abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 534 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    Darth Phantom avatar 16.10.2010 07:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Blahopřeji, Herr dochtor, to je skutečně úspěch, setkat se po dvaceti letech se svojí dcerou. Až přijde řeč na to co děláte a tak, tak nezapomeňte na pár linků, ať je dcerka trochu v obraze, čím se její imbecilní papá po nocích zabývá, čím se "baví" den co den půl roku v kuse.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    16.10.2010 08:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Milý vole, já ji po dvaceti letech mám co ukázat. A mám ji co dát. A že se bavím kretény tvého druhu, ocení. Pochopí a naučí se, že někteří lidé nepochopí nikdy zcela nic. Ty patříš mezi ně. Za těch půl roku, kdy se jen tak mimochodem bavím takovými jako si ty, jsem napsal a natočil šest pořadů, v televizi, vydal knížku, mám v péči 90 klientů, založil jsem další skupinu pro závislé. Pracuji na půl úvazku PL. Uděla jsem si měsíční dovolenou v Anglii a ušel kolem 800 km. Napsal pár blogů a vytočil pár namyšlených pitomců jako jsi ty. A k tomu jen tak mimochodem jsem dokázal právě udržet a navázat ten kontakt s tou dcerou. Mimo další takové běžné věci, které má většina lidí. Jako je domácnost a jiné. :-) Bez pláče, že mi ten stát nic nedá a že potřebuji sociální dávky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.10.2010 11:03 pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Napsal pár blogů a vytočil pár namyšlených pitomců jako jsi ty. Ty patříš mezi ně. A že se bavím kretény tvého druhu, ocení.

    Milý vole, já ji po dvaceti letech mám co ukázat. A mám ji co dát. Pochopí a naučí se, že někteří lidé nepochopí nikdy zcela nic. Za těch půl roku, kdy se jen tak mimochodem bavím takovými jako si ty, jsem napsal a natočil šest pořadů, v televizi, vydal knížku, mám v péči 90 klientů, založil jsem další skupinu pro závislé. Pracuji na půl úvazku PL. Uděla jsem si měsíční dovolenou v Anglii a ušel kolem 800 km. A k tomu jen tak mimochodem jsem dokázal právě udržet a navázat ten kontakt s tou dcerou. Mimo další takové běžné věci, které má většina lidí. Jako je domácnost a jiné. Bez pláče, že mi ten stát nic nedá a že potřebuji sociální dávky.
    16.10.2010 19:59 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    tak ktery seš ty pavel nebo jan to je teda apokalypsa
    17.10.2010 00:11 linuxák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    Uděla jsem si měsíční dovolenou v Anglii a ušel kolem 800 km. Napsal pár blogů a vytočil pár namyšlených pitomců ...... Jílku uber,brzdi.

    Udělal sis měsíční dovolenou. Z toho si byl alespoň tejden u Lukáše s podělaným kolenem. Můžeš mi napsat,za kolik dnů přesně jsi zvládnul ujít 800km? Podle mýho si na to měl cca 24 dnů.Ve svých zápiskách píšeš ,že každej den jsi nešlapal.Zase z nás děláš voly a bohužel i ze svý dcery Barbary.Musel by si ušlapat denně 40-50 km,spíš víc.To na dědka,co vysedává x hodin u kompu,žádnej trénink,nemožný.

    17.10.2010 00:30 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    chodil i v noci!!! Jilek nikdy nelhal, to by Rita musela vedet
    17.10.2010 00:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    když říkám 800 km myslím 800 km. Nemám dceru Barbaru. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 01:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Jinak je to šmudlo v hlavě, ne v nohách, kdysi jsem to popsal tady Manuál A kdybych to tak nepřepínal, tak jsem koleno asi ani letos neodrovnal. To že to neujdeš ty, ještě neznamená, že to neujde chlap, který chodí každý den, třeba hodinu, dvě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 09:25 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    kdyz rikam 800 km, doufam 800 km. kdyz rikam 800 km, tak vlastne doufam 800 miles. podle tech historek z Anglie - furt nekde v hospode nebo u kamarada na leceni, to muselo bejt tak max. autem
    17.10.2010 09:38 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Bud nečteš a nebo k tomu ještě neumíš počítat. A jestli máš chut, přísští rok šmudlo mě můžeš tím autem doprovázet po Itálii. Zřejmě sis nepřečet manuál. :-) prostě si šmudla, který ví všechno nejlíp.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 15:35 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    definujte ve vasi sverazne odborne terminologii pojem šmudla pane jilek pro upresneni

    17.10.2010 16:00 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    nevím práskači, že bychom měli spolu nějakou smlouvu o tom, že ty budeš klást požadavky a já je budu plnit. Třeba předkládat nějaké definice. Máš možnost si je definovat podle své představy. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 16:08 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    nevím práskači, že bychom měli spolu nějakou smlouvu o tom, že ty budeš klást požadavky a já je budu plnit

    ja vas jen pozadal jestli byste nebyl ochoten dovzdelat nevzdelance
    17.10.2010 16:12 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Odkaz jsem ti dal a jinak si opatři informace. Jak to probíhá, jaké jsou potíže pro ty otce, děti. Není to nic hezkého.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 16:06 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    to modrý malý běhavý je Šmoula, ale skoro jste to trefil ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    17.10.2010 16:09 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    to modrý malý běhavý je Šmoula, ale skoro jste to trefil ...

    a to velky cerny a nasrany je kdo ?
    17.10.2010 16:18 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    to modrý malý běhavý je Šmoula, ale skoro jste to trefil ...

    a to velky cerny a nasrany je kdo ?
    Vaše představa diskutujícího Jílka?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    17.10.2010 16:15 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Třeba se tady někde poznáte. Ještě že nechcete vysvětlit pojem "slinta"
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    17.10.2010 16:32 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    ne to nechci staci nazorna ukazka a tu jste me poskytla
    17.10.2010 10:32 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    800 km je zcela rozdílná míra od 800 mil. Tedy 800 km se rovná asi 500 mil.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 10:41 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    vzdelanec promluvil - moc rad jsem se dozvedel novinku, ze majle jsou delsi nez kilometry. mozna by mohl prijit jeste detailnejsi rozbor, ze existuje vic druhu majli, s ruznymi delkami - to by mohl ricni namornik vysvetlit tupemu linuxovemu davu.

    blbyho se pry ma nakopnout - nadsazka o vysnene usle vzdalenosti znamenala, ze autor bude postupne pridavat a pridavat ve svych historkach absolvovane vzdalenosti, ale protoze autor jaxi postrada smysl pro humor mimo jeho smajliku, bylo to zbytecne usili.
    17.10.2010 10:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    víš kreténe, já těch 800 km opakuju od konce července až kdnešku, nepřidávám, neubírám a ty se jen prezentuješ jako blb, takže v tom pokračuj, konečně blb budeš ty, já s tím žádný problém nemám. :-)

    Ano námořní míle je vzdálenost 1.8 km a rychlost jednoho uzle se rovná rychlosti jedné námořní míle, kdyby si to náhodou nevěděl, takže rychlost dvaceti uzlů se rovná zhruba rychlosti 36 km v hodině. Stačí, nebo ještě něco? Mě můj humor vyhovuje, jestli ne tobě, jdi hledat jinam. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 11:07 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    mne opravdu bavi si cist tvoje blogy a repliky. kombinace blbosti, nevzdelanosti a nepochopeni ironie nebo humoru - to je neco, co se hned tak nevidi. pure capitalist by misto cancu o zavislosti vydal knihu blogu se svymi komenty - to by byl bestseller, snadno porazejici story Bartosova a Pomeje
    17.10.2010 11:23 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    kombinace blbosti, nevzdelanosti a nepochopeni ironie nebo humoru - to je neco, co se hned tak nevidi

    No vidíš, tak se bavíš a to je, o co jde ne? Jistě jsi schopný napsat lepší texty než já, ale nějak to úzkostlivě před námi tajíš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 11:29 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    před námi tajíš to je plural majestatu?

    tobe necitim potrebu poustet skutecnou kvalitu...
    17.10.2010 11:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    tobe necitim potrebu poustet skutecnou kvalitu...

    Chápu, potrestáš mě tím, že neuvidím jak si dobrej, co? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 11:57 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    bohuzel nechapes, jako vzdycky, ani tohle. ja totiz nemam potrebu te trestat vubec. kvalitni tema k diskuzi si nechavam na trochu vzdelanejsi lidi, nez mi muze nabidnout sebestredny klempir, neuznavajici jiny nazor nez svuj.
    17.10.2010 12:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    nez mi muze nabidnout sebestredny klempir, neuznavajici jiny nazor nez svuj.

    Já ti nic komiku nenabízím, protže ty zatím si v diskusi nabídnul jen žluč a mindrák. Nic víc. Jen jsem tě informoval, že neumíš počítat a pokud něčemu nevěříš, je mi tvá nevíra zcela lhostejná. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 13:34 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    ja jsem te zase informoval, ze nemas smysl pro humor ani nadsazku, takze jsi ani nepochopil poznamku o majlich, a jenom opakujes neco o pocitani. ale holt jsem cekal prilis od nekoho se zakladkou, jehoz IQ po intenzivnim chlastani pulku zivota tezko presahuje cislo dnesniho data
    17.10.2010 14:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    jehoz IQ po intenzivnim chlastani pulku zivota tezko presahuje cislo dnesniho data

    Jasně, zatím pořád nic vid? Tak pokračuj kreténe. S čím přijdeš ted? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 15:24 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    kdo to jsou MY pane jilek
    17.10.2010 09:27 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    kdyz rikam 800 km, tak vlastne myslim 800 majli. kdyz v Anglii tak jenom autem. historky z cest - vetsinou z hospody, nebo tyden u kamarada, nejak tuhle bachorku narusujou
    17.10.2010 10:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    nenarušujou, jen neumíš počítat.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.10.2010 09:27 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Gratuluju a držím palce, ať jste oba v pohodě.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    16.10.2010 10:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Jasně, ze své strany udělám vše aby to bylo v klidu a pohodě. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Rezza avatar 16.10.2010 13:29 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Pekny post, plny optimismu.
    16.10.2010 15:00 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Nechápu o co jde, asi to vysvětluje něco z předtím?

    Co je tak pozoruhodného na tom, že se táta má potkat s dcerou, to je snad v rodinách normální? Nebo emigrovala, nebo co? Nebo měli zakázaný styk. Jestli to bylo již někde napsaný, tak se omlouvám za nechápavost na tím příspěvkem. Jinak by spíš měl vysvětlovat, proč se 20 let neviděli a čí chybou...
    16.10.2010 15:18 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Tak nechápavost by tu šla mnohým. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    16.10.2010 15:37 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Děkuji za vysvětlení :-(, myslel jsem, že se dozvím důvod blogu, asi to není podstatné vysvětlit těm, co nesledují vaše životní příběhy.
    16.10.2010 20:03 divaci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    podstatné vysvětlit těm, co nesledují vaše životní příběh

    sleduje je cela zemekoule
    17.10.2010 09:33 ajtyman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Tento blog má asi sdělit lidstvu pocity člověka, kterej prochlastal a profetoval půlku života, a teď zkouší zažít to, co 99% lidí normálně se svými rodinami prožívá celý život. Čeká se od diskutujících blahopřání k pokusu chovat se konečně nesobecky a normálně ;-)??? Prostě jinak, než jak se terapeut i tady dlouhodobě prezentuje se svým asertivním egem?
    17.10.2010 10:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    Prostě jinak, než jak se terapeut i tady dlouhodobě prezentuje se svým asertivním egem?

    prostě jinak blbec ajtyman , se tu prezentuje se svou omezeností a přeju mu aby se stal zavrženým otcem. Aby si užil toho být otcem, který dokud jsou děti malé nemá šanci zvrátit díky zákonodárství rozhodnutí matky o tom, že se otec nebude stýkat s dětmi. Ne že o tom rozhodne nějaký soud, ale libovůle matky. Přeju mu aby se musel stát tím, co léta dělá všechno pro to aby se situace zvrátila,léta dělá a doufá.

    Až tohle zažije, pak pochopí, že nejde o čekání na něčí pochvalu, ale o obyčejnou radost. Zřejmě nikdy nečetl o manželstvích, kde matky trestají otce, právě tím oddělením a lze jen doufat, že pak otcové najdou cestu k dětem, pokud ji vůbec někteří hledají a nezahořknou vůči životu a nespravedlnosti které prožili. Být vytrvalý a najít cestu jako jsem ji našel já k téhle dceři. Navázat kontakt, udržet kontakt a citlivě to dotáhnout až k tomu, že se ti dva setkají a rozumí si v rámci možností, jaké ta situace poskytuje.

    přeji ti aytmane, aby si nic neprovedl, ale žena tě s malým dítětem opustila s pocitem, že nejlepší trest pro tebe bude za tvou "neschopnost" ji udělat štastnou, když ti znemožní styk s dítětem a ty budeš leta doufat, že to díte v dospělosti překoná všechno negativní, co o tobě slyšela, a najde tě aspoň v takovém stavu v jakém našla má dcera mě. Pak možná něco pochopíš, ale zatím toho nejsi schopen, jeedna možnost. Druhá, že jsi svině, která chce jen zranit. :-) Můžeš si vybrat. :-)

    Jo a když náhodou zahořkneš a prochlastáš se a nebo profetuješ do debaklu, tak ještě té matce potvrdíš ono "oprávněné rozhodnutí" se tě zbavit a zbavit dítě, tak mizerného otce. To se většinou těm zavrženým otcům stává. Mě se to nestalo, nedopustil jsem to. Zcela asertivně. :-)Jo a k mému chlastu a fetování. Ta žena co se tak rozhodla, mě nikdy napitého a zfetovaného neviděla. :-) Ani to dítě. Jak před dvaceti lety, tak dnes.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 11:45 linuxák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    přeji ti aytmane, aby si nic neprovedl, ale žena tě s malým dítětem opustila s pocitem, že nejlepší trest pro tebe bude za tvou "neschopnost" ji udělat štastnou, když ti znemožní styk s dítětem a ty budeš leta doufat, že to díte v dospělosti překoná všechno negativní, co o tobě slyšela, a najde tě aspoň v takovém stavu v jakém našla má dcera mě. Pak možná něco pochopíš, ale zatím toho nejsi schopen, jeedna možnost. Druhá, že jsi svině, která chce jen zranit. Můžeš si vybrat.

    Jílku ty si takový akurátní skoro se svatozáří.3 x ti nevyšlo manželství.2 ex ti zamezily kontakty s dcerami čím to asi bude? Asi tím jak píšeš že nejsi vhodnej týpek pro trvalej vztah?A jak to bylo s tím tvým chlastem? tvý ženy ani dcery tě nikdy neviděly v delírku .to si chlastal potají jako to dělají ženský? Nebo si byl doma tak málo ,že si ty vzácný chvíle v rodinným kruhu zvládnul nechlastat?

    A jak si tě našla Babeta? Na svých webkách píšeš že byla překvapená že účinkuješ v TV? Určitě si ji s Řiťkou kontaktoval sám.Ona tě nepotřebuje pro svůj život ale ty jí ano.Pro vylepšení svýho mediálního obrazu a pro další díly v Tv aby si demonstroval na svým příkladu jak si se z těch sraček vymotal.ale já ti to přeju pokud to s dcerama  myslíš upřímně a není v tom tvůj prospěch.Mýmu fotrovi se to nepovedlo.vzal si ho stín.

    17.10.2010 14:34 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    Mýmu fotrovi se to nepovedlo.vzal si ho stín.

     

    Aha zahořklý dítě. No pokud se chceš dozvědět jak se mi to povedlo, kup si mou knihu ze závislosti do nezávislosti, svobodní v bolesti a tam se všechno dočteš. Nebo si pročti všechny blogy. Jinak má dcera mě potřebuje stejně tak jako já ji. To ale je na další knihu, kterou napíši. Knihu o zavržených otcích, jejich dětech a to co to s těmi dětmi udělá.

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 11:47 anonymova kronika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Matka nemuze ignorovat rozhodnuti soudu a branit otci setkavat se s ditetem. Soud pri rozvodu urci, komu bude dite sverene do osobni pece a pokud neni na to vazny duvod, nezamezi styk otce s ditetem. Prave naopak, matka ma povinnost tento styk pravidelne umoznovat. Otec muze dat v pripade nedodrzeni teto povinnosti ze strany matky podnet na soud a matce v tom pripade hrozi sankce. Taky by mohla prijit v dusledku tohoto chovani vuci otci o osobni peci o dite, pokud to otec soucasne navrhne. Starsi dite / nemusi byt plnolete/ se muze vyjadrit k tomu, s kym by chtelo zit a soud na jeho vztahy s rodici prihleda.

    Co tady pisete o duvodech sveho oddeleni od dcery, je vas subjektivni a jednostranny vyklad situace. Navstevnik vaseho blogu ho nemuze konfrontovat s vykladem druhe strany. Je taky mozne, ze druha strana je narcena nespravedlive ze sobectvi a zlomyslnosti vuci otci sveho ditete, z toho, ze ho pred ditetem ocernovala v snaze o pomstu a zniceni muze, ktery ji nijak neublizil a radne se staral o rodinu. Vy svou byvalou zenu verejne obvinujete z toho, ze porusovala cela leta zakon a ublizovala bezduvodne nevinnemu muzi a nejvic diteti, kdyz ho ochuzovala o vztah s milujicim otcem. Coz je dle vasho pro zeny typicke. Muzi i zeny se nekdy vzajemne msti i pomoci manipulace ditete proti druhe strane, pricemz si to odnasi to dite. Ale schema: matky se msti byvalemu muzi tim, ze mu prekazeji ve styku s detma, je znacne zjednodusovani. Vasim tvrzenim je mozne jen verit nebo neverit, ne si je overit.

    A pokud si navstevnik vasich blogu muze vytvaret na zaklade neceho nazor o vasich tvrzenich, pak jenom na zaklade pozorovani vaseho chovani a zpusobu komunikace s lidmi.
    17.10.2010 11:52 chodec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    kamen a dlato - myslim ze tomu, co nam tady predklada, sam terapeut rika manipulace. uz jsem zvazoval svolani demonstrace na podporu nespravedlive utiskovaneho lodnika
    17.10.2010 14:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    A pokud si navstevnik vasich blogu muze vytvaret na zaklade neceho nazor o vasich tvrzenich, pak jenom na zaklade pozorovani vaseho chovani a zpusobu komunikace s lidmi.

    Pokud diskutující dávají najevo, že nečtou blogy, pouze jen vytvářejí atmosféru, pak je vše v pořádku, mají způsob diskuse jaký jim vyhovuje. :-)- Většině pod tímhle blogem způsob diskuse eviodentně vyhovuje. Mě nepřekáží.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 14:52 anonymova kronika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    ale s tim pane musite pocitat ze si vase podtexty lide nevysvetli podle vaseho prani ale podle vlastniho rozumu
    17.10.2010 15:45 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    No já s tím evidentě potíž nemám, taky nemám potřebu něco uvádet na pravou míru, nebo se tu někomu zpovídat či omlouvat. :-) No já s tím evidentě potíž nemám, taky nemám potřebu něco uvádet na pravou míru, nebo se tu někomu zpovídat či omlouvat. :-)h

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 16:03 anonymova kronika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    No já s tím evidentě potíž nemám, taky nemám potřebu něco uvádet na pravou míru, nebo se tu někomu zpovídat či omlouvat. No já s tím evidentě potíž nemám, taky nemám potřebu něco uvádet na pravou míru, nebo se tu někomu zpovídat či omlouvat. h

    jo, ale napotreti bych si to zapamatoval urcite
    17.10.2010 16:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    jo, ale napotreti bych si to zapamatoval urcite

    Snad jo, ale není to jistý
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 14:22 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    Taky by mohla prijit v dusledku tohoto chovani vuci otci o osobni peci o dite, pokud to otec soucasne navrhne. Starsi dite / nemusi byt plnolete/ se muze vyjadrit k tomu, s kym by chtelo zit a soud na jeho vztahy s rodici prihleda.

    Jasně, jak říkám na abíčku jsou takoví, co rozumí všemu. Dočetli se na wikipedii. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 14:49 anonymova kronika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    ne pane v Zakone o rodine v Obcanskem zakonniku a v dasich souvisejicich predpisech ja osobne wikipedii pouzivam jenom v zkracenem konani
    17.10.2010 15:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    ne pane v Zakone o rodine v Obcanskem zakonniku a v dasich souvisejicich predpisech ja osobne wikipedii pouzivam jenom v zkracenem konani

    Doporučuji vám si poslechnout debatu v blogu uvedenou aby jste viděl malý rozdíl mezi vaší představou a skutečnosí Debata pokud tedy chcete vážně diskutovat oo tomhle problému, pokud mi chcete vysvětlit, že jsem bezohledný blb, pak mě taková debata poskytne jen možnost vám vysvětlit, že jste jen patologický kreten, co se chce pást na něštěstí druhého. :-) A takové lidi si do vážné diskuse nevybírám a o ničem je nepřesvědčuji. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 15:44 anonymova kronika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    že jste jen patologický kreten, co se chce pást na něštěstí druhého. A takové lidi si do vážné diskuse nevybírám a o ničem je nepřesvědčuji.

    nerozumim vasi reakci, pane, ja vas neurazel, jen jsem uvedl, jake je zneni zakona. pokud by byla porusovana vase lidska prava, mate moznost si stezovat treba i u ombudsmana.

    diskuse je vymena nazoru,pane, jenomze vas argument proti me poznamce, odvolavajici se na zneni zakona byl, ze jsem kreten a nedosahuju vasi urovne, aby jste me mohl pokládat za partnera v dialogu. ja skutecne nechapu, proc jste se nedovolaval prava, kdyz vam bylo ukrivdeno a byl jste v pravu a uvedomoval si, ze znemoznenim styku s vama vase dcera trpi.
    17.10.2010 15:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    pokud tedy chcete vážně diskutovat oo tomhle problému, pokud mi chcete vysvětlit, že jsem bezohledný blb, pak mě taková debata poskytne jen možnost vám vysvětlit, že jste jen patologický kreten, co se chce pást na něštěstí druhého

    No tak si poslechněte něco o problému, seznamte se i s jinými případy a pak můžeme diskutovat. Nevíte nic o těhle problémech. Já docela jo a nejen z vlastního příkladu. Takže nějaké operování občanský zákoníkem, mě skutečně nebere. Mám klienta, jehož ženu pravomocně odsoudili a pro něj dostat děti do vlastní péče, když si nějaká organizace usmyslí, že to bude jinak, je skoro nadliský úkol. Nehodlám vám zde vyprávět své soukromé věci v míře jakou požadujete. Prostě do něčeho vám vůbec nic není a jsem rád, že jsem celou situaci zvládl jak jsem ji zvládl a jsem přesvědčený, že to bylo ve prospěch především mé dcery a mých ostatních dětí.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 16:24 anonymova kronika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    vase byvala zena by to mohla posoudit jako nactiutrhani i Nop já se tak vyjadřuji veřejně a ona to klidně může udělat. nemyslím, že si to troufne

    ja vas nezadam o informace o vasem soukromem zivote. jenom vyjadruji pochybnost ze by se muz nemoh vcas branit, protoze zakon mu to evidentne umoznuje a soudy jsou prece v demokraticke spolecnosti nezavisle.

    nevim jak mam chapat vasi poznamku, ze nemyslite, ze by si vase byvala zena troufla se branit vuci vasim verejnym vyjadrenim na jeji adresu v navaznosti na mou poznamku, ze by mohlo jít z vasi strany o nactiutrhani. vyvolava to dojem, ze s tim nepocitate a proto se o ni klidne takhle vyjadrujete na verejnosti.

    vasi dceri by to mohlo byt neprijemne, k rodici, ktery dite vychova je sice dite kriticke a urcite ma vuci nemu mnoho vyhrad, ale ma k nemu pevny citovy vztah a jeho zpochybnovani a urazeni nese tezko. u ditete, i kdyz uz uplne dite neni, to muze vyvolatr vnitrni konflikty. neni to vuci nemu fer.
    17.10.2010 17:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Já myslím, že si děláte zbytečné starosti o to jak co kdo může brát. Nijak jsem vás nežádal ani o radu, ani informaci. Až prožijete podobnou zkušenost, můžeme mluvit o pocitech a skutečnostech, do té doby mě vaše "akademické připomínky" naprosto nezajímají. Jinak já jsem jen potvrdil, že se moje bývala žena ke mě zachovala zcela sprostě a pokud by se mě na to osobně ptala, nepochybně bych ji to sdělil. Nemám, ale ji potřebu vyhledávat, mám potřebu jen se setkávat se svou dcerou a to jsem dokázal během pěti let realizovat. To většina zavržených otců nesvede. Nemají dost trpělivosti a vytrvalosti a neunášejí počáteční odmítnutí svých dětí. Které většinou zcela logicky po tom. co jim matky vymyly mozek přijde.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 17:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    a vas nezadam o informace o vasem soukromem zivote. jenom vyjadruji pochybnost ze by se muz nemoh vcas branit, protoze zakon mu to evidentne umoznuje a soudy jsou prece v demokraticke spolecnosti nezavisle.

    Moc toho nevíte, ano soud může nařídit, ale nemůže přimět kohokoliv aby se choval zrale, korektně a dodržoval dohody. Pokud někdo nechce dohody dodržovat, najde si cestu jak vše dohodnuté, všechny sliby a ujištění nedoržet. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 14:28 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    Vy svou byvalou zenu verejne obvinujete z toho, ze porusovala cela leta zakon a ublizovala bezduvodne nevinnemu muzi a nejvic diteti, kdyz ho ochuzovala o vztah s milujicim otcem

    To je zcela přesné vyjádření oné situace. :-) Bohužel nejvíc ty ženy ubližují svým dětem, jako terepeut jich znám víc, než jen svůj případ.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 14:53 anonymova kronika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    vase byvala zena by to mohla posoudit jako nactiutrhani
    17.10.2010 15:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    vase byvala zena by to mohla posoudit jako nactiutrhani

    i
    Nop já se tak vyjadřuji veřejně a ona to klidně může udělat. nemyslím, že si to troufne. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 13:49 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    What's the point dude?

    Jako tzv. terapeut bys měl vědět, že to, co tobě přijde asi báječné, ostatní normální lidi mají furt, protože se (většinou) nechovají jako debilové, ani k ženskejm, ani k dětem. Ta máma musela bejt hodně přísná, že porazila i soudni rozhodnutí o návštěvách, i plnoleté (nyní 20-leté) holce zakázala kontakt. Přísná a asi i rozumná :-),. mohla by asi bejt terapeutkou
    17.10.2010 14:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    Ta máma musela bejt hodně přísná, že porazila i soudni rozhodnutí o návštěvách, i plnoleté (nyní 20-leté) holce zakázala kontakt. Přísná a asi i rozumná :-),. mohla by asi bejt terapeutkou

    Ale to je pořád stejný, že, takže musím napsat těch blogů víc, aby jste zase něco pochopili, nebo že by už tak v mladým věku bylo to pochopení tak nízké? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 17:03 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Nevim, co s tím má společnýho věk... spíš jednostranně popsaná situace nevysvětluje, proč jásat nad tím, že se našla dospělá plnoletá holka, která má dost rozumu i práva si rozhodnout, s kým se bude stýkat. V tom ji snad nemůže ani soud ani matka omezovat. Takže tam asi muselo být i něco jiného, proč k tomu nedošlo, a co blog neuvádí. Nebo je v už tak pokročilém věku to pochopení tak nízké :-(?
    17.10.2010 17:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    Takže tam asi muselo být i něco jiného, proč k tomu nedošlo, a co blog neuvádí.

    Je vidět, že toho o lidech a hlavně ženách víš dost málo. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 18:06 Modeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Díky za odpověď - málem mi vyhrkly slzy smíchy.

    Marně pátrám, zcela upřímně, koho znám, že by byl MÉNĚ kvalifikovanej radit, jak jednat s ženskejma!!! Protože tam máš smajlíka, tak to asi má bejt vtip, jenže ty dáváš smajlíky všude, a zatím jsem moc vtipů od tebe neviděl - tak to asi bylo myšleno vážně. Díky, fakt jsem se zasmál a jdu se koukat na hokej
    17.10.2010 18:17 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Milý modeno mě anonymové nezajímají ani kdyby to byl Casanova. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 18:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Jinak modeno, co o ženských nevím, nestojí tak moc za vědění. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 18:41 ???
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    co o ženských nevím, nestojí tak moc za vědění

    tak proto teda 3 x rozvedenej a fejsbukovy hledani deti? Dobra nelogika.
    17.10.2010 18:46 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme

    tak proto teda 3 x rozvedenej a fejsbukovy hledani deti? Dobra nelogika.

    Chybami se člověk učí a získává zkušenosti. Ber to jako školné. Bez toho to nejde. Ty si možná nenašel ještě žádnou, tak si žádnou chybu neudělal. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 18:50 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    a dodám, to že jsem ji našel za pomoci facebooku, to mě jen šlechtí, umím využít moderní technologie. Naučil jsem se a poučil. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 20:21 empétrojka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    a dodám, to že jsem ji našel za pomoci facebooku, to mě jen šlechtí, umím využít moderní technologie. Naučil jsem se a poučil.

    Stačilo kliknout na vyhledávač Seznamu.Informací je tam na ni dost.Ještě nedávno i její tel.číslo -asi ji pošlu smsku. Babetka je trochu voplácaná ale jináč pěknoučká dědku
    17.10.2010 20:29 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    to víš mpétrojko, já ji našel dávno před pěti lety, jenže to je trochu složitější, ale to malointeligentům je ztráta vykládat. Takže si nech rady do metra, abys nezabloudil. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 17:23 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Tůma zásadně také odmítl účast politiků v dozorčích radách velkých pražských podniků. Právě tato praxe byla často předmětem kritiky. Politici si tak totiž přivydělávali až miliony korun.

    To ale některým, zde jistě nejmenovaným modrým ptákům může udělat díru do dobře sponzorovaného rozpočtu!!! Prý místo politiků odborníky. Čím se pak budou sponzorovat bohulibá prospěšná díla, toť question. Vidět ty kyselé modré ptáky byla pastva pro oči, Lucinka Talmanová to dokonce obrečela, že nebude mít na kabelky.

    17.10.2010 17:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    tak máš Karle starosti, vid? Nebude tě mít kdo podporovat a budeš na sebe muset si vydělat. Těžkej život. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 17:58 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Žďárskej poslal prachy i na moje konto??? Já myslel, že to byl přeplatek z finančáku. Tak dík.
    17.10.2010 18:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Karlíku, Ždárský vyhrál volby s přehledem. Ve Kbelích a nulu jako si ty zřejmě nepodpoří. Musíš si najít nwkoho jinýho, komu polezeš do prdele. Třeba někoho z Topky, tam se chytneš
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 19:03 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Výjimečně souhlasím s tím návrhem na Topku. Skutečně doufám, že Tůma vykope ty tvoje modré ptáky z parazitních funkcí. Automechanik v radě PRE je skutečně lahůdka, to pak může rozdávat klukům z dílny - třeba klempířovi. Prostě čestně, jak tady porád meleš
    17.10.2010 19:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Karlíku ty nechápeš základní věc, Tůma nemá Zdárskýho kam vykopat. Na něj nemá. Zdárský je starostou měststké části, takže si vystačí i bez Tůmy a Tůma se bude muset dohodnout s ODS. Bez ODS nebo bez socanů ničím nebude. Dohody se jaksi neuzavírají kopáním do jednacích stran. Máš to malinko popletený, ale omlouvá tě že jsi vlastně tupec.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 19:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Jinak nezávid, že si nic nedostal, si prostě nula a nulám se nic nedává. Musíš něco té druhé straně nabídnout a pak něco dostaneš. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 19:57 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Jeníčku, já nevím, jestli jsi tak blbej, nebo to jenom hraješ. Ten tvůj kámoš nevydělává na starostování, ale na dobře placených dozorčích postech v polostátním podniku, kterej dostal díky ptačí nemoci v Praze.
    17.10.2010 20:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Milý Karle, já nejsem blbej a čím si kdo vydělává je mi jedno, ty jsi jen závistivá svině, tak si to tak neber. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    17.10.2010 20:05 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odpoledne se potkáme
    Jinak mě zajímá co je za kým vidět. Za Zdárským Kbely v pořádku, za tebou jen svinský kydy na abíčku :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.