abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 21:56 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 21:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    ...tak to sem si fakt vyčíh! :-D

    první !!!

    Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 22:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Mohl jsem být první byl sice já, ale počkal jsem. Dal jsem šanci někomu jinému :-)
    Ale čte se to pěkně.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 22:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Jasný, já vám to žeru... :-D
    kotyz avatar 31.5.2010 22:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    dejavu? blog se stejnym titulkem tu byl relativne nedavno ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.5.2010 22:21 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Jo? Pokud jo smažu ho
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.5.2010 22:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    nejde smazat blog pod kterym jsou komentare. blog bez komentaru jde smazat, ale kdyz uz tam nekdo neco pod to napise, tak to nejde. maximalne vymazat text blogu, jako to treba udelala svezi mys a nekolik dalsich ...

    no co, i mistr tesar se nekdy utne ... ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 31.5.2010 22:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    a fakt ze jo, sedi i obsah. je to stejnej blog jako tenhle ze dne 18.4. 2010, 22:20.

    chyba nebo zamer? ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    31.5.2010 22:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Chyba, ale dal jsem jiný:-). Občas dělám chyby.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    kotyz avatar 31.5.2010 22:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Vsak jste jen clovek ;-) Ikdyz vas maji nekteri (a vubec nenaznacuju ze to jsou zaroven clenove jisteho spolku sdruzeneho kolem nejmenovaneho chovatele kocek) tady za boha (no az tak moc mozna ne, ale za poloboha urcite) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 22:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Nebal ho vole, je to trapný... :-D
    kotyz avatar 31.5.2010 23:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    lol, ty ses asi vazne nakej ten homofob, nejdriv mas utkvelou predstavu ze te balim (naposled nekdy vloni) a ted zas ze balim tvuj vzor JJ :-D

    to ja si ho jen predchazim, az od nej budeme neco potrebovat ... ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 23:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Já myslim, že ty jeho profesionální pomoc potřebuješ už teď... ;-)
    31.5.2010 23:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    hele Jeníku sem se chtěl zeptat, ty kočky máš na chov a prodej?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Heron avatar 31.5.2010 23:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Na jídlo.
    31.5.2010 23:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    To je ale Herone divný. Von je žere? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Heron avatar 31.5.2010 23:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Všechny ne, jen ty co nevyhrají na soutěžích.
    31.5.2010 23:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    No jo, já myslel, kdybych vnukovi chtěl pořídit kočičku, tak nějakou degenerovanou domácí. :-) Hodně exoticky vypadající.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.5.2010 23:44 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    No, Jane, já bych to nejdřív probrala, jako starat se o jakýkoliv zvíře je opravdu zodpovědnost, mimino zabalí a na týden s ním odjede, ale kdo se bude o kočku starat? Ty? Vím jaký byl problém se želvou, byť na dva dny, ten nenáročnej prďola se vždycky někde v terárku zašprajcoval nebo spadl na krunýř a pokoušel se otočit až do naprostýho vyčerpání.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    31.5.2010 23:52 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Tak já bych si ke Katce nedovolil kočičku dotáhnout jen tak, by mě hnala svinským krokem.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.5.2010 23:54 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    no právě, a bojím se, aby pak neskončila u nás :-) :-) :-)
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 23:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    To já vozím svého kokršpaněla denně do práce v zavazadlovém prostoru :-) (v kombíku, samozřejmě)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2010 23:59 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    když jsem měla psa, tak jsem ho taky brávávala do práce, když to šlo, vždycky to skončilo vysypáním odpadkového koše ve vteřinkové nepozornosti, ale jinak byl zlatej.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 00:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Kecá, jezdí polskim maluchem s tim malinkim kufírkem vepředu, ten pes je placatej jak chrt! :-D
    1.6.2010 00:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    No jo, von ti Dalibore napovídá při práci, co by sis bez něj počal? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2010 00:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    No, ona je to fenka a žárlivě odhání všechny nápadnice :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 23:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    +1 Jako eventuelní zájemce o kočku byste po tomhle u mně měla plus. Takhle (zodpovědně) se na to kouká tak 5-10% lidí co mi píše.
    1.6.2010 00:16 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Gratuluju ke koťátkům, zvíře je opravdu zodpovědnost, kupodivu náročnější na chov než lecjakej chlap.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 00:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    A finančně je to taky bomba, za rok 2008 byl střídmej odhad 140 000,- bez veterinářů a žrádla, jen výstavy, hotely a nafta... Pokud ale máte i jen jednu kočku, žrádlo je litr měsíčně, pětikilo písek a to nemluvim o kosmetice a minimálně pětitisícový rezervě na případnýho veterináře...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 00:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Jinak, krmim timhle. Vyjde mně to sice trochu dráž, ale zas to vykompenzuju houskou a gothajem, takže na to pivo porád zbude... :-D
    1.6.2010 00:41 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Je to věda, no asi jsem zvyklý na jiný druh koček.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 01:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Zas to ale berte že já jsem do toho magor, vždycky jsem kočky bral jako prioritu č.1.
    1.6.2010 01:25 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    To já chápu, taky nacpu co můžu do knížek, letenek, muziky a filmů. Jen si mi neřek, jestli je taková kočka na prodej.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 01:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    No jak se to vezme, třeba volný bílý kočičky budou až tak od konce roku 2013, pokud se narodí ty rezervovaný... :-D
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2010 01:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Mám kamarádku na venkově, ta mi nabídla pět mourovatých koťátek okamžitě, jen za to, že jsem jí odvirova notebook :-)
    Koťátka by se asi s mým psem nechtěla kamarádit ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 01:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    S tim chrtem z kufru malucha? :-D
    1.6.2010 06:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Když už budu chtít dát dárek, tak at pořádně ta kočka slyší. Ty amigovi ty musej slyšet trávu růst. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 13:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    S bílejma je trochu potíž, je třeba to potvrdit BEAR testem.
    1.6.2010 14:05 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Chudák kočka.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 14:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    A jak byste jinak určila že zvíře slyší, když mají DRX "spastic gen"? Narkóza na bázi ketaminu, je životu nebezpečná, imalgen, clorketam a zoletil taky, dokonce i plynný halotan. :-(
    1.6.2010 18:39 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    jak byste jinak určila že zvíře slyší

    Tak pokud na něj zavolám a zvíře přiběhne, tak zřejmě slyšet bude :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2010 11:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Hmmm, tak tohle ale bohužel nestačí, jak víte že slyší na obě dvě uši?
    2.6.2010 13:17 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Jedno ucho zašpuntovat :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    frEon avatar 1.6.2010 19:14 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    ketamin je nebezpecnej? Co vím, tak fetky to do sebe ladujou celkem bezne... Ale vlastne, mozna je to tim druhym (kdybych si tak pamatoval, jak se to jmenuje),co se do ty narkozy primichava...
    Talking about music is like dancing to architecture.
    1.6.2010 07:29 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Amigo, kocky jsou chytrejsi nez jim davame kredit. Misto krabice s piskem a zapachu je nauc chodit na toaletu. Mela jsem kocourka, ten strasil navstevy splachovanim zachodu. Naucil se na toaletu chodit sam, splachoval nekdy pro zabavu vickrat. Taky se strasne rad koupal. Zavrenyma dverma do koupelny cloumal dokud se neotevrely, hupnul za mnou do vany celej zpocenej. Na prochazce byl senzacni bodyguard.
    1.6.2010 07:55 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Milado, už sem taky toho viděl hodně a hodně zažil, ale zpocenou kočku sem ještě neviděl. Možná jsem se jen dobře nedíval. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 13:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    To není vidět a hlavně to není přímo pot, jedná se o látku, která je příčinou asi 25-30% alergií na kočku (drtivá většina je na tzv. "krycí vrstvu srsti" [ty moje jí nemaji]).
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 15:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Amigo, kocky jsou chytrejsi nez jim davame kredit.
    Žiju s nima v harmonii, navzájem se respektujeme a v žádnym případě je nepodceňuju.
    Misto krabice s piskem a zapachu je nauc chodit na toaletu. Mela jsem kocourka, ten strasil navstevy splachovanim zachodu. Naucil se na toaletu chodit sam, splachoval nekdy pro zabavu vickrat.
    A za jak dlouho vám poškrábal prkýnko? :-D Učil jsem to naše první dva kocoury domácí - posraný prkýnko, posraná podlaha (sedali špatným směrem), nemluvim o tý pasece co udělali, když bylo náhodou dole víko.
    Taky se strasne rad koupal.
    Greebo se se mnou taky koupal, musel jsem kvůli němu přestat používat pěnu. Bohužel nemůžu najít fotku ani po fakt dlouhym záseku... :-(

    GIC Greebo van Di-Anthés

    ...tak dávám aspoň EC Donu, jak se sprchuje.

    EC Dona Skarabeusz*PL
    Na prochazce byl senzacni bodyguard.
    Jj, procházky s kočkama jsou super, jen to chce vhodný místa a těch moc neni.

    GIC (EC) Dona Skarabeusz*PL & (GIC) Greebo van Di-Anthés - 7/2008

    1.6.2010 19:51 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Amigo, sprchu nemel kocourek rad. Usi a cumacek mel rad suchy. To tu tvoji kocku obdivuju, ten muj nemel moc rad ani vetsi vlnky za prilivu, ale vana byla jeho. Meli jsme dve toalety, kdyz jsme zjistili ze je bedna sucha, chodi na misu, dali jsme tam plasticke prkenko. Byl cistotnej, vzdycky se strefil, predved nam to. Na spacir chodil bez voditka, a zapomela jsem dodat ze byl vyborna chuva, z baby nespustil oci.
    1.6.2010 00:07 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    hele já měl psů a koček víc než ty milionů.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 00:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    ♥ Litter D ♥ day 29 ♥ white boy (72) 338g ♥ red girl1 (80) 348g ♥ red girl2 (62) 339g ♥
    1.6.2010 11:23 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    No, Jane, já bych to nejdřív probrala, jako starat se o jakýkoliv zvíře je opravdu zodpovědnost, mimino zabalí a na týden s ním odjede, ale kdo se bude o kočku starat? Ty?

    Naprosto s tebou Rito souhlasím.

    Hodně lidí obdarovává děti a lidi domácími mazlíčky. A pak především po Vánocích útulky praskají ve švech. Chce to důkladně zvážit. Nejlíp zkusit si na nějaký čas starat se o zvíře. I z toho hlediska, zda dítě není alergické /což se může projevit i za čas/. Navíc, pokud by se mladá maminka rozhodla mít třeba ještě dítě, tak k těhotným se kočka vůbec nedoporučuje...

    Máme doma morče a i takové malé nenáročné zvířátko vyžaduje každodenní starost a strava a podestýlka taky něco stojí.

    Mimochodem, nedával tu někdo před časem odkaz na svůj kritický blog o chovatelích pejsků a kočiček? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 13:27 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    tak k těhotným se kočka vůbec nedoporučuje...
    ...stejná fáma, jakože na některý kotě/štěně se "nedostal" rodokmen a že po Praze jezdí sanitka co sbírá lidi na orgány. :-D

    Toxoplasmózu třetina populace stejně prodělala a ani si jejího průběhu nevšimla. Navíc jakmile váš ginekolog zjistí těhotenství, test na protilátky dělá automaticky spolu s ostatními vyšetřeními. Když protilátky nemáte, je potom nutné dodržovat nějaká pravidla, ale rozhodně né (jen) kvůli kočkám, 80% žen se nakazí nedostatečnou tepelnou přípravou masa, případně díky špatné higieně. Nakonec dodám, že toxoplasmézou se stejnětak dobře jako od kočky, můžete nakazit od psa, pana Jílka, odemně, nebo od slona.

    Autor je aspirantem na poradce chovu pro skupinu III.
    1.6.2010 14:03 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Pro chovatele koček možná fáma, mně to však řeklo několik lékařů - porodníků. Že je sice onemocnění parazitem toxoplazmózou poměrně vzácné, ale nestojí za to riskovat a jít do kontaktu s kočkou při těhotenství.

    Pak z těch nejznámějších nemocí kočky ještě přenášejí boreliózu a plísně.

    Mimochodem, poznáte, co je tohle za zvířátko?

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2010 14:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Není to fáma. Moje známá tu toxoplazmózu dostala a nemohla mít děti. Naštěstí předtím jedno dítě ještě stihla.
    To zvířátkko je roztoč? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 14:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Není to fáma. Moje známá tu toxoplazmózu dostala a nemohla mít děti.
    Je to fáma, vysvětloval jsem to, toxoplasmoza neni "nemoc specifická pro kočky". Mimochodem, z toho co vim (ne, hledat to v netu nebudu), tak toxoplasmoza poškozuje plod, jeho mozek či co, o nějaký sterilitě info nemám (což ale samozřejmě neznamená, že to popírám).
    Dalibor Smolík avatar 1.6.2010 20:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Ano, toxoplasmoza je nemoc králíků a zajíců především ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2010 11:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    To je taky fáma, je to nemoc jako každá jiná, nemoc je nemoc, nevybírá si, takovýmu viru je úplně jedno, jestli jste Dalibor Smolík, nebo EC Dona Skarabeusz*PL. :-D
    Dalibor Smolík avatar 2.6.2010 17:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    No, přiznám se, že po některých diskuzích nevím ani, jak se jmenuju :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.6.2010 18:20 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    To zvířátkko je roztoč?

    Ano, zvířátko je svrabový roztoč :-). Vyfocené v reálu pod mikroskopem vypadá trošku strašidelně...

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 14:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    mně to však řeklo několik lékařů - porodníků.
    O.K. jsem připravenej na názorovou konfrpntaci s kterimkoliv s těch pánů. Předpokládám, že k jejich metodám patří klistýr a pouštění žilou...
    nestojí za to riskovat a jít do kontaktu s kočkou při těhotenství.
    Proč to svádíte na kočky?! Třeba vaši přátelé jsou daleko rizikovější než jakákoliv z domu nevycházející kočka!
    Pak z těch nejznámějších nemocí kočky ještě přenášejí boreliózu a plísně.
    LOL! :-D Tohle pokrývá očkování. BTW: na ten blábol s boreliozou mi najděte nějakej odkaz, nelíp s fotkama jak se vykrucuje z těla nasátá kočka. :-D

    kotyz avatar 1.6.2010 16:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    jedine tak ze z kocky na tebe preleze jeste neprisaty kliste ...

    boreliozu sem mel a nebyla to zadna prdel. ale z kocky to fakt nebylo :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2010 16:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    kotyz avatar 2.6.2010 12:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    ma-sa-kr! :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    1.6.2010 18:36 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    jsem připravenej na názorovou konfrpntaci s kterimkoliv s těch pánů

    Můžete se zkusit informovat v Porodnici v Podolí /ÚPMD/, Podolské nábřeží 157 :-)

    Tohle pokrývá očkování

    To jsou mi novinky. Ono už existuje očkování proti borelioze? V to případě je veterinární věda dál než lidská medicína :-)

    jak se vykrucuje z těla nasátá kočka

    Tam je spíš možná nákaza při manipulaci s klíšťaty, když se kočce odstraňují. I když možnost, že některé přeleze z kočky na člověka asi taky není vyloučená. Pokud nejsou i další možnosti nákazy...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2010 12:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Očkování pokrývá plísně + samozřejmě protiparazitní látky, aby na ně ty klíšťata a blechy nešly, nepřesně jsem se vyjádřil. ;-)
    2.6.2010 13:16 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Očkování pokrývá plísně + samozřejmě protiparazitní látky, aby na ně ty klíšťata a blechy nešly,

    Tak takové očkování bych si taky nechala líbit, aby na mě ty potvory nešly! :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    1.6.2010 20:14 MVR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Alergie na ptaky, zejmena papousky, je 70% vyssi nez na kocky.
    kotyz avatar 31.5.2010 23:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    kus, provokatere! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Heron avatar 31.5.2010 23:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Nejsem provokatér. Vytvořil jsem hypotézu a na panelu jsem ji drtivou většinu 100% hlasů potvrdil hlasováním.
    31.5.2010 23:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Máte pěkný stránky.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 22:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    To ne vy, to Alzhemer... :-D
    31.5.2010 22:53 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Myslíš toho Alzhaimra? Toho už si moc nepamatuju. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2010 22:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Jo jasně to je on, nemohl jsem si na to jméno vzpomenout... :-D
    Dalibor Smolík avatar 31.5.2010 23:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    Kdo to je? Jo už vím, to je ten Němec, co mi doma stále schovává věci .. a co mi pořád šifruje rootovské heslo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.5.2010 23:14 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Sám pěšky za obzor musí jít...
    No a pak si nemám plýst blogy, von mi vlastně zašifroval heslo
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    31.5.2010 22:48 Bender
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední loď
    Ten pribeh o tech kalhotach byl hodne poucnej, ale taky dojemnej. Ma to proste silnou vypoved. Takhle uz dneska nikdo neumi psat.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.