abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:11 | IT novinky

    Český Nejvyšší soud potvrdil, že česká právní úprava plošného uchování dat o elektronické komunikaci porušuje právo Evropské unie. Pravomocným rozsudkem zamítl dovolání ministerstva průmyslu a obchodu. To se teď musí omluvit novináři Českého rozhlasu Janu Cibulkovi za zásah do práv na ochranu soukromí a osobních údajů. Ve sporu jde o povinnost provozovatelů sítí uchovávat údaje, ze kterých lze odvodit, kdo, s kým a odkud komunikoval.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 02:11 | Komunita

    Google bude vydávat zdrojové kódy Androidu pouze dvakrát ročně. Ve 2. a 4. čtvrtletí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Zajímavý článek

    Bezpečnostní specialista Graham Helton z Low Orbit Security si všímá podezřelých anomálií v BGP, zaznamenaných krátce před vstupem ozbrojených sil USA na území Venezuely, které tam během bleskové speciální vojenské operace úspěšně zatkly venezuelského diktátora Madura za narkoterorismus. BGP (Border Gateway Protocol) je 'dynamický směrovací protokol, který umožňuje routerům automaticky reagovat na změny topologie počítačové sítě' a je v bezpečnostních kruzích znám jako 'notoricky nezabezpečený'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 8
    včera 06:11 | Nová verze

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl 3,58 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 26,32 %. Procesor AMD používá 67,43 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 05:55 | IT novinky

    V Las Vegas probíhá veletrh CES (Consumer Electronics Show, Wikipedie). Firmy představují své novinky. Například LEGO představilo systém LEGO SMART Play: chytré kostky SMART Brick, dlaždičky SMART Tagy a SMART minifigurky. Kostka SMART Brick dokáže rozpoznat přítomnost SMART Tagů a SMART minifigurek, které se nacházejí v její blízkosti. Ty kostku SMART Brick aktivují a určí, co má dělat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.1. 18:33 | Bezpečnostní upozornění

    Vládní CERT (GovCERT.CZ) upozorňuje (𝕏) na kritickou zranitelnost v jsPDF, CVE-2025-68428. Tato zranitelnost umožňuje neautentizovaným vzdáleným útočníkům číst libovolné soubory z lokálního souborového systému serveru při použití jsPDF v prostředí Node.js. Problém vzniká kvůli nedostatečné validaci vstupu u cest k souborům předávaných několika metodám jsPDF. Útočník může zneužít tuto chybu k exfiltraci citlivých

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    6.1. 16:22 | Komunita

    V úterý 13. ledna 2025 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 5. Mobile Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj a související infrastrukturu. Akci pořádá David Heidelberg.

    … více »
    lkocman | Komentářů: 0
    6.1. 16:00 | Pozvánky

    Už je 14 dní zbývá do začátku osmého ročníku komunitního setkání nejen českých a slovenských správců sítí CSNOG 2026. Registrace na akci je stále otevřená, ale termín uzávěrky se blíží. I proto organizátoři doporučují, aby se zájemci přihlásili brzy, nejlépe ještě tento týden.

    … více »
    VSladek | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (1%)
     (4%)
     (0%)
     (10%)
     (22%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (11%)
     (55%)
    Celkem 292 hlasů
     Komentářů: 7, poslední dnes 15:35
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    29.4.2025 16:19 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Je to spor single-god vs. multo-gods. Obě země mají cca 250 milionů obyvatel. Čína to sice není, ale i tak si země jenom odfrkne.
    29.4.2025 16:21 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Do pr.. chybička se vloudí. Dohromady dají skoro 2 miliardy. Prostě je jich moc a tak jim z toho jebe.
    29.4.2025 22:20 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    A to píše člověk, který se tu holedbal, že vystudoval politické vědy. Ten diplom jste koupil, nebo jste už od základky nedával na hodinách zeměpisu a dějepisu pozor? Je k smíchu jak se někdo s takovou zásadní neznalostí vůbec dovoluje k něčemu ohledně politiky vyjadřovat.
    29.4.2025 22:35 běž pryž turku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Kapice nevystudoval nic. Jenom toho spoustu studoval.
    30.4.2025 06:49 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Jo. Mimo jiné paralelně s tou politologií i religionistiku. Což je věda O náboženství, a ne teologie, s níž si religionistiku většina lidí plete.
    30.4.2025 11:59 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    To nam chces nabulikovat, ze religionistiku studuji i ateiste nebo co?
    30.4.2025 12:12 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    A já jsem podle tebe nějaký pánbíčkář nebo co?
    30.4.2025 13:18 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Religionistika je věda o náboženstvích, ve většině případů studovaná nezávisle na osobní víře. Například budou existovat religionisté vyznávající islám, kteří studují jednotlivé křesťanské denominace.

    Nepletete si religionistiku s teologií?
    Petr Tomášek avatar 8.5.2025 16:36 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Součástí teologie je ovšem také religionistika :-P
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    9.5.2025 11:56 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Teologové, bez religionistického vzdělání by byli stejně osvícení jako politologové bez znalosti historie. Tak co se tím pokoušíš sdělit?
    11.5.2025 13:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Že je Blbuše Nerudová :-D
    Glee avatar 30.4.2025 03:19 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Je k smíchu jak se někdo s takovou zásadní neznalostí vůbec dovoluje k něčemu ohledně politiky vyjadřovat.

    Of all the people, tvl...

    Ale ano, vyznat se v mistnich pomerech Slovanu (klidne rozporuj, sance byla a je) je jedna vec, splest si Indii s Indonesii (taky muslim jak Pakosi btw + rupee vs rupiah) je znameni, ze to chce mozna na chvilku pohov. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    30.4.2025 06:46 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    O variantě, že se díky nepozornosti odeslal nedopsaný text nikdo z vás očividně neuvažoval, co? Nebo máte snad jiné vysvětlení pro to, proč jsem vzápětí přidal ještě jeden post?
    30.4.2025 07:07 Faleš Opica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Moje vysvětlení je, že jsi blb.
    30.4.2025 12:00 Rock & troll
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Ten post byl pod registrovanym uzivatelem a tedy jej muzes smazat nebo prepsat. Jenze tys to nechal protoze jsi troll.
    30.4.2025 12:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Kdybys tu byl zaregistrován jako user, tak bys věděl že editaci ex-post může udělat pouze nějaký admin. Což nejsem, protože kdybych byl, tak máte dávno po prdeli.
    2.5.2025 00:01 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Tak snad si aspoň zchladíš žáhu na studentíkách co vlezou do tvojí učebny.
    30.4.2025 04:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Co chceš, tady v Čečensku (pamatuješ, CNN?).
    29.4.2025 17:35 OW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    schází: Budeme fandit Indii a otevřeme náruč prchajícím Pákistáncům
    29.4.2025 17:46 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Tak to je hororový scénář, na ten jsem ani nepomyslel.
    Heron avatar 29.4.2025 19:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Proč? Syřani mě běžně operují v nemocnici, umí anglicky stejně jako já, s černým Egypťanem si chodím povídat anglicky o životě v ČR (je tady happy a má vedlejšák jako potápěč v Egyptě, tak učí Česky plavat a potápět se v moři). Pakystánci jsou také lidé stejně jako kdokoliv. Ať se naučí anglicky a já je budu učit PostgreSQL, MINio a Golang a budou z nich skvělí kolegové, lepší než z Indie, proti kterým nic nemám. Takže ať jich sem 500tis přijede, já si vezmu 5 na starosti, zařídím jim kursy angličtiny a budu je učit Evropské IT, stavět disková pole a programovat.
    29.4.2025 23:00 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Já nejsem úplně příznivec integrace africkejch chirurgů,pokud projdou stejnou atestací jako češi a uměj česky tak asi ok, ale jinak mě stačí rusák na zubním a uk sestra u obvoďáka co neumí pořádně česky, nabrat krev nebo nandat přísavky na ekg a ještě s tebou jedná jako s hovnem, jak je zvyklá ze svý země, kde pacoši co nemal milijony sou hovna. Mě je jedno kdo tady loví ryby, nebo produkuje hnusný responzivní weby, ale u doktora kuva chci aby mě ten dotyčnej/á rozumněl, měl základní dovednosti a choval se ke mě jako ke člověku co ho platí. Jo a s indem jsem rok bydlel na bytě a musel jsem ho donutit používat hajzlpapír, protože pokaždý když šel srát, tak zesral kromě hajzlu i vanu. A to to byl indickej msc relokovanej na čas do us. Myslim že mě neměl rád. A dle mých informací, pakoši jako chlapi sou možná nejlínější národ na světě a k tomu ještě mlátěj voslíky. Voslíkem v pakistánu bys fakt nechtěl bejt. To je prej horší i než bejt tam ženská...
    30.4.2025 04:13 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Ja zazil spoustu indu a spoustu pakistancu a je to stejna pakarna. Hajzlpapir pouzivat neumi, ruce si nemejou, tedy oni se vubec nejak moc nemejou, chcat budou klidne z terasy korporatu nad hlavnim vchodem, videt je zrat je jako videt je srat, furt maji rozum za pul osla, jejich reseni stoji za to co vyserou,… clovek by rekl ze je nemam rad, ale nastesti s nim jiz nemusim prichazet do kontaktu. Jednou jsem se vezl korporatni limuzinou s indickym solution architektem, furt se skrabal v kalhotach na prdely, bylo mi to blby… no a pak vytahl ruku z kalhot a to hovno na prstech utrel do stropu toho hezkeho dlouheho mb s. Jsem se malem poblil. Tak na zaklade me stiznosti dostal nejake interni kulturneobohacujici skoleni a fungoval ve firme dal… idealni stav by byl remiza, vypalej vsechny svy dve atomovky a budou zit tak jako doted v mori odpadu a hoven.
    Heron avatar 30.4.2025 05:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Já si teda na černé zdravotníky nemusím stěžovat. Krev umí odebrat perfektně, protože pod bílou kůží krásně vidí žíly. To na jejich černé ruce vidět není a oni sami mi říkají, že s tím mají problém odebrat si krev. Takže o barvu vůbec nejde. Já mluvím anglicky 8h v práci, takže anglicky si popovídat s lékařem mi nedělá problém. Já mám daleko větší problém mluvit a psát česky.
    30.4.2025 07:59 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Lidi co couraj (cestujou/migrujou) jak kobylky maj i podobnou mentalitu. Nažrat se, posrat co se dá a přestěhovat se za lepším. Bohužel pro lidi, pokud se nenaučíme hospodařit, nebude za chvíli kam se přestěhovat.
    xxxs avatar 29.4.2025 18:50 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    blog som sice necital, ale dal som pozitivne hodnotenie vdaka checkboxom. ich popisky som tiez necital, ale hlasovalo sa mi prijemne a preto som pouzil vsetky.
    29.4.2025 22:38 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    souhlas, ale zaškrtal jsem jen ty s malými sloupečky. Jsem uživatel applu, tak mám všechno malé.
    30.4.2025 06:55 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    My víme. Ale nic si z toho nedělej. Jak by ti řekl Matěj Kopecký: "I s malým kašpárkem lze hrát dobré divadlo".
    29.4.2025 19:53 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Tam se to nejak vyhrotilo?
    Glee avatar 29.4.2025 20:32 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Tam se to nejak vyhrotilo?

    Tradicne se postuchuji.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 1.5.2025 22:51 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Tady to mas ve 3D. :-/
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 2.5.2025 02:35 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    tolerantni naboženctví míru islam prostě jako došlo až do mist kde lidi uctivaj kravy, co by se asi tak jako mohlo pokazit?? :D
    29.4.2025 21:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Vzhledem k tomu, jak se brusselská lejna kamarádí se syrským islamistickým režimem, včetně financování vraždění drúzů a alávitů, bych to viděl na ničím nevyprovokovanou agresi Indie :-D
    Glee avatar 30.4.2025 04:06 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Vzhledem k tomu, jak se brusselská lejna kamarádí se syrským islamistickým režimem, včetně financování vraždění drúzů a alávitů, bych to viděl na ničím nevyprovokovanou agresi Indie :-D

    Amici dlouhodobe sazeli na Pakose svoji discount-pow-kartou (mozna i necim vic?), zatimco Indiani v poslednich dekadach jeli i raketovej (a predpokladam, ze i na tom navazanej kosmirskej) program, a tam si mileradi nechali pomoct od Ruaku (nefunguje S, pouzivano az prilis).

    Trump ted bude dalsich 3.5 roku cenit brovi na Cinu, sem tam vyhodi nejaky to ruky policko tam ci nekde jinde a pak se uvidi. HarmonyOS se mozna uz sprchuje a hleda ruzne mazlave gely. Ale na Indii nesahne. ;-)

    Shalom!
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    30.4.2025 07:31 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Kdyby si zas nějaký, českou televizí neinformovaný, mentální impotent neuměl najít odkaz sám:

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropska-unie-zavira-oci-pred-masakry-v-syrii-novy-rezim-stedre-podporuje-40519115
    30.4.2025 08:02 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    a to ti vadí nebo ne? Já jen že ty sám před určitou realitou zdrháš jak o život - víš, tak jestli ti teda tohohle zavírání očí před něčím vadí, nebo ne
    30.4.2025 21:16 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Svého času ČT vysílala pořad Cestománie, kde v dílu o Sýrii vychvalovali tamní režim, ve kterém vedle sebe žila všechny náboženství v míru.

    Potom západ začal podporovat umírněné povstalce, uřezávající hlavy i dětem, aby svrhl zlého syrského diktátora.

    Před čím z toho zavíráš oči ty?
    30.4.2025 23:18 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    No… zapad… pokud myslis francouzsky, britsky a nemecky chalifat tak mas pravdu… ale od doby co se tyhle puvodni staty transformovali na chalifat bych je k zapadu moc neradil…
    1.5.2025 13:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Včetně USA. Mimochodem, to víš proč v USA nemůže proběhnout barevná revoluce?

    ...

    Není tam americká ambasáda :-D

    Zato tam je BLM.
    1.5.2025 14:11 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    A to zavírání očí před něčím ti teda vadí, nebo ne?
    1.5.2025 14:39 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Radovane, tobe chodi z Moskvy ty informace nejak pozde? BLM je mrtve stejne jako najimani transexualu na pozice ktere nemeli kvalifikaci. USA neni chalifat, to ti batuska poslal neco spatne…
    1.5.2025 15:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Navždy a nenávratně, stejně jako nacizmus? Nech si zdát :-D

    Mezitím se můžeš podívat, jak odsouzený neonacista, recidivista v trojnásobné podmínce, obdivovatel Třetí říše a šiřitel ilegální pornografie, s otevřenou podporou od mafiánského poskoka Ropušana a policejní ochranou, páchá stále se stupňující politický terorizmus:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-dobre-nato-mrtve-nato-provokateri-utoci-na-konecnou-ona-na-rakusana-275372

    Už jim nestačí povalit protestující důchodkyni na zem nebo vyklopit z vozíku protestujícího invalidu, jen na střílení jako na Slovensku se ještě nezmohli, nepočítaje vymlčeného hromadného vraha a liberálního milovníka Ukrajiny D.K.. Ale i na ty fémové vraždy třeba časem dojde, heil Foltýn!

    Holt někteří aktivisté můžou pro tu správnou stranu páchat násilí nepostižitelně, zatímco disident Popelka, který opakovaně dostal do držky od demokratické Policie, šel sedět natvrdo s odůvodněním, že za stejný zločin byl odsouzený už před rokem 1989.
    Glee avatar 1.5.2025 21:25 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    víš proč v USA nemůže proběhnout barevná revoluce?

    ...

    Není tam americká ambasáda

    Stary jako Matej ze Salemu, ale karkar by tim mohl ukoncovat kazdy dil sveho vtipneho serialu. Jinak:

    dnes

    20:28

    UKRAJINA

    Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj dnes uvalil sankce na Oleksije Arestovyče, který býval poradcem šéfa prezidentské kanceláře. Arestovyč žije v současnosti ve Spojených státech a patří ke kritikům politiky Zelenského.
    Arestovyce zdejsim novopecenym expertum toho regionu (vzdyt je to kousek od nas a jdou si pro nas!!!) predstavovat netreba. Uvidime jake bude dalsi (ctete, nez zmeni titulek a clanek!) pnuti.

    Gruzie nevysla, zkusime Srbsko?
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    1.5.2025 22:17 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Milá aktualitka, jestlipak také skončí s cepínem v craniu?

    Mezitím smažky vs Pochod pro život a následující žízeň pánbíčkářů po Ropušanově krvi. Ne že bych klerofašistům fandil, dostali nažrat vlastních pomyjí, ale fašistům také fandit nehodlám.
    Glee avatar 1.5.2025 22:32 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Milá aktualitka, jestlipak také skončí s cepínem v craniu?

    Tak at nejezdi do Mexika, no. A trebas si ted uz Mexiko pro nej neprijde. ;-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    1.5.2025 12:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    dotaz zněl jinak…
    30.4.2025 11:01 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Za mne je potreba zrusit statni socialni vydaje (vcetne duchodu) a dane a odvody, kterymi je to financovano. Take je treba zrusit zakonik prace a ruzne pomoci migrantum financovane statnim rozpoctem. Potom je treba to nechat absolutne volne s tim, ze je jedno, kdo sem prijde, a je jedno, kdo a koho zamestna a jak. Pomoc samozrejme zalozena pouze na dobrovolne solidarite.
    30.4.2025 11:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Buď v klidu. Na destrukci tohoto státu se intenzivně pracuje. Ještě na něj budeš s láskou vzpomínat.
    30.4.2025 12:14 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Zde se tedy vubec neshodujeme. Na zadny stat nelze vzpominat s laskou. A tim spise ne na lockdownovou socialistickou republiku.
    30.4.2025 12:41 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?

    Vzpomínky jsou značně selektivní. I v koncentráku byly chvíle, kdy se lidi radovali.

    Období „lockdownové socialistické republiky” mělo několik fází. Začalo vítanou pauzou, která umožnila hned zkraje realizovat věci, co by musely počkat až do léta, protože všichni seděli vyklepaní doma – to bylo období držhubek a naivní víry, že něčemu pomůžou. Pak následovalo období čekání na vakcínu. Po něm přišly hony na neočkované. A skončilo to obdobím rozpačitého škrábání se za uchem těch očkovaných, když zjistili, že jsou navzdory opakovanému očkování opět pozitivní. Teď čekáme na období hledání viníků. Ale to už nás budou buzerovat kvůli jiným věcem.

    Ale ta má poznámka chtěla spíš poukázat na to jak se utahují šrouby a všude kolem staví nové ploty.

    30.4.2025 13:09 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Vzpomínky jsou značně selektivní. I v koncentráku byly chvíle, kdy se lidi radovali.
    To jiste. Ale rozhodne to neni duvod vzpominat po letech s laskou na koncentrak.
    Začalo vítanou pauzou
    Pro tebe vitanou. Pro jineho bezprecedentnim omezenim svobody, ekonomiky a poruseni pravniho prostredi.
    protože všichni seděli vyklepaní doma – to bylo období držhubek a naivní víry, že něčemu pomůžou
    Podle me zkusenosti spousta lidi v prvni vlne opatreni schvalovala, ale ve vlnach nasledujicich jiz byla proti nim. Tito lide jsou nejnebezpecnejsi (nebo nejvetsi kreteni). :-D A ano, bylo to naivni, az to bolelo. :-D
    Teď čekáme na období hledání viníků
    Ja doufam v tribunal a souzeni vsech zmrdu, kteri zvedli ruku nouzove stavy, zadluzeni zeme, likvidaci ekonomiky a obcanskych prav. Doufam, ze cerveny svetr, blatny, babis, prymula, aspol. pujdou do teplaku, nebo alespon pozbydou obcanskych prav a cti. Nejlepe by bylo je vyhostit.
    30.4.2025 13:40 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Pro jineho bezprecedentnim omezenim svobody, ekonomiky a poruseni pravniho prostredi.

    Pokud jsi sledoval mé blogy v oné době, tak ti nemohlo uniknout, že právě v tehdy se do mne začali navážet místní anonymní aktivisté, protože jsem na to upozorňoval.

    Podle me zkusenosti spousta lidi v prvni vlne opatreni schvalovala, ale ve vlnach nasledujicich jiz byla proti nim. Tito lide jsou nejnebezpecnejsi (nebo nejvetsi kreteni). :-D A ano, bylo to naivni, az to bolelo. :-D

    Mám stejnou zkušenost. Nezapomínám, ale protože s těmi lidmi musím vycházet, také nepřipomínám. A jsem přesvědčen, že se v hloubi duše za ten svůj aktivismus zpětně stydí.

    Ja doufam v tribunal a souzeni vsech zmrdu,..

    Doufáš marně, protože se ten zmrd letos opět dostane k veslu.

    1.5.2025 11:39 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Pro jineho bezprecedentnim omezenim svobody, ekonomiky a poruseni pravniho prostredi.

    Pokud jsi sledoval mé blogy v oné době, tak ti nemohlo uniknout, že právě v tehdy se do mne začali navážet místní anonymní aktivisté, protože jsem na to upozorňoval.

    Blbost, lidi se do tebe naváželi dávno předtím :-)
    1.5.2025 11:59 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Lidi, se do mne nenaváží ani dnes.
    30.4.2025 14:02 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?

    Mimochodem. Pokud si přečteš ten můj blogpost z 25. listopadu 2021 a rozklikneš i odkazované grafy, tak se dozvíš, že tehdy u nás i v Polsku vrcholila podzimní školní vlna. Absolutní počet nakažených byl u nás i u nich stejný, jenže Poláků je 4x víc než nás. Ale úplně největší počty infikovaných byly až na přelomu ledna a února 2023. Podle mne je způsobila bezohlednost očkovaných.

    Já si to odbyl bez větších potíží mezi 1. a 9. dubnem 2022. To letošek byl mnohem horší.

    Heron avatar 1.5.2025 15:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Začalo vítanou pauzou, která umožnila hned zkraje realizovat věci, co by musely počkat až do léta, protože všichni seděli vyklepaní doma.
    Asi tak, poprvé v životě jsem měl skutečný homeoffice, kdy jsem skutečně nemusel jít/jet/letět do práce a skutečně jsem několik měsíců pracoval z domu a moje pracovní výkonnost vyletěla do vesmíru a během prvního lockdownu jsem měl čistý todo list. Škoda, že dnes se musí v IT chodit/jet/letět do práce. Kdo tohle po lockdownu zavedl by měl být pro výstrahu rovnou ... zastřelen. Work from home, nebo čengliš HomeOffice skutečně znamená pracovat z domu!!! Já jsem naopak velmi zklamaný z toho, že to rychle lidé zapomněli, množství povolených dnů doma je nižší a stále je potřeba jít zcela zbytečně do práce a tam se připojovat (ssh, rdp, https) na servery, které nejsou fyzicky ani ve stejné budově, jako kancelář, ale jsou v datacentru, kam ani nemám fyzický přístup. Takže je úplně jedno, jestli ten ssh packet jde z IP X nebo Y a jestli je ten počítač na adrese Olomouc nebo Praha. Asi bude potřeba další virus, aby konečně někomu došlo, že spousta práce se dá udělat doma, hned vedle vlastní kuchyně, kde si sám uvařím kafe a připravím snídani a k pracovnímu počítači to mám cca 6 kroků!

    A z hlediska té infekce by to také pomohlo. Kdyby každý seděl ideálně sám doma, nebo po povolení alespoň sám ve svém pokoji, tak nemoc s inkubační dobou 30 dnů by byla nejpozději 31 den eradikována z lidské populace. Jak triviální a jednoduché.

    Ne, 6 let po té: Pane Crhonku, chcete být doma na dovolené, nebo přijdete do práce? No ano, máte VPN, šifrovanou certifikátem, ale pracoviště je na adrese B, nikoliv A, kde bydlíte.

    Z tohoto má deprese dodnes. Že NIKDO NIC NEPOCHOPIL.
    1.5.2025 15:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Neboj, další pandemie už jsou naplánované, ani WHO nepohrdne neomezenou mocí na povinně tečkovanými otroky :-D

    https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/606631-sef-who-vypuknuti-nove-pandemie-je-nevyhnutelne-neni-to-teoreticke-riziko
    1.5.2025 17:34 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    firmy v CR moc nechapou ze kazde misto v office je stoji xx tis Kc mesicne...
    Heron avatar 1.5.2025 17:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Jenom pro kontext, k celé pandemii, i když to tak nevypadá, jsem napsal před půl hodinou článek. Čtete a počítejte dny a hodiny, kolik času je na co potřeba. DTTO pro epidemii čehokoliv a to bez ohledu na názory, je jedno jestli někdo věří, že je to hoax, nebo jako já věří tomu, že 31 dnů stačí k eradikaci nebo si to vynásobte 10 a udělejte z toho rok. Co na tom trvá 6 let upřímně vůbec nechápu a skoro mě to stálo život, protože jsem reálně uvažoval o sebevraždě. Věc na vyřešení 31 dnů i kdyby byla fejk WHO, se nevyřešila za 6 let tedy 70 krát potřebný čas! Zatím co já jsem měl prázdné todo v květnu 2020 a z nudy jsem se naučil Golang, vykoušel MINio apod, tak z hlediska světa a ČR je výsledek čistá, podtržená, Heronem podepsaná NULA.
    Heron avatar 1.5.2025 18:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    • Tohle je ten dnešní článek: https://www.heronovo.cz/vcera-byl-ukoncen-adaptacni-plan-me-jako-zamestnance-mpsv/
    • Tohle je článek o Golangu: https://www.heronovo.cz/golang-pohled-na-jazyk-od-admina/
    • Tohle je článek o SVJ a Spolku: https://www.heronovo.cz/zkusenosti-dlouhodobeho-predsedy-svj-a-spolku/
    • Tohle je článek o MINio: https://www.heronovo.cz/min-io-nejlepsi-software-napsany-v-golangu/
    • A tohle teďka letí na obloze: https://gallery.heronovo.cz/?p=127
    5x TODO za jeden den ;-) Člověk nespáchá sebevraždu, o svátku práce nesmí pracovat, tak pracuje tajně pro SVJ a Spolek a ještě si všimne, že dnes nelítá sršen, ale ty vole co to je... :-D
    1.5.2025 19:28 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Pěkná bublina, sezóna začala, už jsem potkal pár starých aut, pár starých motorek, staré počítače jsem splnil před termínem, když mi konečně přišlo The Spectrum, takže ke spokojenosti chybí už jen pár starých letadel :)

    P.S. A ještě vykopnout z hradu ten pár starých komoušů...
    Heron avatar 1.5.2025 19:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    A já včera sešrotoval Fabia 1.2 HTP :-D

    Aktuálně jsem bez auta, možná si konečně koupím motorku.
    1.5.2025 20:41 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Hitlerův Tajný Projekt? Neznám mechanika, který by na ně nenadával. Znám jich docela dost včetně spolužáka ze základky, který celému koncernu nemůže přijít na jméno :-D

    A s motorkou opatrně, fyzikální zákony se porušovat nenechají.
    Heron avatar 1.5.2025 20:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Stále jezdí, stále má emise a technickou ok a žere málo. Má 140tis. Km a nikdo tomu nevěří, že to má původní těsnění pod hlavou a stále původní válce.

    On je to sice slabej motor (46kW), ale to auto je celkem lehké, takže když se slušně s citem sahá na plyn, tak se to rychle rozjede na křižovatce a na následující červenou doplachtím na neutrál jako první a potom za 3 a jedu na další zelenou. Spotřeba minimální, ale neustálá práce s převodovkou a plynem. Prostě automat se 150kW to fakt není.
    1.5.2025 21:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    já s 1,2 HTP v kombíku projel s rodinou půl evropy - nebyla to taková tragédie jak se říká
    1.5.2025 22:24 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Nevylučuji, ale může jít jen o povedený kus. Mnoho lidí nadávalo na klávesnici Didaktiku Gama, já si tu mojí chválím dodnes a stále je v perfektní kondici, i když silně ošoupaná.

    Vzpomínám na jednoho mladého managora, byl to sprostý arogantní hulvát, kterému úplně nový Superb žral litr oleje na 1000 km. Když ho chtěl reklamovat, odpověděli mu že je to u tohohle motoru normální. Sráč pro sráče.
    Heron avatar 1.5.2025 19:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    The Spectrum

    Já o tom také uvažuju, ale zatím mi stačí koukat na YouTube a číst články na rootu, jak si někdo na FPGA zkouší vyrobit (zatím velmi úspěšně) vlastní procesor. Až se budu zase nudit a dojde mi vodka, tak si kromě Raytracingu (Ray-marching) napíšu simulátor CPU, asi v Golangu (na výkonu mi nezáleží a golang umím).
    Heron avatar 1.5.2025 19:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    K tomu Raytraycingu. Vím co to je, vím jak to funguje, mám přečtenou: https://raytracing.github.io/books/RayTracingInOneWeekend.html a používám POVRay.

    Ale hrozně se mi líbí, jak někdo umí napsat shader v ShaderTools a pomocí compute sharedů v GPU si vyrobí jednoduchý RayMarching (optimalizovaná metoda snad právě pro GPU).

    Já jsem si zkusil napsat vlastní shader engine čistě v golangu na CPU, funguje to, takže nějaký framework (softwarový na cpu) mám vlastní. A teď "jenom" ten raytraycing ve zjednodušené podobě. Blender fakt přepsat nechci, ten je skvělej.

    https://github.com/TomasCrhonek/gshader

    Náměty na vylepšení stávajícího kódu vítám, ale chci si to napsat celé sám od nuly, to je největší zábava (akorát to chce čas).

    1.5.2025 20:57 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Ono se to dá spojit, když člověk nikam nespěchá: https://www.idnes.cz/hry/novinky/zx-spectrum-efekt-ray-tracing-hry.A240209_114047_bw-novinky_srp :-D

    Také jsem to na Rootu četl, pěkná práce. Viděl jsi tu Malého knihu?

    ARM si kdysi u žaludů odsimulovali v BASICu na 6502. I na výpočet Voyageru ta kombinace stačila...
    Heron avatar 1.5.2025 21:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Viděl, nečetl, na tohle teď není čas a ani po tom nějak moc netoužím. Zatím mám za úkol zkusit opravit mikrofon sennheiser, takže budu pájet audio techniku, ta je mi bližší než stavět FPGA počítače. Proto si raději napíšu vlastní SW simulátor CPU bez pájení. PC doma mám několik, takže jedno může být simulovaný procesor mé výroby. Ale ukázka je to pěkná, 17 v rozlišení Spectra, no to je teda hodně pomalé, ale skvělá zábava to psát i s těmi HW neexistujícími floaty. Pokud to teda není integer raytraycing, na tom si vylámal zuby i John Carmack z iD softu.
    1.5.2025 22:32 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Fraktál v BASICu? ;-)

    Co fixed point? Na objevení efektu motýlích křídel na LGP-30 stačil a navíc zase přichází do módy.
    1.5.2025 21:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    A ještě vykopnout z hradu ten pár starých komoušů
    koho by si tam rád viděl ty?
    1.5.2025 22:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Někoho, o kom se nedá s jistotou tvrdit že je zkurvená zaprodaná svině. Dost malý výběr, tady v kráteru Bohemia :-D
    2.5.2025 07:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    nojo ráďo - odvážná odpověď, jako vždycky, čelem od dotazu a zdrhat jak o život - to ti jde :-)
    Heron avatar 2.5.2025 14:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Já tam mám rád Pavla. Celý dospělý profesní život maká pro NATO, je rozumně proti Rusku a dalším hrozbám. On to má v hlavně v pořádku a co dělal nebo měl dělat před 1989 mě zrovna u něj vůbec nezajímá, protože to co dělá od roku 1989 prověřen všemi státy NATO je velmi dobré. Jak pro NATO, tak pro ČR.
    2.5.2025 15:40 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    "Celý dospělý profesní život maká pro NATO" a "co dělal nebo měl dělat před 1989 mě zrovna u něj vůbec nezajímá" jaksi nejdou dohromady. Je pravda, ze Pavel delal furt neco s NATO, chvili proti nim, chvili s nima... takovej ten idealni green deal prezident, nazor ma jak aktualne fouka...
    Heron avatar 2.5.2025 16:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    nazor ma jak aktualne fouka
    Jenže ono to tak v životě je. Pokud napadne 2m sněhu, tak není zrovna nejlepší nápad sednou do sedanu a jet na výlet. Takže pokud zrovna fouká a sněží, tak je fajn se přizpůsobit a změnit plán.

    Totéž z technologiemi. Udělat jadernou elektrárnu bez dostatečné přípravy je hazard (Chornobyl), nevypnout uhelku je neekologické a neekonomické (EU dnes).

    Takže na tomto přístupu není nic špatně.
    2.5.2025 21:19 RealJ | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Takze rikas ze Babis byl v te hodne stb?
    2.5.2025 20:47 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Ale jistě, co dělal Otto Skorzeny před rokem 1945 také Mossad nezajímalo, když potom vraždil pro ně.

    Což mi připomíná, jak se tenkrát von Brauna nějaký novinář na tiskovce zeptal, jaká je pravděpodobnost že Apollo nedopadne na Londýn :-D

    A neměl Pavel náhodou tu kancelář po nějakém bývalém Hitlerovu generálovi, který také dobře sloužil NATO? Zvlášť když on sám do roku 1991 sloužil Moskvě...

    Hele, brát ti to nebudu, ale je možné že až to jednou pochopíš sám, bude to velmi kruté a bolestivé prozření. Tak s tím počítej a netvař se překvapeně.
    3.5.2025 10:45 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Hele ty máš fakt solidní růžový brejle :-) Nebo spíš růžovo černý. Před 89 na vojenský školy chodili víceméně jenom polointeligentní ambiciózní debilové co by jinak nikdy žádnou vysokou školu neudělali. Výjimky existivaly, ale zrovna tenhle agent pávek to nebyl. IQ 107 je ze dnešního pohledu sakra málo, a to nevíš jestli mu náhodou nějaká soudružka u vyšetření pár bodů nepřidala kvůli hezkýmu xischtu nebo postavenýmu fotříkovi. Podle mého názoru to v tehdejší době byl hloupej ambiciózní zmrd, taky si vzal podobně zaměřenou soudružku, protože normální holka by si o něj neopřela ani kolo.

    A dneska? Je to člověk bez vlastního názoru, a když náhodou něco svýho vypustí, je to perla. Všude říká to co chce aktuální auditorium syšet. Názory a projevy mu tvoří team dodanej nějakou aktivistickou klikou.

    A taková perlička, i na tu pozici v NATO se dostal podvodem, nechtěli tam nikoho kdo působil u stb nebo rozvědky, takže měl v podstatě zfalšovaný papíry, aby ho tam vzali.
    Heron avatar 3.5.2025 12:02 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Hele na druhou stranu, člověk z 10M česka a dotáhl to nejvýš v nato, ono IQ 107 je sice průměr ale prostě si to odmakal.
    3.5.2025 12:45 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Jit do politiky a prohlasit o nejmocnejsim muzi planety, ze je odpudiva lidska bytost, dokazuje, ze 107 ma leda s manzelkou dohromady.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.5.2025 19:18 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    dokazuje, ze 107 ma leda s manzelkou dohromady

    takle vysoký čislo to neni možný :O :O ....leda by si jako misto tý hradní politručky započital tu učitelku z prvního manželství co vod něj utekla prej kuli domácímu násilí :D

    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.5.2025 19:28 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    dotáhl to nejvýš v nato

    nejvíš v nato to po druhý světový dotahnul i člen hitlerova štabu Adolf Heusinger hele :D :D :D :D a stačilo mu na to nato jenom vypalit par ruskejch vesnic a zradit pár 'proruSSkejch dezolátů' z voperace valkýry :P :P

    ....jestli si voni v tom natu ty šefy spíš nevybíraj podle křivejch povah, ňákej takovej zrádcovskej typ by totiž asi jako měl vyrazně menčí vyčitky svědomí z toho že by třeba zatáh celou evropu do třetí světový války kuli nějakýmu pitomímu turecku třeba :D

    Heron avatar 3.5.2025 12:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Ono navíc, možná pro tebe zmrd, ale ten nejlepší zmrd z celého západního světa, možná zatajil rok v STB před rokem 1989 ze světa, kde nechtěl žít, věděl, že se blíží konec (ČSSR byla poslední v řadě a odmítala i Gorbačova) a z nato prostě přimhouřili oči, protože nikdo lepší na východě nebyl. Podívej se kolem sebe, do svého týmu v práci a kolik vás tam je, těch nejlepších zmrdů z celé planety. Já jsem rád za náš mikro a zcela nedostatečně personálně obsazený tým, ale prostě nikdo lepší není, takže je to paráda.

    O mě to říkají pořád, totální magor, ale maká za 10 lidí, které stejně 10 let marně sháníme. Takhle to mám celý život :-D
    Heron avatar 3.5.2025 12:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    A jenom z těch 3 SVJ mám cca 120tis ročně. Ja nevím, proč to těch 16h ročně nedělají ti, kteří si neustále stěžují, že mají málo a neseženou práci. Nabídnu jím to a oni řeknou, že jen ten spolek pejskařů by řešili 5 let jeden rok. Prostě nejsou lidi a UFOni nepřiletěli.
    5.5.2025 10:03 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Nemusíš dělat v SVJ, klidně si můžou zaplatit profesionální SVJ, včetně přecedy.
    Heron avatar 5.5.2025 12:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Což se v žádném SVJ, které znám, nikdy nestalo. Vlastně ano, v tom době kde bydlím ano, a stálo to 160tis. Kč + si nechalo zaplatit vše navíc, takže klidně i 250tis. ročně. Po dalších 5 letech to opět vzal někdo místní a stále se mě ptají, proč už to nedělám já (když jsem to dělal prvních 5 let po nastěhování).
    3.5.2025 14:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    A Wilfer byl zase ten nejlepší zmrd východního světa?

    Nikoliv, svině předtím, svině potom, můžeš jen doufat že tě odpudivý komoušský převlékač kabátů nestihne velmi nemile překvapit. Nejmladší už není a čas letí. Ale dějiny také.
    3.5.2025 18:10 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Už jen to, jak moc leží v žaludku zrovna tobě naznačuje, že je to fakt dobrej človek na správném místě

    3.5.2025 21:59 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Podle toho miluješ Hitlera ze všech nejvíc :-D
    4.5.2025 06:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    včera 21:58:

    a soudruhu komisaři, co mám dělat, když už nevím co dělat, ale nemůžu zdrhnout jako dycky?

    ale ráďo, to už jsme přeci probírali mockrát - tak si to už někam napiš ne?

    prostě plácneš nějakou zhovadilost jako vždycky, ale přidáš k tomu hitlera

    už si to konečně zapamatuj, nebo půjdeš na nástěnku!!!

    4.5.2025 13:04 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    A hele - už i na dalších webech jsem četl příspěvky, ze az se jednou dozvíme, co byl PePa opravdu zač, tak se ze nebudeme stačit divit - můžeš alespoň naznačit co to bude? Az se ty archivy otevřou a přijde ta neskutečná bomba z jeho minulosti? Fakt by me to zajímalo

    A jeste teda - kdy by to melo vypuknout?
    4.5.2025 13:45 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Zeptej se Putina, co z archivu GRU na svého agenta zveřejní :-D
    7.5.2025 16:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    takže jako správný radovan máš zase hovno viď?
    5.5.2025 10:01 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Je to typická polointeligentní guma osmdesátých let. tehdy i teď aktivistickej šmejd, každej záklaďák tehdy věděl co jsou tyhle zač. předpokládám, žes na vojně nebyl, takže tohle prostředí a lidi co se tam pohybovali neznáš.
    30.4.2025 19:00 sekacka | skóre: 1 | blog: sekblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    nechybí tam věta o zcela privátním zdravotním pojištění?
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.5.2025 19:32 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?

    pakoše do koše :D :D

    13.5.2025 12:09 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Podle aktuálních dezinformací rejžožrouti versus šnekožrouti 5:0, vypadá to že do koše padají spíš Indiáni :-D

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-svet-cinske-stihacky-v-ostre-bitve-zaskocily-svymi-schopnostmi-40520842

    Takže tomu dáme ještě pár dní, jak se vyvinou ta "mírová jednání". Zatím to vypadalo na další Stürmerův propadák.
    15.5.2025 06:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: koho volíš? pakistána nebo indii?
    Tak to vypadá že pakoši se opičí po ukropech, Duch Kyjeva měl u náckomilných bezmozků tenkrát velký úspěch :-D

    https://cnn.iprima.cz/zbabely-indicky-utok-pakistan-zneuzil-k-propagande-ceskou-hru-vyvojari-se-nemaji-jak-branit-474268

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.