abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 45
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 879 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    4.2.2012 08:58 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Odvážný Nečas, hehe. Nečas má strach z vlastní strany, proto nemohl podepsat.
    Uvědomme si také, že smlouva bude muset projít ratifikačním procesem v jednotlivých státech a vůbec není jisté, jestli všechny členské země tento proces absolvují pozitivně. Například u Švédska a Irska si rozhodně jistý nejsem.
    Aha, takže Nečas nepodepsal, protože to jiné státy možná ani neratifikují. Hmmmm.
    4.2.2012 09:16 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Chytrý politik, má dost strachu aby neudělal nepředloženost, která ho bude stát místo. Stejně tak hledá manevrovací prostor, jak se vyhnut věčem, které mohou poškodit stát, nejen jeho. Kecy můžeme mít na abíčku jak na to. Ty nikoho nic nestojí. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Marcela* avatar 4.2.2012 09:37 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Mimochodem, je těžké se věcně a odborně bavit o něčem, co většina lidí zatím nečetla a na co není ani v Bruselu jednoznačný názor. Vlastní znění paktu bylo dlouho neveřejné. Smlouva, která má šestnáct článků a jedenáct stran a je zatím k dispozici pouze v anglickém jazyce, byla publikována teprve po summitu na stránkách Evropské rady.
    Za takovýchto podmínek už z principu nepodepsat...

    Vždycky, když se děje něco podobného, tedy když je na začátku chaos, nesystematičnost, mlha, nátlak, nevede to k ničemu dobrému.

    Takže Nečas se opravdu zatím chová zodpovědně. Být tam např. Fischer, nebo Bohouš Sobotka, se sklopenýma ušima podepíše vše, jako formalitu, ke které se chtě nechtě, musíme přidat...Protože jsme tak maličcí, a tak ubozí, že bychom bez EU zanikli. Nezbývá nám přeci nic jiného než držet pusu a krok, ať to stojí co to stojí...
    Byl bych klidně pro federalizovanou Evropu, s jedním parlamentem, s jednou vládou a regionálními státy s guvernéry, s jedním jazykem pro celou Evropu a zachování národního koloritu výukou místních nářečí
    Já ne. Mimochodem, jaký jazyk byste si představoval? Esperanto? :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.2.2012 09:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Maďarštinu, případně holandštinu, aby se to moh každej lehce naučit.
    4.2.2012 09:56 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní

    Ono sme to videli na Slovensku pri schvaľovaní ESM. Prešlo s podporou opozície výmenou za spojenie hlasovania s vyslovením dôvery vláde a zákonom o predčasných voľbách.

    A ako sa zacitovali Moniku Beňovú, slovenskú poslankyňu v EP: Pripúšťa však, že dohoda by nakoniec mohla byť schválená. „Ale ak verejnosť ešte viac pritvrdí, možno sa podarí presadiť zmeny,“ povedala.

    Bluebear avatar 4.2.2012 18:35 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Mimochodem, jaký jazyk byste si představoval? Esperanto?

    Já osobně bych, pokud by šlo o *jen* evropský jazyk, akceptoval angličtinu, němčinu, španělštinu, ruštinu nebo esperanto. Nepřekousl bych francouzštinu (je pro mne strašně těžká).

    (Vím ale, že hodně lidí má historicky vzniklý pocit ohrožení, když se kolem mluví německy - já mám v Německu tolik přátel a vím o tolika dobrých knížkách v němčině, že už to tak nevnímám.)

    Pokud by ovšem šlo o jazyk pro celou Zemi, byl bych ochoten přijmout ledasco, i tu francouzštinu, ba i čínštinu, i když se domnívám, že oboje je příliš složité a tudíž pro celoplanetární jazyk nevhodné. Japonštinu bych přímo miloval, ale pak by se měly zavést také povinné kočičí uši a kostým služebných pro všechny servírky v restauracích.

    Ale uznávám, že můj názor je zkreslen tím, že mi jazyky lezou do hlavy relativně dobře.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    4.2.2012 19:19 kolemjdouci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní

    Němčina je hlavně řečí revolucionářů ...

    RESOLUTION DER KOMMUNARDEN

    1

    In Erwägung unsrer Schwäche machtet
    Ihr Gesetze, die uns knechten soll'n.
    Die Gesetze seien künftig nicht beachtet
    In Erwägung, daß wir nicht mehr Knecht sein woll'n.

    In Erwägung, daß ihr uns dann eben
    Mit Gewehren und Kanonen droht
    Haben wir beschlossen, nunmehr schlechtes Leben
    Mehr zu fürchten als den Tod.
    2

    In Erwägung, daß wir hungrig bleiben
    Wenn wir dulden, daß ihr uns bestehlt
    Wollen wir mal feststelln, daß nur Fensterscheiben
    Uns vom guten Brote trennen, das uns fehlt.

    3

    In Erwägung, daß da Häuser stehen
    Während ihr uns ohne Bleibe laßt
    Haben wir beschlossen, jetzt dort einzuziehen
    Weil es uns in unsern Löchern nicht mehr paßt.

    4

    In Erwägung: es gibt zuviel Kohlen
    Während es uns ohne Kohlen friert
    Haben wir beschlossen, sie uns jetzt zu holen
    In Erwägung, daß es uns dann warm sein wird.

    5

    In Erwägung: es will euch nicht glücken
    Uns zu schaffen einen guten Lohn
    Übernehmen wir jetzt selber die Fabriken
    In Erwägung: ohne euch reicht's für uns schon.

    6

    In Erwägung, daß wir der Regierung
    Was sie immer auch verspricht, nicht traun
    Haben wir beschlossen, unter eigner Führung
    Uns nunmehr ein gutes Leben aufzubaun.

    In Erwägung: ihr hört auf Kanonen -
    Andre Sprache könnt ihr nicht verstehn -
    Müssen wir dann eben, ja, das wird sich lohnen
    Die Kanonen auf euch drehn!
    Dalibor Smolík avatar 6.2.2012 23:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Když už jsme u těch kanónů připomněl bych i tuhle stránku německé "revoluční" poezie:
    Ob's stürmt oder schneit,
    Ob die Sonne uns lacht,
    Der Tag glühend heiß
    Oder eiskalt die Nacht.
    Bestaubt sind die Gesichter,
    Doch froh ist unser Sinn,
    Ist unser Sinn;
    Es braust unser Panzer
    Im Sturmwind dahin.
    ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.2.2012 00:30 kolemjdouci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    bych si tipnul, ze se jedna o oblibenou pisnicku 1. SS-Panzer-Division Leibstandarte-SS Adolf Hitler , nebo ?
    Dalibor Smolík avatar 7.2.2012 00:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Jo, bingo!. Jde z toho trochu hrůza i po letech .. Pokud ty písničky člověk slyší, nemůže si nevšimnout podobnosti s těmi, které se povinně zpívaly před jen několika desítkami let ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 10.2.2012 08:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Ne. Je to Panzerlied, kterou dodnes hraji v Bundeswehru a i v jinych zemich.
    IRC is just multiplayer notepad.
    belisarivs avatar 10.2.2012 08:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Jeste doplnim videjko.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 10.2.2012 11:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Když jsem byl před pár lety v Turecku na dovolené, tak tam byla rozjařená skupina starších německých turistů, kteří se dobře bavili a k tomu jim hrála malá turecká kapela německé šlágry. A nejednou mezi nimi se objevila skladba "Panzerlied". Jen jsem žasnul, jak k tomu ti Turci přišli :-). Nicméně zábava dost utichla a nastalo trapné ticho, než rychle začali hrát něco jiného. Takže jim to úplně po chuti nebylo.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.2.2012 20:17 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Já osobně bych, pokud by šlo o *jen* evropský jazyk, akceptoval angličtinu, němčinu, španělštinu, ruštinu nebo esperanto. Nepřekousl bych francouzštinu (je pro mne strašně těžká).
    Esperanto by mělo výhodu v neutralitě a téměř dokonalé absenci rodilých mluvčích, takže by ho konili všichni stejně. Ale nedovedu si představit sílu, co by ho prosadila, leda že by se někomu povedlo spojit pod jeho praporem naštavné Němce s ještě naštvanějšímy Franzcouze a jít s nimi společně proti angličtině. Ale ten, kdo by něco takového dokázal, by byl nejspíš schopný stát se půl roku od vyhraných voleb říšským kancléřem a do roka obsadit Polsko ...

    PS: Ty servírky mně odrovnaly :-)
    kyknos avatar 5.2.2012 13:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Já osobně bych, pokud by šlo o *jen* evropský jazyk akceptoval angličtinu
    imho jediná racionální volba, aneb proč vymýšlet šišaté kolo
    ruštinu
    eeek, imho mnohem těžší než francouzština a historicko-politicko-emociálně neprůchozí
    esperanto
    eeek, eeek, eeek, eeek! umělé jazyky nikdy nemůžou nahradit skutečné jazyky, nejsou plnohodnotné - a esperanto navíc zatraceně připomíná newspeak z 1984. V okamžiku, kdy by se něco takového začlo prosazovat, emigruji na jiný kontinent.

    pokud mermomocí něco jiného než angličtinu - pak jít ve stopách izraele a oživit klasickou latinu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 5.2.2012 13:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    A pokud by někdo mermomocí chtěl něco jiného než angličtinu pro celosvětový jazyk - pak bahasa indonesia - asi nejjednodušší neminoritní přirozený jazyk na světě.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    belisarivs avatar 5.2.2012 14:07 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Akorat ma pekne zkurvenou gramatiku (nebo jak se tomu rika).

    Pamatovat si, jak se to pise a jak se to vyslovuje je na kekel.
    IRC is just multiplayer notepad.
    kyknos avatar 5.2.2012 14:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    bahasa? ta nemá skoro žádnou gramatiku

    a je zcela fonetická - bez jakékoliv přípravy jsem přečetl a nahrál odstavec a rodilí mluvčí tomu nejen bez problémů rozumněli ale ještě to prohlásili za perfektní výslovnost
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    belisarivs avatar 5.2.2012 16:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Mea Culpa. Porad jsem tam videl tu anglictinu. Sorac.
    IRC is just multiplayer notepad.
    4.2.2012 10:00 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: s jedním jazykem
    s jedním jazykem pro celou Evropu a zachování národního koloritu výukou místních nářečí

    Osobne mám pochybnosti, že EÚ vydrží tak dlho, aby sme mohli prejsť na jeden jazyk bez obáv z podkopávania právneho štátu.

    4.2.2012 12:59 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Z EU vystoupit. Jediné řešení. Ono to už totiž, přátelé, přesahuje rozumné meze. Dnes zas letmo zkouknu titulky a co nevidím: Byty musí mít energetický štítek. Jako ledničky.
    "Každá nemovitost k prodeji či pronájmu bude muset být povinně opatřena zvláštním štítkem. Ten prozradí, jak je prodávaný objekt energeticky úsporný."
    No a samozřejmě opovážlivec, který by si dovolil takovou drzost, jako se na tuhle novou cypovinu z Bruselu zvysoka a vydatně, tak takovým rozvratným živlům se již hrozí pokutami a správními delikty.

    Původní myšlenka byla výborná. Svobodný pohyb zboží, osob a kapitálu. A to je také vše, co potřebujeme. I po vystoupení z EU bychom nadále měli toto vše. Ovšem již bez mraků nesmyslných centralizovaných zcela nepotřebných směrnic, toužících upravovat každé uprdnutí občana v zájmu ospravedlnění existence obludné bruselské úřednické mašinerie. EUSSR a EURVHP opravdu nepotřebujeme k životu. Jen nám ho otravuje, zdražuje a omezuje naše již tak dost ořezané svobody.
    Pan Tau ☂ avatar 4.2.2012 13:49 Pan Tau ☂ | blog: pantau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Já bych počkal na moment, kdy pro nás bude členství finančně nevýhodné a pak vystoupil.
    4.2.2012 14:48 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Vzhledem k tomu, že naši úředníci nejsou vůbec schopni ty dotace čerpat (viz zoufalec Dobeš, čističky apod.), tak myslím, že není na co vyčkávat. Ono ostatně to zas z hlediska čistých příjmů není takové terno, jak si myslíme, a to ještě do toho nikdo nikdy nezapočítal náklady, které přináší implementace nesmyslné legislativy. Jen pokud vezmeme ekonesmysly jako podpora solárů a větrníků, tak tenhle průšvih stál stovky miliard.
    4.2.2012 15:43 pes Lajka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní

    ... opatřena zvláštním štítkem ...

    Energetický štítek s protokolem je dokument, který zavedla ČSN 730540-2/2002 (Tepelná ochrana budov – Část 2 : Požadavky). Jedná se o obdobný dokument jako energetický průkaz budovy. Jeho grafický výstup je okamžitě srozumitelný i pro naprostého laika, jelikož se jedná o obdobu energetického štítku, který je užíván u elektrospotřebičů. Protože však není jeho užívání podepřeno zákonem, je v praxi užíván velice zřídka. Zákonem ani jiným předpisem není určeno, kdo může energetický štítek vypracovávat a proto jej může vypracovet každý, kdo zvládne metodiku výpočtu.

    ...

    slibuji, že předtim než napišu nejakou kravinu, se budu informovat na google
    slibuji, že předtim než napišu nejakou kravinu, se budu informovat na google
    slibuji, že předtim než napišu nejakou kravinu, se budu informovat na google
    slibuji, že předtim než napišu nejakou kravinu, se budu informovat na google
    ...
    slibuji, že předtim než napišu nejakou kravinu, se budu informovat na googl...
    slibuji, že předtim než napišu nejakou kravinu, se budu informovat na google

    4.2.2012 15:55 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Nooo, tak teď to prosím z nařízení Brusele bude povinný. Pod pokutou. Stanovenou zákonem. A samozřejmě už ho nebude vypracovávat "kdokoliv", ale kámoši z pár firem, co dostanou na tuhle šaškárnu, kterou nikdo nepotřebuje, státní bumážku. Už jsi to pochopil?
    Frt avatar 4.2.2012 17:20 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    +1
    rADOn avatar 6.2.2012 16:01 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Nevím jestli jsem to pochopil správně. Zatím uvažuju tak, že až budu vybírat bydlení tak mi nikdo nebude věšet na nos bulíky o tom jak je to dobře izolovaný a nic se neprotopí. Oproti stavu kdy se skutečnost dozvím až ze zimní pálky za energie, se smlouvou nebo dokocne hypotékou v kapse bych to považoval za zlepšení. Nebo přinejhorším mám v ruce pořádně tlustý svazek předpisů z Bruselu které můžu nechat soud omlátit o hlavu "kámošům z pár firem". Co je na tom tak hroznýho? Nechápu.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    6.2.2012 21:35 Thorby | skóre: 4 | blog: thorby
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní

    Ak by si to požadoval, dozvedel by si sa to aj teraz. Stačilo vytiahnuť peňaženku. Po novom však tú peňaženku budú musieť vytiahnuť aj tí, ktorí si dokážu túto informáciu zistiť neoficiálne (napríklad z vlastnej hlavy, pretože sú stavari, avšak nemajú správnu pečiatku) alebo ich to vôbec nezaujíma.

    To je na tom tak hrozné. Ja tiež robím kopu vecí, ktorých uzákonenie by mne v praktickom živote nerobilo problém, ale vadilo by každému ďalšiemu človeku.

    6.2.2012 22:50 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Hurá, závan zdravého rozumu!
    rADOn avatar 7.2.2012 12:01 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Tomu pořád rozumím tak, že zlá EU utlačuje stavaře ve prospěch, jak říkáš, každého dalšího člověka. Kromě toho že je to hloupost, protože ani stavař nemusí poznat co je kde ošizené bez projektové dokumetance. Vím jak se to dělá, dělal jsem ve stavební firmě sedm let :-)

    Stavebnictví je přesně ten druh byznysu kde tržní mechanismy dobře nefungují, protože podvod často poznáš až po letech. A když už poznáš podvodníka, tak je ti to na prd protože další nemovitost asi jen tak kupovat nebudeš. Silná ruka která by trh vytáhla z pohodlného, zasmrádleho lokálního minima by nám jen prospěla. A od jisté doby mám větší důvěru v úřednickou klaku v Bruselu než kamaráčofty našich politiků. Je to smutné, ale je to tak. Ostatně, není náhoda že zrovna politici s největšími kamaráčofty jsou nejvíc proti všemu z Bruselu. Je to smutné, ale je to tak.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    7.2.2012 12:17 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Tomu pořád rozumím tak, že zlá EU utlačuje stavaře ve prospěch, jak říkáš, každého dalšího člověka.
    Tomu rozumíš opravdu špatně. Když jako nájemce/kupující budu náhodou něco takového chtít, tak si to ošetřím ve smlouvě a zaplatím. Neexistuje žádný důvod, proč to vnucovat každému - tedy jeden ano, je to zase výborný byznys pro pár kámošů s příslušným kulatým štemplem! Jinak je to ještě větší hovadina, než např. ony pravidelné inspekce komínů.
    rADOn avatar 10.2.2012 12:24 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Když to náhodou budeš chtít teď, tak za to zaplatíš daleko víc než když to specializovaná firma bude sekat "ekonomikou škály". Kromě toho je to celý scifi, protože ty ve skutečnosti přece nebudeš chtít investovat do nemovitosti kterou nakonec třeba ani nekoupíš. A když už bys t odělal, tak by další kupující musel za totéž zaplatit znovu, což je pitomost.

    Přiznej si to, ty za to prostě nechceš platit, možná protože je to celý zbytečný nesmysl. Což je docela dobře možné, do stavebních technologií nevidím. Já jen tvrdím že pokud to nějaký smysl má, tak se to "tržním" způsobem nemůže prosadit. A odmítat to jen proto že teď je zrovna v módě na všechno unijní nadávat mi připadá dětinský,
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    10.2.2012 12:29 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    A odmítat to jen proto že teď je zrovna v módě na všechno unijní nadávat mi připadá dětinský,
    Vůbec jsme se nepochopili. Já to odmítám ne proto, že je v módě nadávat na Brusel, ale proto, že to je socialistická pitomost, do které stát absolutně nemá komu co žvanit. Jinými slovy, zaměňuješ příčinu a následek. Nadávat na Brusel je v módě právě proto, že tam neustále vymýšlejí stupidní právní normy, jejichž jediným účelem je živit zbytečné úředníka a uregulovat trh k smrti.
    7.2.2012 14:15 setfasefgawef
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    +1
    kyknos avatar 4.2.2012 17:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    Vystupovat z EU je nesmysl. EU není o nic horší nebo lepší než její členské státy. Vystupovat z EU by mělo smysl pouze a jen v případě, pokud by češi a jimi zvolení politici byli lepší než ti ve zbytku EU. A to nejsou, pokud je tam rozdíl, tak spíš v náš neprospěch.

    Pokud se má něco zlepšit je potřeba volit lepší politiky, k čemuž jsou nejspíš potřeba lepší voliči. Zda zvolený politik sedí v Liberci, Praze, Vídni či Bruselu je vcelku fuk.
    Původní myšlenka byla výborná. Svobodný pohyb zboží, osob a kapitálu. A to je také vše, co potřebujeme. I po vystoupení z EU bychom nadále měli toto vše. Ovšem již bez mraků nesmyslných centralizovaných zcela nepotřebných směrnic, toužících upravovat každé uprdnutí občana v zájmu ospravedlnění existence obludné bruselské úřednické mašinerie.
    to je bohužel nesmysl, protože státy jako Norsko, které nejsou v EU ale mají volný obchod etc., ty nařízení musí přijímat taky (ale navíc nemají možnost je ovlivňovat na úrovni EU) - takže to je asi nejhorší varianta
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    4.2.2012 17:31 Lol Phirae | skóre: 23
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    protože státy jako Norsko, které nejsou v EU ale mají volný obchod etc., ty nařízení musí přijímat taky (ale navíc nemají možnost je ovlivňovat na úrovni EU) - takže to je asi nejhorší varianta
    Tak to samozřejmě není. Oni mají povinnost na základě smlouvy o EEA (EHP) implementovat pouze tu legislativu, která se týká fungování vnitřního trhu. O tom, která legislativa je v tomto ohledu relevantní, rozhoduje Komise EEA spolu European External Action Service a členskými státy EFTA. Účast na přípravách nové legislativy v určité míře funguje, na expertní úrovni. A s tím, jak moc můžeme po Lisabonu "ovlivňovat", bychom mohli s úspěchem polemizovat.
    kyknos avatar 5.2.2012 13:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hegemoni nejsou všemocní
    jistěže můžeme, protože EU není žádná externě ovládaná organizace, všichni její lidé jsou jen a pouze občany EU volení (či volenými jmenovaní) zástupci.

    žadný z problému EU nesouvisí s rozsahem jejich hranic, pokud si volíme různé druhy socialistů a kryptosocialistů, budeme je volit do čela jakéhokoliv státního útvaru, jehož budeme členem. Ať to bude ČR nebo Galaktická Federace.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.