2025 12:43 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Jde o získání dojmu odborníkem v oboru X, že po mnohaleté úspěšné kariéře ve svém oboru je schopen(povolán) řešit problémy i v oborech Y i Z. Ve většině případů zůstane jen u prázdných řeči takže žádné velké riziko nehrozí, ale jsou samozřejmě i tragické vyjímky. Toto přesvědčení je asi o to silnější u osob jež se vypracovali z nuly a bez potřebného vzdělání, nic (či nedostatek čehokoli) jim tedy nebrání docílit za podobných podmínek téhož úspěchu jinde.

    Obhajoba nositelů těchto neprokázaných schopností ze straný ostatních pak bude patně podobná iracionální víře členů sekty v napřirozené schopnosti jejich vůdce.
    31.10.2025 14:09 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Na dojmy nikdo svéprávný nehraje, respektive se jima říděj akorát osoby chudší duchem, kterejch je v národě bohužel skoro polovina a proto toho kterákiliv klika včetně vládní ráda zneužívá. Nicméně, ty bohužel nemáš pravdu. Dobrej manažer dokáže řešit problémy a je víceméně jedno v jakym oboru pracuje. Ano jsou tady vědecký problémy který ani sebelepší manažer nevyřeší, ale většina lidskejch problémů je manažersky řešitelná dobře. Protože dobrej manažer pozná odborníka dokáže podle něho udělat o problému úsudek a navrhnout nějakou strategii kterou odborník rozumějící oboru naplní. A tím se problém vyřeší.
    31.10.2025 17:36 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Opravdu si myslíte, že v případě vyjádření zde jmenovaných osobností k takovéto interdisciplinární konzultaci dochází? Z toho co jsem v minulosti zaznamenal jejich vyjádření ke společenským problémům mi to nepřišlo.
    11.11.2025 19:34 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    to u nazidementa Wanta neprekvapuje
    12.11.2025 10:25 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Nech si vyprat mozkové pleny. Máš je podělané.
    29.10.2025 14:32 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Nic mi neimponuje. A nikdo nebuli, troubo. A jaky punc? Co udelal? Par vtipu? To je nejaky punc? Vystup si ubozaku.
    29.10.2025 16:30 Gertruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Tak je sem začni psát bez promlčení a poslanecký imunity, PČR už se k tomu vyjádřila. Čekám.
    29.10.2025 16:42 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Proc bych to mel delat? A proc by vubec nejake prispevky meli byt trestne? Ze to nekoho urazi? A co? Mne urazi prispevky proti Sudetskym spoluobcanum, ale nikdy bych nechtel, aby byli jejich autori stihani.
    29.10.2025 16:49 Gertruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Keců plno, ale stažená prdel a netroufneš si na to :-D :-D :-D Funguje to celkem dobře, že si ty svoje názory podněcující k násilí vůči menšinám musíš tak akorát šeptat do zdi.
    29.10.2025 17:06 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Ja neco podnecuji? Ja mam mensiny celkem rad, neboj :-D Treba ty narodnostni.
    29.10.2025 17:43 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Hele gertrudo, neroztleskávej, o anonymní vocasy co provokujou nikdo nestojí.
    29.10.2025 17:45 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Hlavne je jedina/jediny, co nalepkuje a urazi. Smutna zaslepena zena ci clovek.
    29.10.2025 17:57 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Anebo agenturní pracovník v utajení, placený za nahlášení "problémových" uživatelů. Neboli postaru provokatér.
    29.10.2025 18:03 Gertruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Prosimtě nesundavej si tu čapku z alobalu aby se ti ten mozek nevypařil :-D Bylo jsem odhaleno, patřím pod UCIA (CIA pro celý vesmír, ta amerciká je jen jedna z poboček)
    29.10.2025 22:56 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Tak stačí abys patřil pod bratra ze STS Chvojkovice Brod, típal printscreeny a psal svodky na zdejší zoo... Nejdřiv jako falešný podtržítko a teď se najednou tváříš jako echte Deutsche Gertrude to neni na alobal ale je to FAKT podezřelý...
    30.10.2025 06:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    s timhle nemám nic společnýho - laskavě mě do toho netahej

    ale otevíráš zajímavé téma
    30.10.2025 10:19 Gertruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    To je na dvě role alobalu, pěknej stihoman :-D Ty jsi taková ta profesionální oběť, viď?
    31.10.2025 09:34 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Ne to fakt ne, ale v době kdy tu kdejaká ať už vládní nebo nevládní agentura provádí skreening projevu lidí na sítích, potažmo vlivový operace v utajení a kdy jsou ty identifikovaný lidi popotahovaný mediálně nebo i soudně za to, když napíšou něco nevhodnýho na sítě, člověk musí bejt ostražitej. Podle mě, u nás v našem smradlavým rybníčku je různjech tajnejch víc než za švejka...
    Kór když se do toho montujou henti elfi a různý další lidi z IT prostředí, nebo maj přímo IT skupinu - jako ti vojcli nedávno...
    Troufám si tvrdit, že když nějakej tenhle elf nebo nějakej řadovej procházeč webů někde identifikuje hnízdo antisystémovejch prorusskejch dezolátů, který následně s velkou slávou hoděj na bleklist a mediálně rozmáznou, odměna ho nemine... A kvůlivá tomu potřebuje materiál na svoje printscreeny, kde někdo adoruje něco zakázanýho, takže k tomu provokuje... Což je přesně to co děláš ty i to falešný podtržítko, respektive myslim, že seš jeden a ten samej, akorát se snažíš ty anonicky tak nějak ukotvit a nejdřív infiltrovat a tim ukolébat případnou budoucí oběť provokace.

    Jako jakej jinak jinej důvod máš že se neregistruješ abys byl trochu čitelnej...
    31.10.2025 10:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    mě poznáš spolehlivě - nelžu
    31.10.2025 12:09 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    chá chá, ten byl dobrej.... Kámo, každej lže. ale klidně nějakej joke ještě přihoď :-)
    31.10.2025 12:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Tak jo:
    hnízdo antisystémovejch prorusskejch dezolátů, který následně s velkou slávou hoděj na bleklist a mediálně rozmáznou, odměna ho nemine...
    Proč si nenapsal i hnízdo jedinců co jsou proti svinstvu (i proti ruskému) který někteří zdejší experti hoděj na nějaký seznam v rusku a odměna je nemine?
    31.10.2025 14:12 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Vidim, že tady fakt čuješ tu prorusskou kliku a rozdmýcháváš... slušnej pokus. nebo jestli to byl ten ftip, tak jako fakt i tenhle se ti taky poved...
    31.10.2025 15:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    jsem prostě dobrej no - co se dá dělat
    31.10.2025 19:04 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    mě poznáš spolehlivě - nelžu
    Další v dlouhé řadě tvých lží.
    31.10.2025 19:34 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Lhaní je úmyslný čin (kdy si dotyčný je vědom pravdy), ti co se pouze nevědomky mýlí se lži nedopouští.
    31.10.2025 21:22 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    takže myslíš, že Radovan může být jen nevědomý?

    Já jen že zatím žádnou moji (podle něj) lež nejen že nevyvrátil, ale ani nepředložil :-/

    A že už jsem ho prosil několikrát
    31.10.2025 12:53 Gertruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Tak to už je na čtyři role alobalu :-D Zvláštní že se tihle stihomani do těch agentů ne a ne trefit. Ale určitě je všude pozorujou, v tom mají jasno :-D
    29.10.2025 18:05 Gertruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    No to rozhodně ne, si ty svoje urážky přečti :-D Dobrá vlčí mlha, v ní se i ta zdvižená pravice ztratí.
    Člověk z Horní Dolní avatar 29.10.2025 20:51 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Mika Oganesjana.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 13.11.2025 01:22 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta

    imigrant tentokrát přestřelil že vod něj i ropušan dal ruce pryč, nóó takže je velká šance že toho výtržníka a stalkera konečně potká kriminál :D ;D

    Člověk z Horní Dolní avatar 14.11.2025 21:57 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    To není imigrant, narodil se v ČR :D Mně je sympatickej, baví mě jeho humor, myslím že je velmi chytrej a cením, že bojuje proti dezošům a prorusákům. Zároveň nesouhlasím se spoustou věcí, které hlavně dřív dělal. A žádnej kriminál ho nečeká :D
    15.11.2025 06:05 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Jistě, jako ti v Británii narození Britové:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-muz-s-nozem-zautocil-na-cestujici-v-britskem-vlaku-deset-zranenych-290578

    Jeden chirurg afrického, druhý chirurg karibského původu, na RGB škále se oba velmi blíží #000000, jak kdyby z toho Okamurova plakátu zrovna slezli :-D
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 15.11.2025 21:14 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    To není imigrant, narodil se v ČR :D

    nevim jak ty ale já rodnej list toho velbloudáře neviděla :P :P

    myslimže ani nepochází z tý armenie páč žádnej poctivej armenec nemuže podporovat fialovu vládu, která nakupovala z azerbajdžanu plyn a tak těm prejže sekulárním muslimům pomohla financovat armadu která v nahornim karabachu znova rozjela genocidu armencejch křesťanů :D :/ :D :/

    Mně je sympatickej, baví mě jeho humor

    nejlepší bylo když na smrt nemocnou maláčovou hulákali 'ty ku*vo!!!!', v afgánistánu, na východě ukrainy, v albánii, v íránu nebo z jaký barbarský díry k nám ten pologramotnej kulturní vobohacovač přilez to je možná sympatickej humor na urovni, tady to je spíš na vodplivnutí si :D ;D

    a jak nemam rada hnutí stačilo tak se mi líbilo když je tam ta stará bolševická mlátička roun začala rovnat pohlavkama. mě navopak příde vtipný jak někdo kdo by rád válku se rozbulí hnedka po prvním pohlavku, celej zrudne a prověsí se mu koutek huby jako by snad z toho dostal dokonce i mrtvici a spustí neartikulovanou salvu dalších primitivních nadavek. tvl co by si ta uderka počala na frontě, tam by jim na hlavy nelitaly jenom facky :D ;D

    myslím že je velmi chytrej

    kdyby byl skutečně chytrej tak teďko nezkouší sežrat něco co je věčí než jeho imigrantská hlava :P ;D

    cením, že bojuje proti dezošům a prorusákům

    a seš si jistej že bojuje proti nim???? vona třeba taková retorika stačilo že sme vovládaný ukrofašistama rozhodně zní jinak když ji hlásá někdo vosamocenej na náměstí a když se skutečně nějaký fašisti v paravojenckejch uniformách, s pendrekama a dymovnicema skutečně voběvěj dělat brajgl a po vzoru SA ten politickej meeting začnou rozhánět. podle mě navopak onanjesam pomoch hnutí stačilo zvednout preference, možnáže umyslně by fialova vlada měla nějakýho jakože nepřítele proti kterýmu by se mohla vymezovat, bába a čapák se po čtrnácti letech už vokoukali, okamurův plakát je slabota a nejde nadávat motoristům do nácků a současně podporovat nácky na ukraině. Vubec by mě nepřekvapilo že todle byl skutečnej učel tý imigrantovy bojůvky :O ;D

    A žádnej kriminál ho nečeká :D

    jj, to si feri, novoťák nebo třeba hlubuček určitě řikali taky, ale jakmile se stali pro svý vlastní soudruhy nepohodlnejma tak je bez ňákýho dlouhýho přemejšlení skoro hnedka hodili přes palubu :P :P :D ;D

    Člověk z Horní Dolní avatar 25.11.2025 21:26 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    nevim jak ty ale já rodnej list toho velbloudáře neviděla :P :P
    Ale v Arménii nejsou velbloudi :)
    nejlepší bylo když na smrt nemocnou maláčovou hulákali 'ty ku*vo!!!!'
    To jsem nezaznamenal. Ona byla nemocná na smrt? Viděl jsi papíry od doktora? Třeba si myslela, že jí to pomůže v kampani, koneckonců chovala se jako kdyby byla ochotná udělat pro místo ve Sněmovně úplně vše. A mimochodem, je možná ještě víc nesympatická než Konečníková.
    tak se mi líbilo když je tam ta stará bolševická mlátička roun začala rovnat pohlavkama. mě navopak příde vtipný jak někdo kdo by rád válku se rozbulí hnedka po prvním pohlavku, celej zrudne a prověsí se mu koutek huby jako by snad z toho dostal dokonce i mrtvici a spustí neartikulovanou salvu dalších primitivních nadavek
    Vždyť Vojta Pšenák nebrečel, naopak v podstatě neprojevil strach. A na žádný pohlavky nedošlo. Pokud máš takhle základní a snadno ověřitelný věci špatně, vysvětluje to mnohé a žiješ v nějaké alternativní realitě :) Podle mě by Pšenák projevil na frontě víc odvahy než velká většina lidí, protože to co dělá vyžaduje odvahu.

    tak teďko nezkouší sežrat něco co je věčí než jeho imigrantská hlava
    Není to imigrant, narozdíl od Okamury a Babiše.
    podle mě navopak onanjesam pomoch hnutí stačilo zvednout preference
    Podle mě se mu dařilo tu dezostranu zesměšnit tak, že někteří protivládní voliči se nakonec přiklonili k Motoristům nebo k ANO. A taky mají docela velký dosah, nižší stovky tisíc lidí, na které cílili různými kanály zprávu, že je potřeba jít volit, a to kohokoliv kromě těch 2 dezostran. Takže pokud jejich aktivita měla na výsledek Stačilo nějaký efekt, určitě byl směrem dolů.
    jj, to si feri, novoťák nebo třeba hlubuček určitě řikali taky, ale jakmile se stali pro svý vlastní soudruhy nepohodlnejma tak je bez ňákýho dlouhýho přemejšlení skoro hnedka hodili přes palubu :P :P :D ;D
    Teď soud zrušil zákaz přiblížení Mika ke zlodějce telefonů Tarabové.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 26.12.2025 12:58 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Ale v Arménii nejsou velbloudi :)

    no právě :P :P :D ;D

    Vždyť Vojta Pšenák nebrečel, naopak v podstatě neprojevil strach.

    hele ty slzičky tam jsou vidět, tvý 'fakta' se ňák rozcházej s realitou :P :P

    Podle mě by Pšenák projevil na frontě víc odvahy než velká většina lidí, protože to co dělá vyžaduje odvahu.

    má příležitost, nikdo toho pašíka tady nedrží, už dáááávno moch rukovat pod fangli s wolfsangelem držet východní frontu tý jeho války :P :P Zatim vidim že si jenom trouf na smrtelně nemocnou maláčovou, na ňáký chudáky na protivládních demonstrací nebo na tradiční čecháčkovskej udávat policii za absurdní 'zločiny' jako chybějicí spztka na autě kterou ale von vovšem předtim ukrad a vodnes někam do sběru :D :D :D :D

    jestli z takovejch zbabělejch neschopnejch lemplů by sme jakože měli stavět ňákou armadu proti putinoj nóó to jako potěš koště, to je 1000000000x rozumější se s kremlem ňák pokusit domluvit, libtardi jako pšenak svym chovanim a skutečnejma zbabělejma postojema celkem zřetelně dokazujou že na válku nemáme lidi :P :P

    Není to imigrant, narozdíl od Okamury a Babiše.

    okamura i babiš se narodili v českoslovencku a když si mohli vybrat narodnost tak si zvolili českou, dokonce i babiš se hnedka přihlásil k našemu narodu ikdyž z toho tenkrat neměl žadnej prospěch :O ;D

    dukazem jejich narodnosti je to že voba zastávaj dvě ze čtyr nejvíc nejvyšších ustavních funkcí českoprasečáku noa ty iirc narozdíl vod ministrů ouředníků etc mužou dělat jenom vopravdický český vobčani. Možná proto se onanjesám vyhejbá politice by se nepřišlo na to že je tady třeba ilegalně :O ;D

    A taky mají docela velký dosah, nižší stovky tisíc lidí, na které cílili různými kanály zprávu, že je potřeba jít volit, a to kohokoliv kromě těch 2 dezostran. Takže pokud jejich aktivita měla na výsledek Stačilo nějaký efekt, určitě byl směrem dolů.

    libtard může voslovit jenom zase jinýho libtarda noa libtatardi stejně volej jenom libtardí partaje takže vyslednej efekt na připadnou konverzi disidentů na stoupence fialova režimu je celkem přibliženě vodhadem byvoko................. čistá nula :O ;D :P :P

    navopak to ty voliče ksč spíš mobilizovalo jakože byli pod utokem režimu a podpořilo jejich argumenty že se fialová banda pokouší zavíst toalitu včetně SA bojuvek v ulicích.

    do jistý míry maj pravdu ale spíš si myslim že se fialová pětikoalice takle rozhodla podpořit komunisty by si vytvořila nepřitele kterýho by si mohli dávat na ty svý blbečkovský rudozelený plakáty kterejma před volbama zohyzdili celou republiku. Maš to stejný jako s tim agentem pávkem, to taky na hrad spolunisti pomohli dosadit karierního bolševika jen když z toho měli ňákej prospěch. Proč by jako nemohli bejt schopný stejnýho voportunismu i v připadě podpory ksč, komouš jako komouš :O :P :D ;D

    Teď soud zrušil zákaz přiblížení Mika ke zlodějce telefonů Tarabové.

    vubec nvm vo čem je řeč což nám vlastně řiká kdo z nás dvou je cílovou skupinou týdle psyop, jestli já jako volička protirežimních stran jako sou svobodný, spd nebo motoristi, nebo ty jako stoupenec fialova režimu. Noa detaily z pusobení těch bojuvek já neznám, zato ty jo a to protože si pod vlivem jejich 'narativů' právě protože si jejich cílovka :O ;D

    NUKE GAZA! 🎆 avatar 26.12.2025 13:08 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Příloha:
    13.11.2025 16:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Jako že by konečně nastoupil do tradiční české přípravky na prezidenta? Protože až do Havla všichni seděli :-D
    Člověk z Horní Dolní avatar 14.11.2025 21:33 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Ne, má to ošéfený, sedět nepůjde :-)
    15.11.2025 06:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Několikanásobná podmínka, hromada dluhů...

    https://protikorupcnilinka.cz/zpravodajstvi/mike-oganesjan-komercni-banka-zada-zruseni-osobniho-bankrotu-kvuli-nepoctivemu-zameru

    Doteď ho liberasti kryli a podporovali, uvidíme, jak hodně se časy změnily.

    Ale třeba ho Velký Čáp bude chránit také, když pro něj opatřuje merch :-D
    30.10.2025 07:36 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Chybí varianta "žádného, jsem monarchista"
    30.10.2025 08:05 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Presne tak. Nez volit nejakeho byvaleho ci soucasneho komunistu, tak radeji monarchu z bozi milosti... Koukam, ze aktualni byvaly komunista ma cca 70%... Asi si z toho lidi delaji legraci...
    30.10.2025 08:32 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    nebo nejsou pitomci a vědí že “ wise man changes his mind, a fool never will”

    A pak jsou tady samozřejmě experti co jim ujel vlak a žijí zpomínkovým optimismem, případně jim vadí, že ostatní mají normální život a oni spíš ne…
    30.10.2025 09:01 Valgrind | blog: ValgrinduvBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Je zajimave, ze u nekoho nevadi, ze se zbrani v ruce slouzil totalitnimu rezimu, a u nekoho vadi nekolik vtipu poslanych na FB :-D
    experti co jim ujel vlak a žijí zpomínkovým optimismem ... že ostatní mají normální život a oni spíš ne ...
    Pokud jsem to ja, buh mi v tom pomahej :-D
    30.10.2025 09:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Pokud jsem to ja, buh mi v tom pomahe
    Tak zatím seš první který se ozval :-)

    Ohledně turka tomu taky nerozumím - mě osobně na něm vadí spíš současnost
    30.10.2025 18:48 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Některé výroky P.P. ve věci územních ústupků ze strany Ukrajiny byly mírně řečeno velmi nešťastné. Na druhou stranu jeho velkým plusem je, že není z Prognostického ústavu. Organizace, z níž pocházeli dva prezidenti a několik dalších se tomu rozhodně aktivně "nebránilo".
    30.10.2025 19:00 pavele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Já myslím, že současný prezident dělá přesně to, co má, to znamená reprezentuje naši zemi.

    Na vše ostatní je tu parlament.
    30.10.2025 20:04 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    A hlavně je to fešák!!! :-)
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 13.11.2025 01:26 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Já myslím, že současný prezident dělá přesně to, co má, to znamená reprezentuje naši zemi.

    zlašť křivou páteř velký části českýho naroda :D ;D

    Glee avatar 31.10.2025 04:25 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Některé výroky P.P. ve věci územních ústupků ze strany Ukrajiny byly mírně řečeno velmi nešťastné.

    Bylo by mozne ty "nestastne" vyroky citovat? Nebudou to nahodou ty z te dalsi "Mnichovske zrady"? :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    31.10.2025 16:02 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Územní ústupky na Ukrajině by měly být dočasným řešením, myslí si prezident Petr Pavel. Pokud Rusko z války vyjde posílené a přesvědčené o správnosti svého postupu, podobné problémy budou podle něj pokračovat. Dojednaný mír by měl být také co nejspravedlivější pro Ukrajinu.
    Ze strany Spojených států Pavel vnímá mnohem větší tlak na Ukrajinu než na Rusko. „To, co je teď na stole, pokud jsou to správné informace, tak to spíše naznačuje, že je snaha uzavřít dohodu, ať už je jakákoli, aby Donald Trump mohl oznámit, že se mu podařilo uzavřít deal (dohodu) bez ohledu na to, jak bude výhodný pro Ukrajinu, co přinese Evropě,“ míní český prezident.
    Problém je v tom, že dosavadní snaha D. Trumpa donutit Ukrajinu k míru prakticky za každou cenu nemusí být vůbec dána jeho touhou po míru, ale snahou otevřít obchod s Ruskem s jehož pomocí (náhradou dodávek surovin z Kanady) si tuto podrobit. Tak daleko, ale asi P.P. ve svých úvahách nejde. Svezení na takové vlně bohulibého mírotvorství může historie po čase ocejchovat jako "užitečné idiotství".
    Glee avatar 31.10.2025 19:50 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Územní ústupky na Ukrajině by měly být dočasným řešením, myslí si prezident Petr Pavel. Pokud Rusko z války vyjde posílené a přesvědčené o správnosti svého postupu, podobné problémy budou podle něj pokračovat. Dojednaný mír by měl být také co nejspravedlivější pro Ukrajinu.

    Ze strany Spojených států Pavel vnímá mnohem větší tlak na Ukrajinu než na Rusko. „To, co je teď na stole, pokud jsou to správné informace, tak to spíše naznačuje, že je snaha uzavřít dohodu, ať už je jakákoli, aby Donald Trump mohl oznámit, že se mu podařilo uzavřít deal (dohodu) bez ohledu na to, jak bude výhodný pro Ukrajinu, co přinese Evropě,“ míní český prezident.

    I pres dodatecnou pointu nechapu v cem jsou tyto vyroky nestastne. Z vedoucich CR z te doby to bylo Kolarem napsane celkem realisticky.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    31.10.2025 04:17 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Alese...
    2.11.2025 14:00 AI na tebe ví všecko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Vzhledem k tomu že máte s Alešem citový vztah by to AI vyhodnotila jako neplatný hlas.
    5.11.2025 14:28 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta

    Měl bys ho politovat. Žako se může ukájet pouze verbálně, jelikož gumová „panenka” s mou podobou by pro korejce byla propadák.

    Glee avatar 31.10.2025 04:51 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Reknu jen tolik, ze v druhem kole jsem volil Slunickarskyho Vitace, clena motorkarskyho gangu Sons of 68.

    Agent byl totiz jiz v te dobe dukladne medialne ohlodan, a tak se pouze nabizelo, ze jsme tam poslali dalsiho neciho zastupce.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    31.10.2025 09:16 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Za mě úplně v pohodě, každý volí podle svého přesvědčení a mentální vyspělosti ;-)

    Apropós, zrovna výše zmíněný Vávra sdílel jednu něčí studentskou anketu ohledně toho kdo byl největší bojovník proti komunismu a s přehledem to vyhrál prezidenčík. :-) (druhej havel měl asi pětinu, kryl a mašíní 00nic. On to teda dával do souvislosti se prosazovaným snížením věku pro volby ale i tak.. .a podle mě to sedí s tim předchozim odstavcem....
    31.10.2025 12:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    no tak ty jsi stejnej dement jako ten vávra, ta anketa byla satira a oba jste na to nalítli. Vávra to raději honem smazal, ty už to tady máš na věky jaký jsi blbeček.
    31.10.2025 14:16 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Hele vidim, že máš přehled. já to zahlíd omylem někde na netu a ty to máš zmáklý... Tak ok, je to satira, dík žes to uved na správnou míru... to je všecko co k tomu můžu říct...
    31.10.2025 14:33 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    já k tomu mám ví co říct, třeba že je to ukázka že věříš neověřeným hovnům a vesele je šíříš dál. To je tvoje identita.
    31.10.2025 15:05 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Kámo, Nebuď sprostej. Na druhou stranu, tady máš tu anketu, v médiu, s komentářem a k tomu dokonce aktuální anketou našich průměrných občanů tamtéž. Kde prezidennčík sice nevyhrál, ale i tak má pěkných 25 % a je hned v závěsu za havlem... Takže sice možná satira ale realita je tam kde je. Toliko kdo kde šíří hovna. Takže si zase sedni, nažhav agenturní počítač a gůgli víc abys moh zase někde přiložit svou lhavou slinu do ohně...
    31.10.2025 15:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Prostěs neměls pravdu a nějakejma litaniema to nespravíš. Jseš lhář, chápeš?
    31.10.2025 15:52 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    hele kámo, nakonec víceméně měl, ta anketa a článek je ze začátku roku a neni u ní uvedený že je to joke. Takže tady asi kecáš ty. A zadruhý i těch 25 nebo kolik to má ten prezidenčík je taky alarmující.
    31.10.2025 17:09 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Prostěs neměls pravdu a nějakejma litaniema to nespravíš. Jseš lhář, chápeš?
    31.10.2025 15:54 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    A kámo, šak víš, každej lže... Ana rozdíl od tebe, nebo toho vocasa netvrdim že nelžu.
    31.10.2025 17:13 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    To jsem nikdy netvrdil.
    31.10.2025 17:24 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    tak nebuď měkkej a nějakou tu moji lež sem postni jo?
    31.10.2025 17:33 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    třeba že ten můj citát vávry je joke. což teda neni, je to na seznamu a neni to teď vyrobený evidentně. Dokaž že to je joke, jinak lžeš.
    31.10.2025 17:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    já s tebou žádný Vávrův citát neřešil - pleteš si podtržítka

    Já se snažím vyjadřovat jen k tomu o čem něco vím
    31.10.2025 17:51 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    A tvl a jak mám poznat kterývá právě podtržítko píše... voe udělej si na seznamu nějakej email a zaregistruj se... to je pak jak schýza si tady s někym psát. se nedivim že heronovi hrabe...
    31.10.2025 17:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    proto jsem ti psal podle čeho mě poznáš

    Další poznávací znamení je, že třeba ráďa po mé odpovědi tradičně mizí ze scény - mimochodem i on furt o nějaké moji lži mluví a taky ji ještě nedodal :-/

    31.10.2025 17:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Tak si tu agenturu co ten průzkum dělala zkus najít a potom se kopni do hlavy co jsi za píčuse, že ani tváří v tvář něčemu nejsi schopen zpracovávat fakta. Něco není pravda jen protože se ti to líbí, panáčku.
    31.10.2025 18:36 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Co to meleš, jakou agenturu, dyť to děáli údajně nějaký studenti tvl. A dokaž že je to joke a nepiš mi co mám hledat já, ale napiš proč je to joke a dodej důkaz odkazem.
    31.10.2025 18:38 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    A jinak je mi u przádele jestli je někdo tak blbej že prezidenčíka má za bojce proti komunismu nebo co... já se tim jenom bavim.
    Glee avatar 31.10.2025 19:51 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    Za mě úplně v pohodě, každý volí podle svého přesvědčení a mentální vyspělosti ;-)

    Jakoze Babis by byl vyspelejsi volba, i po tom, jak si sam totalne dojebal kaaampaaaan?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    1.11.2025 00:17 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Koho bych volil jako dalšího prezidenta
    :-) nee, to byla vtipná narážka, jakože jsi ještě nevyzrál k tomu volit babiše :) ...za mě nebylo možný volit dobře, takže je jedno koho, ale s bábou by byla větší sranda, demonstrace a bojkot vyznamenávání a tak... s timhle prďolou to je takový fádní, jedinej kdo ho vyfáknul tak číňani, do zahraničí jezdí jenom na dovolenou, vesměs hází pořád akorát pózy takovej neškodnej strejc... ale je to fešák! :-) ale možná uvidíme, třeba hodí bábovi vidle do vlády :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.