abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Nová verze

    Desktopové prostředí LXQt (Lightweight Qt Desktop Environment, Wikipedie) vzniklé sloučením projektů Razor-qt a LXDE bylo vydáno ve verzi 2.0.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Nejvyšší soud podpořil novináře Českého rozhlasu. Nařídil otevřít spor o uchovávání údajů o komunikaci (data retention). Uvedl, že stát odpovídá za porušení práva EU, pokud neprovede řádnou transpozici příslušné směrnice do vnitrostátního práva.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Zajímavý článek

    Minulý týden proběhl u CZ.NIC veřejný test aukcí domén. Včera bylo publikováno vyhodnocení a hlavní výstupy tohoto testu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.5.0 svobodné implementace protokolu RDP (Remote Desktop Protocol) a RDP klienta FreeRDP. Přehled novinek v ChangeLogu. Opraveno bylo 6 bezpečnostních chyb (CVE-2024-32039, CVE-2024-32040, CVE-2024-32041, CVE-2024-32458, CVE-2024-32459 a CVE-2024-32460).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:11 | Nová verze

    Google Chrome 124 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 124.0.6367.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 22 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.3 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Novinkou je vlastní repozitář DietPi APT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.4. 18:44 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 125.0.1, první verze z nové řady 125. Přehled novinek v poznámkách k vydání, poznámkách k vydání pro firmy a na stránce věnované vývojářům. Vypíchnout lze podporu kodeku AV1 v Encrypted Media Extensions (EME). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 125.0.1 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (66%)
     (11%)
     (2%)
     (21%)
    Celkem 509 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    -

    25.11.2021 22:14 | Neuronové sítě | poslední úprava: 14.1.2022 18:25

    -        

    Hodnocení: 71 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Člověk z Horní Dolní avatar 25.11.2021 22:22 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ty sis dala sama sobě kladný hodnocení? Když jsem ti dával kladný já, už tam jeden hlas byl a to ten blog měl jenom 6 přečtení.
    25.11.2021 22:24 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Nešiř tady dezinformace, první dobré hodnocení mám od Gréty a druhé od Pokyho.
    Gréta avatar 26.11.2021 00:21 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?

    toje asi jako taky nějaká dezinformace protože sem ti to volajkovala jakoby až teďko :O :D :D ;D

    26.11.2021 07:29 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Tak hlavně, že jsi to udělala.
    Gréta avatar 26.11.2021 19:26 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    25.11.2021 22:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Hlavně je potřeba internovat všechny neočkované. Pak už to bude dobré.
    25.11.2021 23:15 Want
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Měl by sis pospíšit. Abys měl při tomhle tempu koho internovat. Ale obávám se, že tím se tvůj problém nevyřeší. Stejně zhebneš jako pes.
    25.11.2021 23:01 gsnak | skóre: 22 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Viac ako 60% anti vaxxerov verí v niektorú formu flat earth teórie. S vami sa veľmi ťažko diskutuje a v podstate to ani nemá význam.
    Čo Rys, to vrah!
    25.11.2021 23:50 očkovaný
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Protože mají IQ tykve.
    Gréta avatar 26.11.2021 00:26 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?

    to ale jako vubec neva :D :D by sem třeba jako měla problémek věšet na kandelábr flégra šeda nebo primulu třeba ale tydlety lidi s tim mit tendleten problémek nebudou :D a sou nám vlastně jakoby všem užitečný protože kuli nim tadleta koronasranda neskončí 100% totalitou která by nahradila tu naši současnou 'demokratickou břečku' :D ;D

    26.11.2021 05:46 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Svoboda je absolutní a buď je anebo není, takže prostor k diskuzi opravdu nevidím. Nicméně děkuji za tip, na flat eath society se obrátíme, protože i když s nimi nesouhlasíme, respektujeme jejich právu na svobodu projevu i myšlení.
    26.11.2021 09:33 ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    neockovanym odebrat majetek a lidska prava
    26.11.2021 18:45 Markéto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    00:26 a pak 05:46, to si mezitím opravdu spala? :D
    26.11.2021 18:53 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ne, měla jsem tu kunčafty, ty couro.
    26.11.2021 09:37 PetebLazar | skóre: 33 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Bill Burr (stand up comedian) prohlásil, že kdyby byla Země opravdu plochá tak by byl TikTok plný videí omladiny jak visí přes okraj.
    25.11.2021 23:39 spirala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Hlavne vubec nepises co je na koronatotalite spatneho a proc proti ni bojovat. Ne kazdy z nas ma IQ tak nas nejdriv pouc a slib jak nam bez ni bude lepe :)
    26.11.2021 05:48 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Tak přesvědčovat někoho, kdo má po waxu místo mozku v hlavě kostku nemá moc smysl. Ony ty ucpané kapiláry nejsou moc v pohodě, zrcadlické neurony jsou na tyhle změny citlivé a empatii nelze čekat.
    26.11.2021 07:06 Hranata Zeme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Na to uz mame zlepsovak, vakciny se daji i snupat a pak se nic neucpe :-) https://www.themoscowtimes.com/2021/11/24/putin-says-he-took-nasal-spray-covid-vaccine-a75657
    26.11.2021 07:28 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Šňupací vakcíny proti chřipce jedou dlouho už v Británii. Oproti klasické injekci asi 90x více vedlejších příznaků, mnohem častější pak může být třeba Guillain-Barrého syndrom kvůli kontaktu s trojklanným nervem. Ruská fušeřina pak asi taky dané vakcíně nepřidá :-/
    26.11.2021 00:08 ... ale já nechci lidem ubližovat.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Tuhle říkal nějaký černobílý pán v televizi: "Z hlediska vyššího principu mravního vražda na tyranu není zločinem!" Ale to určitě byla nějaká dezinformace, protože ho v Německu zakázali :)
    26.11.2021 01:40 Alíky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Co to bylo za pana v televizi? Ray Korangten? Jinýho černobílýho neznám.
    26.11.2021 05:54 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Sic semper sic semper tyrannis stále platí. Ačkoliv nás ve škole učili, že Cézara zavraždili na březnových Idách, ve skutečnosti se zbavili tyrana, který si uzurpoval moc a chtěl se stát králem. Otázka je, kdo je v současné době tyran, když tu máme ochlokracii a za každým Vojtěchem, mrdkovou Koziar Vašáková a agentem Burešem stojí milion malých fašounků, který nad totalitou onanují a dělá jim dobře, že se budou zavírat i lidi, kteří umí nosit respirátor a používat dezinfekci, takže jim nic nehrozí. Já v plánu nikoho zabíjet nemám, z krve mám strach. Gréta je také hodná a chce zachránit planetu, snad jen ten Filip Pokorný to zvládne, ale beztak si myslím, že se mu do toho nechce a pak půjde sedět.
    26.11.2021 08:18 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    o par ruskych trolu :)
    26.11.2021 08:20 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Chápeš, že Rusko nemá dostatečné finanční zdroje, ty vejmrdko?
    26.11.2021 09:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    ale lidskeho materialu, zejmena s podprumernym iq a vychlastanym mozkem, ma dost
    26.11.2021 09:36 nadtržítko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    tak to by češi byly kyberzločinecká velmoc, to ti moc nesedí.
    26.11.2021 09:37 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    to urcite, ruska spotreba alkoholu je nesrovnatelna

    o iq ani nemluvim
    27.11.2021 06:43 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Máš zastaralé údaje z dob Jelcinizmu. Dnes je Rusko ve spotřebě alkoholu daleko vzadu za ČR, a v alkoholizmu mladistvých je ČR dokonce první na světě. To jak píšeš je nepochybný důkaz toho, že jsi alkoholu holdoval od velmi mladých let.

    Nabízí se samozřejmě otázka, jestli Rusové chlastají méně proto že to už nepotřebují, nebo proto že na to prostě nemají :-D
    27.11.2021 17:58 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    To jsou naprosté bláboly, Rusové samozřejmě chlastají mnohem více, než kdokoliv Evropě a asi i jinde ve světě. A že na to nemají? Jak by na to nemohli mít. Naprostá většina alkoholu spotřebovaného v Rusku je samohonka, která nic nestojí a nepodléhá jakékoliv oficiální evidenci. Plus u těch nejspodnějších vrstev denaturák. Je sice hnusnej a jedovatej, ale v zemi, kde je popularni Krokodil, to zas tak nevadi, ze.

    A vzhledem k mire mafianstvi a korupce v Rusku, je i v obchodech mnohem vetsi podil cerneho alkoholu nez kdekoliv jinde.

    Takže ano, je klidně možné, že v nějaké oficiální statistice mají spotřebu malou. Ale zatímco v Rusku to je nepatrný podíl reálné spotřeby (v podstatě reflektující jen vyšší spoečenské vrstvy), tak v u nás jsou podobné statistiky naopak nadhodnocené, protože sem na levné a dobré (nejen) pivo jezdí turisté z celého světa, včetně těch Rusů.
    27.11.2021 06:40 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Obávám se že ani v téhle kategorii nemůže Rusko konkurovat USA: https://www.youtube.com/watch?v=Bi1Kf-1qd6Y

    Rusko je prostě horší úplně ve všech důležitých parametrech dnešní doby, jako je gender, BLM, a mnoho dalších.

    Jenom mi s tím nějak neštymuje zpráva The Washington Times, podle které může Rusko srazit USA na kolena jediným nejaderným úderem, například kybernetickým útokem na infrastrukturu by mohlo způsobit smrt až 90% Američanů, aniž by museli vystřelit byť jen jeden náboj z Kalašnikovu.
    xxxs avatar 27.11.2021 10:47 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    alebo w.times strasi domacich a s realitou to nema nic spolocne.
    27.11.2021 18:07 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    BLM? Vážně? No pokud ti tedy nejde o černou barvu kůže, asi by si měl vzít v úvahu, že Rusko je už v podstatě islámský stát :)

    například kybernetickým útokem na infrastrukturu by mohlo způsobit smrt až 90% Američanů
    a pak si se probudil s rukou v nočníku :) 90% mrtvých američanů, to by byl náročný úkol i pro jaderný útok, pokud by to tedy nebyl útok sebevražedný, po kterém by umírali i Rusové. Jinak v USA, kde je spousta lidí zvyklá lovit, žít off grid atd., je to naprostý nesmysl.
    27.11.2021 18:33 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ruku z nočníku si vyndej ty, tohle tvrdí americký žurnál. Kolik lidí v takovém New Yorku si může ulovit potravu? Pokud teda nemyslíš krysu v kanálu.

    Mimochodem, všechny ruské jaderné ponorky vypluly na moře a příští tři až čtyři měsíce budou kroužit kolem USA a leštit hlavice. Sleduj co udělá Ukrajina, něco se chystá a nevypadá to dobře. Zvlášť po nedávném prohlášení řady zemí NATO, že podporují USA v doktríně preventivního jaderného úderu.

    Každý sedmý Rus je muslim, psal jsem tady před pár lety, a v islámských zemích titulují Putina hadždží. Obamovi říkali pes. Zamysli se nad tím, a podívej se jestli třeba Írán nebo Saúdská Arábie boří sochy a nutí profesory na univerzitách dávat lepší známky černým studentům, a když neumějí vůbec nic.
    27.11.2021 18:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    asi si se narodil vcera, ale argumentovat tim, ze neco napsal americky zurnal (vicemene bulvarni) je teda dusevni majstrstik

    v NY nebydli 90% lidi, vetsina z nich ma auto a i ty ktysy se daji jist,kdyz je hlad. ve tvem oblibenem rusku a cine je nemala cast populace ji k svatecnimu obedu
    27.11.2021 18:52 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Většina?

    Jak natankují auto když nepůjde elektřina?
    27.11.2021 18:56 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    ani v USA nejezdi vetsina aut na elektrinu :)
    27.11.2021 21:03 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Jasně, a benzínky tam mají pumpy na kliku :-D
    27.11.2021 22:27 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Tak věřím, že Rus s vychlastaným mozkem by chcípnul hlady, ale většina lidí na západ od Kyjeva dokáže takový technický problém vyřešit.
    28.11.2021 07:26 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ti už to vyřešili před pár lety, kdo má Žigula, přestavěl ho na dřevoplyn, ti bohatší s novějšími auty to udělat nemůžou a tak buď chodí pěšky nebo platí jak mourovatí.

    V Rusku je pořád ještě dost pump na kliku, tam nic řešit nemusí.

    V USA hodinu nefungoval jeden server a majitelé Tesel ani neodemkli dveře od auta.
    27.11.2021 18:51 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    asi si se narodil vcera, ale argumentovat tim, ze neco napsal americky zurnal (vicemene bulvarni) je teda dusevni majstrstik

    v NY nebydli 90% lidi, vetsina z nich ma auto a i ty krysy se daji jist, kdyz je hlad. ve tvem oblibenem rusku a cine je nemala cast populace ji k svatecnimu obedu
    27.11.2021 19:23 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ty rezavé necky? To bude zase drama, Kursk II
    28.11.2021 07:27 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ty rezavé necky dokážou vyhladit miliardu lidí. Ne že by to téhle planetě neprospělo.

    Mimochodem, to SOS tenkrát nevysílal Kursk.
    28.11.2021 09:36 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    na papire dokazou, v realu si nejsem jist, kazdopadne usa ma mnohem lepsi lode
    28.11.2021 10:16 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Zumwalt?
    26.11.2021 09:08 /dev/ka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Vaxx macht frei !!!
    26.11.2021 11:57 Pest proletariatu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    A vis ze mas pravdu? Zaockovane se treti vlna v podstate netyka. Vsechny ty lockdowny a zavrene kramy maji na svedomi jen antivax-dementi. To je fakt na diagnozu - je jich tolik jak gayu a veganu, ale hulakaji jak by jich bylo 90% :-D
    26.11.2021 12:56 Mayhem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Hele a nechces si dat i ctvtou a patou? Pro jistotu na jednou? Abys byl uplne ready :-D
    26.11.2021 13:25 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    ctvrta a pata pristi rok

    uz jen kvuli financnimu bonusu v praci, ktery dela vic nez jednu mesicni vyplatu za kazdou davku (a 3 dny placeneho volna)
    26.11.2021 15:41 -=☰=-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Prave dnes jsem dostal treti, jupi! A ty mila mayhem muzes puknout, zavisti ci vzteky :-) Svoboda je Pfizer Urquell!
    26.11.2021 17:50 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Když jich je tak málo, proč se je snažíte tak zoufale naočkovat svojí ideologií? Za zavírání krámů můžou komouši z vlády.
    Gréta avatar 26.11.2021 19:21 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?

    Vsechny ty lockdowny a zavrene kramy maji na svedomi jen antivax-dementi

    nenech se zmást připitomělou koronachcípáckou propagandou :D :D nasvědomí to jakoby má naše vlastní vláda a nikdo jinej :D ;D

    27.11.2021 16:42 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Jedna z nejproočkovanějších zemí na světě, Portugalsko, zavádí výjimečný stav a další opatření, v marné snaze omezit náhlý nárůst případů Covidu.

    Hm, tohle bude admirál těžko vysvětlovat, když tam má neočkovaných méně u nás Brno.
    Jendа avatar 28.11.2021 07:04 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Jedna z nejproočkovanějších zemí na světě, Portugalsko, zavádí výjimečný stav a další opatření, v marné snaze omezit náhlý nárůst případů Covidu.
    A mají teda taky přetečené nemocnice (to neumím najít, asi to bude potřeba hledat v jazyce, který neumím) a mrtvé? (to najít umím, nemají)
    xxxs avatar 28.11.2021 13:11 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    nech to portugalcom vyjde, no mrtvolky maju spomalenie 10-14 dni. takze na tuto bilanciu je skoro.
    27.11.2021 17:02 jkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Podle mě to jsou spíš incelové. S jejich nadváhou a životním stylem jim je vakcína stejně naprd, protože je co nevidět skolí cukrovka nebo infarkt. Na tinderu si je nikdo nevybral, tak stejně žádný společenský život nemají, takže jim lockdowny vyhovují. Teď se konečně zařadili do průměru.
    26.11.2021 17:19 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Jendа avatar 28.11.2021 07:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Abych ostatním ušetřil práci a nemuseli klikat a používat Google Translate, tak tady je první bod z jejich FAQ (zvýraznění moje):
    1. How dangerous is SARS-CoV-2?

    SARS-CoV-2 is a SARS coronavirus variant that has been defined since the beginning of 2020. Since 2003, SARS viruses have been responsible for episodic atypical pneumonia, which, however, can also be caused in a similar form by other respiratory viruses. The involvement of such viruses in the disease process is observed primarily through PCR tests. Due to the lack of differential diagnostics, it is often possible that the disease progresses incorrectly. Because if you are only looking for a virus, you are blind to the many other relevant pathogens.

    Fears that SARS-CoV-2 could be significantly more dangerous in terms of communicability, disease burden and mortality than influenza have proven to be inapplicable. In the vast majority of cases, the infection is symptom-free or with mild flu symptoms. Old or otherwise weakened people with previous illnesses run a higher risk of contracting respiratory viruses as well as SARS-CoV-2. However, many of the very difficult courses, especially at the beginning of the wave of illnesses in March 2020, can be traced back to treatment errors caused by panic (intubation, wrong medication). An evaluation of a total of 23 studies carried out worldwide has shown that the corona infection death rate (IFR) for people over 70 years of age is approx.0.12%, for people under 70 years only 0.04%. In summary, the SARS-CoV-2 infection is epidemiologically an integral part of the annual "flu" waves with various competing or synergistic respiratory infections. The special attention that has now been given to this single pathogen is medically unjustified.
    26.11.2021 09:09 Zoe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    A proc bojovat? Je lepší se odstehovat do zeme kde to neni. Turecko je ted fajn, v cesku na vanoce, v lednu mexiko...
    26.11.2021 09:55 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ano, totalita covid švejků musí skončit.

    Je třeba bojovat za to, aby už žádný zmrdi rozkrádali moje daně. Překročili jsme rozpočet na nemocenskou, tak by mělo následovat snížení vyplácené nemocenské všem nově nemocným
    Podobně je nesmysl covid nepokryté náklady. Stát by měl pokrývat jenom a pouze přímé důsledky svých opatření. Určitě by neměl někomu platit například za to, že na všechno kašlal, polovina zaměstnanců mu skončila v karanténě a teď jím nemá z čeho platit mzdy. A pokud hospody chtějí kompenzace za to, že musí vyžadovat testy a respirátory, tak bych je v hospodách poždovat přestal. Uvidíme, jestli jim tam ještě někdo přijde.
    Dalším příkladem covid totality je omezení zdravotní péče o normální lidi kvůlid covid debilům. Opět: platím daně od toho, abych měl zdravotní péči, ne od toho, aby tu vytěžovali kapacitu neočkovaní pitomci.
    26.11.2021 10:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    ne, melo by se zrusit vyplaceni nemocenske vsem neockovanym, co lehnou s kovidem

    plus financni spoluucast na lecbe, nejlepe 100%
    26.11.2021 10:18 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Prečo?

    Stačí pockat pol roka, rok a my zaockovany pomrieme. Potom vás nová svetová elita bude potrebovať na ovládanie robotizovanych továrni a rozdajú vám prázdninové chaty na bývalom portugalskom pobreží.

    Budúcnosť je pre neockovanych úplne ruzovucka.
    Gréta avatar 26.11.2021 19:23 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?

    nikdo neřiká že ta vakcína nefunguje :D ;D vo ddt vovlověnejch vodních trubkách nebo třeba jako azbestový střeše taky nikdy nidko neřek žeby to jakoby nefungovalo :D ;D

    26.11.2021 12:17 Hocboc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Tak už i do naši slavné matičky Rusy zavítala LGBTI propaganda a homosexualizace tradičních kulturních ikon hele. Nestačí že kapitalismus porazil komunismus, on ho musí i zesměšnit a zprznit.
    26.11.2021 12:43 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Velmi osvezujici cteni po zaplave blogu plnych statistiky, implikaci a generalizaci, ktery bezny clovek jako ja nema sanci pochopit. A taky super, ze konecne nekdo nema jen plnou hubu intelektualskych kecu, ale konecne chce zacit neco delat! Jen teda jeste chybi jasny instrukce pro lidi jako ja, co delat. Nejlip strucny a jasny, treba "Vem vidle a bez je vrazit do zadku mistnimu doktorovi, ktery manipuluje (nejen) chudaky duchodce do ockovani" nebo tak neco. Ja vim, ze na tom urcite usilovne delate, ale konkretni napady teda moc nemam :-( Nicmene abych teda trochu necim prispel, tak mam aspon tip, s kym dalsim se spojit. Tady u nas na Morave se urcite muzete oprit i o bigotni krestany (zdaleka to nejsou jen stary babky, spis naopak), protoze koronavirus je zaslouzeny Bozi trest za Istambulskou smlouvu, kdo ma umrit umre a narusovat prirozeny beh veci ockovanim a podobnymi nesmysly je protiveni se Bozi vuli. Tecka.
    27.11.2021 06:49 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Když chceš zabít draka, musíš mu usekat hlavy. Všechny. Kousání do ocasu mu neublíží, a ten místní doktor je jenom vocas.
    26.11.2021 15:38 win
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    mozno poprosit miliardarov co bohatnu vsade na zdravotnych systemoch aby ich konecne prestali okresavat kde sa da
    26.11.2021 16:20 Heretik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    HDP Ruska na úrovni Itálie je mýtus již zastaralé americké ideologie, který vyvrací dnes už i Wall Street (respektive jeho racionálně uvažující vysocí investoři to vidí docela jinak).

    Jde o to, že většina ruské ekonomiky se vůbec nedostane do oficiálních statistik státu, protože největší objem malých transakcí tvoří šedý trh, bezdaňový. A to i v průmyslu, nejen na ulici. Rovněž tak objemy vojenské výroby nejsou úplně transparentní. Státu to přitom vyhovuje, protože ruský režim je ve skutečnosti klasicky liberální (v rozporu ke konvenční západní demagogii o Rusku). Mimo jiné, Rusko například prakticky nemá zahraniční dluh a tudíž nemá náklady na jeho obsluhu, což numericky "snižuje" celkový objem kalkulovaného HDP :).

    Ve skutečnosti, podle metodik západních hedgeových fondů, Rusko už ekonomicky přinejmenším předběhlo Německo. Prozatím tedy pominu, že americký HDP je uměle nafouknutý třeba tím, že když se soudí dva právníci o patent, a jeden zaplatí druhému X, tak se HDP zvýší o +2X... Zatímco Rusko má skutečnou produkci, nejen plynu a ropy ale i tanků.

    Něco podobného už nastalo i s Čínou, jejíž skutečná fyzická ekonomika americkou daleko přesahuje už řadu let, ale papírová ideologie stále předstírá, že Čína Ameriku "předběhne"za několik let...
    26.11.2021 16:40 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    lol

    Zajeď se tam prosím podívat. Já měl vždycky o Rusku hrozné mínění a vždy jsem ho považoval za naprosto necivilizovanou a zaostalou zemi. Pak jsem tam strávil skoro dva měsíce. A byl jsem v šoku. Protože to Rusko, které jsem si představoval, bylo mnohem rozvinutější a civilizovanější než to, co jsem viděl na vlastní oči.

    I ta Čína, což je také třetí svět, je úplně na jiném levelu.
    Člověk z Horní Dolní avatar 26.11.2021 17:24 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Problém Ruska je, že ti nejschopnější jsou dušeni státem a často radši emigrují. Pouze malé procento populace má schopnosti zakládat nové úspěšné firmy, které táhnou ekonomiku. Tito lidé většinou nechtějí žít v Rusku.
    Člověk z Horní Dolní avatar 26.11.2021 17:12 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ty jsi Rus, že tě to porovnání s Itálií tak vytriggerovalo?
    Mimo jiné, Rusko například prakticky nemá zahraniční dluh a tudíž nemá náklady na jeho obsluhu, což numericky "snižuje" celkový objem kalkulovaného HDP
    Pokud vím tak úroky zahraničního dluhu se nepočítají do HDP. Jinak ten nízký dluh omílaný rusofily není žádná velká výhoda. USA si na 10 let půjčují za 1.5%, Rusko za 8.4%. A v reálné ekonomice je dluh pouze slib jedné části populace, že v budoucnu dá část výdělku druhé části populace.
    podle metodik západních hedgeových fondů, Rusko už ekonomicky přinejmenším předběhlo Německo
    Předběhlo v jaké metrice?
    když se soudí dva právníci o patent, a jeden zaplatí druhému X, tak se HDP zvýší o +2X
    Myslím že v tomhle případě se HDP zvýší o 0, ale nedal bych za to ruku do ohně, záleží o jakou konkrétní situaci jde.
    Zatímco Rusko má skutečnou produkci, nejen plynu a ropy ale i tanků.
    Plyn a ropa není to, na čem bych chtěl mít v roce 2021 postavenou ekonomiku. Produkce tanků pro vlastní armádu je vlastně produkce veřejné služby "ochrana státu". Akorát 4.3% HDP mi přijde jako dost vysoká cena.
    ale papírová ideologie stále předstírá
    Žádná papírová ideologie neexistuje.
    26.11.2021 17:08 Kréta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Člověk z Horní Dolní avatar 26.11.2021 18:33 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Možná by mohli být neočkovaní nějak označeni, například fialovými klobouky, pak by šlo zavést pravidlo, že neočkovaní musí dodržovat 2 m rozestupy, očkovaní nemusí.
    Člověk z Horní Dolní avatar 26.11.2021 18:34 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Nebo červené pásky přes paži s bílým textem "NEJSEM OVCE".
    Petr Tomášek avatar 26.11.2021 19:58 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Chytí ti tam ještě nějaké chytlavé logo. Nejlíp černé na červeném podkladě...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Člověk z Horní Dolní avatar 27.11.2021 12:18 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    To co myslíš je černé na bílem podkladě a až to celé je na červeném podkladě.
    Gréta avatar 26.11.2021 19:25 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?

    lol zustanou nám náhubky misto žlutejch hvězdiček ale to je zatim teprve jakoby jenom hoax :D :D ;D ;D

    26.11.2021 21:01 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Nevim, o koho se oprit greto. Ja verim hlavne sam sobe, svemu zelezu a trhu. Bude to jako za bolsevika. Sedy/cerny trh.
    26.11.2021 21:11 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Já nejsem Gréta, já jsem Miriam. A ty máš první příznaky kognitivní poruchy, že ty sis to svinstvo nechal taky píchnout?
    26.11.2021 21:17 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Videl jsem gretu v diskusi, tak jsem mluvil k ni. To je jedno. A ano, stat mne k tomu dotlacil. Ja vsak nikdy vicemene nebyl proti ockovani, spise proti ostrakizaci a kriminalizaci neockovanych.
    26.11.2021 21:36 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    To mě mrzí, tebe bude škoda :-( Ale respektuji tvojí volbu. S nátlakem rovněž nesouhlasím.
    27.11.2021 07:42 Treti Davka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Jaky svinstvo? Ja mam Pfizera, to nejlepsi co dnesni veda umi. Svinstvo mas ty na desktopu. Schvalne dej screenshot at zjistime tvuj psychologicky profil :-) A bez podvadeni, ted hned, zadne uklizeni :-)
    xsubway avatar 26.11.2021 23:10 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Chci poprosit všechny neočkované, kteří mají nějaké, jakékoliv, zdravotni potíže, aby se hlásili na klinice Gréta and Aleš and spol. Dík moc. Pac a pusu .-)
    Gréta avatar 28.11.2021 02:10 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?

    chci poprosit všecky trhovce/hospodský/komedianty/důchodce/samoživitelky/etc který maj nějaký jakýkoliv finanční potíže by se jako hlásili v chudobinci xsubway a spol :D ;D

    xsubway avatar 28.11.2021 17:14 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Nevím o tom, že bych podporoval lockdown nebo omezování podnikání, pohyb osob, atp. Naopak minulá a současná opatření mají přímý dopad na múj rozpočet (a to i když nepočítám státní zadlužení, které má dopad na všechny), takže jsi mimo .-)
    28.11.2021 17:21 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Mrdko
    xsubway avatar 28.11.2021 17:34 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    To je tvůj novej nick? Tak proč si to nezměníš v administraci? :-)
    Gréta avatar 29.11.2021 12:23 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?

    noa já snad jako zakazuju lidem by se vočkovali nebo chodili voblečený v protivirusovejch skafandrech?? :D ;D

    27.11.2021 07:06 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Tak trochu humoru po ránu - všichni čtyři nakažení novou Botswanskou mutací z první zjištěné skupiny měli úplné očkování, byli na Covid negativně testováni před odjezdem. Souvislost s HIV je výmysl dezinformačních médií, viz Reuters. A jedna nakažená je v Belgii. Takže bych tipnul že po Evropě už běhá minimálně tisíc nositelů, samozřejmě očkovaných.

    Posledních pár měsíců je zábavná vlna úmrtí fotbalistů FIFA, kolabujících během tréninku nebo zápasu. Příčina smrti je srdeční selhání, prostě infarkt. Tenhle to přežil: https://www.youtube.com/watch?v=HcMNTIWTEEM. Všichni byli očkovaní. Celkem chápu Djokoviče, že se na Austrálii a hromadu milionů radši vysere, než aby na antuce chcípnul.

    A do třetice, už se konečně vyjasnilo co znamená pravdivé informování z ověřených médií: https://www.ireporter.cz/2021/11/26/dokument-celosvetova-dohoda-o-cenzure-a-seznam-co-vsechno-nesmite/
    27.11.2021 07:46 Troy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Kolik rublu dostavas za takovy prispevek propagujici dezinformacni picoviny?
    vencour avatar 27.11.2021 10:13 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Čas ukáže. Tak na co plýtvat emocema nebo dělat ze sebe troubu.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.11.2021 10:22 Troy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Tady nejde o cas ale o moznost vydelku :-) proc si na picovinach neprivydelat taky? Proto se ptam jestli se to oplati.
    27.11.2021 11:08 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Čtvrt bitcoinu za každou pravdivou zprávu, kterou nějaký debil označí za dezinformaci.

    Asi koupím Karlštejn.
    27.11.2021 14:37 Troy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Nene nezahravej to do autu. Normalne na rovinu rekni jestli to vydelava. Jelikoz nepredpokladam, ze to delas z vlastni uprimne iniciativy ale picoviny siris za nejakym ucelem, nejpravdepodobneji za ucelem zisku ne?
    28.11.2021 11:25 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Vydělává to Prymulovi. Ale jaký podíl z těch 150 milionů dostane, to ti říct nedokážu.
    28.11.2021 11:56 Troy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ja nevim kdo je Prymula a ani to netouzim vedet. Ty se pochval kdo ti plati a kolik za sireni tech picovin.
    28.11.2021 21:58 hefo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Teba len včera rozmrazili?
    27.11.2021 08:49 Odin1918 | skóre: 6 | blog: Valhalla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Prirode a viru neporucis. :-D Statni boj s nemoci je opravdu trapny a to po celem svete. :-D Likvidujeme si ekonomiku, lidske svobody a kvuli cemu? Aby se par gerontu mene balo :-D
    27.11.2021 10:15 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    27.11.2021 10:47 sokol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Sokol funguje dobře, je to pořád obrovská organizace. Jenže bohužel pro tebe mají sokolové většinou rozum.
    27.11.2021 14:38 Mono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    A taky tam nestrpi gaye.
    Člověk z Horní Dolní avatar 27.11.2021 12:17 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Voni přeskočili písmeno Nu a Xi? Asi aby neurazili autory koronaviru.
    Gréta avatar 28.11.2021 02:06 Gréta | skóre: 36 | blog: Grétin blogísek | 🇮🇱==❤️ , 🇵🇸==💩 , 🇪🇺==☭
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?

    lol kdybyto jakoby nepřeskočili by sem si toho ani jako nevšimla :D :D :D :D

    27.11.2021 18:50 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Pár dobrých zpráv na večer:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-vysoce-proockovane-portugalsko-se-znovu-vraci-ke-covidpasum-i-rouskam-181876

    Nejproočkovanější stát v EU má výjimečný stav. Stejně jako když nebyl proočkovaný vůbec.

    https://echo24.cz/a/S8TSC/vlada-cili-na-ockovane-omezila-zejmena-mista-kam-uz-ostatni-nesmi

    Nechali jste se očkovat, abyste mohli do hospody? Tak jste debilové a nepůjdete nikam :-D

    https://cnn.iprima.cz/cerny-patek-na-financnich-trzich-jihoafricka-varianta-covidu-drti-korunu-i-akciove-burzy-51963

    Za neustávající pád koruny může právě objevená africká varianta. Vezměte si další půjčku.

    A pár fórů nakonec, zpěvák Vojtěch se vyblil, že česká populace není dostatečně proočkována, že bude brzy lockdown a povinné přeočkování každých šest měsíců. Očividně závidí Portugalsku ten výjimečný stav a lže jako pokaždé, bude to každé tři měsíce.
    Agent avatar 27.11.2021 22:19 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Očkovaní prý reagují na Omicron ještě hůř než neočkovaní." - Rakušáci asi nemaj radost.. Jestli je to fakt, což ještě není jisté, tak jsem zvědav, co na to proočkovací soldateska..
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    27.11.2021 22:28 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Je to pravda. Navíc existuje selektivní tlak na virus. Kdo chce cestovat, musí být dneska očkovaný. Protože ale máme leaky vakccine, která netvoří křížovou imunitu i na podobné viry (jako přirozená imunita), je to průser jak svině, protože očkovaní přiváží nové varianty ze zahraničí, které však mohou být podstatně horší než lokální varianta přizpůsobená pro menší úmrtnost a rychlé šíření. Očkované bude čekat přeočkování nově upravenou mrna vakcínou, protože to vypadá, že se ani po prodělání imunity nevytvoří normální imunita s křížovým působením.
    27.11.2021 22:58 Miriam | blog: RychlovarnaKonvice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ještě pro policajty dodávám, že tohle je hypotéza, kterou je třeba otestovat a nechci nikoho strašit. Zdar Max
    28.11.2021 07:21 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Ta Belgičanka s Botswanou přijela z Egypta po cestě jihoafrickými státy. Plně očkovaná, jinak by jí nepustili ani do Tesca. Obávám se že ta hypotéza je příliš blízká realitě :-(
    27.11.2021 23:09 jkl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    "Neočkovaní co chytnou omikron, šlehají pekelné plameny, které sežehnou všechny nehodné, hlavně očkované heretiky." Jestli je to fakt, tak konečně nastane na zemi mír.
    27.11.2021 23:57 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Asi ADE.
    28.11.2021 07:19 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Nejen Omicron, ono to celkově vypadá že větší proočkovanost = větší úmrtnost. Ale jsou to neúplné a zkreslené statistiky, tak doufám že to není pravda.
    28.11.2021 13:20 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    vencour avatar 28.11.2021 20:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    A co, hlavně, že to správně politicky zdůvodnil.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.11.2021 06:56 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Malá nedělní svodka na pondělní ráno:

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-ministr-vojtech-ma-koronavirus-nastoupil-do-karanteny-181989

    Ten kokot nedokáže ochránit před nakažením ani sám sebe, natož republiku. Úřadovat bude dál a vláda do karantény nemusí, protože je proočkovaná.

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-kdy-vyprsi-covid-pas-po-9-mesicich-rekl-adam-vojtech-181993

    Nakažený kokot ihned zkrátil platnost covidpasů, které před rokem vláda prohlásila za dezinformaci stejně jako povinné očkování.

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-lide-nad-60-se-budou-smet-od-pondeli-registrovat-ke-treti-davce-182006

    Zastupující říšský protektor, totiž, vláda milostivě dovoluje pokusným krysám dostavit se k povinné třetí dávce. Rozkaz bude vyhlášen obecním rozhlasem, stejně jako seznamy popravených (za Protektorátu). Mimochodem, ten rozhlas v pátek mě fakt bavil, vážně jsem si připadal jak ve dvaačtyřicátém roce. Asi si pustím Atentát a Vyšší princip.

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-testy-ockovani-se-testuji-ve-firmach-dobrovolne-stat-jim-to-ale-neproplati-181884

    Mezitím vláda aktivně nepodporuje (rozuměj brání) testování očkovaných. Zakázat to přímo nechce, tak ho aspoň zpoplatňuje. To by tak hrálo, omezovat očkované v promořování ostatní populace.

    https://www.novinky.cz/domaci/clanek/stankari-v-centru-prahy-prodavaji-jsou-v-rezimu-kulturnich-akci-rika-starosta-40379433

    Vánoční trhy, zakázané pár hodin před otevřením, se změnily na nezakázané farmářské trhy a kulturní akce. Samozřejmě je to obcházení nařízení a bude tvrdě potrestáno.

    https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/pfizer-pro-novinky-vakcinu-uz-upravujeme-40379315

    Stejně před časem upravil svojí vakcínu proti Deltě. Ta je sice dávno hotová, ale nevyrábí se, protože by to vyžadovalo změny ve výrobním procesu. A proč to dělat, když odběratelé platí stále vyšší ceny za první verzi vakcíny proti viru dva roky neexistujícímu.

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-dalsi-ockovaci-skandal-v-nemecku-desitky-lidi-si-nechali-pichnout-zahadnou-vakcinu-182000

    Dobrý vtip, obzvlášť pobaví po nedávné zprávě že v Německu píchal očkování černoprdelník s falešným osvědčením. Asi už mu nestačilo píchání ministrantů. Nebo jich moc sedí v karanténě místo aby klečeli v kostele.

    https://echo24.cz/a/Sfttm/vlada-zamkla-rakusany-doma-a-pak-si-sla-na-galavecer

    Ještě vtipnější je tvrdý lockdown porakousku. Lůza sedí na prdeli zavřená doma aby nepřekážela, a panstvo s celebritami si užívá raut, přenášený televizí lůze až do cel. To známe, Český lev. Když půjdeme trochu dál do minulosti, ve Francii svého času pro tenhle problém vynalezli konečné řešení.

    ...

    Na závěr krátká zmínka z JAR, že varianta Omikron má kromě dvaatřiceti strašlivých mutací děsících celý svět také neobvykle mírný průběh a způsobuje nulový nárůst hospitalizací. Pokud se to spojí se zprávami z Japonska, že virus se zřejmě umutoval k smrti, mohla by to být dobrá zpráva. Jenže tam dole právě začíná léto, zatímco tady zima, takže na Karlově mostě bych to zatím neslavil. Navíc nouplízové nerozmazlení a nezdegenerovaní civilizovaným zdravotnictvím se ukázali být proti respiračním virózám nečekaně odolní, místo aby padali po milionech, tak normálně existují dál.
    29.11.2021 11:54 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O koho se může opřít odboj proti koronatotalitě?
    Navíc nouplízové nerozmazlení a nezdegenerovaní civilizovaným zdravotnictvím se ukázali být proti respiračním virózám nečekaně odolní, místo aby padali po milionech, tak normálně existují dál.

    prostě proto, že věku, kdy člověka ohrožuje covid na životě, se tam málokdo dožije a pokud ano, má stejně většinou současně AIDS, malárii nebo jinou tropickou chorobu, plus těžkou podvýživu, takže si toho covidu nikdo ani nevšimne

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.