abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:55 | IT novinky

    Společnost Anthropic vydala Claude 3.5 Sonnet, tj. novou verzi své umělé inteligence Claude (Wikipedie). Videoukázky na YouTube. S Claude 3, stejně jak s GPT-3.5, Llama 3 a Mixtral, si lze pokecat bez přihlašování na DuckDuckGo AI Chat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.8 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 126. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu a na YouTube. Vypíchnuta jsou vylepšení v integrovaném poštovním klientu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Zajímavý článek

    Příspěvek Aukce domén – měsíc po spuštění na blogu CZ.NIC shrnuje první měsíc provozu Aukce domén .CZ. Aukcemi prošlo celkem 18 174 domén, z toho na 742 z nich byl učiněn alespoň 1 příhoz. Nejdražší aukcí byla na doménu virtualnisidlo.cz s cenou 95 001 Kč, která však nebyla včas uhrazena. Nejdražší aukcí, která byla vydražena i zaplacena je praguecityline.cz s cenovkou 55 600 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 11:11 | IT novinky

    Před 40 lety, 19. června 1984, Bob Scheifler představil první verzi okenního systému X (X Window System). Vycházela z okenního systému W (W Window System).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 11:00 | Nová verze

    Desktopové prostředí MATE bylo vydáno ve verzi 1.28. V gitových repozitářích je sice už od února, ale oznámení vydání se na webu objevilo s několikaměsíčním zpožděním (únorové datum zveřejnění je nepravdivé). Jde o první velké vydání od roku 2021. Uživatelsky nejvýznamnější pokrok je v podpoře Waylandu.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    19.6. 21:44 | Nová verze

    Laboratoře CZ.NIC vydaly novou verzi 4.24.0 aplikace Datovka, tj. svobodné multiplatformní desktopové aplikace pro přístup k datovým schránkám a k trvalému uchovávání datových zpráv v lokální databázi. Přidány byly nové parametry do rozhraní příkazové řádky „export-msg“, „export-msgs“, „import-msg“ a „import-msgs“, které dovolují číst/zapisovat zprávy z/do databází. Veliký panel nástrojů byl nahrazen více nastavitelnými

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.6. 12:11 | Nová verze

    Mapnik (Wikipedie), tj. open source toolkit pro vykreslování map a vývoj mapových aplikací, byl vydán ve verzi 4.0.0. Přehled změn na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.6. 10:44 | IT novinky

    Mozilla koupila firmu Anonym, tj. průkopníka v "digitální reklamě chránící soukromí".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    18.6. 19:11 | Nová verze

    Knihovna htmx (Wikipedie, GitHub), tj. knihovna rozšiřující HTML o nové atributy a umožňující vývoj dynamických webových aplikací, byla vydána ve verzi 2.0 (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.6. 17:11 | IT novinky

    Společnosti DeepComputing a Framework Computer společně představily RISC-V základní desku pro modulární Framework Laptop 13.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    Rozcestník

    ze starých časů II

    22.2.2006 11:20 | Přečteno: 1136× | MeaningOfLife | poslední úprava: 24.2.2006 00:35

    Další vzpomínka na Plzeň, MUD, život tam a tak vůbec (autora neznám, podepsaný je Gethor). Ještě bych rád vyhrabal recenzi na hru Život, byla někde ve Score, asi. Taky bych ji sem dal.


    Copak, copak, že nikdo nic nepíše?

    Tak si říkám, že bych měl přijít se svou troškou do mlýna, třeba se tu rozběhne aspoň kritika mého výtvoru.

    Právě si stahuju věci přes ftp-čko a nemám co dělat, tak v mezerách píšu. Vzdáleně to připomíná povídku, takže pokud na má někdo čas, klidně si to přečtěte, (ale neberte to vážně).


    Na vrcholu vysoké skály, mezi štíty lemovanými mraky zbarvenými červánky stál člověk. Po chvíli se pohnul a vykročil k tajemné stavbě, která po staletí dávala vědět, že zde, vysoko v horách, se usadilo zlo a jeho tajemná moc, schopná konat věci, které se vymykají běžnému lidskému chápání.

    Muž přišel k starobylému vchodu této stavby, která byla obklopena zbytky koster odvážlivců, kteří přišli až sem. Stěny zdobily zaschlé skvrny od krve a části mozku, promíchaných s vnitřnostmi. Zapadající sluce toto vše ozařovalo a podbarvovalo tak hrůzostrašnou atmosféru tohoto místa. Kdesi v podzemí se ozvaly nelidské skřeky a kvílení. V okamžiku, kdy zmizel poslední sluneční paprsek, se probudily bytosti, jejichž jména téměř nikdo nezná a které byly odsouzeny nikdy nespatřit tvář světa v denním světle.

    "Šílenče! Proklatče! Vrať se zpět!" jakoby křičelo celé toto místo. Muž se však již rozhodl. Otevřel těžká vrata temné krypty a vstoupil dovnitř.

    To be continued ...

    Aaaaaiiiiooouuyyyyyyyyy ......


    Zas ta deprese ...


    Mno, kde jsme to skončili ... už vim: těžce nabušený Human to trošku přehnal se svou sebedůvěrou a v následujících minutách patrně předvede ukázkové harakiri za pomoci pár neviditelných, neviděných, neslyšených, neslyšících, nevidících a tělesně ... eh, co to plácám. Prostě s největší pravděpodobností budeme svědky nádherného MOBDIE a stěny podzemí budou o trochu kluzčí (to ten mozek a krev na podlaze). Upozorňuji slabší povahy, že to nebude zrovna příjemné čtení (haha, stejně vedu monolog).


    Hned ho zarazilo, že něco není v pořádku. Ve srovnání s krví poblitým, pardon, krví politým okolím krypty tu bylo vysloveně útulno, můžeme-li to ovšem říci o místnosti 3x3 metry se spoustou prachu na podlazem vlhkými stěnami a začouzeným stropem. Ale jak říkám, ve srovnání s okolím téměř dokonalý pořádek.

    Bojovník si protřel udivené oči a zjistil, že vidí pořád jedno a totéž. Na chvíli se zahloubal.

    "Aaaaa ... už to mám ... iluze! S tim si na mne nepřijdete!" zachechtal se a začal zkoumat podlahu před sebou (jestli tam není v lepším případě past, v horším případě PROpast) a chvílemi zbůhdarma šermoval mečem, byvše přesvědčen, že tímto způsobem odradí všechny nestvůry, které by se k němu chtěly byť jen přiblížit. Nutno dodat, že před vstupem do krypty aktivoval své četné artefakty, takže byl zranitelný asi jako tisíciletý drak, obalený svými poklady.

    Po chvíli (cca 3 hodiny stressové situace) se znechucením zjistil, že skutečně stojí v obyčejné místnosti se spoustou prachu na podlaze, vlhkými stěnami, a začouzeným stropem. Jediné, co našel, byly tajné dveře, které samozřejmě hodlal použít.

    Otočil s rubínem v prstenu na levé ruce a aktivoval tak známé kouzlo 'Otevři dveře', v prstenu však zastoupené nesporně silnější variantou 'Anihilate doors'. Tajné dveře pod náporem koncentrované magie rezignovaly a naštvaně sublimovaly.

    Poté, co ze sebe bojovník odházel poslední balvany, které ho v důsledku vedlejších efektů působení kouzla zasypaly, oprášil si brnění a prošel místy, kde ještě před chvílí stály tajné dveře. Nyní tam zel otvor o průměru asi 3 metry.

    Poté, co se sebevědomě rozhlédl, zaklel a začal horečně přemýšlet. Dostal se totiž do sálu, odkud vedlo dvanáctero schodiští a devatery dveře. Jak jen tenhle problém vyřešit?

    Dostal spásný nápad, postavil se čelem k prvním dveřím a začal: "En-ten-tý-ky ..."

    S podrobnostmi radši čtenáře zatěžovat nebudu, bylo by jen vhodné podotknout, že znalosti matematiky se u tohoto bojovníka netěšily příliš vysoké úrovni ...

    Po dvou hodinách se rozhodl, že bude jednat a jen tak, pro udržení kondice, zkusil vyrazit první dveře (samozřejmě napřed zkusil vzít za kliku, ale zjistil, že tam žádná není, nemluvě o zámku). Dveřmi otřásl powerfull bash, avšak nepovolily. Možná to bylo proto, že za nimi koexistoval žulový masiv.

    Bojovník možná nebyl nejchytřejší, ale rozhodně ne úplně hloupý, takže mu bylo jasné, že je to k ničemu a šel vyrazit další .. U šestých dveří už měl pořádně zprohýbané brnění, na druhou stranu se začínalo dokonalo přizpůsobovat tvarům těla...

    "No, nechci nic říkat, ale schodiště bude přece jenom lepší," zahučel warrior. V rozčilení však zapomněl obvyklým způsobem kontrolovat pasti, takže se asi nikdo nebude divit, když řeknu, že mu sestup dolů trval o něco déle, než si myslel, zato však nesrovnatelně větší rychlostí.

    Poté, co proletěl asi 595 metrů (čili přibližně pět metrů nad zemí se bojovníkovi konečně podařilo aktivovat levitační náramek), magie zapracovala a svedla marný krátký zápas s gravitací, přesto však lze říci, že po dopadu zůstaly našemu hrdinovi nohy celé a to mu v tu chvíli bohatě stačilo.

    "Shit Nefele Thanati Doprdele kus ty somár", ulevil si mnohojazyčně. Pak se rozhlédl a zkoumal okolí. Tentokrát už se nedal zmást a likvidoval nejbližší pasti s frekvencí naštvaného Gandalfa, který si právě udělal aprobaci na Master Thiefa.

    Poté, co vyčistil nejbližší okolí a pomyslel si něco o kokotech, kteří dávají pasti na místo, kde se každý po dopadu změní na mrtvolu, a když ne, je patrně nesmrtelný a takové věci jako padací dvířka nad nádrží žhavé lávy na fotobuňku už ho nemusí vzrušovat, se vydal na cestu. Mnoho možností mu nezbývalo - po levé ruce měl skálu, která sice rozhodně nebyla strmá, ale VÍCE než strmá a po pravé teklo cosi, co se ve špatném vtipu možná dalo nazývat modrofialovohnědozeleně zbarvenou tekutinou, rozhodně ne však něčím, co obsahuje vodu.

    Po několika stovkách metrů uviděl náš bojovník cosi podivně podivného. Uprostřed cesty ležel velký balvan, který sebou křečovitě škubal. už jste někdy slyšeli o trollovi, který se chce podrbat na hlavě? Ne? Problém byl v tom, že trol nepochopil, že se může podrbat rukou, sedl si tedy na zem a drbal se zadní končetionou. Vzhled kůže připomínající kámen pak dělal pravé optické divy.

    Bojovník při svých zkušenostech pochopil, o koho jde, řekl "HA!", potěšen, že má konečně příležitost bojovat a vyrazil kupředu. Dobře mířenou ranou švihl trolla do zátylku, leč záhy si uvědomil, že narazil na tvrdý oříšek. Nebýt toho, že měl v rukou zbraň, která rozhodně nepatřila mezi tuctové, by ji určitě zlomil. Olog (neboť takto TUHÝ troll může být jedině olog) sebou trhl, pokusil se postavit, no ale zkuste se postavit, když se drbete zadní hnátou na hlavě. Výsledkem tedy byl podivný kotoul, při kterém se mu podařilo spadnout do řeky.

    Abych čtenáře nedezinformoval o reakčních dobách ologů, musím říct, že olog sebou trhl poté, co zaslech či lépe řečeno uvědomil si ono 'HA!'. Na reakci na zaregistrování rány do zátylku bychom si museli počkat o něco déle ...

    Bojovník si zhnuseně ze sebe otřel kousky slizu, kterými ho troll při pádu pocákal a pečlivě pozoroal, zdali se neobjeví nad hladinou. Po několik sekundách se olog skutečně vynořil, avšak hned poté se kolem jeho těla ovinulo množství ostnatých chapadel a stáhlo ho zpět, tentokrát nadobro.

    "Hm, dneska se asi nebudu koupat," zabručel bojovník a šel dál.

    O pár metrů dál se na něj pokusil zaútočit hladový šavlozubý orel, ale hrdina to včas zareagoval, pohrál si s artefakty, hodil na něho slowness, dva firebally, dispel evil, genocide a drain life. To, co pak dopadlo na zem, se už orlem nazvat nedalo, natož šavlozubým.

    Bojovník zajásal v představě dalších mobů a protože nechtěl řešit souboje 'po jednom' (moc zdlouhavé a neefektivní z kondičního hlediska), začal hlasitě vyřvávat nejsprostší písničky, co znal. Ze skály se vyrojilo pár neviditelných démonů, potěšených, že mají zase jednou za čas inteligentní společnost a ochotně ho následovali v uctivém odstupu.

    Další, kdo zaregistroval zvýšený hluk, bylo pár místních zombie, které s občasnými povzdechy bojovník likvidoval svými vrhacími hvězdicemi (UC 0/1). Tímto si proti sobě nesmírně popudil známou organizaci ANIMALS (ANIMAte LeSser undeads - oživ nižší mrtvé).

    Na konci chodby ho čekal sanctnutý bazilišek, který odpadl po druhém kole, poté, co ho bojovník confusnul a následně paralyzoval.

    Zatímco corpse of Basilisk turns to the dust, otevřela se skála a z ní se vysunula brána, ozdobená neony a zářícím nápisem LEVEL 2. Bojovník neváhal a vešel.


    Jak vidím, nikdo nic proti prvnímu dílu nenamítal, tak ještě posílám kratší druhý, který jsem stvořil v následující půlhodině.


    1. pokračování

    Za branou bylo točité schodiště vedoucí NAHORU. Obsahovalo 2222 schodů. Po pravdě řečeno, dalo to zabrat i našemu bojovníkovi. Když konečně vysupěl na vrchol, přivítal ho zarputile vypadající trpaslík, který se vynořil odkudsi z jiné sféry.

    "Chceš cez čuňu, ogare?" prohlásil a aniž by čekal na odpověď, bouchl bojovníka těžkou kamennou palicí. Ten sice pohotově nastavil svůj štít, ale síla úderu ho malinko vyvedla z rovnováhy a posunula jeho těžiště kamsi dozadu. Co bylo dál, už asi nemusím dodávat, že?

    Bojovník seděl, nadával a vyklepával svoji Dor-Lominskou helmu, kterou si poškodil na 1324. schodu. Potom však zarputile vstal, vypil potion of Superheroism a vyběhl nahoru.

    Škodolibý trpaslík ještě stačil zaregistrovat, jak se k němu něco zdola blíží po spirálovité křivce, potom už byl obraz dost nejasný v důsledku rotace hlavy, která opustila své obvyklé místo.

    Bojovník s ďábelským chechotem zabil dva vlkodlaky, kteří se mu nešťastnou náhodou připletli do cesty, vlivem setrvačnosti překonal 3 pasti typu padací dvířka, které rozhodně nestačily zareagovat a asi po dvou kilometrech chodeb se zastavil.

    "Hmmm, kudy se dám", zamyslel se na křižovatce čtyř chodeb. Pak ale nechal zapracovat své artefakty, neomylnou detekcí zjistil cestu k nejbližšímu pokladu a spěšně vykročil tím směrem.

    Bylo by už asi nudné říkat něco v tom smyslu, že na něho něco zaútočilo, ale bylo to úplně bez šance, takže si to laskavě domyslete...

    Poté, co bojovník dospěl ke dveřím sálu s pokladem, zjistil, že je Hungry. Vykouzlil si tedy elfí chleba, destructnul dveře a vešel dovnitř.

    První, co ho upoutalo, byl ohromný poklad v rohu sálu. Radostně se k němu rozběhl a začal ho přehrabovat.

    "Hm ... mithril, diamanty, rubíny beru ... co je to ... nějakej Ringil ... to nechcu ... a tady zase pitomý Dragon Chaos Mail ... k čemu by mi to bylo, snad abych byl odolný proti chaosu, hehe?"

    "To si piš," ozval se za nim dunivý hlas Great Chaos Wyrma, který jako každý správný drak chrápal, bohužel pro bojovníka ve vedlejší místnosti a tudíž byl velmi naštvaný, že se mu někdo hrabe v pokladu. Aby vyjádřil své emoce a potvrdil, že občas je dobré být odolný proti CHAOSu, vybreathoal ho na něj.

    Bojovník napřed narazil v důsledku gravitační anomálie hlavou do stropu, poté postupně zmutoval na pidimužíka, na žábu, bahenní svini, Red metalic centipede a nakonec se vrátil do své podoby.

    "Sakra, přišel jsem o 48% životů! Ještě, že jsem very quickly", zaradoval se bojovník. Vytáhl staff of healing, ale zjistil, že ten se po drakově útoku proměnil v Potion of poison. Tak tak na sebe stačil hodit neviditelnost a aktivovat Amulet regenarace.

    "Hele, to neni fér," zaburácel Wyrm od Chaos. "Co to děláš, snad nechceš, abych zhebl?" pokračoval

    "To víš, že jo", řekl neprozřetelně bojovník a tím vychytralému drakovi prozradil svou pozici. Wyrm na nic nečekal a vychrlil chaos podruhé. Tentokrát bojovník na nic nezmutoval, zato mu zbylo 0/1152 hp a Mortal wound.

    Jak to dopadne, když máte 0 hp a Mortal wound? Rozhodně ne tak, jak tento bojovník. Kouzelnými předměty maje zvýšenou konstituci na astronomickou hodnotu se automaticky, i když pomalu i s mortal woundem léčil.

    Co nejrychleji se odplížil do zapadlého rohu místnosti a začal restovat. Trochu ho znervózňovaly otřesy sálu, způsobené drakem, který ho prohledával v naději, že svého nepřítele zašlápne nebo aspoň jeho mrtvolu.

    Po pěti minutách už byl úplně čilý a ve stavu zvaném 'unhurt'. Směle vykročil k drakovi, ale v téže chvíli mu skončilo trvání kouzla neviditelnost a drak ho svým periferním viděním zaregistroval. Protože však byl jenom quickly, stačil se bojovník odportit do dobře skrytého výklenku. Tam si nachystal rakety typu DrD v. 1.2 a začal je odpalovat na nebohého draka. Ten zjistil, že už asi neuteče, takže se aspoň zoufale snažil se dostat na místo, z kterého by mohl breathovat a toho šílence tak zastavit. Leč naváděné rakety jsou naváděné rakety a Great wyrm of Chaos ve dvou třetinách cesty zdechl.

    Do vzdálenosti 30 sáhů se z něj vysypaly kouzelné předměty. Bojovník vyskočil a začal je sbírat.

    "Mno Boots of Speed, ty už mam, cože???? +2????!!!! Beru!!!!!!". Vyměnil si je a rázem byl Extremely quickly.

    "No paráda, teď stačí kouzlo a budu mít Deadly speed! Ještě si pro jistotu vezmu do batohu do Chaosácký brnění."

    Poté, co skončil s probírkou předmětů v dračím doupěti, se před ním otevřela podlaha a nad ní se začal vznášet malý červený Poltergeist, který, ještě než bojovník vykouzlil dispell evil, stačil říci "Level 3!"

    Démoni se zachechtali neštěstí bližního a pozorně sledovali bojovníka. Ten s pocitem jistoty, že se mu nemůže nic stát, skočil do díry v podlaze. Nutno podotknout, že nevypadala jako bezedná, ona v podstatě BYLA bezedná ...


    2. pokračování

    Před skokem si samozřejmě už poučený bojovník aktivoval levitaci, takže se snášel dolů jako peříčko. Zvědavě se rozhlížel kolem sebe. Nejprve to byla nuda - všude okolo mrtvoly v různém stupni rozkladu nabodnuté na ostrá kopí trčící ze stěn. Později to začalo být zajímavější - párkrát se ho někdo pokusil zastřelit (vše odvráceno magickým štíty), z úkrytu ve výklenku se občas zašklebilo nějaké monstrum a z větší jeskyně, ve které chtěl původně přistát, vypochodoval Glaurung. Bojovník nečekal, až si dýchne a na okamžik zrušil levitaci. To byla velká chyba - zapomněl, že takové věci se dají aktivovat jen jednou za 10+2d5 kol.

    Po neúspšném pokusu o aktivaci zděšeně zalapal po dechu a hlavou mu prolétla myšlenka, že tohle už asi nepřežije. Stačil však na sebe hodit kouzlo shield. Démon BUGu se zachechtal, protože se mu takto podařilo překročit 90% absorbovaných zranění.

    Po dopadu znechuceně vyhodil zničené wandy, staffky a potiony, doléčil si oněch 13% zranění a vyrazil do nitra jeskyně. Protože místo, kam dopadl, byla skutečně obrovská jeskyně.

    Za pár sekund zapracoval zákon schválnosti a nepodařilo se mu odstranit past, kterou by jinak v pohodě obešel. Jeskyně se zaplnila orky, trolly, různými elementály, pár Ancient dragony, legií poletuch, Krvavou hrůzou a mužíčkem v mnohobarevném plášti s nápisem SARUMAN.

    Bojovník počkal, až se nestvůry navzájem povraždí při neúspěšných pokusech útoků na něj. Po chvíli ho to však začalo nudit, takže málem usnul ve chvíli, kdy posledné přeživší mostrum, což byl překvapivě onen mužíček v šaškovském oblečení, zrušilo jeho Rune of protection a začalo jej častovat firebally. Bojovník zívl, vyskočil na nohy, aktivoval své Power dragon Scale mail a se zájmem pozoroval, co z jeho posledního nepřítele zbylo.

    "Welcome to level 50", zaznělo odkudsi. "No konečně!" zaradoval se hrdina a v příští sekundě se naučil nové kouzlo. Bylo z knihy Greatest book of Sauron's power spells a jmenovalo se Animate undead Balrogs.

    Jediné, co ho naštvalo, bylo, že v okolí nebyl žádný vhodný Balrog. Prošel tedy celou jeskyní, nasbíral si poklady, killnul pár slabších monster (Jabberwock, Azriel the angel of Dead, Mouth of Sauron, Tiamat the Celestial Dragon of Evil apod.) a vstoupil do chodby, která z jeskyně vyúsťovala.

    Následující cesta byla skutečně lahůdková. Střídavě se prokopával skálou, procházel tajnými dveřmi a ušel kilometry slepých chodeb. Vyčíslit podrobnosti by dalo mnoho práce, za povšimnutí ale stojí ten fakt, že ho po pár hodinách následovalo 7 lesser + 2 higher Balrogové vedeni Gothmogem. Bojovník je vybavil méně hodnotnými zbraněmi ze svého batohu (artefakty v ceně pod 1 milion zlatých).

    Konečně přišel do rozlehlého sálu osvíceného magickými předměty (mimochodem stínící všechna kouzla) s trůnem uprostřed. Na trůnu seděla zajímavá postavička. Nebýt toho, že odporně smrděla, byla vysoká 12 sáhů, vypadala jako zombie po požáru a agresívně mávala s jakýmsi kladivem těžkým pár metráků, by byla celkem sympatická.

    "Morgoth," představila se zrůda a víc už nepromluvila. Zato pohybovými aktivitami překypovala. Pěkným saltem vzad opustila trůn (menší zemětřesení), sveřepě se zašklebila a zaútočila.

    Bojovník ani nestačil na sebe hodit kouzla a byl nucen se bránit. V průběhu asi hodinové bitvy utrpěl Morgoth 314 zásahu o razanci střely z katapultu, což ho nesmírně rozrušilo, protože přišel o polovinu svých životů. Za to bojovník nestačil popadat dech, zvláště poté, co i Gothmog odcestoval do věčnýh lovišť podruhé a definitivně. Po každém zásahu se jeho svaly zmenšovaly, zručnosti ubývalo, už vůbec nevypadal sympaticky a IQ kleslo pod 10. To víte, drain stats je dobrá věc ... Morgoth se chechtal a chystal se k poslední ráně, kterou by zmateného, oslepeného a paralyzovaného bojovníka na 1. levelu (drain life) dorazil.

    V tom momentě se však rozhodli jednat okolostojící démoni, které už sázení na protivníky přestalo bavit. Démon touhy po zlatě vyrazil kupředu a usídlil se v Morgothově hlavě.

    No teda, myslí si Morgoth, dyť on má měšec s nejmíň s pěti milióny zlaťáků, no, už mě nezabije, tak co kdybych mu to napřed vzal, ale vlastně když ho zabiju, tak to shrábnu taky, no ne? A démon na to, ty vole, co když má potion of detonation, spadne mrtvej na zem, bude na sr... No jo, to je pravda, tak já mu to napřed vezmu, říká si Morgoth, majíce podsunutou myšlenku za vlastní (to víte, schizofrenie je těžká věc) a místo toho, aby bouchl bojovníka kladivem po hlavě, tak říká "dej sem prachy" a překvapenému bojovníkovi bere vak s penězi. No jo, říká démon, ale radši aby ses podíval, jestli tam jsou skutečně nějaký poklady, co kdyby ... To teda jo, říká si Morgoth a začíná se v tom přehrabovat, bojovník nechápavě zírá a pak obchází Morhotha, aby na něho zaútočil zezadu. Ale démon touhy po krvi a démon nenávisti k Morgothům ví, že by to asi stejně nepřežili, tak skočí do něho.

    A výsledek?

    Bojovník zamrkal, zbledl, zrudl, zfialověl a zařval. Morgothovi spadlo na hlavu pár tun skály uvolněné zvukovými vibracemi, ale než stačí reagovat, přiskočí k němu bojovník a bez ohledu na svou bezpečnost do něho řeže jak Jack Rozparovač.

    A MORGOTH SE POPRVÉ v ŽIVOTĚ ROZPLAKAL:


    "TAŤKO ILUVATARE, JÁ UŽ TO VÍCKRÁT NEUDĚLÁM!"

    Na stěně se rozzářil nápis: "You are a winner!!!"
    Bojovník narrates "W I N N E R"
    Demon of money love narrates "Grats!"
    Demon of bersercs narrates "C*O*N*G*R*A*T*U*L*A*T*I*O*N*S"
    Demon of Morgoth's hatred narrates "C O N G R A T ! ! !"
    Ghost of Morgoth narrates "F U C K Y O U !"

    Mno, trochu jsem vykradl kolegu Sila

    Poté, co bojovník stáhl z kůže a vykostil Morgotha (čímž z něj za 8k6 směn získal 6000=50k10 mn masa a kůží v ceně 21 zl), spokojeně pokýval hlavou a naložil si to vše do batohu. Zbýval mu už jen jeden problém - jak vyjít na povrch a užívat si zbytku (stáří 59 let) života. Ještě pár dalších dní prolézal jeskyněmi a hledal svitky typu Word of recall.

    Pátý den dostal vztek. Šestý den zuřil. Sedmý den byl nepříčetný. Osmý den šílel. Devátý den byl nonstop aggressive a rozbíjel všechno, co mu přišlo do cesty. A neiritoval ho jen fakt, že se nemůže rychle dostat nahoru, ale i to, že už prostě

    
         NEBYLO
                CO
                      K I L L I T ! ! !
    Desátý den se rozhodl. Vždyť jaký by mohl být jiný smysl života, než killit a killit a killit ... ? Ne, takhle dál nemůže žít. Vytáhl nalezené Potion of *poison* a potion of paralyse, removnul všechny artefakty, sekl se Scythe of slicing, upustil potion of *Detonation* a vyzunkl oba prvně jmenované drinky. Šlo to ztuha, ale po několika hodinách se konečně dotal pod 0 hp a ...
              ... UMŘEL
    A tak končí hrůzostrašný nervydrásající příběh o bojovníkovi, který už neměl co killit. Vemte si z něj, prosím, ponaučení, neboť nemáte životů 1152, ale jen jeden.

           

    Hodnocení: 58 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.2.2006 11:47 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ze starých časů II
    Jo, tu recenzi na Život od Anastasova bych taky rád někde našel. Obavám se, že stará sbírka Scoreček dávno někde nečitelně tlí.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    22.2.2006 15:56 Dworkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ze starých časů II
    Mel jsem Score od prvniho cisla az do roku 1997 vsechny...marne premyslim kde jsou...az pojedu k rodicum urcite se po nich podivam. I kdyz, obavam se nejhorsiho :(
    vencour avatar 22.2.2006 17:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ze starých časů II

    Když to přepíšete či ofotíte apod. budu rád, stálo to za to, podívat se na sebe, vlastní život, trochu jinak.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Mikos avatar 22.2.2006 17:35 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ze starých časů II
    Rád bych pomohl, ale já byl Levelista :-) Jooo, to byly tenkrát války mezi Level vs. Score, živě si to pamatuju ;-)

    A pak že je to prý doménou linuxové komunity, pche... kam se hrabe Vim vs. Emacs, KDE vs. GNOME, Linux vs. *BSD a všechny další klasické flejmy na starý dobrý Level vs. Score! :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    22.2.2006 17:47 Dworkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ze starých časů II
    Ano, to je pravda..Ale spise se me ted probudil sentimet...schopnost vstat ve 3 hodiny rano aby jsem stihnul jeste par hodin u Duny II, nez mi jel v 6 vlak do skoly...ve skole jednotny connect do Dooma... kdo se do 8 lidi nevesel nehral :) Potom prisel Descent a revolucni sitovy engine umoznujici login/logout do rozehrane hry....ach!
    Cubic avatar 22.2.2006 22:57 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ze starých časů II
    prijemna zmena oproti obvykle sbirce zapisku, dik

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.