abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:22 | Nová verze

    Nástroj pro obnovu dat GNU ddrescue (Wikipedie) byl vydán v nové verzi 1.30. Vylepšena byla automatická obnova z disků s poškozenou čtecí hlavou.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | IT novinky

    Protokol IPv6 má již 30 let. První návrh specifikace RFC 1883 je z prosince 1995.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 01:55 | IT novinky

    Byli vyhlášeni vítězové ocenění Steam Awards 2025. Hrou roku a současně nejlepší hrou, která vám nejde, je Hollow Knight: Silksong.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 26.0 linuxové distribuce Manjaro (Wikipedie). Její kódové jméno je Anh-Linh. Ke stažení je v edicích GNOME, KDE PLASMA a XFCE.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    3.1. 20:22 | Humor Ladislav Hagara | Komentářů: 35
    3.1. 19:11 | Zajímavý software

    Byl představen webový prohlížeč Brow6el, běžící v terminálu. Pro prohlížení webu je využit Chromium Embedded Framework, vyrendrovaná webová stránka je následně zobrazena v terminálu převodem na sixely pomocí knihovny libsixel. Brow6el se ovládá modálním klávesnicovým rozhraním, inspirovaném populárním textovým editorem Vim. Demonstrační video s ukázkou používání.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 6
    2.1. 23:00 | IT novinky

    Společnost Pebble představila (YouTube) chytré hodinky Pebble Round 2. S kulatým e-paper displejem, s open source PebbleOS a vydrží baterie přibližně dva týdny. Předobjednat je lze za 199 dolarů s plánovaným dodáním v květnu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    2.1. 14:22 | Humor

    Na novoroční inauguraci starosty New Yorku Zohrana Mamdaniho bylo zakázáno si s sebou přinést Raspberry Pi anebo Flipper Zero. Raspberry Pi i Flipper Zero jsou explicitně uvedeny v seznamu zakázaných věcí jak na na veřejné pozvánce, tak i na oficiálních stránkách města.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 62
    2.1. 11:33 | Nová verze

    OpenTTD (Wikipedie), tj. open source klon počítačové hry Transport Tycoon Deluxe, byl vydán v nové stabilní verzi 15.0. Přehled novinek v seznamu změn a také na YouTube. OpenTTD lze instalovat také ze Steamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    2.1. 11:11 | Nová verze

    Správce oken IceWM byl vydán ve verzi 4.0.0, která např. vylepšuje navigaci v přepínání velkého množství otevřených oken.

    |🇵🇸 | Komentářů: 5
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (1%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (34%)
     (8%)
     (8%)
     (5%)
     (15%)
     (35%)
    Celkem 133 hlasů
     Komentářů: 3, poslední včera 16:22
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 2.3.2025 21:42 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    hlavně by se jako měla udělat ňáká ta zbírka na nějaký aspoň trošku slušný kvádro pro zelenckýho by furt nemusel chodit voblečenej jako ňákej gopnik jenom v teplákách a mikině. se pak jako nemůže divit že ho vodevšad vyhazujou a fakt jako zahada že ho v těch hnusnejch paravojenckejch hadrech pustili třeba teďko do královskýho paláce v tom ostrovním chalífátu a nevykopli ho hnedka vedveřích kuli nedodrženi dresscode jak z bílýho domu, bych čekala že si angličani na voblíkání potrpěj přecijen votrošku víc než američani ale asi to tam jako už de celý vod desiti k pěti v tý zbarbarštělý muslimský díře :O :D :O :D

    ....by mě zajimalo jestli se ten zelenckej vubec meje když prej jakože nemá ani čas se převlíknout :D

    2.3.2025 21:56 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    ....by mě zajimalo jestli se ten zelenckej vubec meje když prej jakože nemá ani čas se převlíknout :D

    No. Když jsem byl na vojně, potkal ses s teplou vodou leda když jsi coby humusák myl nádobí. 80 litrů teplé vody pro 120 chlapů bylo fakt málo. A když jsem byl propuštěn na první prodlouženou vycházku, vykoupal se a navlíkl na sebe civil, okamžitě jsem se osypal a nezbylo než na sebe natáhnout zas ty vojenské hadry - zřejmě alergie na prací prášek. Třeba je na tom stejně.

    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.3.2025 08:15 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    to by taky vysvětlovalo proč se s nim lidi nechtěj potkávat :D

    2.3.2025 23:01 ~
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Greto - ty vis o stylu hovno :)
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.3.2025 08:21 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    přectav si že za tebou přídou nějaký východní diktátoři, řikejme jim třeba vláďa a voloďa, noa ten první bude perfektně voháknutej v drahým saku zatimco voloďa příde jenom v mikině a teplákách a eště neumytej k tomu :O :D se kterým z těch dvou diktátorů budeš rači kšeftovat, s tim co má styl nebo s tim co se i na duležitou schuzku voblíkne jako buran do vojencký mikiny?? :O ;D

    ....kdyby si aspoň voblík ňákou generálskou uniformu jako kadáfí nebo tak něco kdyžuž si chce hrát na juntu :D

    3.3.2025 10:31 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    No ale ke trampovi si vzal slavnostní, černou mikinu... Jinak chodí v zelený... Ale celý to oválný divadlo mi osobně přišlo takový nějaký divný, nevim proč.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.3.2025 08:31 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Příloha:

    v černý mikině šel i za chalífou 3. karlem ale to si k tomu vzal ještě boty s vysokou podrážkou asi by nevypadal jako skrček vedle něj + na fotce byl použitej starej dobrej trik s perspektivou kdy se menčí politik postaví pár metrů za věčího by vypadali podobně veliký :D

    oválný divadlo mi osobně přišlo takový nějaký divný, nevim proč.

    páč všichni herci vypadli ze scenaře asi :D

    3.3.2025 16:56 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Je to v mode. My jsme zase meli ministra v cervene svetromikine :-D Clovek si nevybere :-D
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.3.2025 08:35 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    no muže si vybrat barvu mikiny kterou bude volit :D :D :D ;D

    4.3.2025 09:07 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    njn, na ukrajině teď budou moct vybírat ze dvou barev ;-)
    3.3.2025 22:02 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Elon Musk (z vládního úřadu DOGE) si na jednání kabinetu bere tričko s potiskem, takže bych to s dress codem ve WH neviděl zase tak striktně. Na hosta (notabene hlavu státu) těžko budou přísnější regule než na pracovníka vládního úřadu.

    https://youtu.be/M5PMeDOCdyE?t=82

    Ten co se na oblek ptal prezidenta Zelenského je Brian Glenn (boyfriend Marjorie Taylor Greene), přeháněním etikety si patrně kompenzuje to co ho čeká doma.

    https://youtu.be/p26dUrf9Zso?t=23

    3.3.2025 22:42 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Jako já nevim co si viděl ty, ale tohle byla show pro americký novináře a pro americký voliče DT, kde se mělo adorovat mírové úsilí toho jediného člověka na zeměkouli co může zastavit putlerovo vraždění na ukrajině. Mělo to ukázat, že prachy co do toho americkej volič vrazí se mu bohatě vrátí (a na týhle pohádce DT pracoval dost usilovně - proto celá ta šaškárna s těm 500mld) a budou sloužit k zvýšení světový prestiže jakýhokoliv americkýho bezdomovce a že DT je mírotvůrce. Zelenskej tam byl v roli statisty co se měl usmívat a když na něj ukážou říct velice děkuji, je to přesně jak říkáte a jsme vám velice zavázáni...
    No a ten blb do toho hodil vidle v přímym přenosu.
    3.3.2025 22:57 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Jak do toho zapadá štáb TASSu, který byl v Oválné pracovně ač nemá WH akreditaci?

    Já si myslím, že D.T. se prostě nechtělo odpovídat na e-mail z Moskvy "What did you do last week?" a vypořádal se s tím přímým streamem do Kremlu.

    Ano V.Z. měl poděkovat, že GOP blokovali v Kongresu pomoc Ukrajině pouze půl a ne třičtvrtě roku 2024.

    J.D.Vance na gauči, to nemohlo skončit než skandálem.
    3.3.2025 23:21 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Já viděl jenom divný divadlo. A napsal jsem co si myslím že mělo proběhnout. Jestli je to habaďůra na putlera nevim, ale bylo to tak divný, že to úplně nevylučuju, ale víc se klonim k tomu, že to zelenskej podělal. Nemá v ruce nic, bez usa končí. Vzhledem k tomu, že jsme v evropě nezačali ve 22 roce masivně zbrojit ani nenavýšili významně armády tak nemáme žádnou odstrašující sílu co by putlera zastavila. To mají jenom usa.
    3.3.2025 23:37 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Zatím RF má podstatně více techniky a vojáků než měl v roce 2022.

    Máte asi docela zkreslenou představu o konveční síle zbytku NATO bez USA.
    4.3.2025 00:08 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Fakt? Jako opravdu si děláte představu o světě z anonymních youtube videí? To je velmi legrační. Reálně má nato bez usa a turecka 1.6 milionu vojáků a to rozjebanejch po 30 zemích kdy ani jedna nepošle do války všechno co má. Na zálohy sere pes. V případě atomového úderu z ruska je většina těhle zemí bezbraných. Podle mého názoru, bez usa s nato v zádech nic putlera neodstraší a bude si na uk dělat co chce.

    4.3.2025 07:21 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    bez usa s nato v zádech nic putlera neodstraší a bude si na uk dělat co chce
    Naopak, to je jasny vzkaz, ze Zelensky (nebo jeho nastupce) uz k jednani o novych poradcich na Ukrajine neni potreba. Smlouvu pripravi Trump, Putin, lejnova a treba Erdogan at to ma mezinarodni fazonu a v Kyjeve se bude jen podepisovat.
    NUKE GAZA! 🎆 avatar 4.3.2025 08:48 NUKE GAZA! 🎆 | skóre: 37 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    musk měl přes to tričko normálně sako a navic to bylo voriginální a legrační. zelenckýho v mikině mužeme pozorovat už nějakým třetím rokem a myslimže todlecto vokoukaný divadlo žeho jakože někde rovnou vytáhli z bunkru už na lidi nefunguje a začíná bejt dost trapný, to by mohlo fungovat jenom v těch jeho videjkách z kyjeva ale když letí do bílýho domu tak je celkem jasný že má dost času se převlíknout a dát do pořádku a umejt aže ikdyby žádný kvádro neměl tak by mu trump třeba nějaký svý starý pučil. když mužou s muskem pučovat ukrajině starlink za bambiliony tak proč by nemohli pučit i nějaký jedno vobnošený kvádro starší :D ;D

    2.3.2025 21:45 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    S odpovídačem? Nebo bez? Je to dilema. Když ho zapne, dostane ho protivník. Když ne, tak hrozí, že si ho sejmou sami.

    2.3.2025 22:38 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Poněkud opršelá zpráva, tohle prošlo dezoscénou už před vánoci.
    2.3.2025 23:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Dezoláti jsou vždycky o krok před námi.
    4.3.2025 17:18 dezolát
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Myslíš o krok před vámi režimními zpěváčky?
    6.3.2025 20:34 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Před režimními zpěváčky z veřejnoprávních mééédíí naprosto určitě :-D

    3. března: https://cnn.iprima.cz/cesku-hrozi-ze-bude-vracet-penize-kvuli-poplatkum-za-ct-tvrdi-francouzsky-pravnik-467718

    Vypadá to že zvýšení poplatků je nejenom nezákonné, ale dokonce i protievropské, a ČR za to hrozí žaloby.

    26. února: https://cnn.iprima.cz/zvyseni-poplatku-za-tv-muze-byt-v-rozporu-s-eu-mini-nacher-vse-je-v-poradku-odmitl-letocha-467290

    Co jiného než odmítnout by také mohl, jako velký prosazovatel poplatků a poplatků a poplatků, i když mezi poslanci i senátory už několik dní kolovaly jisté podvratné materiály...

    24. února: https://web.litterate.cz/ani-ty-poplatky-jim-nejdou/

    ... o kterých už předtím dezinformoval slavný bloger Vidlák, včetně českého překladu výhrůžného dopisu z Brusele. A čím si to zvýšení mééédia zasloužila?

    https://cnn.iprima.cz/poruseni-kodexu-vladni-politici-dominovali-ve-vysilani-na-ukor-opozice-rozhlas-to-odmita-467825

    Už se o tom dopisu zmínila i zaručeně pravdomluvná ČT, nebo to bude také rok oddalovat, jako tenkrát odvysílání dokumentu Uloupené Kosovo?
    Glee avatar 6.3.2025 21:27 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Toho Nachera vysilala tehda konkurence v primetimu, CT se tusim tohodle nedotkla za celou dobu vubec (aspon v Udalostech).

    Zato smysl pro humor jim urcite nechybi, pust si vcerejsi Udalosti v case poradu 14:15 a pockej si cca ty dve a pul minutky. Bohumil jako spravny pionyr vzdoroval pocasi jako pravy hrdina! Nejspis tusil, ze bylo na nej seslano samotnym Bilym domem. :-)

    Ale ze si Korejci (ti nasi) dneska bombardovali vlastni civily nezamlceli.

    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    Glee avatar 3.3.2025 00:19 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ocekavam, ze z repraku te heli se bude linout nejprve Jizda Valkyr, nasledne Nas Ne Dagoniat a skonci to Sigma Boyem.

    Trocha nevkusneho blackhawkdown humoru uz asi fakt nemuze v tyhle situaci nijak uskodit...
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    3.3.2025 06:44 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    A za knipl by měl symbolicky zasednout pilot Rynda z Loučky.
    3.3.2025 09:52 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Nené, budou tam vysílat jenom tohle.
    3.3.2025 09:01 Heretik 《小魔神》
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Sedmdesát milionů za cvičný cíl... A není to málo, Antone Pavloviči?
    3.3.2025 10:50 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Jasně a rusáci už přeci dávno Ukrajinské stíhačky a vrtáky sestřelili, celkem už 5x od 24.2.2022. My všichni v Evropě jsme už dávno zmrzli a musíme jíst veverky, a navíc sankce na moskalské impérium přece vůbec, ale vůbec nefungují..
    3.3.2025 12:23 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    ..a navíc sankce na moskalské impérium přece vůbec, ale vůbec nefungují..

    Jseš si tím jist, že nefungují? (použij kolečko myši) Stav v zásobnících plynu k 2.3.2023 cca 57%, k 2.3.2024 cca 67%, k 2.3.2025 cca 30%.

    28.03.2023 "Ceny obědů narazily na svůj strop". Ani ne o dva měsíce později... 02.05.2023 "Průměrná cena oběda v Praze překonala hranici 200 Kč". Dnes? 3.3.2025 "Za průměrný oběd zaplatíte 194 korun. Více než v Praze platí Jihočeši". Ale to jsou jen korunové rozdíly. Horší je, že koruna jako taková, dnes prakticky nemá hodnotu a mnohem víc než za žrádlo vyvalíš za dopravu a bydlení.

    3.3.2025 12:39 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Nějak mi uniká vaše logická zkratka "sankce na rusáka" => "stav zásobníků plynu, cena obědů a cena dopravy a bydlení" .. Můžete to prosím objasnit? Nebo to bylo jenom takové takové dezolátské plácnutí do vody ve stylu "ale u vás zase mlátíte afroameričany".
    3.3.2025 14:04 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    Račte si poskočit. Stojíte si na vedení. Jasně že sankce fungují. Bohužel ne, tak, jak si představovali ti je zavedli.

    Všeobecně mi ti současní kormidelníci EU připomínají toho chlápka co si přitloukl varlata na dlažbu Rudého náměstí.

    Zajímejte se trochu víc, o to, jaké mají zkušenosti s armádou ti co tak vehementně tlučou na válečné bubny. Kolik času strávili na vojně, kdy a s jakým úspěchem.

    Trump vede svůj vlastní boj. Sympatické je, že ku prospěchu země, která si jej zvolila. Méně sympatické je, že to je na úkor zemí EU, jejichž vedoucí představitelé nalezli jeho senilnímu předchůdci do zadku jak roupy. Trump totiž moc dobře ví, jak vratkou mají ve svých zemích pozici a bylo od samého počátku jasné, že jim rychle sklapne bez Spojených států v zádech. Dokud byl v čele USA senilní Biden, držela rusy na uzdě hrozba celosvětového jaderného konfliktu.

    Jenže teď už jim nic nebrání ve vygumování Evropy – za tichého souhlasu Spojených států, Indie a Číny, protože by se tím hodně věcí vyřešilo – v duchu hesla: „Rozděl a panuj”. A i kdyby jim hodila Francie ve spolupráci s UK na hlavu veškerý svůj jaderný arzenál, nemá sebemenší šanci odvetě zabránit.

    A ta jejich snaha o ukončení války na Ukrajině a zajištění spravedlivých mírových jednání, do kterých by byly zapojeny Ukrajina, Evropská unie, Turecko a Spojené království. Vždyť to už tady jednou bylo!

    Byla z toho Krymská válka. 374,6 tisíce mrtvých na straně „vítězů” a 143 tisíce mrtvých na straně poražených. Tehdy rovněž tři roky tahali cara za nos než kolektivně vytáhli proti rusům. Ti sice prohráli co mohli, ale počty mrtvých mluví za vše. A kdyby byl car nenatáhnul tehdy brka, byly by ty počty ještě vyšší.

    A zkusili to na ně znovu. Rusko podle mne nestojí o ten pytel blech, kterému se říká Evropa a Ukrajinu by také nejspíš nechalo na pokoji, kdyby se tam po převratu na Majdanu nedostali k veslu radikální nacionalisté. Proto na nic nečekali a obsadili Krym, neboť zcela reálně hrozilo že pučistická vláda Ukrajiny prohlásí Dohodu o pronájmu Sevastopolu z roku 2010 za neplatnou. Ovšem jak se zdá, evropští „vůdci” jsou na rozdíl od Putina nepoučitelní a ten náš Rynda z Loučky tomu dává korunu.

    3.3.2025 14:37 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Vždyť to říkám, předvádíte ukázkovou definici "whataboutismu" v praxi a/nebo choroby stáří ze švestky DJC, neschopnost myšlenku udržet či opustit. Motat do toho Krymskou válku, spravedlnost v Ukrajinském konfliktu - když každý normální člověk ví, že agresor je rusák. Předkládat tady nesmysly rusácké propagandy, které hustí do emailů našich stařečků už minimálně od roku 2005 je taky velké chucpe. Nechápete ani princip smluv a dohod, protože každá dohoda je ze zákona vypověditelná a ten kdo si myslí, že Donald trumpeta jedná v zájmu USA se velmi plete. Až US oligarchové plácnou Donalda přes ruce, protože jim kazí byznys, umravní se - a nebo taky ne - protože je dost možná už od devadesátek díky svému napojení na rusáckou mafii v područí FSB. Howgh.
    3.3.2025 15:14 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    Kdybys nemektal nesmysly jako papoušek a zkusil zapojit mozek, tak bys uznal, že mám pravdu. Strávil jsem studiem politologie víc času, než ten tlustoprd Lipavský, což ti může dosvědčit Fiala, neboť to bylo na jeho katedře. I na vojně jsem strávil více času než kterýkoliv z nich. A než jsem šel na politologii, leccos jsem si také vyzkoušel, takže jsem už před 25 lety viděl jak jsou odtržení od reality. Stejně jako ty.

    V politice se totiž na nějakou spravedlnost nehraje. Roku 1913 byl Adolf Hitler nikdo a o 20 let později mu ti oligarchové lízali ruce, přes to že bylo jasné kam to povede. A o dalších 10 let pak dělali všechno pro to, aby sami neskončili v koncentráku.

    Dnes je Adolf Hitler měřítkem zrůdnosti, ale Putin ani Trump, mu nesahají po kotníky. To Zelenskij a ta klika, co s ním točí se podobají skomírající třetí říši mnohem víc. Jsou v koutě a sobecky chrání svoje zadky na úkor obyvatelstva. Tu zemi podle mne drží pohromadě jenom strach - bojí se tam sebe navzájem. Stejně jako tady. Uvidíme, co se bude dít po volbách u nás, až se karty otočí. Podle mne bude s podporou Ukrajiny brzy veta, protože ti co vidí, že to nikam nevede podpoří opozici a ta se s těch závazků vykroutí, smlouva nesmlouva.

    3.3.2025 15:30 Zelena je trava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Tobe proste schazi stanice metra Moskovska.
    3.3.2025 16:52 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Opravdu nechápu, kde se líhne ta pomatená představa, že každý, kdo má nedůvěru vůči současnému vedení Ukrajiny je zároveň Putinův fanda. Ta země se s demokracií rozžehnala před 10 lety a kdo mohl, ten využil napadení Ruskem k tomu, aby odtamtud utekl. Nebýt toho, ještě teď by stáli ve frontě na víza do EU.
    3.3.2025 19:13 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ale chápeš, prostě jednoduší lidé mají jednoduché vidění světa, takové to černobílé. Kdo nehajluje s nimi, hajluje proti nim. Oni nepochopí že existuje i třetí směr, ti kteří se na jejich fašizmus chtějí vysrat, tak jako Neutrinové v Ninja želvách.

    A vzpomeň si kolik vysokoškolsky vzdělaných lidí podporovalo Hitlera, to byly ty správné elity které je podle nich potřeba poslouchat, ne toho pologramotného dezolátského truhláře, který ho chtěl vyhodit do vzduchu ;-)
    3.3.2025 23:08 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Myslíte si, že za WWII Západ oplýval přehnanou důvěrou v dobrotu vedení Sovětského svazu, nebo si jednoduše vyhodnotil, že prohra SSSR s Německem by z dlohodobého hlediska představovala zvýšené riziko pro ně samotné? Přijde Vám dnešní vedení Ukrajiny méně důvěryhodné než Stalin, takže si tedy podporu v boji proti agresorovi nezaslouží?
    4.3.2025 07:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Operace Unthinkable? Takže asi tak.
    17.3.2025 21:18 Fofola
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Zelenskij a jeho klika chrání obyvatelstvo, aby se nemuselo stát ruskými otroky. Tedy to dělá to, co by vláda měla dělat.
    18.3.2025 00:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Jaký je rozdíl mezi ruským a zdejším otrokem? V iluzi, že je ten zdejší otrok svobodný?
    xxxs avatar 18.3.2025 07:13 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    ekonomicka sloboda je tu vacsia. politicka je hadam jasna, tu ti nikto nestreli ho hlavy za to ze sa snazis vytvarat opoziciu.
    18.3.2025 09:27 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    ekonomicka sloboda je tu vacsia. politicka je hadam jasna, tu ti nikto nestreli ho hlavy za to ze sa snazis vytvarat opoziciu.

    Tak přece jenom nejsme na Ukrajině, kde je tohle zvykem. Ovšem s tou ekonomickou svobodou bych si tak jistý nebyl.

    3.3.2025 15:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    víš co - zkus se na to podívat z jejich úhlu pohledu:

    vědí že ru páchá svinstvo

    vědí, že jsou na straně svinstva (ať už z jakéhokoli důvodu - reálného i nereálného)

    vědí, že být na straně svinstva je svinstvo

    a nechtějí být (viditelně) za podporovatele svinstva, ale nemůžou si pomoc - tak hledají omluvy/výmluvy

    a jakákoli píč...a kterou kde seženou a dá se k tomu použít se jim hodí a tak ji použijou...
    3.3.2025 18:30 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Souhlasím.. Pokud člověk hledá výmluvy/omluvy na svinstva a použije kdeco jen aby se potvrdili jeho závěry, tak je v p*li - na tohle sází prorusácká propaganda. Já netvrdím, že jsem neomylný narozdíl od "dezoláta" Kapicy, který se ohání politologií. Taky jsem se spletl v roce 2014 a došlo mi o co jde až když rusácká verbež začala okupovat Krym. Někomu to dojde dřív, někomu později a někomu nikdy.
    3.3.2025 19:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    USA okupují Texas a Kalifornii, GB Severní Irsko, byl by to dlouhý seznam :-D

    A nic ti nebrání jít ten Krym osvobozovat, takový Stümer se jen klepe na svojí Krymskou válku. Chce vlastní bitvu u Balaklavy.
    3.3.2025 19:16 majales | skóre: 30 | blog: Majales
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Další dezolát - Radovan, je vám v té putinově zadnici dobře?
    Glee avatar 4.3.2025 05:11 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Clovek se tu projde kolem a hned narazi na dezolata kriciho "chytte dezolata!"... (kdysi jsem si Vas vazil pane Kapico, ale ted uz vas budu hejtovat - asi rok az dva zpet, ze?)

    V teto diskuzi tu vidim pouze par roztleskavacskych anonymu a pak jen nazory ruznych lidi, at uz se jedna o Kapicu, Petra, nebo karkara. Slusni lide to v podstate jsou a nekopou prilis hluboke prikopy a mexicke zdi.

    A pak tu vidim vriskot, ktery nema v sobe ani be, ani me, ani kukuryku a misto toho se uchyluje k typicke dehonestaci oponentu v podobe nalepek s cibuli a peprem.

    Otazka tudiz je velice nasnade:

    - Co ma PRESNE nyni Spojena Evropa Dychtivych a Spravedlivych delat zcela presne?

    Pripominam, ze prazdne fraze bez cisel zde neobstoji a take to, ze Turek a ani Turci, Polack a mnoho dalsich tam asi jednotky neposlou ani po demarkaci, kze co?

    Ale chapu, ze se bavim s nekym, kdo tohle povazuje za modlu a nechape, ze to je zaroven mocking tech samych nadsencu. ;-)

    p.s. Pokud člověk hledá výmluvy/omluvy na svinstva a použije kdeco jen aby se potvrdili jeho závěry... - Bacha na ty hrubice. Moje jsou ok, sedim nekde St. Petersburg, FL, nebo tak neco. :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    4.3.2025 12:07 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ten afroameričan, čo sa tam v tričku aj s nevychovaným synom promenáduje po Bielom dome, by trochu vymlátiť potreboval...
    4.3.2025 12:51 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Proč? Závidíš mu, že je chytřejší, schopnější a bohatší než ty?
    4.3.2025 13:57 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Všeho schopný určitě, bohatý každopádně, ale z čeho prosím vyvozujete, že je chytrý?
    4.3.2025 15:00 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    :-) Podle čeho usuzujete, že chytrý není? Se mi tady v čechách líbí, že v diskuzích většina vocasů (no offence, myšleno obecně), co sotva dostudujou VŠŽ, odsuzuje jiný lidi na který evidentně nemaj vzděláním, intelektem, schopnostma ani majetkem. :-)
    Je legrační si myslet, že +-nejbohatší člověk anebo kdokoliv kdo patří do top 10k na světě, není chytrý :-)
    Napovím, chytrý je, protože svůj mnoha miliardový majetek dokázal vydělat a to navíc ve velmi okrajových oborech. Je potřeba si nelhat do kapsy a podívat se spíš jak přemýšlí a inspirovat se.
    4.3.2025 15:19 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Je legrační si myslet, že +-nejbohatší člověk anebo kdokoliv kdo patří do top 10k na světě, není chytrý
    Takže když zdědíte miliardový majetek zvedne se Vám tím v patřičném koeficientu i inteligence?

    4.3.2025 16:16 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Jasně. Když někdo zdědí miliardový majetek, s velkou pravděpodobností ho jeho genetická výbava, výchova a patřičné vzdělání zařadí do zástupu chytrých lidí.
    Ale s tim muskem se to má tak jak jsem napsal: Napovím, chytrý je, protože svůj mnoha miliardový majetek dokázal vydělat a to navíc ve velmi okrajových oborech.
    Napište mi prosím odpověď na mou otázku, z čeho usuzujete, že chytrý není. :-)
    4.3.2025 17:09 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Proč bych dokazoval něco jsem netvrdil? To Vy jste o jeho chytrosti podle všeho přesvědčen, já se pouze ptal z čeho pramení tato Vaše domněnka, že tomu tak je.

    Jeho veřejně známé kroky, kde neprezentuje výsledky týmů schopných zaměstnanců působí vcelku rozpačitě. Těžko říct jestli jsou tyto postoje a činy výsledkem jeho racionálního uvažování či odrazem jeho výchovy/dospívání, údajného postižení Aspergerovým syndromem, případně vlivu užívání drog.
    4.3.2025 17:45 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    :-) Tak postoje nikoho chytrým nedělají, nemá vůbec žádný smysl se jimi, ve smyslu posouzení chytrosti, zabývat - například náš pan prezident umí zaujímat postoje naprosto dokonale, a přece chytrý není :-)
    4.3.2025 18:31 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Předstíral by chytrý člověk, že je velmi úspěšný (prezentováním dosaženého vysokého herního levelu) v hraní konkrétní počítačové hry, nebo by dopředu věděl že pravda o jeho skutečných herních schopnostech v dané hře (vysokého levelu za něj měl dosáhnout placený hráč z Číny) v life streamu zákonitě vyjde najevo?
    4.3.2025 23:53 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Všichni lžou. Ale to se nevylučuje s tím, jestli je někdo chytrý nebo ne. Člověk, který vás vmanipuluje do pozice kdy děláte od nevidim do nevidim co můžete až do vyhoření a tím mu zajistíte další miliony na účtu prostě nemůže nebýt chytrý. Se s tim smiř, analyzuj to a najdi si něco co využiješ k tomu, abys byl ještě úspěšnější než seš teď:-)
    5.3.2025 13:52 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Nelžou chytří lidé tak, aby při lži nebyli přistiženi?

    Říká Vám něco pojem "old money"? Má k celé řadě nevýhod jednu drobnou výhodu, když nechcete nemusíte se snažit.
    5.3.2025 14:10 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Přesně, je třeba si na rovinu říct, že každej pepik v diskuzi na novinkách a na ábíčku je chytřejší než musk a tramp protože to sou oba hloupí a prorussský blbci :-) Co je old money je mi nejspíš jedno, ale můžete poučit a napsat jak to souvisí s tim hloupým muskem.
    5.3.2025 14:46 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    S tím vzděláváním byste to neměl přehánět, abyste nepřišel o přízeň D.Trumpa.
    5.3.2025 17:32 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    Lipánek to nepřeháněl a o přízeň by býval přišel, kdyby ovšem někdy nějakou měl.

    5.3.2025 18:20 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ušli od roku 2022 hoši hezký kus cesty. https://youtu.be/pBhR99pdHps?t=33
    4.3.2025 18:08 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Když někdo zdědí miliardový majetek, s velkou pravděpodobností ho jeho genetická výbava, výchova a patřičné vzdělání zařadí do zástupu chytrých lidí.

    Velká pravděpodobnost není jistota a záleží na mnoha okolnostech.

    Tohle je názorná ukázka ukradeného majetku. Dnes se všichni chlubí, jako by tu slavnou židli vymysleli sami. Realita ovšem byla taková, že Thonety Československý stát okradl hned nadvakrát. Poprvé tím, že po první světové válce nepřevzal svůj podíl Rakousko-Uherských dluhopisů. Jimiž erár za 1. světové války platil za muniční bedny pro R-U armádu. A podruhé po 2. světové válce, kdy je coby němce vyvlastnil a odsunul.

    Ale jinak souhlasím, že genetická výbava, výchova a patřičné vzdělání patří mezi faktory co zvyšují šanci, že člověk neumře v bídě.

    5.3.2025 07:42 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    po první světové válce nepřevzal svůj podíl Rakousko-Uherských dluhopisů. Jimiž erár za 1. světové války platil za muniční bedny pro R-U armádu.
    Kde v nazvu "rakouskouhersko" vidis jakekoli zastoupeni ceskoslovenska? Ty smenky meli proplatit rakusaci s madarama jakozto porazena strana.
    5.3.2025 09:33 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    ehm zapomínáš na to, že první světovou válku jsme (taky) prohráli. ono to neni moc populární narativ, ale je to tak.
    5.3.2025 10:15 plostenka | blog: plstnk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ehm, svetovou valku (tehdy se nevedelo, ze je prvni; naopak doufalo se ze je posledni) prohrali Habsburkove - a zcela pravem, kdyz ji rozpoutali. Soucasti jejich prohry bylo, ze konecne opustili okupovane uzemi (zeme ceske) a mohli jsme jit zase po vlastni ose.
    5.3.2025 11:21 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    Bylo to stejné jako dnes s tím Ruskem. Skutečným viníkem byla Velká Británie, která chtěla vyvolat konflikt s Německem, aby mohla anektovat jeho africké kolonie. Německo bylo smluvně vázáno s Rakousko-Uherskem, mnohonárodnostním státem, takže angličanům stačilo jen podporovat nacionální fanatiky na Balkáně a ve střední Evropě. Bylo tedy jen otázkou času, kdy a kde se najde záminka k válce. Želízek v ohni měli hned několik. Poláky, Srby, Čechy,..

    Až se konečně našel neduživý, tuberkulózní blbeček Gavrilo Princip, který odstranil následníka trůnu co držel „chciválky” na uzdě. A pak už to jelo.

    Ale kdo nakonec platil všechny účty a k čemu to vedlo?

    3.3.2025 20:07 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Občan smí vstoupit do ozbrojených sil cizího státu pouze se souhlasem prezidenta republiky. Přímo financovat cizí armádu je legální? To mi nepřijde správné/logické.
    4.3.2025 10:21 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Zde se musim ozvat. Je spatne, ze clovek nemuze slouzit v armade, jake chce. A je i spatne, ze by nemel mit moznost financovat to, co sam chce. Do tohoto by nejakemu statu a nejakemu prezidentovi nemelo nic byt! A je jedno, za jaky tabor kdo kope!
    4.3.2025 11:53 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Přesně tak. Ti co mají plnou hubu demokracie, by si měli uvědomit, že jde o pozůstatek feudalismu, kdy pán rozhodoval o tom co poddaný smí a nesmí.
    4.3.2025 11:58 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ano. Feudalismus byl nahrazen etatismem - statnim zrizenim, ktere nahrazuje moc slechty. :-(
    4.3.2025 18:36 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    To nerozporuji. Jenom jsem upozornil na nesoulad v logice z pohledu zákona. A nebo ta sbírka je nezákonná? Co kdybych uspořádal sbírku na vrtuli pro RF?
    Glee avatar 4.3.2025 21:07 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Co kdybych uspořádal sbírku na vrtuli pro RF?

    Tak bys byl zrejme dezolat (konecne by i Abicko melo jednoho!) a asi i sel brucet. :-)

    Ja bych se ale celkem divil, kdyby tohle uz nebylo obsazeno v sankcich vuci RF. Seznam je dlouhy a nechce se mi ho cist.
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    5.3.2025 10:31 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Hadam, ze by na sly aplikovat paragrafy na podporu terorismu, propagace valky, apod.
    5.3.2025 14:43 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    A když někdo kupuje zbraně pro UA, tak tím válku snad nepodporuje? Přeci kdyby UA neměla zbraně, tak už je dávno po válce.
    5.3.2025 17:08 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ono je to formulovano patrne jako podpora utocici strany. Proste stat vam rekne, koho smite a koho nesmite podporovat. O tom, kdo je kamarad, rozhodujeme my, stat... Ja jsem v tomto neutralni. At stat zadnou podporu neresi a lide, at si ze svych zdroju podporuji, koho sami chteji. Stejny pristup bych aplikoval i na zbozi a sluzby. At hezky hlasuje kazdy svou penezenkou.
    9.3.2025 18:18 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Jestli by v tomto případě nebylo lepší raději z toho lidi úplně vyštípat. Máme armádu řízenou MO a placenou z dání, jsou nějaké diplomatické vztahy a mezinárodní komunikace. A teď do toho vstoupí soukromníci daného státu (třeba i finančně) a začnou něco tvořit. To je jako kdyby někde zasahovali hasiči a přijel tam Franta s cisternou a bez svolení velitele zásahu začal něco kropit. Proto jsem se ptal, zda je ta sbírka zaštítěna vládou, resp. MO. Na těch stránkách jsem se to nedočetl.
    4.3.2025 19:45 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ta formulace není zcela přesná. V případech dvojího občanství ČR+jiné může jejich držitel nastoupit do ozbrojených sil "cizího státu" (toho jiného) i bez souhlasu prezidenta republiky ČR.

    Držitel pouze občanství ČR snad dokonce může vstoupit bez souhlasu prezidenta do ozbrojených sil státu, jež je součástí mezinárodní organizace v rámci níž máme smlouvu o společné obraně (členi NATO?).

    https://portal.gov.cz/sluzby-vs/vstup-do-ozbrojenych-sil-jineho-statu-S14806

    4.3.2025 19:51 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Dobře. Děkuji za upřesnění. Ukrajina s námi ale snad v žádném obranném svazku není, nebo ano?
    4.3.2025 20:22 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Není, šlo mi pouze o formulaci "občan ČR ... pouze se souhlasem prezidenta ...". Také jsem si dodnes takto pamatoval, ale zajímal mne případ dvojího občanství tak jsem si to dohledal.
    5.3.2025 10:33 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ne. Tyto osoby jsou nasledne omilostneny presidentem. Pokud by nebyly, hrozil by jim trest.
    5.3.2025 10:32 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Dekuji za info.
    4.3.2025 10:38 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Mne osobne nejake financovani nejake armady nevadi. Je mi to jedno, at si lide financuji, co sami chteji.

    Je vsak treba priznat, ze saty delaji cloveka. Prijit za kralem ci prezidentem USA v mikine a vojenskych teplacich mi prijde velmi nedustojne az trapne.
    4.3.2025 11:51 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Mne osobne nejake financovani nejake armady nevadi. Je mi to jedno, at si lide financuji, co sami chteji.

    Mně to také nevadí - pokud si to financují z vlastní kapsy.

    4.3.2025 11:59 Valgrind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    +1
    6.3.2025 23:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Co liberasti nechtějí slyšet, tomu říkají ruská propaganda:
    Americký ministr zahraničí Marco Rubio prohlásil, že Spojené státy vedou skrz Ukrajinu proxy válku s Ruskem. Řekl to pro Fox News v rozhovoru, jehož přepis zveřejnil Bílý dům. Rubio tak zopakoval ruskou propagandu, Moskva totiž dlouhodobě tvrdí totéž.
    Mimochodem, Trump prý nezablokoval pomoc Ukrajině kvůli Zelenskému, ale kvůli Lipavskému, který Rubiovi vysvětlil že stačí už jen jeden rok války a Rusko se úplně zhroutí.
    Glee avatar 7.3.2025 00:16 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Mimochodem, Trump prý nezablokoval pomoc Ukrajině kvůli Zelenskému, ale kvůli Lipavskému, který Rubiovi vysvětlil že stačí už jen jeden rok války a Rusko se úplně zhroutí.

    Mezi vsim tim diskuznim elfim balastem v hlavnich e-platcich z poslednich tydnu i neco v tomto zneni zaznelo, tak jsem zvedavej, jestli z toho nakonec bude bublat zprava, ci ne.

    Odkaz zatim asi neni, ze? :-)
    You say they call it NordStream? 1997 / We agreed today that these countries (UA & GE) will become members of NATO. 2008
    7.3.2025 09:07 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Marc Rubio on Ukraine 10 years ago https://youtu.be/rFqvErYqFRs?si=4YguXdzIQLFKqTKb

    Marc Rubio on Ukraine 3 years ago https://youtu.be/ZAyf4D1Edew?si=9vk140111adzi5BE

    9.3.2025 21:02 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    10.3.2025 08:07 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Měl by se ucházet o místo v Trumpově administrativě, Marc Rubio bude patrně první kdo to vzdá, s jeho postoji by se v ní určitě neztratil.

    Ti co si neváží svobody logicky nevidí důvod proč za ní bojovat.
    10.3.2025 10:46 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Svobodná korupce, svobodné hajlování, svobodné uctívání válečných zločinců, svobodné rozkrádání oligarchy... Máš podivné představy o svobodě.
    10.3.2025 12:20 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Pro jedny terorista pro druhé hrdina, myslel je že s tímto konceptem Vy soudruzi nemáte problém?

    Pár z těch oslavovaných udělením řádu Bílého Lva
    1926 Benito Mussolini
    ..
    1960 Che Guevara
    1973 Kim Ir-Sen
    1978 Muamar Kaddafí
    1987 Nicolae Ceaușescu
    1989 Jásir Arafat
    
    10.3.2025 14:31 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Co tim chtěl básník říct? Dyť to dostala i čaputová, fico, gorbačov, buš i klintn.
    10.3.2025 14:49 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Že je to o úhlu(straně) pohledu, Jásir Arafat byl pro jednu stranu hrdina a pro druhou terorista, neexistuje vždy jediná všemi akceptovaná pravda.
    10.3.2025 15:12 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Ona stačí jen jedna strana, vzpomeň si jak dobrý přítel USA byl Saddám Husajn, kolik chemických zbraní mu tenkrát poslali, když dodával irácký kanónenfutr do jejich proxyválky s Íránem*, Donald Rumsfeld to byl osobně v Bagdádu dojednávat, ten samý který pak nejvíc řval, že Irák má chemické zbraně a musí ho proto USA vybombardovat do doby kamenné. V době když už neměl žádné...

    Prostě USA nemají spojence, jenom zájmy a lokaje, občas se náhle něco změní a Němci se obávají, že by jim mohli Američané vypnout pořizované letouny F-35. Jak je tu někteří blbci ještě nedávno vychvalovali, když jsem o tomhle psal, tak jsem byl proruský dezinformátor. Teď najednou jsou nedávné dezinformace pravda a netýká se to zdaleka jen F-35 :-D

    * Nepřipomíná ti to čistě náhodou jednoho současného diktátora z jisté východní gubernie?
    10.3.2025 16:12 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Sadam Husajn prohrál již tím, že napadl Kuvajt, měl být v rámci Pouštní Bouře svržen hned v rámci první války v zálivu. Je to polovičatost a ústupky agresorům co stojí více životů v budoucnu.
    10.3.2025 18:09 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Jen tak mě napadá, neměl se náhodou svrhnout hned, když napadl onehdá írán? nebo to ještě podle vás nebyl agresor?
    10.3.2025 18:33 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Teokratický režim v Teheránu byl vnímán jako větší nebezpečí, takže tak jako podporoval Západ komunistický režim SSSR v boji proti Německu byl Irák podporován jak ze strany USA tak Sovětského svazu, ten s 32% dodávek během zmíněné války byl údajně největší podporovatel.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Iraq%E2%80%93Russia_relations

    Nepřítel mého nepřítele je můj přítel“ — Winston Churchill
    11.3.2025 02:08 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Takže, kdo teda byl tehdá ten agresor? A kdo podle vás byl agresor v libyi v roce 2011? A teda podle vaší logiky, koho bychom měli podporovat v těch konfliktech. Anebo teď v sýrii, koho bychom měli podporovat? Asada nebo militanty? Kdo tam je ten agresor a kdo ten napadený?
    11.3.2025 08:39 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Pokud se nepletu Sýrie (režim Asadů) byl dané době stále ve válečném stavu s Izraelem od svého útoku (to činí ze Sýrie agresora) na něj během Jomkipurské války (dekády v mezidobí Sýrie okupovala Libanon, suverénní stát).

    11.3.2025 09:10 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Chápu, musíte držet názorovou linii, takže jakákoliv obezlička se hodí. A kdo teda byl ten agresor ve válce irák-írán? a kdo byl agresor v libyi 2011? Klidně můžete přihodit i váš názor na to, kdo byl podle vás agresor ve válce ve vietnamu.
    11.3.2025 13:57 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Měl jsem za to, že jsem to vysvětlil již v předchozím příspěvku. Jde o to, že logicky podporujete tu stranu jejíž cíle jsou bližší Vašim, volíte z Vašeho pohledu to menší ze dvou zel.

    Kadáffího režim v Libii měl být svržen ihned po ověření původce útoku na let Pan Am 103.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_Flight_103

    Pravdu stanovuje vítěz, jde jen o to zda chcete mít pravdu Vy, nebo Oni.

    Nepotřebujete mít dobrý důvod když chcete udělat dobrou věc a ani dobrý důvod Vám nepomůže když budete usilovat o tu špatnou.

    11.3.2025 14:52 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Takže zase obezličky. Takže když na uk vyhraje putler, rázem bude v právu?

    Nebo když třeba americe je jedno kdo vyhraje na uk, protože jim jde o to zastavit válku, protože to škodí byznysu?

    Co když bývalo bylo výhodněší nechat russáky dojít do kyjeva, podepsat kapitulaci a záruku, že nechají russkojazyčný regiony automnní, stejně jako to udělali russaci v gruzii, oni by se pak stáhli, stejně jako v gruzii, ale miliony lidí nemuselo umřít, být zmrzačených, nebo utýct?

    Co je podle vás menší zlo, válka nebo potupa nějakého národa a zachování práva jiného národa na sebeurčení?
    11.3.2025 14:53 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    A ta současná sýrie, nebo kdysi vietnam? Koho podporovat, kdo je/byl menší zlo?
    11.3.2025 21:13 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Západ byl vyděšen šířením komunismu po světě v druhé polovině 20.století, takže se mu snažil postavit tam kde si na to troufli, nebo kde se jim k tomu někoho povedlo přesvědčit.

    Menšiny na straně autoritativní moci (vědomě/zdánlivě/donuceně) to mají po jejím pádu typicky těžké, je to scénář co se často opakuje. Např. Indonésie a její čínská menšina (ekonomicky silná při relativně malém podílu na obyvatelstvu) po pádu Suhartova režimu.

    Co tam máte dál?
    12.3.2025 02:01 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Takže bez odpovědi, tzn žádná konzistence, morálka, metr si vyrábíte na míru aktuální situaci, do pro a proti vybíráte co se vám hodí. hlavně abyste náhodou nepodpořil dezolé :) Něco ve smyslu zarytej antikomunista, ale když se mi to hodí tak zvolim na hrad i komouše a budu tvrdit že sem musel, protže meší zlo. legrační a zároveň smutný.
    Takže právo na sebeurčení má jenom národ kterej u vás zrovna frčí, třeba kosovský albánci, samozřejmě, slováci, ale russáci určitě ne, stejně tak baskové, katalánci, severní irové, prostě to asi nejsou národy co si to zasloužej... že?
    12.3.2025 07:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    technická - kdo upírá Rusům právo na sebeurčení? Pokud jsem si všiml, tak největší podíl na jejich zabíjení v poslední době má pan Putin
    12.3.2025 12:15 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Tak v poslední době určitě, ale příjde mi, že kolem roku 14 se russáci snažili o autonomii v rámci ukrajiny a vláda na ně poslala armádu, což se mi zdá jako poměrně jasný upření... podobně jako katolíci v severním irsku, tam to taky britové vyřešili armádou...
    12.3.2025 13:57 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    12.3.2025 14:02 karkar | skóre: 13 | blog: Kartrolling
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Takže čečenci podle vás mají právo na sebeurčení? Co ti irové v severním irsku? Palestinci? Baskové? Nebo snad jsme měli na slovensko poslat armádu? Co tím chcete říct? Nebo chcete říct, že když russák pošle armádu na čečence, může británie poslat armádu na iry? Nebo tedy že ukrajina má právo potlačit snahy o autonomii armádou?
    11.3.2025 18:29 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Clintonův režim měl být svržen ihned po bombardování Al-Šifa.

    Mimochodem, co ty (dez)informace, že při útoku na PanAm 103 byl použity rozbušky tak nové, že je ještě neměla ani americká armáda, jen CIA?

    A když už jsi u letadel, kdo podle tebe tenkrát v Africe sestřelil toho generálního tajemníka OSN? Kdo měl dobrý důvod zabít ho na mírové misi?
    11.3.2025 21:39 PetebLazar | skóre: 35 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    V ozbrojeném konfliktu pokud je civilní objekt využit současně pro vojenské cíle stává se legitimním cílem. https://www.amnesty.org/en/latest/news/2015/05/gaza-palestinians-tortured-summarily-killed-by-hamas-forces-during-2014-conflict/

    Platí bohužel, že je-li civilní objekt (např. bytový dům, škola, nemocnice) využit k vojenským účelům, pak se na danou dobu přesouvá do kategorie objektů vojenských, a to i např. pokud je sice v některém z bytů v domě zřízeno palebné postavení, ale ostatní byty dál slouží civilnímu obyvatelstvu.

    zdroj

    O rozbuškách nevím, jen snad mělo jít o československý neznačený Semtex, kterého Vaši soudruzi dodali do Libye údajně až 1000 tun (v letadle ho snad bylo 300g).

    Sestřelení letadla air-to-air/cannon zanechává na troskách důkazy (viz sestřelení civilního Ázerbájdžánského letadla ruskou stranou před pár měsíci) to by asi nezůstalo bez povšimnutí), zpráva OSN nic takové nezmiňuje.

    O bodyguardech na palubě se také původně tvrdilo, že měli střelná zranění, ale analýza prokázala že vyjmuté kulky neměli drážkování po průchodu hlavní, takže patrně šlo o důsledek exploze munice při požáru letadla.

    Postavit tvrzení o foul-play pouze na svědcích je asi nejsnadněji vykonstruovatelným, v zemích Afriky možná i nákladově nejlevnějším.

    11.3.2025 22:16 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    To vykládej Ukrajincům :-D

    Ale tvrzení Clintona nebo amerických tajných služeb má asi takovou váhu, jako když Vondra mává papírem poopsaným azbukou.

    Takže?
    12.3.2025 07:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    takže už zase neudržíš ani myšlenku, natož vlákno?
    12.3.2025 19:15 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Takže nechápeš kontext. S důrazem na to "nechápeš" :-P
    13.3.2025 14:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    kontext tvých lží, dokreslených fotek, vymyšlených citátů a úniků mimo téma? Jediná konzistentní věc u tebe je ta, že na vyvrácení tvých “argumentů” stačí 3 vteřiny na google…
    13.3.2025 19:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Tady máš kontext :-D
    14.3.2025 05:52 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    jo a spatlaný videa taky mimo mísu - málem jsem na ně zapomněl - dík za připomenutí :-)
    10.3.2025 22:07 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    1924 Hirohito

    1926 Pietro Badoglio

    1933 Italo Balbo

    1934 Ion Antonescu

    1936 Dragiša Cvetković

    1937 Galeazzo Ciano

    1938 Emil Hácha
    Kdyby tak lidé viděli do budouvna :-D
    10.3.2025 15:17 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí

    Že by šlo o soukromé vyznamenání pro příslušníky Padouchovic familie?

    12.3.2025 19:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Černý jestřáb poletí
    Nakonec asi sehnali něco levnějšího

    To je možné

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.