abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 03:00 | Nová verze

    Byl vydán Debian 13.3, tj. třetí opravná verze Debianu 13 s kódovým názvem Trixie a Debian 12.13, tj. třináctá opravná verze Debianu 12 s kódovým názvem Bookworm. Řešeny jsou především bezpečnostní problémy, ale také několik vážných chyb. Instalační média Debianu 13 a Debianu 12 lze samozřejmě nadále k instalaci používat. Po instalaci stačí systém aktualizovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:00 | Komunita

    Na stránkách Evropské komise, na portálu Podělte se o svůj názor, se lze do 3. února podělit o názor k iniciativě Evropské otevřené digitální ekosystémy řešící přístup EU k otevřenému softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.1. 19:44 | Zajímavý software

    Společnost Kagi stojící za stejnojmenným placeným vyhledávačem vydala (𝕏) alfa verzi linuxové verze (flatpak) svého proprietárního webového prohlížeče Orion.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    9.1. 19:11 | IT novinky

    Firma Bose se po tlaku uživatelů rozhodla, že otevře API svých chytrých reproduktorů SoundTouch, což umožní pokračovat v jejich používání i po plánovaném ukončení podpory v letošním roce. Pro ovládání také bude stále možné využívat oficiální aplikaci, ale už pouze lokálně bez cloudových služeb. Dokumentace API dostupná zde (soubor PDF).

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    9.1. 14:22 | Zajímavý článek

    Jiří Eischmann se v příspěvku na svém blogu rozepsal o open source AdGuard Home jako domácí ochraně nejen před reklamou. Adguard Home není plnohodnotným DNS resolverem, funguje jako DNS forwarder s možností filtrování. To znamená, že když přijme DNS dotaz, sám na něj neodpoví, ale přepošle ho na vybraný DNS server a odpovědi zpracovává a filtruje dle nastavených pravidel a následně posílá zpět klientům. Dá se tedy používat k blokování reklamy a škodlivých stránek a k rodičovské kontrole na úrovni DNS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.1. 03:33 | Zajímavý software

    AI Claude Code od Anthropicu lépe rozumí frameworku Nette, tj. open source frameworku pro tvorbu webových aplikací v PHP. David Grudl napsal plugin Nette pro Claude Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.1. 00:11 | Nová verze

    Byla vydána prosincová aktualizace aneb nová verze 1.108 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.108 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 20:44 | IT novinky

    Na lasvegaském veletrhu elektroniky CES byl předveden prototyp notebooku chlazeného pomocí plazmových aktuátorů (DBD). Ačkoliv se nejedná o první nápad svého druhu, nepochybně to je první ukázka praktického použití tohoto způsobu chlazení v běžné elektronice. Co činí plazmové chladící akční členy technologickou výzvou je především vysoká produkce jedovatého ozonu, tu se prý podařilo firmě YPlasma zredukovat dielektrickou

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 13
    8.1. 16:33 | Zajímavý projekt

    Patchouli je open source implementace EMR grafického tabletu (polohovací zařízení). Projekt je hostován na GitLabu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.1. 14:11 | IT novinky

    Český Nejvyšší soud potvrdil, že česká právní úprava plošného uchování dat o elektronické komunikaci porušuje právo Evropské unie. Pravomocným rozsudkem zamítl dovolání ministerstva průmyslu a obchodu. To se teď musí omluvit novináři Českého rozhlasu Janu Cibulkovi za zásah do práv na ochranu soukromí a osobních údajů. Ve sporu jde o povinnost provozovatelů sítí uchovávat údaje, ze kterých lze odvodit, kdo, s kým a odkud komunikoval.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (7%)
     (5%)
     (0%)
     (9%)
     (20%)
     (4%)
     (5%)
     (3%)
     (10%)
     (51%)
    Celkem 352 hlasů
     Komentářů: 8, poslední včera 23:18
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Konqui avatar 8.1.2010 11:17 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    A co Ostrava? třetí největší město v ČR a ono nic :-)
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    Heron avatar 8.1.2010 11:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Přijeď do Olomouce, je to kousek.
    Konqui avatar 8.1.2010 11:48 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Obávám se že ještě nebudu chodit...viz můj blog :-(
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    8.1.2010 11:37 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Je to k......y daleko :-( Možná až bude tepleji...
    thingie avatar 8.1.2010 12:05 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Ano, z Prahy do Ostravy jede vlak o celou čtvrhodinu déle než z Prahy do Brna. To už byste to pak mohli udělat rovnou třeba ve Vladivostoku, že.
    Růžové lži.
    8.1.2010 12:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Pokud vím, tak Pendolínu trvá cesta do Olomouce 2 hod., kdežto do Ostravy 3 hod. Takže to bude více než čtvrthodina. Ale to je bezpředmětné, protože já bych stejně vlakem nejel.

    Ostatně, máš-li nutkání do něčeho rejt, tak co třeba do toho, že je přeci mnohem snazší přijet z Ovy do Olomouce než z Prahy do Ovy?
    thingie avatar 8.1.2010 12:37 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    No, tady s logikou očividně nepochodím, tak budu reagovat jen na to, žes to asi nečet, protože o Olomouci jsem ani nemluvil.
    Růžové lži.
    8.1.2010 13:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Četl, jen jsem si spletl Olomouc a Brno, protože předtím Heron argumentoval Olomoucí. Nerozumím tvé narážce na logiku, protože ta s tím skutečně nemá co dělat. Ale nech mě se zeptat: Ty tedy srovnáváš čas (EC) rychlíku Praha - Brno a čas Pendolína Praha - Ostrava?
    vencour avatar 8.1.2010 13:34 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz

    Pokud je Thingie ze Strakonic nebo odkud, tak asi jen říká, že to má stejně hnusně daleko, Brno i Ostravu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.1.2010 13:55 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Já spíš myslím, že jen tak rejpe jako obvykle... A co se Strakonic týče, tak tam asi nepojedu, ale o ČB jsem uvažoval.
    thingie avatar 8.1.2010 14:26 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    No jestli je skutečně smyslem nějak víc objet svět, tak mi tam určitě chybí Liberec nebo něco kolem.
    Růžové lži.
    vencour avatar 8.1.2010 14:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz

    A Ty myslíš, že jsou linuxáci i jinde, než v Praze? Že by to nebyl jen výlet Pražáků "po okolí"? :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    thingie avatar 8.1.2010 14:38 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    To je pak vůbec zbytečná akce. By stačilo pár výprav do hospody někam do Vysočan, jedna odvážná expedice do Petrovic, a ze soucitu se podívat do Kladna.
    Růžové lži.
    8.1.2010 15:02 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Viz zápisek:

    Není to definitivní seznam a třeba budeme pokračovat i v kraťasové sezóně.
    1.2.2010 07:38 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Moje řeč, Liberec tam chybí! :-)
    thingie avatar 8.1.2010 14:24 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Já jsem většinou v Brně. A mně je to fuk, pro mě žádné z těch měst není daleko. Daleko je do Košic nebo Prešova, tam bych fakt nejel (pokud se bavíme o místech kde jsou lidi z abc).
    Růžové lži.
    9.1.2010 00:48 lelo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    A práve tam by som šiel. Hmmm , hoci do Prešova...(ako košičan :-)) teda to fakt radšej do Olomouca.
    thingie avatar 8.1.2010 14:20 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Jo. Po dálnici to vyjde řekněme na 2 a půl hodiny. To je celkem fuk. Podstatné je, že mezi vzdáleností z Prahy do Brna a do Ostravy není žádný gigantický rozdíl, takže mě docela štve zdůvodnění, že je to kurevsky daleko. To sice možná je, ale když jde Olomouc a Brno, tak už to není nijak zásadně dál. A pokud je smyslem někam přijet kde je spousta čtenářů abc, tak vynechat Ostravsko je poněkud zoufalé, neb Ostrava je sice menší než Brno, ale Ostravsko v počtu obyvatel Brněnsko překonává výrazně. A že mohou přijet do Olomouce (což je provinční zapádakov podle všech měřítek), to je pěkný, ale je to špatná úvaha, vy musíte cestovat stejně (a jak už jsme si dokázali, je to někde mezi patnácti minutama až hodinou rozdílu, což je prostě málo), takže by bylo lepší přijet někam, kde poblíž bydlí spousta lidí, protože stejně tak se dá říct, že můžou rovnou všichni do Prahy, což je nakonec pravda…

    A nebo to prostě zdůvodnit tak, že do Ostravy se holt nechce, což je nenapadnutelný (stran nějakých úvah kde, kdo a kam) a asi i pravda. Prostě mě to štve. Je to daleko. Neni, himl.
    Růžové lži.
    kyknos avatar 8.1.2010 14:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    275 vs 185 km neni podstatny rozdil?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    thingie avatar 8.1.2010 14:52 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Dvě a půl a tři hodiny není podstatný rozdíl. Kilometrická vzdálenost říká velký kulový.
    Růžové lži.
    kyknos avatar 8.1.2010 14:55 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    kilometricka vzdalenost je dost podstatna, zvlast kdyz neni pevne dan zpusob dopravy
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    thingie avatar 8.1.2010 15:02 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Podstatný rozdíl je 300 proti 5000. Ne 200 proti 300, klidně můžu 300 kilometrů zvládnout za hodinu, a 200 za pět hodin. To je prostě dokonale nicneříkající údaj.
    Růžové lži.
    8.1.2010 15:05 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Ne 200 proti 300
    No, to je právě věc názoru. Já mám totiž například vyzkoušeno, že z Prahy do Olomouce a zpět to autem během jednoho dne ještě jde. Ale do Ostravy už je to příliš. Když započítáš čas, vzdálenost, benzín a únavu, tak můj limit je ta Olomouc. Dál se mi prostě během jediného dne nechce.
    thingie avatar 8.1.2010 15:10 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    To je taky důvod proč jsem neuvažoval cestu autem. Přišlo mi to naprosto absurdní.
    Růžové lži.
    8.1.2010 15:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Není na tom nic absurdního. Vyjde to levněji a nemusím řešit místní MHD.
    thingie avatar 8.1.2010 19:10 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Sice si o příspěvek výš napsal, že tu cestu za daných podmínek (v jednom dni tam a zpátky) v podstatě nepovažuješ za přijatelnou a vlastně za rozumnou cenu možnou, ale to zřejmě (v porovnání s těmito naprosto zásadními výhodami) můžeme zanedbat nebo brát pouze jako drobnou nepříjemnost. :-)

    Aneb svět a lidi v něm nás baví, díl kdovíkolik.
    Růžové lži.
    8.1.2010 22:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Aneb svět a lidi v něm nás baví, díl kdovíkolik.
    Huh?
    Kvůli lidem jako ty se bojím, aby se Robert/ostatní z ábíčka na organizování nějakejch srazů ne vykašlali. Neuvěřitelný výkony tu předvádíš.
    8.1.2010 22:44 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Sice si o příspěvek výš napsal, že tu cestu za daných podmínek (v jednom dni tam a zpátky) v podstatě nepovažuješ za přijatelnou
    Jistě, do Ostravy ne. Do Olomouce ještě ano. Kde v tom vidíš nesrovnalost?
    thingie avatar 9.1.2010 08:22 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Takže myšlenka cesty autem do Ostravy absurdní není, protože je to levnější a nemusíš řešit místní MHD. Jenom teda, čistě mimochodem, to je moc daleko na to abys tam dojel. Dobrý, no :-)
    Růžové lži.
    vencour avatar 9.1.2010 09:36 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz

    Byl někde průzkum, kolik lidí se hlásí do jakých spádových oblastí/měst? Tohle zatim vypadá jako výlet Pražáků. Kdo bude z Pražáků chtít, určitě do Ostravy přijede, kdo ne, bude doma. Takže mířim touhle otázkou k sondě a průzkumu po zájmu o něco víc, než jen "Praha, Plzeň, Oloouc".

    Je zájem, neni? Třeba to nebude akce Stickfishe, AbcL apod. Ale může být taky fajn.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.1.2010 10:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Já jsem Ostravské linuxové chlastakce pořádal, scházelo se nás tam běžně 20 - 30 :-)
    kotyz avatar 9.1.2010 13:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    v ostrave a okoli znam dost jabbimaku, ale aktivni abclinuxari to nejsou ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 9.1.2010 13:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    kdybych jim mel jet na sraz tak to je pres 6 hodin ve vlaku ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.1.2010 10:59 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Co to furt meleš? Já mám pocit, jsem to vysvětlil docela jasně. Pokud ti z nějakého důvodu vadí, že nepojedu do Ostravy, smiř se s tím.
    thingie avatar 9.1.2010 11:56 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Že někdo nepojede do Ostravy je mi fuk. Že se to zdůvodňuje tak jak se to zdůvodňuje (tedy blbě), to je to co mě štve.
    Růžové lži.
    9.1.2010 20:39 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    (tedy blbě)
    Říkáš ty :-)
    8.1.2010 15:31 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    jak jinak bys chtel jet???
    thingie avatar 8.1.2010 15:48 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Já sám tam jet vůbec nechci, je to tam ošklivý. Ale kdyby, tak asi tak, jak tam normálně jezdím.
    Růžové lži.
    kyknos avatar 8.1.2010 17:08 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    vlakem, tohle je jedna z mala trati, co funguji :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 8.1.2010 15:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    50% je podstatny rozdil
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    thingie avatar 8.1.2010 15:10 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    A například 300 vlakem po VRT a 200 linkovým busem po okreskách v kopcích ještě mnohonásobně větší.
    Růžové lži.
    8.1.2010 15:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Vážně, rozdíl mezi cestou autem do Brna a do Ostravy je víc než půl hodiny :-)
    thingie avatar 8.1.2010 15:03 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    No, je-li cílem hospoda, tak jsme asi objevili úplně novou úroveň zoufalství :-(
    Růžové lži.
    8.1.2010 15:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Co prosím? O žádné hospodě jsem přeci nemluvil.
    8.1.2010 15:33 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    do Olomouce (což je provinční zapádakov podle všech měřítek)
    ...říká člověk, který obhajuje Ostravu :-)
    thingie avatar 8.1.2010 15:45 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Ostravu ne. Ostrava ani není město jako takové. Jenže to je právě to, ostravská aglomerace je skutečně druhá nejlidnatější v zemi. Naproti tomu Brno je veliké, ale kolem něj už je jenom pustina. No, a ta Olomouc pak není ani veliká, ani nemá velkou aglomeraci.
    Růžové lži.
    9.1.2010 22:57 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    a take nejšpinavější
    USE="-gnome -kde";turris
    kyknos avatar 9.1.2010 23:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Olomouc byla hlavnim zemskym mestem, je to UNESCO heritage site, je krasna, ma historii a hlavne to tam zije. Mesto jak ma byt :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.1.2010 16:20 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    +1
    USE="-gnome -kde";turris
    kyknos avatar 8.1.2010 15:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    do Olomouce (což je provinční zapádakov podle všech měřítek)
    btw, Olomouc je jedno z mala mest v CR, ktere jsou skutecne mesty a nejsou to pouhe vesnice

    nejde o velikost
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.1.2010 15:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    nejde o velikost
    A o co tedy jde?
    kyknos avatar 8.1.2010 15:44 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    o zivot a civilizacni uroven :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    thingie avatar 8.1.2010 15:49 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Nic takového jsem tam nikdy nepostřehl.
    Růžové lži.
    kyknos avatar 8.1.2010 15:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    v ostrave? ja taky ne :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    |🇵🇸 avatar 8.1.2010 20:34 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Ha! Uživatel Braillova řádku!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.1.2010 15:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Tak daleko, že cesta z Olomouce do Ostravy trvá 45 minut po dálnici :-)
    8.1.2010 15:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    A to nemluvím o tom, že kolega to stihl z Ostravy do Olomouce za 30 minut (a tam přesedlal na vlak), když myslel, že letíme do Helsinek až v 19:00 a ne ve 12:00... :D:D
    8.1.2010 16:22 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    v tuto dobu se to da i za mene ...., po te co byla otevrena dalnice olomouc ostrava :) btw uz se tesim az dotahnou konecne d11 a d1
    USE="-gnome -kde";turris
    xxx avatar 8.1.2010 23:57 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Tak to budes potrebovat 15+ let trpelivosti :-)
    Please rise for the Futurama theme song.
    9.1.2010 22:59 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    ani ne, terminy dokonceni useku ktere potrebuji jsou 2014 a 2015, s tim že teď jsou už v předstihu ...
    USE="-gnome -kde";turris
    8.1.2010 11:33 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Hmm...v Olomouci bych se objevit mohl.
    kyknos avatar 8.1.2010 13:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    +1
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kotyz avatar 8.1.2010 12:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    textil s logem abclinuxu jeste nemam. to by se mi moc libilo (doufam, ze mate xxl). uz sem se upsal na tu Plzen 30.1.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vencour avatar 8.1.2010 12:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz

    Nebyl by záje o VELKÉ hrnky s logem AbcL a případně vhdnou dekorací, logama apod.? Mam jeden hrnek (asi) 1,5l pro výjimečné stavy a pak asi 0,7l na čaj na celý den, vzpomínka na vinobraní ... a nerad ho nosim "daleko" ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.1.2010 16:17 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Půllitrový hrnek bych bral. Možná i triko. Můžu se zeptat, co všechno je vlastně k mání? :)
    8.1.2010 22:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Žádný butik. Uvidím, co vyhrabu ze zásob ve skříni. Hrnky však bohužel ne.
    8.1.2010 16:24 Tomáš Peroutka | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Nechci se zapojit do flame, které město je větší a které důležitější, ale rád bych se přihlásil, že i Ostrava je připravena na linuxový meeting :-) Studuje zde velký počet linuxových uživatelů a trmácet se do Olomouce kvůli pozdější svačině.. ee ee
    8.1.2010 17:01 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    A co Liberec?
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    8.1.2010 22:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Není všem dnům konec. Liberec mám rád, takže třeba v létě.
    1.2.2010 07:39 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Srazy AbcLinuxu.cz
    Léto je rizikové, lidi bývají na dovolené. Doufám, že to neminu..

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.