abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Po půl roce vývoje od vydání verze 49 bylo vydáno GNOME 50 s kódovým názvem Tokyo (Mastodon). Podrobný přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání a v novinkách pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:22 | Nová verze

    Článek na stránkách Fedora Magazinu informuje o vydání Fedora Asahi Remixu 43, tj. linuxové distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 43.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program konference Installfest 2026. Konference proběhne o víkendu 28. a 29. března v Praze na Karlově náměstí 13. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 03:55 | Nová verze

    Byla vydána Java 26 / JDK 26. Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 10. Odstraněno bylo Applet API.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    17.3. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 260 správce systému a služeb systemd (Wikipedie, GitHub). Odstraněna byla podpora skriptů System V. Aktualizovány byly závislosti. Minimální verze Linuxu z 5.4 na 5.10, OpenSSL z 1.1.0 na 3.0.0, Pythonu z 3.7.0 na 3.9.0…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    17.3. 18:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.1 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.3. 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    17.3. 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 46
    16.3. 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    16.3. 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (1%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1107 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Grunt avatar 28.10.2013 20:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Dovolím si p. Jílek rozjet takovou menší anketu: A koho to zajímá?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.10.2013 20:31 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Třeba někoho jo, kdo ví? :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Grunt avatar 28.10.2013 20:34 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    No zatím jenom očividně Vás.
    kdo ví?
    Já to vim, protože vím úplně všechno.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.10.2013 20:35 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    á to vim, protože vím úplně všechno.

    Loki píše, že ho to zajímá :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Grunt avatar 28.10.2013 20:38 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    No můžete to napsat pod kolika anonymníma nickama chcete, ale furt je to jeden člověk (nicky a alterega se nepočítají).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    28.10.2013 20:44 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Já nepotřebuji nic psát, já jsem měl chuť tohle napsat a nemám problém s tím, že se to někomu nebude líbit. Spíš jsem to napsal protože jsem věděl, že se to líbit nebude.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.10.2013 20:33 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Treba mne.
    Dalibor Smolík avatar 29.10.2013 11:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Mně osobně už by to mohlo být jedno, ale zejména mladé lidi by mohlo zajímat, v jaké zemi budou žít. Zda to bude prosperující země s vládou, která má nějakou rozumnou vizi nebo mezi rozhádanými politiky, od kterých budou odvracet tvář investoři a bude nejisté obchodní prostředí .. v zahraničí tyhle věci prostě lidi zajímají a pokud u nás ne, je to dost krátkozraké ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 29.10.2013 12:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Mně osobně už by to mohlo být jedno, ale zejména mladé lidi by mohlo zajímat, v jaké zemi budou žít.
    Mladí už dávno přišli na to, že pokud si tu zem sami nepostaví, tak to za ně žádní volení zástupci či staří dědci plkající nad půl-litrem neudělají. To jen ta Vaše generace tak nějak naivně věřila, že pouhou volbou se dá něco změnit (možná proto také každý kdo má do řiti díru má jasný politický názor na věc a volební lístek v urně). P. Smolík, krutá pravda: Nedá, cinkali jste zbytečně.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    29.10.2013 15:56 achtung!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    cinkali jste zbytečně.

    No zrovna p.Smolik asi necinkal, ten mel v minulem rezimu vystarano.
    Dalibor Smolík avatar 29.10.2013 17:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    A čím asi tak?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 29.10.2013 17:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    o jen ta Vaše generace tak nějak naivně věřila, že pouhou volbou se dá něco změnit
    Jenže tohle na Západě fungovalo od války dobře
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 29.10.2013 18:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Že věřili od války že pouhou volbou něco změní až do dob než to celé pomalu začíná ekonomicky hroutit? To máte naprostou pravdu. Takto iluze tam fungovala velice dobře.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 29.10.2013 18:24 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Problém byl jinde. V touze po rychlém zvyšování životní úrovně, takové tempo lidská historie ještě nepamatovala, jaké bylo mezi roky 1950 - 2000 se ve vyspělých zemích. To, že tomu neodpovídala produktivita práce a svět se zadlužoval, nikdo neregistroval. A dodnes někteří slovutí ekonomové z prestižních univerzit popírají nutnost držet veřejné finance na uzdě. A to nemluvě o zadlužování soukromých subjektů (hypotéky). Právě proto je tahle krize.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.10.2013 21:13 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Jste nemocný.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    JiK avatar 28.10.2013 21:13 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Nerozumim tomu, to jsou v CSSD(b) sami neakceschopni zvanilove, ze na sve konkurenty neposlou manika s cepinem aby je umlatil k smrti v nejlepsim duchu jejich pokrokovych tradic? s. Kotrba z bolsevickych listu (blisty.cz) to rekl jasne, Sobotkovské křídlo se spojuje "se zahraničními i domácími pravicovými centrálami" ...

    nene, beze srandy, poprve je mi uplne jedno jak ty volby v CR dopadnou nebo dopadly. Proste se naucte zit s tim, ze ta 1/3 nebo 1/2 vaseho vydelku co odevzdavate vseholidu je proste odepsana a ztracena, a naucte se zit a obstarat rodinu za ten zbytek. Nic od nich necekejde a nikdy vas nezklamou.
    28.10.2013 21:17 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    a je to tady, Jilek oprasuje stranickou knizku :)
    28.10.2013 21:20 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Tu Dadovu, co si ji zapomněl na hajzlu :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 28.10.2013 21:25 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Ono jde pouze o to kdo bude mít moc, zda Sobotka nebo Hašek podporovaný skoro-celou JM. Zatím není zase moc vidět kdo a jak, ale osobně vidím CSSD + ANO + KDU.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.10.2013 21:27 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Tedy jestli ČSSD zůstane celá a kdo jí bude velet a s kým bude tedy v koalici?
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    gtz avatar 28.10.2013 21:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Celá určitě bude hraje se jen o to zda Sobotka bude mít koule na to, aby začal tahat nějakou špínu. No za Haškem stojí hodně lidí z Moravy, primátor Brna apod. a za Sobotkou moc takových extra lidí nestojí.

    Koalice ehhm ... No Babiš nevím co si mám myslet, KDU no jejich staré heslo kam vítr tam i plášť tak opravdu nevím co si myslet.

    To ano mi připomíná příchod VV jen s tím rozdílem, že za Babišem jsou větší prachy. A sám uznáte, že pokud vložím kupu peněž na něco tak se mi v případě dobré investice ty peníze vrátí a rozmnoží. Spousta lidí neví co od nich čekat.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.10.2013 21:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Já jsem ANO nevolil, volil jsem ODS, ta dostala výprask, po zásluze, takže já už jen čekám, co z Babiše vyleze. Uvidíme.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Sešívaný avatar 29.10.2013 00:00 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    No, nejsem si jistý, jestli to udrží pohromadě. Ten rozkol začíná nabírat obří rozměry. To, co teď udělal Hašek a spol. svým spolustraníkům, je takové svinstvo, že se to nedělá ani konkurenci z jiné strany. Jsem osobně zvědavý, jak to dopadne. Jestli to ustojí Sobotka, který má za sebou očividně veřejné mínění, tak to možná udrží pohromadě, ale to napětí tam bude pořád. Pokud vyhraje Hašek, tak se to klidně může rozštěpit. Lidi jako Dienstbier to už může vážně přestat bavit, jak s něma vždycky někdo vymrdá. Navíc každému bude jasné, že vedení ČSSD jsou jen loutky Zemana a preference poletí dolů. Příští rok můžou být tam, kde je dnes ODS, tedy v prdeli. Bylo by mi to srdečně jedno, kdyby šlo bez ČSSD složit nějakou životaschopnou vládu na další 4 roky...
    Marcela* avatar 29.10.2013 10:25 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Příští rok můžou být tam, kde je dnes ODS, tedy v prdeli.
    Tak tak, je docela možné, že v příštích volbách si ČSSD bude jen snít o tom, že by dostala kolem 20% hlasů... Doba 30% a více procentních výsledků je zřejmě pryč.
    Bylo by mi to srdečně jedno, kdyby šlo bez ČSSD složit nějakou životaschopnou vládu na další 4 roky...
    Tahle situace vyhovuje tomu ožralovi na Hradě. Může se klidně stát, že jeho dosazená vláda "odborníků" setrvá na svých postech ještě pěkně dlouho. Rozhodně ještě před vypuknutím krize v ČSSD /kterou vlastnoručně rozpoutal/ dával najevo, že spěchat s jmenováním nové nebude. Času dost...

    Tyhle volby mají pro mě minimálně 2 pozitivní faktory:

    1) Socanské sny o menšinové vládě s podporou komoušů se rozplynuly jako tma po rozbřesku.

    2) Lidi poslali Zemanovce do patřičných míst. Kam by mělo odplout i zemanovské křídlo, páchající rozvrat v ČSSD. Pěkně k ostatním laločnatcům.

    Uvidíme, co se bude dít dál. Doufám, že nebudou volby každý rok a ČR ve věčném provizoriu.

    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.10.2013 22:45 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Vidím ještě další jeden až dva pozitivní faktory:
    1. Pravicovým stranám už snad konečně dojde, že nemohou chovat jako, že se nic neděje. A první vyjádření vypadají, že to snad bude tak pravda
    2. A myslím si, že se ukáže, zvláště pro voliče, že populistické strany je nezachrání.
    Marcela* avatar 30.10.2013 09:33 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Souhlas..
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Agent avatar 29.10.2013 17:59 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Vláda bez Socanů by znamenala buď návrat Kalouska nebo spoluvládu či tichou podporu Komunistů. Jiná varianta tu asi neni.

    Kdyby nebyla přímá volba prezidenta, na hradě by dnes pravděpodobně seděl Dinstbier, což by mělo nepochybně vliv i na vnitřní poměry v ČSSD. Hašek by neměl komu lézt do řiti a celkově by tolik nevystrkoval růžky.

    Ty Socani sou tim prolezlí. Se divim lidem jako Dinsťa, že už neutekli jinam. Otázka je, jestli je kam. A začínat znova kariéru od začátku se jim asi taky nechce. Tenhle článek už sem tady někde odkazoval: Švihlíková: Jak to chodí u Socdem:

    Praha je krásným příkladem totální degenerace, kde na kandidátce najdete kámoše, děti a milenky jistých vlivných pražských osob.

    Znám mnoho případů, kdy byli ti příliš schopní vylučováni, sesazování dolů či nakonec tak znechucení, že odešli...
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    JiK avatar 28.10.2013 21:35 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    a neni to jedno? Diky vysledkum vselidove volby pri trosce stesti stravi budouci vlada a poslanci vetsinu casu hadanim mezi sebou a bojem o koryta, takze jim zbyde min casu na to aby skodili lidem. Urednici budou uradovat a sikanovat, neziskovky dojit dotace, policajti brat uplatky, proste normalni kolobeh zivota. Firmy budou fungovat i navzdory vsemu, protoze nekdo ten cirkus musi platit. Cesko je dikybohu stale jeste lacinejsi nez Nemecko, takze bude zakazek dost na preziti a zbyde i na pivo u ktereho bude cas na nadavani na pomery a mladez.
    28.10.2013 21:37 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Vlastně nastanou normální poměry, jako skoro všude jinde. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    29.10.2013 07:30 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Normální, obyčejné, na co jsou ostatní zvyklí... hlavně nic, co by vybočovalo z řady, co by bylo nezvyklé, neobyčejné, takříkajíc jedinečné.

    No, hlavně, že _bezpečně_ víme, že ti _ostatní_ jsou kolektivisti, bolševici.
    Agent avatar 29.10.2013 18:06 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Docela přesně řečeno :-)
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    Marcela* avatar 29.10.2013 10:31 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Je to trochu pod čarou, ale myslím, že stojí za řeč vyjádřit úctu hudebníkovi Vladimíru Mišíkovi, který odmítl převzít vyznamenání od Zemana. Totéž udělali i bývalí političtí vězňové a já je zcela chápu.

    A když jsme u těch muzikantů, zdrtila mě zpráva o smrti Lou Reeda, jednoho z mých nejoblíbenějších...

    Díky Lou už jen za tuhle písničku...
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    Dalibor Smolík avatar 29.10.2013 11:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Díky za odkaz, písničku jsem již o víkendu poslouchal. Osud tohoto zpěváka mě zajímal i z osobních důvodů. Myslím si však, že pro svoji záchranu on mohl něco udělat. Je ho škoda.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Marcela* avatar 30.10.2013 09:34 Marcela* | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    No, zhuntoval si tělo drogama a zkrátil život vlastním přičiněním, nic naplat.

    Možná už si teď ale společně disputují s V. Havlem v jiných sférách... :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.10.2013 10:47 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Sarajevský atentát provedený na Klause ti nic neříká debile?
    Agent avatar 29.10.2013 17:47 Agent | blog: Life_in_Pieces | HC city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Bavme se prosím slušně. Ale jinak souhlas. Další Sarajevo.
    Nevěděl zpočátku, co si počít, jak žít, co dělat, ale brzy se vpravil do role samotáře.
    30.10.2013 19:50 doron | skóre: 21 | blog: Sensors a Ksysguard | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Ono i mezi liberály a konzervativci lze doložit obdobné frakční štěpení jako mezi socialisty.

    Proč se národní socialista Hitler sloučil s národními konzervativci (DNVP) a ne s ostatníma socialistickými stranami jako byla KPD a SPD? Já bych řekl, že to bylo tím, že chtěl především sloučit obě německé fašistické strany, národně socialistickou s národně konzervativní (něco jako Klaus, Svobodní, klaunovo křídlo v ODS).V noci Dlouhých nožů ovšem Hitler nenechal popravit jenom opoziční národní socialisty, ale i podobné ze strany konzervativců, kteří nebyli ochotní k zapojení se k budováná sjednocené národně socialistické a národně konzervativní strany.
    You can't fuck everyone, but you can try to.
    1.11.2013 10:32 Hudry
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Soudruzi ze sociálně demokratické strany zcela standardně.
    Na druhou stranu, ja jsem si docela dobře užil i pravicove tahanice a podrazy a tresty zamestnanci dopravniho podniku za pocmarani portretu císaře pána. Tak nevim co si furt stezujete, jestli pravice nebo levice... prestante vsichni uz konecne fnukat a jdete se pred zrcadlo dobrovolně proplesknout.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.